NukaWorldNL schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:46:
[...]
Oops keek geeneens naar de datum van jouw bericht haha. Zie nu pas dat je het vandaag had gepost. Ja dan is die idd nog niet binnen ghehe
Yes! Mijn Desktronic HomePro is binnen!ESteg schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 15:15:
[...]
Inmiddels misschien wel...?![]()
Zelf namelijk ook op zoek naar een zit/sta bureau en overweeg Desktronic. Hoor graag je ervaringen!
Afgelopen weekend heb ik eindelijk mijn Desktronic HomePro bureau in elkaar gezet — samen met de dual monitor arm en kabelgoot, ook van Desktronic. Als werkblad koos ik voor de premium bamboe uitvoering (160x80 cm). Alles was degelijk verpakt en de bouwkwaliteit maakt meteen een goede indruk.
Ik werk er nu sinds gisteren en vandaag fulltime op vanuit thuis. Het bureau schakelt vlot tussen zit- en stastand, en de memoryfunctie instellen ging zonder gedoe. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik na de werkuren nog aan m’n bureau ga zitten voor side projects, gewoon omdat het nu veel aangenamer werkt.
Wat comfort betreft is de monitorarm echt een gamechanger — had ik jaren eerder moeten doen. Alles voelt stabiel en doordacht aan. In de hoogste sta-stand merk ik wel een klein beetje wiebelen als je echt tegen het bureau duwt, en dan beweegt het 34" scherm op de arm lichtjes mee. Maar bij normaal typen of gebruik heb ik daar totaal geen hinder van gehad.
Klantendienst
Ik had aanvankelijk contact opgenomen met de support vanwege twee punten:
Er zat een kleine splinterplek op het bamboeblad.
De website vermeldde een blad van 25 mm, maar ik meet slechts 20 mm.
Ze bevestigden dat de website momenteel foutief is voor het bamboeblad (het is effectief 20 mm), en dat die info nog geüpdatet moet worden omdat het blad vrij nieuw is in hun assortiment. De klantendienst was in elk geval top: snel, behulpzaam en echt oplossingsgericht.
Conclusie:
Tot nu toe heel tevreden met het bureau én de accessoires. Mooie materialen, degelijk gebouwd en fijne ervaring tot nu toe — zowel qua gebruik als service. Zou het zeker aanraden aan wie op zoek is naar een solide zit/sta setup.
[ Voor 13% gewijzigd door MakhouT op 29-07-2025 23:32 . Reden: Foto toegevoegd ]
/f/image/sC7zDzFBe0mc8Q98OWXB6YRT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iasGRjwMGuKklJ3vXow5hXH0.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/I41hd80S2v2Uhf1jYELfjqLr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RrWlowQnA87m0M298o9buVeN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fiKgOz2UCy3rKJuGqhfAJkBb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VYzD880yvgccuBEuI6lVXf1s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AHcl8s5IRQVrmxXQwMF1qeld.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uQB0iwcm3pVwmwTcQKm3B6cF.jpg?f=fotoalbum_large)