"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Terr-E in 'Character.AI verwijdert Disney-personages na dreiging van juridische stappen'
Hoe kan het uitleggen dat het verdedigen van een handelsmerk simpel kan zijn, een +1 zijn, terwijl ik iemand erop wijs dat copyright niet verdedigd kan of hoeft te worden?
Hoe kan het uitleggen dat het verdedigen van een handelsmerk simpel kan zijn, een +1 zijn, terwijl ik iemand erop wijs dat copyright niet verdedigd kan of hoeft te worden?
Wat mij betreft niet. Een +1 lijkt mij de max.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik vind het soort reacties van, "ik vind het niet nodig want ik zie het nut niet van een inclusieve samenleving als het de bedrijven meer geld kost", sowieso al maximaal +1, maar er zijn ook 11 +3 moderaties. Dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling bij een reactie die weinig inhoud heeft.
eh, als ik zo even kijk lijkt er weer iemand nieuw te zijn die nog niet helemaal doorheeft hoe het mod systeem werkt. Dit lijkt mij alleszins geen +2 waard namelijk:
supersnathan94 in 'Odido maakt buitenlandbundels beschikbaar voor bellen met lagere tarieven'
En ik kan het weten, heb em zelf bedacht.
Daarnast deze twee ook niet echt:
WhatsappHack in 'Odido maakt buitenlandbundels beschikbaar voor bellen met lagere tarieven'
WhatsappHack in 'Odido maakt buitenlandbundels beschikbaar voor bellen met lagere tarieven'
Gewoon on-topic +1, maar informatief? eehhh..
supersnathan94 in 'Odido maakt buitenlandbundels beschikbaar voor bellen met lagere tarieven'
En ik kan het weten, heb em zelf bedacht.
Daarnast deze twee ook niet echt:
Gewoon on-topic +1, maar informatief? eehhh..
Omdat het dan gaat om door Samsung ontworpen chips en niet alleen gefabbed.TheVivaldi schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:04:
TheVivaldi in 'Hyundai gaat zelf autochips produceren'
Een nul snap ik best, maar een -1? Je hoeft maar een willekeurig artikel aan te klikken waar het over (Samsung-)chips gaat en iedereen blijft keer op keer klagen over Exynos.
Eigen ontwerp aanleveren en er is niks aan de hand.
Ik zag deze ook inderdaad, Goed gedaan in 'De wet is er, maar wanneer gaan ontwikkelaars games toegankelijk maken?' en vraag me ook ten zeerste af of dat wel meer dan een +1 is. Eerste alinea komt op mij over als 'water is nat' (bedrijven willen winst maken en hier dus niet in investeren) en dan een persoonlijke noot over de eigen kinderen.separhim schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:51:
[...]
Ik vind het soort reacties van, "ik vind het niet nodig want ik zie het nut niet van een inclusieve samenleving als het de bedrijven meer geld kost", sowieso al maximaal +1, maar er zijn ook 11 +3 moderaties. Dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling bij een reactie die weinig inhoud heeft.
Ik mis het informatieve een beetje.
Klauwhamer in 'NIST-advies: schrap complexe wachtwoorden en verplichte regelmatige wijzigingen' is volgens mij een normale +1.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Blijkbaar dacht een andere moderator anders over want hij staat nu op +2 gefixeerd.Bor schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:20:
[...]
Wat mij betreft niet. Een +1 lijkt mij de max.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Misschien moet je maar 'ns onderzoek instellen naar de mensen die mij een +3 gaven.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Het lijkt mij een beetje vroeg om de moderatie te fixeren en als ik de score kijk is dit wel een heel premature fixatie.Technomania schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:58:
[...]
Blijkbaar dacht een andere moderator anders over want hij staat nu op +2 gefixeerd.
Deze is gefixeerd door een moderator op +2 zoals anderen al aandragen, maar ik wil toch wel even zeggen dat het voorbeeld dat ze hebben eigenlijk een reductio ad absurdum is. Ik vind het niet echt een goed signaal dat "voorbeelden" die volgens mij helemaal niet in de werkelijkheid plaats vinden met +2 worden gefixeert. En het is ook een voorbeeld waarbij deze wet helemaal niet van toepassing zou zijn.
Excuus, blijkbaar heb ik misgeklikt, het was niet mijn bedoeling de post te fixeren. Wel heb ik op persoonlijke titel een +2 toegekend aangezien ik het wel een mooie eerste-hands aanvulling vind die ik wat meer waarde toeken dan een gemiddelde mening.Technomania schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:58:
[...]
Blijkbaar dacht een andere moderator anders over want hij staat nu op +2 gefixeerd.
Geen excuus nodig want kan gebeuren.AlphaRomeo schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:14:
[...]
Excuus, blijkbaar heb ik misgeklikt, het was niet mijn bedoeling de post te fixeren. Wel heb ik op persoonlijke titel een +2 toegekend aangezien ik het wel een mooie eerste-hands aanvulling vind die ik wat meer waarde toeken dan een gemiddelde mening.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2