Dit is gewoon inhoudelijke discussie.
kodak in 'KLM-vlucht naar Curaçao keert om na brandende powerbank'
kodak in 'KLM-vlucht naar Curaçao keert om na brandende powerbank'
Die staat stevig op +1 inmiddels.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Dat lijkt mij gewoon een +1. Ik ga naar de -1 stemmers kijken en waar nodig actie ondernemen.oef! schreef op zondag 20 september 2026 @ 11:12:
Triblade_8472 in 'Disney+ krijgt advertenties, ook voor betalende abonnees'
Is geen -1, het emotie-modden op deze site loopt de laatste tijd behoorlijk uit de klauwen.
Als je toch bezig bent, de reactie:Bor schreef op zondag 20 september 2026 @ 11:15:
[...]
Dat lijkt mij gewoon een +1. Ik ga naar de -1 stemmers kijken en waar nodig actie ondernemen.
Hier is nog wel wat hulp nodig.
Lijkt me inderdaad een prima, keurige +1. Hij kan nog wel wat hulp gebruiken om daar te komen.oef! schreef op zondag 20 september 2026 @ 11:12:
Triblade_8472 in 'Disney+ krijgt advertenties, ook voor betalende abonnees'
Is geen -1, het emotie-modden op deze site loopt de laatste tijd behoorlijk uit de klauwen.
Virussen? Scan ze hier!
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Inderdaad. Net het laatste tikje naar de 0 gegevenjdh009 schreef op zondag 20 september 2026 @ 15:09:
Kreten als dit voegen weinig toe aan een discussie:
aschja in 'Disney+ krijgt advertenties, ook voor betalende abonnees'
Jouw reactie is al vier dagen oud en daardoor niet meer te corrigeren (door mij dan). Maar daarvoor staat ongeveer hetzelfde en heeft ook -1 gekregen en iemand die vertelt dat volgens hem bij Microsoft problemen waren, kreeg ook -1.Juggernaut1987 schreef op zondag 20 september 2026 @ 16:15:
Waarom is deze reactie een -1? Ik stelde een oprechte vraag omdat ik heel veel designers zie die allemaal macs gebruiken maar dat aan mijn bubbel van designers kan liggen en er dus elders misschien wel veel designers op Windows werken.
4 mensen vonden die vraag een -1 waard. 4 mensen die volgens mij dus het moderatiesysteem niet begrijpen, maar dat kan aan mij liggen. Vandaar de vraag hier.
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ah jammer, ik zag het nu pas. Nu je het zegt, er is meer raar gemodereerd.Aldy schreef op zondag 20 september 2026 @ 16:23:
[...]
Jouw reactie is al vier dagen oud en daardoor niet meer te corrigeren (door mij dan). Maar daarvoor staat ongeveer hetzelfde en heeft ook -1 gekregen en iemand die vertelt dat volgens hem bij Microsoft problemen waren, kreeg ook -1.
Dat voegt in principe niks toe, maar hij bedoelde dit als grapje op de naam van het bedrijf. Dus je zou het kunnen scharen onder het +1 voor een succesvol grapje, maar of het succesvol is is natuurlijk een discussie op zich.Bor schreef op maandag 21 september 2026 @ 16:07:
Is dit echt een +1? adje123 in 'Leef.nl meldt klanten dat onbevoegden toegang kregen tot persoonsgegevens'
Dit voegt toch niets toe?
Weinig grappigs aan, aangezien hij even verderop een serieus probleem weer met een flauw grapje afdoet:Lagonas schreef op maandag 21 september 2026 @ 16:11:
[...]
Dat voegt in principe niks toe, maar hij bedoelde dit als grapje op de naam van het bedrijf. Dus je zou het kunnen scharen onder het +1 voor een succesvol grapje, maar of het succesvol is is natuurlijk een discussie op zich.
Daarom zeg ik ook dat het een hele discussie op zich is of het een succesvol grapje is of niet. Grapjes zijn erg subjectief.Aldy schreef op maandag 21 september 2026 @ 16:26:
[...]
Weinig grappigs aan, aangezien hij even verderop een serieus probleem weer met een flauw grapje afdoet:
adje123 in 'Leef.nl meldt klanten dat onbevoegden toegang kregen tot persoonsgegevens'
Meer dan +0 lijkt mij ook deze niet.
Daar is actie ondernomen. Dit soort reacties mag je rapporteren hoor.GameNympho schreef op maandag 21 september 2026 @ 20:52:
Zo`n antwoord/comment? Sorry, maar ongewenst.
hp197 in 'Nederlanders met een laag inkomen kunnen 6000 euro krijgen bij koop EV'
Volgens mij is hij het volledig met je eens, gezien de reactie hierop en zijn reactie daar weer op.kodak schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 13:56:
Dit us gewone discussie, geen +2 (15x +2, 5x +3). Geen van de opmerkingen waarom er belastig bestaat is bijzonder. En de uitleg wat er oneerlijk zou zijn is niets nieuws. We horen verder ook niet te plussen om het 'eens' zijn. Gewoon +1.
Evanesco in 'Big tech verdient miljarden aan Europeanen, maar de digitaks blijft uit'
[ Voor 13% gewijzigd door separhim op 22-09-2026 18:32 ]
Je vertelt precies waarom het lobbyen geen succes zou mogen hebben, alhoewel jij daar ongetwijfeld anders over denkt. Maar het is zeker on-topic, dus een +1tv_nerd schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 19:06:
tv_nerd in ''Gokbedrijf Polymarket lobbyt in Europa om gokregels te omzeilen''
tv_nerd in ''Gokbedrijf Polymarket lobbyt in Europa om gokregels te omzeilen''
Ik begrijp in beide gevallen de 0 niet. Het is volgens mij ontopic want het gaat over Polymarket
Heel eerlijk gezegd hoop ik dat de lobby geen succes heeft, er zijn denk ik teveel mensen die er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan en een paar extra hoepels om doorheen te moeten springen voordat je kan meedoen zijn dan nooit verkeerd. Neemt imho niet weg dat het ook gewoon een leuk platform kan zijn.Aldy schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 19:21:
[...]
Je vertelt precies waarom het lobbyen geen succes zou mogen hebben, alhoewel jij daar ongetwijfeld anders over denkt. Maar het is zeker on-topic, dus een +1
Vind hem leuk gevonden maar inderdaad, een +2 is misschien wel wat veel. Heeft nog wel wat meer zetjes nodig zo te zien.
Die staat nu goed.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Met 122x een +2 lijkt het me lastig om het op de juiste score te krijgen.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Heb m'n steentje bijgedragen maar eens, kan een powermod dat niet forceren?Meg schreef op woensdag 23 september 2026 @ 10:04:
[...]
Met 122x een +2 lijkt het me lastig om het op de juiste score te krijgen.
Kunnen ze, maar doen ze volgens mij tegenwoordg niet meer zo snel.tv_nerd schreef op woensdag 23 september 2026 @ 11:05:
[...]
Heb m'n steentje bijgedragen maar eens, kan een powermod dat niet forceren?
Forceren kan idd maar is nooit echt veel gedaan; sowieso niet vaak voor "reguliere" scores zoals een reactie naar +1 brengen. Soms wel voor -1's die niet erg genoeg om een -2 te rechtvaardigen.Meg schreef op woensdag 23 september 2026 @ 11:24:
[...]
Kunnen ze, maar doen ze volgens mij tegenwoordg niet meer zo snel.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 23-09-2026 13:48 ]
Of het een -1 is weet ik niet maar ik vind de semantische discussie die je tracht op te starten wel erg onnodig.
Och, dat het niet on-topic is snap ik wel. Daar ging ik ook niet vanuit dat het on-topic zou zijn. Ik zie gewoon niet waarom het ongewenst is. En in dat licht begrijp ik ook niet waarom de reacties erop wel opeens ontopic zouden zijn, als de thread toch al irrelevant is, kan een reactie erop nooit on-topic zijn wat mij betreft, ook niet als het verdere duiding geeft.Bor schreef op woensdag 23 september 2026 @ 14:04:
Of het een -1 is weet ik niet maar ik vind de semantische discussie die je tracht op te starten wel erg onnodig.
[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 23-09-2026 14:07 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DoubleDot op 24-09-2026 10:58 ]
Hier is nog wel wat hulp nodig. Dit is GR materiaal en mag op 0. Alle reacties die op de nieuwswaardigheid ingaan in dat draadje zijn ook max 0.DoubleDot schreef op donderdag 24 september 2026 @ 10:13:
Luchtbakker in 'EA verhelpt 'opwipglitch' in EA Sports FC 27 met update 1.0.1'offtopic:
Lijkt me geen +2 informatief. (En nee het is niet omdat ik er zelf op reageerde). Er staat enkel kritiek in over het artikel zelf.
Heeft zichzelf opgelost
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 24-09-2026 12:34 ]
Als jij een reactie plaats die door AI is gemaakt, dan is het sowieso niet hoger dan -1, het geklaag over de moderatie maakt het ook een -1...Rickyyboy schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:01:
Mijn reactie lijkt met emotie te zijn gemodereerd terwijl ik een feit postte.
Rickyyboy in 'OpenAI-agent hackt Australische overheidswebsite met zorgstatistieken'
Dat je een LLM antwoord laat geven op een reactie is al een minpunt en als je dan ook nog de moderaties aanvalt in je reactie, moet je niet vreemd opkijken als je een -1 krijgt.Rickyyboy schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:01:
Mijn reactie lijkt met emotie te zijn gemodereerd terwijl ik een feit postte.
Rickyyboy in 'OpenAI-agent hackt Australische overheidswebsite met zorgstatistieken'
Hoort het niet -2 te zijn?Aldy schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:16:
[...]
Dat je een LLM antwoord laat geven op een reactie is al een minpunt en als je dan ook nog de moderaties aanvalt in je reactie, moet je niet vreemd opkijken als je een -1 krijgt.
Inderdaad is -1 en -1 samen -2, maar gelukkig werkt dit niet zo. De reactie lijkt mij niet echt ongewenst.
Pure Ai output is niet toegestaan. De reactie is dan ook verwijderd.Aldy schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:28:
[...]
Inderdaad is -1 en -1 samen -2, maar gelukkig werkt dit niet zo. De reactie lijkt mij niet echt ongewenst.