[F1 2020] Race 5 70th Anniversary Grand Prix Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste
Acties:
  • 102.588 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

gaat leuk worden komend weekend!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
@basvn Google Translate :+
heeft een onderzoek afgerond naar de exacte oorzaak van het incident dat leidde tot Daniil Kvjat's crashte in een muur in de 12e eeuw," zei de rechtbank. uk great price", begint het rapport van de exclusieve bandenleverancier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
CoronelHimself schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 16:12:
[...]

Klopt daarom, zijn onze Canadezen Stroll en Latiffi ook in de F1 terecht gekomen. Die hebben afgedwongen dat ze rijke vaders hebben.

Voor de rest wel eens met je opmerking over de Hulk. Hij heeft genoeg kansen gehad, maar hij is wel een leuke gozer. :P
Stroll heeft in zijn kortere carrière al eens op een podium gestaan, das meer dan Hulkenberg.

Stroll is naar mijn mening ook geen slechtere coureur dan een Hulkenberg (wel èèn met veel
minder ervaring) beide gewoon middelmatige coureurs waarbij de hoogtepunten uit hun carrière bestaan uit links en rechts een dagsucces.

Wat betreft Latifi, ook lekker makkelijk af branden natuurlijk maar die jongen rijd zijn eerste seizoen in de de F1 in een Williams, dan kun je echt weinig fout doen.

Beetje hetzelfde als “Olav Mol” graag altijd roept maar Stroll rijdt dit jaar een vrij volwassen seizoen, geen gekke dingen soms een tegenvaller, soms een meevaller, net de carrière van Hulkenberg ;-)

Hulkenberg is een aardige vent maar in het huidige F1 veld een gemiddelde coureur. Geen idee ook waarom mensen hem vorig jaar zo graag in een Red Bull naast Verstappen wilde hebben? Waarschijnlijk niet veel beter dan een Albon nu doet en die zit pas een jaar in de F1.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

R2D2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:40:
[...]

Hulkenberg is een aardige vent maar in het huidige F1 veld een gemiddelde coureur. Geen idee ook waarom mensen hem vorig jaar zo graag in een Red Bull naast Verstappen wilde hebben? Waarschijnlijk niet veel beter dan een Albon nu doet en die zit pas een jaar in de F1.
Het was de gun-factor. Nico is een keer bij Ziggo in de studio geweest, praat Nederlands, maakt grapjes met Max, staat altijd Jack te woord. Dan denken mensen al snel, hej wat een aardige Duitser :+

[ Voor 37% gewijzigd door rammes op 07-08-2020 08:44 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:36

CoronelHimself

Division Brabant

[...]

Stroll heeft in zijn kortere carrière al eens op een podium gestaan, das meer dan Hulkenberg.

Stroll is naar mijn mening ook geen slechtere coureur dan een Hulkenberg (wel èèn met veel
minder ervaring) beide gewoon middelmatige coureurs waarbij de hoogtepunten uit hun carrière bestaan uit links en rechts een dagsucces.

Wat betreft Latifi, ook lekker makkelijk af branden natuurlijk maar die jongen rijd zijn eerste seizoen in de de F1 in een Williams, dan kun je echt weinig fout doen.

Beetje hetzelfde als “Olav Mol” graag altijd roept maar Stroll rijdt dit jaar een vrij volwassen seizoen, geen gekke dingen soms een tegenvaller, soms een meevaller, net de carrière van Hulkenberg ;-)

Pastor Maldonado heeft ook een overwinning op zijn naam dat maakt hem niet meteen goede coureur. Gewoon op de juiste plaats op het juiste moment. En dat is waar de Hulk elke keer faalt (Hockenheimring 2019), als alles eens een keer de juiste kant opvalt. Dan moet je zelf wel foutloos zijn.

Maldonado is het gelukt, Stroll is het gelukt.

Latifi doet het redelijk in mijn ogen, maar als je zijn statistieken uit het verleden erbij pakt. Dan zie je dat het een matige coureur is. Zijn 2e plek in het F2 kampioenschap van vorig jaar, was ook al zijn 4e seizoen in de F2. En het was een zwak jaar, qua niveau coureurs. De rookies van een jaar eerder, waren alweer vertrokken (Russel en Norris).

Dus gewoon een pay-driver, die wat sneller is dan Kubica. Maar die zonder bijzondere omstandigheden geen punten gaat halen dit jaar.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
B.O.C.K schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 00:06:
@Franko P. moet daarbij wel toegeven dat ik nog op YouTube de kanalen van o.a. Chainbear en Marc Priestly volg. Maar dat komt voornamelijk omdat ze op een erg interessante manier lastige F1 materie uitleggen en ik hier nog wel eens iets van kan leren :)
Dit soort YouTube kanalen blijven ook weg van roddels en achterklap. Met elke video van bijv ChainBear leer je weer wat nieuws over hoe F1 werkt.

Voor de rest: Al die "nieuwtjes" houden je bezig en zo kom je terug naar hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meestersleutel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38
[...]

Waarschijnlijk omdat men verwacht dat hij met zijn ervaring meer op de limiet van de Red Bull kan rijden, waardoor hij een rol kan spelen in het verder verbeteren/afstellen van de auto. Doordat Albon nu telkens 2-6 tienden achter Verstappen zit, krijgt het team weinig feedback om de auto sneller te maken. Daarnaast is Hulkenberg al jaren populair in Nederland, deels ook omdat hij redelijk Nederlands spreekt.

Ik weet niet of Stroll een betere of mindere coureur is dan Hulkenberg. Als we vinden dat de roze Mercedes de tweede of derde auto van het veld is, dan vallen mij de prestaties van Stroll toch erg tegen. Zeker bij de afgelopen race, waarbij het "moederteam" al jaren op dit circuit dominant is (nog meer dan op andere circuits :P ). Het wordt Hulkenberg heel erg aangerekend dat hij nooit podium heeft gereden. Daar moet wel tegen over gezet worden dat Mercedes, Ferrari en Red Bull de afgelopen 7 jaar bijna altijd de podium plaatsen hebben verdeeld. Dan wordt altijd weer gezegd: "Hockenheim 2019 had hij de kans". Ik ben wel van mening dat hij het daar heeft vergooid, maar als je ziet wie daar allemaal meer van de baan afschoten (of een 360 maakten ;)) waren de condities ook wel bijzonder tricky. Ik zou Stroll en Hulkenberg toch graag tegen elkaar zien rijden.

Ter aanvulling nog wat podiumstatistieken (niet Mercedes, Ferrari en Red Bull).

2014:
Williams 9x
McLaren 2x
Force India 1x

2015:
Williams 4x
Lotus 1x
Force India 1x

2016:
Force India 2x
Williams 1x

2017:
Williams 1x

2018:
Force India 1x

2019:
McLaren 1x
Torro Rosso 2x

Hulkenberg heeft wat dat betreft ook weinig kansen gehad. Vanaf 2017 in de Renault, daarvoor in de Force India. Het is wel zo dat zijn teamgenoot in de drie jaar daarvoor jaarlijks wel op het podium stond.

Latifi moeten we aan het eind van het jaar maar beoordelen. Zijn vader heeft ongetwijfeld een belangrijke rol gespeeld in zijn F1 debuut. Maar Williams zet natuurlijk niet zomaar iemand in een auto. Als hij elke week een auto afschrijft, weegt de sponsoring van papa daar niet tegenop.

[ Voor 13% gewijzigd door Meestersleutel op 07-08-2020 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

CoronelHimself schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:53:
[...]

Pastor Maldonado heeft ook een overwinning op zijn naam dat maakt hem niet meteen goede coureur. Gewoon op de juiste plaats op het juiste moment. En dat is waar de Hulk elke keer faalt (Hockenheimring 2019), als alles eens een keer de juiste kant opvalt. Dan moet je zelf wel foutloos zijn.

Latifi doet het redelijk in mijn ogen, maar als je zijn statistieken uit het verleden erbij pakt. Dan zie je dat het een matige coureur is. Zijn 2e plek in het F2 kampioenschap van vorig jaar, was ook al zijn 4e seizoen in de F2. En het was een zwak jaar, qua niveau coureurs. De rookies van een jaar eerder, waren alweer vertrokken (Russel en Norris).

Dus gewoon een pay-driver, die wat sneller is dan Kubica. Maar die zonder bijzondere omstandigheden geen punten gaat halen dit jaar.
Ik denk dat bij Williams het geld dat een coureur binnenbrengt belangrijker is dan zijn kwaliteiten als coureur zelf...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

basvn schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:22:
[Twitter]
gaat leuk worden komend weekend!
Volgens mij heeft AT inderdaad eerder ook een keer zoiets gehad, maar dat toen de ophanging daar bij het achterwiel de geest gaf door de hitte?

Misschien in Oostenrijk?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
rammes schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:10:
[...]

Sterker nog, ik filter bepaald sites gewoon weg ik gebruik :
https://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands
accountje aanmaken en dan kun je sites als raceexpress en andere clickbait sites eruit filteren. ;)
offtopic:
Check ook even de app van @rm335 :) Hoef je geen account voor aan te maken. Enig wat wel is dat je alleen op dit moment een iOS moet draaien op je telefoon :P

app in kwestie: Pit Wall

@DaniëlWW2 Ik verwacht dat er met de race weer andere vleugels op de wagen zitten. Tenzij FP1 positief voor ze uitpakt natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 07-08-2020 09:52 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 02:36
@rammes bedankt voor de tip, maar gebruik nu de Google News app. Hier kan ik ook bepaalde nieuwssites blokkeren :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Toch nog geluk voor Hulk:
Hulkenberg to race after Perez tests COVID positive again
https://www.motorsport.co...dget&ic_campaign=widget-1

[ Voor 42% gewijzigd door YakuzA op 07-08-2020 09:57 . Reden: link ]

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Het is blijkbaar officieel dat Hulkenberg nog een 2de raceweekend tegemoet gaat. Perez schijnt geen goedkeuring te hebben gehad van de FIA

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

YakuzA schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:56:
Toch nog geluk voor Hulk:

[...]
Jep! herkansing voor The Hulk

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EezXt33XYAUhl4y?format=png&name=large

[ Voor 14% gewijzigd door basvn op 07-08-2020 09:58 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 09:44

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Indirect zou dit ook betekenen dat Hulkenberg Spanje rijd, aangezien Perez nu volgens UK regels 10 dagen in Quarantaine moet :?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:35
Hoe zit dat nu met Perez? Werd gisteren niet gemeld dat hij negatief had getest maar die test niet "goed genoeg" was voor de FIA en daarvoor die tweede test nodig was?

En neem aan dat zijn quarantaine nu met 10 dagen wordt verlengt? Dus Spanje is die er dan ook niet bij. Maar daarnaast: als bij wijze van Perez twee dagen had gewacht met testen dan had die dan wel negatief kunnen testen en mocht die volgende week mee doen? Want elke positieve test zal de quarantaine nu dan met 10 dagen worden verlengd? Terwijl als die niet test (en in quarantaine blijft) de kans aanwezig is dat die eerder een negatieve test geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:32
Hij kan nog wel positief zijn op dit moment, voor hetzelfde geldt is hij overmorgen compleet genezen? Aangezien zijn 10 dagen in quarantaine nog niet over zijn?

Je hoeft niet bij elke positieve test vanaf dat moment wéér 10 dagen in quarantaine toch?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Lijkt me niet. Zodra je positief bent ga je in quarantaine en beginnen de dagen te tellen. Het gaat er gewoon om dat je na die quarantaine tijd in theorie niet meer besmettelijk bent. En je mag geen klachten hebben. Bij F1 testen ze nog eens extra, bij de normale mens niet.

Zou niet logisch zijn dat de dagen opnieuw beginnen. Heel extreem zouden ze elke dag kunnen testen en dan schuift het continue op.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
People seem to be misunderstanding how the quarantine works. The idea behind a 7,10 or 14 day quarantine is not only to make sure that the patient is not sick anymore, but also to reduce the strain on the medical system.

Famous people like F1 drivers have access to pretty much unlimited testing. He could get tested everyday and as soon as he's negative he's good to go back to work.

For normal people like most of us, the government doesn't want you to get tested everyday. Doing that is a waste of resources. It's better for them to say that you should wait N number of days before getting tested again so that way they know that chances are that you'll test negative when you get your results back.

If Pérez tests negative on Tuesday or Wednesday or any day before the race then he's negative. There is absolutely no point in not allowing him to go back to work. It's like you getting sick, getting tested again after 10 days and the government saying to you "I don't care if you're not sick anymore, you can't go back to work until 14 days have passed". It just doesn't make sense.

F1pace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Hoezo, 'again'? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Plenkske schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:04:
Lijkt me niet. Zodra je positief bent ga je in quarantaine en beginnen de dagen te tellen. Het gaat er gewoon om dat je na die quarantaine tijd in theorie niet meer besmettelijk bent. En je mag geen klachten hebben. Bij F1 testen ze nog eens extra, bij de normale mens niet.

Zou niet logisch zijn dat de dagen opnieuw beginnen. Heel extreem zouden ze elke dag kunnen testen en dan schuift het continue op.
Als de quarantaine tijd er op zit en dan test je nog steeds positief zou ik echter wel weer opnieuw 10 dagen uitschrijven. Dat zal ergens dit weekend zijn. ben benieuwd of hij dan negatief is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Niet echt een hekel aan Perez, maar wel een zwak voor Hulkenberg. Tof dat hij een herkansing krijgt :)
Vorig weekend weer een beetje kunnen wennen en lang niet slecht gepresteerd, kijken of hij het Stroll dit weekend lastig kan maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:36
JoteW schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:02:
Hij kan nog wel positief zijn op dit moment, voor hetzelfde geldt is hij overmorgen compleet genezen? Aangezien zijn 10 dagen in quarantaine nog niet over zijn?

Je hoeft niet bij elke positieve test vanaf dat moment wéér 10 dagen in quarantaine toch?
Dus wel:
If you had a test but have not had symptoms, self-isolate for 10 days from when you had the test.
https://www.nhs.uk/condit...t-your-test-result-means/

En nu weer over racen: Perez mist dus ook de GP van Spanje? Periode van 10 dagen is dan namelijk nog niet voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
U123456 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:15:
[...]
Dus wel:
[...]

En nu weer over racen: Perez mist dus ook de GP van Spanje. Periode van 10 dagen is dan namelijk nog niet voorbij.
Ja dat is bij de eerste test, dus die van vorige week. Hij moet dan 10 dagen in isolatie en die zijn vandaag nog niet om. Nu testte hij weer positief, dan hoeftie niet vanaf vandaag weer 10 dagen in isolatie.. Voor hetzelfde geldt had hij morgen negatief getest en voelt hij zich nu al kiplekker ;) Dat is het enige dat ik er mee wou zeggen :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@f1bythenumbers weten we al 100% zeker dat iemand die vandaag negatief test morgen niet alsnog positief kan testen? Lijkt mij een risico.

Meer ontopic, ik gun het hulkie nog wel een race!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
U123456 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:15:
[...]
Dus wel:
[...]

En nu weer over racen: Perez mist dus ook de GP van Spanje. Periode van 10 dagen is dan namelijk nog niet voorbij.
Nee, zo werkt het voor iedereen die maar toegang heeft tot 1 test. Perez zou elke dag een test kunnen doen en zodra hij negatief test, zal hij direct weer kunnen racen.

Dus Barcelona zal hij denk ik wel meepakken. Of hij moet op vrijdag nog steeds positief zijn, dan weer niet.

Net wat @f1bythenumbers en @JoteW zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
JoteW schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:27:
[...]

Ja dat is bij de eerste test, dus die van vorige week. Hij moet dan 10 dagen in isolatie en die zijn vandaag nog niet om. Nu testte hij weer positief, dan hoeftie niet vanaf vandaag weer 10 dagen in isolatie.. Voor hetzelfde geldt had hij morgen negatief getest en voelt hij zich nu al kiplekker ;) Dat is het enige dat ik er mee wou zeggen :)
Ik volg die logica niet, dan zou Perez vanmiddag alsnog negatief kunnen testen, dus Hulk er uit :?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:34
Auto vraagje/ hersenspinsel:

Gaan de teams, die moeite hebben met de warmte, weer extra ventilatieopeningen creëren?
Staat me iets van bij dat MER vorig jaar extra grote luchthappers hadden om nog iets van koeling te krijgen.

Hoeveel impact gaat dat weer hebben op het aero pakket van zo'n auto? :?
Weet alleen dat als ik met mijn ramen open rijd, ik meer brandstof verbruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

MrSparkels schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:32:

Gaan de teams die moeite hebben met de warmte weer extra ventilatieopeningen gaan creëren?
Staat me iets van bij dat MER vorig jaar extra grote luchthappers hadden om nog iets van koeling te krijgen.

Ik vraag me af in hoeverre MERC dit jaar moeite heeft met de warmte.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
itsme schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:30:
[...]

Ik volg die logica niet, dan zou Perez vanmiddag alsnog negatief kunnen testen, dus Hulk er uit :?
Ja maarja, hij is dan nu al uitgesloten voor dit weekend dus dan zullen ze HUL wel laten rijden. Test hij maandag negatief dan is hij er in Spanje gewoon bij. Corona draag je ook niet meer dan 2 weken bij je, je kan er wel langer naweeen van hebben, dat wel. Maar het virus zelf behoudt je geen weken/maanden

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
MrSparkels schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:32:

Gaan de teams, die moeite hebben met de warmte, weer extra ventilatieopeningen gaan creëren?

Uiteraard heeft dat impact. afweging motor koel houden, of gas kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

YES!! *O*
Toch nog wel, vind hem veel leuker dan Perez.
Maar waarom was er gisteren dan bericht dat Perez zou gaan rijden.. wat omgooi in een keer :/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:35:
[...]

YES!! *O*
Maar waarom was er gisteren dan bericht dat Perez zou gaan rijden.. wat omgooi in een keer :/
Verschillende berichten he...
- checo heeft zn quarantaine uitgezeten en mag racen als hij negatief test.
- checo heeft negatief getest na zijn quarantaine en mag dus niet racen.

Dat sommige sites ruk artikelen schrijven is weer een ander verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:35:
[...]

YES!! *O*
Omdat de quarantaine was afgelopen van Perez, dus hij ging rijden afhankelijk van het testresultaat, en dat was positief (nieuws voor Hülkenberg)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Vind het toch wel een soap, ben wel happy voor Hulk die gun ik het eigenlijk wel gewoon.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Laatst online: 28-07 16:05
MikeyMan schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:29:
@f1bythenumbers weten we al 100% zeker dat iemand die vandaag negatief test morgen niet alsnog positief kan testen? Lijkt mij een risico.

Meer ontopic, ik gun het hulkie nog wel een race!
They can do a confirmatory test if they want to. The current RT-PCR test is quite sensitive though. If you test negative 2 times in a row then it's extremely likely that you don't have the disease anymore.

Now, the FIA or the government may have rules against testing every day, but I'm not well informed about that. From a biological point of view, if you're negative then you're negative and should be able to go back to your normal life.

F1pace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wajo!!
Dit gaat ook grote gevolgen hebben voor MERC

Bron
https://racingnews365.nl/...edes---na-renault-protest

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 07-08-2020 10:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Laatst online: 17:43
RP zelf meldt nog dat HUL gaat rijden

https://www.racingpointf1...-bwt-racing-point-f1-team

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou wel een bak zijn als rp en Mercedes nu een straf krijgen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

Ze hebben weer eens te snel wat fakenieuws de lucht ingegooid denk ik :+

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

MikeyMan schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:55:
Ik zou het geweldig vinden als Hamilton hierdoor even wakker word geschut, maar voor Bottas zou ik het wel erg vinden.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MikeyMan schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:55:
Je weet nu al dat Mercedes ermee weg gaat komen "want de data is voor 31 december gedeeld en die nieuwe regels gingen pas 1 januari in!" :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:56:
[...]

Ik zou het geweldig vinden als Hamilton hierdoor even wakker word geschut, maar voor Bottas zou ik het wel erg vinden.. :)
Misschien heeft Hamilton persoonlijk een brake duct afgegeven })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

RP verliest 15 punten.. en 400k boete.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
Racing Point bestraft voor kopiëren Mercedes: aftrek WK-punten en 400.000 euro boete

https://www.ad.nl/formule...-000-euro-boete~ac18034b/

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09 15:43

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ok, en nu dan? Gewoon met de zelfde auto van start dit weekend?

Of brake ducts eraf en protesteren op het volgende onderdeel?

[ Voor 34% gewijzigd door MikeyMan op 07-08-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
En Mercedes wordt overal buiten gehouden?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

Die fotos met mondkapjes vind ik zo’n grap! Alsof je via een foto ook besmet kunt worden |:(

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RP has obtained cad models on ten different occasions... Wtf :X

Een dat is dan alleen voor de brake ducts... Ik snap niet hoe dit buiten Mercedes kan blijven.

[ Voor 43% gewijzigd door MikeyMan op 07-08-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:RP, Mercedes en brake ducts mogen in het algemene topic. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Tacoos

i am i

MikeyMan schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:02:
Ok, en nu dan? Gewoon met de zelfde auto van start dit weekend?

Of brake ducts eraf en protesteren op het volgende onderdeel?
En ik grap net tegen een maatje hoe de pechduivel de Hulk nu van z'n race gaat houden, nu Perez nog niet mag rijden 😡

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:06:
[modbreak] RP, Mercedes en brake ducts mogen in het algemene topic. ;) [/]
Goed punt, maar ook de discussie of ze wel/niet mogen rijden dit weekend? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:06:
[...]

Goed punt, maar ook de discussie of ze wel/niet mogen rijden dit weekend? :?
Ik zie geen indicatie dat ze niet mogen rijden. Verder gaan de punten van het WCC af, niet de coureurs en is er ook geen diskwalificatie. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:08:
[...]

Ik zie geen indicatie dat ze niet mogen rijden. Verder gaan de punten van het WCC af, niet de coureurs en is er ook geen diskwalificatie. ;)
Beter gezegd, als je punt 13 leest van de conclusie, dan mogen ze ze gewoon blijven gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Bart-Willem schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:57:
[...]

Je weet nu al dat Mercedes ermee weg gaat komen "want de data is voor 31 december gedeeld en die nieuwe regels gingen pas 1 januari in!" :/
en bovenedien wil de FIA natuurlijk geen straffen uitdelen die "het kampioenschap kunnen beinvloeden" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:01
verkeerde topic, excuus :)

[ Voor 77% gewijzigd door roda_djavulen op 07-08-2020 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Zo te lezen is deze penalty voldoende, de straf is voor het niet ontwerpen niet voor t er mee racen.
Dus ze mogen ze gewoon blijven gebruiken.

Dus extra red bull afleveren in Alpha Tauri kleurtjes, kost je wat eurotjes en 15 punten maar daarna mag je er gewoon mee rijden. Krijg de indruk dat ook de driver punten behouden blijven.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dcHYLT-Ied4bWZTcLBy3CkGTn0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nv8h5pS9iMnLDUJpsrwA1bIi.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door itsme op 07-08-2020 11:25 ]

Nothing to see here

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cfeijt
  • Laatst online: 23:09
Dat artikel is van 14 Juli, kunnen we aub stoppen met posten van content afkomstig van die trash/sensatie website?
Alvast bedankt! 8)

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 12:03
cfeijt schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:26:
[...]

Dat artikel is van 14 Juli, kunnen we aub stoppen met posten van content afkomstig van die trash/sensatie website?
Alvast bedankt! 8)
Wajo echt wel grote gevolgen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

cfeijt schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:26:
[...]

Alvast bedankt! 8)
Prima dat u het een trash/sensatie website vind, maar dat betekend niet dat het daarom ook zo is en wij het niet mogen posten ? zou wel heel ver gaan :o..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

maar dan heb ik gelijk de vraag: zouden de braking ducts het enige zijn wat ze van mercedes hebben ontvangen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

G_Dragon schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Prima dat u het een trash/sensatie website vind, maar dat betekend niet dat het daarom ook zo is en wij het niet mogen posten ? zou wel heel ver gaan :o..
Het punt is meer dat het heeeeeeel oud nieuws is ;) dat ook nog eens vrij clickbaiterig is

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 12:03
naitsoezn schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Het punt is meer dat het heeeeeeel oud nieuws is ;) dat ook nog eens vrij clickbaiterig is
Zolang het nieuws bij RacingNews365 over Max Verstappen gaat dan doen ze veel moeite. Wanneer het over andere coureurs/teams gaat dan proberen ze het zo te schrijven dat het altijd voordelig uitkomt voor de heer en meester van de f1 auto, Max Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
rammes schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:05:
Die fotos met mondkapjes vind ik zo’n grap! Alsof je via een foto ook besmet kunt worden |:(
Zal met herkenning voor de nieuwe Amerikaanse kijkers te maken hebben denk ik ;) . Moeten ze wel weer ten alle tijde hetzelfde soort mondkapje dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
CoronelHimself schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:53:
[...]

Het maakt je niet een goede coureur maar onder aan de streep hebben beiden wel een podium gepakt en komt Hulkenberg vaak niet verder dan krap aan in de punten. Natuurlijk heeft hij het materiaal niet maar als je de kans dan hebt op een podium moet je hem pakken met beide handen ook.
Dat doet niemand in een Williams, ook Russel niet. Al zet je Hamilton in die wagen is het nog onmogelijk om een puntenfinish te halen als niet alles + een beetje meer de juiste kant op valt. ;)

Wat betreft een Latifi heb je overigens gelijk, een matig coureur gezien zijn verleden. Maar een Stroll die vaak weg gezet wordt als pay driver zonder enig talent vind ik echt een ander verhaal. Tijdje Ferrari drivers academy, F4 en F3 kampioen, instappen bij een aftakelend Williams, podium pakken en nu bij Racing Point komt hij best redelijk mee. Ten opzichte van een Perez blijft hij achter maar vergeet niet dat Perez (ooit gezien als een talent, waarom is mij nog steeds een raadsel) al heel wat jaren ervaring achter de kiezen heeft.

Eigenlijk vind ik dat een Stroll het best redelijk doet, ik denk van het kaliber Gasly, Albon, Magnussen e.d. Je hoeft er geen wonderen van te verwachten maar ze komen leuk mee in het midfield. Waarom bijvoorbeeld een Olav Mol zo'n "hekel" heeft aan die jongen en hem bij iedere fout af moet zeiken vind ik vreemd, een Perez, Latifi, Magnussen e.d. zitten er niet omdat ze exceptionele talenten zijn maar omdat ze geld mee brengen en helaas is dat nog altijd iets wat hard nodig is om teams welke geen fabriekssteun hebben en in de top 3 rijden overeind te houden. En ook dat is geen nieuws, dat is al het geval sinds de F1 bestaat.
Meestersleutel schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:02:
[...]

Waarschijnlijk omdat men verwacht dat hij met zijn ervaring meer op de limiet van de Red Bull kan rijden, waardoor hij een rol kan spelen in het verder verbeteren/afstellen van de auto. Doordat Albon nu telkens 2-6 tienden achter Verstappen zit, krijgt het team weinig feedback om de auto sneller te maken. Daarnaast is Hulkenberg al jaren populair in Nederland, deels ook omdat hij redelijk Nederlands spreekt.
Dat hebben we gezien in zijn jaar bij Renault toen hij het op moest nemen tegen een Ricciardo die mede weg ging bij RBR omdat hij er af werd gereden door een snotneus die net bij het team kwam kijken. Ricciardio klopte Hulkenberg met gemak in zijn eerste jaar bij Renault (een auto waar Hulkenberg al veel meer ervaring mee had).

Dan zou diezelfde Hulkenberg die geklopt wordt door Ricciardo het wel lukken bij RBR om Verstappen bij te houden? Ik denk het niet, waarschijnlijk niet veel beter dan een Albon nu doet ;)

En dat hij hier populair is snap ik maar voor RBR natuurlijk commercieel gezien totaal niet interessant, dan kun je beter een Albon in de auto zetten welke vergelijkbare prestaties zal leveren en ook nog eens Thaise roots heeft (altijd lekker om de grootste aandeelhouder een beetje te paaien).
Ik weet niet of Stroll een betere of mindere coureur is dan Hulkenberg. Als we vinden dat de roze Mercedes de tweede of derde auto van het veld is, dan vallen mij de prestaties van Stroll toch erg tegen. Zeker bij de afgelopen race, waarbij het "moederteam" al jaren op dit circuit dominant is (nog meer dan op andere circuits :P ). Het wordt Hulkenberg heel erg aangerekend dat hij nooit podium heeft gereden. Daar moet wel tegen over gezet worden dat Mercedes, Ferrari en Red Bull de afgelopen 7 jaar bijna altijd de podium plaatsen hebben verdeeld. Dan wordt altijd weer gezegd: "Hockenheim 2019 had hij de kans". Ik ben wel van mening dat hij het daar heeft vergooid, maar als je ziet wie daar allemaal meer van de baan afschoten (of een 360 maakten ;)) waren de condities ook wel bijzonder tricky. Ik zou Stroll en Hulkenberg toch graag tegen elkaar zien rijden.
Maar is die Roze Mercedes wel de 2e of 3e auto van het veld? Ik denk dat ze op kwalificatie snelheid leuk mee komen maar in de race vallen ze iedere keer tegen dus ik betwijfel het.

Ja ze staan voor een Renault, Alfa Romeo, Alfa Tauri e.d. maar dat stonden ze vorig jaar ook en toen had men nog niet de beschikking over deze wagen. Ik denk dat de snelheid waarvan iedereen denkt dat ze het gewonnen hebben met het kopiëren ernstig overschat wordt op racepace. Ja die wagen is snel over een ronde maar met alleen een snelle ronde win je geen races (Monaco uitgezonderd ;) ).

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 13:53
LA-384 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:50:
[...]

Zal met herkenning voor de nieuwe Amerikaanse kijkers te maken hebben denk ik ;) . Moeten ze wel weer ten alle tijde hetzelfde soort mondkapje dragen.
Laten we vooral niet te veel achter dingen gaan zoeken, het zijn gewoon preventieve maatregelen die er zijn om het seizoen in goede banen te laten verlopen. Heeft niks met nieuwe Amerikaanse kijkers te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Heb een niche vraag: welke sponsor is al 3 races afgeplakt bij de Ferarri pits-crew? rood stickertje over de onderste van de 3 logos op de mouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

naitsoezn schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Oud nieuws begrijp ik :) , dacht dat dit alsnog wel gehanteerd zou worden.
Maar helaas komt MERC ermee weg :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:53

Moofnor

King of my castle

Sniffels schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:59:
Heb een niche vraag: welke sponsor is al 3 races afgeplakt bij de Ferarri pits-crew? rood stickertje over de onderste van de 3 logos op de mouw ?
Dat is een leuke, gezien deze foto vergeleken met bestickerde fotos, gok ik Weichai?

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Dat hoefijzer op Hamilton z'n wagen, wel zo toepasselijk

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:13

Spotmatic

Ken sent me

Soggney schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:06:
Dat hoefijzer op Hamilton z'n wagen, wel zo toepasselijk
Ik weet het verhaal erachter maar laten we hopen dat zijn geluk eens een keertje op is. Stuur maar een extra portie naar HUL. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:45
Moofnor schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Dat is een leuke, gezien deze foto vergeleken met bestickerde fotos, gok ik Weichai?
Helemaal juist, https://www.gpblog.com/en...also-loses-a-sponsor.html

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Plenkske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Trixi schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:57:
[...]

Laten we vooral niet te veel achter dingen gaan zoeken, het zijn gewoon preventieve maatregelen die er zijn om het seizoen in goede banen te laten verlopen. Heeft niks met nieuwe Amerikaanse kijkers te maken.
We hebben het niet over het mondkapje an sich, maar over de profielfoto waarin ook een mondkapje gedragen wordt ;) . Ik doe de suggestie dat het mondkapje uit de profielfoto waarschijnlijk meer met herkenning te maken heeft dan met veiligheid. (Nieuwe) kijkers zullen een ("nieuwe") coureur moeilijker herkennen mèt mondkapje, dus kun je beter consistent zijn in de manier waarop je de coureur afbeeld.

Het kan natuurlijk ook zijn om consequent een bepaalde boodschap uit te dragen, namelijk die van "draag een mondkapje, wij doen het ook".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Moofnor schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Weichai tnx, weer een mysterie voor mij de wereld uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nee, niet Weichai. ;( _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Gaan ze daar dit weekend mee rijden? Krijgen ze te maken met grid penalty's?

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18

DataGhost

iPL dev

DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:45:
En nu gaat Mercedes gewoon RBR haar trucje doen met veredelde DRS kleppen. Zo ver liggen ze dus voor dat ze dit durven. -O-
[Afbeelding]

En een nieuwe bandenstapel in bocht 11 vanwege Kvyat.
[Afbeelding]
Was deze al langsgekomen?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EewIjZpWoA4YyH0?format=jpg&name=large
RB doet hetzelfde als Mercedes, had ik het misschien toch verkeerd :) Ik ben wel nog steeds benieuwd of deze er zaterdagmiddag ook op zit.

Edit: op f1technical zeggen ze dat de Leclerc afgelopen weekend ook met zo'n vleugel reed en dat het best goed leek te werken. Dus ze hebben het allebei afgekeken van Ferrari :+

[ Voor 11% gewijzigd door DataGhost op 07-08-2020 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DataGhost schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:12:
[...]

Was deze al langsgekomen?
[Afbeelding]
RB doet hetzelfde als Mercedes, had ik het misschien toch verkeerd :) Ik ben wel nog steeds benieuwd of deze er zaterdagmiddag ook op zit.
Nee, maar hope has been restored. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Redbull doet een Ferrari´tje
mensen voor de auto zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Luxicon schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:12:
[...]

Gaan ze daar dit weekend mee rijden? Krijgen ze te maken met grid penalty's?
Geen penalties, of ze er mee rijden zal nog moeten blijken. Ze kunnen er bv. ook alleen in de training mee rijden zodat ze toegevoegd zijn aan de pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
VER weer vanalles aan het testen?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
hansvk schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:15:
liquid nitrogen koeling in de neus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
basvn schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:13:
Redbull doet een Ferrari´tje
mensen voor de auto zetten
En het was zo goed bedoelt die regel van de FOM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hansvk schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:15:
Mercedes brake ducts van vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sniffels schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:16:
[...]

liquid nitrogen koeling in de neus
ter voorkoming van warme voeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
P.O. Box schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:25:
[...]

ter voorkoming van warme voeten?
Om de lucht te koelen, alvorens dit afgevoerd wordt langs de rest van de auto.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:44
Ik denk dat we de softs weinig gaan zien in de race, of wellicht hebben ze uiteindelijk geen keus. Albon gaf net aan op de radio dat ze al op waren rond bocht 12-13. Dan moet je dus nog een aantal bochten, en ook nog eens cruciale bochten.

Denk dat ze in racetrim dan ook behoorlijk snel naar de haaien zijn als je ze gaat gebruiken. Kom maar door met een winnende 4 stop-strategie, zoals Schumacher eens heeft laten zien _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Jasphur schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:18:
[...]

En het was zo goed bedoelt die regel van de FOM :P
Ik zie toch liever monteurs voor de wagen staan dan die stomme schermen. Nu pikt de camera nog wel eens iets mee.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Laatst online: 20:07
Aardappelbakker schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:29:
Denk dat ze in racetrim dan ook behoorlijk snel naar de haaien zijn als je ze gaat gebruiken. Kom maar door met een winnende 4 stop-strategie, zoals Schumacher eens heeft laten zien _/-\o_
Hier hoop ik ook op. Het kan ook haast niet anders, aangezien niemand 8 harde bandensets heeft meegenomen, dus ze moeten heel veel op de softs gaan rijden. Word leuk zondag om te kijken hoe ze met de omgaan. Kijk erna uit :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Aardappelbakker schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:29:
Ik denk dat we de softs weinig gaan zien in de race, of wellicht hebben ze uiteindelijk geen keus. Albon gaf net aan op de radio dat ze al op waren rond bocht 12-13. Dan moet je dus nog een aantal bochten, en ook nog eens cruciale bochten.

De mediums van vorige week, zijn de hard van deze week. heeft grojean vorige week iets van 32 rondes op gereden. als langste
denk dat een 2 stopper sowieso de norm word, en misschien nog wel een 3 stopper? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
MC_Sparkles schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:31:
[...]

Hier hoop ik ook op. Het kan ook haast niet anders, aangezien niemand 8 harde bandensets heeft meegenomen, dus ze moeten heel veel op de softs gaan rijden. Word leuk zondag om te kijken hoe ze met de omgaan. Kijk erna uit :9~
Ze hebben geen keuze gehad in banden. Iedereen heeft hetzelfde gekregen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
MC_Sparkles schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:31:
[...]

Ik wist het ook niet, maar alle teams hebben voor het hele seizoen het zelfde aantal banden per compound gekregen :)

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.