@
Dennism
Het probleem met moderaties is dat moderatoren soms denken iets te weten (of ooit ergens hebben gelezen) dat niet klopt. In dit geval heb ik geen idee wat er wel of niet klopt, daarom modereer ik dergelijke posts niet. Het nadeel daarvan is dat een of meer personen het kennelijk niet vond kloppen en dat die dan mogelijk iets verkeerd waarderen.
Ik kreeg zelf weer een nul van iemand zonder goede reden, terwijl het bericht toch ontopic was. Het gaat immers over de inhoud van een artikel en een testmethodiek die onderscheid in de capaciteiten van moederborden niet weergeeft op het punt van idle verbruik.
mrmrmr in 'Mini-ITX-mobo's voor socket 1700 - Klein en betaalbaar, maar ook goed?'
Nog meer mismoderaties bij een Software-update:
downloads: Debian GNU/Linux 11.4
Hier wordt kennelijk gesteld dat berichten die over updaten gaan off topic zijn. Ik zie niet waarom update methoden niet besproken zouden kunnen worden in bericht over een punt update van Debian. Ja, je kunt wel zoeken naar hoe dat werkt, maar dan vind je diverse verschillende methoden, zelfs in de wiki van Debian zelf, die niet echt geweldig is. Een informatieve discussie waard. Ook als die vaker dan eens terug komt, de update methode van Debian staat niet stil.
Wat ik me nou afvraag over mensen die zo moderaties uitdelen: als je zo smal denkend bent, waarom modereer je dan? Het lijkt erop dat meerdere personen er een sport van maken zo pedant mogelijk te modereren. Dat is een nonconstructieve "bijdrage" aan een forum die juist mensen aanvalt die wel daadwerkelijk constructief bijdragen.
Deze is te oud voor correctie, maar wilde het wel signaleren. Ik zie de laatste tijd steeds meer nullen in allerlei berichten. Ik vind dat irritanter dan +2/+3 positieve meningmoderaties.