Velen hadden hier in het topic een opmerking over het % batterij, ik gaf een vermoedden (hint) aan,. en wat ik zag gebeuren, maar misschien zat het niet vast bij een server of in ios 13.x.x zelf. of misschien wel. ik merkte het alleen op.Grin schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:17:
Anders kijk je even wat reviews (YouTube/Tweakers) van iOS 14 @Mel33. Als iOS14 je daarna niet aanstaat dan is dat prima, maar dan weet je in ieder geval waar het over gaat...
En let niet te veel op die percentages, dat zal eens een procentje meer of minder kunnen worden. Het gaat om het batterijpercentage van een telefoon hè; gaat echt helemaal nergens over. Gewoon gebruiken dat ding, en als hij stuk is naar een APR/Apple Store.
Ja ik zie dat het mij niet bevalt(vandaar mijn vraag al eerder) en ik wil het oude houden, en probeer uit te vinden of ik het zo kan instellen als de ios 13 was. maar ik wil natuurlijk wel naar ios 14, ook ivm data lekken en bugs natuurlijk.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd