"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Maar die gooien de Honda Motor al open in Q2Maarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
En Gasly P4. wat zit er in die Toro Rosso?!
Iets dat je vleugels geeft, dat kan niet anders!Maarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
Waiting on the world to change
Gasly voelt zich gewoon weer goed.Maarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
GAS heeft vertrouwen in die Alpha Tauri dat scheelt ook tienden van seconden. Hij zit ook lekker in zijn vel bij dat team.Maarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
"When you grow up your heart dies"
Goed gedaan, leuk om te zien dat AT er goed bijzit
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En vlak de safetycar niet uit.MikeyMan schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Tsjah, logisch beredeneerd liever met een zware auto op hard met deze slijtage? Hard - med - med toch?
Is er al een bandenoverzicht?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die drinken gewoon stoom tijdens de raceDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:31:
[...]
Kennelijk gewoon water, water dat tijdens de race steeds heter word omdat de fles meestal vlakbij de radiatoren van de PU zit.
Gok erop dat ze tijdens de Q die drinktankjes gewoon leeg laten
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Hij heeft er in het eerste helft van vorig seizoen natuurlijk al in geredensjaool schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:45:
[...]
GAS heeft vertrouwen in die Alpha Tauri dat scheelt ook tienden van seconden. Hij zit ook lekker in zijn vel bij dat team.

-
Die heeft Max wel voor hem. 😋PatrickC schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:46:
Zou Helmut Marko het nummer van the Hulk hebben?
Idd, en grote kans dat als hij weer naar RBR gaat, hij wederom verzuipt.sjaool schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:45:
[...]
GAS heeft vertrouwen in die Alpha Tauri dat scheelt ook tienden van seconden. Hij zit ook lekker in zijn vel bij dat team.
Hoog tolerantievermogen hier op het forum qua namen. Ik vind Toro Rosso nog steeds beter klinken dan Alpha Tauri.Maarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:46:
Wordt 3 keer gequotet, maar niet op het feit dat ik AT een TR noemde.
Een halve RB15 🤡Maarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:44:
En Gasly P4. wat zit er in die Alpha Tauri?!
Testing, one, two ...
Net ging het over STR en ik lees dan gewoon Scuderia Toro RossoMaarten_E schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:46:
Wordt 3 keer gequotet, maar niet op het feit dat ik AT een TR noemde.

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De goede helft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop het niet!PatrickC schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:46:
Zou Helmut Marko het nummer van the Hulk hebben?
WindvlaagjeBensimpel schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:47:
En ham en bottas hebben zo een plof, haalt max pole en moet die op harde banden starten. Weg voordeel
Bensimpel
Positieve meneer
Hulk en verstappen? Zou wel cool zijn hoor. Spreken beide Nederlands
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heb ik ook iedere keer als ik STR lees.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:47:
[...]
Net ging het over STR en ik lees dan gewoon Scuderia Toro Rosso
"Heh, wat hebben zij met SportPesa Racing Point Formula One Team te doen?"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- DaniëlWW2
- Niet online
Jup, Max op geel.hoevenpe schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:49:
Zag ik Max op geel?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Laat ze maar een andere coureur verpesten daarBensimpel schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:48:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
VET spreekt ook best wat Nederlands, maar die slaat momenteel geen deuk in een warm pakje boter.Bensimpel schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:48:
[...]
Zouden ze bij Ferrari aan het natrappen zijn en de marktwaarde van VET momenteel vernietigen door hem geen kans te geven tegenover LEC?
[ Voor 19% gewijzigd door PalingDrone op 08-08-2020 15:51 ]
Wat zou exact daar de reden voor zijn? Zou apart zijn als geel sneller is dan rood.
VET komt niet verder dan gemeenschap in de keuken... Daar heb je niet veel aan.PalingDrone schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
VET spreekt ook best wat Nederlands, maar die slaat momenteel geen deuk in een warm pakje boter.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Ik zou verbaasd zijn als er rood gebruikt wordt in de race, gezien ze maar tien rondjes meegaan.Playa del C. schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:50:
Rood setje besparen voor de race i.c.m. de witte startband.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSN: xMaurice93
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 08-08-2020 15:53 ]
Tijdens een safety car wisselen naar rood zou een optie zijn volgens Olav Mol.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Ik zou verbaasd zijn als er rood gebruikt wordt in de race, gezien ze maar tien rondjes meegaan.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor de laatste rondjes of i.c.m een safety car.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Ik zou verbaasd zijn als er rood gebruikt wordt in de race, gezien ze maar tien rondjes meegaan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Inderdaad, niet zo best van Red BullMaurice079 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:53:
Wacht even. Is Renault nu sneller op een gelijkwaardige band?
En HULK was niet foutloos in zijn rondje, zit meer inhoevenpe schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:54:
Hulkenberg nu al 0,5s sneller dan Stroll...
Huh?Catmandos schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
iedereen die op de M heeft gereden moeten nog naar buiten op de S, omdat de S verplicht is te gebruiken in Q3
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
HUL is dan ook echt geen pannenkoek.hoevenpe schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:54:
Hulkenberg nu al 0,5s sneller dan Stroll...
Maar moet er nog wel even inkomen gezien hij ineens vanuit het niets dus weer terug is in de F1 vorige week.
Voor in het dossier van hoe het niet moet?tlpeter schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
McLaren met een hele dikke lens foto's aan het maken van Max zijn Red Bull.
Dat kan ook een algemeene fotograaf zijn, want die moeten ook team shirtjes dragen (zitten ook in de bubbel bij 1 bepaalt team,) 1 fotograaf per team.tlpeter schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
Volgens mij is het alleen zo dat je een setje softs krijgt die je weer moet inleveren. Bij mijn weten is het niet verplicht om ze te gebruiken.
Haha, zat precies hetzelfde te denken.BlackMonkey schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
Mclaren is de auto van volgend jaar aan het ontwerpen
[Afbeelding]

⏩ PVOutput☀️
Ik heb het net opgezocht, de rode is wel de mandatory Q3 tyre deze race (eigenlijk elke) maar in de Sporting Regulations staat niet superduidelijk dat 'ie daadwerkelijk gebruikt moet worden. Ik gok van wel dus daar zullen ze zo wel mee gaan rijden inderdaad. Maar misschien is daar een loophole in de manier van opschrijven.Catmandos schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
iedereen die op de M heeft gereden moeten nog naar buiten op de S, omdat de S verplicht is te gebruiken in Q3
- DaniëlWW2
- Niet online
FYI, de manier waarop ze aan de ontwerpen gekomen zijn mag niet, daar hebben ze een boete en puntaftrek voor gekregen. De auto is verder gewoon legaal, dus ze mogen er mee blijven rijden.
[ Voor 49% gewijzigd door FastFred op 08-08-2020 15:58 ]
.... Foto maar opvragen. Lijkt me best een gave fototlpeter schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Naar mijn idee krijgt ieder team in Q3 een gratis setje soft die ze daarna niet meer in de race mogen gebruiken. Puur voor Q3 dus.Catmandos schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:55:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Verwijderd
Eh een aantal teams vinden dat ook. En terecht.FastFred schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:
Zucht, Olav snapt niet waarom RP alleen een boete krijgt en niet het ontwerp aan moet passen
30 jaar F1 kijken en nog nooit van gehoord..DataGhost schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Ik heb het net opgezocht, de rode is wel de mandatory Q3 tyre deze race (eigenlijk elke) maar in de Sporting Regulations staat niet superduidelijk dat 'ie daadwerkelijk gebruikt moet worden. Ik gok van wel dus daar zullen ze zo wel mee gaan rijden inderdaad. Maar misschien is daar een loophole in de manier van opschrijven.
En dan gaat BOT weer grasmaaien, dubbel geel en Q is verpestDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:58:
Max weer als laatste op de baan.

Ik vrees dat hij niet de enige is.FastFred schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:
Zucht, Olav snapt niet waarom RP alleen een boete krijgt en niet het ontwerp aan moet passen
FYI, de manier waarop ze aan de ontwerpen gekomen zijn mag niet, daar hebben ze een boete en puntaftrek voor gekregen. De auto is verder gewoon legaal, dus ze mogen er mee blijven rijden.
We gaan het zien want RIC heeft alleen op de M gereden in Q3.DataGhost schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Ik heb het net opgezocht, de rode is wel de mandatory Q3 tyre deze race (eigenlijk elke) maar in de Sporting Regulations staat niet superduidelijk dat 'ie daadwerkelijk gebruikt moet worden. Ik gok van wel dus daar zullen ze zo wel mee gaan rijden inderdaad. Maar misschien is daar een loophole in de manier van opschrijven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Heb je in die 30 jaar wel eens teams op een hardere band, kwalificatie in zien gaan?ricardo246 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
30 jaar F1 kijken en nog nooit van gehoord..
Ik denk dat hij het heel goed snapt. Het is alleen zo dat RP er met een koopje vanaf komt en de FIA flauwtjes zegt dat ze RP niet willen dwingen om nieuwe brakeducts te ontwerpen. Wat ze geleerd hebben kun ze niet "ontleren" is de redenatie.FastFred schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:
Testing, one, two ...
Verwijderd
Maar ze komen dus wel elke week met een onderdeel waar ze illegaal aangekomen zijn aan de start. Dat is ook ergens raar.FastFred schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:
Lol, daar ging het niet om, maar verplicht op de zachte nog nooit van gehoord..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:59:
[...]
Heb je in die 30 jaar wel eens teams op een hardere band, kwalificatie in zien gaan?
U zei?PatrickC schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:
HAM heeft dus al de pole nu
⏩ PVOutput☀️
Toch niet dus...PatrickC schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:
HAM heeft dus al de pole nu
max 4
woehoe
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.