[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 208 Laatste
Acties:
  • 290.536 views

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Luxicon schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:05:
[...]

Misschien kunnen ze hun reservekeeper ook in de goal zetten.
Goal alvast omdraaien voor na de rust. :+

[edit] Moet zeggen dat Klaiber niet tegen valt, was nogal sceptisch toen ie gehaald werd, maar kan zeker aanvallen goed meedoen.

[ Voor 22% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-12-2020 15:07 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kan die commentator z'n bek niet houden. Man o man, hij had eigenlijk scheidsrechter willen worden

• groggy
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:06:
[...]

Goal alvast omdraaien voor na de rust. :+

[edit] Moet zeggen dat Klaiber niet tegen valt, was nogal sceptisch toen ie gehaald werd, maar kan zeker aanvallen goed meedoen.
In de Eredivisie...

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Terranova schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:06:
Wat is Gravenberch een baas zeg. Hoe hij over het veld loopt en eigenlijk alles dirigeert.
Heerlijke speler! Weer een goudmijntje dit. Kan het hele verlies van dit jaar opvangen met de verkoop van Gravenberch. Alleen hoop ik dat hij nog een paar jaar blijft, ook voor hemzelf.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:10
Nijhuis staat echt vaak in de weg daar in het midden

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 15:02
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:11:
tja hij wil altijd in't middelpunt van de aandacht staan he :+

• Sempy
  • Laatst online: 23:28
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:11:
Hij kan beter bij Onana gaan staan, is die ook niet zo alleen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
Dat Onana filmpje tussendoor :+

XXXVI

• Martinusz
Onana denkt vast zat ik maar op Curaçao

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:29
Dat deuntje er onder maakte het af

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 10:52

• groggy
  • Niet online
Zeker met dat muziekje vind ik het nogal denigrerend richting ado

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:50:
[...]

Het gaat om de in mijn ogen geniepige wijze waarop Feyenoord tijdens zo'n wedstrijd al wordt afgebrand. En het is niet de eerste keer. Een aantal (met name) Ajacieden zit blijkbaar op een stoeltje te wachten tot het moment tot ze wat zout in de wonden van de Feyenoorder kan strooien. Een fout van Senesi en hij kan er plots niks meer van, iemand die bij een bal op de paal of lat spreekt van "pech" en we krijgen een hele verhandeling over "kwaliteit".
Ja, aan het einde van het seizoen zal iedere club wel op de plek staan waar die hoort. Maar als je dan tijdens een wedstrijd niet meer mag spreken van pech of geluk kunnen we dit forum beter opheffen. Want dan is uiteindelijk alles een kwestie van kwaliteit. Dan kunnen we onderweg helemaal niks meer zeggen en is alles zinloos Dan is bijvoorbeeld ook de mogelijke penalty van Huntelaar tegen Atalanta geen discussie meer waard want Ajax was kennelijk gewoon niet goed genoeg.
Een mening die je niet zint als troll afzetten heeft hetzelfde effect.
Een bal op paal/lat heb ik zelf bv ook altijd als gebrek aan kwaliteit gezien/genoemd. Pech is voor mij een scheids die onterecht een doelpunt afkeurt, of een bal die via via tegen een hand aan komt, daar heb je zelf echt geen invloed op. Beter inschieten wel.
En zeggen dat het Feyenoord mee heeft gezeten is toch echt gewoon dikke lulkoek. Blessures van je betere spelers, een Europa-cup campagne met naast een paar slechte potten ook de meest vreemde beslissingen tegen. Natuurlijk steel je ook wel eens een punt maar er is genoeg wat niet meezit. Dus ja, mogen Feyenoorders even klagen bij een bal die er maar niet even in wil? Het zou fijn zijn als supporters elkaar dat genoegen een beetje gunnen af en toe. Ik laat Ajacieden ook in hun waarde op het moment dat ze schreeuwen om de penal voor Huntelaar.
Ik zie hier bijster weinig verzoeken/opmerkingen om niet zoveel te klagen... Misschien moet je die losse kreten van 1 of 2 personen gewoon negeren ipv ze te zien als de algemeen gedragen mening van alle Ajax supporters, want zo komt je post wel over.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:03
ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:02:
[...]

Ik voel me toch een beetje aangesproken.
Dat mag want jouw reactie was in dit geval ook één van de reacties waar ik op doelde. En al ga ik er vanuit dat je het misschien niet als troll bedoelt: het komt wel zo over.

De gemiddelde Feyenoorder weet heus wel dat Ajax (of PSV) aanvallen er niet in zit. Ajax en PSV hebben meer geld en dus meer kwaliteit. Maar er wordt hier soms gesproken over Feyenoord alsof Feyenoord de tiende begroting van Nederland heeft en de selectie op het niveau is van een middenmoter. En dat is onzin.

We hebben het hier over een door blessures geplaagd Feyenoord dat in feitelijk een duel om plek vier grote kansen krijgt op de gelijkmaker en die niet afmaakt. En dan ga jij over kwaliteit beginnen terwijl de wedstrijd nog loopt. Verplaats je in de fan die speler na speler geblesseerd ziet raken en dan ook nog eens een bal op het houtwerk ziet belanden. Dan is een discussie over kwaliteit echt misplaatst.
Advocaat perst het meeste eruit.
Is dat zo? Vorig jaar zeker. Gezien de blessures nu ook wellicht wel. Maar er valt genoeg op hem aan te merken. De bescherming van Jorgensen, het consequente negeren van bijvoorbeeld Azarkan terwijl Linssen geen pepernoot raakt. Advocaat blijft wat dat betreft conservatief en als spelers allemaal omvallen door blessures is dat niet altijd handig

• ephymerous
groggy schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:13:
[...]

Zeker met dat muziekje vind ik het nogal denigrerend richting ado
En dat is het ook wel een beetje. Muziek had niet gemoeten. En toch moest ik lachen :+

XXXVI

• Terranova
Dat ze dit tijdens een wedstrijd doen zegt toch wel heel veel over Ajax in de eredivisie als ze zin hebben

• groggy
  • Niet online
Wat een kut commentaar

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 22:00
D-e-n schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:15:
[...]

[...]

Is dat zo? Vorig jaar zeker. Gezien de blessures nu ook wellicht wel. Maar er valt genoeg op hem aan te merken. De bescherming van Jorgensen, het consequente negeren van bijvoorbeeld Azarkan terwijl Linssen geen pepernoot raakt. Advocaat blijft wat dat betreft conservatief en als spelers allemaal omvallen door blessures is dat niet altijd handig
Dat ben ik wel met je eens. Zeker tegen laagvliegers (nu tegen Vitesse zou niet handig zijn geweest), moet je gewoon andere spelers erin zetten. Je merkt de laatste wedstrijden gewoon dat de basiself uitgeput is. Niet gek hoor, maar Advocaat wisselt nauwelijks zijn basisspelers, en dat breekt hem nu op.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:17:
[...]

Dat ben ik wel met je eens. Zeker tegen laagvliegers (nu tegen Vitesse zou niet handig zijn geweest), moet je gewoon andere spelers erin zetten. Je merkt de laatste wedstrijden gewoon dat de basiself uitgeput is. Niet gek hoor, maar Advocaat wisselt nauwelijks zijn basisspelers, en dat breekt hem nu op.
Advocaat heeft natuurlijk ook vrijwel geen opties buiten de spelers ie hij nu in de basis heeft staan. Deels omdat ze nog nooit of weinig de kans hebben gekregen maar voornamelijk vanwege blessures.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Napo schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:18:
Advocaat heeft natuurlijk ook vrijwel geen opties buiten de spelers ie hij nu in de basis heeft staan. Deels omdat ze nog nooit of weinig de kans hebben gekregen maar voornamelijk vanwege blessures.
Die blessures, dat is toch niks nieuws? Heb het idee dat dat bijna elk seizoen zo is. Vorig jaar werd mijn post nog verketterd en als troll weggezet toen ik vond dat blessurevrij blijven ook een vorm van kwaliteit is, dat Feyenoord veel spelers heeft die blessuregevoelig zijn en mede daardoor geen toppers (in spé) zijn.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:13:
[...]

Een mening die je niet zint als troll afzetten heeft hetzelfde effect.
Een mening heeft een context. Dat Feyenoord kwaliteit mist zal niemand ontkennen. Maar je kunt ook met minder kwaliteit dan Ajax of PSV een punt pakken in Arnhem. Dat is een hele andere context. Een situatie in een wedstrijd waarbij je sterker wordt maar geen goal maakt: ook weer een hele andere context.
Een bal op paal/lat heb ik zelf bv ook altijd als gebrek aan kwaliteit gezien/genoemd.
De spelen met woordjes in dezelfde categorie als "dat is niet echt een hele kans". Het wordt echt heel vervelend hier als we tijdens iedere wedstrijd op deze manier gaan reageren. Want je kunt elke spelsituatie op deze manier stuk lullen.
Misschien moet je die losse kreten van 1 of 2 personen gewoon negeren ipv ze te zien als de algemeen gedragen mening van alle Ajax supporters, want zo komt je post wel over.
Ik zeg nergens "alle" Ajax-supporters. Maar er ontstaat door de scheve verhouding wel een bepaald sfeertje waarbij het trollen toch echt niet meer evenredig verdeeld is.

Dat jij je daar niet aan stoort of het niet inziet is me al langer duidelijk maar het gevoel is er bij heel veel PSV-ers en Feyenoorders hier. Het is als zo vaak aangegeven en het lijkt me toch raadzaam daar als collega bezoekers van dit topic open voor te staan. Want anders gaan de niet Ajacieden toch echt één voor één afhaken.

• Terranova
Waarom Gravenberch eruit halen :( Taylor erin is geweldig. Maar haal dan Labyad eruit

• Martinusz
Zouden die van ADO nu allemaal grapjes maken tegen Promes ;)

• Han
  • Niet online

Han

Terranova schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:33:
Waarom Gravenberch eruit halen :( Taylor erin is geweldig. Maar haal dan Labyad eruit
De wedstrijd is gespeeld en woensdag staat Willem II op het programma. Prima zo. Wellicht niet leuk voor de wedstrijd maar verwacht sowieso geen vuurwerk meer.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Terranova
Han schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:35:
[...]

De wedstrijd is gespeeld en woensdag staat Willem II op het programma. Prima zo. Wellicht niet leuk voor de wedstrijd maar verwacht sowieso geen vuurwerk meer.
Gravenberch is 18 en toont geen enkele vorm van vermoeidheid. Waarom sparen

• Martinusz
Terranova schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:36:
[...]

Gravenberch is 18 en toont geen enkele vorm van vermoeidheid. Waarom sparen
Knap dat jij kan zien of vermoeidheid een rol speelt bij Gravenberch :) misschien heeft ie wel een zere teen.

• Terranova
Man man man man wat kansloos. Hoe kan je die amateurs laten scoren

• ephymerous
Sjonge jonge Schuurs en Klaiber moeten verdedigen en ze falen weer hopeloos :/

Zelfs tegen ADO lukt het ze niet. Doorselecteren gaarne.

[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2020 15:39 ]

XXXVI

• Martinusz
Bal leek buiten trouwens.
Slecht gedekt door Martinez ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 20-12-2020 15:39 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:59

Quad

Doof

Ach 0-7 of 1-7 maakt ook niet veel uit.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:31:
Ik zeg nergens "alle" Ajax-supporters. Maar er ontstaat door de scheve verhouding wel een bepaald sfeertje waarbij het trollen toch echt niet meer evenredig verdeeld is.

Dat jij je daar niet aan stoort of het niet inziet is me al langer duidelijk maar het gevoel is er bij heel veel PSV-ers en Feyenoorders hier. Het is als zo vaak aangegeven en het lijkt me toch raadzaam daar als collega bezoekers van dit topic open voor te staan. Want anders gaan de niet Ajacieden toch echt één voor één afhaken.
Maar je laat uit je post wel overkomen alsof het weer massaal gebeurt, wat helemaal niet het geval is. Sterker nog, er waren meer Ajax posters die positief postten over Feyenoord dan negatief.

• Han
  • Niet online

Han

Ajax en een ruime voorsprong, het wordt er vaak niet beter van.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:43:
Is nu ook niet nodig toch? Gewoon uitspelen zonder blessures

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat komt eerder door de 3 wissels

• ephymerous
Promes staat in de as en het staat voor geen meter. Labyad laat iedereen lopen. Goed gewerkt Erik. Die tien positie is zo belangrijk. Wat is de reden dat hij gezien zijn gebrek überhaupt mag spelen?

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2020 15:44 ]

XXXVI

• Martinusz
Je kunt je ook afvragen waarom ADO als een lamme tak begint en pas na 4-0 achter probeert te voetballen.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:44:
Promes staat in de as en het staat voor geen meter. Die tien positie is zo belangrijk. Wat is de reden dat hij gezien zijn gebrek überhaupt mag spelen?
Rust voor de rest en ritme voor hemzelf? Hij heeft toch minuten nodig om weer in vorm te komen.

• Quad

Quad

Doof

ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:44:
Promes staat in de as en het staat voor geen meter. Labyad laat iedereen lopen. Goed gewerkt Erik. Die tien positie is zo belangrijk. Wat is de reden dat hij gezien zijn gebrek überhaupt mag spelen?
Ik denk soort van support vanuit Ajax, ofzo.

Ik ben er echt geen voorstander van om hem, gezien de relatief zware verdenkingen, te laten spelen. Ten Hag ziet het blijkbaar anders.

Niet dat hij daadwerkelijk iets heeft uitgespookt, de beweringen en alles doen echt wel wat met z'n mentale fitheid.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 20-12-2020 15:48 ]

nggyu nglyd

• ephymerous
Erapaz schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:44:
[...]

Rust voor de rest en ritme voor hemzelf? Hij heeft toch minuten nodig om weer in vorm te komen.
Zorg eerst op de training maar eens dat je niet de helft van de ballen verspeeld. Als supporter wil ik vermaakt worden, Promes, Labyad en Klaiber doen het tegengestelde. Zelden een speler zo uit vorm gezien als Promes.

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2020 15:47 ]

XXXVI

• Terranova
Totaal geen verrassing ook weer dat wissels van Ten Hag een negatief effect hebben

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:40:
[...]

Maar je laat uit je post wel overkomen alsof het weer massaal gebeurt, wat helemaal niet het geval is. Sterker nog, er waren meer Ajax posters die positief postten over Feyenoord dan negatief.
Ik constateer een sfeer die elke keer maar weer terugkomt. Dat is geen kwestie van een "schuld" die je bij één of enkele personen kunt neerleggen. Dat is niet een zwart-wit verhaal waarbij de ene opmerking wel en de andere niet door de beugel kan. Dat is een sfeer waarbij de ene club anders bejegend wordt dan de ander van waaruit opmerkingen voortkomen. Voor de aanhangers van clubs die aan de "verkeerde" kant staan is dat gewoon vervelend, zo vervelend dat je daardoor meningen voor je houdt of wegblijft. Het lijkt me dat een meerderheid van de bezoekers hier dat niet wenst.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 10:52
D-e-n schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:48:
[...]

Ik constateer een sfeer die elke keer maar weer terugkomt. Dat is geen kwestie van een "schuld" die je bij één of enkele personen kunt neerleggen. Dat is niet een zwart-wit verhaal waarbij de ene opmerking wel en de andere niet door de beugel kan. Dat is een sfeer waarbij de ene club anders bejegend wordt dan de ander van waaruit opmerkingen voortkomen. Voor de aanhangers van clubs die aan de "verkeerde" kant staan is dat gewoon vervelend, zo vervelend dat je daardoor meningen voor je houdt of wegblijft. Het lijkt me dat een meerderheid van de bezoekers hier dat niet wenst.
Hoe was de sfeer toen ajax uitgeschakeld werd voor de CL?

Dan krijg ik de volgende dag ook berichtjes en opmerkingen als "wat heb ik genoten gisteren". Lekker laten gaan, beetje eelt erop laten groeien. ;)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:30:
[...]

Die blessures, dat is toch niks nieuws? Heb het idee dat dat bijna elk seizoen zo is. Vorig jaar werd mijn post nog verketterd en als troll weggezet toen ik vond dat blessurevrij blijven ook een vorm van kwaliteit is, dat Feyenoord veel spelers heeft die blessuregevoelig zijn en mede daardoor geen toppers (in spé) zijn.
Het is zeker niets nieuws maar het heeft wel impact op de mogelijkheden om tegen zogenoemde laagvliegers andere spelers in te zetten. Als je ze niet hebt of ze zijn kwalitatief niet goed genoeg dan is die mogelijkheid er niet. Blessuregolven komen bij elke club weleens voor en met wat breedte (jong teams helpen daarbij) kan je dat redelijk ondervangen maar ook niet onbeperkt.

De wedstrijdselectie van Feyenoord is ansich breed genoeg om een aantal blessures op te vangen maar de golf van blessures maakt de selectie te smal om kwalitatief op het gewenste niveau te blijven. De kernvraag blijft wel waarom er zo veel blessures bij Feyenoord zijn.

• Quad

Quad

Doof

Nou Martinez, ff oefenen op je schoten, had makkelijk de kruising in gekund.

nggyu nglyd

• Martinusz
Lol en die bal houdt die keeper dan wel tegen

• Quad

Quad

Doof

*slik*

nggyu nglyd

• Martinusz
Slecht bal Schuurs en Onana

• Han
  • Niet online

Han

Tja... dan kan je clownen wanneer je niks te doen hebt, maar deze 2-4 mag je Onana best wel aanrekenen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

Vos

AFCA

Dat mag je toch ook een fout van Onana noemen. Al ging er natuurlijk ook veel meer aan vooraf.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 20-12-2020 16:00 ]

• Typhone
  • Laatst online: 22:34

Typhone

Who Dares Wins

Onana neem nog een jonko!

• Terranova
Ten Hag heeft eindelijk een wedstrijd kunnen kantelen met wissels...

• ephymerous
Ja ETH. Welk signaal geef je je spelers door deze drie wissels in te brengen? Het staat direct verkeerd en de scherpte is totaal weg.

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
Ajax doet een AZtje

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ten Hag visionair toch? 😃

• Han
  • Niet online

Han

Mjah... snel de 2-5 maken

• Starbucks
Matige 2e helft. Het loopt inderdaad niet meer.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:59:
Tja... dan kan je clownen wanneer je niks te doen hebt, maar deze 2-4 mag je Onana best wel aanrekenen.
Eigenlijk gewoon goed ingeschoten.. Precies op de plek waar een keeper twijfelt tussen armen of benen gebruiken. Wat er daarvoor allemaal gebeurt daarentegen...

• Quad

Quad

Doof

Terranova schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:00:
Ten Hag heeft eindelijk een wedstrijd kunnen kantelen met wissels...
Hij zou vast wel weer met een lulverhaal aankomen.
Ik weet ook niet echt welke trainer het beter zou kunnen dan ETH maar goed.

nggyu nglyd

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:02:
[...]

Hij zou vast wel weer met een lulverhaal aankomen.
Ik weet ook niet echt welke trainer het beter zou kunnen dan ETH maar goed.
Ik stel me graag verkiesbaar.

• Martinusz
Lol 2 slechte ballen van 2 spelers die er al de hele wedstrijd in staan en de ETH-out clan komt weer naar buiten _O-

• ephymerous
Starbucks schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:01:
Matige 2e helft. Het loopt inderdaad niet meer.
Niet verrassend toch? Promes op tien kan al jaren niet, zeker niet als ie uit vorm is. Een flank met Klaiber en Labyad is gewoon erg matig.
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:02:
Lol 2 slechte ballen van 2 spelers die er al de hele wedstrijd in staan en de ETH-out clan komt weer naar buiten _O-
Ben je aan het trollen? Je ziet toch dat sinds de wissels het voor geen meter meer loopt? Aan wie ligt dat dan?

[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2020 16:04 ]

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:02:
[...]

Ik stel me graag verkiesbaar.
Een trainerscollectief zou dat niet een idee zijn? :P

nggyu nglyd

• Terranova
Quad schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:03:
[...]

Een trainerscollectief zou dat niet een idee zijn? :P
Soort van Twitch plays de Tweakers variant.

• Quad

Quad

Doof

Ik zou niet weten wie het beter kan dan ETH, feit is dat het team collectief na de wissels faalt.

Schade beperken en 3 punten houden is het advies.

nggyu nglyd

• D-e-n
DoeEensGek schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:55:
[...]

Hoe was de sfeer toen ajax uitgeschakeld werd voor de CL?
Naast de discussie over de bal van Klaassen die er in had gekund en de niet gegeven penal herinner ik me toch voornamelijk discussies van Ajacieden die kritiek hadden op Overmars of Ten Hag, de laatste wat meer dan de eerste.
Dan krijg ik de volgende dag ook berichtjes en opmerkingen als "wat heb ik genoten gisteren". Lekker laten gaan, beetje eelt erop laten groeien. ;)
Plaagstoten over en weer zijn totaal niet te vergelijken met een forum waar die plaagstoten niet gelijk verdeeld zijn. Het gaat me ook niet eens over plaagstoten.

• ephymerous
En Promes verspeelt weer eens de bal :r

XXXVI

• Terranova
Hé! Ik begon al in de rust ja

• Terranova
Ekkelenkamp...when does the hurting stop :(

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12 00:58
Napo schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:18:
[...]

Dat hij moet puzzelen is duidelijk, of deze opstelling de oplossing was is de vraag. Volgens mij zet je jezelf onderdruk en creëer je wanorde door met zo'n onbekende en verdedigende tactiek te beginnen. Linssen en Jorgenson brengen het met Berghuis erbij al niet, wat gaat er door Dick zn hoofd als hij denkt dat ze het wel met z'n tweeën voorin zullen maken? Ook nog eens zonder creativiteit op het middenveld.

Je kan altijd nog beter verliezen maar wel investeren in jeugd. De kans is op dit moment ook gewoon groter dat een Azarkan meer brengt dan een Linssen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Exocet
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:13:
Ekkelenkamp...when does the hurting stop :(
Ten Hag wil graag nog gelijkspelen

• Terranova
Exocet schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:15:
[...]

Ten Hag wil graag nog gelijkspelen
Ik zag het, Ekkelenkamp begon net al met een goeie kopbal richting ADO in de 16

• Martinusz
Labyad en Huntelaar goede wedstrijd, rest kleine voldoende. Prima en door!

• Terranova
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:20:
Gravenberch was heel goed, alleen die moest eruit om de wedstrijd nog "spannend" te maken

• ephymerous
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:20:
Nah Promes, Klaiber, Schuurs, Blind en ETH toch een zware onvoldoende hoor.

Hopelijk zijn Neres, Kudus en Mazraoui terug in januari en blijven ze fit. Ik zie het anders heel lastig worden.

[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2020 16:23 ]

XXXVI

• Terranova
Benieuwd of voor Ten Hag deze 2e helft ook reclame voor het voetbal is.

• Martinusz
ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:21:
[...]

Nah Promes, Klaiber, Schuurs en ETH toch een zware onvoldoende hoor.
Mwa beetje overdreven niet?
Klaiber een onvoldoende omdat hij misschien niet helemaal lekker ingrijpt bij die 2de goal?

Ik vergat Gravenberch idd, ook dikke voldoende :)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 20-12-2020 16:24 ]

• Gonadan
  • Laatst online: 23:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Niks gezien. Twee tegendoelpunten is jammer. ADO uit drie punten en niemand met een brancard van het veld. Ik zeg prima resultaat, gauw door naar de volgende wedstrijd. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:23:
[...]

Mwa beetje overdreven niet?
Klaiber een onvoldoende omdat hij misschien niet helemaal lekker ingrijpt bij die 2de goal?
Promes heeft geen bal goed geraakt
Klaiber heeft verdedigend niets goed gedaan, tegen ADO notabene
Schuurs levert ballen knullig in en grijpt niet in
Blind is hopeloos uit vorm

En ETH wisselt een elftal dat goed staat kapot. Is niet overdreven maar realistisch imho. De hoogste tijd om door te selecteren en een aantal spelers te verkopen in de winterstop.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2020 16:28 ]

XXXVI

• groggy
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:26:
[...]

En ETH wisselt een elftal dat goed staat kapot. Is niet overdreven maar realistisch imho. De hoogste tijd om door te selecteren en een aantal spelers te verkopen in de winterstop.
Ik ben geen fan van het wisselbeleid van eth. Maar bij een 4-0 stand kan je spelers sparen. En spelers die totaal uit vorm zijn (promes bijvoorbeeld) minuten laten maken. Niet omdat ze dta verdienen, maar in de hoop dat ze weer wat in vorm komen. Uiteindelijk heb je namelijk meer dan 11 spelers nodig om een seizoen lang succesvol te zijn.

• Martinusz
ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:26:
[...]

Ja overdreven dus :)

Klaiber speelde gewoon een prima pot, maarja je moet maar wat te zeuren hebben natuurlijk op Klaiber.
Idem voor Schuurs, speelde 1ste helft meer dan uitstekend, maakt wel fout bij die tweede goal met een risicovolle pass die niet nodig was, maar de goal zelf schrijf ik toch wel aan Onana toe.

Blind :? Wat heeft Blind nu weer verkeerd gedaan :? Speelde toch gewoon een solide pot?

Promes stond op 10 dat vind ik ook een slechte keuze van ETH, Labyad stond daar prima, zet hem gewoon op rechts.
Desondanks scoorde hij bijna en was toch bij nog wat gevaarlijke aanvallen betrokken, echter niet zo actief betrokken in het spel als toen Labyad er stond. Maar om nou meteen te zeggen onvoldoende? Een zesje, net als Martinez.

Taylor was wel actief, maar maakte wel paar keer gevaarlijke keuze, mistte op dat moment even overzicht, maar heeft wel aardig tempo ook met de bal, zoals Gravenberch.

• Erapaz
  • Laatst online: 05-12 21:13
ephymerous schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:46:
[...]

Zorg eerst op de training maar eens dat je niet de helft van de ballen verspeeld. Als supporter wil ik vermaakt worden, Promes, Labyad en Klaiber doen het tegengestelde. Zelden een speler zo uit vorm gezien als Promes.
Ja, ik denk dat dat probleem ergens anders ligt. Labyad en Klaiber zijn gewoon geen Ajax materiaal. Promes had (begin) vorig seizoen een hoog rendement. Als je hem dan toch betaalt en je staat 4-0 voor dan kun je hem ook minuten laten maken in de hoop dat hij zijn vorm terugvindt.

• toolkist
  • Niet online
Retteketetteketet ... *stil*

Klinkt voor geen meter zo :D

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:23
Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:39:
[...]

Klaiber speelde gewoon een prima pot, maarja je moet maar wat te zeuren hebben natuurlijk op Klaiber.
Idem voor Schuurs, speelde 1ste helft meer dan uitstekend, maakt wel fout bij die tweede goal met een risicovolle pass die niet nodig was, maar de goal zelf schrijf ik toch wel aan Onana toe.

Blind :? Wat heeft Blind nu weer verkeerd gedaan :? Speelde toch gewoon een solide pot?

Promes stond op 10 dat vind ik ook een slechte keuze van ETH, Labyad stond daar prima, zet hem gewoon op rechts.
Desondanks scoorde hij bijna en was toch bij nog wat gevaarlijke aanvallen betrokken, echter niet zo actief betrokken in het spel als toen Labyad er stond. Maar om nou meteen te zeggen onvoldoende? Een zesje, net als Martinez.

Taylor was wel actief, maar maakte wel paar keer gevaarlijke keuze, mistte op dat moment even overzicht, maar heeft wel aardig tempo ook met de bal, zoals Gravenberch.
Linies kwamen de tweede helft te ver uit elkaar te voetballen, al was dat mede de verdienste van ADO dat toen in ieder geval nog iets liet zien.

Schuurs liet zich bij de eerste goal aan de zijlijn ook kinderlijk door de benen spelen. Verder heeft ie niet heel veel fout gedaan, maar toch bij beide goals matig. Ik snapte die pass bij die tweede goal ook niet, Klaiber stond dichterbij en vrij, maar hij wil zo graag de steekpass geven. Dat moet je niet doen als je het niet kunt. Hou het gewoon simpel. Overigens hadden er wel meer last van dat euvel in de tweede helft.

Taylor viel erg matig in, maar stond wel op één van de moeilijkste plekken. Promes liet vooral zien techniek tekort te komen voor zijn positie, al blijft hij wel gevaarlijk. Martinez was vlees noch vis, maar niet op grote fouten kunnen betrappen. Een geweldige vleugelverdediger zal het nooit worden.

Overigens Klaassen in de tweede helft ook regelmatig als een kip zonder kop zien rennen. En dat zou dan één van je meest ervaren spelers moeten zijn.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:07
toolkist schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:29:

Ok... :P

• toolkist
  • Niet online
Jij riep neem ik aan wel "AZ" erachter? ;)

• Martinusz
autje schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:36:
[...]

Linies kwamen de tweede helft te ver uit elkaar te voetballen, al was dat mede de verdienste van ADO dat toen in ieder geval nog iets liet zien.

Schuurs liet zich bij de eerste goal aan de zijlijn ook kinderlijk door de benen spelen. Verder heeft ie niet heel veel fout gedaan, maar toch bij beide goals matig. Ik snapte die pass bij die tweede goal ook niet, Klaiber stond dichterbij en vrij, maar hij wil zo graag de steekpass geven. Dat moet je niet doen als je het niet kunt. Hou het gewoon simpel. Overigens hadden er wel meer last van dat euvel in de tweede helft.

Taylor viel erg matig in, maar stond wel op één van de moeilijkste plekken. Promes liet vooral zien techniek tekort te komen voor zijn positie, al blijft hij wel gevaarlijk. Martinez was vlees noch vis, maar niet op grote fouten kunnen betrappen. Een geweldige vleugelverdediger zal het nooit worden.

Overigens Klaassen in de tweede helft ook regelmatig als een kip zonder kop zien rennen. En dat zou dan één van je meest ervaren spelers moeten zijn.
Eens :) al vind ik Klaassen dan niet helemaal terecht, die moest zowel het centrum wat meer in de gaten houden door Taylor, maar ook de rechterkant omdat Labyad zijn verdedigende werk niet altijd deed aan die kant. Hij heeft heel wat meters extra moeten maken, en zat er paar keer toch goed tussen (vaak corrigerend voor fouten van anderen). Veel “vuil” werk opknappen zeg maar.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:21
Willem II is nog altijd een beste ploeg. De bijnaam: Ajax van het zuiden, is nog altijd terecht.

Ze doen alleen aan teveel voetballende oplossingen. Bij elke andere ploeg, jassen ze een bal gewoon keihard weg. Daar is Koster de schuld van.

Koster houdt van een mooi spelletje. Bij PSV, de buurclub, denken ze heel anders. Mooi spelen als het kan, maar dat is het ook. Willem II heeft die mentaliteit niet. Dat was onder Adriaanse echt anders.

En nee, Koster is geen waardeloze coach. Het is een match out of heaven voor Willem II. Je gaat, als het weer mag, met plezier naar het stadion, en PSV knijpt altijd al een week voor de wedstrijd, de billen dicht.

AZ is en zal voorlopig verder zijn dan Willem II, maar het had ook zomaar fout kunnen aflopen met AZ.

Een dikke voldoende dus voor Willem II dit weekend. *O*

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

Vos

AFCA

Mooie uitslag bij AZ :D , maar eens de samenvatting terug kijken!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
*O*

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12

Superkiwi

Hoi doei

Vanmiddag alleen de eerste helft van Ajax gezien. Het is dat Ado ons geen strobreed in de weg legde want wat was het weer ondermaats zeg. Simpele kaatsballen die in de voeten van de tegenstander belanden, voorzetten vanaf de zijkant die niet aankomen, passes die zonder te kijken gegeven worden, iedereen lijkt maar ergens te lopen....
Dat de ballen er zo makkelijk invlogen in de eerste helft had niet heel veel met goed voetbal te maken, al moet gezegd dat die voorzet van Klaiber op Tadic wél een fraaie was; die aanval was goed gespeeld.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:39:
[...]

Blind had vroeg in de wedstrijd al minimaal geel moeten hebben toen hij een overtreding maakte op een ADO-speler die anders alleen op de keeper af was gelopen.

Nijhuis zat er daarmee flink naast. ADO had bij wijze van spreken op 1-0 kunnen komen.

En als laaggeplaatste club word je dan gewoon extra benadeeld door de scheids.

Maar goed, daar had bijv. RKC ook last van, die pingel voor Dumfries was echt vederlicht gegeven.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12

Superkiwi

Hoi doei

Ramzzz schreef op maandag 21 december 2020 @ 01:03:
[...]

Blind had vroeg in de wedstrijd al minimaal geel moeten hebben toen hij een overtreding maakte op een ADO-speler die anders alleen op de keeper af was gelopen.
Je bedoelt die speler die zijn benen al optrok nog voordat de hand van Blind hem raakte?

Wat is dat toch met die spelers die zodra ze een handje op hun arm of schouder voelen hun benen optrekken zodat ze vallen? Ik vind dat altijd wel lachwekkend om te zien.

Dumfries was ook weer een prima voorbeeld van hoe versier ik een strafschop _O-
Dit moet de VAR toch ook wel zien zeker?

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2020 01:36 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Starbucks
dvdkiwi schreef op maandag 21 december 2020 @ 01:19:
[...]

Je bedoelt die speler die zijn benen al optrok nog voordat de hand van Blind hem raakte?

Wat is dat toch met die spelers die zodra ze een handje op hun arm of schouder voelen hun benen optrekken zodat ze vallen? Ik vind dat altijd wel lachwekkend om te zien.
Inderdaad, het verpest het spel ook. Altijd maar gaan liggen zodra je maar een briesje voelt. Die speler die om Blind heen wou gaan, die verdiende een gele kaart voor een schwalbe.

Gigantische aansteller was dat zeg!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:26:
Niks gezien. Twee tegendoelpunten is jammer. ADO uit drie punten en niemand met een brancard van het veld. Ik zeg prima resultaat, gauw door naar de volgende wedstrijd. O-)
Waar kan ik tekenen voor hetzelfde resultaat van woensdag a.s.? :9~

• Martinusz
Ik zag trouwens nog die nabeschouwing met die speler van Heracles, die maakte dus gewoon hands (niet bewust overigens), maar omdat hij zwarte handschoenen aan had en een zwart tenue, heeft de VAR het niet gezien :+ Bij FOX met veel inzoomen hadden ze het wel gezien... O-)

Heb pas gisteravond laat de overige wedstrijden gezien, maar Feyenoord had inderdaad wel puntje verdiend op zich, maar goed je moet ze natuurlijk wel zelf maken, wat een kansen werden er gemist door de aanvallers :X Je hebt soms van die wedstrijden dat de bal er niet in wilt, nou dit was blijkbaar zo'n wedstrijd voor Feyenoord.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinusz op 21-12-2020 09:49 ]

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-12 11:38
toolkist schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:29:

Ik vond het met publiek altijd al behoorlijk stupide, maar zonder slaat het helemaal nergens op.
Snap uberhaupt niet waarom alle goals en wissels nog worden omgeroepen in een leeg stadion.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:40
Die Burgzorg vind ik samen met van der Water de beste spelers van Heracles.
Als Burgzorg eens wat serieuzer zijn best deed (zie ook mi terechte reactie van Verbeek), dan kan hij wel ver(der) komen.

Groot, snel, redelijk technisch. Das al heel wat in de eredivisie.

• T-MOB
  • Laatst online: 23-12 13:10
Henkie_NtA schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:20:
Ik vond het met publiek altijd al behoorlijk stupide, maar zonder slaat het helemaal nergens op.
Snap uberhaupt niet waarom alle goals en wissels nog worden omgeroepen in een leeg stadion.
Ze doen het voor de mensen die nog wel het stadion zijn: spelers, journalisten, etc. Zou houden ze nog iets van entourage hoog. Je kunt je bijvoorbeeld ook afvragen waarom er ueberhaupt in een stadion gespeeld wordt. Zou net zo goed op een trainingsveldje kunnen.

[ Voor 37% gewijzigd door T-MOB op 21-12-2020 10:51 ]

Regeren is vooruitschuiven

• Martinusz
T-MOB schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:50:
[...]

Ze doen het voor de mensen die nog wel het stadion zijn: spelers, journalisten, etc. Zou houden ze nog iets van entourage hoog. Je kunt je bijvoorbeeld ook afvragen waarom er ueberhaupt in een stadion gespeeld wordt. Zou net zo goed op een trainingsveldje kunnen.
Ik vind wel dat ze consequent het aantal toeschouwers blijven vermelden op tv :+
Toeschouwers: 0

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12 18:56

snmght

imho dan he

T-MOB schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:50:
[...]

Ja want de trainingsvelden zijn net zo goed als de hoofdvelden. Daarnaast zijn de (ook nu nodige) voorzieningen (kleedkamers/sanitair, veiligheid etc.) op hetzelfde niveau op de trainingsaccomodaties. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 21-12-2020 11:24 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Pagina: 1 ... 121 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021