Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zien we phusebox hier nog wel eens? Serieus question..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Pay To Win?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
VR Q . Maar zonder dollen er is geen simpele oplossing.
BBW - Break By Wire (ik luister naar Sky commentaar dus ik neem aan dat Olav dit verkeerd verstaan heeft)
[ Voor 21% gewijzigd door noo op 29-08-2020 15:37 ]
Verwijderd
Wat dacht je van Renault?Bensimpel schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:25:
Die Alphatauri's gaan wel lekker, waar halen ze dat vandaan?
Zou nog even mooi zijn!Paulus07 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:34:
Kom op RUS gooi die williams ff voor die 2 rode 😛
Als het morgen in de F1 net zo gaat als in de F3 dan kan het nog leuk worden met de banden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:34:
Mooi, bij Ferrari slopen de banden nu ook al de auto. Brak een stuk van Leclerc zijn vloer af.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja hoor, volgens mij met enige regelmaat nog welricardo246 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:34:
[...]
(Die hebben vorig jaar flink gesjoemeld, wat een verschil!)
Dat krijg je als je stopt met valsspelen.RoD schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:31:
Aardige tijd van VER op de medium. Zou hiermee toch moeten lukken, zou je zeggen.
Erg groot gat tussen de Ferrari's en de rest, wow.
Zeiden we dat de vorige race ook niet?......sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Als het morgen in de F1 net zo gaat als in de F3 dan kan het nog leuk worden met de banden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat was het moment dat Jos Verstappen in de Minardi naar de pole wist te rijden. Helaas kwam erna nog een sessie en toen stond hij weer waar de Minardi hoorde. Maar leuk was het zeker!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
Dat werkt ook niet omdat die auto's gevoelig zijn voor de minste atmosferische condities. Ooit was er namelijk een voor een kwalificeren en dat was ook niet eerlijk omdat sommigen gewoon betere omstandigheden hadden zoals wind, temperatuur, baantemperatuur en rubber of regen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
As I said, het gedrag van die Ferrari in trage bochten matcht gewoon niet met hoe Vettel zijn snelheid daar graag vindt. Hoe dat gebeurt is na 5 jaar ontwikkelen met diezelfde Vettel, geen ideeDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:35:
Maar Vettel is gewoon weer een stuk sneller dan Leclerc hé.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel is sneller..ScorpionSquad schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:37:
[...]
As I said, het gedrag van die Ferrari in trage bochten matcht gewoon niet met hoe Vettel zijn snelheid daar graag vindt. Hoe dat gebeurt is na 5 jaar ontwikkelen met diezelfde Vettel, geen idee.
Vind ik wel logisch, Albon heeft de pace niet, en VER wil waarschijnlijk de ronde toch afbreken met de softs.pro_6or schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:37:
Max gaat Albon een tow geven. ?
Yeppro_6or schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:37:
Max gaat Albon een tow geven. ?
- DaniëlWW2
- Niet online
En daarom doe je dat dus niet want Minardi hoorde niet op pole.asing schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:37:
[...]
Dat was het moment dat Jos Verstappen in de Minardi naar de pole wist te rijden. Helaas kwam erna nog een sessie en toen stond hij weer waar de Minardi hoorde. Maar leuk was het zeker!
Dat zeg ik toch
- DaniëlWW2
- Niet online
Je zegt dat het niet matcht met Vettel. Eens, maar het verklaard niet waarom hij sneller is..ScorpionSquad schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:39:
[...]
Dat zeg ik toch. Spa is op na La Source een aaneenschakeling van bloedsnelle bochten. Blijkbaar is Vettel daar beter in dan Leclerc in deze auto.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geen idee, kan hem in het algemene topic ook niet vinden. Grimmie187 is in ieder geval al twee maanden stilricardo246 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:34:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
wel op rood, maar prima!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 31% gewijzigd door Chefbierrr op 29-08-2020 15:42 ]
Waiting on the world to change
Kan niet anders, Max bleef er de hele ronde voor tot op het laatste momentChefbierrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:42:
Was er echt een tow dan? Onmogelijk om te zien via Ziggo, ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet op dit circuit.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Leclerc klonk ook wel alsof hij dacht dat hij het maximale rondje had neergezet..ScorpionSquad schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:42:
Vettel toch niet sneller dan Leclerc. Niet dat het veel uitmaakt met P13 en P14.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Laatste momenten Q2
[Streamable: 2020-08-29 14-40-22]https://streamable.com/6mxsfe
[ Voor 26% gewijzigd door DoeEensGek op 29-08-2020 15:44 ]
- DaniëlWW2
- Niet online

Een tow vereist niet dat je in de versnellingsbak van je voorligger zit. Het effect van de wagen voor je is al voelbaar als die wagen 4 a 5 seconden voor je zit. Op dit circuit wil je op ongeveer 3 seconden van je voorligger zitten zodat je een tow krijgt op de snelle stukken zonder te veel downforce te verliezen in sector 2Spotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:43:
Ik geloof niet in een tow. Hoe dan?
Hè bah, weer die vieze smaak in mijn mond, snel even spoelen tussen Q2 en Q3. 🤢Gemini NL schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:20:
Van winnaar in 2019 naar blij zijn dat je Q2 haalt in 2020..
Testing, one, two ...
Ik dacht dat ze die kink in de brandstoflijn er net hebben moeten uithalen ...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:44:
Kunnen we ons vorig jaar nog herinneren toen Ferrari met de spec 3 kwam en opeens 40kW extra vermogen had? Ik denk toch dat daar ergens een heuse kink in de kabel terecht is gekomen. Misschien moet Ferrari dat eens controleren.
Ik vind het nog steeds balen dat die poles en overwinningen van LEC zijn blijven staan terwijl iedereen weet dat die wagen niet legaal was.hardware-lover schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:45:
[...]
Hè bah, weer die vieze smaak in mijn mond, snel even spoelen tussen Q2 en Q3. 🤢
Verwijderd
Ik kan er niet mee zitten, beter Leclerc dan Hamilton in zijn superieure (misschien ook wel niet zuivere) auto.sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:46:
[...]
Ik vind het nog steeds balen dat die poles en overwinningen van LEC zijn blijven staan terwijl iedereen weet dat die wagen niet legaal was.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als het een kink in de brandstoflijn was, dan zouden ze nu sneller zijn.Blokker_1999 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:46:
[...]
Ik dacht dat ze die kink in de brandstoflijn er net hebben moeten uithalen ...
Nee, ze hadden zeer waarschijnlijk een elektrische kabel vlak langs de fuel flow meter geplaatst waarmee ze die op bepaalde punten verstoorde om er snel een paar gram brandstof extra voorbij te krijgen. Zo waren ze sneller. Maar zeken weten doen we het niet want FIA schikking.
Vaak zat, Alfa en Haas hebben meestal niet het beste chassis.Bloodclot schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:46:
Is het ooit voorgekomen dat een Ferrari krachtbron niet in q3 is gekomen?
Overigens zijn ze dit jaar goed genoeg om met die Ferrari-grasmaaier met een Mercedesmotor te vechten, dus Williams ligt wel achter op het chassis qua ontwikkeling. Durf wel te stellen dat het minstens 1 seconde scheelt of je een Mercedes of een Ferrari achterin hebt.
Ik denk dat er ipv "een ... niet" "geen ... wel" bedoeld wordt..ScorpionSquad schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:48:
[...]
Vaak zat, Alfa en Haas hebben meestal niet het beste chassis.
Overigens zijn ze dit jaar goed genoeg om met die Ferrari-grasmaaier met een Mercedesmotor te vechten, dus Williams ligt wel achter op het chassis qua ontwikkeling. Durf wel te stellen dat het minstens 1 seconde scheelt of je een Mercedes of een Ferrari achterin hebt.
Helaas staan die dingen dus wel in de statistieken bij zijn naam en daar wordt vaak alleen maar naar gekeken. Daaruit blijkt nergens dat hij die podia en poles met een illegale wagen heeft gehaald. En dat stinkt naar mijn idee.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:48:
[...]
Ik kan er niet mee zitten, beter Leclerc dan Hamilton in zijn superieure (misschien ook wel niet zuivere) auto.
Dat realiseer ik me nu ook. Dan weet ik het niet, maar lijkt me sterk dat dat nooit voorgekomen is.DataGhost schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
Ik denk dat er ipv "een ... niet" "geen ... wel" bedoeld wordt.
En plof...TheBrut3 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:
1000pk Renault strikes again!
Misschien is die 0.2s nu reëel?Chefbierrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:
Max op z'n favoriete circuit niet zo veel beter dan Albon of een fout in de ronde?
Verwijderd
Pink Stroll doet dat elke race, punten halen met een illegale auto waar Mercedes aan heeft meegeholpen.sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Helaas staan die dingen dus wel in de statistieken bij zijn naam en daar wordt vaak alleen maar naar gekeken. Daaruit blijkt nergens dat hij die podia en poles met een illegale wagen heeft gehaald. En dat stinkt naar mijn idee.
Het is wat het is, ik gun het Ferrari die overwinningen (geen fan) in het Mercedes dominante tijdperk.
Je favo circuit hoeft toch niet het snelste te zijn?Chefbierrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:
Max op z'n favoriete circuit niet zo veel beter dan Albon of een fout in de ronde?
Ik denk dat Spa voor de meeste coureurs het favoriete circuit isChefbierrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Denk vooral dat BOT een foutje gemaakt heeft... 6 tiende op HAM is nog niet eerder gebeurd dit seizoen..ScorpionSquad schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:54:
Vermoed dat Max ergens een klein foutje heeft gemaakt, kijkend naar de onderlinge verschillen
Ja maar wel grappig dat het kleinste verschil op de langste baan ontstaat. Of is dat omdat er gewoon weinig low speed bochten zijn.
Die wagen is legaal bevonden door de FIA dus daar moeten we het mee doen. Nu blijkt het maken van een kopie eenvoudiger dan hem ook nog snel te laten zijn op elk circuit.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:55:
[...]
Pink Stroll doet dat elke race, punten halen met een illegale auto waar Mercedes aan heeft meegeholpen.
Het is wat het is, ik gun het Ferrari die overwinningen (geen fan) in het Mercedes dominante tijdperk.
In bocht 1.Luapper schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:55:
Denk vooral dat BOT een foutje gemaakt heeft... 6 tiende op HAM is nog niet eerder gebeurd dit seizoen.
Het is niet zo dat dit ook een van zijn betere circuits is vwb resultaten, ook al rijdt ie er graag zijn rondjes.Chefbierrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:
Bottas wil misschien helemaal niet op pole, gezien de eerste sector morgen. Al blijft het natuurlijk een watje als het om ballen tonen aankomt 😏
Testing, one, two ...
Toch maar een tow pakken dan, bij een Merc bij voorkeur.Spotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:56:
P2 kan haalbaar zijn voor Max maar dan moet hij een uber rondje uitpoepen...
Waiting on the world to change
Nee hoor, Bottas had een slechte 1e poging. Die staat zo 0.3 sec. los van Max.Spotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:56:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
een treffende spreuk
Een protest intrekken en je krijgt gratis support van Mercedes!
En moet Bottas nogmaals een fout makenSpotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:56:
Flickr PSN ID= cheironnl
Of niet.nocalimero schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:57:
[...]
Nee hoor, Bottas had een slechte 1e poging. Die staat zo 0.3 sec. los van Max.
Nee, daar zit gewoon een Mercedes motor vanachter inBart-Willem schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:57:
[...]
Een protest intrekken en je krijgt gratis support van Mercedes!
Dat ding zou vreselijk hard lopen op de rechte stukken, sneller dan de zwarte pijlen bijvoorbeeld.
People as things, that’s where it starts.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.