Hij is besmet, zal toch een periode "schoon" moeten zijn (verwacht ik)?DoubleDutch schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:23:
[...]
Misschien een gekke vraag, hoezo 3 wedstrijden?
De quarantaine is toch 2 weken?
Testing, one, two ...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij is besmet, zal toch een periode "schoon" moeten zijn (verwacht ik)?DoubleDutch schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:23:
[...]
Testing, one, two ...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hulk mag lekker stoeien met Max, het liefst met de radio open in het Nederlands...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ze moeten negatief testen. En daarna in een bubble blijven.Wom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:24:
Goed dat er getest wordt. Hopelijk heeft hij niet teveel last er van. Maar hoe werkt dat dan met coureurs die ze invliegen? Moeten die ook niet bepaalde leefregels volgen?
Twee weken quarantaine betekent dus dat die de donderdag/vrijdag van GP Spanje (als die door gaat) weer "vrij" komt. Lijkt mij krap aan. En uiteraard moet dan blijken dat ie het dan niet meer heeft.DoubleDutch schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:23:
[...]
ze mogen niet positief getest worden. (obviously)Wom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:24:
Goed dat er getest wordt. Hopelijk heeft hij niet teveel last er van. Maar hoe werkt dat dan met coureurs die ze invliegen? Moeten die ook niet bepaalde leefregels volgen?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Aan de andere kant, die worden ook getest en daar is geen melding over geweestLoeWn schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:36:
Laten we hopen dat het alleen Perez is en niet meer binnen het team. Kan me niet voorstellen dat hij op donderdagavond (laten we zeggen donderdagmiddag) z'n team nog niet heeft ontmoet binnen aanzienlijke afstand.
Ik zou het doen!
Maar als het goed is werken ze wel altijd met mondkapjes op. Juist om bubbels binnen het team te creëren. Als er fallout is zal het waarschijnlijk dus om een kleine groep gaan. Dus zeg eens wat: persdame / heer, fysio, wellicht de race engineer? Bv de engineering briefings doen ze al met mondkapjes op, dus de kans dat er daarbij overdracht is geweest is al kleiner.LoeWn schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:36:
Laten we hopen dat het alleen Perez is en niet meer binnen het team. Kan me niet voorstellen dat hij op donderdagavond (laten we zeggen donderdagmiddag) z'n team nog niet heeft ontmoet binnen aanzienlijke afstand.
Maar er is uiteraard wel contact tracing, en ook die zitten nu in zelf isolatie in afwachting van een hertest. Zoals een test een false positive kan geven, kan een test natuurlijk ook een false negative opleveren.rammes schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:37:
[...]
Aan de andere kant, die worden ook getest en daar is geen melding over geweest
Bron?RobertMe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:40:
[...]
Maar er is uiteraard wel contact tracing, en ook die zitten nu in zelf isolatie in afwachting van een hertest. Zoals een test een false positive kan geven, kan een test natuurlijk ook een false negative opleveren.
Ik zou het doen!
Dit heeft de fia/fom al meerdere keren verteld.
Dacht dat dat twee weken was en daarna moet hij natuurlijk schoon zijn. 🤔hardware-lover schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:24:
[...]
Hij is besmet, zal toch een periode "schoon" moeten zijn (verwacht ik)?
Racing Point kan gewoon coureurs uit de Mercedes reserve poel lenen. Stoffel zit alleen met de Formule E in Berlijn dus Gutierrez lijkt de logische keuze, maar de wildcard is natuurlijk Hulk.MikeyMan schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:44:
Vraag is dus nu wie er in de bubbel zitten en getest zijn. F2 coureur lijkt voor de hand te liggen? Maar wie heeft er genoeg punten?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RRRRobinnnn FrijnsMikeyMan schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:44:
Vraag is dus nu wie er in de bubbel zitten en getest zijn. F2 coureur lijkt voor de hand te liggen? Maar wie heeft er genoeg punten?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
of vettel naar RP. Sainz naar ferrari.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:46:
[...]
Racing Point kan gewoon coureurs uit de Mercedes reserve poel lenen. Stoffel zit alleen met de Formule E in Berlijn dus Gutierrez lijkt de logische keuze, maar de wildcard is natuurlijk Hulk.
[ Voor 11% gewijzigd door demonic op 30-07-2020 21:48 ]
[ Voor 54% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-07-2020 21:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FOM heeft bij monde van Ross Brawn al (meermaals?) aangegeven dat de kans zeer groot zou zijn dat er positieve tests zouden komen, en dat in dat geval geldt "the show must go on".MrSparkels schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:43:
Oei oei Perez....
Denk dat het nu best bal is in de paddock...
Dit wil je als FIA niet hebben. Toch wonderlijk dat hij op dit moment als enige uit de RP stal positief is.
Hopelijk schiet niet iedereen in een kramp en gaat het hele circus weer op slot.
Als Nico eenmalig terugkomt dan laat hij Lewis leven wint hij de race voor beide Mercedes wagens. Dikke middelvinger...DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:49:
Mooie start, Hamilton eraf getikt en Max wint.
*cough* @RacingPointF1 - I know Silverstone pretttyyyyy well. 🤷🏻♂️
— Alexander Rossi (@AlexanderRossi) 30 juli 2020
Having said that, @RacingPointF1, I can take the first plane to London. https://t.co/N8U3B467AX
— Giedo van der Garde (@GvanderGarde) 30 juli 2020
I’m free 🙋♂️ #JustSaying
— Felipe Drugovich (@FelipeDrugovich) 30 juli 2020
NO YOU’RE NOT
— MP Motorsport (@OfficialMPteam) 30 juli 2020
[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 30-07-2020 22:03 ]
Met zijn *cough* valt hij al af denk ikWom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:54:
[Twitter]
[Twitter]
Benieuwd wie er nog volgen met een open sollicitatie
Cries in Stoffel. Serieus, hij was waarschijnlijk eerste keuze.Wom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:54:
[Twitter]
[Twitter]
Was?DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:59:
Cries in Stoffel. Serieus, hij was waarschijnlijk eerste keuze.
Die heeft zelf een race dit weekend.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 8% gewijzigd door Arjan90 op 30-07-2020 22:07 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Idd:RobertMe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:02:
Trouwens, Perez... Die liep er in Hongarije toch al ziekjes bij? Dacht dat het verhaal was dat hij in kwalificatie en race wat grieperig was er daardoor achter Stroll kwalificeerde en in de race wat terug was gevallen. Die loopt dan toch niet al twee weken met covid-19 rond?
Want de tests waren elke 5 dagen? Dan zou die dus dinsdag getest kunnen zijn, vervolgens het virus opgelopen en zondag lekker naar huis zonder nog getest te zijn.
Nothing to see here
Zou Nyck de Vries theoretisch kunnen ook?MikeyMan schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:03:
Hebben rossi en van der garde überhaupt een licentie?
In principe hoeft het Racing Point geen punten te kosten. De punten die de invaller behaald worden gewoon bij Racing Point bijgeschreven. Wordt dan dus ook een leuk verhaal als een reserve coureur bij meerdere teams gaat rijden, want die heeft ook gewoon een totale puntenlijst over een team heen.Jasphur schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:02:
Naast potentieel misgelopen punten. Wat koste het Racing Point nog meer dat PER nu niet kan rijden?
Zit die niet net als Stoffel in Berlijn voor de FE?
Tja, die punten over meerdere teams gebeurt vaker, switch van Gasly/Albon, eerder Max met Kvyat, etc.RobertMe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:07:
[...]
In principe hoeft het Racing Point geen punten te kosten. De punten die de invaller behaald worden gewoon bij Racing Point bijgeschreven. Wordt dan dus ook een leuk verhaal als een reserve coureur bij meerdere teams gaat rijden, want die heeft ook gewoon een totale puntenlijst over een team heen.
Verdere invloed zal natuurlijk ook afhangen van of / hoeveel fallout er is, als ook de race engineer en/of monteurs uitvallen is de impact natuurlijk nog een stuk groter. Daarnaast zal een reserve coureur wellicht nog een stoeltje aangemeten moeten krijgen? Maar de fabriek ligt dan wel weer binnen loopafstand, dus dat is wel makkelijk.
Ik mag het hopen, anders moet die ook vervangen wordenTransportman schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:08:
[...]
Als ik De Vries zou zijn was ik nu al op vliegwinkel.nl aan het zoeken...Transportman schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:08:
Gezien de financiële situatie denk ik dat ze ( Let op de woordgrap ) eenJasphur schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:02:
Naast potentieel misgelopen punten. Wat koste het Racing Point nog meer dat PER nu niet kan rijden?
Wat blijft t ook een heerlijke hypocriete bende. Marko werd de vorige keer nog voor gek verklaard dat ie zeker had willen racen in Australië, waarbij Mercedes sterk gebruik heeft gemaakt van zijn machtspositie, gaat het hele feestje nu gewoon wel door. Ze plakken er wel een extra stickertje op. Ja ze zijn nu beter voorbereid maar als je jezelf terugtrekt omdat het niet gepast is heeft dat niks met je eigen voorbereiding te maken.RobertMe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:50:
[...]
FOM heeft bij monde van Ross Brawn al (meermaals?) aangegeven dat de kans zeer groot zou zijn dat er positieve tests zouden komen, en dat in dat geval geldt "the show must go on".
Ik vermoed dan ook dat elk team even een krabbel heeft moeten zetten om niet zomaar de stekker eruit te trekken. Wellicht dat het team met de besmetting wat opties heeft (auto minder of wellicht hele team terug trekken als er teveel gevallen zijn). Maar ik denk niet dat, zoals in Australië, andere teams de stekker eruit kunnen trekken.
En dan? Een coureur die nooit in de F1 geracet heeft, nooit in een F1 auto heeft gezeten (ja, misschien een keer als McLaren junior op de fabriek), en 0 relatie met Racing Point heeft lijkt mij nu niet de beste kanshebber op het zitje. Dan zie ik serieus nog eerder Giedo v.d. Garde instappen. Die heeft tenminste nog, outdated, F1 race ervaring.hoevenpe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:10:
[...]
Als ik De Vries zou zijn was ik nu al op vliegwinkel.nl aan het zoeken...
Een F1 race in een potentieel podiumwaardige auto is een no-brainer
Tja .... Dan gewoon aan zijn contract houden.RobertMe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:15:
[...]
Perez neemt een slordige 20 miljoen mee aan sponsorgeld, just saying
Goeie bubbel wel waar ze in levenDaniëlWW2 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:07:
Kennelijk is Perez na de race in Hongarije dus eerst naar Mexico gevlogen en daarna op vakantie gegaan in Italië...
https://translate.google....-silverstone-racing-point
En als dat sponsorgeld uit mexico komt gok ik op Esteban Gutierrez voor dit weekendRobertMe schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:15:
[...]
Perez neemt een slordige 20 miljoen mee aan sponsorgeld, just saying
Daarom hadden ze ook "twee weken" verlof
...en gezien dat er in Mexico amper getest wordt, was dat eerste waarschijnlijk geen goed idee.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:07:
Kennelijk is Perez na de race in Hongarije dus eerst naar Mexico gevlogen en daarna op vakantie gegaan in Italië...
https://translate.google....-silverstone-racing-point
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ze zijn beiden aardig (F1) ongetraind op dit moment, dus dan maar der Nicogambieter schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:26:
Als je kunt kiezen tussen Hulk en Gutierrez, dan lijkt het me vrij simpel. Hulk all the way.
Testing, one, two ...
Situatie is wat mij betreft niet te vergelijken. In Australië was er publiek bij, honderdduizenden over het hele weekend, als 0,1% van de aanwezigen het had zouden dat dus nog steeds honderden personen zijn. Het risico was daarmee al enorm hoog dat het extreem grote gevolgen voor het imago van de sport en de wereld zou hebben.BlackMonkey schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:13:
[...]
Wat blijft t ook een heerlijke hypocriete bende. Marko werd de vorige keer nog voor gek verklaard dat ie zeker had willen racen in Australië, waarbij Mercedes sterk gebruik heeft gemaakt van zijn machtspositie, gaat het hele feestje nu gewoon wel door. Ze plakken er wel een extra stickertje op. Ja ze zijn nu beter voorbereid maar als je jezelf terugtrekt omdat het niet gepast is heeft dat niks met je eigen voorbereiding te maken.
en dan ook maar als line-up voor volgend jaar Hulk-Vettel?
FIA maakt niks bekend behalve aantallen (protocol werkt nu dan wel slechtArjantje72 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:21:
Er waren toch ook twee individuen positief getest op Corona in Hongarije?
Hopelijk niet van hetzelfde team.
Dat record raakt hij pas kwijt als iemand anders meer races zonder podium rijdt.MuVo schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:30:
Wat zou het gaaf zijn als dan de Hulk rijd en een podium pakt, dan is hij van zijn record af!
Meest logische keuze zou Esteban zijn, die kent die roze Mercedes natuurlijk als geen ander (buiten Lewis en Valtteri)
Testing, one, two ...
Lijkt me een geweldig teamMacEnny schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:33:
[...]
en dan ook maar als line-up voor volgend jaar Hulk-Vettel?
Klopt, dan loopt het record niet verder op.mark-k schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:35:
[...]
Dat record raakt hij pas kwijt als iemand anders meer races zonder podium rijdt.
Als die een podium haalt kan die per definitie niet het record hebben op aantal starts zonder ooit een podium behaald te hebben?mark-k schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:35:
[...]
Dat record raakt hij pas kwijt als iemand anders meer races zonder podium rijdt.
Ik weet niet waar hij nu is maar als hij niet in Europa is gok ik op de Hulkhardware-lover schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:37:
[...]
Meest logische keuze zou Esteban zijn, die kent die roze Mercedes natuurlijk als geen ander (buiten Lewis en Valtteri)![]()
2019: Formula One: Mercedes-AMG Petronas Motorsport Simulator and Development Driver
Ik zou het doen!
Hoeven ze ook niet te kiezen tussen Perez en Stroll
[ Voor 33% gewijzigd door MacEnny op 30-07-2020 22:42 . Reden: dubbel gequote ]
Ding is wel dat Hulk sowieso "een vrij man" is. Hij bevindt zich niet in een bubbel, is ongetest, etc. Als Stoffel dit weekend FE rijdt dan zal die, gezien dat ook van FIA is, wel aan dezelfde regels/controles voldoen. Dus leven in bubbel, elke X dagen testen, ... Van Stoffel zal dan dus bekend zijn dat die "clean" is. Voor Hulk zal dat niet zo zijn, voor Gutiérrez durf ik dat niet te zeggen. Gezien Mercedes verhaal kan het best dat die sowieso meereist. Zoals Stoffel ook in Hongarije was.rammes schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:38:
[...]
Ik weet niet waar hij nu is maar als hij niet in Europa is gok ik op de Hulk
A.s. zondag 16:40, een paar ronden voor het einde van de Britse Grand Prix. Verstappen (P4) nadert op versere bandjes voorganger Hulkenberg (oude mediums) met rasse schreden. Gaat de Nederlander met een inhaalactie voor de derde plek, of gunt hij de Duitse invaller en voormalige paddockmaat diens eerste podium?MuVo schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:30:
Wat zou het gaaf zijn als dan de Hulk rijd en een podium pakt, dan is hij van zijn record af!
Ain't gonna happen. Volgens Kees van der Grind is het een wereldprestatie als Verstappen het podium haalt, en al knap als die in de top 4 eindigt.SunriseBGN schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:44:
[...]
A.s. zondag 16:40, een paar ronden voor het einde van de Britse Grand Prix. Verstappen (P4) nadert op versere bandjes voorganger Hulkenberg (oude mediums) met rasse schreden. Gaat de Nederlander met een inhaalactie voor de derde plek, of gunt hij de Duitse invaller en voormalige paddockmaat diens eerste podium?
Heeftie wel, op een ‘ludieke’ manier, maar dat heeftie 😜 (twitter / instagram)Jasphur schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:51:
Dit Giedo zich nog niet heeft aangeboden
[ Voor 15% gewijzigd door JoteW op 30-07-2020 22:53 ]
Twente komt eraan!
Jasphur schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:51:
Wom schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:54:
...
[Twitter]
...
...
Je doelde op deze?Jasphur schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:51:
[ Voor 11% gewijzigd door Overdrive97 op 30-07-2020 22:55 ]
Die loopt schijnbaar al op Silverstone rond (schrijven ze op AMuS)?rammes schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:38:
[...]
Ik weet niet waar hij nu is maar als hij niet in Europa is gok ik op de Hulk
[ Voor 51% gewijzigd door hardware-lover op 30-07-2020 23:07 ]
Testing, one, two ...
alles kan off-topic
Hij is alleen vandaag met zijn team geweest en we weten niet eens in welke mate. Daarnaast wordt zijn team gewoon getest en als het zo zou zijn zoals jij het nu schetst, hadden we het allang meegekregen..Ankona schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:06:
Als Perez niet mag rijden omdat hij positief test, wat is dan het idee van een bubble?
Moet nu zijn hele team niet in quarantaine? Mag er dus niet alleen een reserve coureur ingevlogen worden maar een compleet reserve team. En die moeten natuurlijk allemaal al in een bubble leven zodat ze vrij zijn van corona.
En aan de andere kant. Was het idee van een bubble niet dat de besmetting binnen de bubble blijft? Dus, vervelend dat Perez positief test maar daarmee is zijn team positief. Wat maakt het dan nog uit voor zijn team en waarom kan hij dan niet gewoon meedoen. Hij blijft toch binnen zijn bubble.
Verstappen wilt altijd zo hoog mogelijk eindigen, dus dat is wishfull thinking. Zeker een P3 laat hij niet voorbij gaan.SunriseBGN schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:44:
[...]
A.s. zondag 16:40, een paar ronden voor het einde van de Britse Grand Prix. Verstappen (P4) nadert op versere bandjes voorganger Hulkenberg (oude mediums) met rasse schreden. Gaat de Nederlander met een inhaalactie voor de derde plek, of gunt hij de Duitse invaller en voormalige paddockmaat diens eerste podium?
...
Dat had ie niet https://www.formula1.com/...do2HZhrAiZu6PTcxTya7.htmlDacuuu schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:13:
Ben erg benieuwd of Pérez ook klachten had.
Had hij bij de vorige race al niet ergens last van of hij voelde zicht niet helemaal fris?Dacuuu schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:13:
Ben erg benieuwd of Pérez ook klachten had.
Información desde Silverstone. Racing Point está preparando el asiento de Nico Hülkenberg para probar con el RP 20 mañana. Esteban Gutierrez se reportó con Mercedes pero la falta de actividad reciente le requiere una prueba de 300 km para reactivar su superlicencia.
— Luis Manuel López (@chacho_lml) 30 juli 2020
Information from Silverstone. Racing Point is preparing Nico Hülkenberg's seat to test RP 20 tomorrow. Esteban Gutierrez reported with Mercedes but the lack of recent activity requires a 300 km test to reactivate his super license.
[ Voor 103% gewijzigd door Edd op 30-07-2020 23:26 ]
-
staat dat op de speld of the onion?DoubleDutch schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:27:
Heb ergens gelezen dat papa stroll gaat rijd.
Niet meer risico lopen dan nodig? Als jouw partner positief test heb ik zo'n vermoeden dat jullie ook iets voorzichtiger met elkaar omgaan dan onder normale omstandigheden.Ankona schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:06:
Als Perez niet mag rijden omdat hij positief test, wat is dan het idee van een bubble?
Diegenen waarmee hij direct contact heeft gehad zijn ook in quarantaine en worden opnieuw getest.Moet nu zijn hele team niet in quarantaine?
Ik denk niet dat Racing Point veel personeel hoeft in te vliegen, fabriek ligt op 1 minuut rijden van het circuit volgens Google MapsMag er dus niet alleen een reserve coureur ingevlogen worden maar een compleet reserve team.
In zijn bubbel zijn wellicht personeelsleden die wel een ergere "reactie" op het virus hebben? En bubbels kruisen elkaar. Perez zit in zijn dubbel, heeft contact met zijn monteurs, maar die monteurs hebben ook weer contact met de monteurs van Stroll, dan is Stroll dadelijk ook besmet. In die zin vind ik het persoonlijk dan ook een rare gedachte om maar te gaan voor "hij heeft het nu toch, laat iedereen het maar krijgen en hopen dat het niet 'uit de bubbel' ontsnapt en niemand binnen de bubbel er wel ernstig ziek van wordt".En aan de andere kant. Was het idee van een bubble niet dat de besmetting binnen de bubble blijft? Dus, vervelend dat Perez positief test maar daarmee is zijn team positief. Wat maakt het dan nog uit voor zijn team en waarom kan hij dan niet gewoon meedoen. Hij blijft toch binnen zijn bubble.
Hij is officieel dan ook geen reserve coureurRobertMe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 00:06:
[...]
Wat heb je aan een reserve coureur die niet mag rijden?
Maar als die FP1/FP2 genoeg ronden rijd, zal het waarschijnlijk geen probleem zijn.2020: Formula One: Mercedes-AMG Petronas F1 Team Simulator and Development Driver
[ Voor 6% gewijzigd door Edd op 31-07-2020 00:15 ]
-
Het idee van de bubbel is, dat mocht iemand onverhoopt toch besmet raken het zich niet direct over de gehele paddock verspreidt. Het idee zou min of meer vergelijkbaar zijn met thuis blijven als je klachten hebt, je kan nog steeds je partner of kinderen aansteken maar verspreid het in ieder geval niet over het hele land/het gehele bedrijf. Het is nooit 100% te voorkomen dat COVID toch een bubbel binnen breekt, al is het maar omdat iemand per ongeluk buiten zijn bubbel treedt als hij bijvoorbeeld een oude bekende ziet en die uit gewoonte groet. Je kan ook niet de gehele paddock elk uur gaan testen.Ankona schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:06:
Moet nu zijn hele team niet in quarantaine? Mag er dus niet alleen een reserve coureur ingevlogen worden maar een compleet reserve team. En die moeten natuurlijk allemaal al in een bubble leven zodat ze vrij zijn van corona.
En aan de andere kant. Was het idee van een bubble niet dat de besmetting binnen de bubble blijft? Dus, vervelend dat Perez positief test maar daarmee is zijn team positief. Wat maakt het dan nog uit voor zijn team en waarom kan hij dan niet gewoon meedoen. Hij blijft toch binnen zijn bubble.
Volgens de Officiele F1 site is het om 00:00 nog 11 uurtjes wachten
[ Voor 44% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-07-2020 00:57 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq