Laatste reactie,CH4OS schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:54:
[...]
Sorry maar dit haal ik er echt niet uit.
[...]
Ik denk dat Twitter niet alles kan fact checken en daardoor prioriteiten moet stellen.
[...]
Ik denk dat je verwacht dat Twitter de boel gefactchecked heeft vijf minuten nadat een Tweet online verschenen is, ook bij kleine en onbekende Twitter accounts. Dat is gewoon onrealistisch, maar hou je in jouw betoog ook geen rekening mee.
[...]
Dat zeg ik niet, de manier van schrijven is dat wel.
Je haalt er niet uit omdat? want de twitter links zitten gewoon inbegrepen.
Ze kunnen vast wel de grote media entiteiten controleren.
Het is niet als of de mail in ballots fact check bij twitter op trump tweet een debacle was.
Want het koste me letterlijk 30 seconden om te controleren over nieuwsberichten over fraude met mail in voting.
Daar bij moet je niet vergeten dat sommige staten letterlijk met een kleine verschil van enkele duizenden stemmen is gewonnen. Wat denk je wat gebeurt als er berichten tevoorschijn komen over mail in voting bij verkeerde mensen terecht komen of dat niet hebben besteld etc.
Complete chaos op verkiezingsdag want het maakt dan niet meer uit wie de winner is als verschil zeer klein is. Het is niet als of ze jaren al klagen over stem computers.
Of deze tweet bij ABC nieuws, https://twitter.com/ABC/status/1277526031935647744
Ze vertellen letterlijk weer het halve verhaal. maar die extra 20 seconden beeld materiaal konden ze niet even toevoegen waar deze mensen een privated gated community betreden wat bij wet strafbaar is. (Dus een deceptive label kan er ook wel bij) .
Als dat je enige argument is dan kan je beter je post verwijderen, of je had ook erop kunnen wijzen welke bevindingen onwaar waren voor -1.ppl schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:56:
[...]
Dat is niet wat er staat. Wat er staat is niet meer dan een of ander zweverig anti-twitter samenzweringsverhaal waarvan niet te zien is hoe dat relateert aan het artikel.
Als je wil dat de score anders wordt dan zul je wat aan die verwoording moeten doen en duidelijker maken dat je in deze vindt dat ze met 2 maten meten en waarom.
[ Voor 14% gewijzigd door trader1212 op 29-06-2020 18:08 ]