Vind het een beetje raar dat ik hier -1 krijg voor het daadwerkelijk willen discussiëren van het onderwerp, terwijl de persoon waarop ik reageer +2 krijgt, en iemand die blindelings een merk promoot dat niks met het artikel te maken heeft +1 op al zijn reacties. Lijkt me dat alles in deze rij reacties (inclusief die van mij) 0 of +1 zouden moeten zijn, maar dan wel consequent
Dit is geen +2, lijkt mij eerder offtopic.
Edit:
gewoonsven in 'reviews: Laptop Best Buy Guide - Februari 2021' lijkt mij geen +2, maar +1.
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2021 11:42 ]
Hoezo -1? Sowieso een hoop mismoderatie hier.
Ik zie hier geen +2 in. Het bericht lijkt vooral een aanname te doen en een angst uit te spreken. Daar is niets mis mee, maar informatief wil ik dat niet noemen, zeker als je ziet hoe Microsoft tegenwoordig ontzettend aan de weg timmert inzake Linux (en open source).
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2021 15:34 ]
Wilde net hetzelfde melden. Het is geen reeële angst, en daarom zeker geen +2. Eerder off-topic.CH4OS schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:30:
3dmaster in 'nieuws: Europese Commissie oordeelt op 5 maart over overname Bet...
Ik zie hier geen +2 in. Het bericht lijkt vooral een aanname te doen en een angst uit te spreken. Daar is niets mis mee, maar informatief wil ik dat niet noemen, zeker als je ziet hoe Microsoft tegenwoordig ontzettend aan de weg timmert inzake Linux (en open source).
Volgens mij is dit geen 'essentiële toevoeging op de discussie of het artikel'. Het is een aardige reactie, maar daar zijn er meer van in onder dit artikel.
DeComponeur in 'nieuws: Delta Fiber neemt glasvezel- en coaxnetwerk van Rekam...
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Iemand die dat kan uitleggen?
Nu al 4 mensen met een aangeboren aversie voor appeltaart die -1 uitdelen? Leuk dat meningmodden.
[ Voor 7% gewijzigd door Cio op 02-02-2021 00:00 ]
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
cme2 in 'nieuws: Rechter verbiedt ParkeerWekker-app die scanauto's van parkee...
daredevil__2000 in 'nieuws: 'Apple had eind 2020 dankzij iPhone 12 grootste a...
Dit is gewoon on-topic en een reactie op het bericht er boven in de discussie. Dus zeker geen -1
daredevil__2000 in 'nieuws: 'Apple had eind 2020 dankzij iPhone 12 grootste a...
Ook hier geen -1 waardig.
Ik gok dat er gedacht wordt dat Google wel veel met de data kan (is ook voor te stellen, waarom zou Google anders een deal sluiten met een autofabrikant?), wat indruist met wat in de reactie gedacht wordt. Daarom zou de reactie niet relevant kunnen zijn.CH4OS schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:48:
Hoe is CH4OS in 'nieuws: Ford tekent zesjarige deal met Google en voorziet toekomsti... een 0 en nst6ldr in 'nieuws: Ford tekent zesjarige deal met Google en voorziet toekoms... +2?
Iemand die dat kan uitleggen?
Het lijkt voor jou niet interessant, maar auto-data kan een goudmijn zijn. Stel dat je telefoon verbindt met bluetooth in een huurauto. Je telefoonboek wordt gedeeld. Een perfecte match met een bepaald profiel en een bepaalde auto. Dan wordt er gereden. De auto heeft camera's en ziet dat je gemiddeld niet netjes binnen de lijntjes rijdt, plotselinge stuurcorrecties doet, laat en stevig remt, hard door de bocht gaat en na middernacht rijdt. Je gemiddelde snelheid ligt trouwens ook hoog.
Wat als je de volgende keer een auto huurt en de verzekering of het eigen risico is ineens 50% hoger?
En nee, dit is niet eens vergezocht. Je kunt nog verder gaan door te zien dat tijdens het rijden veel aan knoppen wordt gezeten (aandacht van de weg) of wat je aan muziek luistert.
(sorry om zo op de inhoud te gaan, weet niet of het gewenst is hier)
vrede in rust
De reactie is reeds verwijderd, maar spam kan je melden in Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*.
Maar het heeft ook een aantal +3's gekregen, ongelooflijk!
Dit is toch niet offtopic of ongewenst? Net als wat andere posta van mij in die thread.
Toch niet ongewenst?
Lijkt mij geen +3...
Cunning linguist.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hoe kan het dat zo'n post 74 (!) keer +3 krijgt?
3raser in 'nieuws: Starship-raket van SpaceX crasht bij landing na succesvoll...
Kritiek op de redactie ("Dit is toch geen nieuws?" "Komkommerseizoen!" "Het is hier geen autoweek.nl" "Stond gister al op engadget!!" "Jullie worden zeker betaald om dit nonnieuws te posten") doet het altijd goed in de "+3 JA IK BEN HET MET JE EENS" categorieAlphaRomeo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:40:
[...]
Hoe kan het dat zo'n post 74 (!) keer +3 krijgt?
[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2021 10:51 ]
Kijk eens 1 reactie boven je
Cunning linguist.
Hoewel stiekem wel een beetje grappig is het geen +2
Anoniem: 306567
Anoniem: 306567 in 'nieuws: Sony verkocht vorig jaar 4,5 miljoen PlayStation 5-conso...
Daarnaast is het ook vreemd dat @lordawesome ook gedownmod is:
lordawesome in 'nieuws: Sony verkocht vorig jaar 4,5 miljoen PlayStation 5-co...
Zijn reacties staan grotendeels op -1. Volgens mij zijn wij bezig met een gezonde discussie. Wellicht niet altijd volledig on topic. Maar -1 is wel heel erg overdreven.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 306567 op 03-02-2021 16:28 ]
[ Voor 87% gewijzigd door SteveWoz op 03-02-2021 20:58 ]
Dit, inderdaad. Ik weet niet precies waar ik op uitkom, maar ik vind een -1 in ieder geval niet fout.AlphaRomeo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:38:
Ik vind de toon niet erg vriendelijk en hij klaagt ook over zijn eigen mods. Ik heb me onthouden van stemming, maar ik snap ergens -1 wel.
Niet volledig ontopic inderdaad, maar een -1 gaat te ver. Ik vind het overigens wel voldoende voor een +1, en daar staat de reactie nu ook op.Anoniem: 306567 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:24:
Waarom word ik hier gedownmod?
Anoniem: 306567 in 'nieuws: Sony verkocht vorig jaar 4,5 miljoen PlayStation 5-conso...
Daarnaast is het ook vreemd dat @lordawesome ook gedownmod is:
lordawesome in 'nieuws: Sony verkocht vorig jaar 4,5 miljoen PlayStation 5-co...
Zijn reacties staan grotendeels op -1. Volgens mij zijn wij bezig met een gezonde discussie. Wellicht niet altijd volledig on topic. Maar -1 is wel heel erg overdreven.
Of het ontopic is of niet is discutabel, maar de reactie boven mij is dan net zo goed offtopic want die gaat, net als de mijne, niet over het in het artikel besproken spel.
Ik had een +1 nog wel oké gevonden als hij dat stukje over "hijgende Tesla-fans" er niet had bij gezet. Maar zoals het er nu staat kom ik niet hoger dan een -1.SteveWoz schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:05:
SteveWoz in 'nieuws: Tesla Model Y-productie voor Europa begint waarschijnlij...
Helaas zwaar gedownmod na het aan de kaak stellen van een ongefundeerde +2-reactie. Tesla is een heet hangijzer en minder positieve reacties worden niet op prijs gesteld, maar dat neemt niet weg dat ongefundeerde reacties nooit zo hoog zouden mogen eindigen op Tweakers.
0 of +1 is wmb beide goed, ik heb de reactie het voordeel van de twijfel gegeven.TheVivaldi schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:19:
TheVivaldi in 'nieuws: Total War: Warhammer III komt later dit jaar uit'
Of het ontopic is of niet is discutabel, maar de reactie boven mij is dan net zo goed offtopic want die gaat, net als de mijne, niet over het in het artikel besproken spel.
Dank je!RoD schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:25:
[...]
0 of +1 is wmb beide goed, ik heb de reactie het voordeel van de twijfel gegeven.
Maar een +2 voor een ongefundeerd reactie vind je wel goed?RoD schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:46:
[...]
Dit, inderdaad. Ik weet niet precies waar ik op uitkom, maar ik vind een -1 in ieder geval niet fout.

InsanelyHack in 'nieuws: Amazon-oprichter Jeff Bezos stopt als ceo en wordt o...
InsanelyHack in 'nieuws: Amazon-oprichter Jeff Bezos stopt als ceo en wordt o...
Thx!
Ik trek jouw reactie even naar Het kleine-mismoderatietopic deel XXX, want daar hoort hij thuis.InsanelyHack schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:41:
Kunnen jullie eens kijken wie iedere keer volledig on-topic reacties met -1 modereert? Het valt me op dat dit me de laatste tijd best vaak gebeurd. Gaat om bv de laatste reacties:
Thx!
Verder hebben we helaas een continue toevoer van mismodders, dus we blijven corrigeren.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit is gewoon een koffiemachine roast, -1.
Tha_Butcha in 'nieuws: KPN stopt met gepersonaliseerde reclame'
jeffer in 'nieuws: IKEA gaat ASUS Republic of Gamers-meubels vanaf oktober we...
Ik wilde hier ook al een post over maken. Is naar mijn mening gewoon +1 (on-topic) maar het valt mij op dat er vaak op standpunt gemodereerd wordt.TheVivaldi schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:12:
Hij heeft een goed punt, maar het is en blijft een mening, dus die massale +2's maar zeker ook de +3's zijn veel te hoog: DonJunior in 'nieuws: Realme geeft klanten korting als ze na jaar telefoon in...
+2 voor de moeite maar verder nogal offtopic 0, ik zou niet verder komen dan +1.
Maurits van Baerle in 'nieuws: KPN stopt met gepersonaliseerde reclame'
[ Voor 19% gewijzigd door kodak op 04-02-2021 12:51 ]
Ik snap dat niet iedereen deze opmerking begrijpt, ik zal hem ook even wat verder verduidelijken. Maar dan hoeft het bericht niet per se direct ongewenst te zijn naar mijn idee.
Het is inderdaad geen -1 waard, dat is zeker. Daar staat ie inmiddels ook niet meer opCH4OS schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:43:
CH4OS in 'nieuws: Realme geeft klanten korting als ze na jaar telefoon inwiss...
Ik snap dat niet iedereen deze opmerking begrijpt, ik zal hem ook even wat verder verduidelijken. Maar dan hoeft het bericht niet per se direct ongewenst te zijn naar mijn idee.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Kijk, dat het misschien niet helemaal klopt wat ik zeg, prima, ik ben ook geen wetenschapper en ik laat me graag corrigeren
En deze persoon wordt ook gemind: continue12345 in 'nieuws: Ruimtevaartorganisaties willen sonde naar Mars stur...
Ik zou zeggen +1 of anders 0.
[ Voor 28% gewijzigd door TheVivaldi op 04-02-2021 14:04 ]
0 lijkt me ook prima maar ik hoop niet dat een -1 als mismoderatie gezien wordt. Het is natuurlijk een drogreden om meteen het uiterste als enig alternatief voor de stelling mbt verkwisting voor te stellen. Kan me voorstellen dat die discussietechniek verkeerd valt bij sommige modders.Cloud schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:46:
Het is inderdaad geen -1 waard, dat is zeker. Daar staat ie inmiddels ook niet meer op
Ik probeer ook helemaal niet te discussiëren, in mijn reactie geef ik zelf immers ook aan dat zoiets een utopie is. Maar dat is stellen dat verkwisting iets is wat je eigenlijk niet wilt (of zoveel mogelijk moet tegengaan) natuurlijk ook, ook dat werkt twee kanten op, dat is het enige dat ik wil aangeven (en wat ik ook wat explicieter aangeef in mijn reactie erop).JohnnieWbl schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:06:
0 lijkt me ook prima maar ik hoop niet dat een -1 als mismoderatie gezien wordt. Het is natuurlijk een drogreden om meteen het uiterste als enig alternatief voor de stelling mbt verkwisting voor te stellen. Kan me voorstellen dat die discussietechniek verkeerd valt bij sommige modders.
Klopt hoor. Je zou op basis van de discussietechniek/argumentatie een -1 kunnen verdedigen door dat als geheel tot ongewenst te bestempelen. Ik kan daar zelf ook prima inkomen maar het is niet iets waarvoor een -1 zou uitdelen (lijkt mij een iets te strenge toepassing van de richtlijnen).JohnnieWbl schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:06:
[...]
0 lijkt me ook prima maar ik hoop niet dat een -1 als mismoderatie gezien wordt. Het is natuurlijk een drogreden om meteen het uiterste als enig alternatief voor de stelling mbt verkwisting voor te stellen. Kan me voorstellen dat die discussietechniek verkeerd valt bij sommige modders.
Ik vind het 0 niveau voor dit soort reacties een goede plaats. De reactie blijft daarmee zichtbaar dus nodigt uit tot verdere discussie maar staat niet op hetzelfde niveau als de eventuele kritiek op de argumentatie
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Wut?CH4OS schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:10:
Ik probeer ook helemaal niet te discussiëren, in mijn reactie geef ik zelf immers ook aan dat zoiets een utopie is. Maar dat is stellen dat verkwisting iets is wat je eigenlijk niet wilt (of zoveel mogelijk moet tegengaan) natuurlijk ook, ook dat werkt twee kanten op, dat is het enige dat ik wil aangeven (en wat ik ook wat explicieter aangeef in mijn reactie erop).

Laat ik het erop houden dat om een besparing te kunnen bewerkstelligen, daar ook eerst een investering aan vooraf gaat (testen, onderzoeken...), anders weet je niet of de besparing gaat werken (of acceptabel is), ook daar wordt dus voldoende voor gedaan en ook verkwist (in wat voor vorm dan ook). Helemaal de wereld uit helpen zal dus nooit lukken, dat is mijn punt waarom ik verkwisting uitbannen een utopie noem. Hopelijk is het zo wat duidelijker.JohnnieWbl schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:12:
Wut?Laten wij het erop houden dat we het fundamenteel oneens zijn hierover.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2021 14:16 ]
TheVivaldi in 'nieuws: Ruimtevaartorganisaties willen sonde naar Mars sturen ...
Als het niet klopt wat ik zeg, geef me dan een 0, maar ik troll niet, ik val anderen niet aan, ik scheld niet, etc., dus een -1 lijkt me toch wat ver gaan.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Het is wel een 0, maar je gaat daar wel heeeeel ver mee in een offtopic discussieTheVivaldi schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:18:
En ook hier krijg ik een -1 voor:
TheVivaldi in 'nieuws: Ruimtevaartorganisaties willen sonde naar Mars sturen ...
Als het niet klopt wat ik zeg, geef me dan een 0, maar ik troll niet, ik val anderen niet aan, ik scheld niet, etc., dus een -1 lijkt me toch wat ver gaan.
Het is allemaal leuk bedacht, maar dit is geen clownssite, dus al die grappen daaronder hoeven echt geen +1 te krijgen.
Alle reacties bestaande uit enkel een voorgestelde naam zonder verdere toelichting hebben wat mij betreft weinig toegevoegde waarde.
Wat een vreemde gang van zaken onder deze reactie, het lijkt er op dat hier wat 'vriendjesmoderatie' aan de gang is. De post die ik link is discutabel +2 waard en de reacties daarop werden al vrij snel met een -1 gewaardeerd omdat het 'argumenten' zijn. Kunnen jullie er even naar kijken? Mijn reactie en die van anderen is niets mis mee en zijn ontopic.
It takes one to know one...
Deze reactie lijkt me nou echt geen +2 waard.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Een totaal onvergelijkbare vergelijking trekken en daar een +2 voor krijgen?
Deels misschien waar, maar de reactie is een nuttige aanvulling op de discussie.
Het is me vaker opgevallen dat Google er een delicate werkwijze op nahoudt om buiten schot te blijven.
De ingebouwde adblocker van Chrome is een van de (en een hele duidelijke) voorbeelden. Google heeft er belang bij dat de ingebouwde adblocker advertenties van Google zelf toch doorlaat. Het wordt lastig te stellen (eigenlijk onmogelijk) dat het handelen van Google zuiver ethisch is. Het kan namelijk zo zijn dat ze de mooie schijn ophouden door een adblocker te installeren, maar via algoritmes hun eigen advertenties effectiever maken, wat oneerlijke concurrentie is. Het zou kunnen dat dit lastig aan te tonen is.
Ook interessant is dat ze bijvoorbeeld blokada (een erg effectieve adblocker voor Android) niet in de Play Store toelaten. Dat versterkt de stelling van een onzuivere ethische houding.
En dat fenomeen wordt ook in de reactie benoemd: Google overweegt antitracking, en Darth TNT verwacht dat Google hier minder impact van ondervindt dan andere partijen.
Andere tak van sport, zelfde discutabele werkwijze. Volgens mij is dat dus een nuttige discussie (en misschien ben ik bevooroordeeld, maar ik zou het zelfs kunnen bestempelen als essentiële toevoeging: het geeft inzichten die de inhoud van het artikel een hele andere lading kan geven).
vrede in rust
Het brengt dus ook wel een interessante discussie teweeg.
Maar daarbij blijf ik van mening het gewoon enkel ontopic is en dus +1
Vrijwel alle "sub"reacties hebben exact +1 x6 gekregen.
(sommige hebben vaker een +1 gekregen, maar dat komt denk ik door echte gebruikers)
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar dat lijkt mij zeer stug
Pro- en powermods hebben een x6 weging voor moderaties, dat kan verklaren waarom je bij veel reacties precies 6 moderaties ziet. Het komt ook voor dat dezelfde reacties door 3 expert moderators met een weging van x2 zijn gemodereerd.Flapperbol schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:53:
Is er één of andere upvote bot actief geweest in https://tweakers.net/nieu...sic-gaat-verwijderen.html?
Vrijwel alle "sub"reacties hebben exact +1 x6 gekregen.
(sommige hebben vaker een +1 gekregen, maar dat komt denk ik door echte gebruikers)
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar dat lijkt mij zeer stug
Dank voor je oplettendheid maar er is geen bot actief 🙂 Zijn er reacties die op een foute moderatie score staan?
Deze reactie lijkt me geen +3. Het is on topic maar geeft vooral een mening zonder die sterk te onderbouwen.
Anoniem: 52706 in 'nieuws: ParkeerWekker gaat in beroep tegen verbod op scanautode...
Ik geef hier inhoudelijke reactie met verduidelijking, en dat krijgt dan -1 ongewenst en 0 offtopic.
kodak in 'nieuws: ParkeerWekker gaat in beroep tegen verbod op scanautodetect...
Deze poging tot lollig te zijn kan nooit een +2 zijn, imo.
EDIT:
CH4OS in 'nieuws: Allekabels waarschuwt 5000 klanten voor datalek van onbeken...
Deze krijgt een 0, maar is gewoon harstikke ontopic. Dat het wellicht door een ander niet begrepen wordt wat er staat, maakt het niet direct offtopic.
EDIT2:
zwartbaard in 'nieuws: Gerucht: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti met 12GB geheugen ... geen =2, reactie mist onderbouwing. Dat iedere consument hierop zit te wachten moge duidelijk zijn, maar om dit dan te belonen met +2 vind ik wat ver gaan.
[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2021 16:25 ]
Geen +3
Edit, na een refresh is 'ie inmiddels teruggevallen naar een normale score.
Wellicht is dit nog een mismod-onderzoekje waard door een van de admin's?
[ Voor 19% gewijzigd door APClll op 06-02-2021 16:23 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het is nog wel heel kort, maar ik wil toch even mijn frustratie uiten over het feit dat ik in nog geen 10 minuten al meteen -1'tjes te pakken heb. Inhoudelijk gaat het over precies hetzelfde als de berichten van de personen boven mij die allemaal +1 krijgen, en ik gebruik ook exact dezelfde toon als zij.
[ Voor 5% gewijzigd door TheVivaldi op 06-02-2021 17:29 ]
Ik heb daar even naar gekeken en een waarschuwing uitgedeeld.TheVivaldi schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:26:
TheVivaldi in 'nieuws: Rom van GoldenEye 007-remaster voor Xbox 360 is online...
Het is nog wel heel kort, maar ik wil toch even mijn frustratie uiten over het feit dat ik in nog geen 10 minuten al meteen -1'tjes te pakken heb. Inhoudelijk gaat het over precies hetzelfde als de berichten van de personen boven mij die allemaal +1 krijgen, en ik gebruik ook exact dezelfde toon als zij.
Dank je wel voor je snelle actie!Bor schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:32:
[...]
Ik heb daar even naar gekeken en een waarschuwing uitgedeeld.
correct, maar zo is deze:
1x3xc-12 in 'nieuws: Allekabels waarschuwt 5000 klanten voor datalek van onbekende gegevens
De persoon was een medewerker en had toegang, dus was het idd geen hack maar simpelweg ordinaire diefstal.
Ik kan me voorstellen dat klanten het niet leuk zou vinden dat een merk bestaande producten niet kan of wil leveren, maar zonder in te gaan op een relatie met dit nieuws is dat volgens mij echt geen +2 of hogere waardering waard. Dan is de reactie meer een vorm van klagen, over een ander onderwerp.
zwartbaard in 'nieuws: Gerucht: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti met 12GB geheugen ...
Dit kan geen +3 zijn, inhoudelijk ook niks met het artikel te maken.
Docschnitzel in 'reviews: AMD Ryzen overklokken - Workshop voor Ryzen 3000 en...
Hoewel dit een -1 waard is, lijkt mij dit eerder op een ander type bericht.
[ Voor 40% gewijzigd door Outerspace op 06-02-2021 22:33 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Is dit niet gewoon trollen? En dat krijgt dan +1, en zelfs +2 en +3? Mij lijkt het meer een -1, of op zijn allerbest een 0 (vind ik al te hoog)...
Virussen? Scan ze hier!
Die is opgepakt door een collega zo te zien. Dank voor het melden
Hij mag die mening hebben lijkt me. Hij zit wel fout, het betekent niet perse dat ze erbij kunnen (al is dat ook niet direct uitgesloten en een valide vraag om te stellen; maar dat doet hij niet zo goed); maar dat zou dan toch eerder een 0 zijn dan massaal -1 denk ik?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik zou er een 0 van maken. Vermoedelijk krijgt de reactie meerdere -1's vanwege de "the cloud is evil" stelling maar dat maakt het nog geen ongewenste reactie.WhatsappHack schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:17:
Waarom is dit een -1? amigob2 in 'nieuws: Microsoft brengt crossplatform-wachtwoordmanager uit'
Hij mag die mening hebben lijkt me. Hij zit wel fout, het betekent niet perse dat ze erbij kunnen (al is dat ook niet direct uitgesloten en een valide vraag om te stellen; maar dat doet hij niet zo goed); maar dat zou dan toch eerder een 0 zijn dan massaal -1 denk ik?
Bor in 'nieuws: Microsoft brengt crossplatform-wachtwoordmanager uit' lijkt mij gewoon een ontopic reactie op de vraag.
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 07-02-2021 14:51 ]
Dit probleem heb je natuurlijk bij alle cloud-gebaseerde wachtwoordbeheerders, dus een +2 voor dit bericht lijkt me niet nodig.
Hij stond net zelfs op +3. Dit issue heb je bij alle cloud gebaseerde diensten. Een +1 lijkt mij de max persoonlijk.TheVivaldi schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:00:
Dacuuu in 'nieuws: Microsoft brengt crossplatform-wachtwoordmanager uit'
Dit probleem heb je natuurlijk bij alle cloud-gebaseerde wachtwoordbeheerders, dus een +2 voor dit bericht lijkt me niet nodig.
Heb m zelf maar +3 gegeven maar een 2 zou beter zijn.
Kan er niet beter en preventief worden gehandhaafd op potentieel fanboy topics? Dit verziekt de sfeer op tweakers
[ Voor 3% gewijzigd door GrooV op 07-02-2021 23:31 ]
Ik wil, ik heb hem zelf niet gemod, maar de toon van de eerste zin schiet bij veel mensen waarschijnlijk al het verkeerde keelgat in:GrooV schreef op zondag 7 februari 2021 @ 23:31:
Ik snap niet waarom dit 21 keer -1 krijgt
Dus jij wil nu zeggen dat...
Is ook niet helemaal de bedoeling.GrooV schreef op zondag 7 februari 2021 @ 23:31:
Heb m zelf maar +3 gegeven
[ Voor 21% gewijzigd door AlphaRomeo op 08-02-2021 07:43 ]
[ Voor 5% gewijzigd door PearlChoco op 08-02-2021 09:49 ]
Door miscommunicatie is het geplaatst terwijl dat niet de bedoeling was: Xtuv in "Het grote Tweakers Plus topic"PearlChoco schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:49:
Vreemd, ik ga op zoek naar mijn reactie op het premium artikel over laptop RTX 3xxx kaarten van deze ochtend, en het volledig artikel inclusief reacties is volledig verdwenen?!?
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2