Bor schreef op zondag 3 april 2022 @ 15:47:
[...]
Eh, nee? We hanteren de richtlijnen zoals omschreven in de moderatie FAQ
[...]
Ik snap de frustratie maar wat je hier aangeeft is gewoon niet waar. Er is een heel team bezig met het in goede banen leiden van de moderatie en bij opvallend misbruik wordt de mogelijkheid tot modereren uitgezet.
Sorry, maar de circa 40 ongewenst votes alvorens ik mijn post verwijderd heb toont mijn inziens toch echt anders, of ontzettend veel ruimte voor verbetering.
Een frontpage reactie kost tijd. En indien een bijdrage gewaardeerd wordt, indien je het nu eens bent met de inhoud of niet, is dit prima. Het moment dat je verborgen wordt, enkel en omdat de mening niet gedeeld wordt, dan is het voor mij snel klaar.
En ik zie dit gewoon veel te vaak gebeuren. Niet eens zozeer op mijn eigen posts, want ik post nog nauwelijks op de frontpage juist om deze reden. Maar ook binnen dit topic zie je het terug komen.
Ik snap best dat jij er iets aan probeert te doen, getuigende je eigen post historie hierin binnen dit topic.
Maar in de praktijk werkt het gewoon niet afdoende, hetgeen er als team gedaan wordt. After the fact corrigeren is gewoon niet de oplossing. Het is gewoon uitermate frustrerend om je post zo lekker makkelijk, volledig anoniem uit zichtbaarheid gebombardeerd te laten worden enkel en alleen omdat mensen door blijven gaan met mening moderaties.