Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 60 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:00

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Geen +2 gewoon +1 snah001 in 'nieuws: Eerste ruimtemissie met alleen ruimtetoeristen aan boord ...

Het feit dat ruimtevaart cool is maakt niet dat de milieuimpact genegeerd hoeft te worden, en dat gezeur over de definitie van toerist is ook niet dusdanig dat het +2 rechtvaardigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
jaquesparblue in 'nieuws: Eerste ruimtemissie met alleen ruimtetoeristen aan ...

12x een 0 ("Off-topic / Irrelevant") en 5x een -1 ("Ongewenst") voor een uitleg van het achterliggende doel van de missie. Omdat e.a. in het artikel zelf niet direct beschreven staat (wel in eerdere artikelen trouwens) lijkt het me meer een +2 ("Informatief").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
beantherio schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:07:
jaquesparblue in 'nieuws: Eerste ruimtemissie met alleen ruimtetoeristen aan ...

12x een 0 ("Off-topic / Irrelevant") en 5x een -1 ("Ongewenst") voor een uitleg van het achterliggende doel van de missie. Omdat e.a. in het artikel zelf niet direct beschreven staat (wel in eerdere artikelen trouwens) lijkt het me meer een +2 ("Informatief").
Het taalgebruik, gebruik van de MSM afkorting en gebrek aan een bron maken het voor mij max +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:50
beantherio schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:07:

Met bronvermelding en zonder de beledigingen had het een prima post kunnen zijn, maar dat is het nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Kan iemand eens kijken naar deze en de moderaties op verdere posts in the thread, blijft vreemd dat posts die niet kloppen +2 krijgen, terwijl de correcte informatie op 0 wordt gezet: d3x in 'nieuws: Specificaties van Intel Alder Lake-T-desktop-cpu's met 35W-td...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Beetje vroeg, maar ik meld hem toch vast. Geen +2: Mortis__Rigor in 'nieuws: Leuvense zonneauto wint 24-uurs-duurrace op circuit... (en al helemaal geen 12x+3). De schrijver heeft best een punt, maar dat hoort op het forum thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

AlphaRomeo schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:44:
Beetje vroeg, maar ik meld hem toch vast. Geen +2: Mortis__Rigor in 'nieuws: Leuvense zonneauto wint 24-uurs-duurrace op circuit... (en al helemaal geen 12x+3). De schrijver heeft best een punt, maar dat hoort op het forum thuis.
Wel vroeg maar er werd behoorlijk hoog op gemodereerd; reactie heeft misschien wel een punt maar hoeft echt niet zo hoog te staan inderdaad. Ik heb de score maar naar beneden bijgesteld, want dat zou niet eenvoudig vanzelf nog gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 20-09-2021 11:54 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22

Technomania

Huiskamer verslaafde.

AlphaRomeo schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:44:
Post staat inmiddels gefixeerd op 0

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Helaas heb ik er weer een: Dennism in 'nieuws: Specificaties van Intel Alder Lake-T-desktop-cpu's met 35... kan iemand daar weer even naar kijken, best frusterend om hele reacties neer te zetten en dan 'beloond' te worden met 0 moderaties terwijl de posts met onjuiste informatie hoger worden gemodereerd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Dennism schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:23:
Helaas heb ik er weer een: Dennism in 'nieuws: Specificaties van Intel Alder Lake-T-desktop-cpu's met 35... kan iemand daar weer even naar kijken, best frusterend om hele reacties neer te zetten en dan 'beloond' te worden met 0 moderaties terwijl de posts met onjuiste informatie hoger worden gemodereerd....
Dat is een post waar moeite in zit inderdaad, +2 wmb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dennism schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:23:
Staat nu vrij solide op +2. Zoveel moeite mag écht wel beloond worden inderdaad :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Olaf in 'reviews: Octavia de Weerdt van de NBIP - Over NaWas, tapvorderingen ...
Ik zou dit als +1 zetten en niet +2. Zonder inhoudelijk het plusartikel uit de doeken te doen lijkt de verhoging niet logisch. WIV van juli 2017 en dan in 2018 geen verhoging maar in 2019 wel. Hiernaast is een deel van de tekst ook nog eens incorrect of in zo'n mate insinuerend dat het fout is, zie mijn reactie daaronder.
Als dit informatief is, is het wel foute informatie.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

True schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:22:
Olaf in 'reviews: Octavia de Weerdt van de NBIP - Over NaWas, tapvorderingen ...
Ik zou dit als +1 zetten en niet +2. Zonder inhoudelijk het plusartikel uit de doeken te doen lijkt de verhoging niet logisch. WIV van juli 2017 en dan in 2018 geen verhoging maar in 2019 wel. Hiernaast is een deel van de tekst ook nog eens incorrect of in zo'n mate insinuerend dat het fout is, zie mijn reactie daaronder.
Als dit informatief is, is het wel foute informatie.
Misschien snap ik het niet helemaal maar het is toch een prima antwoord op de gestelde vraag? Je stelt zelf dat de aanvragen voor taps niet per se via NBIP hoeven te gaan, maar ook rechtstreeks bij de provider gedaan kunnen worden. Dat zal vast zo zijn, maar de toename in de grafiek gaat over de toename in taps via het NBIP. En daar gaat de vraag die gesteld werd óók over toch? :) Jouw reactie erop is dan ook niet corrigerend, eerder een aanvullende reactie / kanttekening.

Daarnaast lees ik de reactie van Olaf helemaal niet als insinuerend eigenlijk. Ik kan dat er echt niet in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Cloud schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:37:
[...]

Misschien snap ik het niet helemaal maar het is toch een prima antwoord op de gestelde vraag? Je stelt zelf dat de aanvragen voor taps niet per se via NBIP hoeven te gaan, maar ook rechtstreeks bij de provider gedaan kunnen worden. Dat zal vast zo zijn, maar de toename in de grafiek gaat over de toename in taps via het NBIP. En daar gaat de vraag die gesteld werd óók over toch? :) Jouw reactie erop is dan ook niet corrigerend, eerder een aanvullende reactie / kanttekening.

Daarnaast lees ik de reactie van Olaf helemaal niet als insinuerend eigenlijk. Ik kan dat er echt niet in vinden.
Gezien die nu inmiddels is bijgetrokken van +2 naar +1 is het in mijn optiek al prima. Maar om toch nog even op jouw reactie in te gaan. Z'n post bestaat uit drie delen (eigenlijk ook 3 zinnen).
  • Zin 1: NBIP doet het niet uit de doeken, maar het zou door WIV 2017 komen >> m.i. is alles wat hierna komt een aanname als dit niet met een bron bevestigd wordt.
  • Zin 2: NBIP verzorgt CIOT aansluiting >> incorrect / te kort door de bocht
  • Zin 3: Er staat iets in het jaarverslag >> in het jaarverslag staat dat ze een pilot in 2017 draaiden en het in 2018 opengesteld werd, maar 2018 heeft totaal geen verhoging in taps.
Wordt de vraag beantwoord: ja, maar is het correct informatie? Daar valt over te twisten en hierom vind ik het dus ook geen +2 waard.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Basekid in 'nieuws: AP krijgt geen hoger budget, veiligheidsdiensten krijgen ...

Deze reactie lijkt mij vooral onderbouwing te missen om de +2 te rechtvaardigen. Echter krijgt het deze score omdat velen het er simpelweg mee eens zijn.

Huidige scores: 7x +3, 21x +2. Lijkt me dat hier even naar gekeken kan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:02:
Basekid in 'nieuws: AP krijgt geen hoger budget, veiligheidsdiensten krijgen ...

Deze reactie lijkt mij vooral onderbouwing te missen om de +2 te rechtvaardigen. Echter krijgt het deze score omdat velen het er simpelweg mee eens zijn.

Huidige scores: 7x +3, 21x +2. Lijkt me dat hier even naar gekeken kan worden.
Ben misschien wat snel, maar deze kan ook wat tikjes gebruiken naar 0. Met 30x +3 en 68x +2, kan hier zeker wel naar gekeken worden, imo.

EDIT @ 2021-09-22 09:29: En intussen heeft de reactie 34x +3 en 71x +2.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 22-09-2021 09:29 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

True schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:24:
[...]
Gezien die nu inmiddels is bijgetrokken van +2 naar +1 is het in mijn optiek al prima.
Ik kan ook met beide scores leven hoor, ik had zelf de reactie van Olaf nog niet gemodereerd :) Echter snap ik de initiële +2 wel gewoon.
Maar om toch nog even op jouw reactie in te gaan. Z'n post bestaat uit drie delen (eigenlijk ook 3 zinnen).
[list]
• Zin 1: NBIP doet het niet uit de doeken, maar het zou door WIV 2017 komen >> m.i. is alles wat hierna komt een aanname als dit niet met een bron bevestigd wordt.
Een aanname is niet per se slecht toch? Het is ook wel heel toevallig dat het jaar nadat de wet in werking treedt, er zo'n toename is. Waar zou het anders aan liggen? Want je biedt geen alternatieve oorzaak. Ook een aanname kan best informatief zijn. Olaf denkt dat het er vrijwel zeker aan ligt maar stelt ook dat er geen melding over gemaakt wordt. Hij houdt onzekerheid.
• Zin 2: NBIP verzorgt CIOT aansluiting >> incorrect / te kort door de bocht
Ik denk dat je probleem het woord 'de' is in plaats van 'een', waardoor je het zou kunnen lezen alsof het NIBP de enige aansluiting realiseert. Daar kan ik op zich inkomen en in dat opzicht is jouw reactie een mooie aanvulling dan :)
• Zin 3: Er staat iets in het jaarverslag >> in het jaarverslag staat dat ze een pilot in 2017 draaiden en het in 2018 opengesteld werd, maar 2018 heeft totaal geen verhoging in taps.
[/list]
Nogmaals: hij stelt niet dat dat de reden voor de toename is want ze schrijven er immers niets over (zegt hij zelf). Wel hebben ze er voorbereidingen voor getroffen en de bron voor dat feit komt uit het jaarverslag. Dat is letterlijk alles wat zijn derde zin behelst.

Hoe dan ook, de score staat op +1 en dat is denk ik prima, zeker met jouw aanvulling. Maar ik zou termen als insinuerend in het vervolg een beetje vermijden, aangezien daar een mate van opzet vanuit gaat. De enige echte 'fout' is de woordkeuze in de 2e zin :)

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 07:39
LocoDenishr92 in 'plan: Tweakers zoekt een redacteur mobile om ons reviewteam te v...
Hier neemt iemand de functie van reviewer wel erg in de zeik. Ik neig naar trol en dus -1, maar kan me ook in een 0 vinden. +1 vind ik te veel iig.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
NLAnaconda in 'nieuws: NYT: Facebook promoot positieve verhalen over zichzelf...

Imho is een post waarin iemand verteld een account ergens verwijderd te hebben geen +2 waard, laat staan de meerdere +3 moderaties :+, en de hele circle-jerk thread eronder ook niet :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Geen +3 kalikatief in 'nieuws: Chrome-api die computeractiviteit gebruikers monitort ...

Een hoop 'mee eens' stemmers, misschien een makkelijke groep om hier op aan te spreken?

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59

kodak

FP ProMod
Wat is er irrelevant (18x 0) aan de vraag waar het idee dat het voor opsporen zou zijn vandaan komt? Het artikel maakt dat namelijk niet duidelijk over rtl (daar staat niets over) en ook niet over de politie (een algemeen advies wil niet zeggen dat er geen redenen kunnen zijn om van dat advies af te wijken of een keuze open te laten).
kodak in 'nieuws: RTL Nederland betaalt hackers 8500 euro na ransomwareaanval'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Het is een mening van een tweaker die kennelijk een voorspelling doet die veel tweakers lijkt te bevallen, niet omdat het waar of relevant is. De 35x +3, 24x +2 zorgen niet voor een redelijke moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

McBrown in 'nieuws: Epic maakt Easy Anti-Cheat beschikbaar voor Linux, macOS ...

Vallen over spelling/gramatica, lijkt mij volgens mij nooit een ontopic reactie. Maximaal een 0 dus, waar -1 op zich ook verdedigbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
kodak schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:03:
Wat is er irrelevant (18x 0) aan de vraag waar het idee dat het voor opsporen zou zijn vandaan komt? Het artikel maakt dat namelijk niet duidelijk over rtl (daar staat niets over) en ook niet over de politie (een algemeen advies wil niet zeggen dat er geen redenen kunnen zijn om van dat advies af te wijken of een keuze open te laten).
kodak in 'nieuws: RTL Nederland betaalt hackers 8500 euro na ransomwareaanval'
Ik zie het vooral als een opmerking richting de redactie, wat dus in GR hoort?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Dirk schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:37:
[...]

Ik zie het vooral als een opmerking richting de redactie, wat dus in GR hoort?
Ik stel niet dat de redactie iets moet doen maar dat ik op basis van de reactie van rtl een antwoord heb wat niet zomaar redelijk klinkt zonder onderbouwing. Maar dat soort discussie is kennelijk niet gewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het voegt in ieder geval bar weinig toe...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

kodak schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:57:
[...]

Ik stel niet dat de redactie iets moet doen maar dat ik op basis van de reactie van rtl een antwoord heb wat niet zomaar redelijk klinkt zonder onderbouwing.
Maar de onderbouwing die je zoekt ontbreekt in het artikel toch? Ik zie ook niet echt waar je met je reactie heen wil gaan, anders dan dat je graag had gezien dat het onderbouwd zou zijn in het artikel.

Op de manier waarop je je reactie geformuleerd hebt zit er gewoon weinig discussiewaarde in en leest het puur als een verwijt richting de redactie dat ze door hadden moeten vragen om zo'n onderbouwing te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Dirk schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:03:
Het voegt in ieder geval bar weinig toe...
Het voegt zeker iets toe: als iemand een bewering doet dat het voor onderzoek is en niemand stelt de vraag waar dat op gebaseerd is dan lijkt het meer om het antwoord te gaan dan of dat wel redelijk is bij het doel. Het nieuws is dat een bedrijf een bewering doet die niet lijkt te kloppen bij wat de opsporing zou adviseren. Dat wegzetten als offtopic of irrelevant voegt niets toe, het slaat de discussie over het nieuws dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Cloud schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:04:
[...]

Maar de onderbouwing die je zoekt ontbreekt in het artikel toch? Ik zie ook niet echt waar je met je reactie heen wil gaan, anders dan dat je graag had gezien dat het onderbouwd zou zijn in het artikel.
leest het puur als een verwijt richting de redactie dat ze door hadden moeten vragen om zo'n onderbouwing te krijgen.
Ik stel letterlijk dat ik van iemand die een bewering doet een uitleg verwacht. Dat is geen verwijt naar de redactie, die doet de bewering niet.

Mijn verwachting is door de kennelijke tegenstrijdigheid, die is letterlijk in het artikel te lezen.

Ik start een discussie op het nieuws met een mening.
Het is een inhoudelijke mening en start van discussie: het nieuws maakt duidelijk dat het bedrijf een bewering doet over opsporing terwijl dat tegenstrijdig lijkt met de politie.
Ik doe geen verwijt naar de redactie door een verwachting te hebben over onderbouwing: van zowel een nieuwsbedrijf als politie mag toch wel verwacht worden dat er onderbouwing is en ook komt als het duidelijk afwijkt van wat kennelijk redelijk is.
Dat anderen van mening zijn dat de redactie van tweakers iets met de opmerking kan is prima, maar dat wil niet zomaar zeggen dat de opmerking het offtopic of irrelevant is als discussie tussen tweakers op het nieuws.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

* Technomania dacht dat er weer een aantal mismoderaties waren maar ziet dat er nog steeds gediscussieerd wordt over één bepaalde "mismod".

Zullen we gewoon weer verder gaan met de orde van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
BulkyBear in 'nieuws: Internetbankieren bij ING heeft een storing op de websi...

Staat terecht op -1, maar lijkt me dusdanig onzinnig dat de reactie ook wel weg zou mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Karimpje in 'nieuws: Google TV-app verschijnt spoedig in België en krijgt afs...

+2 lijkt me zeer overdreven voor een magere reactie reactie die niet eens over het onderwerp in het artikel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Santford

FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mrbullet in 'nieuws: EU: Russische hackers vallen politici en journalisten aa...

Dit lijkt me geen +2, maar meer offtopic, dus gewoon een 0?

Virussen? Scan ze hier!

• TheVivaldi
TheVivaldi in 'nieuws: Intel begint met bouw van twee nieuwe chipfabrieken in...
Blijkbaar mag een compliment voor de bouwlocatie met een suggestie voor zonnepanelen niet, aangezien ik een 0 krijg…

En dat ik zeg dat Intel ook in Europa een fabriek kan bouwen is kennelijk ook al tegen het zere been van sommige mensen, want ook dáár krijg ik een 0:
TheVivaldi in 'nieuws: Intel begint met bouw van twee nieuwe chipfabrieken in...

[ Voor 42% gewijzigd door TheVivaldi op 25-09-2021 18:35 ]

• Zyphlan
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-08 06:14
Post Marhalm ... -6 omdat hij de propaganda bron van Jan van der leiden ter sprake brengt?

Jan van Leiden in 'nieuws: Huawei-cfo Meng Wanzhou mag terug naar China na ak...

Jan van der leiden die als bron de chinese staatspropaganda gebruikt... account is vandaag gemaakt en het is actief het verspreiden van misinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Zyphlan schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:08:
Post Marhalm ... -6 omdat hij de propaganda bron van Jan van der leiden ter sprake brengt?

Jan van Leiden in 'nieuws: Huawei-cfo Meng Wanzhou mag terug naar China na ak...

Jan van der leiden die als bron de chinese staatspropaganda gebruikt... account is vandaag gemaakt en het is actief het verspreiden van misinformatie.
Zijn gemiddelde reactiescore van -14 liegt er ook niet om… Jan van Leiden

-14 op je eerste dag; ik vind het knap. @Bor @Cloud @Zeehond, anderen van het team: wellicht even een pb'tje richting deze nieuwkomer?

[ Voor 7% gewijzigd door TheVivaldi op 26-09-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
bones in 'nieuws: League of Legends-animatieserie Arcane komt 7 november uit ...
Tja, erg onderbouwd is het niet, maar -1? Ik zie er meer een 0 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
torretje2012 in 'nieuws: Gainward en Galax plaatsen GeForce RTX 3060 met GA10...
Lijkt me een terechte vraag want het was mij ook niet direct duidelijk. Hooguit 0 omdat de toon iets vriendelijker had gekund, maar het is m.i. niet echt grof of zo waardoor die -1 gerechtvaardigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:17
Ik besef me dat mijn mening niet populair is, maar dit bericht is gewoon on-topic.

Naafkap in 'nieuws: 'Face ID werkt niet meer na vervanging iPhone 13-scherm d...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je reactie is inderdaad on-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Inmiddels staat hij op +1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

joo5ty in 'nieuws: Chatdienst Signal heeft last van storing - update'

Behoorlijke statement, wat verder geen onderbouwing kent, lijkt mij nooit ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
kipppertje in 'nieuws: Xiaomi laat extern onderzoek uitvoeren naar 'censuurfu...
kipppertje in 'nieuws: Xiaomi laat extern onderzoek uitvoeren naar 'censuurfu...

Nogal wilde speculaties. Reactie 2 is misschien discutabel als +1, maar reactie 1 is gewoon een uit de lucht gegrepen beschuldiging, want we weten verder nog niks van de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:08:
[...]

Zijn gemiddelde reactiescore van -14 liegt er ook niet om… Jan van Leiden

-14 op je eerste dag; ik vind het knap. @Bor @Cloud @Zeehond, anderen van het team: wellicht even een pb'tje richting deze nieuwkomer?
Inmiddels -19 in drie dagen tijd…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TheVivaldi schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:26:
[...]
Inmiddels -19 in drie dagen tijd…
We hebben het gezien.. We kunnen alleen niet op specifieke gevallen ingaan. Qua situatie lijkt het wel veel op een recent topic hier in /FM. Zie daarom ook Cloud in "Pro-Kremlin trolgedrag en acceptatie?" in het licht van dit soort discussies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TLer in 'nieuws: Stroomtekorten in China kunnen gevolgen hebben voor toelever...

Klagen over de titel hoort in Feedback, dus +2/+3 is te hoog voor dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 16:30
mjtdevries in 'nieuws: Stroomtekorten in China kunnen gevolgen hebben voor to...

Geen +2 waardig, weinig argumenten en voegt niets toe aan de rest van het artikel. Offtopic / irrelevant lijkt mij de correcte beoordeling.

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

janklo in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Tab A8 krijgt Unisoc-soc'

Dit lijkt mij een kandidaat voor -2... De reacties erop zijn ook niet veel toevoegend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetspiking
Exhonor in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Tab A8 krijgt Unisoc-soc'

Deze reactie lijkt (?) vast gezet op de beoordeling offtopic / irrelevant? Naar mijn inziens is deze even ongewenst als de reactie(s) erboven.

Deze horen ook -1 te zijn:

Clevergyno in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Tab A8 krijgt Unisoc-soc'

Vagax in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Tab A8 krijgt Unisoc-soc'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jetspiking schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:04:
Exhonor in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Tab A8 krijgt Unisoc-soc'

Deze reactie lijkt (?) vast gezet op de beoordeling offtopic / irrelevant? Naar mijn inziens is deze even ongewenst als de reactie(s) erboven.
Wat bedoel je met vast gezet? Als je daarmee gefixeerd bedoelt, dan is dat niet het geval, als een reactie gefixeerd is, staat dat wanneer je op de score klikt vermeld. Deze reactie is dus niet vast gezet, al lijkt die gehele thread mij een beetje overbodig en kan alles (vanaf de eerste reactie die ik al eerder linkte) naar -2.

EDIT:
Ik zie dat het originele bericht reeds is aangepast door Cloud. :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 28-09-2021 10:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CH4OS schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:28:
[...]
Wat bedoel je met vast gezet? Als je daarmee gefixeerd bedoelt, dan is dat niet het geval, als een reactie gefixeerd is, staat dat wanneer je op de score klikt vermeld. Deze reactie is dus niet vast gezet, al lijkt die gehele thread mij een beetje overbodig en kan alles (vanaf de eerste reactie die ik al eerder linkte) naar -2.
Ik denk dat @jetspiking bedoelde dat hij verwachtte dat de reactie na zijn eigen -1 gemiddeld ook op -1 terecht zou komen. Maar dat gebeurde nog niet doordat nog niemand met een Expert-weging (of hoger) de reactie die score gegeven had :) Dat komt niet heel vaak voor waardoor dat relatief onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zonder op de specifieke gevallen in te gaan ben ik het niet geheel eens met de suggestie dat een reactie met slechts een mening (niet afkomstig van specialisten / bronvermelding) daardoor per definitie geen +2 kan zijn. Dat legt de lat voor een +2 en vooral een +3 veel te hoog. Een inzichtvolle mening/opmerking kan wel goed voer voor discussie zijn en daarmee zeker een toevoeging zijn voor de lezer.

Ik vind een +2 voor de 1e dus niet zo raar; een aantal andere staan wel wat te hoog denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Cloud schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:33:
[...]
Zonder op de specifieke gevallen in te gaan ben ik het niet geheel eens met de suggestie dat een reactie met slechts een mening (niet afkomstig van specialisten / bronvermelding) daardoor per definitie geen +2 kan zijn.
Inderdaad, niet per definitie, dat stel ik ook niet, maar ik vind aan deze posts niet iets bijzonders waardoor ze +2 zouden moeten zijn. Omdat de eerste toevallig de fipo heeft en daarmee de discussie aanzwengelt maakt ook op zichzelf nog niet dat het een +2 is. Wat mij opvalt zijn de lange discussies met allemaal +2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ggj87 in 'geek: Scifi-serie Babylon 5 krijgt een reboot'

Hoe kunnen mensen hiervoor +3 geven? Ik snap best dat men het ermee eens is, maar toch...

Verwijderd in 'geek: Scifi-serie Babylon 5 krijgt een reboot'

Dit soort reacties ook echt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg een 0, terwijl iemand die aantoonbare onwaarheden beweert in de originele comment en de latere reactie een +1 krijgt:

Thrustmaster maakt Boeing 787 Dreamliner-yoke voor Flight Simulator

Ik ben op zich niet zo'n karma whore, maar ik vind het nogal vervelend als de comments met een correctie lager worden gemodereerd dan comments met grove fouten. Mensen die dan op de score afgaan worden dan misleid.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 82% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:17
Volgens mij zijn deze Posts allebei on-topic. Mijn post krijgt 0 en de reactie daarop +3. Volgens mij gaat het hier om meningmodereren.

Naafkap in 'nieuws: Renders tonen Fairphone 4 zonder 3,5mm-jack'

Arrigi in 'nieuws: Renders tonen Fairphone 4 zonder 3,5mm-jack'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
LadyVodka schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:02:
"TikTok Cringe videos are the best." -1?
Ik wist niet dat TikTok'ers hier ook op Tweakers waren...somebody is mad.
Wat voor score verwacht je op een reactie als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 89% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zie de reactie als dermate niets toevoegend dat ik een -1 zeker kan begrijpen. To be honest; hier heeft niemand wat aan. Ik vind een -1 dan ook geen mismoderatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 28-09-2021 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:07
Bor schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:55:
[...]

Ik zie de reactie als dermate niets toevoegend dat ik een -1 zeker kan begrijpen. To be honest; hier heeft niemand wat aan. Ik vind een -1 dan ook geen mismoderatie.
Ben ik het mee eens. De reactie lijkt mij sterk een flamebait, bedoeld om een tegenreactie uit te lokken.
We hopen hier (beter) onderbouwde reacties te zien.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Naafkap schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:04:
Volgens mij zijn deze Posts allebei on-topic. Mijn post krijgt 0 en de reactie daarop +3. Volgens mij gaat het hier om meningmodereren.

Naafkap in 'nieuws: Renders tonen Fairphone 4 zonder 3,5mm-jack'

Arrigi in 'nieuws: Renders tonen Fairphone 4 zonder 3,5mm-jack'
Lastige, deze. Op zich is je reactie ontopic, maar (in mijn optiek) niet relevant.
Het is namelijk geen tijd om te stoppen er een punt van te maken. Een 3,5mm aansluiting is geen noodzaak in een telefoon, maar wel handig. In technische zin is er geen valide reden om deze achterwege te laten.
Qua kosten: het gaat om centen per toestel, terwijl consumenten gedwongen worden om draadloze setjes te kopen, welke ook makkelijker te verliezen zijn en minder gebruiksvriendelijk. En absoluut niet per se beter. En al was het beter: het één sluit het ander niet uit.
Qua ruimte: we hebben het over kubieke millimeters ... hooguit kubieke centimeters.

Het is een beetje hetzelfde als niet de mogelijkheid bieden om opslag uit te breiden met micro-SD. Dat kan voor een individu geen probleem zijn, maar voor de hele groep wel. Het benadeelt individuen (te veel).
Stel dat je een auto hebt en de velgen van je auto geen 4 of 5 bouten hebben, maar 3 (enkele auto's hadden/hebben dat), onder het mom van kosten. Dan zou je een afwijkende maat velgen moeten kopen als je die wil vervangen, wat extra kosten meebrengt. Dat staat niet in verhouding tot de besparing. En dat is hier dus ook het geval.
De discussie is en blijft (helaas) terecht. En ik ben blij dat de kritiek blijft, want op veel vlakken (bijvoorbeeld privacy) is de kritiek verdwenen. En daarom zie ik je stelling dat er nog steeds over geklaagd wordt niet relevant: de klacht is terecht en nog steeds valide.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nas T schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:21:
[...]

Lastige, deze. Op zich is je reactie ontopic, maar (in mijn optiek) niet relevant.
Het is namelijk geen tijd om te stoppen er een punt van te maken. Een 3,5mm aansluiting is geen noodzaak in een telefoon, maar wel handig. In technische zin is er geen valide reden om deze achterwege te laten.
Qua kosten: het gaat om centen per toestel, terwijl consumenten gedwongen worden om draadloze setjes te kopen, welke ook makkelijker te verliezen zijn en minder gebruiksvriendelijk. En absoluut niet per se beter. En al was het beter: het één sluit het ander niet uit.
Qua ruimte: we hebben het over kubieke millimeters ... hooguit kubieke centimeters.

Het is een beetje hetzelfde als niet de mogelijkheid bieden om opslag uit te breiden met micro-SD. Dat kan voor een individu geen probleem zijn, maar voor de hele groep wel. Het benadeelt individuen (te veel).
Stel dat je een auto hebt en de velgen van je auto geen 4 of 5 bouten hebben, maar 3 (enkele auto's hadden/hebben dat), onder het mom van kosten. Dan zou je een afwijkende maat velgen moeten kopen als je die wil vervangen, wat extra kosten meebrengt. Dat staat niet in verhouding tot de besparing. En dat is hier dus ook het geval.
De discussie is en blijft (helaas) terecht. En ik ben blij dat de kritiek blijft, want op veel vlakken (bijvoorbeeld privacy) is de kritiek verdwenen. En daarom zie ik je stelling dat er nog steeds over geklaagd wordt niet relevant: de klacht is terecht en nog steeds valide.
Jouw hele argumentatie is erop gebaseerd dat je het niet met hem eens bent en dat is geen goede reden om iemand een 0 te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Dirk schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:08:
[...]

Jouw hele argumentatie is erop gebaseerd dat je het niet met hem eens bent en dat is geen goede reden om iemand een 0 te geven.
Dat vind ik een lastige ... want dan kom je denk ik in een grijs gebied waarin het niet eens meer (alleen) een mening is, maar je het als feit kan bestempelen. Ik denk dat het lastig te ontkennen is dat de kritiek op smartphonefabrikanten onterecht is. Feit blijft namelijk dat het weglaten van de aansluiting onvoldoende valide technische onderbouwing kan hebben.
Dan zou je hooguit nog de mate waarin je daar iets van vindt als subjectief kunnen bestempelen, maar niet de stelling zelf.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nee, het is een meningsverschil gebaseerd op een verschillende waardering van dezelfde feiten, maar dus gewoon een mening.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Bor

Bor

Topicstarter

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

0 lijkt me.

Het is niet eens een antwoord op de vraag die gesteld wordt in de reactie waarop hij reageert. Financieel beheer leren betekent niet dat je moet leren hoe het complete monetaire systeem in elkaar hangt. Als je dat ergens zou moeten leren dan zou dat bij Economie zijn en ja, dat is al een vak op school. Appels en peren dus, gecombineerd met een veel herhaalde quote waarvan de oorsprong inderdaad niet zo zeker is.

• Bor

Bor

Topicstarter
Cloud schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:58:
[...]

0 lijkt me.

Het is niet eens een antwoord op de vraag die gesteld wordt in de reactie waarop hij reageert. Financieel beheer leren betekent niet dat je moet leren hoe het complete monetaire systeem in elkaar hangt. Als je dat ergens zou moeten leren dan zou dat bij Economie zijn en ja, dat is al een vak op school. Appels en peren dus, gecombineerd met een veel herhaalde quote waarvan de oorsprong inderdaad niet zo zeker is.
Het gaat mij vooral om dit stuk:
Waarschijnlijk om te voorkomen dat de masse weet hoe het monetaire systeem precies werkt.
waarmee de suggestie wordt gewekt dat de echte reden het "dom" houden van de burgers is met als doel het in stand houden van het monetaire systeem omdat dit bij het doorgronden blijkbaar onhoudbaar is oid. Dat lijkt mij niet meer dan een conspiracy

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Bor dat is de schrijfstijl die het dan nog echt afmaakt inderdaad. Ik bedoelde meer te zeggen dat er zelfs zonder die stijl, al genoeg op aan te merken viel :)

Meer dan een 0 is het echt niet nee.

• Bor

Bor

Topicstarter
Cloud schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:23:
@Bor dat is de schrijfstijl die het dan nog echt afmaakt inderdaad. Ik bedoelde meer te zeggen dat er zelfs zonder die stijl, al genoeg op aan te merken viel :)

Meer dan een 0 is het echt niet nee.
Dan zijn we het eens :)

Ik vind mijn eigen reply overigens niet offtopic: Bor in 'nieuws: AFM waarschuwt voor toename meldingen over frauduleuze crypto...

Mijn reactie zet uiteen waarom die aangehaalde quote zeer waarschijnlijk niet klopt.

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Jammer. Had wel eens een bitchmodfight willen meemaken.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nieuws: YouTube gaat video's met desinformatie over vaccins verwijderen

Eigenlijk de hele reactiesectie, de complottheoristen gaan helemaal los op de -1.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
pagani schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:06:

Eigenlijk de hele reactiesectie, de complottheoristen gaan helemaal los op de -1.
Het helpt toch als je linkjes meegeeft naar specifieke reacties. Ik ben er overigens net doorheen gegaan, en de meeste reacties stonden gewoon goed.

• jetspiking
pagani in 'nieuws: YouTube gaat video's met desinformatie over vaccins verwij...

Compleet irrelevante discussie die helemaal niets meer te maken heeft met het artikel.

Edit:

Idem voor:

jj71 in 'nieuws: YouTube gaat video's met desinformatie over vaccins verwijde...

[ Voor 29% gewijzigd door jetspiking op 29-09-2021 17:18 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De meeste reacties in die thread staan wmb goed, maar er staan een aantal reacties op +2 die wmb nog wel een tikje naar beneden mogen.

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
pagani schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:06:

Niet enkel de complottheoristen iig. Heb al 3 posts van mij als ongewenst staan en die vallen in de categorie niet populaire mening (lees niet eens met vaccinatdwang). De frontpage is gewoon een slangenkuil geworden waar geen normale discussie meer mogelijk is als het op politiek niveau is.

Dus ja ik gooi er ook random +3s tegenaan. Het systeem werkt toch niet en ik ga er ook geen moeite meer in steken om een ander geluid te laten horen.

• trader1212
Oh weer -1??

Hoe dan niet als de fda pagina alle benodigde informatie bevat over de goed keuring van pfizer en hoe dat is gegaan.

trader1212 in 'nieuws: YouTube gaat video's met desinformatie over vaccins ve...

• trader1212
RoD schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:15:
[...]

Het helpt toch als je linkjes meegeeft naar specifieke reacties. Ik ben er overigens net doorheen gegaan, en de meeste reacties stonden gewoon goed.
We merken het!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
trader1212 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:31:
Oh weer -1??

Hoe dan niet als de fda pagina alle benodigde informatie bevat over de goed keuring van pfizer en hoe dat is gegaan.

trader1212 in 'nieuws: YouTube gaat video's met desinformatie over vaccins ve...
Dit soort onzinreacties staan terecht op -1. Je bent nota bene in een artikel over desinformatie zelf onjuistheden aan het verspreiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:27

Kheos

FP ProMod
Beakzz schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:56:
[...]
Dus ja ik gooi er ook random +3s tegenaan. Het systeem werkt toch niet en ik ga er ook geen moeite meer in steken om een ander geluid te laten horen.
Als je het systeem bewust gaat misbruiken, mogen jouw mod-rechten gewoon afgepakt worden wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Kheos schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:52:
[...]

Als je het systeem bewust gaat misbruiken, mogen jouw mod-rechten gewoon afgepakt worden wat mij betreft.
Helemaal eens 👍 Zou ze inleveren als ik het kon. Als dan iedereen die het systeem misbruikt dezelfde behandeling krijgt voelt het voor mij als een win . Het systeem wordt namelijk constant misbruikt dus als er iets informatiefs als ongewenst wordt gemod dan is dat niets meer dan censuur.

Tweakers vinden het blijkbaar heel lastig om een afwijkende mening te accepteren en zien dat dan als ongewenst. Het is dat ik het forum nog grotendeels kan waarderen anders zou ik heel mijn account verwijderen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Beakzz schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:00:
[...]

Helemaal eens 👍 Zou ze inleveren als ik het kon.
Ok, nou daar kan ik bij helpen. Bij deze.

• Beakzz
RoD schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:03:
[...]

Ok, nou daar kan ik bij helpen. Bij deze.
Topper 👍 Maar niet bij de rest natuurlijk. Anyway thanks voor dit kleine deel 😅

• trader1212
*knip*
Modbreak:Ook de inhoudelijke discussie voortzetten door een oude reactie te wijzigen staan we niet toe.

[ Voor 154% gewijzigd door Dirk op 30-09-2021 00:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
trader1212 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:53:
[...]

Hahah natuurlijk man! LAWSUIT: Is the Vaccine FDA Approval Legit? Lawyer Explains - Viva & Barnes HIGHLIGHT

Nu graag een correctie wat het gaat zoals al zei wanneer je in de rechtszaal staat wat er verdomme op die label staat. De EAU versie of de FDA.

en de rest kan je natuurlijk de FDA site of is dat mis informatie volgens jou :z,
Kijk, het verschil is, voor mij is dit mijn dagelijks werk, en jij kijkt naar YouTube-filmpjes zonder enig begrip van zaken. Verder is dit niet het topic voor een inhoudelijke discussie (los even van het feit dat er geen inhoud in je reacties staat), dus dit is het laatste dat we er over gaan zeggen hier.

• trader1212
RoD schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:02:
[...]

Kijk, het verschil is, voor mij is dit mijn dagelijks werk, en jij kijkt naar YouTube-filmpjes. Verder is dit niet het topic voor een inhoudelijke discussie (los even van het feit dat er geen inhoud in je reacties staat), dus dit is het laatste dat we er over gaan zeggen hier.
*knip*
Modbreak:Dit topic is niet voor inhoudelijke discussie.

[ Voor 64% gewijzigd door Dirk op 29-09-2021 23:30 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2