Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 36 producten

Sluuz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:09:
Ze hebben bij Apple Music lekker afgekeken van Spotify en die handige queue functie onder een swipe naar rechts gezet. Erg handig!
Ooh de mijne heeft dat nog niet, ik heb nog gewoon het "knopje" rechts onder voor de Queue

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:18
Vwb de Ziggo app. Ga ik naar onderstaande link in Safari dan opent deze in de app...en dan werkt de app daarna ook gewoon.

https://www.ziggogo.tv/nl/tv/tv-kijken.html

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-06 14:08
Donstil schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Ooh de mijne heeft dat nog niet, ik heb nog gewoon het "knopje" rechts onder voor de Queue
Ik bedoel het naar rechts swipen op een liedje. Dan krijg je twee opties: play next en play last.

PSN: Sluuz

Sluuz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:17:
[...]

Ik bedoel het naar rechts swipen op een liedje. Dan krijg je twee opties: play next en play last.
Ooh zo, toevoegen aan.
Ik dacht de queue zelf.

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Omdat ik enorm last had van haperend scrollen (apps/websites/settings/overal) op m’n iPad Pro 11” 2018 sinds 14.4 heb ik iPadOS14.5 beta 2 geïnstalleerd, en het is weg! Hallelujah

[Voor 3% gewijzigd door jodeltje op 17-02-2021 21:32]

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
jodeltje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:32:
Omdat ik enorm last had van haperend scrollen (apps/websites/settings/overal) op m’n iPad Pro 11” 2018 sinds 14.4 heb ik iPadOS14.5 beta 2 geïnstalleerd, en het is weg! Hallelujah
Ik heb ook de update maar gedaan, ik heb hetzelfde model iPad. Eindelijk het Appeltje in landscape! :9 Mijn iPhone update ik nog niet, ik wacht wel op de officiële update.

[Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 17-02-2021 23:22]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• danjan2411
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 18:10
syltheboy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:20:
[...]

Ik heb ook de update maar gedaan, ik heb hetzelfde model iPad. Eindelijk het Appeltje in landscape! :9 Mijn iPhone update ik nog niet, ik wacht wel op de officiële update.
Ik heb nu ook deze update, maar nu heb ik haperend scrollen in YouTube, meer mensen last van?, is sinds de laatste update van YouTube, daarvoor nooit last. Ik heb een iPhone 12 met iOS 14.5 beta 2

• jodeltje
  • Niet online
danjan2411 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Ik heb nu ook deze update, maar nu heb ik haperend scrollen in YouTube, meer mensen last van?, is sinds de laatste update van YouTube, daarvoor nooit last. Ik heb een iPhone 12 met iOS 14.5 beta 2
Even geprobeerd en krijg het niet haperend op iPad Pro 11” 2018 met iOS 14.5 beta 2

• danjan2411
jodeltje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:20:
[...]

Even geprobeerd en krijg het niet haperend op iPad Pro 11” 2018 met iOS 14.5 beta 2
Op mijn iPad draait het ook soepel maar op mijn iPhone 12 niet, dit is sinds de laatste YouTube update, daarvoor draaide die soepel, heb YouTube ook al opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat

[Voor 19% gewijzigd door danjan2411 op 19-02-2021 13:31]

• jodeltje
  • Niet online
danjan2411 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Op mijn iPad draait het ook soepel maar op mijn iPhone 12 niet, dit is sinds de laatste YouTube update, daarvoor draaide die soepel, heb YouTube ook al opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat
Mijn iPhone 12 mini draait gewoon 14.4, maar Youtube scrollt niet perfect nee. Af en toe een hapering

• danjan2411
jodeltje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:34:
[...]

Mijn iPhone 12 mini draait gewoon 14.4, maar Youtube scrollt niet perfect nee. Af en toe een hapering
Dat bedoelde ik dus, ben ik gelukkig niet de enige, bedankt voor het uittesten

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-06 15:48

Splinter Cell

AMD HD7850

jodeltje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:32:
Zelf ook last van. Hopelijk wordt dit gefixt met een iOS/iPadOS 14.4.1.

Waardeloos dit.
Splinter Cell schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Zelf ook last van. Hopelijk wordt dit gefixt met een iOS/iPadOS 14.4.1.

Waardeloos dit.
Daarom bleef de update denk ik uit, afgelopen week. Dat zal nog in 14.4.1 'ingebakken' worden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 06:14
Hlp ik krijg mijn foto s niet geupload: geeft error energie bespaarmodus. Maar hij staat helemaal niet in energie bespaarmodus??? Heb mijn iphone opnieuw opgestrart maar helpt niet

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
mark777 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 14:13:
Hlp ik krijg mijn foto s niet geupload: geeft error energie bespaarmodus. Maar hij staat helemaal niet in energie bespaarmodus??? Heb mijn iphone opnieuw opgestrart maar helpt niet
Zoiets heb ik met een gedeeld album, deze heb ik zelf aangemaakt en verschillende mensen uitgenodigd. Alles werkt prima, alleen na een keer uitloggen op icloud (en weer inloggen) zie ik de foto’s niet meer. Alleen foto’s die afgelopen weekend zijn toegevoegd. Andere gedeelde albums werken prima en daar staan alle foto’s ook in.

Op mijn iPad/MacBook zie ik ze nog wel, om gek van te worden.

[Voor 5% gewijzigd door Toppe op 21-02-2021 13:08]

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• cypress3d
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:21
Ik wil graag dat mijn dochter van 2 alleen maar Peppa big mag kijken via Netflix en geen foto’s kan verwijderden uit de filmrol. Gezinsdelen staat aan maar het is gewoon nergens te vinden. Het lijkt ook helemaal niet mogelijk om snel even te kunnen schakelen tussen een kind of ouder Apple id. Dat zou ideaal zijn want dan kan mijn eigen iPad wanneer ik met mijn Apple id ingelogd ben gewoon mijn content gebruiken, en als ik dan uit log en inlog met Apple id van dochter dat ze dan heel beperkt content kan zien van haar account. Maar dat lijkt helemaal niet te kunnen...?!?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• PaYnE81
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-06 16:23

PaYnE81

XBL VandalizerNL

cypress3d schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:21:
Ik wil graag dat mijn dochter van 2 alleen maar Peppa big mag kijken via Netflix en geen foto’s kan verwijderden uit de filmrol. Gezinsdelen staat aan maar het is gewoon nergens te vinden. Het lijkt ook helemaal niet mogelijk om snel even te kunnen schakelen tussen een kind of ouder Apple id. Dat zou ideaal zijn want dan kan mijn eigen iPad wanneer ik met mijn Apple id ingelogd ben gewoon mijn content gebruiken, en als ik dan uit log en inlog met Apple id van dochter dat ze dan heel beperkt content kan zien van haar account. Maar dat lijkt helemaal niet te kunnen...?!?
iOS is (nog) niet multi user zoals Android dat is, het apparaat is dus in Apple's visie gebonden aan 1 gebruiker helaas voor nu.

Hopelijk wordt het in de toekomst nog wel toegevoegd, het zou namelijk wel relaxed zijn als er een Werk achtig profiel zou komen net als bij Android. Dat mis ik zelf wel als 1 van de features :)

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

PaYnE81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:11:
[...]

iOS is (nog) niet multi user zoals Android dat is, het apparaat is dus in Apple's visie gebonden aan 1 gebruiker helaas voor nu.

Hopelijk wordt het in de toekomst nog wel toegevoegd, het zou namelijk wel relaxed zijn als er een Werk achtig profiel zou komen net als bij Android. Dat mis ik zelf wel als 1 van de features :)
Niet helemaal waar. Je kan een iPad in shared user mode zetten. Heb je wel een mdm oplossing voor nodig. Heb dit vaak ingericht voor ziekenhuizen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• PaYnE81
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-06 16:23

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Tylen schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Niet helemaal waar. Je kan een iPad in shared user mode zetten. Heb je wel een mdm oplossing voor nodig. Heb dit vaak ingericht voor ziekenhuizen.
Ow interessant op iPadOS kan het dus wel, is dat anders dan de user enrollment die nu mogelijk is op iPhones naast de device enrollment?

Probeer even een beeld te vormen hoe dit er dan uit ziet ^^

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

PaYnE81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:38:
[...]

Ow interessant op iPadOS kan het dus wel, is dat anders dan de user enrollment die nu mogelijk is op iPhones naast de device enrollment?

Probeer even een beeld te vormen hoe dit er dan uit ziet ^^
Deed het al toen het nog ios was ;). Nooit gedaan op iPhones maar denk het daar ook op kan.

Hoe het eruit ziet is dat een user inlogt met zijn credentials in de mdm app en dan krijgt hij z’n apps te zien.

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:18
Ziggo Go app update. De app crashed nu niet meer onder ios 14.5. (y)

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 10-06 12:24
Komt 14.5 eind Maart uit? 😎👍

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 04:55
dafmay schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:43:
Ziggo Go app update. De app crashed nu niet meer onder ios 14.5. (y)
Ik wilde het net komen posten.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• thekvnz
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-06 14:21
Gisteren was het weer z’n feest dat ik uit m’n werk 50min in de file stond. Kwa apps gebruik ik Waze en Flitsmeister. Kon me herinneren dat ik vroeger automatisch een melding kreeg met dat het druk was op de weg. Weet iemand hoe ik dit kan aanzetten?

• Anoniem: 926313
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Ik moet vandaag dus mijn hele iPhone resetten omdat Apple nog steeds hun memory leak bug heeft sinds het begin der tijden.

64GB iPhone, 7.5GB System, maar 23GB 'Anders'. M'n iPhone is nu dus vol door deze onzin. Enige manier om te verwijderen lijkt een factory reset te zijn zonder icloud backup.

Je zou bijna een device met meer opslag komen om dit probleem te voorkomen. Of zou dat een van de redenen zijn dat er geen m
'clear cache' button is?

• THE_BASE
  • Niet online
Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:43:
Je zou bijna een device met meer opslag komen om dit probleem te voorkomen. Of zou dat een van de redenen zijn dat er geen m
'clear cache' button is?
Denk het ook, Apple is koning in het te vroeg afschrijven van hardware.

Bovendien hoor je niet anders dan het door jouw aangegeven probleem.

8)7

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:32

Aiii

何これ

Cache cleared zichzelf, dus lekker boeiend "probleem" inderdaad.

• Niet online
Aiii schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:39:
Cache cleared zichzelf, dus lekker boeiend "probleem" inderdaad.
Nou zo vanzelf gaat het niet, als Whatsapp niet meer wilt openen, omdat je geheugen vol zit.
En je vervolgens ziet dat je 20GB aan Systeem-cache hebt.

• Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:30:
[...]

Denk het ook, Apple is koning in het te vroeg afschrijven van hardware.

Bovendien hoor je niet anders dan het door jouw aangegeven probleem.

8)7
Ja dat is de nadelige kant van Apple. Net zoals te lang het 16GB model te blijven verkopen, maar goed. Die discussie wil ik niet voeren. Enige wat ik zeg is dat andere fabrikanten een knop hebben om systeemcache te verwijderen en dit bij Apple niet het geval is. Terwijl het bij die andere fabrikanten vaak niet eens in de buurt van 33% van je totale opslagcapaciteit komt.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:45:
[...]

Nou zo vanzelf gaat het niet, als Whatsapp niet meer wilt openen, omdat je geheugen vol zit.
En je vervolgens ziet dat je 20GB aan Systeem-cache hebt.
Haal je niet opslag ruimte en ram door elkaar nu????

• Niet online
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:57:
[...]

Haal je niet opslag ruimte en ram door elkaar nu????
Mijn iPhone is nu bezig met factory reset, maar bedoel het precies zoals in deze afbeelding:

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:02:
[...]

Mijn iPhone is nu bezig met factory reset, maar bedoel het precies zoals in deze afbeelding:
[Afbeelding]
Ja dat is je opslag. Niet je geheugen.

En kom eens met een link waarin apple zegt dat er een "memory leak bug" is?

En 64GB iPhone, 7.5GB System, maar 23GB 'Anders'.Dan heb je dus nog 33.5GB opslag ruimte over. Ik zie het probleem niet.

[Voor 17% gewijzigd door Tylen op 25-02-2021 09:05]

• ChrisM
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
Wat ik doe in die gevallen, is mijn iCloud fotobibliotheek uitzetten, opnieuw opstarten, even wachten en weer aanzetten. Dat ruimt altijd weer wat op.. maar ik ga volgende keer wel voor 128gb.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt cache vaak in de apps zelf clearen. Spotify bijvoorbeeld. Whatsapp bijv heeft een opslag management optie. Laatst bij schoonmoeder 8GB aan video's verwijderd op die manier.

Niet elke app biedt dit aan.

Ik heb zelf mijn foto's in de iCloud staan, dus niet 'bewaar originelen' op mijn toestel. Dit scheelt veel ruimte en in de praktijk merk je het alleen als je ff een video wilt afspelen die dan via 4G ff opgehaald moet worden, verder merk je er niets van.

Je denkt altijd dat je genoeg ruimte hebt, mijn 8 heeft 64 GB... maar de volgende iPhone neem ik gewoon in de grootste opslag die ze hebben :) en dan doe ik nog niet eens zo heel wild met foto/video.

[Voor 52% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-02-2021 09:10]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Niet online
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Ja dat is je opslag. Niet je geheugen.

En kom eens met een link waarin apple zegt dat er een "memory leak bug" is?

En 64GB iPhone, 7.5GB System, maar 23GB 'Anders'.Dan heb je dus nog 33.5GB opslag ruimte over. Ik zie het probleem niet.
35GB is zo vol, je koopt toch ook geen auto met 4 stoelen, waarvan je maar 2 stoelen kunt gebruiken, omdat er op de andere 2 stoelen reserve onderdelen moeten liggen?

Maar dat jij geen probleem ziet, wilt niet zeggen dat anderen geen probleem hebben he?

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:08:
[...]

35GB is zo vol, je koopt toch ook geen auto met 4 stoelen, waarvan je maar 2 stoelen kunt gebruiken, omdat er op de andere 2 stoelen reserve onderdelen moeten liggen?

Maar dat jij geen probleem ziet, wilt niet zeggen dat anderen geen probleem hebben he?
Ja als je je opslag volgooit dan krijg je problemen. Dat heeft niets met iOS/Android/Windows/Mac/Linux/etc te maken. Dat is nou eenmaal zo.

Je hebt dus een iOS device gekocht met te weinig opslag capaciteit.

• Aiii

Aiii

何これ

Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Nee, maar als ik een auto koop en ik koop een model met 2 stoelen, dan ga ik niet achteraf klagen dat er maar 2 stoelen inzitten.

• Niet online
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Ja als je je opslag volgooit dan krijg je problemen. Dat heeft niets met iOS/Android/Windows/Mac/Linux/etc te maken. Dat is nou eenmaal zo.

Je hebt dus een iOS device gekocht met te weinig opslag capaciteit.
Nee ik heb een device gekocht met 64GB opslag, waarvan het systeem er 7 nodig heeft en ik er 38 nodig hebt. Waardoor er 19GB over is. Dat gebruikt kan worden voor cache. Als je niet snapt wat cache is, dan is het misschien handig om dat eerst ff op te zoeken?

Gaan we nou echt serieus doen alsof het onzin is, omdat het Apple is? Ik heb gewoon een Macbook, iPad, Apple Watch, iPhone, dus ik ben echt niet anti-Apple o.i.d. , maar ben wel zo objectief om met een neutrale bril te kunnen kijken.

• Niet online
Aiii schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Nee, maar als ik een auto koop en ik koop een model met 2 stoelen, dan ga ik niet achteraf klagen dat er maar 2 stoelen inzitten.
Precies dat.

Dus als ik een device kocht met 32GB, ga ik niet klagen dat ik maar 32GB kan gebruiken.
Als ik een device koop met 64GB ga ik wel klagen dat ik niet 32GB kan gebruiken. 8)7

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 06:02
Ik moet vandaag dus mijn hele iPhone resetten omdat Apple nog steeds hun memory leak bug heeft sinds het begin der tijden.

64GB iPhone, 7.5GB System, maar 23GB 'Anders'. M'n iPhone is nu dus vol door deze onzin. Enige manier om te verwijderen lijkt een factory reset te zijn zonder icloud backup.

'clear cache' button is?
Geeft hij niet aan in welke apps dat zit? Bij mij staat ook "Other" op 25GB. Maar als ik dan wat verder kijk wordt die bijna volledig opgegeten door de dashcam-app waar alle filmpjes in opgeslagen worden.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:14:
[...]

Nee ik heb een device gekocht met 64GB opslag, waarvan het systeem er 7 nodig heeft en ik er 38 nodig hebt. Waardoor er 19GB over is. Dat gebruikt kan worden voor cache. Als je niet snapt wat cache is, dan is het misschien handig om dat eerst ff op te zoeken?

Gaan we nou echt serieus doen alsof het onzin is, omdat het Apple is? Ik heb gewoon een Macbook, iPad, Apple Watch, iPhone, dus ik ben echt niet anti-Apple o.i.d. , maar ben wel zo objectief om met een neutrale bril te kunnen kijken.
Je hoeft mij niets uit te leggen over storage/ram./cache etc.

'clear cache' button is?
Hier heb je het over een memory leak bug. Daar wil ik wel wat meer over weten welke dit dan is.

• Panzer_V
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-06 15:23

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

cypress3d schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:21:
De oplossing ==> ik heb mijn dochter van twee gewoon de oude iPad gegeven. Kindvriendelijke valbescherming eromheen. Kind account aangemaakt. Schermurenbescherming erop (niet meer dan 1 uur iPad per dag). Youtube kids erop met selectiefilter op leeftijd. Dus wel Peppa Big, maar niet PowerRangers. Etc. etc. etc.

Krijg af en toe een popup op mijn telefoon als mijn dochter meer schermtijd wilt....ze weet ondertussen hoe ze dat moet aanvragen. En dat voor een tweejarige _/-\o_

• Niet online
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:30:
[...]

Je hoeft mij niets uit te leggen over storage/ram./cache etc.
Ik ga je ook niets uitleggen, ik vraag alleen om jezelf even in te lezen voordat je de wijsneus gaat uithangen. Als je begrijpt hoe cache werkt dan begrijp je ook dat cache zichzelf tot een bepaald limiet kan verwijderen en 20GB aan niet-verwijderbare-cache onnodig is.
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:30:
[...]

Hier heb je het over een memory leak bug. Daar wil ik wel wat meer over weten welke dit dan is.
Zie alle Google hits. (een bug hoeft niet altijd erkent te worden door de fabrikant om als bug beschouwd te worden)
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

• Niet online
Dennisdn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:21:
[...]

Geeft hij niet aan in welke apps dat zit? Bij mij staat ook "Other" op 25GB. Maar als ik dan wat verder kijk wordt die bijna volledig opgegeten door de dashcam-app waar alle filmpjes in opgeslagen worden.
Bij mij kon ik niets anders vinden onder 'other':(

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-06 16:00
Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Ik ga je ook niets uitleggen, ik vraag alleen om jezelf even in te lezen voordat je de wijsneus gaat uithangen. Als je begrijpt hoe cache werkt dan begrijp je ook dat cache zichzelf tot een bepaald limiet kan verwijderen en 20GB aan niet-verwijderbare-cache onnodig is.

[...]

Zie alle Google hits. (een bug hoeft niet altijd erkent te worden door de fabrikant om als bug beschouwd te worden)
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Hier heb je het over een storage leak; een memory leak is in mijn beleving iets anders. Bji mij staat dit op ong 30GB maar ik heb niet het idee dat ik er last van heb. Maar ik verbaas me er wel over.

• Niet online
loeberce schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Hier heb je het over een storage leak; een memory leak is in mijn beleving iets anders. Bji mij staat dit op ong 30GB maar ik heb niet het idee dat ik er last van heb. Maar ik verbaas me er wel over.
Je hebt inderdaad gelijk. Sorry 2 begrippen door elkaar gehaald in de vroege ochtend 😅

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk. Sorry 2 begrippen door elkaar gehaald in de vroege ochtend 😅
I rest my case..

• Niet online
Lijkt me zeer verstandig. ;)

• THE_BASE
  • Niet online
Santander schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Ja dat is de nadelige kant van Apple. Net zoals te lang het 16GB model te blijven verkopen, maar goed. Die discussie wil ik niet voeren. Enige wat ik zeg is dat andere fabrikanten een knop hebben om systeemcache te verwijderen en dit bij Apple niet het geval is. Terwijl het bij die andere fabrikanten vaak niet eens in de buurt van 33% van je totale opslagcapaciteit komt.
Het was sarcastisch, ik snap je probleem niet zo.

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De vraag is wel: heb je nu al gekeken welke apps die data pakken? Dat kun je namelijk zien. En in die apps kun je dan kijken of je dit kunt opruimen/appcache kunt wissen. Deze suggesties zijn gedaan maar reageer je helaas niet op.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:33

'clear cache' button is?
Dat heeft ook iets met de iCloud Drive te maken, Soms loopt die bij mij ook vol en verschijnt in de lijst van apps in de 'Instellingen' 'Algemeen' en 'iPhone-Opslag', dan heeft 'iCloud Drive', opeens 800MB of meer data die hij aan het verwerken is, als ik later weer kijk, in opslag, dan is iCloud-Drive uit de opslag lijst verdwenen. En de data in 'Anders' onder 'Systeem' is ook aangepast qua grootte. Nu heb ik daar in 'Anders' 4,06GB staan.

Maar ergens is hij bij jou dan met die 23GB data van jouw bezig, misschien heb jij ook iets dat op mijn uitleg lijkt, misschien is hij een backup aan het maken en uploaden/ of verplaatsen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Die “other” folder is wel vaker een puntje inderdaad.
Die categorie is het afvoerputje van je iOS device storage.

Vaak caches van Safari, streaming apps, etc maar niet zoals jij aanhaalt een “memory leak”.

Je toestel opnieuw installeren zonder back-up is echter niet nodig. Je telefoon ruimt dit zelf of, of althans hoort dit te doen. Gebeurt dat niet zoals nu bij jou dan is soms opnieuw installeren inderdaad nodig, die ruimte zit echter niet in je iCloud back-up dus die kan je veilig weer terug zetten.

• Mel33
Donstil schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Die “other” folder is wel vaker een puntje inderdaad.
Die categorie is het afvoerputje van je iOS device storage.

Vaak caches van Safari, streaming apps, etc maar niet zoals jij aanhaalt een “memory leak”.

Je toestel opnieuw installeren zonder back-up is echter niet nodig. Je telefoon ruimt dit zelf of, of althans hoort dit te doen. Gebeurt dat niet zoals nu bij jou dan is soms opnieuw installeren inderdaad nodig, die ruimte zit echter niet in je iCloud back-up dus die kan je veilig weer terug zetten.
Nou ik heb laatst mijn iPhone x 64GB even helemaal gereset, en backup terug gezet vanuit iTunes, maar het is heel verfrissend, en scheelde mij 8GB aan data, ergens. Het advies is ook om dit even te doen in dat memleak geval.
Maar het is sowieso wel lekker, want apps die je niet gebruikt haalt iOS automatisch deels weg. Maar als je de backup(recent) even maakt en dan na de iPhone reset weer terug zet, dan blijven ook die ongebruikte apps 'echt' weg... en dat scheelt toch ook heel veel. Want ik kan mij ook indenken dat in 'Other' dat soort automatische opruim iOS processen ook kunnen blijven hangen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Mel33 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:46:
[...]

Nou ik heb laatst mijn iPhone x 64GB even helemaal gereset, en backup terug gezet vanuit iTunes, maar het is heel verfrissend, en scheelde mij 8GB aan data, ergens. Het advies is ook om dit even te doen in dat memleak geval.
Maar het is sowieso wel lekker, want apps die je niet gebruikt haalt iOS automatisch deels weg. Maar als je de backup(recent) even maakt en dan na de iPhone reset weer terug zet, dan blijven ook die ongebruikte apps 'echt' weg... en dat scheelt toch ook heel veel. Want ik kan mij ook indenken dat in 'Other' dat soort automatische opruim iOS processen ook kunnen blijven hangen.
Ja back-up kan je gewoon terug zetten, dat bedoelde ik :)

Alleen de vraag steller gaf aan dat hij dat zonder back-up ging doen, dat is echter niet nodig.

• Serena
Meer mensen waarbij de Apple TV Remote niet werkt in de laatste bèta?

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04:06
Serena schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 17:54:
Werkt zoals gebruikelijk. Ik ervaar nul problemen met deze afstand icm beta.

Edit: ik ging er van uit dat de fysieke remote werd bedoeld en niet de app.
De app heb ik al heel lang geleden verwijderd. De remote in Control Center gebruik ik echter zelden.

[Voor 25% gewijzigd door Tartarus op 01-03-2021 13:00]

• danjan2411
danjan2411 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Het haperende scrollen in YouTube is met de nieuwe YouTube update verholpen.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:12
danjan2411 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:23:
[...]

Het haperende scrollen in YouTube is met de nieuwe YouTube update verholpen.
Gebruik YouTube via Safari, daar dus nooit last van gehad ;)

• danjan2411
Albert020 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Gebruik YouTube via Safari, daar dus nooit last van gehad ;)
Via Safari heb ik maar een resolutie van 720, in de YouTube app kan ik tot 2160, verder vind ik de YouTube app veel fijner werken. Maar in Safari had ik inderdaad geen last van haperend scrollen.
Serena schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 17:54:
Hier geen problemen.
iOS/iPadOs devices op laatste (dev) beta, AppleTV niet.

• Serena
Donstil schreef op Monday 1 March 2021 @ 12:49:
[...]

Hier geen problemen.
iOS/iPadOs devices op laatste (dev) beta, AppleTV niet.
Ik durf hem ook niet te verwijderen omdat ik hem niet in de store kan vinden.

• Aiii

Aiii

何これ

Serena schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:50:
[...]

Ja, je remote zit al sinds iOS 12 gewoon in je control center tegenwoordig. Die App is overbodig en wordt sinds Oktober niet meer ondersteund.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04:06
Serena schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:50:
[...]

Waarom niet? Apple heeft de app zelf ook al verwijderd omdat ze het hebben geïntegreerd in Control Center, waardoor een losse app overbodig is en dus niet meer ondersteund wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
Aiii schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:58:
[...]

Ja, je remote zit al sinds iOS 12 gewoon in je control center tegenwoordig. Die App is overbodig en wordt sinds Oktober niet meer ondersteund.
Tartarus schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:01:
[...]

Waarom niet? Apple heeft de app zelf ook al verwijderd omdat ze het hebben geïntegreerd in Control Center, waardoor een losse app overbodig is en dus niet meer ondersteund wordt.
Joh! Helemaal niet aan gedacht! Dat is de oplossing…
Thanks!!!

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:12
danjan2411 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Via Safari heb ik maar een resolutie van 720, in de YouTube app kan ik tot 2160, verder vind ik de YouTube app veel fijner werken. Maar in Safari had ik inderdaad geen last van haperend scrollen.
Hier met iPad Air 2020 in Safari 1080p HD met YouTube.

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-06 13:30
Mijn dochter gaat gebruik maken van de oude telefoon van mijn vriendin, maar nu wil ik een datalimiet instellen voor de mobiele data maar die optie zie ik niet? Als ik Google, geven sites aan dat dat niet kan binnen iOS?

Dat zal dan een app moeten worden, iemand hier een goede suggestie?

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 06:02
GroeneThee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:37:
Mijn dochter gaat gebruik maken van de oude telefoon van mijn vriendin, maar nu wil ik een datalimiet instellen voor de mobiele data maar die optie zie ik niet? Als ik Google, geven sites aan dat dat niet kan binnen iOS?

Dat zal dan een app moeten worden, iemand hier een goede suggestie?
Je kunt tot op de app nauwkeurig instellen wat de schermtijd mag zijn. Maar een limiet op datagebruik is er volgens mij niet.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201304

Wel kun je per app instellen of er überhaupt mobiele data gebruikt mag worden. Dan kan je Whatsapp wel toestaan bijvoorbeeld om contact met thuis te houden, maar het spelletje en YouTube doe maar op wifi. En die instellingen kun je daarna blokkeren met parental control.

[Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 01-03-2021 15:44]

• Niet online
In mijn auto wel vaak last van een irritante iOS bug.
Mijn auto heeft gewoon een ouderwetse usb-iPod ingang.
Wat meestal prima werkt op de heenweg.
Maar op de terugweg krijg ik opeens 'Communicatiefout'.
Vervolgens moet ik mijn iPhone opnieuw opstarten.
En daarna werkt het weer.

Dus ik vermoed dat dit binnen iOS misgaat, anders zou een reboot van de telefoon niet helpen?

Acties:
  • +2Henk 'm!
Serena schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:38:
[...]

[...]

Joh! Helemaal niet aan gedacht! Dat is de oplossing…
Thanks!!!
Ooh haha ik dacht dat je die bedoelde joh.
Die daadwerkelijke app was ik helemaal vergeten.

• GroeneThee
Dennisdn schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Je kunt tot op de app nauwkeurig instellen wat de schermtijd mag zijn. Maar een limiet op datagebruik is er volgens mij niet.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201304

Wel kun je per app instellen of er überhaupt mobiele data gebruikt mag worden. Dan kan je Whatsapp wel toestaan bijvoorbeeld om contact met thuis te houden, maar het spelletje en YouTube doe maar op wifi. En die instellingen kun je daarna blokkeren met parental control.
Inderdaad, schermtijd had ik al gevonden. Maak ik ook dankbaar gebruik van op hun iPads.

Vermoed toch dat ik daar dan weer een app voor moet installeren, want wil wel dat ze bereikbaar zijn via tel/Whatsapp maar de rest wil ik blokken. Plus daarnaast een limiet (en waarschuwingen) als ze haar datalimiet nadert.

Dank voor je antwoord en het meedenken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vandaag alsnog geen beta.

Apple Seeds Third Betas of iOS 14.5 and iPadOS 14.5 to Developers [Update: Pulled]

Edit: Inmiddels alsnog released!

[Voor 9% gewijzigd door Donstil op 03-03-2021 09:31]

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17-06 08:25
Hackus schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:13:
[...]

Daarom bleef de update denk ik uit, afgelopen week. Dat zal nog in 14.4.1 'ingebakken' worden
Toch geen 14.4.1? :)
Hst is een rommeltje. Normaal komt eerst iOS en daarna pas MacOS Beta, dat was ook al andersom. Beta Release die wordt teruggetrokken is ook al vaker voorgekomen in iOS14.... wie weet wat er vandaag of morgen komt ;)

Voor wie nog public bèta’s draait:

Apple Seeds Third Public Betas of iOS 14.5 and iPadOS 14.5

[Voor 30% gewijzigd door Donstil op 03-03-2021 20:11]

• Mr Pingu
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23:02

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Ik hoop dat dit het juiste topic is, hoor het wel als het niet is.

Ik heb sinds een paar maandjes nu een iPhone 12 Pro Max en ik gebruik OneDrive. Nu heb ik OneDrive in de files-app staan maar ik kan hier niet naar toe schrijven.(Staat write-protected) onderaan. Ik meen te herinneren dat eerder wel kon maar daar twijfel ik nu aan. Ik zou namelijk graag vanuit de foto’s app direct foto’s willen selecteren en backuppen naar OneDrive.

Ik kan ook vanuit de OneDrive app uploaden maar dat vind ik net wat minder handig werken en dacht ook dat het we via files kon, maar nu begin ik te twijfelen of ik dat gedroomd heb. Helaas is Google niet echt behulpzaam in deze.

Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 12 Pro Max

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
Mr Pingu schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
Ik hoop dat dit het juiste topic is, hoor het wel als het niet is.

Ik heb sinds een paar maandjes nu een iPhone 12 Pro Max en ik gebruik OneDrive. Nu heb ik OneDrive in de files-app staan maar ik kan hier niet naar toe schrijven.(Staat write-protected) onderaan. Ik meen te herinneren dat eerder wel kon maar daar twijfel ik nu aan. Ik zou namelijk graag vanuit de foto’s app direct foto’s willen selecteren en backuppen naar OneDrive.

Ik kan ook vanuit de OneDrive app uploaden maar dat vind ik net wat minder handig werken en dacht ook dat het we via files kon, maar nu begin ik te twijfelen of ik dat gedroomd heb. Helaas is Google niet echt behulpzaam in deze.
Bug bij Microsoft. Ze zijn ermee doende. Kijk even hier

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23:02

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Serena schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:37:
[...]

Bug bij Microsoft. Ze zijn ermee doende. Kijk even hier
Dankjewel voor het heldere antwoord, dan ga ik er vanuit dat het weer goedkomt :)

Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 12 Pro Max

• JEROENrgfgf
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-06 15:49
GroeneThee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Inderdaad, schermtijd had ik al gevonden. Maak ik ook dankbaar gebruik van op hun iPads.

Vermoed toch dat ik daar dan weer een app voor moet installeren, want wil wel dat ze bereikbaar zijn via tel/Whatsapp maar de rest wil ik blokken. Plus daarnaast een limiet (en waarschuwingen) als ze haar datalimiet nadert.

Dank voor je antwoord en het meedenken.
Wellicht kun je het ook over een hele andere boeg gooien mocht dat toepasbaar zijn en een abonnementje waarbij na gebruik van X MB's de internetsnelheid zich terugschroeft. Daardoor is het eigenlijk onmogelijk om nog veel data te verbruiken maar blijven ze wel altijd bereikbaar voor bellen en appen.

Daarnaast kan je iOS ook per app instellen natuurlijk welke app wel en geen mobiele data mag gebruiken.

• GroeneThee
@JEROENrgfgf dat zou ook een mogelijkheid zijn geweest. Heb nu een simpel abo voor haar afgesloten en los de rest op met een app.
Had alleen verwacht dat dit ook wel in iOS geregeld kon worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:57
Apple brengt iOS 14.4.1 en iPadOS 14.4.1 uit met bugfixes

[Voor 80% gewijzigd door alexhooven op 08-03-2021 19:05]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• CarolV
alexhooven schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:02:
Apple brengt iOS 14.4.1 en iPadOS 14.4.1 uit met bugfixes
Oké en 14.5 wanneer gaat die komen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• roT-
CarolV schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:42:
[...]

Oké en 14.5 wanneer gaat die komen?
Op zn vroegst eind maart.
Dus niet teveel je telefoon opnieuw opstarten ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CarolV
roT- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:47:
[...]

Op zn vroegst eind maart.
Dus niet teveel je telefoon opnieuw opstarten ;)
👍😎. <<<< Deze ook maar overslaan dan?;):)

[Voor 47% gewijzigd door CarolV op 08-03-2021 19:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roT-
CarolV schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:53:
[...]

👍😎[Afbeelding]. <<<< Deze ook maar overslaan dan?;):)
Gewoon lekker installeren.

• CarolV
roT- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:01:
[...]

😎✌️👌👍

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CarolV
roT- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Gisteravond gedaan ging goed👌✌️😎👍

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-06 15:48

Splinter Cell

AMD HD7850

Hackus schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:13:
[...]

14.4.1 geïnstalleerd. Stutter is wel minder geworden maar zit er zeker nog in.

Vooral in Safari.
Splinter Cell schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:39:
[...]

Vooral in Safari.
Ik nu pas op iPad zonder Betaprofiel

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-06 10:51
Splinter Cell schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:39:
[...]

Vooral in Safari.
Ik dacht dat ik de enige was met overal stutters (iPhone 11 Pro Max), ik dacht bijna dat het te maken had dat de CPU niet krachtig genoeg meer was en dat het weer tijd werd voor een andere.

Anyways, ik heb geen last van stutters in safari maar eerder in het naar de achtergrond 'swipen' van de app, het valt op dat vele animaties niet helemaal lekker lopen }:O

• Mel33
Bij mijn iphone x gaat het nu allemaal wel wat vloeiender met 14.4.1

Kunnen jullie bij Berichtgeving instellingen wijzigen voor de Opdrachten-app? Ik had een opdracht gemaakt die wat data toont in een notificatie, maar m'n notificaties zijn standaard pas beschikbaar na unlock. (Met FaceID merk je dat nauwelijks). Voor deze specifieke opdracht moet het echter zichtbaar zijn zonder unlock, anders heb ik er niets aan. Nu kan ik voor zowat alle apps een uitzondering instellen, maar de Opdrachten-app verschijnt mooi niet in de lijst hier? :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:07

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Ik heb vanochtend het wachtwoord van mijn mailbox veranderd i.v.m. mogelijke spam/spoofing, maar nu loopt mijn Iphone SE wat te kloten met het wachtwoord.

Het wachtwoord heb ik al een aantal keer opnieuw ingevuld en is 100% correct, maar toch krijg ik steeds de melding "Geen wachtwoord ingevuld voor <mail account>".

Nu heb ik hier al op gegoogled en zie ik dat sommige lui er op het Apple forum ook wel wat last van hebben, maar echt een definitieve oplossing heb ik nog niet gevonden.

Uiteraard de mailbox al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, maar bij het verifieren gaat het al mis omdat er volgens iOS geen wachtwoord ingesteld zou zijn. Toch zie je dat het wachtwoord ingesteld is.

Heeft iemand hier toevallig ook last van?

[Voor 3% gewijzigd door De_Bastaard op 12-03-2021 11:22]

• Mel33
De_Bastaard schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:19:
Ik heb vanochtend het wachtwoord van mijn mailbox veranderd i.v.m. mogelijke spam/spoofing, maar nu loopt mijn Iphone SE wat te kloten met het wachtwoord.

Het wachtwoord heb ik al een aantal keer opnieuw ingevuld en is 100% correct, maar toch krijg ik steeds de melding "Geen wachtwoord ingevuld voor <mail account>".

Nu heb ik hier al op gegoogled en zie ik dat sommige lui er op het Apple forum ook wel wat last van hebben, maar echt een definitieve oplossing heb ik nog niet gevonden.

Uiteraard de mailbox al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, maar bij het verifieren gaat het al mis omdat er volgens iOS geen wachtwoord ingesteld zou zijn. Toch zie je dat het wachtwoord ingesteld is.

Heeft iemand hier toevallig ook last van?
Je kan een aangepast wachtwoord maken, ergens in je mail account, je geeft de app met jou account dan toestemming, misschien is dat iets

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04:07
Lol. FaceID werkt bij mij nu ineens vlekkeloos met mondkapje op. Uit het niets haha

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Benny schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:54:
Lol. FaceID werkt bij mij nu ineens vlekkeloos met mondkapje op. Uit het niets haha
De vraag is of FaceID jou nog herkent, of dat nu iedereen ontgrendeld wordt... :o
Ik zou me daar toch zorgen over maken. Je kan FaceID ook "te veel" aanleren.

• Mel33
Kheb meegekregen dat face id extreem goed naar de ogen kijkt.
Klopt dat?

Edit
Bij mij gaat ie niet open met mondkapje (zwart mondkapje)

Edit 2
Pas bij bovenlip zichtbaar maken lukt het.

[Voor 47% gewijzigd door Mel33 op 12-03-2021 15:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-06 16:00
Mel33 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:24:
Kheb meegekregen dat face id extreem goed naar de ogen kijkt.
Klopt dat?
Het registreert in ieder geval of je naar je telefoon kijkt. Als ik bv ondertussen tv kijk dan ontgrendelt hij niet.
Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True