Ik ben de zeer tevreden eigenaar van een Flexispot E9. Zo tevreden dat ik een E7 PRO bestelde voor mijn zoon. Daar was iets mee en toen kwam ik in de "Klanten Service Hel"

terecht. Een verkorte weergave:
- Frame is krom en niet recht te krijgen. Ik meld dat.
- Krijg de vraag om foto's te sturen, ik doe dat.
- Krijg een wazig videootje terug hoe het probleem kan worden opgelost. Dat kan niet, ik ben toch niet gek! Ik meld dus dat dat niet lukt, met nog een foto erbij.
- Krijg een tweede filmpje terug. Dat werkt niet, ik ben niet achterlijk ofzo! Meld dat ik hem terug wil sturen.
- Ze vragen of ik een filmpje wil maken van het probleem. Ik zeg nee, ik wil hem terugsturen!
- Ze sturen een returnlabel van Postnl. Hier staat met grote letters op: max 30kg. De E7 PRO is bijna 40kg! Ik meld dat.
- Ze sturen een GLS label, hier staat op 0,00kg. Busje komt langs en de chaufeur weigert het pakket mee te nemen, want veel te zwaar. Max 30kg is toegestaan. Ik meld dat maar weer.
- Ze sturen opnieuw een GLS label, hier staat weer 0,00kg op. Ik meld dat dat een probleem gaat geven. Maak je maar geen zorgen, komt goed..
- Komt niet goed, GLS meldt dat adresgegevens niet kloppen. Die kloppen wel maar verschillende pakjes bezorgers, niet alleen van GLS, zijn in mijn wijk te beroerd om naar het eind van de straat te lopen.
- Ze sturen een nieuw label voor een wazig Duits bedrijf (TREX), die komen vervolgens niet opdagen, helemaal vanuit Duitsland.
- Dan bieden ze aan om het bedrag maar terug te storten zonder het pakket op te halen. Of ik daar bezwaar tegen heb. Nee, natuurlijk niet, ik pleur dat ding in de sloot, ben er wel klaar mee.
- Dag later reageert GLS op mijn klacht dat niemand op kwam dagen. Maandag komen we nog een keer hoor!
- Het is maandag. Om 10:36 in de tracking: "Onderweg - voor afhaling". Om 10:44: "afhaling geannuleerd/Goederen zijn uitgesloten van vervoer"
- Er is hier niemand geweest...
Het aanschaffen van een Flexispot bureau is als een Russische roulette. Een fijn bureau als je de mazzel hebt een goed exemplaar te ontvangen maar je bent compleet de sjaak als er iets mis mee is.
Vanmorgen heb ik het geld teruggestort gekregen, blij met de snelheid van terugbetalen. Dat is dan wel weer goed geregeld bij ze.
Ik overweeg volgende week nog een E9 te bestellen, sommige mensen zijn een beetje hardleers
Ps 1: Zowel mijn E9 als de E7 Pro werden keurig afgeleverd door UPS. Ik vroeg aan de klantenservice waarom ze die niet stuurden. Geen reactie op gehad.
Ps 2: Op
https://www.reddit.com/r/FlexiSpot_Official/ is een Ramzes888 actief. Als ik het goed begrepen heb de baas van het spul. Hij bood aan om het probleem op te lossen maar toen had ik al het aanbod voor terugbetaling.
[
Voor 7% gewijzigd door
Blurk62 op 18-08-2025 14:56
]