lekker indekkenStarbucks schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Tja, ik hik op 2 gedachten. De beker interesseert mij 0,0 dus Ajax mag er best uitvliegen. Aan de andere kant heb je natuurlijk het liefst dat alles gewonnen wordt.
De avond is nog langMalfunctions schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:44:
Dat was wel een hele mooie goal.
Wilde net schrijven dat dit niet meer goed ging komen vanavond..
Float like a butterfly, sting like a bee.
Serieus? Wat boeit die beker nou? Ik zit ontspannen te kijken naar de aflevering van comedy capersGonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Jongens, wanneer gaan we weer eens rustig gecontroleerd wedstrijden spelen? Dit kan m'n hart onderhand echt niet meer aan hoor.
XXXVI
In het drukke programma kan deze mij het meest gestolen worden. Maarjah verliezen wil je eigenlijk nooit.Starbucks schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Tja, ik hik op 2 gedachten. De beker interesseert mij 0,0 dus Ajax mag er best uitvliegen. Aan de andere kant heb je natuurlijk het liefst dat alles gewonnen wordt.
Hoezo? Voor mij boeit die beker ook geen ene flikker. Leuk als ze winnen, boeit niet als ze eruit gaan.
Een prijs is een prijs en stel dat je geen kampioen wordt dwarsboom je toch nog een dubbel.Starbucks schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Stel dat je geen kampioen wordt... daar stopte ik met lezen. Oké?Gonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:46:
[...]
Een prijs is een prijs en stel dat je geen kampioen wordt dwarsboom je toch nog een dubbel.
als ajax verlies roept Erik dat ookTerranova schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:46:
[...]
Hoezo? Voor mij boeit die beker ook geen ene flikker. Leuk als ze winnen, boeit niet als ze eruit gaan.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Behalve de JC schaal, dat is bullshit.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het Eurovisiesongfestival van de sportMaarten_E schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:46:
De beker is nooit belangrijk, tot je hem wint.
Ik kijk niet eens, krijg alleen score notificaties. Kan je nagaan.ephymerous schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:46:
[...]
Serieus? Wat boeit die beker nou? Ik zit ontspannen te kijken naar de aflevering van comedy capers
Ik hecht nu eenmaal waarde aan elke competitie waar we aan mee doen. Sportief gezien wil je gewoon altijd winnen.
Voor mij gaat het puur om sport, niet om aanzien, prestige of geld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rustig maar, tis de bekerGonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Jongens, wanneer gaan we weer eens rustig gecontroleerd wedstrijden spelen? Dit kan m'n hart onderhand echt niet meer aan hoor.
Alleen als je ook kampioen wordt want 'de dubbel' klinkt beter. Op zichzelf heeft het me nooit zo geïnteresseerd, ook het winnen niet.Maarten_E schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:46:
Zo, nu ga je te ver he. Iemand met Ten Hag vergelijken gaat echt veeeeeeeeeel te ver. Bied nu je excuses aan en dan vergeef ik het je nog
Ik had hem verwacht, laten we deze parkeren tot mei. Ik ben er nog lang niet zeker van.Typhone schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:47:
Stel dat je geen kampioen wordt... daar stopte ik met lezen. Oké?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
EntschuldigungTerranova schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:48:
[...]
Zo, nu ga je te ver he. Iemand met Ten Hag vergelijken gaat echt veeeeeeeeeel te ver. Bied nu je excuses aan en dan vergeef ik het je nog
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zolang Labyad blijft scoren is er hoop voor de rest inderdaadGonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:49:
[...]
Ik had hem verwacht, laten we deze parkeren tot mei. Ik ben er nog lang niet zeker van.
Same here. Ik denk dat Ajax eind januari derde staat.Gonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:49:
[...]
Ik had hem verwacht, laten we deze parkeren tot mei. Ik ben er nog lang niet zeker van.
XXXVI
Oh nee hoor, de beker en JC schaal zal ik nooit belangrijk vinden. Speel je tegen Feyenoord of PSV wil je uiteraard winnen, maar dat komt door de tegenstander niet wegens de prijs.Maarten_E schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:46:
Sorry, ik kan niet zo'n mooie poll maken als @OPSLAGHOND(denk ik) altijd doet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Formerly known as Ragdoll
Gewoon winnenElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:50:
Vraag aan de Ajacieden hier. Liever verliezen en geen verlenging hoeven spelen of verlengen en uiteindelijk pas na pe alties winnen?
Verliezen, maar het staat al 5-4ElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:50:
Vraag aan de Ajacieden hier. Liever verliezen en geen verlenging hoeven spelen of verlengen en uiteindelijk pas na pe alties winnen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Oké okegroggy schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Heeft tadic al iets goeds gedaan? Afgezien van die vrije trap die van richting werd verandert?
Waarom zouden we gaan verlengen?ElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:50:
We staan gewoon voor hoor
Ik en mijn grote mond... Maar de vraag blijft wel staan, ben wel benieuwdElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:50:
XXXVI
Hands is geen penalty, uitgestoken been ook niet. Wauw
50% score voor de scheids.
Gewoon winnen. Of dat na 90 min, va verlenging of pas na penalties is maakt me niet uitElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:52:
[...]
Ik en mijn grote mond... Maar de vraag blijft wel staan, ben wel benieuwd
Als hij gewoon floot voor hands kwam er nooit een schwalbeMalfunctions schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:53:
Wel hands, ook een schwalbe.
50% score voor de scheids.
Werd zeker geraakt, imo geen schwalbe.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 16-12-2020 22:55 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
groggy schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Heeft tadic al iets goeds gedaan? Afgezien van die vrije trap die van richting werd verandert?
Tevens een slechte wedstrijd, maar goed.
Ik schijn een uitzondering te zijn, maar voor mij altijd het sportieve resultaat. Dus dan maar op het tandvlees winnen.ElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:52:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Winnen omdat ik het de Utrecht supporters niet gun en we nog maar 2 wedstrijden hebben tot de winterstop. Was dit een week voor Atalanta thuis dan geen verlengingElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:52:
[...]
Die vent heeft vaseline op zijn bril gedaan, kan niet anders. Want hij heeft echt de meeste fouten gemaakt deze wedstrijd.Terranova schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
Blind haalt vd Maarel neer omdat hij zelf neergehaald werd. Hoe is dit dan een penalty commentator?
Dat... en ik heb mij vermaaktGonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
[...]
Ik schijn een uitzondering te zijn, maar voor mij altijd het sportieve resultaat. Dus dan maar op het tandvlees winnen.
Win-win
Wat zag Higler? Duwen van de Utrecht speler? Ik volg die man soms niet...ElPaco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
Nou, die penalty die Ajax een paar mins geleden niet kreeg is weer rechtgetrokken.
Ja ik was ook aan't zoeken. Helaas heb ik het kanaal wel gevonden. Je komt goed weg. Was niet om aan te glurenGonadan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:57:
En anders kom je er pas net achter dat het gewoon op 11 is.
Maar verder wel lekker vermakelijk zo’n bekerpotje zonder VAR. Met VAR was het echt frustratie geweest, nu is het gewoon k*tscheids en door.
Oh en Tadic is een held , 2x gescoord op en belangrijk moment. Motm.
Tis Leo...Terranova schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
Blind haalt vd Maarel neer omdat hij zelf neergehaald werd. Hoe is dit dan een penalty commentator?
Ja die zag duwen van Utrecht.Vos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:57:
[...]
Wat zag Higler? Duwen van de Utrecht speler? Ik volg die man soms niet...
Want er zijn echt veel slechte
Als je slap kan ouwehoeren over voetbal is het lucratiever om trainer te worden.Martinusz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:00:
Maar ff serieus er is blijkbaar 0 aanwas van commentatoren?
Je zou het haast denken. Of ze denken echt dat er zitten te wachten op Driesen, Westerman, Gruter, Schelvis etc...Martinusz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:00:
Maar ff serieus er is blijkbaar 0 aanwas van commentatoren?
Ik ben zo blij dat ik Schelvis en Sierd de Vos kan ontwijken door gewoon die wedstrijden af te zetten. Dan maar geen buitenlands voetbal kijken.toolkist schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:03:
[...]
Je zou het haast denken. Of ze denken echt dat er zitten te wachten op Driesen, Westerman, Gruter, Schelvis etc...
alles kan off-topic
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat ik er van vind? Dat Blind de zwakste schakel is en de oorzaak van alle onbalans. Aan de ene kant snap ik ten Hag wel, je wil Blind laten spelen zodat ie weer vertrouwen en vorm krijgt, maar eigenlijk kan het niet. Vergeet niet dat Blind tot vorig jaar een van de belangrijkste pilaren was, wellicht mede door de Ligt, maar toch. Voor de rest moeten we hopen op Kudus, die wordt nu al gemist. Ik denk dat wanneer Kusus en Neres weer fit zijn en Tadic weer van de flank af kan het gewoon goed komt
Blind heeft tekortkomingen, maar zijn vervangers ook. Ik denk dat Ajax meer heeft aan voetbal van achteruit dan tikkie terug en tikkie breed achterin.
Maar hij kost je ook doelpunten. Lastige keuze.Martinusz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:10:
Zonder Blind heb je geen voetbal meer vanachter uit, dat hebben we al eerder gezien als hij daar niet staat.
Blind heeft tekortkomingen, maar zijn vervangers ook. Ik denk dat Ajax meer heeft aan voetbal van achteruit dan tikkie terug en tikkie breed achterin.
Ik ben het eens met wat je zegt maar die balans is wel erg de verkeerde kant op aan het schuiven.Martinusz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:10:
Zonder Blind heb je geen voetbal meer vanachter uit, dat hebben we al eerder gezien als hij daar niet staat.
Als je meer scoort dan je tegenstander...Vos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:11:
[...]
Maar hij kost je ook doelpunten. Lastige keuze.
Zonder Blind moeilijk voetbal en geen doelpunten, met Blind doelpunten en tegendoelpunten
Maar ff serieus, veel goals beginnen met een opening van Blind bijvoorbeeld.
Martinez is de betere verdediger dat is duidelijk (eigenlijk had het een rechtspoot moeten zijn, kon die gewoon naast Blind), maar is voetballend behoorlijk matig hoor, erg voorspelbaar en vaak naar de dichtstbijzijnde speler...
Hij kost ze soms maar voorkomt ze ook erg vaak. Ik hoop dat hij snel weer net dat stapje zekerder wordt want dan is hij echt onmisbaar.Vos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:11:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aan hoeveel tegendoelpunten is Daley Blind dit seizoen schuldig?Vos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:11:
[...]
Voor de duidelijkheid.
Maar ligt dat aan Blind of de gehele linie op dit moment?snmght schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:15:
[...]
Ik ben het eens met wat je zegt maar die balans is wel erg de verkeerde kant op aan het schuiven.
Nico vind ik al een jaar vrij matig ook bijvoorbeeld. Schuurs wisselend, en vandaag een nieuwe rechtsback en keeper erachter.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nico minder zeker, Schuurs gaat vaak zomaar aan de wandel, rechtsback hebben we niet, geen man op het middenveld die hem over neemt een de opbouw voor je regelt. De balans is niet ideaal maar dat komt niet puur door Blind.Martinusz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:18:
[...]
Maar ligt dat aan Blind of de gehele linie op dit moment?
Nico vind ik al een jaar vrij matig ook bijvoorbeeld. Schuurs wisselend, en vandaag een nieuwe rechtsback en keeper erachter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021