Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-09 22:27
maxgaav schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:06:
[...]

Ik heb drie jaar gedaan met een Huawei Honor 6X. Nu werd het echt tijd voor een een betere foon. Voor €300,- is dit ding denk ik onverslaanbaar. NB. Mijn max voor foontjes ligt overigens ook rond dat bedrag.

Reviews op Amazon.de zijn goed.

Uitgebreide review op Notebookcheck.
Dit is wel een review van rond de release. Op reddit lees ik allemaal klachten over trage updates, verouderde Android, etc. Check r/Oppo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxgaav
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 10:49
TTMJ! schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:42:
[...]

Dit is wel een review van rond de release. Op reddit lees ik allemaal klachten over trage updates, verouderde Android, etc. Check r/Oppo.
Ik krijg de foon maandag binnen, dus weet niet waarop-ie draait. Maar een udate naar Android 10 en Color OS 7 zijn uit.

Over elke foon zijn goede en slechte reviews te vinden. Ik denk dat voor €300,- dit een uitstekende deal is. Gebruikerservaringen op Amazon Duitsland vind ik zelf belangrijk. Duitsers zijn oha tech-liefhebbers.

Ik wilde aanvankelijk de Xiaomi Mi 9T Pro kopen. Maar die zakte niet in prijs en verdween van het toneel. De Poco F2 leek mij niet goed genoeg voor het geld. En toen vond ik de Oppo Reno2.

Vergelijking op gsmarena.com van de Xiaomi Mi 9T Pro en de Oppo Reno2. Video op YouTube.

[ Voor 27% gewijzigd door maxgaav op 10-07-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:35
maxgaav schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:10:
[...]

De Poco F2 leek mij niet goed genoeg voor het geld.
Buiten het feit dat dit natuurlijk de F2 thread is en niet die van de Oppo Reno2.
Ben ik wel benieuwd waarom de F2 in jouw ogen niet goed genoeg is voor het geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxgaav
lennertvdkort schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:10:
[...]

Buiten het feit dat dit natuurlijk de F2 thread is en niet die van de Oppo Reno2.
Ben ik wel benieuwd waarom de F2 in jouw ogen niet goed genoeg is voor het geld?
Je hebt gelijk het gaat hier over de F2. Ik was eigenlijk alleen van plan hrichard een tip te geven :)
Discussies over voors en tegens van de F2 kost me teveel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Welke dialer gebruiken jullie? Ik vond de MIUI dialer op mijn Redmi Note 5 heel fijn, maar die crashed continu op mijn F2. De Google dialer is gewoon stukken minder handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:07
Helaas niet te wijzigen of the flashen en als je toch een Miui dialer flasht
crasht die inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door snah001 op 12-07-2020 12:30 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
maxgaav schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:55:
[...]

Je hebt gelijk het gaat hier over de F2. Ik was eigenlijk alleen van plan hrichard een tip te geven :)
Discussies over voors en tegens van de F2 kost me teveel tijd :)
Komt door die trage telefoon die je gekocht hebt...

😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxgaav
ChinaGeek schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 20:41:
[...]

Komt door die trage telefoon die je gekocht hebt...

😉
Als je in je leven niet meer doet dan gamen, zul je de meeste foontjes traag vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
maxgaav schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:36:
[...]

Als je in je leven niet meer doet dan gamen, zul je de meeste foontjes traag vinden.
Is dat zo? Wie doet dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Iemand enig idee of je ergens de kleuren van je notificatie kunt aanpassen? Ik vind het blauw oplichten van de randen van het scherm op zich wel fancy, maar zou graag verschillende kleuren gebruiken wat technisch niet zo lastig moet zijn lijkt me. Verder vind ik m ook vrij zacht trillen bij notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
mark-k schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:18:
Iemand enig idee of je ergens de kleuren van je notificatie kunt aanpassen? Ik vind het blauw oplichten van de randen van het scherm op zich wel fancy, maar zou graag verschillende kleuren gebruiken wat technisch niet zo lastig moet zijn lijkt me. Verder vind ik m ook vrij zacht trillen bij notificaties.
Hoe de kleur van de notificatierand aan de zijkant van het toestel kan worden veranderd, weet ik niet.

Wat de trilsterkte betreft: je zult die vast al wel in Instellingen -> Geluid&Trillen het Haptische feedbackniveau (staat helemaal onderaan) op de sterkste stand hebben gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Timmy_01 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:38:
[...]

Hoe de kleur van de notificatierand aan de zijkant van het toestel kan worden veranderd, weet ik niet.

Wat de trilsterkte betreft: je zult die vast al wel in Instellingen -> Geluid&Trillen het Haptische feedbackniveau (staat helemaal onderaan) op de sterkste stand hebben gezet?
De haptic feedback heb ik laag staan omdat ik ervan uitflip dat dat ding als een malle trilt bij scrollen. Volgens mij doet die slider verder niks voor notificaties toch?

Just in case eens volledig gezet, gaan zien of t wat doet voor notifications, maar het zou me verbazen aangezien de text erbij zegt dat het voor gestures enzo is. Nope, haptic feedback slider helemaal omhoog of helemaal omlaag doet hetzelfde qua notifications.

[ Voor 18% gewijzigd door mark-k op 13-07-2020 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudioJ
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-08-2023
Stoeptegel5 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:18:
[...]

Nouja, hij zit vol met water...
Dat komt niet door de regen, maar doordat die 1 uur onder water is gedompeld. Dat die in 1 uur nog niet kapot is vind ik knap. Ook als je het vergelijkt met andere telefoons die dat kanaal test, dan vind ik dat de Poco het goed doet.
Ik zou hem zeker niet in het water gebruiken, maar van een regenbui gaat die niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Sterkte van trilmotor kan ik geen instelling van vinden, ook niet in ontwikkelaarsopties.
Misschien is iets in terminal mogelijk.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
JudioJ schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:02:
[...]

Dat komt niet door de regen, maar doordat die 1 uur onder water is gedompeld. Dat die in 1 uur nog niet kapot is vind ik knap. Ook als je het vergelijkt met andere telefoons die dat kanaal test, dan vind ik dat de Poco het goed doet.
Ik zou hem zeker niet in het water gebruiken, maar van een regenbui gaat die niet kapot.
Dat is een op niks gebaseerde aanname. Als er net 2 druppels verkeerd komen en er corrosie ontstaat, is ie wel stuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17:15
Cool, met die videotoolbox kan je YouTube blijven luisteren met je scherm vergrendeld/zwart zonder YouTube premium.

Ga naar Instellingen > Speciale functies > Video gereedschapskist > Beheer video apps > YouTube aanzetten

Dan zie je een heel licht lijntje als je de YouTube app aan hebt. Klik daarop, swipe het bovenste rijtje naar links en klik "Speel videogeluid af met het scherm uit". Heel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
(per ongeluk mezelf gequoteerd)

[ Voor 97% gewijzigd door Stoeptegel5 op 14-07-2020 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Vandaag MIUI 12 binnen gekregen, de F2 reageert veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brennl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2020
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe smartphone en sta toch op het punt om een Poco F2 te bestellen denk ik. Via welk kanaal (alie, Banggood, Gearbest) zou dit de beste keuze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomad_
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 15:19
snah001 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:07:
De verschillen zijn al eens eerder benoemd maar voor de volledigheid hier nog eens:

Global ROM QJKMIXM:

- Dit is de officiële wereldwijde Rom versie behalve voor China

Global EEA ROM QJKEUXM:

- Deze Rom is speciaal bedoeld voor de in de EU verkochte en geleverde toestellen (dus niet de parallele import zoals Belsimpel dat met regelmaat doet met niet-EU toestellen) en voldoet aan de laatste EU privacy wetten.
- Direct bij de setup kun je het tonen van alle advertenties uitzetten. In de Global KMIX versie moet je dat naderhand via de instellingen doen.
- De Global EEA rom gebruikt de Google Dialer met adresboek i.p.v. de Miui versie want callrecording is binnen de EU niet zomaar toegestaan en dat zat wel in de Miui versie.
- Er zitten minder Ads in de EU rom

Voor de rest zijn ze zo goed als gelijk en krijgen ook ongeveer tegelijkertijd de updates.
Er is ook nog een officiële Chinese versie, een Russische versie en een voor specifiek India.
Mijn F2 256GB is door Amazon.fr geleverd met de Global ROM QJKMIXM. Echter met alleen de Google dialer! Of zie ik iets over het hoofd en is er ook een MIUI versie aan boord? Er is wel een losse Recorder app.
Tevens zie ik nergens een optie om advertenties aan te passen, ook niet in de app instellingen. Iemand een voorbeeld waar dat zou moeten staan?

Overigens ben ik van plan na het unlocken de Xiaomi.eu ROM te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
En die nieuwe Miui 12 wordt op dit moment via ota uitgerold, i. i. g. voor de EEA versie.

[ Voor 30% gewijzigd door snah001 op 15-07-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
nomad_ schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:33:
[...]

Mijn F2 256GB is door Amazon.fr geleverd met de Global ROM QJKMIXM. Echter met alleen de Google dialer! Of zie ik iets over het hoofd en is er ook een MIUI versie aan boord? Er is wel een losse Recorder app.
Tevens zie ik nergens een optie om advertenties aan te passen, ook niet in de app instellingen. Iemand een voorbeeld waar dat zou moeten staan?

Als je toch de .EU ROm gaat installeren, waarom zou je je druk maken om dingen die dan weg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
nomad_ schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:33:
[...]

Bij de voorganger (9T Pro) werd de Miui dialer meegeleverd met een toestel met Global Rom.
Hebben ze blijkbaar veranderd naar Google en nee, kun je niet zelf veranderen.
Advertentie's aan/uit zetten gaat blijkbaar alleen bij bij de setup van de KFKEUXM (EEA) versie van de rom.
Maar moet ook bij instellingen achteraf uit te zetten zijn.
De laucher is Poco, een derivaat van Miui maar bij de update naar Miui 12 is dit weer gewoon Miui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Iemand enig idee waar de proximity sensor zit op dit ding? Ik gebruik die vaker met een service om mijn scherm uit te houden bij dingen waar ik mn scherm niet uit kan zetten, maar het triggeren is redelijk random, ik heb m nog niet kunnen vinden met trial and error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Ergens aan de voorzijde.
Je zou eens kunnen kijken op Ifixit of ze er een open hebben gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Brennl schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:19:
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe smartphone en sta toch op het punt om een Poco F2 te bestellen denk ik. Via welk kanaal (alie, Banggood, Gearbest) zou dit de beste keuze zijn?
Lees even reviews van de desbetreffende winkels. Hier is best wel wat over te vinden en dit is hier offtopic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:07:
Iemand enig idee waar de proximity sensor zit op dit ding? Ik gebruik die vaker met een service om mijn scherm uit te houden bij dingen waar ik mn scherm niet uit kan zetten, maar het triggeren is redelijk random, ik heb m nog niet kunnen vinden met trial and error.
De F2 Pro heeft geen proximity sensor; past niet in het "notchless design". Ze gebruiken AI van Elliptic Labs om proximity te detecteren, weet niet precies hoe, maar hier staat e.e.a.: https://www.businesswire....Proximity-Sensor-Empowers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Interessant, 1 van de weinige features van dit toestel waar ik mij nog niet in verdiept heb gewoon omdat het goed werkt en als het dat doet dan kijk je er ook niet meer naar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFIrE
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-08-2020
kleine update:
op 2 juli 's avonds besteld via mi global shop op ali.
vandaag geleverd.
levertermijn dus exact 2 weken.
kijk al uit naar thuiskomst om in ontvangst te kunnen nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Paradise schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:21:
[...]

De F2 Pro heeft geen proximity sensor; past niet in het "notchless design". Ze gebruiken AI van Elliptic Labs om proximity te detecteren, weet niet precies hoe, maar hier staat e.e.a.: https://www.businesswire....Proximity-Sensor-Empowers
Hmm, dat verklaart wel waarom hij echt heel random werkt icm een proximity service app, met min hand delen afdekken werkt niet, de telefoon naar iets toe brengen weer wel, maar het is dus geen echte sensor, thanks.
Zou hier wel graag meer van weten, staat helaas niet veel info in die link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
mark-k schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:06:
[...]

Hmm, dat verklaart wel waarom hij echt heel random werkt icm een proximity service app, met min hand delen afdekken werkt niet, de telefoon naar iets toe brengen weer wel, maar het is dus geen echte sensor, thanks.
Zou hier wel graag meer van weten, staat helaas niet veel info in die link.
Ik heb er ook wel eens naar gezocht, maar er is lastig wat over te vinden. Dit verklaart misschien wat:
However, INNER BEAUTY — built on Elliptic Labs’ BEAUTY ultrasound proximity software — uses patented algorithms not only to remove the proximity sensor, but also to hide the speaker behind the phone’s glass screen.
Het lijkt erop dat hij de speaker gebruikt om een (ultrasoon?) geluid te maken, en op basis van de snelheid waarmee dat geluid terugkomt te berekenen of er een oor tegen de luidspreker rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Paradise schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:21:
[...]

Ik heb er ook wel eens naar gezocht, maar er is lastig wat over te vinden. Dit verklaart misschien wat:

[...]

Het lijkt erop dat hij de speaker gebruikt om een (ultrasoon?) geluid te maken, en op basis van de snelheid waarmee dat geluid terugkomt te berekenen of er een oor tegen de luidspreker rust.
Maar als ik mn hand in de buurt van de speaker houd gebeurt er weer helemaal niks. Het blijft nog even een mysterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:31
mark-k schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:37:
[...]

Maar als ik mn hand in de buurt van de speaker houd gebeurt er weer helemaal niks. Het blijft nog even een mysterie.
Onder de vingerafdruk scanner misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:55
Las hier dat miui12 wordt uitgerold. Weet iemand hoe ik kan checken of er een update beschikbaar is in de settings? Kan dit niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Whiskey48 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:18:
[...]

Onder de vingerafdruk scanner misschien?
Helaas, ik kan nergens met mn hand triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Renzzie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:23:
Las hier dat miui12 wordt uitgerold. Weet iemand hoe ik kan checken of er een update beschikbaar is in de settings? Kan dit niet vinden :/
Settings --> About Phone --> System Update

Voor mijn global-EU QJKEUXM was net nog geen update beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Dankje @canth Straal overheen gekeken.... Was namelijk wel de eerste plek waar ik zocht :+
Hier helaas ook nog geen update.

[ Voor 15% gewijzigd door Renzzie op 17-07-2020 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Renzzie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:23:
Welke rom versie heb jij?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbJ913W87EhuHCaf1_kzhS60ZRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PLbPVveq8dmG9hWtc3oS9Yl8.jpg?f=fotoalbum_large

Macro lens is wel leuk om mee te spelen

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
snah001 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:41:
[...]

Welke rom versie heb jij?
MIUI Global 11.0.6 | Stabiel | 11.0.6.0 (QJKEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy_01
Jivebunny schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:41:
[Afbeelding]

Macro lens is wel leuk om mee te spelen
Prachtige en scherpe foto, prima details! (y)

Twee vragen:
  1. Heb je nog iets speciaals ingesteld, of gewoon standaard genomen?
  2. Hoeveel centimeter was je toestel van de libelle vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Timmy_01 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:22:
[...]

Prachtige en scherpe foto, prima details! (y)

Twee vragen:
  1. Heb je nog iets speciaals ingesteld, of gewoon standaard genomen?
  2. Hoeveel centimeter was je toestel van de libelle vandaan?
  1. Standaard genomen, alleen macro aangezet op standaard foto modus.
  2. ik schat rond de 2-3 centimeter. Scherpstellen ging bij een grotere afstand niet helemaal soepel. De libelle was dan ook echt niet in z'n geheel te fotograferen met de macro lens. Bij grote afstand kreeg ie em niet scherp.
Dacht iedere keer, nu gaat dat beest vliegen. Het was echt bijna oncomfortabel dichtbij houden

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Timmy_01 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:22:
Prachtige en scherpe foto, prima details! d:)b
Het kan scherper, maar voor een telefoon inderdaad helemaal zo gek nog niet! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

nero355 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:45:
[...]

Het kan scherper, maar voor een telefoon inderdaad helemaal zo gek nog niet! :)
Ik denk dat ik er nog wel wat meer uit had kunnen halen ja. Beest zat een beetje op een onhandig bereikbare plek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Het viel me vandaag onderweg in de auto op dat wanneer ik aan het bellen was, de verbinding (4G) stopte. Dat was bij m'n OP6 niet het geval. Kwam er na wat zoeken achter dat met deze twee nummers in de Dialer, je VOLTE en VOWIFI in kan schakelen:

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

Bron: https://forum.xda-develop...lling-volte-mi-9-t3917887

Daarna zag ik in de SIM opties VOLTE en VOLWIFI als optie staan. Of VOLWIFI werkt weet ik niet, maar VOLTE werkt wel; want als ik nu bel houd ik gewoon 4G :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eL11Ti3OjiMZCKw5WA028raNjNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cKZ0u3z5YYnx7NdEuw8WABv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Wou deze ochtend naar MIUI12 overgaan, de update dus.
Gisteren zag ik deze staan bij de updates, echter deze ochtend wil ik deze downloaden en zegt de telefoon dat er geen updates zijn ... ?
Als ik ga kijken naar de versie die er nu opstaat is dat 11.0.6 QJKEUXM
Is de nieuwe versie verwijderd door problemen ofzo? Vind er voorlopig op dit vroege uur niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Tik een keer of 10 op Miui 11 tekst in de update checker.
Daarna kun je als je op de 3 puntjes rechts bovenaan tikt kiezen om de laatste update package te downloaden dan kun je zien of dat de nieuwste versie is, zoniet dan niet installeren maar met een file Explorer de map downloaded_rom leegmaken want daar wordt de update naar gedownload. Daarna verdwijnt ook de vraag om de rom te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
snah001 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 09:41:
Tik een keer of 10 op Miui 11 tekst in de update checker.
Daarna kun je als je op de 3 puntjes rechts bovenaan tikt kiezen om de laatste update package te downloaden dan kun je zien of dat de nieuwste versie is, zoniet dan niet installeren maar met een file Explorer de map downloaded_rom leegmaken want daar wordt de update naar gedownload. Daarna verdwijnt ook de vraag om de rom te installeren.
Download folder is leeg, maar toch download die gewoon V11.0.6.0 QJKEUXM met de methode die je aangeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Dan is de Miui 12 update door Xiaomi zelf verwijderd.
Heb overigens over deze update niks raars op het web gelezen dus de reden is onbekend.
Wat je kan doen is naar die folder de update die je gewoon van het web kunt downloaden te kopiëren.
Daarna zal, als je weer gaat controleren voor een update, deze aangeven of je die wil installeren. In de custom rom thread hier staan de download links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
Paradise schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 21:44:
Het viel me vandaag onderweg in de auto op dat wanneer ik aan het bellen was, de verbinding (4G) stopte. Dat was bij m'n OP6 niet het geval. Kwam er na wat zoeken achter dat met deze twee nummers in de Dialer, je VOLTE en VOWIFI in kan schakelen:

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

Bron: https://forum.xda-develop...lling-volte-mi-9-t3917887

Daarna zag ik in de SIM opties VOLTE en VOLWIFI als optie staan. Of VOLWIFI werkt weet ik niet, maar VOLTE werkt wel; want als ik nu bel houd ik gewoon 4G :-)

[Afbeelding]
Bij mij staan die opties voor VolTE er onderaan dat scherm niet meer bij. Zou dat kunnen komen omdat jij bij Vodafone zit, en ik bij KPN? Zou KPN dat dan misschien niet ondersteunen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snah001
Met behulp van die eerder genoemde nummerreeksen moet je eerst VoLte en VoWifi "disablen".

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

Daarna krijg je pas die keuze te zien in het sim menu.
O ja en met KPN waren er al problemen met de 9T (Pro) dus lees in dat topic eerst even e.e.a. door.

[ Voor 20% gewijzigd door snah001 op 18-07-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
snah001 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 13:32:
Met behulp van die eerder genoemde nummerreeksen moet je eerst VoLte en VoWifi "disablen".

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

O ja en met KPN waren er al problemen met de 9T (Pro) dus lees in dat topic eerst even e.e.a. door.
Bedankt voor deze info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
snah001 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 11:28:
Dan is de Miui 12 update door Xiaomi zelf verwijderd.
Heb overigens over deze update niks raars op het web gelezen dus de reden is onbekend.
Wat je kan doen is naar die folder de update die je gewoon van het web kunt downloaden te kopiëren.
Daarna zal, als je weer gaat controleren voor een update, deze aangeven of je die wil installeren. In de custom rom thread hier staan de download links.
Yup, global-V11.0.6.0.QJKEUXM-V12.0.1.0.QJKEUXM gedownload en in die folder gezet. Ging zoals een fluitje van een cent.
Op het eerste zicht loopt de rom zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:38
yodeluxe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:21:
[...]

_O-

Als je dat denkt, moet je misschien eens in [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 kijken. Risico's genoeg. Je hebt in ieder geval geduld nodig, zowel met het ontvangen van een product maar ook als je een support medewerker spreekt. En ja, ik bestel zelf wel vaker uit China, ook telefoons, maar ik hou altijd rekening met een teleurstelling.
Ik zou het risico ook niet nemen, ook qua garantie niet. Het is toch een duur apparaat.
Zeker als je via Amazon hem voor 439 incl. BTW kunt krijgen. Omdat ik hem zakelijk aanschaf kan ik BTW verreken. Toch mooi weer 80 euro besparing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Simon24
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 13:39
Vandaag dit hele topic van voor tot achter (nog een keer) doorgespit om me voor te bereiden op de aankomst van de F2 Pro (6GB via Edwaybuy). In de tussentijd liep m'n batterij van de OP3 van 70 naar 15% leeg, dus zoals jullie je voorstellen kan ik niet wachten tot morgen. In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor de duidelijke en overzichtelijke informatie in dit forum, daardoor wordt het opzetten een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Simon24 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:47:
Vandaag dit hele topic van voor tot achter (nog een keer) doorgespit om me voor te bereiden op de aankomst van de F2 Pro (6GB via Edwaybuy). In de tussentijd liep m'n batterij van de OP3 van 70 naar 15% leeg, dus zoals jullie je voorstellen kan ik niet wachten tot morgen. In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor de duidelijke en overzichtelijke informatie in dit forum, daardoor wordt het opzetten een stuk gemakkelijker.
Qua batterij wordt het sowieso genieten dan. De meeste werkdagen heb ik nog 60% over als ik thuis kom. Op een dag met veel meetings en continu met WiFi verbonden zelfs boven de 75%. Elke dag laden doe ik niet meer.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lennertvdkort
Uurtje geleden uit het niets de update aangeboden gekregen voor Miui 12, voelt snappier aan.
Ook wel fijn, een security update die niet 3 maanden oud is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
lennertvdkort schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:13:
Uurtje geleden uit het niets de update aangeboden gekregen voor Miui 12, voelt snappier aan.
Ook wel fijn, een security update die niet 3 maanden oud is :9
Deze post deed me voor een update checken en zowaar, er stond een update klaar! Nu aan het downloaden en zo installeren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:31
Simon24 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:47:
Ik kom van m'n samsung s8+. Ben echt bizar op vooruit gegaan op accu, snelheid en camera.
Van om de halve dag een oplader zoeken, vergeet ik eigenlijk letterlijk dat ik hem wel eens moet opladen. (hij is ook echt super snel weer vol met de 28w lader).

Echter een ongeloofelijk verschil, had ik niet verwacht.
Ik twijfelde eerst aan een samsung ivm de camera (bv de S9. Maar deze doet het toch duidelijk een stuk beter dan de S9 (van m'n vriendin). Waar zij foto's maakt in schemering, amper wat zichtbaar. Maak ik (met gcam) perfecte foto's. Ook de groothoeklens foto's van de S9 kloppen niet, de lijnen zijn niet recht en het beeld is vervormd ... totaal geen last van met de Poco F2 pro

Zij pakt nu ook steeds mijn telefoon voor foto's, maar ook eigenlijk ook altijd om even wat op te zoeken of foto's te bekijken. (goede ruimte scherm zonder camera gat werkt ook wel echt een heel stuk prettiger)

Nu genoeg lofzang ... maar dit was de grootste stap vooruit van al m'n telefoon wissels tot nu toe.

[ Voor 29% gewijzigd door Whiskey48 op 21-07-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:24

Steve79

wie weet!?

In hoeverre komt de camera van de F2 overeen met de Redmi K30 Pro Zoom?

De K30 komt best goed uit de test op DXOMark.

Edit.

Volgens mij heeft de K30 Pro Zoom een
-8 MP, (telephoto), PDAF, OIS, 3x optical zoom lens ipv de Macro lens welke in de F2 zit

[ Voor 25% gewijzigd door Steve79 op 22-07-2020 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Renzzie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:26:
[...]

Deze post deed me voor een update checken en zowaar, er stond een update klaar! Nu aan het downloaden en zo installeren :D
Versie 12 vind ik iig een flinke stap vooruit. Veel vloeiender, netjes de juiste Spotify notificatie mét zoekbalk. Gewoon net dat stukje afwerking wat eerst miste. En nu werkt m'n live wallpaper zowel op m'n home screen als op het lockscreen :) .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 18:53
Ik merk sinds de upgrade naar MIUI 12 een agressievere batterij besparing. Voor bepaalde apps merk ik dat als ik ze sluit, er geen meldingen meer komen tot de app terug manueel gestart wordt.
Voor die apps heb ik autostart aan staan en batterijbesparing op not restricted.

Vooral apps als Tasker en Blokada hebben hier (extra opvallend) last van, maar evengoed pushberichten van andere apps.

Nog iemand deze ervaring?

[ Voor 8% gewijzigd door BlackShadow op 22-07-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Steve79 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:06:
In hoeverre komt de camera van de F2 overeen met de Redmi K30 Pro Zoom?

De K30 komt best goed uit de test op DXOMark.

Edit.

Volgens mij heeft de K30 Pro Zoom een
-8 MP, (telephoto), PDAF, OIS, 3x optical zoom lens ipv de Macro lens welke in de F2 zit
De K30 Pro Zoom heeft optische beeldstabilisatie en 3x optische zoom, wat de F2 niet heeft. Verder zijn ze identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:38
BlackShadow schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:33:
Ik merk sinds de upgrade naar MIUI 12 een agressievere batterij besparing. Voor bepaalde apps merk ik dat als ik ze sluit, er geen meldingen meer komen tot de app terug manueel gestart wordt.
Voor die apps heb ik autostart aan staan en batterijbesparing op not restricted.

Vooral apps als Tasker en Blokada hebben hier (extra opvallend) last van, maar evengoed pushberichten van andere apps.

Nog iemand deze ervaring?
@BlackShadow Ja zeker, zo werkt b.v. Android Auto (juiste versie installeren zie Xiaomi.eu forum) en spotify niet meer als deze staan ingesteld op MIUI battery saver. Dan krijg meldingen als "Telefoon reageert niet" in de auto. Gewoon uitzetten voor apps die echt op de achtergrond moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Bij mij is het sinds eind vorige week zo dat Blokada 's nachts afgesloten wordt.
Ondanks dat alles wat je maar aan en/of uit kunt zetten om dit te voorkomen (zoals VPN geforceerd aan laten staan wanneer app actief is) is gedaan.
Blijft vreemd waarom dit gebeurt maar blijf zoeken waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 18:53
Vaevictis_ schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 07:36:
[...]

@BlackShadow Ja zeker, zo werkt b.v. Android Auto (juiste versie installeren zie Xiaomi.eu forum) en spotify niet meer als deze staan ingesteld op MIUI battery saver. Dan krijg meldingen als "Telefoon reageert niet" in de auto. Gewoon uitzetten voor apps die echt op de achtergrond moeten werken.
Staat uit zoals ik zei, probleem blijft.
snah001 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:41:
Bij mij is het sinds eind vorige week zo dat Blokada 's nachts afgesloten wordt.
Ondanks dat alles wat je maar aan en/of uit kunt zetten om dit te voorkomen (zoals VPN geforceerd aan laten staan wanneer app actief is) is gedaan.
Blijft vreemd waarom dit gebeurt maar blijf zoeken waarom.
Inderdaad, ik heb dezelfde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Iemand een idee hoe ik mijn call recorder weer aan de praat krijg btw? Hij geeft een melding dat hij alleen kan opnemen met speaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
mark-k schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:01:
Iemand een idee hoe ik mijn call recorder weer aan de praat krijg btw? Hij geeft een melding dat hij alleen kan opnemen met speaker.
Welke call recorder gebruik je? Ik gebruik zelf de Skvalex call recorder (vanuit Magisk) zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Paradise schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:09:
[...]

Welke call recorder gebruik je? Ik gebruik zelf de Skvalex call recorder (vanuit Magisk) zonder problemen.
Ik heb deze: https://play.google.com/s...a.callrecorder.yoni&hl=en
werkte perfect op mijn mi5, maar nu met een nieuwere android niet meer blijkbaar.

Ik heb nog geen root btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Zonder root geen goed werkende Call Recording met Android 9 of hoger.
Met een beetje geluk kun je dan je via je eigen speaker opnemen met handsfree.
De Miui dialer die buiten de EU wel gebruikt wordt is het wel mogelijk maar vanwege de EU Privacy wetten mag dat hier niet en wordt ook de Google dialer meegeleverd die je niet kunt vervangen door de Miui dialer.
Blijft dus alleen over unlocken, rooten en Skavalex Callrecorder gebruiken met de Magisk Module die erbij hoort. Werkt dan perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

snah001 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:36:
Zonder root geen goed werkende Call Recording met Android 9 of hoger.
Met een beetje geluk kun je dan je via je eigen speaker opnemen met handsfree.
De Miui dialer die buiten de EU wel gebruikt wordt is het wel mogelijk maar vanwege de EU Privacy wetten mag dat hier niet en wordt ook de Google dialer meegeleverd die je niet kunt vervangen door de Miui dialer.
Blijft dus alleen over unlocken, rooten en Skavalex Callrecorder gebruiken met de Magisk Module die erbij hoort. Werkt dan perfect.
Ok, thanks voor de info, beetje jammer. Werken je bank apps etc wel nog met root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Met behulp van Magisk geen enkel probleem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Geen macro maar wel de vriend des huizes: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tC_fOJWLRVmUqjXTyvxyLfR4Yy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bsWPwrgj0n91NoSBwAnWQSHU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
snah001 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 13:32:

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

Dit leek een goede oplossing voor mij, maar met een belangrijke keerzijde; nummerweergave werkt niet meer. Ik zie alle bellers als "onbekend". Als ik VoLTE uitschakel, werkt nummerweergave wel weer. Ik zie er heel veel meldingen over, al sinds lange tijd, maar nog geen werkbare oplossing gevonden. Anderen die hetzelfde ervaren? Ik heb Vodafone btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
Paradise schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 13:20:
[...]

Dit leek een goede oplossing voor mij, maar met een belangrijke keerzijde; nummerweergave werkt niet meer. Ik zie alle bellers als "onbekend". Als ik VoLTE uitschakel, werkt nummerweergave wel weer. Ik zie er heel veel meldingen over, al sinds lange tijd, maar nog geen werkbare oplossing gevonden. Anderen die hetzelfde ervaren? Ik heb Vodafone btw.
Ik heb hetzelfde als jij. Ik zit bij KPN. Om dit probleem te voorkomen, heb ik VolTE ook uitgeschakeld, waarna de nummerweergave weer gewoon werkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jivebunny schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:23:
Geen macro maar wel de vriend des huizes: [Afbeelding]
offtopic:
TIP : Ze schijnen dol te zijn op kattenbrokjes en je mag ze niet als huisdier houden! ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Paradise schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 13:20:
[...]

Heb ook Vodafone maar geen problemen met nummerweergave. Bij de 9T Pro hadden de gebruikers die kpn hadden dezelfde problemen, diegene met andere providers hadden die niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnHHP3EFrEZ81eBsF9ZBev8_L3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o3RWGYt2naA52S4C3a5IJw5Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlwnGhwmrykTYZgGJU_TW06BJD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2p28YBhFNenQnh11m3NzQag.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThpznfZtNWCwmwQCxgbmU6rut8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y5MTAKBdiXkNOJiKagPbQEfy.jpg?f=fotoalbum_large

Lastig om scherp te krijgen als ze op bewegende bladeren of bloemen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Stoeptegel5 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:53:
Lastig om scherp te krijgen als ze op bewegende bladeren of bloemen zitten.
Ja, want je moet echt dichtbij komen. Wel mooie foto's (y)

Heb nog een filmpje van bosmieren met de macro lens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolderik
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik zit nu sinds het weekend op miui12 en heb nu ook bij Vodafone als ik volte aan heb staan dat ik geen nummer herkenning meer heb. Heb nu maar volte uitgezet en alles werkt weer..
Erg vervelend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bolderik
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-01-2024
Nog even voor de duidelijkheid met miui11 had ik dit probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Had sinds vanmorgen 5G symbool bovenin staan (Vodafone).
Doe ik een snelheidstest met de app 5GMARK dan geeft hij bij testresultaten 4G aan.
Dus zoals al eerder opgemerkt gebruiken ze de huidige 4G banden om 5G te simuleren via DSS.
Na een tijdje geeft hij weer gewoon 4G aan.

[ Voor 9% gewijzigd door snah001 op 30-07-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
Het lijkt wel alsof hij sinds miui 12 dagelijks een partial-reset doet.
Blokada moet ik standaard weer aanzetten, maar merk ook dat bijv. Op pepper.com ik dagelijks opnieuw aan moet geven waar hij de link van de deal mee moet openen(chrome of de pepper app in mijn geval) best irritant |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snah001
Heb ik denk ik opgelost door in het recente apps scherm Blokada vast te zetten.
Vannacht is die dus niet meer gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
snah001 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:11:
Heb ik denk ik opgelost door in het recente apps scherm Blokada vast te zetten.
Vannacht is die dus niet meer gestopt.
Is bij mij ook opgelost (Notity & Fitness app), maar ik heb enkel in de Batterij-instellingen de settings veranderd en terug gezet zoals het stond.
Misschien 'leert' hij ook?

*edit* En deze morgen ging mijn wekker niet meer af...

[ Voor 6% gewijzigd door Nike84 op 03-08-2020 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Dat had ik ook al gedaan maar hielp niet. Vastzetten in recente apps hielp gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Benieuw of meer mensen hier last van hebben:

Met mijn vorige telefoon kon ik de auto instappen, radio aanzetten, en stond het Bluetooth volume altijd op 100%. Hij onthield voor Bluetooth apart de volume-instelling.

Bij de Poco ben ik vaak nog aan het pielen omdat de volume-instelling niet losgekoppeld is. Hij blijft dus niet netjes op 100% staan voor een BT-bron, maar gaat altijd terug naar 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
Ik heb hetzelfde probleem. Heb de app 'Bluetooth volume manager' geinstalleerd. Na deze twee keer uit de MIUI battery save selectie te hebben gehaald blijft de app nu in het geheugen. Je kan met deze app per BT verbinding instellen wat het default volume is. Erg handig. Ik heb de app zelfs gekocht, hoewel hij prima werkte zonder betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Iemand hier ook het probleem met permissies in Chrome dat je die niet kunt geven of afwijzen omdat er iets over de apps weergegeven zou worden? Ik heb alle apps die permissie al ontnomen maar het blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Ik had de Poco sinds 16 juli, spijtig genoeg een paar dagen geleden een donkere vlek gezien op de lens.
Hij is nu terug binnen bij de winkel. Voor de rest wel zeer tevreden mee!
Ik ben nu toch wel blij dat ik iets meer betaald heb (€570) bij de lokale winkel (Electro depot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
maan330 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:56:
Heeft iemand al succesvol betaald met de Rabo Wallet? Bij mij lukte het net niet. Maar goed, misschien ligt het aan mij. Ik ga ook geen 2 minuten staan proberen bij de kassa, dan pak ik mijn bankpas erbij.
Ik wou gisteren voor het eerst betalen met de Rabo Wallet, maar dat werkte niet. Meer mensen met problemen? Of is het bij anderen al wel gelukt?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
Bij mij werkt de Rabo Wallet zonder problemen. Wel met een locked bootloader en dus de standaard software.

Waar ik overigens eerder deze week een update voor kreeg. Nu versie 12.0.2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maan330
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-08 20:21
Harmsen schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:17:
[...]

Ik wou gisteren voor het eerst betalen met de Rabo Wallet, maar dat werkte niet. Meer mensen met problemen? Of is het bij anderen al wel gelukt?
Na mijn mislukte poging heb ik naar een oplossing gezocht. Mogelijke oplossing is om onder "verbinding en delen" te kiezen voor "gebruik HCE wallet" onder "positie beveiligd element". Deze stond op "wallet van simkaart gebruiken".

Nadat ik deze instelling heb aangepast, heb ik niet meer geprobeerd om mijn Rabo Wallet te gebruiken, dus geen idee of het een oplossing biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Dát is de oplossing, is al eens verder terug gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27
Ik heb mijn F1 verkocht met het zicht op de F2.
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik vind hem voor 375 op Eglobal. Jullie al ergens goedkoper gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
cocico schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 20:43:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik vind hem voor 375 op Eglobal. Jullie al ergens goedkoper gevonden?
Kijk ook eens op Edwaybuy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arwin1993
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 21:21
cocico schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 20:43:
Zelf bij coolladen gekocht, daar nu 359 zie ik. Die verzenden ook vanaf Duitsland waardoor ik hem met drie werkdagen in huis had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:24

Steve79

wie weet!?

arwin1993 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 06:34:
[...]

Zelf bij coolladen gekocht, daar nu 359 zie ik. Die verzenden ook vanaf Duitsland waardoor ik hem met drie werkdagen in huis had
Thanks voor de tip, ik ga nu serieus in overweging om mijn Poco F1 om te ruilen voor de F2.
Prijs is zo al behoorlijk aantrekkelijk geworden.

De F1 leuk doorverkopen en dan voor een mooie prijs de F2 oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27
Ik heb nu de 64GB F1 gehad, en liep heel vaak tegen de beperkingen qua opslag aan. Heeft het merendeel hier de 128GB of de 256GB? Er is toch een prijsverschil van minstens €80, en daarvoor krijg je ook meer RAM, maar geen idee of je daar qua prestaties veel van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

cocico schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:44:
Ik heb nu de 64GB F1 gehad, en liep heel vaak tegen de beperkingen qua opslag aan. Heeft het merendeel hier de 128GB of de 256GB? Er is toch een prijsverschil van minstens €80, en daarvoor krijg je ook meer RAM, maar geen idee of je daar qua prestaties veel van merkt.
De f1 kon je gewoon een micro-sd kaart in proppen, tenzij je twee simkaarten gebruikte. Nu kun je iig geen micro-sd er in stoppen bij de poco f2. Ik heb 128gb, want bij de f1 liep dat ook niet vol in de twee jaar dat ik em had. En heb flink veel foto's geschoten (heb kinderen haha). Ik had dan wel ook 128 gb dankzij micro-sd.

Ik heb er geen problemen mee qua ruimte denk ik. En anders eens een keer van het toestel trekken en opslaan op je nas, of in de cloud ergens?

De extra RAM merk je denk ik in de praktijk niet heel veel van. Maar als je opslag echt vaak een probleem is, ben je misschien (tijdelijk) met 256gb meer geholpen. Maar ook die zal vast wel vollopen. Keertje opschonen?

[ Voor 11% gewijzigd door Jivebunny op 10-08-2020 12:08 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Poco F2 Pro] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [Poco F2 Pro] Rooten en Custom Rom's