Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
...
1e goal Ajax, 2e goal Ajax, Thomas erin...
Hmmmpf, hmmmpf en hmmmpf.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Heeft promes sowieso al mee gedaan de 2e helftLuxicon schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:12:
Nu Kudus er nog bij (hoop ik)
?
Haha, van mij mag hij erin voor Klaassen. Ik weet niet of dat realistisch is?groggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:13:
[...]
Heeft promes sowieso al mee gedaan de 2e helft
?
...
3e goal erin! Voor Ajax!Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:11:
Hmmmpf, een boek uit 3 delen.
1e goal Ajax, 2e goal Ajax, Thomas erin...
Hmmmpf, hmmmpf en hmmmpf.
Neen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij heeft volgens mij nog geen bal verspeeld, dat is al winstgroggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:13:
[...]
Heeft promes sowieso al mee gedaan de 2e helft
?
...
Zo had ik het nog niet bekeken, maar mag jij er wel uit. Zeker na deze misser.Exocet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:16:
[...]
Hij heeft volgens mij nog geen bal verspeeld, dat is al winst
Is dit niet een probleem sinds Schmidt de coach is? Alle opbouw wat Van Bommel er nog wel in kreeg lijkt gewoon weg te zijn en het enige wat ze nu nog kunnen is counteren.ElPaco schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:16:
Ik snap niet dat PSV de bal steeds zo aan Ajax laat. Dat is hoe ze steeds gevaarlijk worden. Hou die bal gewoon eens een minuut in de ploeg...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dan moeten ze zelf gaan voetballen en ruimte weg gaan geven. Ik geloof niet dat ze beter kunnen. Het counteren bleek in de eerste helft wel succesvol.ElPaco schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:16:
Ik snap niet dat PSV de bal steeds zo aan Ajax laat. Dat is hoe ze steeds gevaarlijk worden. Hou die bal gewoon eens een minuut in de ploeg...
Ah, dus toch weer? Hij denkt ook dat hij z'n foutenquotum al opgebruikt heeft deze wedstrijd?Luxicon schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:16:
Schuurs mag wel iets meer op eigen helft blijven. Hij stond net mee te voetballen op de 16 van PSV.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had niks moeten zeggen, verprutst direct twee kansengroggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:17:
[...]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar mag jij er wel uit. Zeker na deze misser.
Een beetje. Maar nu rossen ze alles weg, ipv alleen de noodzakelijke (en dan ook niet alle noodzakelijke getuige de 2-2). Maar vooral BIJ Ajax weet je dat ze in hun spel komen als je ze zo veel aan de bal laat. Ze laten ze ook steeds tot in de 16 komen, echt zo dom.MeNTaL_TO schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:18:
[...]
Is dit niet een probleem sinds Schmidt de coach is? Alle opbouw wat Van Bommel er nog wel in kreeg lijkt gewoon weg te zijn en het enige wat ze nu nog kunnen is counteren.
Uithuren aan PSV, ben je daar ook weer vanaf.Terranova schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:19:
Wel heel irritant. Gravenberch en Haller zijn even lang, hebben zelfde bouw en zelfde kapsel. Bijna onmogelijk om die uit elkaar te houden nu zo van bovenbeelden
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Als ie niet struikelt, is het een goalElPaco schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:24:
Scheelde uiteindelijk nog weinig, die bal dat Zahavi viel.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hij was helemaal leeg zo te zien. Actie erna kon hij het niet belopen en hij werd ook meteen gewisseld. Voor iemand die net terug is van een blessure is 80 mins in een topper niet verkeerd. Jammer dat het nu mogelijk punten kost.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kom op zeg, het blijft een contactsport hoor. Dit was echt gewoon een klein duwtje.ElPaco schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:27:
Nou ik zie al van wie Kuipers zijn bierpakket heeft gekregen. Komt Schuurs goed weg zeg.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
In een volle sprint heb je niet heel veel nodig om uit balans te raken. Als je beide stilstaat mag je elkaar best aanraken, in een volle sprint is dat anders.MeNTaL_TO schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:28:
[...]
Kom op zeg, het blijft een contactsport hoor. Dit was echt gewoon een klein duwtje.
Welk spelregelboek hanteer jij?ElPaco schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:29:
[...]
In een volle sprint heb je niet heel veel nodig om uit balans te raken. Als je beide stilstaat mag je elkaar best aanraken, in een volle sprint is dat anders.
Helemaal gemist dat hij is gehaald.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jeugd, daarom alleen al is de aankoop van Klaiber onbegrijpelijk.Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:32:
Waar komt Rensch vandaan opeens?
XXXVI
Uit de jeugd.Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:32:
Waar komt Rensch vandaan opeens?
Handen op je rug en dan met je rug naar de bal draaien mag in ieder geval welcarpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:32:
Dat hands daar snap ik echt niets meer van
Thx heren!
Haller bedoel je? Spits is het probleem niet, aanvoer wel.groggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:33:
Hoeveel ballen heeft die zwarte parel voorin gekregen?
XXXVI
Draaien mag altijd, als je handen maar langs het lichaam zijn.sNielz123 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:33:
[...]
Handen op je rug en dan met je rug naar de bal draaien mag in ieder geval wel
Volgens Sofascore komt hij bij Ajax Amsterdam de amateurs weg.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
dat is dus mijn punt.ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:35:
[...]
Haller bedoel je? Spits is het probleem niet, aanvoer wel.
Genoeg, en zoals verwacht 100 keer beter dan Labyadgroggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:33:
Hoeveel ballen heeft die zwarte parel voorin gekregen?
Volgens Kuijpers mag je met de hand naar de bal gaan als ze maar op je rug zijnVos schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:35:
[...]
Draaien mag altijd, als je handen maar langs het lichaam zijn.
Iedereen en z'n moeder is beter dan Labyad. Het gaat er mij meer om dat het probleem van ajax achterin ligt. Er is geen stabiliteit.Exocet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:35:
[...]
Genoeg, en zoals verwacht 100 keer beter dan Labyad
Net even gezocht (spelregels KNVB in Google en je krijgt een PDF). Daarin staat in 12.1 dat duwen niet mag, dus sorry, je mag nooit duwen, ook niet in een volle sprint (en niet zoals ik wzei wel als je stilstaat omdat je dan wel gewoon overeind kan blijven).
Nep blessures? Goed dat je geen dokter bent.MeNTaL_TO schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:36:
PSV speelt bijna spaans, tijdrekken met nepblessures en penalties claimen.
PSV gewonnen! Gelukkig hadden we al getekend!
Dat je nog upvotes krijgt ook...MeNTaL_TO schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:36:
PSV speelt bijna spaans, tijdrekken met nepblessures en penalties claimen.
Neem een glaasje azijn en ga de wedstrijden tegen Getafe terugkijken
Kijk je voorbij die 0-2 achterstand. Allememagies, dit had je gewoon moeten winnen. Want wat viel PSV uiteindelijk tegen.
Het kwaliteitsverschil was wel te zien in de basis techniek van ballen aannemen en doorspelen. Dat ligt bij Ajax wel een stuk hoger.
Alleen 2 spelers in t centrum achterin zijn het probleem. Waarvan er 1 ook bij Vitesse gewoon op de bank zou zitten. Laten die posities nou ook 1 van de belangrijkste posities zijn. Want als die niet op orde zijn, kan je wel een geweldig middenveld en aanval hebben. Maar bij elke lange bal ben je gewoon de pineut.
Komen wel erg goed weg met schuurs die madueke weg duwtExocet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:38:
Uiteindelijk laat Ajax het toch nog liggen. Hadden het in de fase na de 2-2 moeten beslissen
Ik ben blij dat we PSV achter ons houden maar dat lijkt me wederom ondanks ETH en niet dankzij. In die zin had ik liever 0-5 verloren.
Had Kuipers zijn fluitje ingeslikt de laatste 10 minuten?
Als je dat al een overtreding vond, dan heb je er 25 van PSV niet opgenoemd.Mapro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:39:
[...]
Komen wel erg goed weg met schuurs die madueke weg duwt
...
Ik had PSV hoger ingeschat. Maar 2x scoren tegen deze verschrikkelijke basis is wel heel pover.
Wat moeten de spelers nou denken? Hoe slecht mag je spelen voordat je wordt gepasseerd... dat Labyad en Promes mogen blijven opdraven is echt niet normaal.
XXXVI
[ Voor 100% gewijzigd door 964C2 op 10-01-2021 18:42 . Reden: Verkeeede topic ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Was een overduidelijke overtreding van Schuurs hoor. Heel raar dat er niet gefloten werd.Luxicon schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:40:
[...]
Als je dat al een overtreding vond, dan heb je er 25 van PSV niet opgenoemd.
Haha!LZ86 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:40:
Kut, ik had blijkbaar ergens deze week mijn 2-2 voor deze pot veranderd in 2-3
Dit is een cruciale, doorgebroken speler rode kaart 10 man zwakke verdediging.Luxicon schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:40:
[...]
Als je dat al een overtreding vond, dan heb je er 25 van PSV niet opgenoemd.
Claasen zijn gele kaart met rood randje heb ik niet genoemd inderdaad
De degradatiestrijd is weer helemaal open 🤣
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik hoop dat Gakpo snel weer fit is/blessure meevalt, is een belangrijke speler voor PSV.
Tweede helft niet gezien. PSV deed niks meergroggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:41:
Als bij PSV Götze had kunnen spelen dan hadden ze zeker gewonnen. Pover ajax
Karma.LZ86 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:40:
Kut, ik had blijkbaar ergens deze week mijn 2-2 voor deze pot veranderd in 2-3
Goed maar niet foutloos, naar beide partijen niet.snmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:43:
Kuipers foutloos hoor, wat een hockeydamesgezeur over en weer.
Volgens mij stonden er nog wel meer mensen achter de bal toen *Klaassen die tackle inzette. Dat is geen doorgebroken speler. Rosario ging vol op de enkel staan van Tadic, daar werd niet voor gefloten. Dat was ook een gele kaart met een rood randje waard.Mapro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:41:
[...]
Dit is een cruciale, doorgebroken speler rode kaart 10 man zwakke verdediging.
...
En wat dacht je van die van Anthony? Als je denkt dat dat per ongeluk gaat dan heb je nooit gevoetbald.Mapro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:41:
[...]
Dit is een cruciale, doorgebroken speler rode kaart 10 man zwakke verdediging.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021