Bulls in 'Bandai Namco vervangt Ms. Pac-Man door nieuw personage Pac-Mom'
Wat mij betreft is 0 nog te veel.
Wat mij betreft is 0 nog te veel.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
En de reactie waar hij op reageert vind ik dan weer te zwaar bestraft met een -1. Een 0 zou beter passen.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Ik wilde je reactie net hier melden, want ik vind het ook maar raar. Of je vergelijking al dan niet klopt is discutabel, maar je hebt niks geschreven dat dusdanig over de schreef gaat dat je een -1 verdient.Yzord schreef op zondag 10 april 2022 @ 15:27:
Yzord in 'Oude Sony-consoles kunnen PS Store-games niet spelen wegens kalenderfout'
Bijzonder. Ik krijg een -1 en mijn replyer krijgt een +3 terwijl ik toch echt denk dat dit discussie waardig zou kunnen zijn.
Ach, ik ben het inmiddels al gewend hier op T.net. Leuke is dat die -1 toch geen hol uitmaakt, want door die +3 willen ze toch weten wat die -1 te melden had lol.TheVivaldi schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:56:
[...]
Ik wilde je reactie net hier melden, want ik vind het ook maar raar. Of je vergelijking al dan niet klopt is discutabel, maar je hebt niks geschreven dat dusdanig over de schreef gaat dat je een -1 verdient.
Wat mij betreft hoog tijd om alle code voor het moderatiesysteem in comments te veranderen, hoeven we ons er ook niet aan te storen, of hier te bedelen voor een correcte score. Het systeem werkt gewoonweg niet meer.Yzord schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:58:
[...]
Maar goed, moderatiesysteem op T.net begint aardig scheef te groeien
Er staat inmiddels meer tekst dan voorheen en ik kan mij voorstellen dat verschillende mensen de initiele reactie voor een troll aan hebben gezien. Inmiddels lijkt mij een 0 een passende score.TheVivaldi schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:56:
[...]
Ik wilde je reactie net hier melden, want ik vind het ook maar raar. Of je vergelijking al dan niet klopt is discutabel, maar je hebt niks geschreven dat dusdanig over de schreef gaat dat je een -1 verdient.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Persoonlijk ben ik het er niet mee eens, maar ik snap dat enige onderbouwing gewenst was, vandaar mijn edit. Maar mijn initiele post was geen aanval of belediging. Het was meer een quote om iemand na te laten denken dat alles wat we kopen een 'houdbaarheidsdatum' heeft. Iemand die bijv. een 100inch OLED koopt voor 100k verwacht ook niet dat deze een leven lang mee gaat. Maar bij digitale aankopen van games staan we (ja ik eerst ook) keihard te schreeuwen dat het niet normaal is. Maar is dat wel reeel?Bor schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:58:
[...]
Er staat inmiddels meer tekst dan voorheen en ik kan mij voorstellen dat verschillende mensen de initiele reactie voor een troll aan hebben gezien. Inmiddels lijkt mij een 0 een passende score.
Een lastig vergelijk: als iets technisch gezien veroudert, dan is dat acceptabel. Elektronica slijt, eten bederft. Software veroudert niet en software is wat je koopt bij een game. Ongeacht wat een fabrikant vindt of verzint. En dan zit er in de software iets waardoor de software niet meer gebruikt kan worden, door onvoorziene omstandigheden. En dat "iets", dat is niet noodzakelijk voor de software om te bestaan.Yzord schreef op zondag 10 april 2022 @ 22:03:
[...]
... Iemand die bijv. een 100inch OLED koopt voor 100k verwacht ook niet dat deze een leven lang mee gaat. Maar bij digitale aankopen van games staan we (ja ik eerst ook) keihard te schreeuwen dat het niet normaal is. Maar is dat wel reeel?
...
vrede in rust
[ Voor 30% gewijzigd door vali op 11-04-2022 16:39 ]
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 11-04-2022 20:21 ]
Hier is nog wel wat hulp nodig.
[ Voor 48% gewijzigd door Bor op 12-04-2022 11:50 ]
En zijn gemiddelde reactiescore van -160 is ook niet mals. Wat waarschijnlijk ook terecht is, want als ik even vluchtig door zijn reactiegeschiedenis ga, dan plaatst-ie alleen maar onzinnige reacties.Nas T schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 07:14:
Ik denk dat iemand op de richtlijnen gewezen mag worden, gezien [...] deze reactie.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat betreft de redacteur van het artikel welke naar een ander artikel wijst zo te zien? Dat is geen spam en geen -1.
Promoot commerciële zaken die niet met het nieuwsartikel te maken hebben en reageert niet inhoudelijk. Lijkt ook niet binnen het beleid te passen.Bor schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:06:
Dat betreft de redacteur van het artikel welke naar een ander artikel wijst zo te zien? Dat is geen spam en geen -1.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Jawel, dit past prima binnen het beleid, en is dus geen spam.The Zep Man schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:07:
[...]
Promoot commerciële zaken die niet met het nieuwsartikel te maken hebben en reageert niet inhoudelijk. Lijkt ook niet binnen het beleid te passen.
Het is niet zoveel de software welke jij koopt, maar een licentie om de software te mogen gebruiken. Jij het wel gelijk dat ook software en diensten aan bepaalde verwachtingen dient te voldoen. Hierin wordt wettelijk gezien ook steeds meer voor vastgelegd, maar software wordt in principe nooit jouw eigendom.Nas T schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:08:
[...]
Een lastig vergelijk: als iets technisch gezien veroudert, dan is dat acceptabel. Elektronica slijt, eten bederft. Software veroudert niet en software is wat je koopt bij een game. Ongeacht wat een fabrikant vindt of verzint. En dan zit er in de software iets waardoor de software niet meer gebruikt kan worden, door onvoorziene omstandigheden. En dat "iets", dat is niet noodzakelijk voor de software om te bestaan.
Als dat fenomeen "decay by design" genoemd kan worden, kán dat ook gerealiseerd worden in hardware. Gebruik goedkope componenten waarvan je weet dat ze geen tien jaar meegaan. Maar: dan kan het een voordeel hebben voor de consument: prijs. Zo kan het bij eten ook zijn.
Alleen: waarom zou je bij software zo iets doen? Ik zou (zelfs na 15 jaar) proberen of ik mijn geld terug kan krijgen en me beroepen op de wet: je hebt namelijk recht op een deugdelijk product. En dat is dan ineens niet meer het geval. Ik ben benieuwd hoe dat geïnterpreteerd wordt in een rechtszaak.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Hier is nog wel wat hulp nodig.tweaker2010 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 00:57:
redniels in 'Rusland onthult supercomputer met eigen Elbrus-cpu's en x86-ondersteuning'
Hoe ontopic is dit? Ik dacht zelf meer aan een 0 ipv een +2 waar hij nu op staat.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Maar wel met een directe relatie naar onze dienstverlening welke meer dan eens met Marktplaats wordt vergeleken. Ik vind een +1 hier geen ramp.kodak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:44:
Dit is geen +1 (24×). De gebruikelijke ik gebruik iets anders van een ander, zonder op het nieuws in te gaan.
THE_BASE in 'Marktplaats stopt met Gelijk Oversteken en ontwikkelt alternatief'
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 13-04-2022 10:22 ]
Het nieuws is niet vergelijken met andere diensten, of dat je dat kan doen, of dat iemand iets anders van een andere dienst prettiger meent te vinden. Anders kunnen we net zo goed forumregels gaan hanteren in plaats van modden. Het raakt niet eens inhoudelijk de gestopte service waar het nieuws om is ontstaan. Het is slecht nou ik gebruik het platform toch al nauwelijks en een ander platform vind ik prettiger. Dat is geen 41x +1, eerder behoorlijk scheef modden. Met het probleem dat diverse tweakers dit soort discussies in stand houden en voort zetten. Het sneeuwt de inhoudelijke discussie over de gestopte dienst onder. Dan is op tijd corrigeren juist op zijn plaats.Bor schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:00:
[...]
Maar wel met een directe relatie naar onze dienstverlening welke meer dan eens met Marktplaats wordt vergeleken. Ik vind een +1 hier geen ramp.
[ Voor 12% gewijzigd door kodak op 13-04-2022 13:07 ]
Aangevuld met een aanduiding als criminele organisatie ook nog.Skyaero schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:11:
LeonM in 'KvK versoepelt regels voor afschermen gegevens in Handelsregister'
Geen plus twee en geen zien het uitermate slecht juridisch advies (niet inschrijven KvK) wat mij betreft zelfs 0
[ Voor 26% gewijzigd door kakanox op 13-04-2022 14:30 ]
Ga toch fietsen.
Verwijderd
Omdat je wel aan victim blaming doet, en als iemand je daarop wijst begin je een hele babbel omtrent hoe het toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid was.kodak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:52:
En ook hier weer lijkt de 0 (12x 0, 7x -1) volstrekt onterecht. De reactie is ontopic en met inhoudelijke en onderbouwde argumenten.
kodak in 'KvK versoepelt regels voor afschermen gegevens in Handelsregister'
Kan er nog naar deze posten gekeken worden?vali schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:34:
Zijn weer aardig wat meningmodders actief op de FP.
vali in YouTube blokkeert kanaal Russisch lagerhuis wegens overtreden van voorwaarden een -1
vali in YouTube blokkeert kanaal Russisch lagerhuis wegens overtreden van voorwaarden een -1
svane in YouTube blokkeert kanaal Russisch lagerhuis wegens overtreden van voorwaarden krijgt een +2
svane in YouTube blokkeert kanaal Russisch lagerhuis wegens overtreden van voorwaarden krijgt een +2
pretraket in YouTube blokkeert kanaal Russisch lagerhuis wegens overtreden van voorwaarden krijgt een +2[
Zijn een hoop andere die een -1 krijgen waarvan ik niet zie in terug komen dat het een -1 waard is. Gezien het best wel wat zijn is het net iets teveel om het hier te posten. Misschien idee aan tweakers om serieus opnieuw te overwegen om te kappen met die soort niet IT waardige stukken?
Iemand vat mijn opmerking op als victimblaming terwijl ik een vraag stel op basis van feiten dat ondernemers in dit geval hoe dan ook verantwoordelijkheden hebben. Wat is er volgens jou dan feitelijk onjuist aan de onderbouwing of de vraag? Want ongewenst kan het niet zomaar zijn als het zelfs wettelijk al bijna een eeuw vast ligt dat ondernemers wettelijk verantwoordelijkheden hebben.Groningerkoek schreef op woensdag 13 april 2022 @ 21:05:
[...]
Omdat je wel aan victim blaming doet, en als iemand je daarop wijst begin je een hele babbel omtrent hoe het toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid was.
Om even op jouw wijze te antwoorden.kodak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 21:30:
[...]
Iemand vat mijn opmerking op als victimblaming terwijl ik een vraag stel op basis van feiten dat ondernemers in dit geval hoe dan ook verantwoordelijkheden hebben. Wat is er volgens jou dan feitelijk onjuist aan de onderbouwing of de vraag? Want ongewenst kan het niet zomaar zijn als het zelfs wettelijk al bijna een eeuw vast ligt dat ondernemers wettelijk verantwoordelijkheden hebben.
Ik heb vooral moeite met de toon van de vraag. Je stelt dat een ondernemer verantwoordelijk is de risico's te onderzoeken wat betreft de inrichting van de onderneming. Er van uitgaande dat dat waar zou zijn, zou het volgens jou dan (erg) duidelijk moeten worden dat ondernemers gegevens moeten afschermen.kodak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 21:30:
[...]
Iemand vat mijn opmerking op als victimblaming terwijl ik een vraag stel op basis van feiten dat ondernemers in dit geval hoe dan ook verantwoordelijkheden hebben. Wat is er volgens jou dan feitelijk onjuist aan de onderbouwing of de vraag?
vrede in rust
Je ontwijkt mijn vraag en komt met aannames die niet kloppen.Groningerkoek schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:21:
[...]
Om even op jouw wijze te antwoorden.
Iedere Nederland hoort de wet te kennen, waarom weet jij niet dat hij zijn bedrijf in moet schrijven met het vestigingsadres, waarom weet jij niet dat dit openbare gegevens zijn?
Moeite met de vraag hebben wegens inhoudelijk verschil van mening en is eerder reden om daar dan discussie over te voeren.Nas T schreef op donderdag 14 april 2022 @ 03:10:
[...]
Ik heb vooral moeite met de toon van de vraag. Je stelt dat een ondernemer verantwoordelijk is de risico's te onderzoeken wat betreft de inrichting van de onderneming. Er van uitgaande dat dat waar zou zijn, zou het volgens jou dan (erg) duidelijk moeten worden dat ondernemers gegevens moeten afschermen.
Dat lijkt me ten eerste nogal twijfelachtig, gezien de ontwikkeling van de behoefte aan het makkelijker afschermen van die gegevens: blijkbaar willen veel ondernemers dat nu. Is het waarschijnlijk dat die allemaal hun verantwoordelijkheid niet voldoende nemen of hebben genomen? Dat lijkt me een boude bewering.
Daarnaast is dit een ontwikkeling in de maatschappij: openbare gegevens bij de KVK worden vaker op een vervelende manier gebruikt. Het lijkt mij nogal twijfelachtig dat ondernemers dit soort ontwikkelingen op voorhand scherp hebben.
Door de 'nogal wiedes' ondertoon in je reactie, vind ik hem ongewenst.
Dat doe ik dan ook niet, het is de toon van je reactie die ik afkeur:kodak schreef op donderdag 14 april 2022 @ 07:30:
[...]
Moeite met de vraag hebben wegens inhoudelijk verschil van mening en is eerder reden om daar dan discussie over te voeren.
Het is niet de bedoeling om te meningmodden.
...
Door de 'nogal wiedes' ondertoon in je reactie, vind ik hem ongewenst.
vrede in rust
Dat is meningmodden. Als de een inhoudelijk meent dat iets duidelijk mag zijn en de ander het daar niet mee eens is dan kan dat verschil van mening niet ingezet worden om te downvoten. Daar is discussie voor, of niet modden.Nas T schreef op donderdag 14 april 2022 @ 07:39:
[...]
Dat doe ik dan ook niet, het is de toon van je reactie die ik afkeur:
[...]
Dit is (een deel van) je reactie op het artikel:kodak schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:32:
[...]
Dat is meningmodden. Als de een inhoudelijk meent dat iets duidelijk mag zijn en de ander het daar niet mee eens is dan kan dat verschil van mening niet ingezet worden om te downvoten. Daar is discussie voor, of niet modden.
Als er het volgende had gestaan, was de mening hetzelfde, maar was de toon anders:Waarom wist je dat vooraf niet? Als ondernemer doe je toch ondetzoek naar de risico's hoe je je bedrijf inricht en welke voordelen maar ook nadelen dat kan hebben?
vrede in rust
Je gebruikt daarmee nog steeds een inhoudelijk verschil van mening om het ongewenst te vinden. Je gebruikt het zelf om vermeend te doen alsof het een onterecht verwijt is. Inhoudelijk mening verschillen is geen redelijk excuus om de toon vermeend niet te bevallen.Nas T schreef op donderdag 14 april 2022 @ 10:09:
[...]
Dit is (een deel van) je reactie op het artikel:
[...]
Als er het volgende had gestaan, was de mening hetzelfde, maar was de toon anders:
"Ik zou denken dat je als ondernemer op de hoogte bent dat het een risico is dat je je gegevens op de KVK openbaar deelt en dit dus voorkomt."
Met deze toon zou het wat mij betreft prima zijn. Je eerste vraag is nu beschuldigend: alsof diegene het had moeten weten, alsof het feitelijk zo is. En dat staat niet vast.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ga toch fietsen.
Virussen? Scan ze hier!
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Het is al op je gereageerd; maar je begint met een keiharde spoiler. Veel mensen hebben het spel (nog) niet gespeeld en zullen het wellicht met een evt. expansion wel op pakken.jesse111 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:26:
Snap niet waarom dit een -1 is, het is gewoon on topic.
https://tweakers.net/nieu...ction=17401594#r_17401594
PS4 PSN: Dazzler2120
Dat is inderdaad geen +2. Hier is nog wel wat hulp nodig.TheVivaldi schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:11:
BounceMeister in 'Berichtendienst WhatsApp begint met testen Communities-functie'
En hier lijkt me +2 erg overdreven voor een simpele oneliner-constatering.
Verwijderd
Mwa het maken van het overzichtje en de tijd die er in is gaan zitten; maakt dat ik dit wel een +2 vind. Het draagt iets bij en is een nuttige toevoeging om een incorrecte aanname te corrigeren.CH4OS schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:02:
robcoenen in ''Apple werkt aan MacBook Pro met M2 Max met 12 cpu-cores en 38 gpu-cores''
Ik mis even wat deze opsomming informatief maakt. Het staat al in de Pricewatch, plus als je meerdere schermen wilt op een dergelijke Mac, kun je immers ook gewoon zeggen dat je via HDMI en USB-C schermen kan aansluiten.
[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 15-04-2022 13:55 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 14:23 ]
Verwijderd
Ik zie dat je bericht verdwenen is. Maar een spoiler delen is nooit de bedoeling, hoe oud de game ook is. Er zijn nog genoeg mensen die de game niet hebben gespeeld.jesse111 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:54:
jesse111 in 'CD Projekt RED: eerste uitbreiding Cyberpunk 2077 komt uit in 2023'
Mijn reactie/vraag is gewoon on topic, zie niet waarom dit troll of flamebait is.
Geen -1 waardige reactie
Ik heb geen spoiler gedeeld, ik reageerde op een iemand die een ander persoon dat kwalijk nam. Ik heb mijn reactie niet verwijderd, vermoed dat de admins dat hebben gedaan (wat ik ook vreemd vind).Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:07:
[...]
Ik zie dat je bericht verdwenen is. Maar een spoiler delen is nooit de bedoeling, hoe oud de game ook is. Er zijn nog genoeg mensen die de game niet hebben gespeeld.
Was de moedercomment in die thread niet ook van jou, overjesse111 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:29:
[...]
Ik heb geen spoiler gedeeld, ik reageerde op een iemand die een ander persoon dat kwalijk nam. Ik heb mijn reactie niet verwijderd, vermoed dat de admins dat hebben gedaan (wat ik ook vreemd vind).
Afgaande op jouw reactie zou je op die manier nooit kunnen discussiëren over een game omdat er altijd wel iemand is die de game nog niet gespeeld heeft.
Die was niet van mij nee. Maar laten we dit topic verder maar OT houden en de discussie hier afkappenDazzler2120 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:34:
[...]
Was de moedercomment in die thread niet ook van jou, overspoiler:?de endings in Cyberpunk
Overigens kan je prima over games discussiëren op een forum, waar je gemakkelijk gebruik kan maken van spoiler tags. De complete thread zal wel verwijderd zijn, juist omdat die spoilers bevatte.
Virussen? Scan ze hier!
Geen idee waarom die reactie uberhaupt op +2 is gekomen. Na het plaatsen van deze reactie heb ik eigenlijk niet echt meer op Tweakers gekeken voor de dag...Dazzler2120 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:49:
en ook je eigen reactie CH4OS in ''Apple werkt aan MacBook Pro met M2 Max met 12 cpu-cores en 38 gpu-cores'' zijn m.i. geen +2 waard en kan nog wel wat hulp voor correctie bij gebruikt worden...
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 16-04-2022 12:20 ]
Maak er maar een -1 van, dat hele moderatiesysteem is toch een groot achterhaald lachertje.Bor schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 16:23:
Groningerkoek in 'Politie België meldt 3 arrestaties na speurwerk met 'open-source intelligence'' is een kortzichtige reactie en imho max 0.
Ik vind het jammer dat je op deze manier reageert. Vind je de reactie zelf meer dan een 0, en zo ja, waarom?Groningerkoek schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 17:01:
[...]
Maak er maar een -1 van, dat hele moderatiesysteem is toch een groot achterhaald lachertje.
Het boeit mij niet hoe je/jullie de reactie inschalen. En nee ik vindt het niet meer dan een 0 als je naar de regels kijkt.Bor schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 17:02:
[...]
Ik vind het jammer dat je op deze manier reageert. Vind je de reactie zelf meer dan een 0, en zo ja, waarom?
Als de score je toch niet boeit, ben ik (hoewel wat cru gezegd misschien) wel benieuwd waarom je dan wel hier kijkt en reageert. Schijnbaar boeit het jou dan dus blijkbaar wel genoeg, ook om jouw ongenoegen te uiten.Groningerkoek schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 17:05:
Het boeit mij niet hoe je/jullie de reactie inschalen. En nee ik vindt het niet meer dan een 0 als je naar de regels kijkt.
Ik vindt het hele moderatiesysteem storend, wil ik een totaalscore die mijn postings recht doet dan zou ik hier de hele tijd moeten bedelen om correcties, schaf die troep toch gewoon af want het werkt niet meer. Moderatiescores waren 10 jaar geleden leuk en grappig op sites nu is het een haperende relikwie van het verleden.
[ Voor 86% gewijzigd door Dirk op 17-04-2022 11:29 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq