#freehaps (ik vermoed corona)
Maar Malacia is er ook nog, die ontwikkelt zich ook geweldig op linksbackpositie. Wijndal is niet nodig.
Het gedoe tussen Feyenoord en AZ is een storm in een glas water. Laat de Nederlandse journaille zich eens richten op de cruciale week die op het punt staat te beginnen en de lichtpuntjes die zichtbaar zijn in het Nederlandse voetbal.
Als Feyenoord de genoemde spelers kan betalen en AZ stemt in met de prijs dan is er niks aan de hand. Dat hoort er gewoon bij. Ik geloof er helemaal niks van dat Feyenoord deze jongens kan betalen, ook niet van de zomer. Ik geloof ook niet dat deze jongens willen, of er moet echt een gigantische zak geld zijn dat ze net zoveel verdienen als in het buitenland en net zoveel potentie zien als in het buitenland... Onrealistisch dus.
Rond Slot is er ook niks aan de hand. Hij heeft duidelijk bij AZ aangegeven niet te willen verlengen en heeft het volste recht om met toekomstige werkgevers te praten. AZ heeft het recht om hem te ontslaan en zn geld mee te geven, ook al zijn er zoveel coaches die ruim voor het einde van het seizoen aangeven te vertrekken (dat deden Gio, Koeman, Rutten en Advocaat ook bij Feyenoord, en Vd Brom bij AZ). Of het allemaal zo handig is is verder niet zo relevant, trainers zijn nou eenmaal passanten. AZ doet nu net alsof het een gevoelige transfer van Feyenoord naar Ajax betreft, maar zo gevoelig is de relatie helemaal niet.
Persoonlijk vind ik hem wel de ideale kandidaat bij Feyenoord, dat doet Arnesen goed.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"