Nog een vervolgvraag:
Kun je op een Jarvis bamboe bureaublad direct je muis gebruiken? Ik heb een Apple Magic Mouse 2.
Kun je op een Jarvis bamboe bureaublad direct je muis gebruiken? Ik heb een Apple Magic Mouse 2.
Vast wel.Borkdude schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:31:
Nog een vervolgvraag:
ping 127.212.23.124
https://github.com/robin7331/IKEA-HackantCaros schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:43:
Ik heb al meerdere jaren een heel standaard Ikea Bekant electrisch verstelbaar hoekbureau. Dit bevalt prima qua afmetingen en kwaliteit.
Wat ik echter steeds meer merk is dat ik het verstellen minder gebruik, omdat ik geen presets heb. Ook wisselen met andere mensen in huis is dus telkens zoeken naar de juiste hoogte.
Ik ben niet op zoek naar een nieuw bureau, maar vroeg mij af of er de mogelijkheid is om alleen het bedieningspaneel te vervangen om dit te bewerkstelligen. Ik kan dat niet terugvinden in dit topic of ergens anders.
Als het antwoord nee is, accepteer ik mijn luxe probleem
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
[ Voor 7% gewijzigd door TestDummie op 04-11-2022 22:37 ]
WOOOD Tablo eiken.TestDummie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:33:
Al een tijdje zit ik de zit/sta bureau van Fully Jarvis te overwegen. Over het frame heb ik goeie verhalen gehoord, maar over het bureaublad zit ik nog te twijfelen. De meerprijs van een hardhouten walnoten blad is ongeveer 900 (!) Euro.
[Afbeelding]
Ik heb al meerdere mensen hier zien langskomen die bureaubladen bij bouwmarkten hebben gekocht. Ik zoek meer naar een al vooraf premium afgewerkt massief bureaublad. Zijn er mensen die hiervoor tips hebben?
Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //
Zuluman schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:37:toon volledige bericht
Ik ben ook in de markt voor een zit sta bureau. Dit is mijn huidige situatie.
[Afbeelding]
Op zich niks mee maar ik wil toch echt regelmatig staan. Nu wil ik de kast rechts weghalen en over de hele breedte van de muur een bureau plaatsen. 2,58m op precies te zijn. en ik wil de poten helemaal aan de zijkant hebben en het liefst een C poot en dus NIET op 1,8m met een overhangend blad aan beide zijden met een kastje eronder.
Bureau's van rond de 250-260 breedte zijn bijna niet te vinden. Ik heb wel wat vergadertafels gevonden van die maat maar die zijn vaak te diep en er zit ene blad bij. Ik wil mijn eigen blad. Walnoot het liefst. Het wordt misschien de PINNARP.
De monitoren ga ik op een voorzetplaat monteren zodat ze net als nu vrij hangen zonder zichtbare beugels. Die plaat bevestig ik aan de wand met geleiders die de tafel omhoog moet duwen. Dat samen met mijn pc die ik eronder wil hangen, versterker, kabels, platenspeler, speakers en het blad gaat ca. 100 kg wegen
Ik had in dit topic het bureau van @Korakal in gedachten, de UltraDjust Next maar 80 cm vindt ik te diep en N poten heeft niet mijn voorkeur ivm de schuifpui rechts.
Toen zag ik het bureau van @ricardo246 de Albatros Lift L7S .
In eerste instantie wou ik zelf een liftmechanisme maken tegen de wanden en daar t blad op leggen zodat je geen draagconstructie in t zicht hebt maar dat gaat me te lang duren dus vandaar dat ik op zoek ben naar een strak C- en t liefst L onderstel.
voor nu staat de albatros lift op no.1 van mijn lijst. ook kwa prijs a € 518,- als ik t vergelijk met de ultradjust a € 999,-.
Ik heb aardig wat gezocht maar kan bijna geen enkel bureau van dit format vinden op de bovenste 2 na. Ik sta open voor suggesties.
6930Wp Oost-West PV_Output | 7.5 kW Ecodan + 300L
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeVolgens mij is de maat tussen de poten max 240cm. Een 257 cm blad zou passen maar dan krijg je een overhang en dat wil ik niet. En gezien de prijs kies ik dan liever voor een "lelijke"3e poot in t midden. ik was nog € 508 kwijt voor t onderstel en € 80 voor t blad van 250x61cm. En die bureau's in de link gaan richting de 1.000,-.Franzie schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:33:
@Zuluman je heb een groot zit sta bureau.hier gekocht zonder zo een lelijke 3e poot. Er past een blad op van 260 cm....
https://www.bureaublad-op...a-bureau-met-linak-piezo/
https://www.bureaublad-op...nderstel-met-linak-piezo/
Hoek zit sta wordt hier verkocht: https://www.ltj-kantoorme...reau/hoek-zit-sta-bureau/
[...]
[ Voor 60% gewijzigd door Zuluman op 07-11-2022 18:19 ]
Je hebt ook van die stoffen "handschoenen" met verwarmingspads. Werken op USB. Heb die zelf ook en werkt op zich prima. Enige nadeel is natuurlijk dat je met de snoertjes zit. Maar puur voor aan bureau werken met toetsenbord en muis werkt het redelijk. Aan de kant van handschoenen zit ook een plug waardoor je ze makkelijk los kunt maken als je even weg loopt of zo.cedrix5 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:37:
@Luc S Goede opmerking inderdaad, het is ook niet 1 stuk beuk maar vingerlas (stukjes massief hout aan elkaar gezet) dus zal vast problemen geven met barsten als ik het zou verwarmen.
Dan maar verwarming hoger, misschien ooit eens zo'n linoleum matje van Grovemade testen maar die zijn wel echt prijzig nieuw.
Ik kwam in mijn zoektocht naar een goedkoop elektrisch zit/sta bureau deze nog tegen:Rembock schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:16:
@Tarad momenteel heb je geloof ik de 2 meest gunstig geprijsde bureau's met werkblad.
Houdt er rekening mee dat bij beide bureau's de bladen van spaanplaat zijn met een melamine afwerking. Wel wat beter dan de standaard/basis Ikea kartonbladen, maar zware monitorarmen raad ik dan wel af.
Als je al een bureaublad hebt liggen, ergens goedkoop een blad kan scoren of een massief houten blad wilt kun je eventueel alleen voor een onderstel gaan.
Misschien nog direct contact opnemen met de Multi Ratio (de verkoper van jouw bol.com link)? Wellicht kun je er wat korting uitslepen als je toelicht dat je werkgever je bureau gaat vergoeden. Overigens kun je al v.a. €375,- een Lineaflex MRC NEN EN-527 bureau vinden bij Multi Ratio op bol.com
https://www.bouwiehomeand...afelbladen/rechte-bladen/TestDummie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:33:
Ik heb al meerdere mensen hier zien langskomen die bureaubladen bij bouwmarkten hebben gekocht. Ik zoek meer naar een al vooraf premium afgewerkt massief bureaublad. Zijn er mensen die hiervoor tips hebben?
Ik heb vorig jaar (of het jaar daarvoor alweer?) een bureaumat van https://dewarmemat.nlcedrix5 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:21:
Zijn er hier mensen die geëxperimenteerd hebben met het verwarmen van hun bureaublad? Ik heb al jaren een fijne flexispot/Ikea massief beukenblad setup. Wil niet aan de vilten matjes omdat hout zo fijn voelt, alleen is net wat kil voor polsen.
Een klein elektrisch element als matje eronder geplakt zou het perfect kunnen doen, maar ik vind alleen dingen om je benen mee te verwarmen ipv het bureaublad zelf.
[ Voor 1% gewijzigd door scorpie op 08-11-2022 13:05 . Reden: Nog niet helemaal wakker ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Je kunt ook je wieltjes vervangen door pootjes met een viltlaag, zelfde resultaat en niet zo'n (potentieel) krassenmakend ding op je vloer..Satangel schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:15:
Ik heb een soort laminaat vloer. Ik zou er graag een soort beschermlaag op leggen om de vloer te beschermen tegen mijn bureaustoel wieltjes.
De wieltjes zijn rubber maar toch wil ik er iets opleggen, wat gebruiken jullie? Niet direct iets gevonden id doe het zelf zaak
Ik gebruik al jaren de Kolon Vloerbeschermer van Ikea. Ze hebben zo te zien ook een iets kleinere maat met de Annåsen Vloerbeschermer.Satangel schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:15:
Ik heb een soort laminaat vloer. Ik zou er graag een soort beschermlaag op leggen om de vloer te beschermen tegen mijn bureaustoel wieltjes.
De wieltjes zijn rubber maar toch wil ik er iets opleggen, wat gebruiken jullie? Niet direct iets gevonden id doe het zelf zaak
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Jep, dat soort van werkt wel; ideaal is het trouwens niet; hier schuift ie continu.ElkeBxl schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:23:
[...]
Ik gebruik al jaren de Kolon Vloerbeschermer van Ikea. Ze hebben zo te zien ook een iets kleinere maat met de Annåsen Vloerbeschermer.
ping 127.212.23.124
Ah hier geen last er van op de 2 vloeren waarop ik het al gebruikt heb. Voelt ook altijd wat "sticky" aan langs de onderkant.pjottum schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:11:
[...]
Jep, dat soort van werkt wel; ideaal is het trouwens niet; hier schuift ie continu.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
ik gebruik een laagpolig vloerkleed, bij staand werken voelt dat ook lekker aan de voetjes. Foto daarvan:Satangel schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:15:
Ik ben geslaagd bij de lokale kringloop. Voor ca 85 euro een massief eiken keukentafel gekocht. Poten waren er zo af te schroeven en ik hield een blad van 90 bij 200 over dat nu mijn bureau geworden is. Stonden hier in Oss destijds (een paar weken terug) meerdere nette tafels die je hier voor zou kunnen gebruiken. Prijs kwaliteit is bijna niet te verslaan en hergebruik is nog milieubewust ook. Je zou in plaats van de lokale kringloop ook markplaats in de gaten kunnen houden.TestDummie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:33:
Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //
[ Voor 11% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:53 ]
Niet verkeerd! Hoe dik is dat blad wat er op zit?isdeduits schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Hallo,
Super uitleg!
Ik heb zelf nu een andere bamboe zit-sta bureau aangeschaft die echt helemaal perfect is.
Hoge kwaliteit en een stuk voordeliger dan Fully.
[Afbeelding]
Is wel een aanrader als je interesse hebt in een goede deal voor bamboe zit-sta bureau. Controller is namelijk ook top!
Kan je bij IVONO vinden:
<knip> Spam.
[ Voor 8% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:54 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Volgens mij is het 2cm dikte. De rand is aflopend en dus niet vlak. Vind ik persoonlijk een stuk mooier.GGS_206 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:14:
[...]
Niet verkeerd! Hoe dik is dat blad wat er op zit?
[ Voor 5% gewijzigd door Jasje39 op 18-11-2022 14:32 ]
ClaudiaGhoos schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:10:toon volledige bericht
Onlangs kocht ik het E7 zit-sta bureau van FlexiSpot. Wat een handig ding! Ik heb nu voldoende ruimte van al mijn spullen en veel minder last van lichamelijke klachten. Ik kan nu ook gewoon rechtstaand werken. Ik raad het iedereen aan die bureauwerk doet!
Het E7 bureau is ook volledig aan je wensen aan te passen. Zo kun je de kleur van het frame en bureaublad kiezen. Er zijn echt heel veel keuzes. Het is zelfs mogelijk om de breedte van het blad te kiezen. Voor mij is het de afwisseling die ik nodig had.
Wat ik ook fijn vind is dat je erg makkelijk kunt wisselen tussen staan en zitten. Er zitten namelijk handige drukknoppen op. Aan de rechterkant van het bedieningspaneel vind je ook knoppen waarmee je je perfecte werkhoogte kunt opslaan. Het is dus zeker niet nodig om iedere keer opnieuw de ideale hoogte te zoeken.
Qua stevigheid en kwaliteit is het ook een topper. Het wiebelt niet en kan heel wat gewicht dragen. Je hoeft ook zeker geen schrik te hebben om je spullen te laten staan wanneer je het hoger of lager zet. Alles blijft mooi op zijn plek staan
Ik ben erg enthousiast over het E7 zit sta bureau van FlexiSpot. Het is erg fijn om veel plaats te hebben op mijn bureau voor al mijn spullen. Doordat ik af en toe rechtstaand kan werken, heb ik ook veel minder last van lichamelijk klachten. Dat helpt mij om mij beter te focussen op het werk. Het bureau is ook elegant en staat heel mooi in mijn werkruimte. Kortom, een mooi, stevig en makkelijk te bedienen zit-sta bureau waar ik blij van word. Het nadeel is dat het niet goedkoop is!
De E7 zal een stuk beter zijn dan die van Jysk. Alle waar is naar zijn geld.Jasje39 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:45:
Hoi,
Ik ben iemand die wel een beetje tegen zijn bureau aanleunt in staande positie. Kan dit bij de E7 of voel je dan beweging in het bureau?
Groeten Jasper
[...]
ping 127.212.23.124
pjottum schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:51:
[...]
De E7 zal een stuk beter zijn dan die van Jysk. Alle waar is naar zijn geld.
De poten ligt aan jezelf, zoek even naar een bouwfilmpje op youtube.
[ Voor 27% gewijzigd door Jasje39 op 18-11-2022 15:02 ]
Sorry.Jasje39 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:53:
Hoe bedoel je dat het aan mezelf ligt? Ik snap dat ik de leuner ben en dan? Waar moet ik op letten bij de bouwfilmpjes? Ik ben slechtziend, dus weet niet of ik het kan zien op die filmpjes waar je op doelt.
[...]
ping 127.212.23.124
pjottum schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:02:toon volledige bericht
[...]
Sorry.
De breedte van de poten kan je zelf instellen, het buro komt immers als onderdelen. De dwarsbalk waar de 2 poten aanzitten kan je zo breed maken als je wilt, dus als je blad 160 is, maak je dat ehm, 156cm breed en dan heb je 2cm over aan beide kanten.
Bij flexispot heb je hier een overzicht van alle onderstellen:
https://www.flexispot.nl/ergonomische-koopgids
Even niet letten op de slechte vertalingen. De onderstellen bestaan in 3 soorten poten (aantal elementen en welke kant de smalle kant is (onder/boven). Daarnaast hebben ze verschillende bedieningspaneeltjes. Ik denk dat 3 elementen stabieler is, en dat je liever hebt dat de smalle boven zit. Maar dat weet ik dus niet.
Ik heb een flexispot EK2, en die vind ik heel fijn, is 2 elementen en een luxe paneel met geheugen, die dus vast houdt wat je sta en wat je zit hoogte is.
Dat leunen doen we allemaal, dus dan zegt ik: alle waar is naar zijn geld, die van Jysk is goedkoop, dus die wiebelt meer.
[ Voor 70% gewijzigd door Jasje39 op 19-11-2022 19:42 ]
Ben ik ook benieuwd naar.Jasje39 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:41:
Ik lees veel over herhaalderlijke leveringsproblemen met verschillende leveranciers. Ik ben van plan een E7 van flexispot te bestellen met de black friday korting. Zijn hier nog ervaring van de afgelopen tijd met verzendingen? Komt alles aan? Is er niks beschadigd?
Het onderstel en het bureaublad versturen ze bij FlexiSpot apart. Onderstel was binnen 4 werkdagen geleverd. Het bureaublad heb ik een maand op moeten wachten. De producten waren goed verpakt en niet beschadigd. Uiteindelijk heb ik het bureaublad retour gedaan omdat ik al een ander blad had gekocht.Jasje39 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:41:
Ik lees veel over herhaalderlijke leveringsproblemen met verschillende leveranciers. Ik ben van plan een E7 van flexispot te bestellen met de black friday korting. Zijn hier nog ervaring van de afgelopen tijd met verzendingen? Komt alles aan? Is er niks beschadigd?
[ Voor 15% gewijzigd door Unkie op 20-11-2022 06:57 ]
Unkie schreef op zondag 20 november 2022 @ 06:52:
[...]
Het onderstel en het bureaublad versturen ze bij FlexiSpot apart. Onderstel was binnen 4 werkdagen geleverd. Het bureaublad heb ik een maand op moeten wachten. De producten waren goed verpakt en niet beschadigd. Uiteindelijk heb ik het bureaublad retour gedaan omdat ik al een ander blad had gekocht.
Dit was geen probleem. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en heb het volledige bedrag snel terug gekregen. Wat dat betreft erg netjes. Je moet alleen met het bureaublad naar een verzendpunt brengen. Beetje lomp en onhandig
. Een andere tweaker had het onderstel in een verkeerde kleur geleverd gekregen, ook dit werd netjes.opgelost
Het bureau bevalt ook erg goed. Heb er een Neo G9 op staan (49 inch monitor) en zelf in de sta-stand schommelt het niet. Vergeleken met mijn Ikea Bakant bureau (- deze was niet automatisch verstelbaar in hoogte -) een wereld van verschil.
7 september (2022) heb ik hem besteldJasje39 schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:17:
Top dankjewel voor je reactie!!
Ik bestel geen blad mee, dat helpt waarschijnlijk.
Wanneer bestelde je?
[...]
Een doosje schroeven die niet door je blad gaan kan je gewoon bij de action kopen. Wel even kijken of je moet voorboren - en dan niet te diep gaan natuurlijk.Jasje39 schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:52:
Ik wil graag een flexispot e7 kopen en daar zelf een 200*80 blad bij kopen.
De schroeven om het blad aan het frame vast te zetten zitten neem ik aan gewoon in de doos van het frame? Of niet? Ben bang anders door het blad heen te schroeven?
Is het standaard bladdikte voor een flexispot 25 mm? Ik wil graag dezelfde dikte aanhouden als zij zelf leveren.
ping 127.212.23.124
pjottum schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:39:
[...]
Een doosje schroeven die niet door je blad gaan kan je gewoon bij de action kopen. Wel even kijken of je moet voorboren - en dan niet te diep gaan natuurlijk.
Bij mij zaten er gewoon schroefjes bij, er zaten ook rubber ringetjes bij om tussen het frame en het blad te stoppen. Ik heb het blad wat ik had van Ikea erop gezet en dat is denk ik 15mm ofzo, dat paste gewoon.Jasje39 schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:55:
Ja dat is zeker waar, maar ik gebruik het liefst zoveel mogelijk wat wordt aangeraden vanuit de fabrikant.
Hoor graag ervaringen van mensen die flexispot alleen een frame bestelde, wat krijg je dan aan bevestigingsmateriaal?
[...]
ping 127.212.23.124
[ Voor 94% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:51 ]
Ahhh nee
[ Voor 52% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:52 ]
Dit is een redelijke nieuwe partij of niet? Ik kan nog nergens reviews vinden. De prijs kwaliteit lijkt echter goed op orde.
[ Voor 53% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 18:52 ]
Ik weet niet wat de bedoeling is van deze actie, maar zeg gewoon even eerlijk dat jij achter deze shop zit.isdeduits schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:34:
Hoi,
Ik ontvang zojuist extra korting deals van <knip> spam voor als mensen nog een bamboe zit-sta bureau willen hebben of bureaustoelen. bla bla bla.....
[ Voor 5% gewijzigd door Ardana op 23-11-2022 21:19 ]
I'm not bothered by those who think they are right.
Oh nee ik besef dat het wat lompe actie is om copy/paste die BF promotie te delen. Wat mensen hadden het namelijk over de BF deal en kreeg deze toen via de mail binnen.Gearjunkie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:02:
[...]
Ik weet niet wat de bedoeling is van deze actie, maar zeg gewoon even eerlijk dat jij achter deze shop zit.
Ikzelf ben wel fan van Makita, prima boormachine en je kan er nog mee schroeven ook. Of bedoel je dat niet?Jasje39 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:12:
Hoi,
Ik zie veel mensen hun stekkerblok aan de onderkant van hun blad vastschroeven. Ik heb in mijn huidige stekkerblok geen gaten zitten voor schroeven. Hebben mensen tips wat ik hiervoor het beste kan kopen?
ping 127.212.23.124
pjottum schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:48:
[...]
Ikzelf ben wel fan van Makita, prima boormachine en je kan er nog mee schroeven ook. Of bedoel je dat niet?
Ik heb een stekkerblok met zekering en aan/uit schakelaar met tie wraps vastgemaakt aan de dwarsbalk. Hangt al bijna een jaar prima.
Volgens mij is dit wat je zoekt.Jasje39 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:12:
Hoi,
Ik zie veel mensen hun stekkerblok aan de onderkant van hun blad vastschroeven. Ik heb in mijn huidige stekkerblok geen gaten zitten voor schroeven. Hebben mensen tips wat ik hiervoor het beste kan kopen?
[ Voor 15% gewijzigd door Joe28965 op 25-11-2022 09:41 ]
Ik heb iets vergelijkbaars, ook toevallig bij de Praxis gekocht. Met overspanningsbeveiliging kostte volgens mij rond de 15 euro. Hij staat niet in hun webshop, misschien heb geluk bij de fysieke winkelJoe28965 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:34:toon volledige bericht
[...]
Volgens mij is dit wat je zoekt.
EDIT: deze met 6 stopcontacten of 4 stopcontacten zijn volgens mij makkelijker, zitten gewone schroefgaten aan de zijkant zonder dat rare draaiende ding wat in die eerste zat.
Ik vind hem zelf echt vrij duur, maar de praxis heeft er ook een. Is het nu helemaal niet meer waard.
Ik heb zelf een cheapo gehaald bij een zaak die verderop in mijn (toenmalige) straat zat. Die had gewoon heel simpel een lusje aan elke kant. Schroef zoeken met een kop die groot genoeg is en erin draaien.
Ik heb die persoonlijk opgehangen NA mijn bureau al helemaal stond. Bureau op z'n laagste punt gezet, op mijn rug op de grond, knie tegen de stekkerdoos houden zodat hij bleef hangen en snel schroef erin gejast.
Om eerlijk te zijn verbaasde het me al dat ik het niet bij de Gamma, Praxis OF Action kon vinden (op de website). Even langs de winkel gaan is inderdaad ook een optie. BCC of Mediamarkt achtige winkels zullen zoiets ook wel hebben, toch?Vokx schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:46:
[...]
Ik heb iets vergelijkbaars, ook toevallig bij de Praxis gekocht. Met overspanningsbeveiliging kostte volgens mij rond de 15 euro. Hij staat niet in hun webshop, misschien heb geluk bij de fysieke winkel.
Joe28965 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:34:toon volledige bericht
[...]
Volgens mij is dit wat je zoekt.
EDIT: deze met 6 stopcontacten of 4 stopcontacten zijn volgens mij makkelijker, zitten gewone schroefgaten aan de zijkant zonder dat rare draaiende ding wat in die eerste zat.
Ik vind hem zelf echt vrij duur, maar de praxis heeft er ook een. Is het nu helemaal niet meer waard.
Ik heb zelf een cheapo gehaald bij een zaak die verderop in mijn (toenmalige) straat zat. Die had gewoon heel simpel een lusje aan elke kant. Schroef zoeken met een kop die groot genoeg is en erin draaien.
Ik heb die persoonlijk opgehangen NA mijn bureau al helemaal stond. Bureau op z'n laagste punt gezet, op mijn rug op de grond, knie tegen de stekkerdoos houden zodat hij bleef hangen en snel schroef erin gejast.
Of deze van de Horbach, zit lekker lang snoer aan.Jasje39 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:12:
Hoi,
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Nico Klus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:45:
[...]
Of deze van de Horbach, zit lekker lang snoer aan.
Bevalt me prima.
dimmak schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:11:
Hier de Flexispot E7 gekocht met de Black Friday deal. Ben benieuwd.
[ Voor 91% gewijzigd door Volstrektus op 28-11-2022 14:29 . Reden: Verkeerde topic ]
Welk blad/waar heb je het blad gekocht?Jasje39 schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:25:
Ik ook! Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb er een los 200*80 blad bijgekocht.
[...]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
schietdiebal schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:32:
Ik heb ook op Blackfriday twee E7’s gekocht. Wel al 3 track and trace binnen (2 DPD en 1 DHL), maar staan allemaal nog op zending aangemeld. Zal in de loop van deze week wel binnen komen
Ik heb (ondanks dat dit kennelijk een spam-bericht was) deze (vlak voor de Black Friday aanbiedingisdeduits schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Hallo,
Super uitleg!
Ik heb zelf nu een andere bamboe zit-sta bureau aangeschaft die echt helemaal perfect is.
Hoge kwaliteit en een stuk voordeliger dan Fully.
[Afbeelding]
Is wel een aanrader als je interesse hebt in een goede deal voor bamboe zit-sta bureau. Controller is namelijk ook top!
Kan je bij IVONO vinden:
[mbr]<knip> Spam is niet toegestaan.[/]
[ Voor 6% gewijzigd door Gitarist op 29-11-2022 14:31 ]
Tracking No: 123bes-r schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:43:
@Ravocs probeer eens te kijken op Track718.com. Bij de DPD krijg je nauwelijks updates. Bij deze site kun je de weg van het pakket beter volgen.
Dan hebben ze dus al wel een pakket aangemeld, maar niet verstuurd. Lijkt erop dat twee afdelingen niet geheel op elkaar zijn afgestemd.Ravocs schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:46:
[...]
Tracking No: 123
Package Status: In Transit
Last vessel
Destination: Unknow
Origin: Germany
2022-11-26 10:37:56 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.
Helaas dus...
Ravocs schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:56:
Ik heb vorige week ook een E7 besteld bij Flexispot, maar voorlopig alleen een track&trace van DPD gekregen (zondag al) maar die blijft maar op status "Order informatie is doorgegeven aan DPD" staan. Het pakket is dus nog niet eens verzonden!
Ook m'n bestelnummer invoeren op de website werkt niet, ik hoop maar dat dit goed komt...
[ Voor 9% gewijzigd door Gearjunkie op 05-12-2022 12:12 ]
I'm not bothered by those who think they are right.
Hier is ook E7 binnen. Nu wil ik een tafelblad bestellen. Welke dikte heb jij besteld? Ik denk dat ik naar 3,8 ga bestellen voor goede stabiliteit.Jasje39 schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:15:
Vandaag de Flexispot E7 in elkaar gezet met een 200*80 wit blad van Tafelbladen.eu.
Erg blij mee!
Mooi stabiel bureau en montage was ondanks geen voorgeboorde gaten in het tafelblad eenvoudig en prima te doen.
Kabelmanagement is ondanks de kabelgoot nog wel een dingetje omdat niet al mijn kabels lang genoeg zijn en daarom de desktop tijdelijke bovenop het bureau staat.
Flexispot verkoopt ook een houder voor de desktop maar die was weer 50 euro en dat ging me wat te ver. Even aanzien of ik het zo laat - past prima - of nog een houder koop of dat ik kabels ga verlengen.
Ik heb de Flexispot E5W, volgens mij heel vergelijkbaar met de E7, en zelfs lopend (ik heb een loopband die ik onder m'n bureau kan plaatsen) op 122 cm hoogte vind ik de stabiliteit helemaal prima.Creadion schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:01:
Ha, ik ben benieuwd naar de stabiliteit van de E7 op de maximale stand, zit er dan beweging in? Hoe gaat dat bijvoorbeeld met typen in sta stand?
Ben erg benieuwd!
The devil is in the details.
Ik heb een blad van 25 mm gekocht omdat ik anders vooral bang was dat het te dik zou zijn in relatie tot de hoogte van je knieën en het lekker kunnen zitten met je armen op de goede hoogte.aotholland schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:42:
[...]
Hier is ook E7 binnen. Nu wil ik een tafelblad bestellen. Welke dikte heb jij besteld? Ik denk dat ik naar 3,8 ga bestellen voor goede stabiliteit.
https://www.tafelbladen.e...kleur-halifaxeikencognac/
[ Voor 14% gewijzigd door Jasje39 op 05-12-2022 10:36 ]
Als je het blad aan de voorkant vastpakt en je schud dan beweegt het wel, meer op de 126 cm stand dan op de 110 stand ( mijn sta hoogte). Maar als ik eraan werk beweegt het niet/nauwelijks terwijl ik wel een leuner ben tegen mijn sta bureau.Creadion schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:01:
Ha, ik ben benieuwd naar de stabiliteit van de E7 op de maximale stand, zit er dan beweging in? Hoe gaat dat bijvoorbeeld met typen in sta stand?
Ben erg benieuwd!
[ Voor 8% gewijzigd door Jasje39 op 05-12-2022 10:44 ]
Flexispot gemaild. Beetje verwarrende reactie:bes-r schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:56:
[...]
Dan hebben ze dus al wel een pakket aangemeld, maar niet verstuurd. Lijkt erop dat twee afdelingen niet geheel op elkaar zijn afgestemd.
Als ik jou was ik zou nog een paar dagen wachten. Mocht je maandag niets gehoord hebben, dan even mailen of bellen.
Toevallig deze week bij Maidesite een bureauframe besteld. Zij leveren ook via DPD. Die geeft aan dat het pakket in ontvangst is genomen. Via Track718 zie ik dat hij in Duisburg is geweest en nu in Veendaal is.
Er ligt een eikenblad (200x90x2,4) klaar om geplaatst te worden.
Klinkt dus alsof ze het blad alvast hebben verstuurd maar het frame pas rond de kerst komt... Balen. Ik heb vrijdag de 25e besteldDear xxx,
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that your product has not been delivered yet. Unfortunately we would have to rely on courier companies like DHL, DPD and GLS, as we do not perform delivering ourselves.
During sales peak of Black Friday promotion, almost each courier company could not proceed with dispatching and delivery as normal due to capacity limitation. They need longer time to proceed with a huge number of parcels and delivery will take a few more day.
We are keeping contacting our logistics partner each day and pushing the processing. Your patience is highly appreciated.
As for the E7 desk frame, we are sorry to tell you it is out of stock now and will be back in stock around Christmasday, it will be much appreciate if you can wait for the restocking. Thank you for your patience
Goed om te horen!Hahn schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:02:
[...]
Ik heb de Flexispot E5W, volgens mij heel vergelijkbaar met de E7, en zelfs lopend (ik heb een loopband die ik onder m'n bureau kan plaatsen) op 122 cm hoogte vind ik de stabiliteit helemaal prima.
Ah kijk, dat klinkt goed! Ik heb 'm besteld met het idee om nog even wat rond te vragen, als ik dan direct al slecht ervaringen hoor kon die meteen terug zonder 'm uit te pakken.Jasje39 schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:42:
[...]
Als je het blad aan de voorkant vastpakt en je schud dan beweegt het wel, meer op de 126 cm stand dan op de 110 stand ( mijn sta hoogte). Maar als ik eraan werk beweegt het niet/nauwelijks terwijl ik wel een leuner ben tegen mijn sta bureau.
Als ik semi met mijn volle gewicht tegen het bureau leun en type gebeurd er nauwelijks iets. Ik vond stevigheid ook heel belangrijk, blij met deze keuze.
Ik heb er 2 beeldschermen aan hangen aan een gasveer monitorarm die helemaal op zijn uiterste positie (eentje 62cm eentje 70cm) hangt ivm slechtziendheid. De desktop staat ook op de hoek van het bureau. Zie het echte gewiebel bij forcering dus vooral aan de monitoren die wat gaan schudden. als ik type - en ik ram vaak wat te hard - blijven ze stil hangen.
[ Voor 6% gewijzigd door jacobras op 07-12-2022 11:13 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Hah, je bepaald toch lekker zelf wel of je in je tafelblad gaat boren :-)Victory schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:37:
Ik heb de Flexispot Elektrisch zit-sta bureau E8 gekocht zonder tafelblad. Nu ben ik opzoek naar een tafelblad (160 breed x 80 diep) die hierop past. Weet iemand of er een bepaalde standaard is / hoe je een tafelblad selecteert zodat ie precies op het onderstel past?
Ben naar de IKEA geweest voor de Bekant (https://www.ikea.com/nl/n...urd-eikenfineer-00366301/) maar daar werd aangegeven dat je niet zomaar gaten kan/mag boren in het tafelblad.
dino-vrij! Kia EV6 GT-Line 77kWh, 10.200 WP op Fronius 7kW, Panasonic 9kW T-CAP warmtepomp voor de bollenschuur
Hier vind je veel bureaubladen 160x80 is standaard en dus goedkoop: https://www.ltj-kantoormeubelen.nl/losse-bureaubladen/Victory schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:37:
Ik heb de Flexispot Elektrisch zit-sta bureau E8 gekocht zonder tafelblad. Nu ben ik opzoek naar een tafelblad (160 breed x 80 diep) die hierop past. Weet iemand of er een bepaalde standaard is / hoe je een tafelblad selecteert zodat ie precies op het onderstel past?
Ben naar de IKEA geweest voor de Bekant (https://www.ikea.com/nl/n...urd-eikenfineer-00366301/) maar daar werd aangegeven dat je niet zomaar gaten kan/mag boren in het tafelblad.
Over een herbevoorradingsdatum zie ik op de website niks terug..We willen u erop wijzen dat het artikel dat u heeft besteld voor 'vooruitverkoop' is, wat betekent dat u het artikel hebt geboekt en dat we het naar u zullen verzenden zodra de voorraad arriveert. U kunt de herbevoorradingsdatum controleren op onze websitelijst https://www.flexispot.nl/zit-sta-bureau-e7.html
Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen
Het spijt ons te horen dat uw artikel niet is aangekomen...
We willen u graag informeren dat uw E7 wordt verwerkt om te verzenden.
Gelieve een paar dagen te wachten
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq