Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkdude
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:53
Nog een vervolgvraag:

Kun je op een Jarvis bamboe bureaublad direct je muis gebruiken? Ik heb een Apple Magic Mouse 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:51

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Borkdude schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:31:
Nog een vervolgvraag:

Kun je op een Jarvis bamboe bureaublad direct je muis gebruiken? Ik heb een Apple Magic Mouse 2.
Vast wel.

De andere vraag: ik heb een bekant blad op een flexispot geschroefd.

Voor diegene die dit wil testen: ga naar je lokale blauwe doos of andere meubelboer met je laptop, zoek een buro, pak een krukje, klei tafeltje etc van 2 tientjes (ikea: https://www.ikea.com/nl/nl/p/lack-tv-meubel-wit-00450088/ 13 euro) zet krukje op buro, laptop erop en ga gewoon even wat doen.

Als je denkt: hmmm dat zou wat kunnen zijn.. geef je die 13 euro uit en probeer je dit thuis een paar weken uit. Als het niks is, kom je daar snel genoeg achter.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik heb al meerdere jaren een heel standaard Ikea Bekant electrisch verstelbaar hoekbureau. Dit bevalt prima qua afmetingen en kwaliteit.

Wat ik echter steeds meer merk is dat ik het verstellen minder gebruik, omdat ik geen presets heb. Ook wisselen met andere mensen in huis is dus telkens zoeken naar de juiste hoogte.

Ik ben niet op zoek naar een nieuw bureau, maar vroeg mij af of er de mogelijkheid is om alleen het bedieningspaneel te vervangen om dit te bewerkstelligen. Ik kan dat niet terugvinden in dit topic of ergens anders.

Als het antwoord nee is, accepteer ik mijn luxe probleem ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 21:40
Caros schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:43:
Ik heb al meerdere jaren een heel standaard Ikea Bekant electrisch verstelbaar hoekbureau. Dit bevalt prima qua afmetingen en kwaliteit.

Wat ik echter steeds meer merk is dat ik het verstellen minder gebruik, omdat ik geen presets heb. Ook wisselen met andere mensen in huis is dus telkens zoeken naar de juiste hoogte.

Ik ben niet op zoek naar een nieuw bureau, maar vroeg mij af of er de mogelijkheid is om alleen het bedieningspaneel te vervangen om dit te bewerkstelligen. Ik kan dat niet terugvinden in dit topic of ergens anders.

Als het antwoord nee is, accepteer ik mijn luxe probleem ;)
https://github.com/robin7331/IKEA-Hackant
https://github.com/gcormier/megadesk
met dank aan @BlackMonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Precies waar ik naar opzoek was, ontzettend bedankt! Ik moet duidelijk werken aan mijn zoekskills ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Ik heb Albatros Hoek-bureauframe lift L7W, wit gisteren binnengekregen. Op 26 oktober besteld. Dpd is echt waardeloos. Lag een oningevuld briefje in de bus en ik had geen idee dat het de L7 was. Er was 3 november aangegeven. Vandaag keek ik toevallig op amazon en daar stond bezorgd, maar niet waar. Rondje buren vanochtend en gelukkig bij de 1e raak.

Op amazon.de besteld, heb daar nog een prime account, voor 499,- kwam wel 10,- verzendkosten bij. Scheelt toch weer 10 met nl en bol.com. de baas betaalt 450 van de 508 van t bureau. Blad zal ik zelf moeten betalen.

Via mp een beschadigde (transportschade) cando 2500x610x27 eiken blad gekocht voor 80,-. Zijn normaal 260. hij heeft er vaak meerdere liggen. Beschadiging valt mee. Door een vorkheftruk aan de onderkant van een zijde. Zie je niks van als bureau.

Morgen bureau monteren. En morgen ook de achterwand, over de volle breeedte, maken waar de monitoren op worden gemonteerd en die dus met t bureau mee op en neer beweegt. Hopelijk kan ik een goede geleiderail vinden bij de hornbach.

Versterker en pc worden onder t bureau gehangen. Bureau kan 120kg bewegen en ik zit op 110kg totaal.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jj1BlYZTAu3a2lxuigtM90CiHCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yWdRrr3LNm0jwMJgI2oIxFiO.jpg?f=fotoalbum_large

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Montage was snel gedaan. Maar het inpassen is wat meer werk waar ik tegenop zie. Met name de verticale schuivende achterwand met monitoren is een hels karwei. Hier zie je de hoogste stand 118cm onderkant blad. Ik kom met 27mm blad op 121cm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1G_gP7BR7mtsQ0OcIdTLa4FpwE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9gm67DGuagw2uDPVqytxQWCD.jpg?f=fotoalbum_large

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Al een tijdje zit ik de zit/sta bureau van Fully Jarvis te overwegen. Over het frame heb ik goeie verhalen gehoord, maar over het bureaublad zit ik nog te twijfelen. De meerprijs van een hardhouten walnoten blad is ongeveer 900 (!) Euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oq0IjSrkquL7XiW-WS-Yl2LJTfs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/03WO4QPeDpuMlxbwg2USAl5k.png?f=user_large

Ik heb al meerdere mensen hier zien langskomen die bureaubladen bij bouwmarkten hebben gekocht. Ik zoek meer naar een al vooraf premium afgewerkt massief bureaublad. Zijn er mensen die hiervoor tips hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door TestDummie op 04-11-2022 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 12:56

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

TestDummie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:33:
Al een tijdje zit ik de zit/sta bureau van Fully Jarvis te overwegen. Over het frame heb ik goeie verhalen gehoord, maar over het bureaublad zit ik nog te twijfelen. De meerprijs van een hardhouten walnoten blad is ongeveer 900 (!) Euro.

[Afbeelding]

Ik heb al meerdere mensen hier zien langskomen die bureaubladen bij bouwmarkten hebben gekocht. Ik zoek meer naar een al vooraf premium afgewerkt massief bureaublad. Zijn er mensen die hiervoor tips hebben?
WOOOD Tablo eiken.

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzie
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 02-03-2023
@Zuluman je heb een groot zit sta bureau.hier gekocht zonder zo een lelijke 3e poot. Er past een blad op van 260 cm....

https://www.bureaublad-op...a-bureau-met-linak-piezo/
https://www.bureaublad-op...nderstel-met-linak-piezo/

Hoek zit sta wordt hier verkocht: https://www.ltj-kantoorme...reau/hoek-zit-sta-bureau/
Zuluman schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:37:
Ik ben ook in de markt voor een zit sta bureau. Dit is mijn huidige situatie.

[Afbeelding]

Op zich niks mee maar ik wil toch echt regelmatig staan. Nu wil ik de kast rechts weghalen en over de hele breedte van de muur een bureau plaatsen. 2,58m op precies te zijn. en ik wil de poten helemaal aan de zijkant hebben en het liefst een C poot en dus NIET op 1,8m met een overhangend blad aan beide zijden met een kastje eronder.

Bureau's van rond de 250-260 breedte zijn bijna niet te vinden. Ik heb wel wat vergadertafels gevonden van die maat maar die zijn vaak te diep en er zit ene blad bij. Ik wil mijn eigen blad. Walnoot het liefst. Het wordt misschien de PINNARP.

De monitoren ga ik op een voorzetplaat monteren zodat ze net als nu vrij hangen zonder zichtbare beugels. Die plaat bevestig ik aan de wand met geleiders die de tafel omhoog moet duwen. Dat samen met mijn pc die ik eronder wil hangen, versterker, kabels, platenspeler, speakers en het blad gaat ca. 100 kg wegen

Ik had in dit topic het bureau van @Korakal in gedachten, de UltraDjust Next maar 80 cm vindt ik te diep en N poten heeft niet mijn voorkeur ivm de schuifpui rechts.

Toen zag ik het bureau van @ricardo246 de Albatros Lift L7S .

In eerste instantie wou ik zelf een liftmechanisme maken tegen de wanden en daar t blad op leggen zodat je geen draagconstructie in t zicht hebt maar dat gaat me te lang duren dus vandaar dat ik op zoek ben naar een strak C- en t liefst L onderstel.

voor nu staat de albatros lift op no.1 van mijn lijst. ook kwa prijs a € 518,- als ik t vergelijk met de ultradjust a € 999,-.

Ik heb aardig wat gezocht maar kan bijna geen enkel bureau van dit format vinden op de bovenste 2 na. Ik sta open voor suggesties.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 13:42
Zijn er hier mensen die geëxperimenteerd hebben met het verwarmen van hun bureaublad? Ik heb al jaren een fijne flexispot/Ikea massief beukenblad setup. Wil niet aan de vilten matjes omdat hout zo fijn voelt, alleen is net wat kil voor polsen.

Een klein elektrisch element als matje eronder geplakt zou het perfect kunnen doen, maar ik vind alleen dingen om je benen mee te verwarmen ipv het bureaublad zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luc S
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:04
@cedrix5 Ik heb een zelfklevend infraroodpaneel onder het bureaublad geplakt (om je benen dus mee te verwarmen) en de warmte komt er na een tijdje fijn doorheen (dikte van het blad is 20mm ongeveer).

Ik weet echter niet of ik het zou doen met een massief houten blad. Dit gaat wel werken en flink uitdrogen lijkt me?

6930Wp Oost-West PV_Output | 7.5 kW Ecodan + 300L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 13:42
@Luc S Goede opmerking inderdaad, het is ook niet 1 stuk beuk maar vingerlas (stukjes massief hout aan elkaar gezet) dus zal vast problemen geven met barsten als ik het zou verwarmen.
Dan maar verwarming hoger, misschien ooit eens zo'n linoleum matje van Grovemade testen maar die zijn wel echt prijzig nieuw.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Concept is werkend. Werkt heerlijk staand. Nu nog de afwerkingen.

Als verlichting heb 3x een ikea irsta 80cm met trafi geplaatst onder de bovenkastjes
  • Werkblad olien in wenge kleur.
  • Bestaande wand gaten dichten en sausen
  • Beweegbare Achterwand afwerken in (ntb)
  • Speakers en amp in beweegbare wand wegwerken
  • Switch in de beweegbare achterwand plaatsen en dan kan de lossecutp kabel weg.
Ik twijfel of ik de pc onder het blad vastmaak en of ik de ps3 aan de beweegbare wand plaats.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Standing desk
Franzie schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:33:
@Zuluman je heb een groot zit sta bureau.hier gekocht zonder zo een lelijke 3e poot. Er past een blad op van 260 cm....

https://www.bureaublad-op...a-bureau-met-linak-piezo/
https://www.bureaublad-op...nderstel-met-linak-piezo/

Hoek zit sta wordt hier verkocht: https://www.ltj-kantoorme...reau/hoek-zit-sta-bureau/

[...]
Volgens mij is de maat tussen de poten max 240cm. Een 257 cm blad zou passen maar dan krijg je een overhang en dat wil ik niet. En gezien de prijs kies ik dan liever voor een "lelijke"3e poot in t midden. ik was nog € 508 kwijt voor t onderstel en € 80 voor t blad van 250x61cm. En die bureau's in de link gaan richting de 1.000,-.

[ Voor 60% gewijzigd door Zuluman op 07-11-2022 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
cedrix5 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:37:
@Luc S Goede opmerking inderdaad, het is ook niet 1 stuk beuk maar vingerlas (stukjes massief hout aan elkaar gezet) dus zal vast problemen geven met barsten als ik het zou verwarmen.
Dan maar verwarming hoger, misschien ooit eens zo'n linoleum matje van Grovemade testen maar die zijn wel echt prijzig nieuw.
Je hebt ook van die stoffen "handschoenen" met verwarmingspads. Werken op USB. Heb die zelf ook en werkt op zich prima. Enige nadeel is natuurlijk dat je met de snoertjes zit. Maar puur voor aan bureau werken met toetsenbord en muis werkt het redelijk. Aan de kant van handschoenen zit ook een plug waardoor je ze makkelijk los kunt maken als je even weg loopt of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:09
Rembock schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:16:
@Tarad momenteel heb je geloof ik de 2 meest gunstig geprijsde bureau's met werkblad.
Houdt er rekening mee dat bij beide bureau's de bladen van spaanplaat zijn met een melamine afwerking. Wel wat beter dan de standaard/basis Ikea kartonbladen, maar zware monitorarmen raad ik dan wel af.

Als je al een bureaublad hebt liggen, ergens goedkoop een blad kan scoren of een massief houten blad wilt kun je eventueel alleen voor een onderstel gaan.

Misschien nog direct contact opnemen met de Multi Ratio (de verkoper van jouw bol.com link)? Wellicht kun je er wat korting uitslepen als je toelicht dat je werkgever je bureau gaat vergoeden. Overigens kun je al v.a. €375,- een Lineaflex MRC NEN EN-527 bureau vinden bij Multi Ratio op bol.com
Ik kwam in mijn zoektocht naar een goedkoop elektrisch zit/sta bureau deze nog tegen:
https://www.ahkantoormeub...isch-zit-sta-bureau-nouk/

Ik heb zelf bij dit bedrijf aan het begin van de Corona periode een gewoon verstelbaar bureau gehaald. Ondertussen toch ook op zoek naar een elektrisch zit sta bureau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 13:49

Korakal

Up up up!

https://www.bouwiehomeand...afelbladen/rechte-bladen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 28-08 17:20

scorpie

Supra Addict

cedrix5 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:21:
Zijn er hier mensen die geëxperimenteerd hebben met het verwarmen van hun bureaublad? Ik heb al jaren een fijne flexispot/Ikea massief beukenblad setup. Wil niet aan de vilten matjes omdat hout zo fijn voelt, alleen is net wat kil voor polsen.

Een klein elektrisch element als matje eronder geplakt zou het perfect kunnen doen, maar ik vind alleen dingen om je benen mee te verwarmen ipv het bureaublad zelf.
Ik heb vorig jaar (of het jaar daarvoor alweer?) een bureaumat van https://dewarmemat.nl
Werkt helemaal prima.

[ Voor 1% gewijzigd door scorpie op 08-11-2022 13:05 . Reden: Nog niet helemaal wakker ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 16:24
Ik heb een soort laminaat vloer. Ik zou er graag een soort beschermlaag op leggen om de vloer te beschermen tegen mijn bureaustoel wieltjes.

De wieltjes zijn rubber maar toch wil ik er iets opleggen, wat gebruiken jullie? Niet direct iets gevonden id doe het zelf zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrAMetElfeNd
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Satangel schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:15:
Ik heb een soort laminaat vloer. Ik zou er graag een soort beschermlaag op leggen om de vloer te beschermen tegen mijn bureaustoel wieltjes.

De wieltjes zijn rubber maar toch wil ik er iets opleggen, wat gebruiken jullie? Niet direct iets gevonden id doe het zelf zaak
Je kunt ook je wieltjes vervangen door pootjes met een viltlaag, zelfde resultaat en niet zo'n (potentieel) krassenmakend ding op je vloer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Ik gebruik al jaren de Kolon Vloerbeschermer van Ikea. Ze hebben zo te zien ook een iets kleinere maat met de Annåsen Vloerbeschermer.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ElkeBxl schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:23:
[...]

Ik gebruik al jaren de Kolon Vloerbeschermer van Ikea. Ze hebben zo te zien ook een iets kleinere maat met de Annåsen Vloerbeschermer.
Jep, dat soort van werkt wel; ideaal is het trouwens niet; hier schuift ie continu.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

pjottum schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:11:
[...]

Jep, dat soort van werkt wel; ideaal is het trouwens niet; hier schuift ie continu.
Ah hier geen last er van op de 2 vloeren waarop ik het al gebruikt heb. Voelt ook altijd wat "sticky" aan langs de onderkant.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NerT
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:28

ik gebruik een laagpolig vloerkleed, bij staand werken voelt dat ook lekker aan de voetjes. Foto daarvan: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m54StXHw6Ol6tOZHSQeg2-jKoPQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bMISDwCqu67k6GwbFYZ8seaA.jpg?f=user_large
Omdat de tafel op het kleed staat geen last van schuiven. Stoel rolt ook nog prima aangezien het laagpolig is. Krijg wel last van slijtplekken maar dat stoort verder niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NerT
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:28
De Black Friday deals bij Flexispot zijn al aangekondigd. Geldig van 25 t/m 28 november. Een E7 voor 350 en een E8 voor 370. Duitse site heeft andere tafels in de aanbieding.
https://www.flexispot.nl/black-friday
https://www.flexispot.de/black-friday-2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:36
Ik ben geslaagd bij de lokale kringloop. Voor ca 85 euro een massief eiken keukentafel gekocht. Poten waren er zo af te schroeven en ik hield een blad van 90 bij 200 over dat nu mijn bureau geworden is. Stonden hier in Oss destijds (een paar weken terug) meerdere nette tafels die je hier voor zou kunnen gebruiken. Prijs kwaliteit is bijna niet te verslaan en hergebruik is nog milieubewust ook. Je zou in plaats van de lokale kringloop ook markplaats in de gaten kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Fully of FlexiSpot of ???.

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• isdeduits
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-03-2023
Hallo,

Super uitleg!

Ik heb zelf nu een andere bamboe zit-sta bureau aangeschaft die echt helemaal perfect is.
Hoge kwaliteit en een stuk voordeliger dan Fully.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0628/3696/5621/products/90102-M09-23D-01-NT-B_scene04Bamboo_1800x1800.jpg?v=1662450391

Is wel een aanrader als je interesse hebt in een goede deal voor bamboe zit-sta bureau. Controller is namelijk ook top!

Kan je bij IVONO vinden:
<knip> Spam is niet toegestaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

isdeduits schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Hallo,

Super uitleg!

Ik heb zelf nu een andere bamboe zit-sta bureau aangeschaft die echt helemaal perfect is.

[Afbeelding]

Is wel een aanrader als je interesse hebt in een goede deal voor bamboe zit-sta bureau. Controller is namelijk ook top!

Kan je bij IVONO vinden:
<knip> Spam.
Niet verkeerd! Hoe dik is dat blad wat er op zit?

[ Voor 8% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:54 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isdeduits
Volgens mij is het 2cm dikte. De rand is aflopend en dus niet vlak. Vind ik persoonlijk een stuk mooier.

Er is ook een goedkopere versie beschikbaar maar die is niet volgens de arbo norm. Ik heb wel de arbo norm nodig voor mijn werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isdeduits
GGS_206 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:14:
[...]

Niet verkeerd! Hoe dik is dat blad wat er op zit?
Volgens mij is het 2cm dikte. De rand is aflopend en dus niet vlak. Vind ik persoonlijk een stuk mooier.

Er is ook een goedkopere versie beschikbaar maar die is niet volgens de arbo norm. Ik heb wel de arbo norm nodig voor mijn werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-01 08:34
Hoi!

Ik heb hier al eens eerder wat geplaatst maar nu verder in de zoektocht.
Ik ben op zoek naar een 160*80 of 180*80 zit sta bureaublad met een effen blad (dus geen al te zichtbare houtprintjes ect).

Ik stond toevallig in de Jysk vorige weekend en zag daar een zit sta bureua staan die ik heel erg vond wiebelen. Ik leun vaak onopgemerkt met mijn bovenlichaam wat tegen het bureau aan. Het zit sta bureau op kantoor kan dit prima hebben, geen enkele beweging, het Jysk bureau daarintegen ging echt alle kanten op.

Waar moet ik op letten?
Budget is belangrijk maar een goed bureau (ik werk er bijna dagelijks aan) is me erg veel waard.

Ik vond de E7 en E8 van flexispot maar kan slecht zien of het blad uit steekt voorbij de poten. Ik vind het namelijk wel belangrijk dat de optimale breedte tussen de tafelpoten zit en niet dat het blad gewoon verder uitsteekt.

Van dit bureau vind ik de 'opdruk' op het bureau te druk (ik ben slechtziend en erg gevoelig voor drukke printjes ect) https://www.ivono.eu/nl/p...ch?variant=42426909229301.

eisen:
- elektrisch met geheugen
- stevig
- 160 of 180 breed

dit ziet er ook wel goed uit https://kantoormeubelen.n...zit-sta-bureau-180x80-cm/ of is leneaflex beter?

Tips?

[ Voor 5% gewijzigd door Jasje39 op 18-11-2022 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Hoi,

Ik ben iemand die wel een beetje tegen zijn bureau aanleunt in staande positie. Kan dit bij de E7 of voel je dan beweging in het bureau?

Groeten Jasper
ClaudiaGhoos schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:10:
Onlangs kocht ik het E7 zit-sta bureau van FlexiSpot. Wat een handig ding! Ik heb nu voldoende ruimte van al mijn spullen en veel minder last van lichamelijke klachten. Ik kan nu ook gewoon rechtstaand werken. Ik raad het iedereen aan die bureauwerk doet!

Het E7 bureau is ook volledig aan je wensen aan te passen. Zo kun je de kleur van het frame en bureaublad kiezen. Er zijn echt heel veel keuzes. Het is zelfs mogelijk om de breedte van het blad te kiezen. Voor mij is het de afwisseling die ik nodig had.

Wat ik ook fijn vind is dat je erg makkelijk kunt wisselen tussen staan en zitten. Er zitten namelijk handige drukknoppen op. Aan de rechterkant van het bedieningspaneel vind je ook knoppen waarmee je je perfecte werkhoogte kunt opslaan. Het is dus zeker niet nodig om iedere keer opnieuw de ideale hoogte te zoeken.

Qua stevigheid en kwaliteit is het ook een topper. Het wiebelt niet en kan heel wat gewicht dragen. Je hoeft ook zeker geen schrik te hebben om je spullen te laten staan wanneer je het hoger of lager zet. Alles blijft mooi op zijn plek staan

Ik ben erg enthousiast over het E7 zit sta bureau van FlexiSpot. Het is erg fijn om veel plaats te hebben op mijn bureau voor al mijn spullen. Doordat ik af en toe rechtstaand kan werken, heb ik ook veel minder last van lichamelijk klachten. Dat helpt mij om mij beter te focussen op het werk. Het bureau is ook elegant en staat heel mooi in mijn werkruimte. Kortom, een mooi, stevig en makkelijk te bedienen zit-sta bureau waar ik blij van word. Het nadeel is dat het niet goedkoop is!
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasje39 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:45:
Hoi,

Ik ben iemand die wel een beetje tegen zijn bureau aanleunt in staande positie. Kan dit bij de E7 of voel je dan beweging in het bureau?

Groeten Jasper

[...]
De E7 zal een stuk beter zijn dan die van Jysk. Alle waar is naar zijn geld.

De poten ligt aan jezelf, zoek even naar een bouwfilmpje op youtube.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Edit

Ik zie het inderdaad, je kunt het blad zo bevestigen als je zelf wil.
pjottum schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:51:
[...]

De E7 zal een stuk beter zijn dan die van Jysk. Alle waar is naar zijn geld.

De poten ligt aan jezelf, zoek even naar een bouwfilmpje op youtube.

[ Voor 27% gewijzigd door Jasje39 op 18-11-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasje39 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:53:
Hoe bedoel je dat het aan mezelf ligt? Ik snap dat ik de leuner ben en dan? Waar moet ik op letten bij de bouwfilmpjes? Ik ben slechtziend, dus weet niet of ik het kan zien op die filmpjes waar je op doelt.

[...]
Sorry.

De breedte van de poten kan je zelf instellen, het buro komt immers als onderdelen. De dwarsbalk waar de 2 poten aanzitten kan je zo breed maken als je wilt, dus als je blad 160 is, maak je dat ehm, 156cm breed en dan heb je 2cm over aan beide kanten.

Bij flexispot heb je hier een overzicht van alle onderstellen:
https://www.flexispot.nl/ergonomische-koopgids

Even niet letten op de slechte vertalingen. De onderstellen bestaan in 3 soorten poten (aantal elementen en welke kant de smalle kant is (onder/boven). Daarnaast hebben ze verschillende bedieningspaneeltjes. Ik denk dat 3 elementen stabieler is, en dat je liever hebt dat de smalle boven zit. Maar dat weet ik dus niet.

Ik heb een flexispot EK2, en die vind ik heel fijn, is 2 elementen en een luxe paneel met geheugen, die dus vast houdt wat je sta en wat je zit hoogte is.

Dat leunen doen we allemaal, dus dan zegt ik: alle waar is naar zijn geld, die van Jysk is goedkoop, dus die wiebelt meer.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Dank je!
Ja de smalle boven lijkt me inderdaad het fijnst, 3 kolommen ook.
Vind de site niet echt overzichtelijk inderdaad.

Dan zijn er 4 opties: eq5, e6, e7 en e8. De verschillen daartussen zijn maar minimaal. eq5 is iets smaller maar verder zie ik weinig verschil. Behalve dat die site doet vermoeden dat alleen de e6 geheugenopties heeft maar dat komt dan weer niet overeen met de andere sites?
pjottum schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:02:
[...]

Sorry.

De breedte van de poten kan je zelf instellen, het buro komt immers als onderdelen. De dwarsbalk waar de 2 poten aanzitten kan je zo breed maken als je wilt, dus als je blad 160 is, maak je dat ehm, 156cm breed en dan heb je 2cm over aan beide kanten.

Bij flexispot heb je hier een overzicht van alle onderstellen:
https://www.flexispot.nl/ergonomische-koopgids

Even niet letten op de slechte vertalingen. De onderstellen bestaan in 3 soorten poten (aantal elementen en welke kant de smalle kant is (onder/boven). Daarnaast hebben ze verschillende bedieningspaneeltjes. Ik denk dat 3 elementen stabieler is, en dat je liever hebt dat de smalle boven zit. Maar dat weet ik dus niet.

Ik heb een flexispot EK2, en die vind ik heel fijn, is 2 elementen en een luxe paneel met geheugen, die dus vast houdt wat je sta en wat je zit hoogte is.

Dat leunen doen we allemaal, dus dan zegt ik: alle waar is naar zijn geld, die van Jysk is goedkoop, dus die wiebelt meer.
toon volledige bericht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus32
  • Laatst online: 30-01 00:45
Ik heb er eentje op marktplaats gehaald. 200eu kwijt voor een electrisch verstelbare met 160cm blad. Scheelt een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Ik lees veel over herhaalderlijke leveringsproblemen met verschillende leveranciers. Ik ben van plan een E7 van flexispot te bestellen met de black friday korting. Zijn hier nog ervaring van de afgelopen tijd met verzendingen? Komt alles aan? Is er niks beschadigd?

[ Voor 70% gewijzigd door Jasje39 op 19-11-2022 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 22:08
Jasje39 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:41:
Ik lees veel over herhaalderlijke leveringsproblemen met verschillende leveranciers. Ik ben van plan een E7 van flexispot te bestellen met de black friday korting. Zijn hier nog ervaring van de afgelopen tijd met verzendingen? Komt alles aan? Is er niks beschadigd?
Ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:48
Jasje39 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:41:
Het onderstel en het bureaublad versturen ze bij FlexiSpot apart. Onderstel was binnen 4 werkdagen geleverd. Het bureaublad heb ik een maand op moeten wachten. De producten waren goed verpakt en niet beschadigd. Uiteindelijk heb ik het bureaublad retour gedaan omdat ik al een ander blad had gekocht.

Dit was geen probleem. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en heb het volledige bedrag snel terug gekregen. Wat dat betreft erg netjes. Je moet alleen met het bureaublad naar een verzendpunt brengen :o . Beetje lomp en onhandig :) . Een andere tweaker had het onderstel in een verkeerde kleur geleverd gekregen, ook dit werd netjes.opgelost

Het bureau bevalt ook erg goed. Heb er een Neo G9 op staan (49 inch monitor) en zelf in de sta-stand schommelt het niet. Vergeleken met mijn Ikea Bakant bureau (- deze was niet automatisch verstelbaar in hoogte -) een wereld van verschil.

[ Voor 15% gewijzigd door Unkie op 20-11-2022 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:21
Ik ben van plan een eigen bureau te maken wat erg breed gaat worden. 2,8m van 40mm multiplex, dit weegt ongeveer 90Kg. Nu vroeg ik me af of jullie denken dat een onderstel wat geschikt is voor 125Kg daar dan voldoende voor is of dat ik ergens anders naar moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Top dankjewel voor je reactie!!

Ik bestel geen blad mee, dat helpt waarschijnlijk.
Wanneer bestelde je?
Unkie schreef op zondag 20 november 2022 @ 06:52:
[...]

Het onderstel en het bureaublad versturen ze bij FlexiSpot apart. Onderstel was binnen 4 werkdagen geleverd. Het bureaublad heb ik een maand op moeten wachten. De producten waren goed verpakt en niet beschadigd. Uiteindelijk heb ik het bureaublad retour gedaan omdat ik al een ander blad had gekocht.

Dit was geen probleem. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en heb het volledige bedrag snel terug gekregen. Wat dat betreft erg netjes. Je moet alleen met het bureaublad naar een verzendpunt brengen :o . Beetje lomp en onhandig :) . Een andere tweaker had het onderstel in een verkeerde kleur geleverd gekregen, ook dit werd netjes.opgelost

Het bureau bevalt ook erg goed. Heb er een Neo G9 op staan (49 inch monitor) en zelf in de sta-stand schommelt het niet. Vergeleken met mijn Ikea Bakant bureau (- deze was niet automatisch verstelbaar in hoogte -) een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Dames, heren,

Na veel doornemen van ervaringen hier ben ik - dankzij de huidige korting én extra kortingscode - toch voor de Fully met mango blad gegaan. Omdat het heel aanlokkelijk is voor de grootste maat te gaan eens vergeleken met de (naar mijn gevoel al vrij grote) eetkamertafel. Blijkt dat deze 160 breed is en 85 diep. Dus voor de 160 gegaan, meer dan breed genoeg. Ook gekozen voor de inspringende ronding, wilde mijn vrouw en omdat we beiden hetzelfde bureau nemen, ik dus ook. Ben benieuwd, lijkt mij fijner t.ov. een rechte rand.
Het luxe onderstel met geheugens.

De bijgeleverde kabelgoten zijn nutteloos volgens recensies dus ik ga hiervoor op zoek naar een goed systeem hiervoor, en ook naar een computerkasthouder voor onder de tafels. Als er suggesties zijn hoor ik het graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:48
Jasje39 schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:17:
Top dankjewel voor je reactie!!

Ik bestel geen blad mee, dat helpt waarschijnlijk.
Wanneer bestelde je?

[...]
7 september (2022) heb ik hem besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Ik wil graag een flexispot e7 kopen en daar zelf een 200*80 blad bij kopen.

De schroeven om het blad aan het frame vast te zetten zitten neem ik aan gewoon in de doos van het frame? Of niet? Ben bang anders door het blad heen te schroeven?

Is het standaard bladdikte voor een flexispot 25 mm? Ik wil graag dezelfde dikte aanhouden als zij zelf leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasje39 schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:52:
Ik wil graag een flexispot e7 kopen en daar zelf een 200*80 blad bij kopen.

De schroeven om het blad aan het frame vast te zetten zitten neem ik aan gewoon in de doos van het frame? Of niet? Ben bang anders door het blad heen te schroeven?

Is het standaard bladdikte voor een flexispot 25 mm? Ik wil graag dezelfde dikte aanhouden als zij zelf leveren.
Een doosje schroeven die niet door je blad gaan kan je gewoon bij de action kopen. Wel even kijken of je moet voorboren - en dan niet te diep gaan natuurlijk.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Ja dat is zeker waar, maar ik gebruik het liefst zoveel mogelijk wat wordt aangeraden vanuit de fabrikant.

Hoor graag ervaringen van mensen die flexispot alleen een frame bestelde, wat krijg je dan aan bevestigingsmateriaal?
pjottum schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:39:
[...]

Een doosje schroeven die niet door je blad gaan kan je gewoon bij de action kopen. Wel even kijken of je moet voorboren - en dan niet te diep gaan natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasje39 schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:55:
Ja dat is zeker waar, maar ik gebruik het liefst zoveel mogelijk wat wordt aangeraden vanuit de fabrikant.

Hoor graag ervaringen van mensen die flexispot alleen een frame bestelde, wat krijg je dan aan bevestigingsmateriaal?

[...]
Bij mij zaten er gewoon schroefjes bij, er zaten ook rubber ringetjes bij om tussen het frame en het blad te stoppen. Ik heb het blad wat ik had van Ikea erop gezet en dat is denk ik 15mm ofzo, dat paste gewoon.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
Heeft iemand ervaring met Flexispot bureau stoelen?

Bij Duitse site zijn er stoelen die in de aanbieding tijdens BF.

https://www.flexispot.de/cat/stuehle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isdeduits
<knip> Spam mag je achterwege laten.

[ Voor 94% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ahhh nee :( heb net maandag een bestelling geplaatst (Toka zit/stabureau 180x80 met bamboe blad + Bobo wobble stool)
Had me weer een paar tientjes gescheeld.

Kan ze wel even proberen te bellen hierover...

[ Voor 52% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dit is een redelijke nieuwe partij of niet? Ik kan nog nergens reviews vinden. De prijs kwaliteit lijkt echter goed op orde.

[ Voor 53% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:48
isdeduits heeft 4 posts, allemaal in dit topic, allemaal over Ivono. Het zou ook gewoon reclame kunnen zijn.

@Deveon De prijs lijkt zeker laag, kwaliteit kan ik vanaf m'n beeldscherm geen conclusie over trekken. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnduronDon
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-09 23:04
Zijn er inmiddels meer tweakers met een E1 van flexispot? Vanwege de 100x60 mogelijkheid op de E1 (die ontbreekt bij andere modellen) vind ik dit wel een interessante optie. Ik ben vooral benieuwd naar de stevigheid, andere ervaringen zijn uiteraard ook welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 11:59
isdeduits schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:34:
Hoi,

Ik ontvang zojuist extra korting deals van <knip> spam voor als mensen nog een bamboe zit-sta bureau willen hebben of bureaustoelen. bla bla bla.....
Ik weet niet wat de bedoeling is van deze actie, maar zeg gewoon even eerlijk dat jij achter deze shop zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 21:19 ]

I'm not bothered by those who think they are right.

• isdeduits
Gearjunkie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:02:
[...]

Ik weet niet wat de bedoeling is van deze actie, maar zeg gewoon even eerlijk dat jij achter deze shop zit.
Oh nee ik besef dat het wat lompe actie is om copy/paste die BF promotie te delen. Wat mensen hadden het namelijk over de BF deal en kreeg deze toen via de mail binnen.
Ik heb een bekende daar werken en die heeft mij mooie deal gegeven voor mijn zit-sta bureau. Vandaar dat ik het wel leuk vond om me even in deze discussie te mengen, dat doe ik namelijk nooit. Ik vind zelf die Jarvis van Fully ook erg mooi alleen een beetje prijzig. De Toka bureau die ik nu gebruik verdient ook wel even een post vandaar dat ik even mijn ervaring deel.

• MeriamvD
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik zit er aan te denken om de Flexispot E7 te kopen. Is deze net zo stabiel als de Ikea Idasen? Daar lees ik namelijk heel veel goeds over alleen die is een heel stuk duurder. Heeft iemand ze beide getest misschien? Ik kon via de zoekfunctie zo snel niets vinden.

• Jasje39
Hoi,

Ik zie veel mensen hun stekkerblok aan de onderkant van hun blad vastschroeven. Ik heb in mijn huidige stekkerblok geen gaten zitten voor schroeven. Hebben mensen tips wat ik hiervoor het beste kan kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasje39 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:12:
Hoi,

Ik zie veel mensen hun stekkerblok aan de onderkant van hun blad vastschroeven. Ik heb in mijn huidige stekkerblok geen gaten zitten voor schroeven. Hebben mensen tips wat ik hiervoor het beste kan kopen?
Ikzelf ben wel fan van Makita, prima boormachine en je kan er nog mee schroeven ook. Of bedoel je dat niet?

Ik heb een stekkerblok met zekering en aan/uit schakelaar met tie wraps vastgemaakt aan de dwarsbalk. Hangt al bijna een jaar prima.

ping 127.212.23.124

• Jasje39
Hoi,

Nee ik zoek geen boormachine maar een manier om een stekkerblok vast te maken aan de onderkant van mijn bureaublad. Niet hoeven schroeven is altijd een plus.

Heb je het stekkerblok pas gemonteerd nadat het blad erop zat of voor je het blad monteerde?
Heb je een foto?
pjottum schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:48:
[...]

Ikzelf ben wel fan van Makita, prima boormachine en je kan er nog mee schroeven ook. Of bedoel je dat niet?

Ik heb een stekkerblok met zekering en aan/uit schakelaar met tie wraps vastgemaakt aan de dwarsbalk. Hangt al bijna een jaar prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe28965
  • Laatst online: 07-08 13:47
Hoi,

Volgens mij is dit wat je zoekt.

EDIT: deze met 6 stopcontacten of 4 stopcontacten zijn volgens mij makkelijker, zitten gewone schroefgaten aan de zijkant zonder dat rare draaiende ding wat in die eerste zat.

Ik vind hem zelf echt vrij duur, maar de praxis heeft er ook een. Is het nu helemaal niet meer waard.

Ik heb zelf een cheapo gehaald bij een zaak die verderop in mijn (toenmalige) straat zat. Die had gewoon heel simpel een lusje aan elke kant. Schroef zoeken met een kop die groot genoeg is en erin draaien.

Ik heb die persoonlijk opgehangen NA mijn bureau al helemaal stond. Bureau op z'n laagste punt gezet, op mijn rug op de grond, knie tegen de stekkerdoos houden zodat hij bleef hangen en snel schroef erin gejast.

[ Voor 15% gewijzigd door Joe28965 op 25-11-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vokx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:18
Joe28965 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:34:
[...]

EDIT: deze met 6 stopcontacten of 4 stopcontacten zijn volgens mij makkelijker, zitten gewone schroefgaten aan de zijkant zonder dat rare draaiende ding wat in die eerste zat.

Ik vind hem zelf echt vrij duur, maar de praxis heeft er ook een. Is het nu helemaal niet meer waard.

Ik heb zelf een cheapo gehaald bij een zaak die verderop in mijn (toenmalige) straat zat. Die had gewoon heel simpel een lusje aan elke kant. Schroef zoeken met een kop die groot genoeg is en erin draaien.

Ik heb die persoonlijk opgehangen NA mijn bureau al helemaal stond. Bureau op z'n laagste punt gezet, op mijn rug op de grond, knie tegen de stekkerdoos houden zodat hij bleef hangen en snel schroef erin gejast.
toon volledige bericht
Ik heb iets vergelijkbaars, ook toevallig bij de Praxis gekocht. Met overspanningsbeveiliging kostte volgens mij rond de 15 euro. Hij staat niet in hun webshop, misschien heb geluk bij de fysieke winkel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe28965
  • Laatst online: 07-08 13:47
Vokx schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:46:
[...]

Ik heb iets vergelijkbaars, ook toevallig bij de Praxis gekocht. Met overspanningsbeveiliging kostte volgens mij rond de 15 euro. Hij staat niet in hun webshop, misschien heb geluk bij de fysieke winkel ;).
Om eerlijk te zijn verbaasde het me al dat ik het niet bij de Gamma, Praxis OF Action kon vinden (op de website). Even langs de winkel gaan is inderdaad ook een optie. BCC of Mediamarkt achtige winkels zullen zoiets ook wel hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Dankje, dit is inderdaad wat ik zocht. Ik ga er even eentje bestellen. Later monteren lijkt me ook qua plaatsbepaling beter.
Joe28965 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:34:
[...]

toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:34
Hoi,

Of deze van de Horbach, zit lekker lang snoer aan.
Bevalt me prima.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Behalve dat ik niet kan vinden of deze ook bevestigingsopties heeft?
Nico Klus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:45:
[...]

Of deze van de Horbach, zit lekker lang snoer aan.
Bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Ik ben aan het kijken naar een bureaublad verwarmer onder mijn toetsenbord en muis. IK heb heel snel koude handen - medisch probleem - en met deze lage temperaturen ga ik niet voor alleen mijn handen de verwarming aanzetten.

Mensen ervaring met bureaublad verwarmers?
Zoals:
https://www.amazon.nl/LUF...d=pla-1884505630702&psc=1

of

https://www.bol.com/nl/nl...l5wncEsCloMxoCwKIQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 09:23
Hier de Flexispot E7 gekocht met de Black Friday deal. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Ik ook! Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb er een los 200*80 blad bijgekocht.
dimmak schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:11:
Hier de Flexispot E7 gekocht met de Black Friday deal. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 13:10
Hier ook vrijdag besteld. Het onderstel is al binnen. het blad moet nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 13:59
Verwijderen ivm misplaatste post :)

[ Voor 91% gewijzigd door Volstrektus op 28-11-2022 14:29 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schietdiebal
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-06 07:47
Ik heb ook op Blackfriday twee E7’s gekocht. Wel al 3 track and trace binnen (2 DPD en 1 DHL), maar staan allemaal nog op zending aangemeld. Zal in de loop van deze week wel binnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
Jasje39 schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:25:
Ik ook! Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb er een los 200*80 blad bijgekocht.

[...]
Welk blad/waar heb je het blad gekocht? :)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Heb je er extra's bij besteld? Ik bestelde een kabelgoot mee en die komt vandaag met DHL (vrijdag besteld). Het frame kwam gisteren met GLS. Als je ook nog een blad hebt meebesteld zal die ook wel een eigen nummer hebben gekregen.
schietdiebal schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:32:
Ik heb ook op Blackfriday twee E7’s gekocht. Wel al 3 track and trace binnen (2 DPD en 1 DHL), maar staan allemaal nog op zending aangemeld. Zal in de loop van deze week wel binnen komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasje39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

isdeduits schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Hallo,

Super uitleg!

[Afbeelding]

Kan je bij IVONO vinden:
[mbr]<knip> Spam is niet toegestaan.[/]
Ik heb (ondanks dat dit kennelijk een spam-bericht was) deze (vlak voor de Black Friday aanbieding ;w) aangeschaft i.c.m. een kabelbak/houder* en gisteren in elkaar gezet. M'n eerste ervaring is goed! Het onderstel voelt robuust aan en hij kan lekker hoog (120+cm). Heerlijk om nu de keuze te hebben om te zitten (wat ik nu veeel te vaak doe) of staan.
De controller is ook prima (heb geen ervaring met andere), doet wat je ervan verwacht en heeft twee presets (nog niet gebruikt).

Het in elkaar zetten ging vrij goed, al is er één schroef die ik er niet goed in kreeg (voorgeboorde gaatje in het hout scheef t.o.v. het gaatje in het metaal).

*Wel minpuntje (kan ook aan mij liggen): ik had de tafel in elkaar gezet en toen gekeken naar het monteren van de kabelbak. Toen bleek die gemonteerd te moeten worden met een soort klemmen die over het onderstel heen maar onder het tafelblad. Toen moest het tafelblad dus weer even los... |:( Was handig geweest als in de handleiding van het bureau vóórdat het tafelblad erop moest een "let op!" had gestaan. Iets van "let op, als u de kabelbak X heeft aangeschaft, monteer deze dan eerst).

edit, voor wat het waard is (geen spam): ik heb op basis van de verpakking en de IVONO website overigens wel het idee dat het een serieuze partij is, met mogelijk grote(re) activiteiten in het buitenland. Komt op mij professioneel en niet shabby over.

[ Voor 6% gewijzigd door Gitarist op 29-11-2022 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
Ik heb vorige week ook een E7 besteld bij Flexispot, maar voorlopig alleen een track&trace van DPD gekregen (zondag al) maar die blijft maar op status "Order informatie is doorgegeven aan DPD" staan. Het pakket is dus nog niet eens verzonden!

Ook m'n bestelnummer invoeren op de website werkt niet, ik hoop maar dat dit goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bes-r
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 19:22
@Ravocs probeer eens te kijken op Track718.com. Bij de DPD krijg je nauwelijks updates. Bij deze site kun je de weg van het pakket beter volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
bes-r schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:43:
@Ravocs probeer eens te kijken op Track718.com. Bij de DPD krijg je nauwelijks updates. Bij deze site kun je de weg van het pakket beter volgen.
Tracking No: 123
Package Status: In Transit
Last vessel
Destination: Unknow
Origin: Germany
2022-11-26 10:37:56 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.

Helaas dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bes-r
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 19:22
Ravocs schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:46:
[...]

Tracking No: 123
Package Status: In Transit
Last vessel
Destination: Unknow
Origin: Germany
2022-11-26 10:37:56 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.

Helaas dus...
Dan hebben ze dus al wel een pakket aangemeld, maar niet verstuurd. Lijkt erop dat twee afdelingen niet geheel op elkaar zijn afgestemd.

Als ik jou was ik zou nog een paar dagen wachten. Mocht je maandag niets gehoord hebben, dan even mailen of bellen.

Toevallig deze week bij Maidesite een bureauframe besteld. Zij leveren ook via DPD. Die geeft aan dat het pakket in ontvangst is genomen. Via Track718 zie ik dat hij in Duisburg is geweest en nu in Veendaal is.

Er ligt een eikenblad (200x90x2,4) klaar om geplaatst te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasje39
Dit had ik eerst ook! Ik was ook erg bang dat het misging.
Het frame werd met GLS bezorgd bij mij maar DPD zou natuurlijk ook prima kunnen. Hij begon bij mij in Essen/Keulen.

Alles kwam uiteindelijk goed maar dat bestelnummer werkte bij mij ook niet op de site.
Ravocs schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:56:
Ik heb vorige week ook een E7 besteld bij Flexispot, maar voorlopig alleen een track&trace van DPD gekregen (zondag al) maar die blijft maar op status "Order informatie is doorgegeven aan DPD" staan. Het pakket is dus nog niet eens verzonden!

Ook m'n bestelnummer invoeren op de website werkt niet, ik hoop maar dat dit goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 13:10
Onderstel (GLS) en kabelgoot (DHL) van de E7 zijn binnen. Het blad is bij DPD binnengekomen en weer teruggestuurd naar flexispot omdat het niet aan de eisen van DPD zou voldoen :/

Wel bijzonder dat elk pakket met een andere dienst verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmickers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10-2023
Hier afgelopen weekend de E8 besteld en ook hier is het onderstel reeds binnen via GLS en DPD wacht nog op het pakket vanuit Flexispot. Iets met magazijn x personeelstekorten verwacht ik zo 😗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 11:59
Vorige week donderdag de Lineaflex MRC Pro 160x80 besteld bij Multi Ratio. Afgelopen woensdag is hij door hun eigen transportdienst geleverd. Mooi zwaar bureaublad en het onderstel was ook al niet te tillen, het geen ten goede komt aan de stabiliteit. Drie voorprogrammeerbare standen en een instelbare timer. Ik ben er super blij mee.

Inmiddels ook de collision instelling gevonden en werkt super. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Gearjunkie op 05-12-2022 12:12 ]

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasje39
Vandaag de Flexispot E7 in elkaar gezet met een 200*80 wit blad van Tafelbladen.eu.

Erg blij mee!
Mooi stabiel bureau en montage was ondanks geen voorgeboorde gaten in het tafelblad eenvoudig en prima te doen.

Kabelmanagement is ondanks de kabelgoot nog wel een dingetje omdat niet al mijn kabels lang genoeg zijn en daarom de desktop tijdelijke bovenop het bureau staat.
Flexispot verkoopt ook een houder voor de desktop maar die was weer 50 euro en dat ging me wat te ver. Even aanzien of ik het zo laat - past prima - of nog een houder koop of dat ik kabels ga verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
Jasje39 schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:15:
Vandaag de Flexispot E7 in elkaar gezet met een 200*80 wit blad van Tafelbladen.eu.

Erg blij mee!
Mooi stabiel bureau en montage was ondanks geen voorgeboorde gaten in het tafelblad eenvoudig en prima te doen.

Kabelmanagement is ondanks de kabelgoot nog wel een dingetje omdat niet al mijn kabels lang genoeg zijn en daarom de desktop tijdelijke bovenop het bureau staat.
Flexispot verkoopt ook een houder voor de desktop maar die was weer 50 euro en dat ging me wat te ver. Even aanzien of ik het zo laat - past prima - of nog een houder koop of dat ik kabels ga verlengen.
Hier is ook E7 binnen. Nu wil ik een tafelblad bestellen. Welke dikte heb jij besteld? Ik denk dat ik naar 3,8 ga bestellen voor goede stabiliteit.
https://www.tafelbladen.e...kleur-halifaxeikencognac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-09 12:14
Ha, ik ben benieuwd naar de stabiliteit van de E7 op de maximale stand, zit er dan beweging in? Hoe gaat dat bijvoorbeeld met typen in sta stand?

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:00
Voor op de grond. Ik heb een transport trolley gehaald bij de Action, daar staat nu de pc kast op met bodemfilter, dan geen aanzuiging over de vloer.
Even verrijden om met de stofzuiger de vloer te zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Creadion schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:01:
Ha, ik ben benieuwd naar de stabiliteit van de E7 op de maximale stand, zit er dan beweging in? Hoe gaat dat bijvoorbeeld met typen in sta stand?

Ben erg benieuwd!
Ik heb de Flexispot E5W, volgens mij heel vergelijkbaar met de E7, en zelfs lopend (ik heb een loopband die ik onder m'n bureau kan plaatsen) op 122 cm hoogte vind ik de stabiliteit helemaal prima.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
aotholland schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:42:
[...]

Hier is ook E7 binnen. Nu wil ik een tafelblad bestellen. Welke dikte heb jij besteld? Ik denk dat ik naar 3,8 ga bestellen voor goede stabiliteit.
https://www.tafelbladen.e...kleur-halifaxeikencognac/
Ik heb een blad van 25 mm gekocht omdat ik anders vooral bang was dat het te dik zou zijn in relatie tot de hoogte van je knieën en het lekker kunnen zitten met je armen op de goede hoogte.

Omdat de kabelgoot en aansturing van de poten onderlangs over het midden van het blad loopt - over de breedte - neemt dat ook wat ruimte onder het blad weg voor je benen, als je blad dan ook nog dikker is zou je vervelend uit kunnen komen. Ik ben blij dat ik geen 38 mm blad heb gekocht.

Het geheel is hartstikke stabiel en werkt prettig. Bij een dikker blad neemt het gewicht ook toe en wil je het bureau of en toe nog eens iets kunnen verschuiven is dat bij een 25 mm blad al best een gewicht geworden, niet overdreven natuurlijk maar dat neemt ook verder toe bij een dikker blad.

[ Voor 14% gewijzigd door Jasje39 op 05-12-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
Creadion schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:01:

Ben erg benieuwd!
Als je het blad aan de voorkant vastpakt en je schud dan beweegt het wel, meer op de 126 cm stand dan op de 110 stand ( mijn sta hoogte). Maar als ik eraan werk beweegt het niet/nauwelijks terwijl ik wel een leuner ben tegen mijn sta bureau.

Als ik semi met mijn volle gewicht tegen het bureau leun en type gebeurd er nauwelijks iets. Ik vond stevigheid ook heel belangrijk, blij met deze keuze.

Ik heb er 2 beeldschermen aan hangen aan een gasveer monitorarm die helemaal op zijn uiterste positie (eentje 62cm eentje 70cm) hangt ivm slechtziendheid. De desktop staat ook op de hoek van het bureau. Zie het echte gewiebel bij forcering dus vooral aan de monitoren die wat gaan schudden. als ik type - en ik ram vaak wat te hard - blijven ze stil hangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jasje39 op 05-12-2022 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
bes-r schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:56:
[...]

Dan hebben ze dus al wel een pakket aangemeld, maar niet verstuurd. Lijkt erop dat twee afdelingen niet geheel op elkaar zijn afgestemd.

Als ik jou was ik zou nog een paar dagen wachten. Mocht je maandag niets gehoord hebben, dan even mailen of bellen.

Toevallig deze week bij Maidesite een bureauframe besteld. Zij leveren ook via DPD. Die geeft aan dat het pakket in ontvangst is genomen. Via Track718 zie ik dat hij in Duisburg is geweest en nu in Veendaal is.

Er ligt een eikenblad (200x90x2,4) klaar om geplaatst te worden.
Flexispot gemaild. Beetje verwarrende reactie:
Dear xxx,

Thank you for contacting us. We are sorry to hear that your product has not been delivered yet. Unfortunately we would have to rely on courier companies like DHL, DPD and GLS, as we do not perform delivering ourselves.

During sales peak of Black Friday promotion, almost each courier company could not proceed with dispatching and delivery as normal due to capacity limitation. They need longer time to proceed with a huge number of parcels and delivery will take a few more day.

We are keeping contacting our logistics partner each day and pushing the processing. Your patience is highly appreciated.

As for the E7 desk frame, we are sorry to tell you it is out of stock now and will be back in stock around Christmasday, it will be much appreciate if you can wait for the restocking. Thank you for your patience
Klinkt dus alsof ze het blad alvast hebben verstuurd maar het frame pas rond de kerst komt... Balen. Ik heb vrijdag de 25e besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creadion
Hahn schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:02:
[...]

Ik heb de Flexispot E5W, volgens mij heel vergelijkbaar met de E7, en zelfs lopend (ik heb een loopband die ik onder m'n bureau kan plaatsen) op 122 cm hoogte vind ik de stabiliteit helemaal prima.
Goed om te horen!
Jasje39 schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:42:
[...]

Als je het blad aan de voorkant vastpakt en je schud dan beweegt het wel, meer op de 126 cm stand dan op de 110 stand ( mijn sta hoogte). Maar als ik eraan werk beweegt het niet/nauwelijks terwijl ik wel een leuner ben tegen mijn sta bureau.

Als ik semi met mijn volle gewicht tegen het bureau leun en type gebeurd er nauwelijks iets. Ik vond stevigheid ook heel belangrijk, blij met deze keuze.

Ik heb er 2 beeldschermen aan hangen aan een gasveer monitorarm die helemaal op zijn uiterste positie (eentje 62cm eentje 70cm) hangt ivm slechtziendheid. De desktop staat ook op de hoek van het bureau. Zie het echte gewiebel bij forcering dus vooral aan de monitoren die wat gaan schudden. als ik type - en ik ram vaak wat te hard - blijven ze stil hangen.
Ah kijk, dat klinkt goed! Ik heb 'm besteld met het idee om nog even wat rond te vragen, als ik dan direct al slecht ervaringen hoor kon die meteen terug zonder 'm uit te pakken.

Maar deze gaat zeker uitgepakt worden en als ik het zo hoor ook gebruikt worden.. nu nog ff wachten tot kerst ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 17:22

jacobras

Developer

Mijn nieuwe (en eerste) stabureau: de E-Dual 126 van BetaalbareWerkplek.nl. Had eigenlijk eentje van FlexiSpot op het oog, maar met de korting via ING was deze een stuk voordeliger. Deze kostte me inclusief kabelgoot (+ 47,95) 700, minus 30% = 490 + 25 verzendkosten. Dit blad is 160x70.

BetaalbareWerkplek.nl E-Dual 126 Bamboe

Hij bevalt goed. In de lage positie is ie goed stabiel, niks wiebelt. In de staande positie (bijna het maximale mogelijk met mijn lengte) wiebelt mijn scherm als ik typ. Het bureau wiebelt een klein beetje, maar mijn scherm (uitvoering: LG 25UM58-P Zwart) blijft normaal al vijf seconden wiebelen als je 'm een klein beetje aanraakt dus dat wordt flink versterkt. Denk dat je met een stabieler scherm, misschien met zo'n arm, er geen last van zou hebben. Zie dat ik voor 35 euro zo'n arm kan bestellen bij ze, misschien doe ik dat nog.

De montagehandleiding was wat vreemd, vermeldde letters voor schroeven maar legde niet uit wat die letters waren. Op de website staat gelukkig een complete versie waarin dat wel staat.

Al met al ben ik zeer tevreden!

(Voor de inzoomers: de MX Master is inmiddels opgeladen ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door jacobras op 07-12-2022 11:13 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victory
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb de Flexispot Elektrisch zit-sta bureau E8 gekocht zonder tafelblad. Nu ben ik opzoek naar een tafelblad (160 breed x 80 diep) die hierop past. Weet iemand of er een bepaalde standaard is / hoe je een tafelblad selecteert zodat ie precies op het onderstel past?

Ben naar de IKEA geweest voor de Bekant (https://www.ikea.com/nl/n...urd-eikenfineer-00366301/) maar daar werd aangegeven dat je niet zomaar gaten kan/mag boren in het tafelblad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Victory schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:37:
Ik heb de Flexispot Elektrisch zit-sta bureau E8 gekocht zonder tafelblad. Nu ben ik opzoek naar een tafelblad (160 breed x 80 diep) die hierop past. Weet iemand of er een bepaalde standaard is / hoe je een tafelblad selecteert zodat ie precies op het onderstel past?

Ben naar de IKEA geweest voor de Bekant (https://www.ikea.com/nl/n...urd-eikenfineer-00366301/) maar daar werd aangegeven dat je niet zomaar gaten kan/mag boren in het tafelblad.
Hah, je bepaald toch lekker zelf wel of je in je tafelblad gaat boren :-)

In principe past elk tafelblad overal op (mits het groter is dan je onderstel), gewoon bij de schroefgaten in je onderstel gaten boren en vastschroeven.

Doe jezelf een plezier en pak een mooi houten blad (bv iets als https://www.karwei.nl/ass...-24mm-160x90-cm/p/B105977). Die zijn niet veel duurder, zijn een stuk steviger en kunnen oneindig hergebruikt worden. En wat mij betreft mooier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrt
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 06:52
Ik heb dit weekend de Lineaflex MRC Pro van Multiratio ontvangen, gekocht vanwege de tips op dit forum waarvoor dank _/-\o_

Ik zocht een bureau wat aan de NEN EN 527 moest voldoen ivm vergoeding van de werkgever en via een tip op dit forum kwam ik bij Multiratio uit. Bol.com prijs was goedkoper dan de eigen site maar na een kort belletje konden ze de prijs van bol matchen.

Blad is heel dik en de poten zeer degelijk. In de hoogste stand wiebelen de schermen niet (2x32" dus zware jongens). Dat kon ik niet zeggen van mijn vorige ikea (zeeeer oude) sta bureau. Daarvan ging een motor kapot en de 10 jaar garantie die ik had moeten krijgen kreeg ik uiteindelijk niet :|

Enige wat ik kan opmerken over het lineaflex bureau is dat er geen kinderslot op zit.. dat is uitdagend want de fabrikant schijft 2 minuten duty cycle voor op 18 minuten rusttijd.. :X

dino-vrij! Kia EV6 GT-Line 77kWh, 10.200 WP op Fronius 7kW, Panasonic 9kW T-CAP warmtepomp voor de bollenschuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzie
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 02-03-2023
Victory schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:37:

Hier vind je veel bureaubladen 160x80 is standaard en dus goedkoop: https://www.ltj-kantoormeubelen.nl/losse-bureaubladen/

• Creadion
re the Flexispot E7;

Reactie via e-mail:
We willen u erop wijzen dat het artikel dat u heeft besteld voor 'vooruitverkoop' is, wat betekent dat u het artikel hebt geboekt en dat we het naar u zullen verzenden zodra de voorraad arriveert. U kunt de herbevoorradingsdatum controleren op onze websitelijst https://www.flexispot.nl/zit-sta-bureau-e7.html
Over een herbevoorradingsdatum zie ik op de website niks terug..

Gezien er een paar dagen overheen gingen voor ik reactie kreeg, ook nog via chat gevraagd, dat klinkt wat beter :)
Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen

Het spijt ons te horen dat uw artikel niet is aangekomen...

We willen u graag informeren dat uw E7 wordt verwerkt om te verzenden.
Gelieve een paar dagen te wachten

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen