Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Apple beloofde dit al mogelijk te maken voor het einde van 2020, maar beter laat dan nooit.
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple iPad Pro (2021) 12,9"
- Apple iPad Pro (2021) 11"
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_exif()/u/172393/crop671a552786579_cropped.gif?f=community)
Aah goud, ik draag dan wel geen mondkapje op mijn werk maar dat ene uurtje in de supermarkt is het al irritant zat_Bailey_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:57:
1e bèta van 14.5 zojuist released.
En een zeer fijne, nieuwe toevoeging; als je je Apple Watch om hebt (en uiteraard ontgrendeld) , kun je je (FaceID) iPhone ontgrendelen (middels je Watch) als je een mondkapje draagt.
Echt top dit!! (Draag zelf zo'n 32 uur per week op werk een mondkapje)
Was eigenlijk niet van plan weer verder bèta’s te draaien maar dit trekt me toch weer over de streep, gaan we weer

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Apple Watch (beta 7.4 geïnstalleerd) ontgrendeld en mondkapje opgedaan; ik ontgrendel mijn 12 Mini en voel vervolgens een trilling v de Watch en zie kort in beeld van m'n iPhone dat de iPhone ontgrendeld is via de Apple watch.
Works like a charm!
Echt zeer blij mee
Met welke series Apple Watch?_Bailey_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:33:
Zojuist even getest.
Apple Watch (beta 7.4 geïnstalleerd) ontgrendeld en mondkapje opgedaan; ik ontgrendel mijn 12 Mini en voel vervolgens een trilling v de Watch en zie kort in beeld van m'n iPhone dat de iPhone ontgrendeld is via de Apple watch.
Works like a charm!
Echt zeer blij mee
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Is 7.4 beta nodig om het te laten werken? 14.5 is nog aan het downloaden dus kan het nog niet proberen_Bailey_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:33:
Zojuist even getest.
Works like a charm!
Echt zeer blij mee
Dan werken je apps niet meer op 14.5b1
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Je bedoeld de Microsoft Bedrijfsportal app/profiel?CoolHead621 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:58:
Pas wel op als je Microsoft apps gebruikt welke achter een mdm beveiliging zitten.
Dan werken je apps niet meer op 14.5b1
Dan is het goed om te weten want ga ik niet meer zomaar de PB's installeren, ik leef zo'n beetje in Outlook.
Tot nu toe gelukkig altijd goed gegaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 02-02-2021 16:01 ]
Ja maar ook als het bedrijf je verplicht fingerprint of faceid te gebruiken.Dennisdn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:00:
[...]
Je bedoeld de Microsoft Bedrijfsportal app/profiel?
Dan is het goed om te weten want ga ik niet meer zomaar de PB's installeren, ik leef zo'n beetje in Outlook.
Tot nu toe gelukkig altijd goed gegaan.
Werkt het niet.
Top ik ook, goed om te weten dat het dan ook werkt!
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Zal wel een codec dingetje zijn.
Ik heb m'n iPad geüpdatet naar 14.5, maar heb hier geen last van... Ik herken dat dus niet. Ik moest wel even opnieuw inloggen inderdaad op Powerpoint, maar dat was geen probleem.CoolHead621 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:07:
[...]
Ja maar ook als het bedrijf je verplicht fingerprint of faceid te gebruiken.
Werkt het niet.
Ik draai dan wel weer de Testflight versies van de Microsoft apps...misschien is dat een verschil?
Heb je het nu nog steeds?
Durf door jou mijn iPhone nog niet te updaten.
edit: er blijken inderdaad best wat problemen te zijn. Zie: https://www.reddit.com/r/...ps_no_longer_open_iphone/
[ Voor 12% gewijzigd door ChrisM op 04-02-2021 12:01 . Reden: Linkje naar reddit toegevoegd ]
Unlock iPhone with Apple Watch while wearing face-mask(requires watchOS 7.4)remmuz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:26:
[...]
Is 7.4 beta nodig om het te laten werken? 14.5 is nog aan het downloaden dus kan het nog niet proberen
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 04-02-2021 15:29 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Heb je geüpdatet naar 14.5 of nog 14.4?Dennisdn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:51:
Nog nooit gezien zo’n waarschuwing 😬
[Afbeelding]
Want ik zag dit ook voor het eerste deze week (over gladheid) maar draai de 14.5 beta.
Dennisdn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:51:
[Afbeelding]
Nee ik zit nog op 14.4.Donstil schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:54:
[...]
Heb je geüpdatet naar 14.5 of nog 14.4?
Want ik zag dit ook voor het eerste deze week (over gladheid) maar draai de 14.5 beta.
Wel grappig, de uiterwaarden en de stadskade zijn aan het overstromen dus het klopt wel.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Aah dan is het misschien server side aangezet ofz.Dennisdn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:10:
[...]
Nee ik zit nog op 14.4.
Wel grappig, de uiterwaarden en de stadskade zijn aan het overstromen dus het klopt wel.
Verder wel een aardige functie idd
downloading...
Even binnentrekken. Nu crashen Ziggo en Reclamefolder. Misschien lost dit het op._Bailey_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:31:
mmm vreemd,,,,Apple heeft zojuist een updated versie van de 1ste dev beta van 14.5 released.
downloading...
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Andere build dan 18E5140j ?_Bailey_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:31:
mmm vreemd,,,,Apple heeft zojuist een updated versie van de 1ste dev beta van 14.5 released.
downloading...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ziggo helaas nog niet opgelost.Serena schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:59:
[...]
Even binnentrekken. Nu crashen Ziggo en Reclamefolder. Misschien lost dit het op.
Inderdaad, Reclamefolder ook niet.
Inderdaad, geheel nieuwe versie van +- 4gb 👍
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ja dat komt niet veel voor (als dat überhaupt al eens gebeurde). Een soort Beta 1.1 ofz._Bailey_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:31:
downloading...
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 04-02-2021 20:33 ]
Speedtest.net en Parcels-app bijv starten niet meer op. Even afwachten op een update.
Net PB1 geïnstalleerd en gelijk een speedtest gedaan om te kijken of ik 5G nu wel aan moet laten staan. Parcels doet het hier ook gewoon.Incognitum schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 07:52:
Heb vanmorgen 14.5 (update 2) geïnstalleerd en meerdere apps werken niet meer.
Speedtest.net en Parcels-app bijv starten niet meer op. Even afwachten op een update.
Toch snap ik e.e.à. nog niet helemaal. Met de stand 5G-Auto zou ik verwachten dat hij kiest voor de snelste verbinding. Maar haal dan krap aan 40Mbps en met de stand 4G haalt hij er ruim 150.....
Waar ik me dan weer aan erger zijn al die hoofdletters bij ieder woord. Dat kom ik vaker tegen in iOS en dat is gewoon irritant,Dennisdn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:51:
[Afbeelding]
De islam kan uw vrijheid schaden
Beide apps werken hier prima. iPhone 12 Pro Max…Incognitum schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 07:52:
Heb vanmorgen 14.5 (update 2) geïnstalleerd en meerdere apps werken niet meer.
Grappig, dat zou je juist in het Engels verwachten, maar daar doen ze het dan weer niet:Wokschotel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:03:
[...]
Waar ik me dan weer aan erger zijn al die hoofdletters bij ieder woord. Dat kom ik vaker tegen in iOS en dat is gewoon irritant,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eKPhEjvcFDIHLNTQoIzmvM7d.jpg?f=user_large)
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Hier niet. Zowel na opnieuw opstarten niet als na de app opnieuw installeren. Vreemd dat het telefoon-afhankelijk is.Serena schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:54:
[...]
Beide apps werken hier prima. iPhone 12 Pro Max…
Wat ik wel jammer vind, is dat de functie (nog?) niet werkt met Apple Pay. Dat is nou juist waar ik het voor zou willen gebruiken. De keren dat ik van Apple Pay gebruik maak, is in een winkel of tankstation met een mondkap op.
Verder draait 14.5 wel prima, ik ben ook wel content met de 5G via dual-sim.
Waarom gebruik je dan niet gewoon je Apple Watch voor Apple Pay?RnB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:00:
Unlocken met een masker werkt helaas nog niet vlekkeloos. Komt wel overeen met de ervaring die ik heb met het unlocken van mijn MacBook met mijn Watch.
Wat ik wel jammer vind, is dat de functie (nog?) niet werkt met Apple Pay. Dat is nou juist waar ik het voor zou willen gebruiken. De keren dat ik van Apple Pay gebruik maak, is in een winkel of tankstation met een mondkap op.
Verder draait 14.5 wel prima, ik ben ook wel content met de 5G via dual-sim.

Man man man, ik ben dus zo gewend om met mijn iPhone te betalen, dat ik daar nooit mijn Watch voor gebruik. Nu dus een mooi moment om gewend te raken om met mijn Watch te betalen.
Bedankt voor de gouden tip.
Zo idd. Niet aan gedacht. Ga ik ook maar eens doen.RnB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:54:
![]()
Man man man, ik ben dus zo gewend om met mijn iPhone te betalen, dat ik daar nooit mijn Watch voor gebruik. Nu dus een mooi moment om gewend te raken om met mijn Watch te betalen.![]()

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
RnB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:54:
![]()
Man man man, ik ben dus zo gewend om met mijn iPhone te betalen, dat ik daar nooit mijn Watch voor gebruik. Nu dus een mooi moment om gewend te raken om met mijn Watch te betalen.![]()
Precies dezelfde opmerking tegen mijn vrouw gemaakt vorige week die ook klaagde over haar mondkapje in de supermarkt en Apple PayTylen schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:02:
[...]
Zo idd. Niet aan gedacht. Ga ik ook maar eens doen.
Die keek me ook echt zo aan van.. Do'h, al een jaar aan het kloten haha
/luxeprobleem
It's funny. But not ha-ha funny.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ik vind dat overigens wel echt irritant. Betaal daardoor nooit met mijn watch. Altijd met de iPhone.Nero22 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:25:
Wel zuur dat je je pols in hele rare posities moet houden bij sommige pinautomaten.
/luxeprobleem
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Mmm... geen problemen hier, als ik de watch maar in de buurt hou werkt het prima, sneller dan mijn iPhone pakkenNero22 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:25:
Wel zuur dat je je pols in hele rare posities moet houden bij sommige pinautomaten.
/luxeprobleem
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Hoezo? Zo'n beetje elke terminal reageert als je je Watch bij het keypad houdt; dus zegmaar in 't midden van de terminal. Hoef je je pols enkel vooruit te steken en klaar? Je hoeft hem niet perse tegen het zwarte plaatje (veelal links) aan te houden.Nero22 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:25:
/luxeprobleem
[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 05-02-2021 23:55 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
:strip_exif()/f/image/ITLri2d2wkoUJlgc4e7IeSxH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door Dennisdn op 06-02-2021 06:09 ]
Ik hoop wel dat dit weer terugkomt!
Is het bij deze optie nou zo dat je kan instellen wat voor soort apparaat het is en daarmee ook de geluidslimiet instellen? Ik vind het namelijk storend dat ik op m’n airpods het maximale volume heb beperkt, maar dat dan op een bluetooth speaker ook het maximale volume is beperktSerena schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:40:
Zojuist ontdekt dat onder de eerste bèta van iOS 14.5 de optie ‘apparaattype’ van bluetooth devices weer is verdwenen.
Ik hoop wel dat dit weer terugkomt!
Je kunt de watch links of rechts van de betaalterminal houden en dan werkt het ook gewoon. Je hoeft je arm helemaal niet in een rare positie te manoeuvreren, wat de meeste wel denken. Even wat oefenen en het weet precies hoe of wat.Nero22 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:25:
/luxeprobleem
Enkel bij parkeerautomaten kan het wel eens lastig zijn omdat ze allerlei rare “bescherm kappen” op dat ding bouwen🤬.
Klopt, en dat werkt perfect. Maar in de nieuwe bèta is die optie dus weer verdwenen.drusloos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Is het bij deze optie nou zo dat je kan instellen wat voor soort apparaat het is en daarmee ook de geluidslimiet instellen? Ik vind het namelijk storend dat ik op m’n airpods het maximale volume heb beperkt, maar dat dan op een bluetooth speaker ook het maximale volume is beperkt
Palthe
Nee, bij mij ook niet. Even gemeld bij AppStore, wellicht als iedereen dat doet wordt het wat sneller opgepakt (als het al aan Ziggo ligt).
Website werkt wel dus tijdelijk even opgelost met toevoegen aan beginscherm, net echt
Goeie tip, ook even gedaan.Palthe schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:20:
[...]
Nee, bij mij ook niet. Even gemeld bij AppStore, wellicht als iedereen dat doet wordt het wat sneller opgepakt (als het al aan Ziggo ligt).
Website werkt wel dus tijdelijk even opgelost met toevoegen aan beginscherm, net echt
Zelfs wanneer de radio uit staat (maar wel verbonden is) gaat ie aan wanneer er een telefoontje binnenkomt.
Zodra je opneemt via je telefoonscherm, zal de audio via je telefoon gaan.stok schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:12:
Ik heb een autoradio waar ik mijn iPhone mee verbind om Sporify te streamen. Maar ik wil nadrukkelijk niet dat telefoontjes ook via de autoradio gaan. Hoe kan ik dat aanpassen?
Zelfs wanneer de radio uit staat (maar wel verbonden is) gaat ie aan wanneer er een telefoontje binnenkomt.
Pas wanneer je een telefoontje beantwoord via je autoradio, gaat ook de audio over de radio.
Inmiddels had ik de ontwikkelaar om een nieuwe link gevraagd, zodat ik de betreffende App onder haar eigen account binnen kon halen. Dat is dus voor elkaar, maar nu krijgt ze de melding echter nog steeds. Weet iemand een oplossing?
[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 10-02-2021 12:43 ]
Inloggen op iCloud op de computer en de XS verwijderen?syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:44:
@Hackus Dat vindt mijn moeder teveel gedoe, ze laat het voor wat het is. Als iemand een makkelijkere optie weet dan is dat ook prima.
denkt even hardop
Ik heb even gekeken en de XS staat er niet meer tussen. Wellicht moet ik toch maar die verificatie doen, om hem vervolgens te verwijderen?Mrjraider schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:48:
[...]
Inloggen op iCloud op de computer en de XS verwijderen?
denkt even hardop
Moet je het ook uit reservekopie verwijderensyltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:55:
[...]
Ik heb even gekeken en de XS staat er niet meer tussen. Wellicht moet ik toch maar die verificatie doen, om hem vervolgens te verwijderen?
Regel nummer één: moeders zijn heilig....syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:44:
@Hackus Dat vindt mijn moeder teveel gedoe, ze laat het voor wat het is. Als iemand een makkelijkere optie weet dan is dat ook prima.
Dus je zult er heen moeten om die procedure voor haar te doorlopen
Zo vaak op afstand geprobeerd te helpen dat ik nu zeg: “laat maar, ik kom er aan en doe het zelf wel”.....
[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 10-02-2021 16:47 ]
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ik kan in mijn car entertainment aangeven of ik het BT apparaat wil gebruiken voor Audio of voor Audio+GSM.stok schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:12:
Ik heb een autoradio waar ik mijn iPhone mee verbind om Sporify te streamen. Maar ik wil nadrukkelijk niet dat telefoontjes ook via de autoradio gaan. Hoe kan ik dat aanpassen?
Volgens mij kan dat binnen iOS niet (of ik weet niet waar)
Tenminste, dat zou je verwachten dat dat werkt 😀
syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:38:
Mijn moeder heeft vorige maand mijn iPhone XS overgenomen, maar iOS (14.4) vraagt regelmatig voor de verificatie van mijn account terwijl ze alleen is ingelogd met haar account. Omdat ik een bepaalde App niet meer kon vinden en deze op mijn account stond, heb ik wel ingelogd met mijn account om die App binnen te halen.
Inmiddels had ik de ontwikkelaar om een nieuwe link gevraagd, zodat ik de betreffende App onder haar eigen account binnen kon halen. Dat is dus voor elkaar, maar nu krijgt ze de melding echter nog steeds. Weet iemand een oplossing?
Ook nog even bij je eigen iCloud settings haar device verwijderen.syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
@Banshee Dat dacht ik dus ook, maar dat heeft helaas niet geholpen.
Maak je niet per ongeluk een gesture met je vingers op de trackpad of magicmouse? Dat heb ik een tijdje gehad zonder dat ik er erg in had. Ging toen trouwens niet om Safari.pina schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:17:
sinds een tijdje heb ik voor dat mijn safari soms automatisch switcht naar een andere tab. Zeer random tijdens het surfen. Iemand toevallig ook al meegemaakt?
Ik denk dat de meeste mensen op IOS of iPadOS geen trackpad of muis gebruiken...BeQuietAndDrive schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:57:
[...]
Maak je niet per ongeluk een gesture met je vingers op de trackpad of magicmouse? Dat heb ik een tijdje gehad zonder dat ik er erg in had. Ging toen trouwens niet om Safari.
Goed punt, ik dacht dat ik nog in het Big Sur topic hing. Zonnesteek, excuses.evdakker schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Ik denk dat de meeste mensen op IOS of iPadOS geen trackpad of muis gebruiken...
Inmiddels is de melding verdwenen, ik heb een keer haar account uitgelogd en weer ingelogd. Verder kreeg ze ook nog een melding van iMessage dat mijn nummer er nog instond, maar ik kon het niet terugvinden en de melding is na wat gepruts ook niet meer teruggekomen.Banshee schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:12:
App verwijderen, en opnieuw installeren onder haar account middels de nieuw geleverde link.
Tenminste, dat zou je verwachten dat dat werkt 😀
[...]
syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:44:
Als dit gepruts wel ?syltheboy schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:55:
[...]
Inmiddels is de melding verdwenen, ik heb een keer haar account uitgelogd en weer ingelogd. Verder kreeg ze ook nog een melding van iMessage dat mijn nummer er nog instond, maar ik kon het niet terugvinden en de melding is na wat gepruts ook niet meer teruggekomen.
Ik ben op zoek naar een equalizer app die ook thirthparty muziekapps kan aanpassen. Betreft streamen naar eenvoudige koptelefoon en chromecast. Maar ik zoek er een zonder abonnement. De eigen IPhone eq ken ik, maar die werkt alleen op de eigen music app....
Iemand tips?
Ik denk dat dat lastig wordt. Elke thirdparty app draait in z'n eigen afgeschermde omgeving en ik zal daar niet zomaar met een app tussen kunnen zitten.machlo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:18:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een equalizer app die ook thirthparty muziekapps kan aanpassen. Betreft streamen naar eenvoudige koptelefoon en chromecast. Maar ik zoek er een zonder abonnement. De eigen IPhone eq ken ik, maar die werkt alleen op de eigen music app....
Iemand tips?
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_exif()/f/image/swCTqZk1CqYUlznzDSLXYUUv.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder draaide Beta 1 eigenlijk best wel lekker.
Dat unlocken met de watch werkte zo nu en dan niet (of juist wel wanneer ik geen mondmasker op had) maar verder geen klachten.
[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 16-02-2021 19:34 ]
Ja ik ervaar dit zelfde probleem soms ook.pina schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:17:
sinds een tijdje heb ik voor dat mijn safari soms automatisch switcht naar een andere tab. Zeer random tijdens het surfen. Iemand toevallig ook al meegemaakt?
Safari heeft soms ook wel vage actie's met het openen van een extern linkje, dat ie ineens het nieuwe tabblad tussen de al bestaande tabbladen in plempt, althans dit ervaar ik vrij regelmatig.
Verwacht ook 14.4.1 deze week, voor de niet Beta gebruikers.
iOS 14.5 Beta2 heeft buildnummer: 18E5154f
Waar ik donderdag de public beta van verwacht. @dafmay
Lol, dat zal dan deze versie blijven lopen denk ik.dafmay schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:52:
Thx @Hackus 👍 Vreemde is dat ik de Developer Beta zojuist heb kunnen installeren terwijl m'n Dev account sinds vorige week is verlopen. 😇
😉
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Niet zo vreemd hoor, developer profielen zijn niet developer gebonden namelijk. Zolang dit profiel geïnstalleerd staat krijg je dus gewoon bèta’s aangeboden.dafmay schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:52:
Vreemde is dat ik de Developer Beta zojuist heb kunnen installeren terwijl m'n Dev account sinds vorige week is verlopen. 😇
Hetzelfde geld voor wanneer je eventueel ergens anders stiekem een developer profiel vandaan zou halen natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-02-2021 20:41 ]
Edit:
“Resolved in iOS & iPadOS 14.5 Beta 2
iOS & iPadOS 14.5 beta 2 includes an optimization to reduce the appearance of a dim glow that might appear at reduced brightness levels with black backgrounds.”
Inderdaad gefixt! Blij mee.
[ Voor 61% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-02-2021 21:15 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee een beta 2 voor 14.5 is uitgekomen.WhatsappHack schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:37:
Er is toch geen publieke release van 14.5 geweest? Zie her en der opeens wat berichten tevoorschijn komen van mensen die zeggen dat hun telefoon heeft geüpdatet van 14.4 naar 14.5. Als ik op mijn toestellen zonder profiel kijk, staat er gewoon 14.4 als nieuwste versie.
Ja precies. Zullen wel mensen zijn geweest die dan vergeten waren dat ze een public of developer beta draaiden dan
Ziggo crasht nog steeds…
Ook de apparaattype optie van bluetooth is weer terug.
[ Voor 44% gewijzigd door Serena op 17-02-2021 07:51 ]
PSN: Sluuz
Voor vragen of problemen met specifieke apps en/of functionaliteiten moet een nieuw topic worden aangemaakt.