HULKENBERG!!!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
https://f1manager.info/ranking/4605
Nee, heel goed gedaan door Nico! Niet meteen zo negatief benaderen.Exocet schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:01:
Slecht van Max
"When you grow up your heart dies"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 44% gewijzigd door WhySoSerious op 08-08-2020 16:02 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waiting on the world to change
[ Voor 18% gewijzigd door Maurice079 op 08-08-2020 16:03 ]
PSN: xMaurice93
Mwoh... Beetje lastig.Exocet schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:01:
Slecht van Max
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
HUL brengt 0 eigen geld (sponsoren) mee, dat helpt niet.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:02:
Het kan toch haast niet dat HUL volgend jaar niet weer ergens rijdt?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Of Hulk en Max rijden elkaar van de baanDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:03:
Dus morgen een Mercedes die de finish niet haalt en Hulk podium.
Op kwalificatie-pace wel, racepace gaan we morgen zienVidaR-9 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:03:
Mooi dat het nu bevestigd is dat RP een betere auto heeft dan RBR.
Mwah, voorlopig heeft die RP in de races nog niet veel gepresteerd. Eén rondje knallen in op een pseudo-vrije baan zegt me niet zoveel.VidaR-9 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:03:
Mooi dat het nu bevestigd is dat RP een betere auto heeft dan RBR.
Laten we even de race afwachtenWoudloper schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:04:
Knap dat Hulkenberg de ware potente laat zien van de roze Mercedes. Bijzonder te meer omdat Perez en Stroll ondanks het materiaal niet voorbij RBR komen.
Denk dus dat die roze Mercedes echt sneller is als RBR, maar dat de rijders het onvoldoende benutten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is wel weer het 2e weekend op dezelfde baan. De iets minder slimme koppen bij RP hebben wat meer tijd nodig om alles uit die auto te halen.Woudloper schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:04:
Knap dat Hulkenberg de ware potente laat zien van de roze Mercedes. Bijzonder te meer omdat Perez en Stroll ondanks het materiaal niet voorbij RBR komen.
Denk dus dat die roze Mercedes echt sneller is als RBR, maar dat de rijders het onvoldoende benutten.
I served in a company of heroes.
Dat zit er denk ik echt niet in. Misschien in het begin, maar na de eerste stop is het voorbij. Max heeft voor de race een betere uitgangspositie en is waarschijnlijk sneller.PatrickC schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:03:
En nu je 3e plek minimaal handhaven morgen Nico, desnoods ten koste van Max!
Bensimpel schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:06:
Als hulk morgen weer niet kan starten he, dan laat ik mijn account hier op tweakers verwijderen.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-08-2020 16:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt me niet. Perez brengt veel geld met zich mee toch?mr thee schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:05:
Perez wordt denk ik bedankt voor de bewezen diensten en hulk er in
LOL, ik denk dat de 20 miljoen die Perez meeneemt toch wat zwaarder telt. Je moet nogal wat extra punten scoren om dat terug te verdienen. (En voorlopig heeft de Hulk niet de beste naam op dat gebiedmr thee schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:05:
Perez wordt denk ik bedankt voor de bewezen diensten en hulk er in
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Vooral omdat iedereen om je heen op zachtere banden start. Ik denk dat hij moet accepteren dat hij wat plekken verliest in de eerste ronde, maar het is prima inhalen op dit circuit dus geduld hebben en p3 pakken op racepace.MikeyMan schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:05:
Ben benieuwd waar max ligt na de eerste ronde. Wordt in ieder geval interessant qua strategie.
Bookmark staatBensimpel schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:06:
Als hulk morgen weer niet kan starten he, dan laat ik mijn account hier op tweakers verwijderen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waiting on the world to change
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Bij RBR. Dit is namelijk iets waar Marko naar zal kijken. Instappen, beetje kunnen wennen en die auto maximaliseren. Kom op, we willen Hulk. Perfecte no.2 voor dat team die het waarschijnlijk ook zal accepteren.PalingDrone schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:04:
HUL reserveert ff een stoeltje voor volgend jaar
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Haha het begin is er! En ik ga me er zeker aan houden, deze man verdient toch nu gewoon een stoeltje voor 2021!basvn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:07:
[...]
Bookmark staat![]()
net als de belofte van @p0st
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En toch kon de Hulk Ricciardo vorig jaar behoorlijk goed bijhouden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Nope. Ricciardo is dan ook geen makkelijke coureur om te verslaan.
Ik denk idd dat RBR echt wel een 2e rijder wil die gewoon standaard 1 a 2 tiende achter max zit. Albon gaat het gewoon niet halen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:10:
[...]
Bij RBR. Dit is namelijk iets waar Marko naar zal kijken. Instappen, beetje kunnen wennen en die auto maximaliseren. Kom op, we willen Hulk. Perfecte no.2 voor dat team die het waarschijnlijk ook zal accepteren.
Nee, zelfs als hij een team zou hebben dat zou bestaan uit De 2 beste rijders van het veld, zou er 1 moeten wijken voor zoonlief.Luapper schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:05:
Gaat papa stroll zijn zoon opofferen voor de Hulk?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Liever een stoeltje in een podium pakkend top-team, als geen stoeltje.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:10:
[...]
Bij RBR. Dit is namelijk iets waar Marko naar zal kijken. Instappen, beetje kunnen wennen en die auto maximaliseren. Kom op, we willen Hulk. Perfecte no.2 voor dat team die het waarschijnlijk ook zal accepteren.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan nog wel ff een plek zien te vinden voor ALB en zijn Thaise energiedrankdollars.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:10:
[...]
Valt wel mee, kost maar 10Ktlpeter schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
McLaren met een hele dikke lens foto's aan het maken van Max zijn Red Bull.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Getuige de boks van Max naar Nico is dat inderdaad zo.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:12:
....en ik denk dat Max het Hulk ook wel gunt.
Zoals Bottas ook vlak achter Hamilton rijdt, wint als hij een mindere dag heeft maar wel aan de kant gaat wanneer dat nodig is.Chefbierrr schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:11:
Ik denk idd dat RBR echt wel een 2e rijder wil die gewoon standaard 1 a 2 tiende achter max zit.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een Mercedes die sneller is is weinig reden tot ongerustheidsjaool schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:13:
[...]
Getuige de boks van Max naar Nico is dat inderdaad zo.
En dat is dus precies wat je wil hebben. Ik zie Hulkenberg eigenlijk op het niveau van Bottas. Gewoon een zeer solide coureur die best wil accepteren dat hij no.2 is in ruil voor een plek bij een topteam. Af en toe echt heel erg snel en iemand die punten en podia pakt.Bart-Willem schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:11:
[...]
En toch kon de Hulk Ricciardo vorig jaar behoorlijk goed bijhouden.De eindstand zei bovendien niet alles: Hulk heeft regelmatig Ricciardo in de race niet in mogen halen en zelfs een paar keer voor moeten laten, wat dus het puntenverschil verklaart. Anders was het (nagenoeg) gelijk geworden.
Uiteraard. Wel een beetje moeilijk te zien nog wat die RP nu brengt. Had HUL hier boven PER (ipv STR) gestaan dan had ik er al meer vertrouwen in. Verder denk ik wel dat dat stukje racingcraft van HUL wel ok is, nu het nog succesvol afronden. Morgen zal ie Max hoogstwaarschijnlijk niet achter hem kunnen houden, maar zal ie dus 4e plek moeten kunnen houden.Chefbierrr schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:11:
[...]
Ik denk idd dat RBR echt wel een 2e rijder wil die gewoon standaard 1 a 2 tiende achter max zit. Albon gaat het gewoon niet halen.
Denk je? Weet je wat potentiële podiums (no pun intended) doen op het gebied van sponsoren aantrekken? Dan is die 20 miljoen zo ingelopen. En met een vermogen van 2.6 miljard, lig je niet wakker van een paar miljoen verschil denk ik zo.vliegnerd schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:07:
[...]
LOL, ik denk dat de 20 miljoen die Perez meeneemt toch wat zwaarder telt. Je moet nogal wat extra punten scoren om dat terug te verdienen. (En voorlopig heeft de Hulk niet de beste naam op dat gebied)
Sowieso ook in de laatste run in T14 weer over het gras, dus daar heeft die al wat laten liggen.JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:16:
Dat Hulkenberg verbaasd was om op p3 te staan geeft denk ik aan dat hij weet dat hij nog niet alles er uit heeft kunnen halen door de korte voorbereidingstijd. Hij laat hiermee ook zien dat Stroll eigenlijk een erg matige coureur is.
Verwijderd
Volgens mij heeft Perez heel wat meer keren op het podium gestaan hoor.StealthyPeanut schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:18:
[...]
Denk je? Weet je wat potentiële podiums (no pun intended) doen op het gebied van sponsoren aantrekken? Dan is die 20 miljoen zo ingelopen. En met een vermogen van 2.6 miljard, lig je niet wakker van een paar miljoen verschil denk ik zo.
Jup zo denk ik er ook over, Hulkenberg kan tenminste ook meehelpen om de auto beter te maken. Als Hulkenberg morgen een goed resultaat neerzet moet Helmut hem maar eens opzoekenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:15:
[...]
En dat is dus precies wat je wil hebben. Ik zie Hulkenberg eigenlijk op het niveau van Bottas. Gewoon een zeer solide coureur die best wil accepteren dat hij no.2 is in ruil voor een plek bij een topteam. Af en toe echt heel erg snel en iemand die punten en podia pakt.
Het is ook niks tegen Albon. Hij lijkt ook langzaam te verdrinken en dat werkt gewoon niet. Gasly is ook duidelijk sneller dan Kvyat dus die mag met pensioen en Albon terug naar Alpha Tauri. Heb je een goede twee coureurs voor het B-team. Dat is precies de situatie die ze in de dominante jaren hadden en dat werkte, oké behalve Webber.
That would be the best timeline.Krankenhausen schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:22:
Dus, HAM BOT eerste bocht samen eraf. Max, Hulk, RIC podium?
alles kan off-topic
Dat dacht ik dus ook. Een man kan dromen, toch?
Volledig mee eens. Daarom zie ik Hulk graag bij RBR, want ik denk dat ze als team daar veel meer hebben dan aan een Albon of Gasly. De feedback van Hulk lijkt ook tig keer beter (zie bijvoorbeeld hoe 'ie vorige week het verschil wist te duiden tussen de RP en de Renault van vorig jaar na slechts een paar rondjes) terwijl Albon helemaal geen feedback lijkt te kunnen geven (wat logisch is gezien de ervaring, maar het helpt RBR en Verstappen niet). Ik zou dus ook Albon terugzetten naar AT, Kvyat eruit en Hulk bij RBR laten instappen (al dan niet tot einde van het jaar indien Vettel alsnog beschikbaar is).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:15:
[...]
En dat is dus precies wat je wil hebben. Ik zie Hulkenberg eigenlijk op het niveau van Bottas. Gewoon een zeer solide coureur die best wil accepteren dat hij no.2 is in ruil voor een plek bij een topteam. Af en toe echt heel erg snel en iemand die punten en podia pakt.
Het is ook niks tegen Albon. Hij lijkt ook langzaam te verdrinken en dat werkt gewoon niet. Gasly is ook duidelijk sneller dan Kvyat dus die mag met pensioen en Albon terug naar Alpha Tauri. Heb je een goede twee coureurs voor het B-team. Dat is precies de situatie die ze in de dominante jaren hadden en dat werkte, oké behalve Webber.
Je hebt net als Ziggo even gemist dat bijvoorbeeld Ricciardo dat ook deed ?sjaool schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:13:
[...]
Getuige de boks van Max naar Nico is dat inderdaad zo.
volgens mij heb ik vorige week ook gezegd dat Vettel in de RBR geen zin heeft. Die kerel haat een instabiele achterkant, en dat is net wat de RBR wel heeft dit jaar.RobertMe schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:23:
Maar VET is hier op het forum nu weer afgeschreven? Twee weken terug wou iedereen Albon uit z'n stoeltje schoppen om plaats te maken voor VET. Nu moet HUL weer die plek innemen. Make up your minds.
En sowieso zijn alle stoeltjes min of meer al gevuld. Als er zoals het er nu op lijkt geen plek is voor Vettel dan lijkt mij dat er al helemaal geen plek is voor Hulkenberg. Tenzij het lagere salaris van de Hulk (die nog nooit op het podium heeft gestaan) belangrijker is dan de 4 WDCs van Vettel.
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 08-08-2020 16:31 ]
Het ging even specifiek als antwoord op DaniëlWW2.FabianGTI schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:25:
[...]
Je hebt net als Ziggo even gemist dat bijvoorbeeld Ricciardo dat ook deed ?![]()
Ik denk dat iedereen het hem wel gunt
Dat punt van die feedback is inderdaad volgens mij bij HUL erg sterk. Je zag afgelopen jaren ook dat hij vooral bezig was met afstelling voor zondag, dat is ook wel belangrijk. Geen idee of hij dat nu ook heeft gedaan (lijkt me niet), maar hij is daar wel vrij sterk in.Bart-Willem schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:24:
[...]
Volledig mee eens. Daarom zie ik Hulk graag bij RBR, want ik denk dat ze als team daar veel meer hebben dan aan een Albon of Gasly. De feedback van Hulk lijkt ook tig keer beter (zie bijvoorbeeld hoe 'ie vorige week het verschil wist te duiden tussen de RP en de Renault van vorig jaar na slechts een paar rondjes) terwijl Albon helemaal geen feedback lijkt te kunnen geven (wat logisch is gezien de ervaring, maar het helpt RBR en Verstappen niet). Ik zou dus ook Albon terugzetten naar AT, Kvyat eruit en Hulk bij RBR laten instappen (al dan niet tot einde van het jaar indien Vettel alsnog beschikbaar is).
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat zijn eigenlijk die flapjes aan de zijkant?GAIAjohan schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:32:
Dat model mondkapje die de coureurs dragen lijken echt dramatisch slecht.. vervang die shit dan
Elastiekautje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:34:
[...]
Wat zijn eigenlijk die flapjes aan de zijkant?
Filtersautje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:34:
[...]
Datgene wat je ziet (voor het overgrote deel), is gewoon stof, die inderdaad vrij slecht zal werken. Aan de binnenkant zit vervolgens een verwisselbare filter, waarbij die flapjes door het stof steken om ze vast te zetten.autje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:34:
[...]
Vettel is niet afgeschreven, maar er zijn natuurlijk vraagtekens bij een viervoudige wereldkampioen naast Max zetten. Dat gaat gewoon explosief worden met als resultaat dat Mercedes waarschijnlijk nog verder uit kan lopen. Dat wil je niet. Tweede is het statement. RBR draait om Max, laten we daar niet moeilijk over doen. Vettel terughalen is dan wel een beetje een anti statement. Vettel is alleen ook de jongste niet meer en Max is de toekomst en laat dat week op week gewoon zien. Zo'n coureur wil je niet wegduwen.RobertMe schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:23:
Maar VET is hier op het forum nu weer afgeschreven? Twee weken terug wou iedereen Albon uit z'n stoeltje schoppen om plaats te maken voor VET. Nu moet HUL weer die plek innemen. Make up your minds.
En sowieso zijn alle stoeltjes min of meer al gevuld. Als er zoals het er nu op lijkt geen plek is voor Vettel dan lijkt mij dat er al helemaal geen plek is voor Hulkenberg. Tenzij het lagere salaris van de Hulk (die nog nooit op het podium heeft gestaan) belangrijker is dan de 4 WDCs van Vettel.
Nu al zin in de mindgames van Alonso bij Ocon!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:37:
[...]
Vettel is niet afgeschreven, maar er zijn natuurlijk vraagtekens bij een viervoudige wereldkampioen naast Max zetten. Dat gaat gewoon explosief worden met als resultaat dat Mercedes waarschijnlijk nog verder uit kan lopen. Dat wil je niet. Tweede is het statement. RBR draait om Max, laten we daar niet moeilijk over doen. Vettel terughalen is dan wel een beetje een anti statement. Vettel is alleen ook de jongste niet meer en Max is de toekomst en laat dat week op week gewoon zien. Zo'n coureur wil je niet wegduwen.
Hulkenberg was ondertussen aardig in de buurt van Ricciardo waar Ocon op het moment aardig weggereden word. Dat gaat nog wat worden met Fernando frigging Alonso, maar dat is voor volgend seizoen. Het laat alleen wel zien dat Hulkenberg gewoon zeer solide is en hij laat het hier ook zien. Bij elkaar heeft hij nu nier eens honderd rondjes gereden op Silverstone en hij heeft die auto onder controle en begint de grenzen al op te zoeken. Vervolgens is Hulkenberg zonder opties en waarschijnlijk veel inschikkelijker als het gaat om een No.2 positie accepteren. Dat is wat een topteam wil. Ferrari had Barrichello, RBR een duidelijk niet tevreden Webber en Mercedes heeft Bottas. Natuurlijk is er niks aan als ze aan de kant worden geschoven met teamorders, maar dat is gewoon een onderdeel van de sport.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 08-08-2020 16:42 ]
Dus F1 bestaat enkel uit een zwarte en roze Mercedes?Exocet schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:23:
Red Bull dus nu officieel toegetreden tot F1.5
Laat dat niet eigenlijk zien hoe slim de deal is van Mercedes om RP zoveel te laten kopieren. Zonder die "Pink Mercedes" had men het dit jaar waarschijnlijk heel weinig over Mercedes gehad.Tk55 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:44:
[...]
Dus F1 bestaat enkel uit een zwarte en roze Mercedes?
Het is een variant (ander kleur en logo) van: https://www.u-mask.eu/GAIAjohan schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:32:
Dat model mondkapje die de coureurs dragen lijken echt dramatisch slecht.. vervang die shit dan
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq