Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zal ETH zo wat scherpte brengen door Promes in te laten vallen? Hoop het toch niet.
XXXVI
Oh god, helemaal vergeten...ephymerous schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:10:
Dit hoort rood te zijn?!
Zal ETH zo wat scherpte brengen door Promes in te laten vallen? Hoop het toch niet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu speelt het meesterbrein zonder middenveld. Promes en Ekkelenkamp kan je met goed fatsoen niet meetellen.
[ Voor 43% gewijzigd door ephymerous op 23-12-2020 20:13 ]
XXXVI
Begrijp het ook niet. Niet dat ik het rood vond,, zo erg was het ook weer niet, maar omdat ik dacht dat natrappen altijd rood is?ephymerous schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:10:
Dit hoort rood te zijn?!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Quincy *knip*ephymerous schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:12:
Oh god daar komt de man in vorm... op zijn favoriete positie nummer 10.
Naamsverbasteringen laten we zoals bekend achterwege.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 23-12-2020 20:54 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 23-12-2020 20:13 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die regel is niet meer te volgen. Tagliafico en Ziyech kwamen er ook altijd mee weg.ST10©DE schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:12:
[...]
Begrijp het ook niet. Niet dat ik het rood vond,, zo erg was het ook weer niet, maar omdat ik dacht dat natrappen altijd rood is?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij maait lekker langs de bal... dit is zijn huidige vorm. Je mag en kan niets van m verwachten.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:13:
Als hij er één in trapt vindt ik het allang best.
XXXVI
Één keer per ongeluk goed er tegenaan vind ik ook best.ephymerous schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:15:
Hij maait lekker langs de bal... dit is zijn huidige vorm. Je mag en kan niets van m verwachten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee alleen als zowel de scheids en VAR ruggengraat hebben is dat rood ;-).ph4ge schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:14:
[...]
Die regel is niet meer te volgen. Tagliafico en Ziyech kwamen er ook altijd mee weg.
Ajax roept de huidige stand over zichzelf af, dit moeten ze normaal gewoon kunnen winnen.
Kom op dat voegt niks toe.
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 23-12-2020 20:55 ]
De auw-factor bepaalt de kaart, niet de intentie of de overtreding. Wat dat betreft is het een wonder dat hij nog geel kreeg want hoewel het overduidelijk natrappen was kan ik me niet voorstellen dat dit een zelfs kleuter pijn kon doen. (veel auw zonder overtreding is vaak wel rood)ph4ge schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:14:
[...]
Die regel is niet meer te volgen. Tagliafico en Ziyech kwamen er ook altijd mee weg.
alles kan off-topic
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Samen met de regels voor handspel wordt het er niet makkelijker op zo.....ph4ge schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:14:
[...]
Tadic is al maanden geen dragende speler meer, maar een typische buitenspeler die sporadisch gevaarlijk is. Blind geeft mooie pasjes, maar geeft elke wedstrijd veelvuldig openhuis. Een eredivisie op rechtsback, een linksback die ook al maanden niet meer geconcentreerd is. Een fantastische supersup op 10, die toch niet zo'n goede man achter de hand is....
Je mist niets hoor...carpebios schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:19:
Ik vind hier echt niets aan die wedstrijden door de weeks. Ik mis vaak groten delen van de wedstrijd.
Doordeweeks heb je ook altijd van die lege stadions, ook niet echt leuk om naar te kijken.carpebios schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:19:
Ik vind hier echt niets aan die wedstrijden door de weeks. Ik mis vaak groten delen van de wedstrijd.
alles kan off-topic
Dus je geeft wel toe dat het wel gewerkt heeft met Ten Hag? Een primeur.Terranova schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:16:
Net zo als vorig seizoen gaat Ajax een voorsprong weer weggegeven op de concurrentie in December, leuk man...pleur die Ten Hag er nou gewoon uit. Het is gewoon uitgewerkt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kan moeilijk ontkennen dat het CL jaar een slecht jaar was. Wel eentje met een aantal domme beslissing van Ten Hag. Maar 't resultaat was niet verkeerd.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:21:
[...]
Dus je geeft wel toe dat het wel gewerkt heeft met Ten Hag? Een primeur.![]()
Ankona schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:21:
[...]
Doordeweeks heb je ook altijd van die lege stadions, ook niet echt leuk om naar te kijken.
Ik blijf van mening dat het ondanks ETH was en niet dankzij...Terranova schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:22:
[...]
Je kan moeilijk ontkennen dat het CL jaar een slecht jaar was. Wel eentje met een aantal domme beslissing van Ten Hag. Maar 't resultaat was niet verkeerd.
Even 6-2 in Rotterdam op de broek. Van Bommel durfde na de rode kaart voor Mazraoui niet aan te vallen in de Arena. En zo nog veel meer slechte besluiten qua bemensing en tactiek.
XXXVI
Kijkend naar het programma wordt januari een erg lange maand.Terranova schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:16:
Net zo als vorig seizoen gaat Ajax een voorsprong weer weggegeven op de concurrentie in December, leuk man...pleur die Ten Hag er nou gewoon uit. Het is gewoon uitgewerkt
Ja ik ook hoor. Vooral dat gekut met Neres en vd Beek aan't begin, alleen maar omdat hij de professor is die elk seizoen het wiel opnieuw moet uitvinden. Gelukkig kwam het net op tijd goed en ging het goed in de CL.ephymerous schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:26:
[...]
Ik blijf van mening dat het ondanks ETH was en niet dankzij...
Even 6-2 in Rotterdam op de broek. Van Bommel durfde na de rode kaart voor Mazraoui niet aan te vallen in de Arena. En zo nog veel meer slechte besluiten qua bemensing en tactiek.
Maar het stond wel, totdat ie ging wisselen
Ik wacht op de witte zakdoekjes.DoeEensGek schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:26:
Wacht... Jullie kijken nog?
Misschien maar 50.000 tissues naar de arena sturen.
Je gaat bijna denken dat het de laatste jaren te goed gaat. Zodra er geen achtervolging meer nodig is wordt het binnen enkele ronden steevast een slap zootje.Terranova schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:22:
Je kan moeilijk ontkennen dat het CL jaar een slecht jaar was. Wel eentje met een aantal domme beslissing van Ten Hag. Maar 't resultaat was niet verkeerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier was de keuze om of dit of gtst te kijken...OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:27:
[...]
Ik wacht op de witte zakdoekjes.
Misschien maar 50.000 tissues naar de arena sturen.
Ik weet nu dus dat Ludo op een booreiland zit.
Ja daar lijkt het wel op, te gemakzuchtig allemaal. Maar daar heb je dan toch een trainer voor.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:29:
[...]
Je gaat bijna denken dat het de laatste jaren te goed gaat. Zodra er geen achtervolging meer nodig is wordt het binnen enkele ronden steevast een slap zootje.
Ik kan mij nog een moment herinneren dat De Boer ook helemaal los ging omdat NEC de 4-1 maakte.
Dat is zoals het moet. Volle focus, gewoon de wil om te winnen. Tegen VVV konden ze het blijkbaar wel, maar nu al een tijdje niet meer
XXXVI
Die 2e kan je uitleggen als "bescherming". Maar die 1e is toch volledig bewust je tegenstander raken met beide knieën.DoeEensGek schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:33:
Bizot was ook lekker bezig vandaag. Manmanman.
[Streamable]https://streamable.com/104373
Bij vele clubs niet.ephymerous schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:34:
Wordt bij Ajax überhaupt op hoekschoppen getraind?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Scheids wist al dat hij fout zat denk ik. De 'standaarden' worden heel vaak vergeten.ST10©DE schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:30:
Om een kaart vragen is toch standaard een kaart krijgen? Vasthouden was natuurlijk ook geel.
Die eerste is gewoon een directe rode kaart vind ik. Intentie is enkel de speler te raken.DoeEensGek schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:33:
Bizot was ook lekker bezig vandaag. Manmanman.
[Streamable]https://streamable.com/104373
Dat wordt vaak op de trainer afgeschoven maar daar ben ik het niet mee eens. Onder elke trainer de afgelopen decennia is dit steeds gebeurd.Terranova schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:31:
Ja daar lijkt het wel op, te gemakzuchtig allemaal. Maar daar heb je dan toch een trainer voor.
Ik kan mij nog een moment herinneren dat De Boer ook helemaal los ging omdat NEC de 4-1 maakte.
Dat is zoals het moet. Volle focus, gewoon de wil om te winnen. Tegen VVV konden ze het blijkbaar wel, maar nu al een tijdje niet meer
Het is wellicht een cultuurdingetje, of heeft te maken met het seizoenspatroon van Europees uitgeschakeld raken en aan vakantie toe zijn, of gewoon slappekutteritis, ik weet het niet.
Ook spelers als een Tadic, Blind, Klaassen of Huntelaar zouden nu keihard die kar moeten trekken, maar ook dat gebeurt niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- Hoezo breng je Ekkelenkamp en Promes in terwijl je weet dat ze toch niets gaan brengen.
- Zijn Martinez en Alvarez op CV zo slecht dat Schuurs de beste optie is? Dat zal toch niet.
- In welk universum zijn Labyad en Klaiber Ajax materiaal?
ETH...
XXXVI
Veels te kort voor Ajax waarschijnlijk, PSV kan in januari zaken doenVos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:38:
Ga je allemaal diep schamen Ajacieden! Helaas is de winterstop zo kort.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 3% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 23-12-2020 20:41 ]
PSV is groeiende, Ajax wordt minder en minder.Exocet schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:39:
[...]
Veels te kort voor Ajax waarschijnlijk, PSV kan in januari zaken doen
Feyenoord heeft het weer in eigen hand!!1Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:40:
Weer stapje dichterbij bij de Coolsingel!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die straat bestaat niet in EindhovenLekkerboeie86 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:40:
Weer stapje dichterbij bij de Coolsingel!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik weet niet welke wedstrijden jij ziet, maar PSV heeft een super zwaar programma (net als de rest natuurlijk) en speelt nog steeds een helft als natte kranten.Vos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:40:
[...]
PSV is groeiende, Ajax wordt minder en minder.
Ajax blijft matig hoor. De eerste wedstrijden waren ook matig, tegen die Denen sloeg alles qua triestheid. Af en toe een uitschieter tegen een mindere club. Dit is al meer dan een jaar het niveau.Vos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:40:
[...]
PSV is groeiende, Ajax wordt minder en minder.
Door het ontbreken van topwedstrijden lijkt het qua punten nog wat.
XXXVI
Ajax speelt er tweecarpebios schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:42:
[...]
Ik weet niet welke wedstrijden jij ziet, maar PSV heeft een super zwaar programma (net als de rest natuurlijk) en speelt nog steeds een helft als natte kranten.
Denk dat programma van Ajax nog iets zwaarder is?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 23-12-2020 20:43 ]
Sorry maar die 2e kan je gewoon ook niet goed praten. Zo'n speler wil voor de bal gaan, die mag daar toch ook heen gaan. Dat een keeper met zijn handen eerder is is leuk maar daarom ook maar je knie uit te steken als "bescherming" slaat gewoon nergens op.Terranova schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:34:
[...]
Die 2e kan je uitleggen als "bescherming". Maar die 1e is toch volledig bewust je tegenstander raken met beide knieën.
toucheVos schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:42:
[...]
Ajax speelt er twee
Denk dat programma van Ajax nog iets zwaarder is?
Oh nee, dat praat ik ook niet goed. vandaag "bescherming" ipv bescherming. Maar het is iets wat keepers vaker doen. Zei al in de rust dat ik vond dat Bizot wel een paar wedstrijdjes geschorst mocht wordenDoeEensGek schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:43:
[...]
Sorry maar die 2e kan je gewoon ook niet goed praten. Zo'n speler wil voor de bal gaan, die mag daar toch ook heen gaan. Dat een keeper met zijn handen eerder is is leuk maar daarom ook maar je knie uit te steken als "bescherming" slaat gewoon nergens op.
We hebben wel de Ajaxlaan, zo heb ik geroken uit eigen ervaring.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gefeliciteerd. Heeft Overmars al voorgesteld de competitie stil te leggen?
De nieuwe variant uit Brexittanië schijnt ernstig te zijn.ph4ge schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:56:
[...]
Gefeliciteerd. Heeft Overmars al voorgesteld de competitie stil te leggen?![]()
Laten we uit voorzorg maar stoppen.
Alvarez, Martinez, Rensch. Als het maar iemand anders istoolkist schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:09:
Schuurs die weer als een F-je de fout in gaat bij die tegengoal... Stel Alvarez gewoon es op Ten Hag....
[ Voor 199% gewijzigd door Gonadan op 23-12-2020 21:17 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gelukkig zorgt die goal van Willem II nog voor 2 puntjes in de voetbalpoule
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarom denk je dat Vd Sar er pas geleden weer over begon?ph4ge schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:56:
[...]
Gefeliciteerd. Heeft Overmars al voorgesteld de competitie stil te leggen?![]()
De keren dat ik Alvarez achterin heb zien spelen deed ie het helemaal niet slecht volgens mij. Je hebt dan wel Blind nodig voor de opbouw, want daar moet je em niet voor gebruiken.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:12:
Niet dat die het beter doen, maar laat maar eens zien dat dit niet goed genoeg is.
Niet slecht, maar ook niet beter. Verdedigend sterker wellicht maar voetballend knudde. Je ruilt het één in voor het ander. En je ziet dat het middenveld ook niet altijd even goed aansluit, daar hoop ik dat Kudus de missende schakel kan zijn.toolkist schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:19:
[...]
De keren dat ik Alvarez achterin heb zien spelen deed ie het helemaal niet slecht volgens mij. Je hebt dan wel Blind nodig voor de opbouw, want daar moet je em niet voor gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 23-12-2020 21:22 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Praktisch unaniem hier op Tweakers dus tot nu toeOPSLAGHOND schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:21:
Poll: Moet Erik ten Hag ontslagen worden?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij is een uitstekende trainer!
Als je fan bent van een directe concurrent.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu kloten we aan met Ten Hag ... lijkt me momenteel dat het niet veel slechter kan.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:29:
Hebben we dan ook een goede opvolger klaar staan? Of liever ETH er nu uit, aankloten met een interim en hopen dat het volgend jaar weer wat wordt?
Een Peter Bosz ga je voorlopig niet meer kunnen krijgen.
Wat hou je dan nog over?
Het zal je verbazen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:31:
[...]
Nu kloten we aan met Ten Hag ... lijkt me momenteel dat het niet veel slechter kan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Reiziger de kans geven totdat Koeman ontslagen wordt bij Barca. Was nooit fan van Schreuder, maar zonder hem is het toch echt minder geworden bij Ajax, misschien maar eens proberenMaarten_E schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:32:
Dat lijkt mij dan de volgende vraag; wie wil je dan aan het roer?
Wat hou je dan nog over?
Van Gaal tot einde seizoen. Daarna op de blote knieën naar Peter Bosz.Maarten_E schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:32:
Wat hou je dan nog over?
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van mijn part Kapitein Iglo.Maarten_E schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:32:
Die heeft vaker een schaal vastgehouden dan Ten Hag;
@OPSLAGHOND treffende vergelijking wel, daar de spelers van Ajax spelen als een stel vissticks.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2020 22:01 ]
Verwijderd
Zeker niet volledig nee... Maar Ekkelenkamp brengen, (of überhaupt meenemen), niet al je wissels gebruiken als het voor geen meter loopt, niet gewoon een paar aanvallers van Jong meenemen zodat je überhaupt aanvallers hebt... Dat kun je hem overduidelijk wel aanrekenen.dvdkiwi schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:00:
Dit valt Ten Hag toch niet volledig aan te rekenen? Als je ziet hoe slecht de passing is mogen de spelers ook wel eens wat scherper worden. De scherpte en nauwkeurigheid ontbreekt bij vrijwel iedereen, dat komt m.i. 100% op het conto van de mannen op het veld.
@OPSLAGHOND treffende vergelijking wel, daar de spelers van Ajax spelen als een stel vissticks.
Helemaal met je eens hoor.toolkist schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:05:
[...]
Zeker niet volledig nee... Maar Ekkelenkamp brengen, (of überhaupt meenemen), niet al je wissels gebruiken als het voor geen meter loopt, niet gewoon een paar aanvallers van Jong meenemen zodat je überhaupt aanvallers hebt... Dat kun je hem overduidelijk wel aanrekenen.
Ik denk dat als spelers hier gewoon hun niveau halen je niet verliest. Deze verliespartij wijt ik daarom grotendeels aan de spelers en niet aan de trainer.
Combinatie van. De trainer wordt ook geacht om de spelers gemotiveerd het veld op te krijgen.dvdkiwi schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:07:
[...]
Helemaal met je eens hoor.
Ik denk dat als spelers hier gewoon hun niveau halen je niet verliest. Deze verliespartij wijt ik daarom grotendeels aan de spelers en niet aan de trainer.
In de rust een "jongens, willen jullie echt zo graag trainen op 2e kerstdag?"
Moet je eens kijken hoe ze dan als de brandweer gaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Na januari zal de volgorde nog wel ff gehusseld worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat is Kapitein Iglo helemaal niet.OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:56:
[...]
Van mijn part Kapitein Iglo.
Die heeft vaker een schaal vastgehouden dan Ten Hag;
[Afbeelding]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De originele is al jaren dood, die kan het onmogelijk beter doen dan Ten Hag.
Zou hij dan en-de-lijk over het dode punt zijn?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021