Hoi!
In verband met veel thuiswerken ben ik op zoek naar een goed elektrisch zit-sta bureau voor rond de 500 euro. Een bureau met geheugen is een nice to have Minder is beter uiteraard. Hier zijn op het internet weinig reviews over te vinden. In de reviews die ik wel kan vinden worden regelmatig stabiliteitsissues genoemd. Daarnaast zijn de meeste zit sta bureaus die gereviewd worden niet beschikbaar in Nederland.
Voor mijzelf heb ik een paar mogelijkheden gevonden:
IKEA Idasen heb ik bekeken in de winkel. Lijkt stabiel, maar mist opties zoals een geheugen voor de verschillende hoogtes.
Fully Jarvis schijnt goed te zijn, maar heeft wel stabiliteitsissues en er komt smeer oid op de poten aldus btod.com
Lineaflex MRP heb ik in een winkel gezien. In verband met de gladde vloer kon ik geen goede stabiliteitstest uitvoeren. Heeft iemand toevallig ervaring met dit bureau? Wat vind je ervan?
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom. Het mag ook tweedehands zijn.
Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen zodat we allemaal gezond thuis kunnen werken.
Edit:
Hierbij een overzicht, gemaakt door @ErikKam op 13 november 2020, van een aantalBureaus die zijn langs gekomen
Prijzen zijn voor alleen een frame die geschikt zijn voor bladen van ong160x80 (wel zonder blad)
Allen hebben 2 motoren
Moet zeggen dat de flexispot EQ4 dan wel heel aantrekkelijk lijkt. Maar daar kan ik zo niet veel over vinden.
Ikea Idassen
€480
Min. hoogte:
59 cm
Max. hoogte:
124 cm
Max. belasting:
75 kg
opmerkingen: Geen memory hoogte, bluethooth (soort van geheugen, maar moet vasthouden)
Ikea Bekant
€370
Min. hoogte:
63 cm
Max. hoogte:
123 cm
Max. belasting:
70 kg
opmerkingen: Geen memory hoogte
Fully Jarvis
€499 €424.15
Min. hoogte:
73.6 cm
Max. hoogte:
122.5 cm
Max. belasting:
158 kg
opmerkingen: In nov. actie prijs, 3 memory hoogte
Lineaflex MRC
€390
Min. hoogte:
60 cm
Max. hoogte:
130 cm
Max. belasting:
150 kg
opmerkingen: 4 memory hoogte
Flexispot E6
€386 €328.11
Min. hoogte:
58 cm
Max. hoogte:
123 cm
Max. belasting:
125 kg
opmerkingen: 3 memory hoogte, botsing detectie, beschikbaar vanaf 15 dec, in nov. actie prijs
Flexispot EQ4
€299 €254.99
Min. hoogte:
60 cm
Max. hoogte:
125 cm
Max. belasting:
125 kg
opmerkingen: 4 memory hoogte, in nov. actie prijs
Boho Office Basic Line
€388.94 + €25(verzendkosten)
Min. hoogte:
62 cm
Max. hoogte:
127 cm
Max. belasting:
120 kg
opmerkingen: 4 memory hoogte, upper en lower limit in te stellen, safety stop.
In verband met veel thuiswerken ben ik op zoek naar een goed elektrisch zit-sta bureau voor rond de 500 euro. Een bureau met geheugen is een nice to have Minder is beter uiteraard. Hier zijn op het internet weinig reviews over te vinden. In de reviews die ik wel kan vinden worden regelmatig stabiliteitsissues genoemd. Daarnaast zijn de meeste zit sta bureaus die gereviewd worden niet beschikbaar in Nederland.
Voor mijzelf heb ik een paar mogelijkheden gevonden:
IKEA Idasen heb ik bekeken in de winkel. Lijkt stabiel, maar mist opties zoals een geheugen voor de verschillende hoogtes.
Fully Jarvis schijnt goed te zijn, maar heeft wel stabiliteitsissues en er komt smeer oid op de poten aldus btod.com
Lineaflex MRP heb ik in een winkel gezien. In verband met de gladde vloer kon ik geen goede stabiliteitstest uitvoeren. Heeft iemand toevallig ervaring met dit bureau? Wat vind je ervan?
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom. Het mag ook tweedehands zijn.
Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen zodat we allemaal gezond thuis kunnen werken.
Edit:
Hierbij een overzicht, gemaakt door @ErikKam op 13 november 2020, van een aantalBureaus die zijn langs gekomen
Prijzen zijn voor alleen een frame die geschikt zijn voor bladen van ong160x80 (wel zonder blad)
Allen hebben 2 motoren
Moet zeggen dat de flexispot EQ4 dan wel heel aantrekkelijk lijkt. Maar daar kan ik zo niet veel over vinden.
Ikea Idassen
€480
Min. hoogte:
59 cm
Max. hoogte:
124 cm
Max. belasting:
75 kg
opmerkingen: Geen memory hoogte, bluethooth (soort van geheugen, maar moet vasthouden)
Ikea Bekant
€370
Min. hoogte:
63 cm
Max. hoogte:
123 cm
Max. belasting:
70 kg
opmerkingen: Geen memory hoogte
Fully Jarvis
€499 €424.15
Min. hoogte:
73.6 cm
Max. hoogte:
122.5 cm
Max. belasting:
158 kg
opmerkingen: In nov. actie prijs, 3 memory hoogte
Lineaflex MRC
€390
Min. hoogte:
60 cm
Max. hoogte:
130 cm
Max. belasting:
150 kg
opmerkingen: 4 memory hoogte
Flexispot E6
€386 €328.11
Min. hoogte:
58 cm
Max. hoogte:
123 cm
Max. belasting:
125 kg
opmerkingen: 3 memory hoogte, botsing detectie, beschikbaar vanaf 15 dec, in nov. actie prijs
Flexispot EQ4
€299 €254.99
Min. hoogte:
60 cm
Max. hoogte:
125 cm
Max. belasting:
125 kg
opmerkingen: 4 memory hoogte, in nov. actie prijs
Boho Office Basic Line
€388.94 + €25(verzendkosten)
Min. hoogte:
62 cm
Max. hoogte:
127 cm
Max. belasting:
120 kg
opmerkingen: 4 memory hoogte, upper en lower limit in te stellen, safety stop.
[ Voor 46% gewijzigd door AMD1800 op 29-12-2021 20:10 ]