Ik zie de AP helemaal geen stelling nemen.
Het wil niet zomaae zeggen dat een van de tweakers perse maar gelijk heeft. Dat gelijk/ongelijk plussen of minnen is niet het doel van het moderen, dat is meningmodden.
Nu maak je er na inhoudelijke kritiek van dat er te stellig zou staan 'de AP stelt'. Maar dar schrijf ik niet. Ik merknop dat de AP volgens het nieuws al ernstige problemen ziet, een onmiskenkare directe verwijzing naar wat er volgens de AP zelf de praktijk is in het nieuws.
Dat is niet het deel waar ik problemen mee heb, het is hoe je verder gaat:
Je schreef "De AP (...) stelt vervolgens dat de kwetsbare personen maar zelf voor hun rechten moeten opkomen". Waar stelt de AP dat? Direct of indirect?
We horen niet te gaan verdraaienbwat iemand schrijft in de reactie waar de discussie om gaat en we horen niet wat er in het nieuws staat te gaan negeren of om te gaan minnen op reacties die meningen hebben dis ons zelf niet bevallen. Bijvoorbeeld omdat we in discussie verschil van mening hebben wanneer de AP wel of geen actie had kunnen of moeten ondernemen. Dat is namelijk ook meningmodden.
Als dat je bedoeling was dan heb je het niet duidelijk opgeschreven. Dat is iets heel anders dan ik in jouw post lees. Het heeft niks te maken met of ik het met je eens ben of niet.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.