je kan voor de zekerheid een metalen versteviging via een plaat onder het bureua bevestigen zodat het gewicht te verdelen over meer oppervlakte. is ook onzichtbaar als je enkel aan onderkant bevestigd waar de lading het grootst is.V-rg schreef op donderdag 18 december 2025 @ 20:08:
Ik zit te kijken naar de Desktronic HomePro, daarbij wil ik gewoon de klassieke tafelblad gebruiken.
Op het moment heb ik 2 Ergotron LX monitor armen (Amazon branded), die wil ik ook weer gebruiken voor deze bureau. Alleen één van mijn monitoren is 9,3 kg, ik was dus benieuwd als iemand ook een vrij zware monitor arm gebruikt en wat de ervaringen daarmee zijn. Ik wil zeg maar de Ikea bureau taferelen voorkomen.
Ze verkopen zelf een monitor arm voor 2 monitors die beide max 8 kg mogen zijn, dus mijn aanname is als ze zelf iets voor 16 kg verkopen, dan zal dat ook wel kunnen. Maar was juist meer benieuwd naar daadwerkelijke gebruikservaringen met deze bureau.
Verder heb ik zelf geen ervaring met zo een arm of het gewone werkblad
:strip_exif()/f/image/ltERKeHliOogZDro8ZYlTRj4.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MkSD6Vq5TFfuLFO4YmiDSAs9.jpg?f=user_large)
/f/image/S7u32w1fFCMsOTBTqsqppOYy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/leAAi8aZ25pfAhka4OL2VTKX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZT5fZfR8f0xmKcc1F5LEYcvE.jpg?f=fotoalbum_large)