[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 08:35
Wow, met DB4 gaat de batterij van mijn iPad Pro echt razendsnel leeg. Dit is geloof ik niet de allerbeste versie van de bèta…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Beta's zijn over het algemeen killing voor je batterijduur omdat er veel op de achtergrond actief is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
THE_BASE schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:18:
[...]

Die zitten nu dus in een mapje?

Met App Library hoeven ze niet meer in een mapje, maar kun je ze helemaal van je beginscherm verwijderen voor zover ik weet. Dat is wel waar ik op zit te wachten. Ruimt lekker op voor apps die je zelden gebruikt.
Absoluut, zo doe ik het nu ook. Apps van het begin scherm weg die ik niet dagelijks gebruik (90% schat ik zo in) en alleen nog maar in de Bibliotheek.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Rivanov schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:11:
Beta's zijn over het algemeen killing voor je batterijduur omdat er veel op de achtergrond actief is.
Ik draai al jaren bèta’s, maar deze spant echt de kroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja niet onlogisch voor een beta uiteraard, die open deur hoeven we niet open te trappen zou je zeggen, ik zelf heb er echter geen last van. Draai hem als Daily op een 11 pro max zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:17

Trackerfire

BTC HODLER

BTBoy schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:40:
Hebben jullie last van een bug tijdens het bellen in beta4? Als ik iemand anders bel nu dan blijft het stil en de andere kant hoort mij ook niet. Na een gehele reset van de telefoon werkt alles weer wel.
Ja hier ook last van. iPhone XS Max. Pas na 2-3x bellen doet hij het ineens wel. Geen complete reset nodig. Wel vervelend en komt niet altijd voor.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustVodka
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 13:43
BTBoy schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:40:
Hebben jullie last van een bug tijdens het bellen in beta4? Als ik iemand anders bel nu dan blijft het stil en de andere kant hoort mij ook niet. Na een gehele reset van de telefoon werkt alles weer wel.
Dit probleem komt niet alleen bij ios 14 voor. Iphone 7 van schoonfamilie heeft hier ook last van met ios 13.6. In sommige gevallen werkt het speaker phone knopje dan ook niet (grayed out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:59
Serena schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Op iPhone 11 draait die goed, merk wel dat er een klein beetje meer batterij verbruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:59
WatchOS 7 public beta 1 is nu uitgebracht.
Wat gaan jullie doen, ik twijfel of ik hem zou downloaden.
Zeker omdat het dee allereerste public beta is van watchOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Absoluut, zo doe ik het nu ook. Apps van het begin scherm weg die ik niet dagelijks gebruik (90% schat ik zo in) en alleen nog maar in de Bibliotheek.
Ik moet nog wel even wennen aan het gebruiken van de App Library t.o.v. Spotlight - merk dat die laatste soms iets sneller gaat (alleen vergeet ik dat die er überhaupt is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn iPhone 11 Pro wordt weer lekker warm de laatste dagen. Zie dat batterijconditie nu ook ineens op 93% staat. Deze stond altijd op 96%? Zijn die beta's dan zo funest? Sinds gisteren ook de beta op mijn Watch gezet...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 19:41:
WatchOS 7 public beta 1 is nu uitgebracht.
Wat gaan jullie doen, ik twijfel of ik hem zou downloaden.
Zeker omdat het dee allereerste public beta is van watchOS.
Ik draai Dev Beta 4 (en die daarvoor) wat gelijk staat aan de eerste public beta.

Het is stabiel en er zit geen heftige battery drain in (zoals beta2), alleen aanraden vind ik lastig, je kunt namelijk nooit meer terug en dat weegt wat mij betreft niet op tegen de vernieuwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
AppleFan2007 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:25:
[...]

Op iPhone 11 draait die goed, merk wel dat er een klein beetje meer batterij verbruik is.
iPad gisteren aan de kant gezet met nog zeker 90% batterij. Vandaag nog maar 10%…
Hopen dat er snel een DB 5 komt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben vooral benieuwd naar de achterliggende oorzaken van de battery-drains. Want ik doe mee vanaf de eerste beta en heb er vanaf het begin totaal géén last van.

Daarmee lijkt het mij dan eerder aan bepaalde non-Apple-apps te liggen die nog niet zijn aangepast en wellicht vreemde achtergrond processen laten lopen dan dat het aan iOS zélf ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 11-08-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:02
Zit er ook al geluidsherkennnig (sound recognition) in ios 14 beta?
Dat hij het geluid van een huilende baby herkent of een sirene en dan jou dat meld.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:21
Mel33 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:25:
Zit er ook al geluidsherkennnig (sound recognition) in ios 14 beta?
Dat hij het geluid van een huilende baby herkent of een sirene en dan jou dat meld.
Ja, dit werkt voor mij prima met een blaffende hond en de deurbel.. De 2 dingen die ik kon testen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes, alleen hier crasht die functie hehe.

Dat op de achterkant tikken van je iPhone voor een bepaalde actie is wel vet trouwens, al helemaal omdat je het aan opdrachten kan koppelen. Even aankijken of ‘t niet trigger happy is, maar so far so good. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

WhatsappHack schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 04:13:

Dat op de achterkant tikken van je iPhone voor een bepaalde actie is wel vet trouwens, al helemaal omdat je het aan opdrachten kan koppelen. Even aankijken of ‘t niet trigger happy is, maar so far so good. :)
2 keer tikken vond ik erg gevoelig, drie keer ook nog wel. Ik heb ‘m op spotlight staan dus valt het mee als het per ongeluk af gaat.

... na de zomer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 04:13:

Die functie is bij mij vrij gevoelig. Ik had hier ook opdrachten aan gekoppeld, maar tijdens het spelen van bijvoorbeeld Fortnite, wordt ineens een opdracht gestart. Ik heb deze functie dus weer uitgezet. Zou fijn zijn als je kan instellen hoe gevoelig hij moet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:19
RetroHead schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:12:
Ik draai nu 3-4 dagen iOS 14 op de iphone, echter merk ik dat mijn apple watch series 3 batterij veel langer mee gaat. Deze straat gewoon op WatchOS 6, heb ik geen beta op draaien.

Iemand met soortgelijke opvattingen? Lijkt wel of de batterijduur verdubbeld is van 1.5 dag naar 3 dagen batterijduur.
Ik heb iOS 14 er nu een paar dagen op staan en ik heb ook het idee dat mijn Series 5 langer met de batterij doet. Hopelijk blijft dat zo!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
hk12nl schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:56:
[...]

Ik heb iOS 14 er nu een paar dagen op staan en ik heb ook het idee dat mijn Series 5 langer met de batterij doet. Hopelijk blijft dat zo!
Ervaar dit ook met mijn Series 4. Na een dag nog minstens 75% batterij over _/-\o_

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Potverdorie. Door de beta werkt de shortcut niet waarbij automatisch Flitsmeister op wordt gestart als er verbinding met de carkit wordt gemaakt. Gevolg? Fanmail uit Duitsland… 🤬

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Woopdedooo @Verwijderd Tot dusver alles okee hier, maar moet t nog gaan zien en ook in de auto ;) Heb hier 2x tikken voor reachability (dat is echt wel fijn, want met één hand reachability activeren via gesture bar ging niet altijd lekker :P) en 3x voert een bepaalde opdracht uit. Ben benieuwd :)

Also, color picker in de Markeringen functie! Hallelujah.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:52
Serena schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:41:
Potverdorie. Door de beta werkt de shortcut niet waarbij automatisch Flitsmeister op wordt gestart als er verbinding met de carkit wordt gemaakt. Gevolg? Fanmail uit Duitsland… 🤬
Ik krijg die sowieso niet automatisch gestart. Moet altijd nog een handeling verrichten.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:49:
[...]

Ik krijg die sowieso niet automatisch gestart. Moet altijd nog een handeling verrichten.
Dat gaat helaas niet anders. Maar je krijgt in ieder geval een herinnering. Hopelijk verbeteren ze daar nog wel iets in, dat het pushbericht na een poosje vanzelf weg gaat. Want FM gebruik ik alleen als ik echt “op pad” ga. Maar niet in en om m’n eigen stad. En dat zit je de hele tijd die berichten weg te vegen.

Het volledig automatisch starten lukt volgens mij ook niet met dat apparaatje van FM zelf. Simpelweg omdat Apple het niet toe laat.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 12-08-2020 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Hier prop ik juist alles in mapjes op t scherm :P (Veel overzichtelijker en logischer ook dan de library, want die deelt het anders in en kun je niet bewerken :/) Heb dan ook maar één hoofdscherm waar alles op staat. Nu sinds iOS 14 is er eentje bijgekomen met wat widgets, al is dat uit pure noodzaak omdat die nog niet lekker werken. Maar denk dat ik het zo hou om een buffer te creëeren naar de Library toe. Ik zou die het liefst helemaal uit willen zetten/verbergen zoals t nu werkt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:59:
[...]

Hier prop ik juist alles in mapjes op t scherm :P (Veel overzichtelijker en logischer ook dan de library, want die deelt het anders in en kun je niet bewerken :/) Heb dan ook maar één hoofdscherm waar alles op staat. Nu sinds iOS 14 is er eentje bijgekomen met wat widgets, al is dat uit pure noodzaak omdat die nog niet lekker werken. Maar denk dat ik het zo hou om een buffer te creëeren naar de Library toe. Ik zou die het liefst helemaal uit willen zetten/verbergen zoals t nu werkt. ;(
Ja die mapjes had ik eerst ook, een soort manuele bibliotheek zeg maar 8)7
Alleen iets openen uit een van die mapjes was vrijwel altijd via spotlight dus daarom kon ik net zo goed met de automatische bibliotheek doen :)

Hier ook 1 hoofdscherm maar dat had ik hiervoor ook al overigens.
Widgets menu < Hoofdscherm (met vierkante widgets) > Bibliotheek .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Alekz87 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:49:
[...]

Die melding krijg ik niet eens, hij start gewoonweg helemaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Dennisdn schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:53:
[...]

Dat gaat helaas niet anders. Maar je krijgt in ieder geval een herinnering. Hopelijk verbeteren ze daar nog wel iets in, dat het pushbericht na een poosje vanzelf weg gaat. Want FM gebruik ik alleen als ik echt “op pad” ga. Maar niet in en om m’n eigen stad. En dat zit je de hele tijd die berichten weg te vegen.

Het volledig automatisch starten lukt volgens mij ook niet met dat apparaatje van FM zelf. Simpelweg omdat Apple het niet toe laat.
En die herinnering krijg ik dus niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 17:49:
[...]

En die herinnering krijg ik dus niet eens...
Ik bedoelde ook onder normale omstandigheden. In de iOS14 beta werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
WhatsappHack schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:59:
[...]

Dat heb/had ik ook. Heb nu heel veel apps ‘verwijderd’ die ik maar een paar keer per jaar gebruik. Die kan ik dan evengoed oproepen via de app bibliotheek of via spotlight. De apps die ik veel gebruik staan nog steeds in mapjes maar nu heb ik ruimte gecreëerd voor twee widgets. Dus nog steeds maar 1 scherm :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
UnitedJunk schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:35:
[...]

Ervaar dit ook met mijn Series 4. Na een dag nog minstens 75% batterij over _/-\o_
Dat redt ik dan weer niet maar hij doet het wel een stukje langer. :P

Heb je ook watchOS bèta erop?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:47
Ervaren jullie ook laggy animations bij het weg swipen van apps? Draai de laatste beta op een iPhone XS.

• hk12nl
Ik krijg meldingen van herinneringen op mijn watch (watchos6) en telefoon (iOS14 beta). Als ik deze echter op 1 van de twee markeer als 'voltooid' dan blijft hij op het andere apparaat als 'niet voltooid' gemarkeerd staan. Meer mensen hier last van?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
hk12nl schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 20:27:
[...]

Dat redt ik dan weer niet maar hij doet het wel een stukje langer. :P

Heb je ook watchOS bèta erop?
Ja ik draai de laatste watchOS dev beta

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:40

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb dat tikken op de achterkant correct ingesteld. Maar hoe ik ook tik, geen actie. Heb laatste public beta draaien maar helaas. Met of zonder hoes. Anderen ook last van?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• Serena
Ik heb weer het weekoverzicht bij het weer. Zo veel beter…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OV-r2jgOyxBoJK--seod735p8jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WhFTldsoUjfNS1j4eypI0vtp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Serena schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:47:

[Afbeelding]
Dat komt standaard ‘s avonds als de dag bijna om is. Gebeurt dus dynamisch.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Serena
Rivanov schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:51:
[...]

Oh, zo had ik dat nog helemaal niet gezien.
Hopen dat er nog een optie komt om dat standaard zo te laten staan.

• hk12nl
Rivanov schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:51:
[...]

Cool dat wist ik nog niet. Mooie optie.

©2004

• hk12nl
ma9ma schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:24:
Ik heb dat tikken op de achterkant correct ingesteld. Maar hoe ik ook tik, geen actie. Heb laatste public beta draaien maar helaas. Met of zonder hoes. Anderen ook last van?
Ik heb het ook ingesteld en het werkt bij mij ook niet meer. Ook niet na het toestel aan en uit zetten...

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Serena schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:47:

[Afbeelding]
Ik heb dat weekbeeld vanavond ook voor het allereerst te zien gekregen, al staat hij nu weer op de dagstand. Ik weet zeker dat het voor het eerst was omdat ik afgelopen hittegolf elke avond meerdere keren gekeken heb om te zien hoelaat het ongeveer buiten koeler zou worden dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-09 14:36
Ik ervaar op DB4 ook problemen met bellen, maar die had ik eigenlijk al sinds DB2. Sinds DB4 is er wel een nieuwe issue bijgekomen: roaming werkt niet meer... Ik ben in het buitenland dus afhankelijk van wifi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Serena schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

heb hetzelfde. Bijna niet meer werkbaar zo snel leeg. In vergelijking met andere jaren zelfs bizar snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nauwelijks problemen met de accu. :) Iets slechter, maar dat is normaal. Heb in 48 uur beta op de X wel meteen een stuk of 20 feedback rapporten ingediend. Nog ff kijken welke suggesties van vorig jaar nooit wat mee gedaan is, dit jaar nog eens indienen. Wie weet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog een maandje tot de release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
Kan ik terug gaan naar ios 13?
Ik heb automatische reservekopie aanstaan.
Dus ik heb enkel een reservekopie van deze morgen, met reeds ios14 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
dieter0901 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:55:
Je kan geen backup terugplaatsen die gemaakt is op iOS 14.
https://www.appletips.nl/...20bewaard%20(meer%20info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 12-09 23:33
WhatsappHack schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 00:19:
Hier nauwelijks problemen met de accu. :) Iets slechter, maar dat is normaal. Heb in 48 uur beta op de X wel meteen een stuk of 20 feedback rapporten ingediend. Nog ff kijken welke suggesties van vorig jaar nooit wat mee gedaan is, dit jaar nog eens indienen. Wie weet. :+
Met issues waarmee je via Apple Care gekoppeld wordt aan een software engineer van Apple gebeurd anders ook nooit iets mee. Ik heb een ticket al inmiddels een halfjaar open staan, nooit meer reactie per telefoon of e-mail gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
dieter0901 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:55:
Altijd van te voren, voordat je upgrade een handmatige backup (het liefst via iTunes) maken. Je kunt dan iOS 13 ipsw downloaden en vervolgens je vorige backup selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
Maw ik kan niet meer terug naar 13?
ik heb een paar apps die niet meer werken.
een maandje wachten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:52
dieter0901 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:40:
[...]

een maandje wachten dus?
Yep en nooit meer een beta installeren van Apple ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 16:45

YRH

[...]

een maandje wachten dus?
Kan wel, alleen niet zonder het verliezen van je gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
[...]

een maandje wachten dus?
Het is inderdaad niet voor niets een beta. Installeren op je main device wordt ook afgeraden.
Officiële releasedatum van iOS 14 is nog niet bekend helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat getest? Immers kan je officieel bijv ook niet van 13.6 naar 13.5 met een backup van 13.6, maar dat is een kwestie van in de plist van je iTunes-backup even het versienummer veranderen en voila. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
Waarom heb je je backup nodig..? Alles staat vaak in de cloud en soms is het wel lekker om weer even schoon te beginnen, toch? Opnieuw kijken welke apps je wilt gebruiken ipv de telefoon vol te hebben met apps die je ooit eens hebt gedownload.

Ik heb al jaren geen reservekopie terug gezet, doe alles vanuit de cloud (instellingen, foto’s, contacten, heerlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Sinds anderhalve week draai ik de public beta van iOs 14 op mijn telefoon, zonder problemen.
Echter heb ik sinds ik wakker werd vanochtend een bizar probleem waardoor mijn telefoon momenteel onbruikbaar is.
De powerbutton reageert nergens meer op, en ik kan geen menu's meer vanuit de bovenhoek swipen.
Ook kan ik de laatste applicatie die ik heb gebruikt (in mijn geval whatsapp) niet sluiten. Naar boven swipen werkt niet, ik zie ook niet dat witte balkje onderin.
Het touchscreen werkt verder wel, want ik kan whatsapp volledig gebruiken.
De telefoon uitzetten door de powerbutton (al dan niet met volumeknoppen) lang ingedrukt te houden werkt ook niet. Er gebeurt gewoon niets.
Als de telefoon na een poosje niet gebruiken weer op zwart staat werkt de powerbutton wel om hem te unlocken...

Ik heb hem aan mijn macbook gehangen, en mijn macbook ziet hem wel, maar ik moet dan op 'vertrouw deze telefoon' klikken, dat doe ik, maar dan krijg ik de melding 'Het vertrouwensverzoek is geweigerd'.

Ik heb nu dus een telefoon waar ik alleen op kan whatsappen, en verder niets...

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn eigen idee is maar wachten tot de batterij leeg is (hij staat nu op 95%, dus dat duurt nog wel even als ik verder geen apps kan gebruiken om hem te drainen)...

[ Voor 14% gewijzigd door Wtrdk op 17-08-2020 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
WhatsappHack schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:33:
[...]

Is dat getest? Immers kan je officieel bijv ook niet van 13.6 naar 13.5 met een backup van 13.6, maar dat is een kwestie van in de plist van je iTunes-backup even het versienummer veranderen en voila. :+
Zelf niet getest, maar op meerdere websites staat dat het niet kan. Valt uiteraard altijd te proberen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

@Wtrdk je zou naar Settings (instellingen) > General (algemeen) kunnen gaan en dan helemaal onderaan shut down (uitzetten?) kunnen proberen en opnieuw opstarten.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Woopdedooo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:11:
@Wtrdk je zou naar Settings (instellingen) > General (algemeen) kunnen gaan en dan helemaal onderaan shut down (uitzetten?) kunnen proberen en opnieuw opstarten.
Het probleem is juist dat ik alleen nog maar in Whatsapp kan komen. Ik kan geen applicaties sluiten, geen nieuwe openen, geen menu's activeren door vanuit de bovenhoek te swipen, helemaal niets.
Volume buttons werken, powerbutton wel om te unlocken, maar verder reageert hij niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

@Wtrdk ah oke, kan je eens proberen om volume-omhoog-knop snel indrukken, volume-omlaag-knop snel indrukken en dan de power knop inhouden tot hij helemaal uitvalt en dan opnieuw opstarten?

Ps. Welke iPhone heb je, daar hangt de methode een beetje aanvast.

[ Voor 15% gewijzigd door Woopdedooo op 17-08-2020 09:20 ]

... na de zomer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wtrdk
Woopdedooo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:18:
@Wtrdk ah oke, kan je eens proberen om volume-omhoog-knop snel indrukken, volume-omlaag-knop snel indrukken en dan de power knop inhouden tot hij helemaal uitvalt en dan opnieuw opstarten?
YES! Dat werkte! Die kende ik nog niet! Super, dank je wel, you saved my day! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
ChrisM schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:21:
Waarom heb je je backup nodig..? Alles staat vaak in de cloud en soms is het wel lekker om weer even schoon te beginnen, toch? Opnieuw kijken welke apps je wilt gebruiken ipv de telefoon vol te hebben met apps die je ooit eens hebt gedownload.

Ik heb al jaren geen reservekopie terug gezet, doe alles vanuit de cloud (instellingen, foto’s, contacten, heerlijk!)
Och als je 256GB opslag hebt... Wat kan jou dan die apps schelen, ruimte zat, merk je niks van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnitedJunk schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:57:
[...]

Zelf niet getest, maar op meerdere websites staat dat het niet kan. Valt uiteraard altijd te proberen inderdaad.
Zal voor de lol eens kijken op m’n speeltoestel wat ie daarmee doet :)
ChrisM schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:21:

Hier staat juist bijna helemaal niets in de cloud op wat vluchtige data na. Alles staat veilig op het toestel en in lokale backups. :) Daarnaast ben ik verknocht aan m’n historische data, dus die moet altijd terug. ;) Apps opschonen kan op elk moment en is sneller dan uitvogelen welke je weer moet downloaden of weer moet gaan opzoeken als je ‘t nodig hebt. Toegegeven schoon ik die nooit echt op, staan niet in de weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat problemen met mijn Airpods (pro) en bellen op iOS 14 beta.
Als ik de pods in heb en de telefoon opneem hoor ik er niets overheen, meer mensen daar last van toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011

Trackerfire

BTC HODLER

Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:51:
Als ik de pods in heb en de telefoon opneem hoor ik er niets overheen, meer mensen daar last van toevallig?
Jep, hier hetzelfde! Soms helpt het wel op de luidspreker aan te zetten en dan over te schakelen weer naar de AirPods.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:51:
Yup; hier ook. Een keer overschakelen naar Speaker en weer terug hielp/helpt bij mij wel.. Wel lastig.

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

een maandje wachten dus?
Volgens mij staan er in de iCloud ook oudere backups en kan je wel terug naar de laatste die op iOS13 is gemaakt. Dan ben je alleen de tussenliggende data kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QempZoR schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:55:
[...]

Yup; hier ook. Een keer overschakelen naar Speaker en weer terug hielp/helpt bij mij wel.. Wel lastig.
Trackerfire schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:55:
[...]

Jep, hier hetzelfde! Soms helpt het wel op de luidspreker aan te zetten en dan over te schakelen weer naar de AirPods.
Aah dan zoek ik niet verder en dan zal het wel een bug zijn. Wisselen helpt hier soms maar niet altijd helaas.

Hopen dat het deze week met de nieuwe beta wordt opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Is er ongeveer morgen/overmorgen een nieuwe beta te verwachten? :p We komen wel weer steeds dichter naar de release toe. Ik hoop dat we binnenkort wekelijkse beta's gaan zien.

[ Voor 47% gewijzigd door kevinkrs op 17-08-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinkrs schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:04:
Is er ongeveer morgen/overmorgen een nieuwe beta te verwachten?
De eerste reeks beta's meestal elke 2 weken. Dus dat is dan deze week weer (toch?)
Edit: Laatste beta is van 4 aug. Dus morgen/woensdag is wel de verwachting.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 17-08-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:04:
[...]

De eerste reeks beta's meestal elke 2 weken. Dus dat is dan deze week weer (toch?)
Ik draai momenteel nog op iOS 13. Ik had we de eerste developers beta geïnstalleerd. Destijds niet performant en instabiel genoeg. Maar iOS 14 begint toch wel langzaam te kriebelen als ik zo naar de changelogs kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinkrs schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:06:
[...]

Ik draai momenteel nog op iOS 13. Ik had we de eerste developers beta geïnstalleerd. Destijds niet performant en instabiel genoeg. Maar iOS 14 begint toch wel langzaam te kriebelen als ik zo naar de changelogs kijk.
Aah ja, vind persoonlijk de beta van ios 14 (ook de eerdere) veel stabieler dan de eerdere van 13.

Mijn vrouw wilde graag de Foto widget al, dus heb ik daar de Public beta op gezet.
Die heeft het niet eens door, hoor haar nergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Aah ja, vind persoonlijk de beta van ios 14 (ook de eerdere) veel stabieler dan de eerdere van 13.

Mijn vrouw wilde graag de Foto widget al, dus heb ik daar de Public beta op gezet.
Die heeft het niet eens door, hoor haar nergens over
Zaten toch nog dingetjes in dat bijvoorbeeld de weather app nog niet helemaal goed werkte. Of de klok widgets etc. Maar je dacht dat iOS 13 slecht was, zullen we het hebben over MacOS Catelina?, dat is nog erger dan iOS 13. 8)7

Tevens, valt je vrouw het niet op dat er elke twee weken een nieuwe update beschikbaar is? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb vooral last van een bug met oude widgets (in mijn geval Albert Heijn Bonus kaart, ING widget en Hue widget). Die doen het soms geen van allen (blijven blanco). Na een restart werkt het weer of soms een paar uur later spontaan weer. Is pas sinds beta 4 overigens, voorgaande beta's nergens last van gehad. Voor mijn gevoel is beta 4 weer een stap terug van beta 3. Dus kom maar door met beta 5 morgen ;-)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinkrs schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Zaten toch nog dingetjes in dat bijvoorbeeld de weather app nog niet helemaal goed werkte. Of de klok widgets etc. Maar je dacht dat iOS 13 slecht was, zullen we het hebben over MacOS Catelina?, dat is nog erger dan iOS 13. 8)7

Tevens, valt je vrouw het niet op dat er elke twee weken een nieuwe update beschikbaar is? }:O
Ja kleine zaken heus wel maar als de Weather app en Klok widget als punten genoemd worden dan valt het dus wel mee :) . Vroeger had je wel eens beta's lang geen camera, of crashde het springboard als je een call aanpakte 8)7

Nou die updates laat ik mijn vrouw ook wel installeren hoor, ze weet dat het op papier test software is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:24:
Ik heb vooral last van een bug met oude widgets (in mijn geval Albert Heijn Bonus kaart, ING widget en Hue widget). Die doen het soms geen van allen (blijven blanco). Na een restart werkt het weer of soms een paar uur later spontaan weer. Is pas sinds beta 4 overigens, voorgaande beta's nergens last van gehad. Voor mijn gevoel is beta 4 weer een stap terug van beta 3. Dus kom maar door met beta 5 morgen ;-)
Waar ik me aan erger is dat je die widgets niet kan verplaatsen. :/ Ze staan vast onderin beeld. Ik heb dus de meeste widgets weg moeten halen daar en een nieuw homescreen erbij moeten prakken om maar te zorgen dat voor mij zeer belangrijke widgets gewoon netjes direct zichtbaar verschenen als ik erheen swipe. :P
Heb er Feedback over ingediend, hoop dat dit gewoon een beta ding is en Apple het nog mogelijk gaat maken om die gewoon te verplaatsen at will of zelfs toe te voegen aan een smart stack.

Die smart stacks werken ook raar trouwens. Kan niet alles aan toegevoegd worden en eenmaal iets verwijderd krijg je het ook met geen mogelijkheid terug zonder de widget te verwijderen en opnieuw aan te maken. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:16:
[...]

Ja kleine zaken heus wel maar als de Weather app en Klok widget als punten genoemd worden dan valt het dus wel mee :) . Vroeger had je wel eens beta's lang geen camera, of crashde het springboard als je een call aanpakte 8)7

Nou die updates laat ik mijn vrouw ook wel installeren hoor, ze weet dat het op papier test software is overigens.
Mijn keyboard valt wel de hele tijd weg als ik iets wil delen vanuit een app, dat is wel een vervelende bug.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999

amphora

Websites & Fotografie

WhatsappHack schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:37:
[...]

Waar ik me aan erger is dat je die widgets niet kan verplaatsen. :/ Ze staan vast onderin beeld. Ik heb dus de meeste widgets weg moeten halen daar en een nieuw homescreen erbij moeten prakken om maar te zorgen dat voor mij zeer belangrijke widgets gewoon netjes direct zichtbaar verschenen als ik erheen swipe. :P
Heb er Feedback over ingediend, hoop dat dit gewoon een beta ding is en Apple het nog mogelijk gaat maken om die gewoon te verplaatsen at will of zelfs toe te voegen aan een smart stack.

Die smart stacks werken ook raar trouwens. Kan niet alles aan toegevoegd worden en eenmaal iets verwijderd krijg je het ook met geen mogelijkheid terug zonder de widget te verwijderen en opnieuw aan te maken. :P
Wordt dat niet vanzelf beter als apps die widgets leveren worden geüpdatet met de iOS 14 widget API's?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Ik heb vanaf begin af aan ook de beta van IOS 14 geïnstalleerd alleen ik merk wel dat er nog best veel bugs zijn in de widgets hebben meerderen mensen dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustJoostNL schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:47:
Ik heb vanaf begin af aan ook de beta van IOS 14 geïnstalleerd alleen ik merk wel dat er nog best veel bugs zijn in de widgets hebben meerderen mensen dat??
Ja, daarom is het een beta. Er staan in dit forum meerdere post met issues die de widgets hebben. Bij de officiële launch moet dit verholpen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Woopdedooo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:55:
[...]

Mijn keyboard valt wel de hele tijd weg als ik iets wil delen vanuit een app, dat is wel een vervelende bug.
Hier inderdaad ook, komt wel weer terug.....

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

@bing69 Bedoel je dat als je even afwacht dat het dan terug komt of met een update? Als het dat eerste is, thanks voor de tip :)

Edit: Wow inderdaad, thanks!

[ Voor 10% gewijzigd door Woopdedooo op 18-08-2020 12:59 ]

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 23:43
Ik heb juist tegenover eerdere IOS betas performance issues op mijn Iphone 8.

Camera loopt vast, wilt niet starten, of blijft soms hangen met filmen, dus alle apps die camera gebruiken, zijn de apps traag.

De iPhone zelf is ook traag geworden,. Wat ik eerder in IOS 13 niet had. Iphone wordt snel warm. En doet dan vrijwel amper iets.

Iemand ook met deze issues??

Edit: niet de enige: https://developer.apple.com/forums/thread/653851

[ Voor 8% gewijzigd door Milan1NL op 18-08-2020 17:18 ]

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Woopdedooo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:55:
[...]

Ja klopt! het zelfde bij mij. Echt super irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Milan1NL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 17:14:
Ik heb juist tegenover eerdere IOS betas performance issues op mijn Iphone 8.

Camera loopt vast, wilt niet starten, of blijft soms hangen met filmen, dus alle apps die camera gebruiken, zijn de apps traag.

De iPhone zelf is ook traag geworden,. Wat ik eerder in IOS 13 niet had. Iphone wordt snel warm. En doet dan vrijwel amper iets.

Iemand ook met deze issues??

Edit: niet de enige: https://developer.apple.com/forums/thread/653851
Nee ik heb het probleem zelf niet. Misschien ligt het aan je telefoon (is wel onwaarschijnlijk) Dus waarschijnlijk is dit gewoon een bug in de beta...

[ Voor 3% gewijzigd door JustJoostNL op 18-08-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

JustJoostNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 17:37:
[...]

Ja klopt! het zelfde bij mij. Echt super irritant....
Zoals @bing69 aangaf, als hij weg valt even wachten (ik klik ook achter de tekst, maar niet zeker of dit nodig is) en hij komt weer terug. Blijft vervelend, maar een stuk minder dan ik dacht.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 09:21
Vandaag nog eens feedback gegeven, omdat als ik in België ben geen gebruik kan maken van dataroaming terwijl dit ingeschakeld is. Dus maar even feedback gestuurd naar Apple... Hopelijk fixen ze het.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Ben benieuwd over deze update of het mijn problemen oplost 🤔

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met +- 1.35gb, een best grote update, Zal toch nog geen GM zijn ?
Dat zal wel snel zijn met 5 versies.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend van HomeKit Adaptive Lighting? Kan het nergens vinden noch testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan1NL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:22:
Ben benieuwd over deze update of het mijn problemen oplost 🤔
Ja ik ook, had er met beta 4 meer dan 1,2,3 bij elkaar 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:33:
Is er al iets bekend van HomeKit Adaptive Lighting? Kan het nergens vinden noch testen.
Zover ik begrepen heb zit dat nog niet in de beta's omdat je homehub daarvoor ook bijgewerkt moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Donstil schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:37:
[...]

Ja ik ook, had er met beta 4 meer dan 1,2,3 bij elkaar 8)7
Bah hou op, flink meer frustratie dan vorige beta's hahah. Maar netjes alles gemeld richting Apple dus hopelijk is het nu gefixed.

Zou het problemen opleveren als ik nu even snel de dev profiel gebruik voor beta 5 en daarna weer terug naar de publieke? Ja die 2 extra dagen wachten doe ik liever niet, wil van de problemen af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Poeh, het downloaden, voorbereiden en installeren duurt bij 14 ook zooooooooo laaaaaaaang.
Waanzinnig traag…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Bij mij gaat hij nu net installeren. Ben benieuwd..

Helaas. Camera issues nog steeds hetzelfde... Ligt het nou echt aan mijn telefoon? Of nog steeds aan de software?

Camera achter opent niet, of moet opnieuw camera app openen. Filmen duurt paar sec, en dan loopt camera app vast..

Spijt van de beta, maar als niemand het anders heeft. Begin ik nu steeds meer aan mijn telefoon te twijfelen. En ook of mijn volgende tel nog een iphone wordt. Wss wil ik namelijk de 11 halen eind dit jaar. Maar of ik dat nog steeds zo wilt :|

[ Voor 82% gewijzigd door Milan1NL op 18-08-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Nu hopen dat mijn grootste problemen zijn opgelost. Bij een popup scherm waar ik bijvoorbeeld een wachtwoord in moest vullen verdween onder het typen gewoon het complete toetsenbord.

En Safari bevroor tig keer per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Milan1NL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:55:
Bij mij gaat hij nu net installeren. Ben benieuwd..

Helaas. Camera issues nog steeds hetzelfde... Ligt het nou echt aan mijn telefoon? Of nog steeds aan de software?

Camera achter opent niet, of moet opnieuw camera app openen. Filmen duurt paar sec, en dan loopt camera app vast..

Spijt van de beta, maar als niemand het anders heeft. Begin ik nu steeds meer aan mijn telefoon te twijfelen. En ook of mijn volgende tel nog een iphone wordt. Wss wil ik namelijk de 11 halen eind dit jaar. Maar of ik dat nog steeds zo wilt :|
Als je echt wilt weten of dit een beta dingetje op jou toestel is, DFU je iPhone via iTunes weer naar iOS 13. Is het probleem dan weg? Beta dingetje. Niet weg? Dan je toestel laten nakijken. Niet vergeten om altijd een backup van je gegevens te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Geluidsissue is er ook nog steeds. Er komt een push binnen op het moment dat ik net de iPhone open. Nou, dan ben je doof. Geluid gaat tijdelijk giga hard.

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste

Let op:
Voor vragen of problemen met specifieke apps en/of functionaliteiten moet een nieuw topic worden aangemaakt.