Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22-06 03:56

big_clarence

wat kan het schele

Topicstarter
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van accessoires voor de Poco f2 pro / Redmi k30 pro.
Deel je ervaringen met accessoires zoals covers, laders, screenprotectors en andere producten specifiek voor de Poco f2 pro.

Overige topics over de Poco f2 pro:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1992854

Pricewatch:

https://tweakers.net/smar...ram_p1133126/vergelijken/
https://tweakers.net/smar...ram_p1133146/vergelijken/

Nieuws:

https://tweakers.net/nieu...ijzen-vanaf-499-euro.html

[Voor 18% gewijzigd door big_clarence op 10-06-2020 01:06]

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Topicstarter
Link naar een YouTube filmpje voor de spigen rugged armor cover.
https://youtu.be/JZugFHDPNhg

Op de website van Spigen heb ik nog geen info kunnen vinden.

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Topicstarter
Mitchell Millenial over de XUNDD ShockProof case

https://youtu.be/f7gdJ5c3dxk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik verhuis het topic nog even van AND naar WAO.

• Timmy_01
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:10
Ik heb de "DUX DUCIS for Poco F2 Pro Case Flip Magnetic with Card Slot Stand Shockproof PU Leather Protective Case" besteld op Banggood.

[Voor 37% gewijzigd door Timmy_01 op 18-06-2020 14:13]

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Topicstarter
Ziet er prima uit. Benieuwd hoe die bevalt in gebruik

• bolderik
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15-05 23:35
Ik heb hem binnen perfecte hoes, maar scherm gaat niet automatisch aan uit bij open en dicht doen.
Zit wel magneet in maar die is er voor als je hem omklapt dat hij blijft zitten.

Erg jammer nu maar zoeken naar een andere.

• hansie_k
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:06
bolderik schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:12:
Ik heb hem binnen perfecte hoes, maar scherm gaat niet automatisch aan uit bij open en dicht doen.
Zit wel magneet in maar die is er voor als je hem omklapt dat hij blijft zitten.

Erg jammer nu maar zoeken naar een andere.
In MiUI zit bij Instellingen -> Vergrendelscherm een schuifje voor smartcovermodus.
Daar al gekeken?

• bolderik
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15-05 23:35
Instelling kan ik niet vinden, maar bedankt voor je reactie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:09
Hier ondertussen de Spigen case binnen via Amazon. Echt een aanrader!
Enigste nadeel dat ik ondervonden heb, maar dat was dan ook het eerste telefoontje gepleegd met de Poco F2, is dat de uitstekende rand (de protector steekt een beetje boven het glas uit) een beetje pijn deed aan mijn oor na een lange tijd bellen.

Ook nog de Nillkin 0,2mm protector binnen via Aliexpress die niet het glas volledig bedekt. De ervaring met volledig bedekende is dat deze meestal niet compatibel zijn met hoesjes.
Maar, zeer ontevreden over deze aankoop. De protector zit er perfect in het midden op maar plakt niet op bepaalde stukken van de zijkant, zowel onder,boven als links en rechts zit ik met 'grijze' zones.
Hiervan ook een foto en melding gemaakt bij de verkoper, maar deze antwoord gewoon dat het geen volledig dekende protector is. Waarom plakt dan hetzelfde type bij mijn Poco F1 er dan wel perfect en bijna onzichtbaar op?

Ik heb nog een screenprotector liggen van Amazon, maar ik zou eerst even willen horen van iemand hier naar de beste oplossing.

• bribrab
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12-06 19:43
Iemand suggesties voor autoladers die de snelheid van opladen van de reguliere lader evenaren? Ik kom van Oneplus en die hebben een eigen lader voor in de auto die net zo snel laadt als de reguliere lader van OP. Zou niet meer zonder willen eigenlijk :) Suggesties?

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:25

Dxue

PSN:EvilDrunk

bribrab schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:54:
Iemand suggesties voor autoladers die de snelheid van opladen van de reguliere lader evenaren? Ik kom van Oneplus en die hebben een eigen lader voor in de auto die net zo snel laadt als de reguliere lader van OP. Zou niet meer zonder willen eigenlijk :) Suggesties?
er zijn snelladers voor in de auto van verscheidene merken. Ik zie net dat de xiaomi autohouder nu vrij goedkoop te koop is. Daar zit ook een snellader bij, die mijn telefoon in ongeveer een half uur van 40% naar 90+% brengt en het is een mi 9t pro telefoon. Het heeft 2 poorten om langzaam te laden als je dat nodig hebt. of elke andere autolader met quick charge en hoge wattage op 1 usb poort

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Daywalk3r
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14-06 15:31

Daywalk3r

Walks at night 2

Zijn er hier gebruikers van een gehard glas screenprotector? Werkt de fingerprintscanner dan nog goed?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Routed
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13-06 20:29
Daywalk3r schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:24:
Zijn er hier gebruikers van een gehard glas screenprotector? Werkt de fingerprintscanner dan nog goed?
Sinds ik 2weken geleden een tgp op mijn F2 heb gedaan is het er niet beter op geworden qua herkenning.
Nu is mijn rechterduim redelijk naar de knoppen dus heb ik ook 3 andere vingers ingescand en daar gaat het wel beter mee, gok een 70% score met unlocken via fingerprint, soms duurt het wat langer en moet wel regelmatig een pincode invoeren omdat hij helemaal niet wil.

Ik heb de Nilkin H+pro TGP (https://www.aliexpress.com/i/4001034122462.html)

Mijn jongste zoon heeft ook een F2 met een TGP van een ander merk en die klaagt er ook over.
Hij leert er maar mee leven zeg ik dan 8) 8)

Slash Care
Mementô

• Daywalk3r
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14-06 15:31

Daywalk3r

Walks at night 2

Routed schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:34:
[...]

Sinds ik 2weken geleden een tgp op mijn F2 heb gedaan is het er niet beter op geworden qua herkenning.
Nu is mijn rechterduim redelijk naar de knoppen dus heb ik ook 3 andere vingers ingescand en daar gaat het wel beter mee, gok een 70% score met unlocken via fingerprint, soms duurt het wat langer en moet wel regelmatig een pincode invoeren omdat hij helemaal niet wil.

Ik heb de Nilkin H+pro TGP (https://www.aliexpress.com/i/4001034122462.html)

Mijn jongste zoon heeft ook een F2 met een TGP van een ander merk en die klaagt er ook over.
Hij leert er maar mee leven zeg ik dan 8) 8)
Ik heb er 1 van QHOHQ, vanuit een filmpje op youtube. Reageert prima moet ik zeggen, ook glaasje voor het camera eiland. Kreeg er 2 van elk, had ik ook nodig :*) Bij beide tweede pogingen goeie fit!

https://www.amazon.nl/QHOHQ-Xiaomi-Poco-F2-Pro/dp/B0876G3YY8

[Voor 3% gewijzigd door Daywalk3r op 25-09-2020 14:21]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• shicomm
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18-06 19:20

shicomm

<***>

Ik heb op m'n F1 erg goeie ervaringen met de QC3 autolader van anker , heb flink wat autoladers versleten maar die van anker is echt met afstand de beste ( en snelste ) die ik tot nu toe heb gehad.
Zeker met een goeie kabel ( ook anker ) er bij.

Ik zoek nog naar een sleeve style hoes voor de F2.
Ik heb er eentje op maat laten maken voor m'n F1 en de F2 past er net aan in maar zit wel erg strak , heb een riemhoesje kunnen vinden op de australische ebay maar verder nog niks.

Vind het sleeve principe erg fijn omdat het scherm dan ook goed beschermd is.

I live in darkness , i exist in the shadow

• emmerx
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19:16
Handig ivm de vaker gerapporteerde problemen met de USB-poort die stuk kan gaan door veelvuldig insteken van de connector: een hoesje met geïntegreerde Qi-lader.

Uitsnijden voorkomt extra dikte van telefoon inclusief hoesje, anders past het niet meer in mijn Qi car kit.
Maar het kan uiteraard mooier dan bij mijn exemplaar...

Heel handig i.c.m mijn Koolpad car kit en Bt radio:

[Voor 16% gewijzigd door emmerx op 24-02-2021 16:24]

Draadloos laden op onze Zon

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True