[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:33
vktheo schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 13:19:
[...]

Dit vind je in de instellingen bij Gmail.
Daarin zie je bijna onderin Standaard-apps, hierin kan je de standaard Browser kiezen, Navigatie en Agenda.
Ik weet niet zeker of je hiermee echt voor alles de standaard instelt.
Dat geldt dus alleen binnen de Gmail app. Als je dus een linkje aanklikt in een emailtje in die app, dan kan je kiezen in welke browser dat wordt geopend. Dat is geen systemwide standaard browser.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:42

NoTimeRemains

I know

te laat

[ Voor 96% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-06-2020 13:51 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vktheo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
Sluuz schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 13:23:
[...]

Dat geldt dus alleen binnen de Gmail app. Als je dus een linkje aanklikt in een emailtje in die app, dan kan je kiezen in welke browser dat wordt geopend. Dat is geen systemwide standaard browser.
Okay, sorry, wel jammer.
We moeten daar dus nog even op wachten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:25

amphora

Websites & Fotografie

Apps moeten eerst door Apple goedgekeurd worden voordat ze de standaard mail of browser mogen worden. En dat gebeurt natuurlijk pas nadat iOS 14 officieel uit is. Bron: YouTube: YouTube

[ Voor 41% gewijzigd door amphora op 26-06-2020 19:31 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-03 12:54

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Al bekend wanneer de eerst volgende update verschijnt? (Ik ben de beroerde beeldkwaliteit, iPad Air2, al weer zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 05:02
Rivanov schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 13:42:
[...]

Klopt. Enkel de 11 Pro Max ondersteunt het op dit moment.
Grappig dat ik dan vd week met beta op mn Xs Max HDR 4K Youtube heb gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ook ik kan gewoon 4K HDR kijken op YT via mijn Xs Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07

amaterasu

In memory of Cj

Vandaag mijn eerste crash gehad (Iphone X).
Ik probeerde een buitenlands nummer toe te voegen in contacten.
Zodra ik het + teken toevoegde liep de gehele telefoon vast en ging op zwart.

Hard reset aan de lader loste het gelukkig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
WayLikeMark schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:53:
Ook ik kan gewoon 4K HDR kijken op YT via mijn Xs Max
Ik kan dit niet op mijn 11 pro Max moet ik dit nog ergens inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-06 20:42

YRH

Crasht bij jullie de facebook app ook redelijk vaak? Heb t al doorgegeven, maar ben benieuwd of ik de enige ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07

amaterasu

In memory of Cj

YRH schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:43:
Crasht bij jullie de facebook app ook redelijk vaak? Heb t al doorgegeven, maar ben benieuwd of ik de enige ben
Nog niet meegemaakt en ik open facebook toch wel een aantal x per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 20:15
Donstil schreef op zondag 28 juni 2020 @ 18:25:
[...]

Dat is geen bug maar een feature :P
LOL, ik heb er serieus over gedacht om zoiets te posten.

‘Is een beveiliging van Apple’

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
11 series? Hier met XS Max op geen enkele manier aan de praat te krijgen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:51
SauSkopje schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:47:
[...]

11 series? Hier met XS Max op geen enkele manier aan de praat te krijgen meer.
8+

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 20:37
Ik ben even benieuwd of BT MeetMe app op de beta versie werkt.
Kan iemand dit bevestigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
Jieve schreef op maandag 29 juni 2020 @ 08:37:
Ik ben even benieuwd of BT MeetMe app op de beta versie werkt.
Kan iemand dit bevestigen? :)
Lijkt gewoon te werken (iPhone 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-06 23:24
Vanavond DB 2 :9~ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Normaliter op een dinsdag of woensdag.

Overigens lijkt YouTube het een en ander aan te passen. Kan nu opeens wel 4K video’s bekijken in de YouTube app op m’n 2018 iPad Pro 11”
Enkele dagen geleden lukte dat nog niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 29-06-2020 21:31 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06 22:40
Is er ook al iets bekend over de public beta? Ik wil zo graag ipados gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-06 15:15
CheopsChefren schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:50:
Is er ook al iets bekend over de public beta? Ik wil zo graag ipados gaan gebruiken.
We weten alleen dat hij het in juli komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Als je het zó graag had gewild dan draaide je ‘m net als vele hier met mij al sinds vorige week maandag. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:13

ChUcKiE

Dus........

Rivanov schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:31:
[...]

Als je het zó graag had gewild dan draaide je ‘m net als vele hier met mij al sinds vorige week maandag. ;)
Of je doet mee (en betaalt $99) met het developer program.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343919

Heeft iemand hier al ervaring met de adaptive light in HomeKit? Ben benieuwd hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 16-06 18:36
ChUcKiE schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:31:
[...]

Of je doet mee (en betaalt $99) met het developer program.
Betalen? Volgens mij wordt er online met deze dev profielen gestrooid

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelijk aan beta 2 is wel een goeie gok.
Dat zou ergens volgende Maandag/Dinsdag zijn naar verwachting

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Anoniem: 343919 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:00:
Heeft iemand hier al ervaring met de adaptive light in HomeKit? Ben benieuwd hoe dat werkt.
Dat is nog niet geactiveerd in de eerste beta. Dus ervaringen zijn er nog niet..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Rivanov schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:31:
[...]

Ik ben jammergenoeg geen developper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:06
Iemand op Reddit heeft een verwachting gemaakt op basis van eerdere jaren.
https://www.reddit.com/r/...likely_to_release_july_6/

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 18:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUaVyW9WUEmoVBYmjeU3dlHCpdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DFNnL4XpfpDheKve1lbtKgbk.png?f=fotoalbum_large

Draai IOS 14 beta 1 en heb niet eerder zo'n melding gehad. Volgens mij is dit een nieuwe feature? (niet dat ik blij met de inhoud van het bericht ben)

Als ik op de notificatie druk gebeurd er trouwens niks. Wel zie ik in de Passwords settings een nieuwe kopje staan genaamd "Beveiligingsadvies". Het lijkt erop dat vanuit daar de notificatie vandaan komt.

[ Voor 19% gewijzigd door TZC-T1-FX op 01-07-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
na installeren van iOS 14 beta 1 krijg ik geen enkele notification meer; geen geluid, geen banner, niks.
Heb geprobeerd om apps te verwijderen en weer opnieuw te installeren maar dat helpt helaas niet.
Vroeg me af of iemand dit herkent?
(ja ik weet het, het is een beta, sommige dingen kunnen niet goed werken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TZC-T1-FX schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:40:
[Afbeelding]

Draai IOS 14 beta 1 en heb niet eerder zo'n melding gehad. Volgens mij is dit een nieuwe feature? (niet dat ik blij met de inhoud van het bericht ben)

Als ik op de notificatie druk gebeurd er trouwens niks. Wel zie ik in de Passwords settings een nieuwe kopje staan genaamd "Beveiligingsadvies". Het lijkt erop dat vanuit daar de notificatie vandaan komt.
Daar komt de notificatie vandaan idd.

Ik heb deze maar nog geen notificatie gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NV9mZneflPPWMhLjj92_0AZgRAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BMLt5QKDhUo6JjGH7h6d2xD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat is best wel vet eigenlijk, die password check. Toch zou ik graag willen zien hoe die query precies plaatsvindt :)

Ik krijg net trouwens een mailtje van Apple met een reactie op m'n Feedback. Ik denk "feedback? Welke feedback? iOS 14 staat er net op!". Gaat het om feedback van vorig jaar voor iOS 13 die ze nu kennelijk oplossen:
There are changes in the latest update that may have resolved this issue.
You can see the software build your device is running and check for the latest update by tapping on Settings > General > Software Update.

Has this issue been resolved after installing the latest update?
Lekker op tijd :P Maar beter te laat dan nooit I guess. :+ Vond het wel grappig. ;) Ik ga eens opzoeken wat het probleem überhaupt was...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Nu online
Ik heb de laatste steeds vaker dat wanneer ik omlaag veeg om spotlight te bereiken er alleen de blurry achtergrond zichtbaar is maar verder niets. Het is erg onduidelijk of dit onder specifieke omstandheden onstaat want soms is het er en dan is het er uren maar het kan ook weer spontaan weg zijn, nog iemand die hiervan last heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 18:18
WhatsappHack schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:09:
Dat is best wel vet eigenlijk, die password check. Toch zou ik graag willen zien hoe die query precies plaatsvindt :)

Ik krijg net trouwens een mailtje van Apple met een reactie op m'n Feedback. Ik denk "feedback? Welke feedback? iOS 14 staat er net op!". Gaat het om feedback van vorig jaar voor iOS 13 die ze nu kennelijk oplossen:

[...]

Lekker op tijd :P Maar beter te laat dan nooit I guess. :+ Vond het wel grappig. ;) Ik ga eens opzoeken wat het probleem überhaupt was...
Volgens mij doet Apple hetzelfde als 1Password, ze roepen de API van 'HaveIBeenPwned' aan. Ze duwen daarmee het wachtwoord tegen die API aan, zonder verdere metadata.

Hier een blog post van 1Password hierover (hier wordt ook de werking vermeld):

https://blog.1password.co...passwords-with-1password/

Kleine nuance over wachtwoord stukje, het is niet zo dat je hele wachtwoord naar HIBP wordt verstuurd, maar het wachtwoord wordt gehashed (SHA-1) en dan alleen de eerste 5 van de 40 tekens worden tegen die API aangegooid, waarna die API alle hashes terugstuurt die beginnen met die 5 tekens, waarna 1Password dan lokaal kijkt of 1 van die wachtwoorden 100% matched

[ Voor 19% gewijzigd door xoniq op 02-07-2020 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-09-2024
xoniq schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Volgens mij doet Apple hetzelfde als 1Password, ze roepen de API van 'HaveIBeenPwned' aan. Ze duwen daarmee het wachtwoord tegen die API aan, zonder verdere metadata.

Kleine nuance over wachtwoord stukje, het is niet zo dat je hele wachtwoord naar HIBP wordt verstuurd, maar het wachtwoord wordt gehashed (SHA-1) en dan alleen de eerste 5 van de 40 tekens worden tegen die API aangegooid, waarna die API alle hashes terugstuurt die beginnen met die 5 tekens, waarna 1Password dan lokaal kijkt of 1 van die wachtwoorden 100% matched
Ik verwacht en hoop dat Apple zelf een database heeft zoals HIBP, hoop niet dat ze ineens alle wachtwoorden in keychain naar een derde partij gaan sturen. Hoe veilig en anoniem dat ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xoniq schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Ik denk niet dat Apple en 1Password dit uit dezelfde bron doen of op dezelfde manier. 1password geeft tweakers en autoblog (zie hierboven) namelijk niet als “waarschuwing” terwijl in alle twee mijn kluizen hetzelfde unieke wachtwoord staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stratocu
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-07-2020
Wil versie 14 graag installeren, maar omdat ik binnenkort op vakantie ga waar ik nog gebruik maak van TomTom...........kan iemand bevestigen dat TomTom na de update niet meer opstart (zoals de afgelopen jaren het geval was als er een nieuwe IOS-versie kwam)??

Jaja, ik weet dat er ook andere (gratis) reisplanner zijn, maar in Frankrijk vind ik TomTom toch wel prettig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
WayLikeMark schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:03:
Ik heb de laatste steeds vaker dat wanneer ik omlaag veeg om spotlight te bereiken er alleen de blurry achtergrond zichtbaar is maar verder niets. Het is erg onduidelijk of dit onder specifieke omstandheden onstaat want soms is het er en dan is het er uren maar het kan ook weer spontaan weg zijn, nog iemand die hiervan last heeft?
Yep, hier ook maar heeft niet specifiek met Spotify te maken. Vreemd genoeg valt het mij pas op sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basdon1985
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 22:31
Werkt bij jullie de Weer app ook al niet of nauwelijks sinds een dag of 4??? De teksten blijven leeg, alsof er geen netwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Basdon1985 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:32:
Werkt bij jullie de Weer app ook al niet of nauwelijks sinds een dag of 4??? De teksten blijven leeg, alsof er geen netwerk is.
Als eens herstart?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:00
Sinds vandaag bij mij

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:01

B2

wa' seggie?

Zet ‘em eens op een vaste locatie. Ik had vaak dat ie terug sprong naar Cupertino als ik locatiebepaling aan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 16-06 08:58
Dat probleem heb ik ook aan een aantal dagen. Het weer laad echt heel sloom in. Hij lijkt het soms niet te doen maar dan na lang wachten komt er toch data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:47
stratocu schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:19:
Wil versie 14 graag installeren, maar omdat ik binnenkort op vakantie ga waar ik nog gebruik maak van TomTom...........kan iemand bevestigen dat TomTom na de update niet meer opstart (zoals de afgelopen jaren het geval was als er een nieuwe IOS-versie kwam)??

Jaja, ik weet dat er ook andere (gratis) reisplanner zijn, maar in Frankrijk vind ik TomTom toch wel prettig in gebruik.
Tomtom werkt prima op IOS 14 met een XR

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basdon1985
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 22:31
B2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:15:
[...]

Zet ‘em eens op een vaste locatie. Ik had vaak dat ie terug sprong naar Cupertino als ik locatiebepaling aan had.
De locatie is het probleem niet. Ook “vaste” plaatsen laden slecht. Een herstart heeft ook niets gedaan....

Naja; het hoort erbij bij het testen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij blijft staan op Cupertino, en news wisselt van DE naar UK.
(regio DE, Taal Eng)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ondanks de kleine bugjes die in dit topic genoemd worden vind ik deze beta wel heel stabiel lopen.

Ik heb echter al wel een aantal keren gehad dat de Fotobibliotheek weer aanstaat bij iCloud-reservekopie (foto's backup ik op een andere manier). Vreemd genoeg had ik dat een aantal jaren geleden ook, met een oudere iPhone dus ik weet niet of dit per se aan iOS14 ligt of aan mijn Apple ID).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:01
Yep. Bij mij is de weerwidget op mijn homescreen geregeld helemaal zwart. Of er staat Cupertino. Of het weer van Boekarest verschijnt onder mijn woonplaats. De app sluiten en opnieuw starten biedt een workaround, al duurt het gerust een minuut totdat de data is ingeladen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nu we twee weken verder zijn (Vanavond de nieuwe beta?) werkt de "siri suggesties" widget best wel goed hier. Inmiddels heeft het toestel redelijk door wat ik wanneer doe, meermaals per dag staat daar een App in die ik inderdaad "nodig" heb.

Zo bijvoorbeeld nu Teams nadat ik mijn koptelefoon gekoppeld heb (om te gaan vergaderen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pia-5l-dU3UT9w3dSRyj_HojCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFqyIBdGiRNINNZkArggvQDY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 07-07-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iOS 14 Public Beta 2
Build: 18A5319i
;)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zf6n02P/4-DA1-FF27-DE52-4218-ABED-934-F50-C404-D7.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Hackus op 07-07-2020 20:09 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
watchOS, tvOS en macOS zijn ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 11:50
Hackus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:26:
iOS 14 Public Beta 2
Build: 18A5319i
;)
Deze beta 2 is toch niet public?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-06 23:24
Draai nu beta 2, maar helaas is mijn opslag issue nog niet opgelost. Meerdere hier 'last' van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767041

Ios 14 beta 2 developer is beschikbaar

Edit, oud bericht😂

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 767041 op 07-07-2020 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Mooi, Cupertino als locatie moet ook opgelost zijn.

https://developer.apple.com/ios/
Heeft iemand die mooie clock widget al? Ik kan ‘m hier niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheesy schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:56:
[...]

Mooi, Cupertino als locatie moet ook opgelost zijn.

https://developer.apple.com/ios/
Heeft iemand die mooie clock widget al? Ik kan ‘m hier niet vinden.
nope, niet in weer widget

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Hackus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:58:
[...]

nope, niet in weer widget
Hé stom, staat wel in de release notes. _O-

Widgets
Resolved in iOS & iPadOS 14 beta 2
[...]
The Weather widget no longer displays weather for Cupertino instead of your current location. (64221611)

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 07-07-2020 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Helaas, ik zie nog steeds Cupertino wanneer ik Current Location gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheesy schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:00:
[...]

Hé stom, staat wel in de release notes. _O-

Widgets
Resolved in iOS & iPadOS 14 beta 2
[...]
The Weather widget no longer displays weather for Cupertino instead of your current location. (64221611)
er werd zelfs 'foto's' en meer ineens in widget gezet. wat ik voordien niet actief had in widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Current location werkt hier overigens wel. In beta 2 na de eerste dag ook “ineens”
Sepio schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:06:
[...]

Deze beta 2 is toch niet public?
Nee maar dat wordt verkeerd weer gegeven. Was met de eerste beta ook.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 07-07-2020 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:09:
Draai nu beta 2, maar helaas is mijn opslag issue nog niet opgelost. Meerdere hier 'last' van?
Hier ook 12 GB in systeem en 201 GB in “Anders”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQNgD-tdo99cZXkOG_8OLIdfhQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9YvjbT6nel4mn9wTnXtV8MpP.jpg?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 07-07-2020 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Ik snap nog steeds niet de toegevoegde waarde van het verbergen van pagina’s, ze apps staan dan toch gewoon in de app library?

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:09:
ook hier niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
systeem 9.01GB met deze Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga hem toch restoren naar ios 13.4 (vgm was dat de recenste update) toch teveel bugs nog voor mijn gebruik ios 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:48:
ik ga hem toch restoren naar ios 13.4 (vgm was dat de recenste update) toch teveel bugs nog voor mijn gebruik ios 14
Nee, 13.5.1(13.6 beta 3)
anders is niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hackus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:53:
[...]

Nee, 13.5.1(13.6 beta 3)
anders is niet meer mogelijk
heb een reserve copy van een maand terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Nu online
Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:59:
[...]

heb een reserve copy van een maand terug
Zover ik weet worden de oude iOS versies niet meer gesigned en is het dan inderdaad niet meer mogelijk omdat Apple je installatie dan nier meer verifieert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Werken Bunq en ING nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 08:21
De bunq app werkt gewoon. Van ING weet ik het niet, omdat ik er geen klant ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 16-06 08:58
Wat wil je weten van de ing app?
De app start op. Je kan je geld bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
DannyBevers schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:12:
[...]

Wat wil je weten van de ing app?
De app start op. Je kan je geld bekijken.
Dat is wat ik wilde weten :)
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke probleempje, vanaf ios 14 beta 2 reserve copy werkt idd niet, toen gaan restoren naar fabrieksinstellingen via itunes maar dat heeft mijn toestel verneukt, nu in de bootloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:18:
oke probleempje, vanaf ios 14 beta 2 reserve copy werkt idd niet, toen gaan restoren naar fabrieksinstellingen via itunes maar dat heeft mijn toestel verneukt, nu in de bootloop
Hoe kom jij op Beta 14 ?
Je weet te weinig om dit te gebruiken, en terug naar iOS 13.5.1 lijkt mij het best voor jou.
beta profiel verwijderen en via iTunes 13.5.1 instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hackus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:20:
[...]

Hoe kom jij op Beta 14 ?
Je weet te weinig om dit te gebruiken, en terug naar iOS 13.5.1 lijkt mij het best voor jou.
beta profiel verwijderen en via iTunes 13.5.1 instellen
de developer ios 14 beta 2 excuus.,, en ja dat heb ik allemaal gedaan wat je noemt.. itunes restoren naar 13.5.1 en nu in de bootloop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Een lijstje met veranderingen in beta 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45GXDFHDoQ2J6z4ZJGObsrba8J8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZgxbwJmiYawdpg137mxv8bxy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Nu online
Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:21:
[...]

de developer ios 14 beta 2 excuus.,, en ja dat heb ik allemaal gedaan wat je noemt.. itunes restoren naar 13.5.1 en nu in de bootloop
Tsja niet voor het een of het ander maar er wordt met klem aangeraden om een back up te maken precies voor het moment dat je de beta installeert en niet een maand van te voren. Dan had je zonder problemen je backup kunnen terugzetten (mits je apparaat volledig up to date is natuurlijk)

Maar goed ik zou het apparaat in DFU zetten en dan opnieuw restoren en vervolgens 13.5.1 installeren dan zou het eigenlijk goed moeten komen.

Edit: Heel iets anders hebben andere er ook last van dat als je de weer app opent dat je dan alleen je huidige locatie ziet en de temperatuur. Maar dat de temperatuur per uur en de komende weersverwachting soms wel meerdere minuten op zich laat wachten?

[ Voor 15% gewijzigd door WayLikeMark op 07-07-2020 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WayLikeMark schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:32:
[...]

Tsja niet voor het een of het ander maar er wordt met klem aangeraden om een back up te maken precies voor het moment dat je de beta installeert en niet een maand van te voren. Dan had je zonder problemen je backup kunnen terugzetten (mits je apparaat volledig up to date is natuurlijk)

Maar goed ik zou het apparaat in DFU zetten en dan opnieuw restoren en vervolgens 13.5.1 installeren dan zou het eigenlijk goed moeten komen.
net geprobeerd, itunes fout melding, en weer in de bootloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:18:
Google even DFU modus. Dan van ipsw.me de ipsw halen en die er via iTunes/finder op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:46:
[...]

Google even DFU modus. Dan van ipsw.me de ipsw halen en die er via iTunes/finder op zetten.
itunes detecteerd m niet in DFU mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:46:
[...]

itunes detecteerd m niet in DFU mode
edit: nog eens geprobeerd nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update: reset is nu toch gelukt na wat moeite pfieuw...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 767041 op 07-07-2020 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Hoe kom je aan de public beta profile voor ipados 14? Als ik naar de beta site van apple ga en het public beta profile download, krijg ik de ipados 13 beta profile. Of komt de public beta profile pas beschikbaar als ipados 14 public beta beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:32
CheopsChefren schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:01:
Hoe kom je aan de public beta profile voor ipados 14? Als ik naar de beta site van apple ga en het public beta profile download, krijg ik de ipados 13 beta profile. Of komt de public beta profile pas beschikbaar als ipados 14 public beta beschikbaar is?
Die komt later. Ik vermoed morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 767041 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:59:
Update: reset is nu toch gelukt na wat moeite pfieuw...
ok resetten gelukt, en toch weer geprobeerd om de reserve copy van een maand terug te zetten, en dat is toch gelukt nu blijkbaar... gegevens niet kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:01
De weer app is hier inderdaad ook nog niet geweldig op beta 2. Mijn eerste lokatie (current location) duurt een eeuwigheid om te laten. Scrollen tussen andere lokaties werkt wel, maar ik zie oude data. En dan opeens een andere lokatie (Boekarest) laadt helemaal niet.

Ik heb alleen het gevoel dat het probleem niet bij Apple liggen, maar bij de API van Weather.com.

Verder werkt ImageView nog steeds niet met React Native en iOS 14 SDK. Met iOS 13.5 SDK werkt het wel. Hopelijk lost Facebook dat op vóór september.

Wat ook nog steeds niet werkt bij mij: in Xcode 11.5 een project naar App Connect sturen. Mijn application-identifier wordt niet in het profiel gevonden. Dit is echt iets met Big Sur. Als ik het hele project comprimeer en uitpak onder Catalina werkt het met dezelfde certificaten zonder problemen. 8)7

In Xcode 12 heb ik dat probleem niet. Het is echt iets met Xcode 11.x en Big Sur.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 08-07-2020 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27
robcoenen schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:28:
Een lijstje met veranderingen in beta 2

[Afbeelding]
Hmmm, ik zie nog niet de mogelijkheid om een andere e-mail of browser als default in te stellen - zat er in de vorige beta dacht ik ook niet in. Hoop dat dat niet overgeslagen wordt, want dat leek mij een zinnige feature waar ik wel op zit te wachten.

(heb zelf geen iOS14 beta, dus moet het van de release notes hebben i.p.v. zelf checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
vanaalten schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:44:
[...]

Hmmm, ik zie nog niet de mogelijkheid om een andere e-mail of browser als default in te stellen - zat er in de vorige beta dacht ik ook niet in. Hoop dat dat niet overgeslagen wordt, want dat leek mij een zinnige feature waar ik wel op zit te wachten.

(heb zelf geen iOS14 beta, dus moet het van de release notes hebben i.p.v. zelf checken)
Als ik me niet vergis moeten apps die hiervoor in aanmerking willen komen 'gekeurd' worden door Apple. Dus heel veel eerder dan voor de publieke release van iOS 14 verwacht ik deze optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:20
De weer app had gisteren nog wat bugs, maar deze zijn vandaag ineens verdwenen. Ben wel benieuwd naar de clock-widget in een toekomstige update

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
- verkeerd tabje / topic

[ Voor 124% gewijzigd door Cheesy op 08-07-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-03 12:54

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

iBenshi schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:03:
[...]

Die komt later. Ik vermoed morgen.
Vandaag dus..Rond 19:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Moet ik de dev beta 2 zien als public beta 1? Dus devs lopen 1 update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:44:
Moet ik de dev beta 2 zien als public beta 1? Dus devs lopen 1 update voor.
PB 1 zal Dev beta van gister zijn, dus 2 Dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-06 15:15
Helaas nog geen Public Beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Voor het downloaden/installeren heb je toch ook het ipados 14 public beta profile nodig?

Omdat voor zover ik het kan zien, je tot nu toe alleen nog het ipados beta 13 public profile kunt downloaden.

Dus zolang je ipados 14 public beta profile niet kunt downloaden/installeren is ipados 14 public beta ook nog niet beschikbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door CheopsChefren op 08-07-2020 19:55 . Reden: Ter verduidelijking van wat ik bedoelde ]

Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste

Let op:
Voor vragen of problemen met specifieke apps en/of functionaliteiten moet een nieuw topic worden aangemaakt.