Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat moesten ze anders doen?Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:34:
Rood voor wat grind op de baan... Man man man...
Doorrijden, drie auto's over de race lijn en de grindjes zijn weg.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Lewis met een bezem de baan schoon laten vegen?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Testing, one, two ...
Ze hebben het ook heel zwaar bij Mercedes... ze wisten ook al niet waar die rook pluimpjes vandaan kwamen...MC_Sparkles schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Ik bedoel meer dat die gewoon moet zeggen van "P1 en P2 voor ons, anders doen we t slecht" ipv dat downplayen.
https://f1manager.info/ranking/4605
Maar aan de andere kant zegt het ook wat over hoe zij bezig zijn. Ze zijn nooit tevreden en blijven hard werken voor elk beetje wat er te winnen valt.MC_Sparkles schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Ik bedoel meer dat die gewoon moet zeggen van "P1 en P2 voor ons, anders doen we t slecht" ipv dat downplayen.
I served in a company of heroes.
Vergeet de tyre vibrations nietpowah33 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:37:
[...]
Ze hebben het ook heel zwaar bij Mercedes... ze wisten ook al niet waar die rook pluimpjes vandaan kwamen...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat is hun concept. Tijdens de race hoor je dan ook vaak over vibration in the tires en dat soort opmerkingen. Op die manier proberen zij volgens mij hun prestatie op te pompen (ondanks de 'problemen' en de 'concurrentie' ...)MC_Sparkles schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
...
Welke sponsor?PalingDrone schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:38:
Ben ik nou de enige met zo'n dirty mind steeds wanneer ik de sponsor van Renault zie... ?
Of zijn naam wordt veranderd in Lewis Spinmilton.Verwijderd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:38:
Dus Ham zet zo de snelste ronde neer.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Geen grote fouten of grote correcties.hansvk schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:34:
VER zijn rondje iemand onboard gevolgd? Hoe was het?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik heb nog niets gezien maar ik focus niet echt op die Franse auto's.PalingDrone schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:38:
Ben ik nou de enige met zo'n dirty mind steeds wanneer ik de sponsor van Renault zie... ?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
DP world
Wil jij de eerste auto zijn?Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:36:
[...]
Doorrijden, drie auto's over de race lijn en de grindjes zijn weg.
DP world
Vooral dat eerste niet googlen op je werk
Er waren al achterliggers doorheen gereden.
Bij dat eerste krijg ik Digital Paintings, dpreview.com etc. Die mag ik beide prima Googlen op mijn werk.PalingDrone schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:39:
[...]
DP world
Vooral dat eerste niet googlen op je werk
"When you grow up your heart dies"
Op full speed?Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:40:
[...]
Er waren al achterliggers doorheen gereden.
Inderdaad, maar 8 tiende voor de volgende in de lijst, wat een trieste bedoening.Jasphur schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:41:
Ha. Gele eerste sector voor HAM. Dat wordt niks
pff, hij zit maar 8 tiende voor de Red Bull. Toto Wolff krijgt het al spaans benauwdJasphur schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:41:
Ha. Gele eerste sector voor HAM. Dat wordt niks
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Daar heb ik ook respect voor, alleen dat ze na jaren dominant te zijn en heel veel te winnen nog steeds niet uitspreekt dat je de beste bent en doet alsof je heel hard je best moet doen om op t podium te eindigen snap ik niet. Tuurlijk zijn er wel banen waar ze het echt moeilijk hebben en er echt concurrentie is, maar dat is niet silverstone.Vuvuzela schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:37:
[...]
Maar aan de andere kant zegt het ook wat over hoe zij bezig zijn. Ze zijn nooit tevreden en blijven hard werken voor elk beetje wat er te winnen valt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat is al heel vaak voorbij gekomen en hoe het zit weet ik niet, maar bijvoorbeeld Mercedes stopt er ook veel geld in. Het zou wel makkelijk zijn als andere teams dat voor weinig geld over kunnen nemen.GAIAjohan schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:42:
Als racing point de Mercedes na mag bouwen, waarom niet gewoon als eis stellen dat de wereldkampioen alle cad gegevens van de auto moet delen met de concurrenten zodat zij ook door kunnen ontwikkelen, en je wellicht een gelijker speelveld krijgt.
...
Dat is wel de regel bij robot voetbal. Desnoods pad na twee jaar maar ik ben voor.GAIAjohan schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:42:
Als racing point de Mercedes na mag bouwen, waarom niet gewoon als eis stellen dat de wereldkampioen alle cad gegevens van de auto moet delen met de concurrenten zodat zij ook door kunnen ontwikkelen, en je wellicht een gelijker speelveld krijgt.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Precies die spin was echt de bedoeling.....PalingDrone schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:43:
HAM heeft een mooi leeg rondje gefixt voor zichzelf.... zucht
Het gaat erom dat de grindjes weg zijn als er een paar auto's overheen gereden zijn, full speed of niet. De racelijn is dan schoon en ze rijden toch niet zo dicht achter elkaar dat iemand daar last van zal hebben.
Gaan we morgen tijdens de race ook elk grindje voor code rood geven?
Kijk er wel van op dat het verschil zo groot is. Nu al. Moet Q3 nog komen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat niet, maar nu kon hij zonder dat de tijd liep de pit in en alles voorbereiden.Arjantje72 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Precies die spin was echt de bedoeling.....
...
Verwijderd
Dan loop je dus standaard 2 jaar achterfranssie schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:43:
[...]
Desnoods pas na twee jaar maar ik ben voor.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Gewoon de spanning wat opvoeren.Arjantje72 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Precies die spin was echt de bedoeling.....
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De rest wacht op een snellere baanPalingDrone schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:43:
HAM heeft een mooi leeg rondje gefixt voor zichzelf.... zucht
I served in a company of heroes.
De Mercedes motor is nog niet op temperatuur.PatrickC schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:45:
Waarom BOT nog naar buiten gaat???
...
Ja, en dan is het voor kleinere teams ook makkelijker mee te blijven doen.Luxicon schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:43:
[...]
Dat is al heel vaak voorbij gekomen en hoe het zit weet ik niet, maar bijvoorbeeld Mercedes stopt er ook veel geld in. Het zou wel makkelijk zijn als andere teams dat voor weinig geld over kunnen nemen.
Het is niet alsof Mercedes verplicht wordt er ettelijke honderden miljoenen in te steken.. dat is ook een keuze
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 01-08-2020 15:46 ]
Levensgevaarlijk met de snelheden daar.Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Het gaat erom dat de grindjes weg zijn als er een paar auto's overheen gereden zijn, full speed of niet. De racelijn is dan schoon en ze rijden toch niet zo dicht achter elkaar dat iemand daar last van zal hebben.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
De rest hinderenPatrickC schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:45:
Nog een seconde eraf rijden...PatrickC schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:45:
Je hebt helemaal gelijk.Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Voor als iemand anders sneller is ... dan crashed hij hem wel weer.PatrickC schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:45:
Dat snap je toch wel? Het is hartstikke spannend, misschien komen ze niet eens door Q2 heen....PatrickC schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:45:
Nee, dan krijg je een Saftey CarGé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Gevoel voor de rode band krijgen als hij echt probeert te pushen.. een oefenrondje voor de 3e Q alsware. Hij heeft toch nog setjes genoeg liggen.PatrickC schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:45:
Dank je voor deze cynische opmerking
Waarschijnlijk om ze “in te rijden” voor Q3ZeZeQue schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:46:
Waarom gaan de mercedessen met softs naar buiten in Q2?
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Rijd ie niet nog?MC_Sparkles schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:47:
Helaas Hulk niet naar Q3
2e keer zo toch?Luxicon schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:47:
Albon OUT.. oh oh oh.....
Dit is niet houdbaar meer. Op rood nota bene.Martinusz schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:48:
Albon gaat er ook uit geflikkerd worden, uit het team bedoel ik dan.
Als Hulk een paar goede races rijdt zie ik hem wel instappen.
Lijkt me overigens wel duidelijk dat Perez de setup voor rekening neemt bij Pink Mercedes...
Kwam volgens mij met nog paar seconden over de streep met zijn getimede ronde
Die heeft zijn kans gehad.Jackson6 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:48:
Gasly gaat weer terug naar RB.
Yep, zoals het nu is dan is Jack zijn horloge kwijt.hoevenpe schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:48:
Daniel zijn horloge voorlopig nog?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat was ongeveer hetzelfde verhaal als Albon. Soms rijden ze goed, maar ze hebben gewoon geen goede 2e rijder. Dat waren zowel Ricciardo als Sainz.Jackson6 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:48:
Gasly gaat weer terug naar RB.
...
10 posities verschil, een tijdverschilvan circa 0.3s
Als we die mercedussen negeren zit het veld verder toch wel heerlijk dicht op elkaar. 10 posities op 0.3 van elkaar zie ik graag vaker
- DaniëlWW2
- Niet online
Klopt, al denk ik dat sommige teams nu meer achterlopen. En het wordt wat minder interessant om heel veel te investeren waardoor de verschillen ook kleiner zouden kunnen worden.Verwijderd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Dan loop je dus standaard 2 jaar achter
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
ondanks dat ze nu afbreken zou het dus nog kunnenMC_Sparkles schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:49:
[...]
Kwam volgens mij met nog paar seconden over de streep met zijn getimede ronde
Flickr PSN ID= cheironnl
Idd en Hulk is niet eens zoveel langzamer dan stroll.Temujin schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:49:
Ver op 3, Hulk op 13.
10 posities verschil, een tijdverschilvan circa 0.3s
Als we die mercedussen negeren zit het veld verder toch wel heerlijk dicht op elkaar. 10 posities op 0.3 van elkaar zie ik graag vaker
BandverschilTerranova schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
Idd en Hulk is niet eens zoveel langzamer dan stroll.
Zonder een goede afstelling kan je wel de beste (2e) auto hebben maar dan doe je niet mee.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:49:
Maar weer Racing Point die niet echt lijken te beheersen wat voor een auto ze hebben. Kopiëren is een ding, maar begrijpen. Ze waren vandaag gewoon zwak nu het opeens zoveel koeler is, in nota bene de verkapte W10 die juist zo dominant was als het koeler was.
Als hij dan rijdt. Kan zijn dat Perez dan weer mag.mark-k schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:51:
HUL zie ik volgende week nog wel een betere tijd neerzetten, weekendje wennen nu.
een treffende spreuk
Ik ga ervan uit dat hij in de race wel naar voren kan komen. In racepace ligt het middenveld wat dichter bij elkaar en de RP heeft dan toch wel een voordeel met de Mercedes motor.mark-k schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:51:
HUL zie ik volgende week nog wel een betere tijd neerzetten, weekendje wennen nu.
Daarom is hij ook niet bang voor z'n contract volgend jaar.MikeyMan schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:48:
Lijkt me overigens wel duidelijk dat Perez de setup voor rekening neemt bij Pink Mercedes...
En als ze hem eruit knikkeren is hij wel wat voor RBR. Iemand waar max wel wat aan heeft, en hij neemt geld mee ipv dat hij veel kost.
Op de rode band in Q2 eruit. 😱
[ Voor 5% gewijzigd door -ION- op 01-08-2020 15:52 ]
Ik verwacht het niet, 2 weken quarantaine, dat gaat hem niet worden.hansvk schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Als hij dan rijdt. Kan zijn dat Perez dan weer mag.
UK regels zijn 10 dagen quarantaine dus nee gaat niet gebeuren. Daar heeft de FIA/FOM/etc niks over te vertellen.hansvk schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Als hij dan rijdt. Kan zijn dat Perez dan weer mag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.