Waterpomp problemen bij Grosjean. Zou Haas dan iets gevonden hebben op rijden in de regen met een waterpomp?
Het geeft wel wat aan.StealthyPeanut schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:57:
Kom op Mol. Je hoeft niet bij alles wat Stroll zegt lacherig en neerbuigend te doen. We weten het nu wel.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Verwijderd
Wat ben ik blij dat ik al jaren geen zender meer kijk waar hij zit.StealthyPeanut schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:57:
Kom op Mol. Je hoeft niet bij alles wat Stroll zegt lacherig en neerbuigend te doen. We weten het nu wel.
Ik vond Frankrijk wel lachen toen, weet niet meer welk jaar. Stroll remde bij zowat iedere bocht z'n banden vierkant, en toen kreeg ie een klapband 'I think I have a flat, but not sure'StealthyPeanut schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:57:

jongens, laat het Mol gezeur achterwege.
ik vind het spannend!
ik vind het spannend!
Ik zou het doen!
Nog niet klaar he. Staat nu op 3.
Ham op 1 en Sainz op 2.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zit gewoon nauwelijks iets. Er zijn steeds geen goede gaten.
Maar het is wel eens leuk zo omdat je niks weet.
Maar het is wel eens leuk zo omdat je niks weet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Hier nog P3
(F1tv)
Edit: ow was gewoon onzin wat je zei
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2020 16:01 ]
HAM blijft toch echt indrukwekkend in de regen hoor
PSN: xMaurice93
Bedoelde, het hoogst haalbare voor Norris deze kwali is P4. 3 plaatsen gridstraf.Vos schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:01:
Want? Q1...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ah, dat kon ik er niet uit opmakenhoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:01:
[...]
Bedoelde, het hoogst haalbare voor Norris deze kwali is P4. 3 plaatsen gridstraf.
Hier heeft STR toch wel een stapje voor op zijn teamgenootje. Mooi.
Ik kan echt niet wennen aan de liverie van SAT
STR is een goede regenrijder! dus had ook niks anders verwachtHippocampus schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:03:
Hier heeft STR toch wel een stapje voor op zijn teamgenootje. Mooi.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Doei Perez.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:06
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ver naar P2 en nu rood. Russel ook naar Q2 
Giovinazzi heeft de pits niet kunnen halen.
Giovinazzi heeft de pits niet kunnen halen.
zuur voor LAT
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo, Giovinazzi naait even iedereen die z'n tijd aan het verbeteren was
Flickr PSN ID= cheironnl
De grote verliezer.Pierre schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:04:
Doei Perez.
Oh, stekker eruit. Nou, lekker chaotisch, dat dan weer wel
- DaniëlWW2
- Niet online
Max was net over de lijn en toen begon het. Hij had ook eindelijk een relatief vrije baan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie liggen eraf? Wat doet Vettel?
ook het geel in 3?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:05:
Max was net over de lijn en toen begon het. Hij had ook eindelijk een relatief vrije baan.
Beetje een Jos Verstappen syndroom voor Perez, de dag ervoor het snelst en nu exit.
Ik zou het doen!
Fijn voor GIO dat hij wel gelijk weg kon rijden
Perez mooi weer coureur 😉sambalbaj schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:05:
leuk voor RUS
PER durft niet met regen ofzo?
Ook wel schade bij GIO
Ja twee bochten nog...Heijmenberg99 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:06:
Fijn voor GIO dat hij wel gelijk weg kon rijden
- DaniëlWW2
- Niet online
Geel was volgens mij S2 terwijl Max allang in S3 was.
Met nog 13 secondes op de klok, ja die was een tikkie overbodig.
dan zou het de rode vlag kunnen zijn hij ging over start finish toen het volgens mij al rood was maar ik hoop het niet
Iets liever zijn voor je vrouw dan mag de stekker er weer in.Hippocampus schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:05:
Oh, stekker eruit. Nou, lekker chaotisch, dat dan weer wel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zou niet weten waarom niet? Niet dat het verder veel uit zou maken (behalve als dit het was vwb Q).Wognummer schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:05:
vraag me af of Ver zn tijd mag houden...
Testing, one, two ...
Rai, Per, Lat, Gio, GRO eruit. Vet weet ik niethoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:06:
Wie liggen eraf? Wat doet Vettel?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Beide Ferrari's ook niet zo goed hoor.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
@hoevenpeTinusTegengas schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Rai, Per, Lat, Gio, GRO eruit. Vet weet ik niet
13e dacht ik, gehoord te hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door TIGER1125 op 11-07-2020 16:10 ]
Wut? 😆Hackus schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Iets liever zijn voor je vrouw dan mag de stekker er weer in.
De Ferrari's inderdaad opvallend slecht, nu komt het toch niet op vermogen aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 11-07-2020 16:09 ]
Q1 was echt spannend. Ze moesten allemaal blijven gaan. Een genot.
Eat the bugs, live in a pod
- DaniëlWW2
- Niet online
Toch wel ironisch dat Perez er nu uit is in zijn roze auto. Die auto is roze vanwege BWT, een Oostenrijks producten van waterzuiveringsinstallaties.
Was Verstappen op tijd toen de gele vlag in S3 uitging?
Schijnbaar wel want de tijd staat nog.NotSoSteady schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:09:
Was Verstappen op tijd toen de gele vlag in S3 uitging?
"When you grow up your heart dies"
Haalt Russell Q3?
Zie het hem nog doen...
Zie het hem nog doen...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kan GRO iig geen rode vlag meer veroorzaken
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zou goud zijn, de oude tijden van Williams
Max is ook onderweg!
op naar Q2!
op naar Q2!
Wie gaat er voor een rode vlag zorgen nu het weer gaat regenen?
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 11-07-2020 16:11 ]
En GRO die exact nu een probleem heeft met zijn waterpompDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:09:
Toch wel ironisch dat Perez er nu uit is in zijn roze auto. Die auto is roze vanwege BWT, een Oostenrijks producten van waterzuiveringsinstallaties.
Mag of Oconsjaool schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:11:
Wie gaat er voor een rode vlag zorgen?
Als het morgen droog is krijgt iedereen een vrije bandenkeuze neem ik aan?
Heerlijk dit!
Normaal is regen geen zak aan omdat het vaak al snel te nat is om te rijden. Dit is exact nat genoeg en de regentalenten komen nu wel boven drijven.
Het wordt wel wachten op de eerste echte klapper, die van Giovanazzi was maar matig
Normaal is regen geen zak aan omdat het vaak al snel te nat is om te rijden. Dit is exact nat genoeg en de regentalenten komen nu wel boven drijven.
Het wordt wel wachten op de eerste echte klapper, die van Giovanazzi was maar matig
Yep.hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:12:
De remmen van Haas.sjaool schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:11:
jahoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:12:
Ja inderdaad, je start dan niet op de wets.hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:12:
...
KVY zegt mijn glazen bol.sjaool schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:11:
Daar zal wel grind inzittenBlackMonkey schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:12:
[...]
En GRO die exact nu een probleem heeft met zijn waterpomp
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja. Dat is altijd het geval na een regen qualihoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:12:
Albon is Verstappen nu maximaal aan het irriteren. Of geeft hij hem straks een tow?
...
Ik hoop eigenlijk van niet, want dat gaat weer lang duren en dan zul je zien dat het weer met bakken uit de hemel komt.B-Real schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:12:
Heerlijk dit!
- DaniëlWW2
- Niet online
Al voorbij.Luxicon schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:13:
Albon is Verstappen nu maximaal aan het irriteren. Of geeft hij hem straks een tow?
Was niet altijd zo toch?Ari Gold schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:13:
Perez is gewoon quite shit in the rain...
Vast al gevraagd maar heeft iedereen morgen vrije banden keuze als je Q2 en Q3 ook ook “wet” rijd?
Mijn boefje is liev!
Jup, vrije bandenkeuze, altijd na quali in regenJB schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:15:
Vast al gevraagd maar heeft iedereen morgen vrije banden keuze als je Q2 en Q3 ook ook “wet” rijd?
YupJB schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:15:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, tenzij je natuurlijk in het droge wil starten met full wets.JB schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:15:
Albon toch wel aardig langzamer als Max zo hè.
Gewoon lekker doen haha.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Ja, tenzij je natuurlijk in het droge wil starten met full wets.
Als je de quali op wet banden rijd en het is droog tijdens de race dan start je op banden naar keuze.JB schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:15:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.