Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 196 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:16
Niet echt een mismoderatie, hij staat al op -1, maar een -2 zou niet misstaan:

TheRacknker in 'nieuws: Sony toont lange gameplayvideo van The Last of Us Par...

Geen idee of het waar is wat hij zegt, zou wel een hele dikker spoiler zijn.

Edit:
Reactie is weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Erick81 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:31:
Niet echt een mismoderatie, hij staat al op -1, maar een -2 zou niet misstaan:

TheRacknker in 'nieuws: Sony toont lange gameplayvideo van The Last of Us Par...

Geen idee of het waar is wat hij zegt, zou wel een hele dikker spoiler zijn.

Edit:
Reactie is weg!
Ik heb hier actie ondernomen. Niet alleen de mogelijke spoiler maar ook de rest was over de rand.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:56

jdh009

FP ProMod
nst6ldr in 'nieuws: CD Projekt Red meldt 50 miljoen verkopen voor The Witcher...

Dit lijkt mij gewoon een prima onderbouwde reactie met cijfers en alles. Je kan het er niet mee eens zijn en raakt een gevoelig punt voor velen maar is zeker gewoon ontopic.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WokeBroke in 'nieuws: Twitter en Facebook zijn tegen decreet Trump voor regulere...

Met troll-termen als "verdraaide waanzin propeganda" lijkt me dit tovch echt een -1 hoor. Geen +2 of zelfs +3, deze 2 mogen nagekeken worden denk ik.

Baklap-XD in 'nieuws: Twitter en Facebook zijn tegen decreet Trump voor regul...

Ook dat is geen +2 of zelfs +3....

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 29-05-2020 10:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Offtopic is mijn reactie zeker, daar ben ik zelf ook 100% van overtuigd, maar -1 gaat wel erg ver: TheVivaldi in 'nieuws: Ontwikkelaar claimt dat Microsoft zijn packagemanager ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:53

Kheos

FP ProMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:11

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Daar zou ik niet zo over struikelen. Die hele discussie is wel offtopic. Net als DeDooieVent in 'nieuws: Google en Microsoft werken samen aan verbeterde spell... overigens.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:45

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Trump wordt genoemd en gelijk komen de onterechte +3s en -1s naar buiten... Pfft...

nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheerlijking van ge...

Kan dat hele topic niet gelockt en opgeschoond worden? Discussie kan gezond zijn, maar wat ik zie is dat dingen die gedeeltelijk wel, gedeeltelijk niet kloppen of op meerdere manieren interpreteerbaar zijn +3s en +2s krijgen die duidelijk meningmodden zijn, niet omdat ze zoveel bijdragen aan de discussie.....

Edit:

Voorbeeldje: Keypunchie in 'nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verhee...

Hoe kan die in vredesnaam op +3 staan? Niet alleen de info klopt niet helemaal, maar het is ook nog een interpretatie van dat Trump bewust het zo bedoeld zou hebben als verwijzing naar jaren '60 - een conclusie die absoluut niet eensgezins gedragen wordt, ook niet aan de kant van de Democraten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:13:
Trump wordt genoemd en gelijk komen de onterechte +3s en -1s naar buiten... Pfft...

nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheerlijking van ge...

Kan dat hele topic niet gelockt en opgeschoond worden? Discussie kan gezond zijn, maar wat ik zie is dat dingen die gedeeltelijk wel, gedeeltelijk niet kloppen of op meerdere manieren interpreteerbaar zijn +3s en +2s krijgen die duidelijk meningmodden zijn, niet omdat ze zoveel bijdragen aan de discussie.....

Edit:

Voorbeeldje: Keypunchie in 'nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verhee...

Hoe kan die in vredesnaam op +3 staan? Niet alleen de info klopt niet helemaal, maar het is ook nog een interpretatie van dat Trump bewust het zo bedoeld zou hebben als verwijzing naar jaren '60 - een conclusie die absoluut niet eensgezins gedragen wordt, ook niet aan de kant van de Democraten.
Het loopt aardig uit de hand daar ja.
Maar. die +3 voor Keypunchie vind ik nog wel redelijk terecht. Hij komt toch wel met die "context" waar hij mee begint.

Zo had ik het nooit gezien/begrepen.
Of het allemaal klopt is natuurlijk punt2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-08 10:54
Zo lees ik het niet, naar mijn mening draagt hij context aan de term en daarbij waarom die term zo erg is. Volgens mij zegt hij nergens dat Trump dit met opzet doet, ik heb zelfs niet het idee dat hij dit impliceert.

Wat klopt er niet aan de info? Oprechte vraag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Pakte 2 voorbeelden van de moderatie beleid van twitter en hoe biased wel niet is.

krijgt -1 nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheerlijking van ge...

Makkelijk te controleren:
https://twitter.com/charl...iefly-locking-her-account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xm0ur3r schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:55:
[...]

Zo lees ik het niet, naar mijn mening draagt hij context aan de term en daarbij waarom die term zo erg is. Volgens mij zegt hij nergens dat Trump dit met opzet doet, ik heb zelfs niet het idee dat hij dit impliceert.

Wat klopt er niet aan de info? Oprechte vraag hoor.
"Specifiek het gebruik van het woord "Thug" is vrij expliciet een term die alleen gebruikt wordt om zwarte amerikaanse mannen te beschrijven. Het is een beetje vergelijkbaar hoe in het Nederlands sommige zich van de term 'bontkraagje' bedienen, omdat ze niet expliciet 'Marrokkaanse jongeren' durven/willen zeggen.'

Dat klopt al niet. Ja, het hangt van de kring af, maar het is geen algemeen gebruik in de VS om het op die manier te zien. Heb in de loop der jaren genoeg Republikeinse stemmers en leden van Republikeinse denktanks meegemaakt en gesproken en rondgekeken van tijd tot tijd op dingen als /pol/, en heb nog nooit in discussies het op die manier voorbij zien komen noch in discussies met Democraten - heb het net zo goed gehoord en gebruikt zien worden voor bv leden van Latijns-Amerikaanse bendes als MS-13 of de Nazistische bende waarvan ik even de naam vergeten ben. Als iemand het op die manier gebruikt, dan is het specifiek zo in de eigen kring. 'Thug' wordt merendeels nog steeds gebruikt als manier waarop je hier in Nederland 'tuig van de richel' gebruikt (overigens re 'bontkraagje' - heb het wel horen gebruiken maar niet Marokkaanse jongeren in het algemeen maar de types die zich op een bepaalde manier gedragen terwijl ze vaak jassen met bontkragen aan hebben in een bepaalde stijl).

'"When the looting starts, the shooting starts" is niet zomaar populistisch taalgebruik, maar een referentie naar de zeer beladen tijd in de ge-segrereerde jaren '60, waarin dit een uitspraak was van politie-commissaris van Miami, om zwarte demonstranten te intimideren.'

Is een betwistbare interpretatie. Trump is er berucht om dat hij zijn voorbereidde teksten niet volgt en uit het hoofd/hart spreekt. Kan het mogelijk zijn dat Trump een verwijzing maakte? Ja. Maar lijkt me gezien de manier waarop Trump meestal 'freewheeled' absoluut geen zekerheid. Door de formulering impliceert Keypunchie echter dat het een bewuste en 100% zekere referentie is.

Edit: En LOL, -1 op een reactie van mij.... Verwijderd in 'nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheer... Blijkbaar vinden sommigen op Tweakers dat je Trump blind moet haten en geen contrapunt mag geven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Het is nogal beladen topic, het lijkt me ook handig om het nieuwsartikel up to date te houden.
https://twitter.com/realD...tatus/1266434153932894208
"Looting leads to shooting, and that’s why a man was shot and killed in Minneapolis on Wednesday night - or look at what just happened in Louisville with 7 people shot. I don’t want this to happen, and that’s what the expression put out last night means"

Deze kwestie hebben sommigen mensen al naar gewezen en zijn onterecht op -1 gezet. Terwijl sommige +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:28:
[...]

"Specifiek het gebruik van het woord "Thug" is vrij expliciet een term die alleen gebruikt wordt om zwarte amerikaanse mannen te beschrijven. Het is een beetje vergelijkbaar hoe in het Nederlands sommige zich van de term 'bontkraagje' bedienen, omdat ze niet expliciet 'Marrokkaanse jongeren' durven/willen zeggen.'

Dat klopt al niet. Ja, het hangt van de kring af, maar het is geen algemeen gebruik in de VS om het op die manier te zien. Heb in de loop der jaren genoeg Republikeinse stemmers en leden van Republikeinse denktanks meegemaakt en gesproken en rondgekeken van tijd tot tijd op dingen als /pol/, en heb nog nooit in discussies het op die manier voorbij zien komen noch in discussies met Democraten - heb het net zo goed gehoord en gebruikt zien worden voor bv leden van Latijns-Amerikaanse bendes als MS-13 of de Nazistische bende waarvan ik even de naam vergeten ben. Als iemand het op die manier gebruikt, dan is het specifiek zo in de eigen kring. 'Thug' wordt merendeels nog steeds gebruikt als manier waarop je hier in Nederland 'tuig van de richel' gebruikt (overigens re 'bontkraagje' - heb het wel horen gebruiken maar niet Marokkaanse jongeren in het algemeen maar de types die zich op een bepaalde manier gedragen terwijl ze vaak jassen met bontkragen aan hebben in een bepaalde stijl).
Ja daar ben ik het denk ik wel mee eens.
'"When the looting starts, the shooting starts" is niet zomaar populistisch taalgebruik, maar een referentie naar de zeer beladen tijd in de ge-segrereerde jaren '60, waarin dit een uitspraak was van politie-commissaris van Miami, om zwarte demonstranten te intimideren.'

Is een betwistbare interpretatie. Trump is er berucht om dat hij zijn voorbereidde teksten niet volgt en uit het hoofd/hart spreekt. Kan het mogelijk zijn dat Trump een verwijzing maakte? Ja. Maar lijkt me gezien de manier waarop Trump meestal 'freewheeled' absoluut geen zekerheid. Door de formulering impliceert Keypunchie echter dat het een bewuste en 100% zekere referentie is.
Uhm ik snap echt niet hoe jij dat interpreteert... Hij geeft aan dat die woorden beladen zijn en er daarmee extra olie op het vuur gegooid wordt. Nergens de intentie erachter, hoe moet hij dat dan impliceren die 100% bewuste zekere referentie? Sorry ik vind het best knap...Maar ik hoor graag de uitleg achter die fomulering.

Daarintegen ben ik het met je eens dat Trump hier waarschijnlijk niet bij stilstond.
Edit: En LOL, -1 op een reactie van mij.... Verwijderd in 'nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheer... Blijkbaar vinden sommigen op Tweakers dat je Trump blind moet haten en geen contrapunt mag geven.
Tja uh, zie hier waarmee je eindigt:
Trump uit zijn frustraties alleen op een wat... overdreven... manier.
Op een wat overdreven manier... Serieus? Dat is alles wat er mis is met hem?
- Nukes op oorkanen?
- Jezelf met chloor volspuiten tegen Corona?
- Ruzie zoeken met de journalisten? (okeoke die journalisten zijn ook vals... Damn)
- A roepen op twitter, even later X roepen en vervolgens C doen.
- Iedereen ontslaan wie hij niet mag
- En ik kan nog wel even doorgaan...

Die ''president'' is een ontspoorde kinderlijke zakenman welke zijn zin heeft gekregen en per ongeluk president is geworden. Hem verdedigen is prima, je hebt ook ergens wel gelijk de media lust hem rauw en kent geen genade maar dat is ook echt niet zonder reden. Integendeel.

Edit: Maakt die -1 uiteraard niet terecht, een 0 of +1 is prima aangezien het natuurlijk ontopic is en staat het nu ook op. Maar dit is wel waarom je ze vermoedelijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Xm0ur3r schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:49:
[...]

Ja daar ben ik het denk ik wel mee eens.

[...]

Uhm ik snap echt niet hoe jij dat interpreteert... Hij geeft aan dat die woorden beladen zijn en er daarmee extra olie op het vuur gegooid wordt. Nergens de intentie erachter, hoe moet hij dat dan impliceren die 100% bewuste zekere referentie? Sorry ik vind het best knap...Maar ik hoor graag de uitleg achter die fomulering.

Daarintegen ben ik het met je eens dat Trump hier waarschijnlijk niet bij stilstond.

[...]

Tja uh, zie hier waarmee je eindigt:

[...]

Op een wat overdreven manier... Serieus? Dat is alles wat er mis is met hem?
- Nukes op oorkanen?
- Jezelf met chloor volspuiten tegen Corona?
- Ruzie zoeken met de journalisten? (okeoke die journalisten zijn ook vals... Damn)
- A roepen op twitter, even later X roepen en vervolgens C doen.
- Iedereen ontslaan wie hij niet mag
- En ik kan nog wel even doorgaan...

Die ''president'' is een ontspoorde kinderlijke zakenman welke zijn zin heeft gekregen en per ongeluk president is geworden. Hem verdedigen is prima, je hebt ook ergens wel gelijk de media lust hem rauw en kent geen genade maar dat is ook echt niet zonder reden. Integendeel.

Edit: Maakt die -1 uiteraard niet terecht, een 0 of +1 is prima aangezien het natuurlijk ontopic is en staat het nu ook op. Maar dit is wel waarom je ze vermoedelijk krijgt.
laten we het op moderaties houden? misschien moet je mening wat bijstellen trouwens de media lust hem rauw. Bedoel die 4 jaar over russische inmenging waar ze 4 jaar over hadden of dat chloor verhaal dat waar stelletje het opgedronken heeft na de tweet van Trump. Maar later bleek die vrouw een democraat te zijn met donaties aan de DNC. (zoek zelf maar op). En dus blijkbaar richting moord uitwijst.

Of videobeelden beschikbaar zijn waar Joe Biden lacht over het blackmailen van oekraine etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-09 11:51

PDZ

📍Damwâld

PDZ in 'nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheerlijkin...

Een inhoudelijke reactie met daarin een simpele constatering maakt geen -1. In tegenstelling tot de reactie erboven die op -2 zou moeten.

Overigens barst het in de reacties onder dit artikel van het meningmodden, lijkt me goed dat er even met de bezem doorheen wordt gegaan.

[ Voor 12% gewijzigd door PDZ op 30-05-2020 00:25 ]

De tiid hâldt gjin skoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
trader1212 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:15:
[...]

laten we het op moderaties houden? misschien moet je mening wat bijstellen trouwens de media lust hem rauw. Bedoel die 4 jaar over russische inmenging waar ze 4 jaar over hadden of dat chloor verhaal dat waar stelletje het opgedronken heeft na de tweet van Trump. Maar later bleek die vrouw een democraat te zijn met donaties aan de DNC. (zoek zelf maar op). En dus blijkbaar richting moord uitwijst.

Of videobeelden beschikbaar zijn waar Joe Biden lacht over het blackmailen van oekraine etc
Ironisch, ''laten we het bij moderaties houden'' maar vervolgens ga je vol met mij de discussie in met allerlei onsamenhangende zaken waar ik totaal niks mee kan...

Je hebt gelijk de media lust hem rauw, dat zeg ik ook. Maar mijn punt was om kracht bij te zetten waarom hij die -1's krijgt. En dat is dat Trump niet alleen een beetje overdrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Laatst online: 23:50

thof

FP ProMod
Donnaxv98 in 'plan: Zomerse Prijzen Parade - Dag 5 & 6'

Deze reclame kan wel een -2 gebruiken.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
PDZ schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 00:10:
PDZ in 'nieuws: Twitter verbergt tweet van Donald Trump vanwege verheerlijkin...

Een inhoudelijke reactie met daarin een simpele constatering maakt geen -1. In tegenstelling tot de reactie erboven die op -2 zou moeten.

Overigens barst het in de reacties onder dit artikel van het meningmodden, lijkt me goed dat er even met de bezem doorheen wordt gegaan.
Ik heb de reactie verwijderd maar daarnee heb ik die van jou ook verwijderd aangezien de parrent dus mist.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Zeehond schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:40:
[...]

Ik heb de reactie verwijderd maar daarnee heb ik die van jou ook verwijderd aangezien de parrent dus mist.
Duidelijk, lijkt me een goede oplossing. Ondertussen gaat het meningmodden op de overige reacties (niet alleen die van mij) helaas vrolijk door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mg794613
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-03 15:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
PDZ schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:45:
[...]

Duidelijk, lijkt me een goede oplossing. Ondertussen gaat het meningmodden op de overige reacties (niet alleen die van mij) helaas vrolijk door...
Ik heb een aantal reacties goed gezet maar gezien de hoeveelheid reacties in dat item gaat controleren op mismoderaties helaas even duren.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Zeehond schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 11:11:
[...]

Ik heb een aantal reacties goed gezet maar gezien de hoeveelheid reacties in dat item gaat controleren op mismoderaties helaas even duren.
Begrijpelijk, goed dat er in ieder geval naar wordt gekeken. Toch jammer om te zien dat het keer op keer weer gebeurt bij enigszins controversiële artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Waarom worden al mijn reacties hier als -1 bestempeld?

Sn0wblind in 'reviews: Apple iPad Pro 2020 - De dansende cirkel die alles vera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Mariaoe74 in 'nieuws: Prototype raket SpaceX ontploft na test op lanceerplatf...

Weer een -2 waardig, tweede al vandaag.

Edit: En is ondertussen weg.

[ Voor 4% gewijzigd door thof op 31-05-2020 00:02 ]

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
en nog meer mening moderaten. Dus als een mening een mdoerator niet aanstaat is het -1 voor de ene en +2 voor de ander? Sn0wblind in 'reviews: Apple iPad Pro 2020 - De dansende cirkel die alles vera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Offtopic is het zeker, maar ik heb het toch duidelijk niet kwaad bedoeld, dus -1 lijkt me wat overdreven: TheVivaldi in 'nieuws: Google stelt release eerste bèta Android 11 uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Omdat ze vrijwel allemaal aan die score voldoen door je enorme denigrerende toon richting anderen.

Ik ben het wel met je eens dat er weer eens enorm wordt gemeningmod wat ook goed terug is te zien in de moderaties. Het is -1, +2 of +3 voor reacties die hoogstens een +1 zijn. Het gros van wat er staat hoort eerlijk gezegd niet eens hoger dan een 0 te zijn omdat het offtopic is of dom gelul van iemand die nog nooit met hetgeen waar ie op reageert in aanraking is gekomen (aka heeft er geen ballen verstand van).

De reacties van mensen die wel met een iPad Pro hebben gewerkt en goede aanvullingen maken komen niet verder dan een 0 of een +1 terwijl je juist die op een +2 wil hebben omdat ze de review aanvullen.

Zijn die reacties gewoon niet volledig uit te schakelen? Zinnige dingen staan er tegenwoordig toch niet bepaald vaak meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ppl schreef op zondag 31 mei 2020 @ 20:45:
[...]

Omdat ze vrijwel allemaal aan die score voldoen door je enorme denigrerende toon richting anderen.
Dat startte toch echt voor een groot deel bij "myaimistrue" die het opeens op leeftijd ging gooien ook?
Ik ben het wel met je eens dat er weer eens enorm wordt gemeningmod wat ook goed terug is te zien in de moderaties. Het is -1, +2 of +3 voor reacties die hoogstens een +1 zijn. Het gros van wat er staat hoort eerlijk gezegd niet eens hoger dan een 0 te zijn omdat het offtopic is of dom gelul van iemand die nog nooit met hetgeen waar ie op reageert in aanraking is gekomen (aka heeft er geen ballen verstand van).
Zolang het onderbouwd is, is het voor mij persoonlijk misntens een +1 tenzij het echt grondig offtopic gaat. Discussies gaan nou vaak breder dan een onderwerp zelf.
De reacties van mensen die wel met een iPad Pro hebben gewerkt en goede aanvullingen maken komen niet verder dan een 0 of een +1 terwijl je juist die op een +2 wil hebben omdat ze de review aanvullen.
Dit heb ik zelf ook, misschien niet duidelijk genoeg uit mijn posts. maar het waren real life ervaringen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 31-05-2020 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Sn0wblind schreef op zondag 31 mei 2020 @ 20:57:
[...]

Dat startte toch echt voor een groot deel bij "myaimistrue" die het opeens op leeftijd ging gooien ook?
We beoordelen jouw reacties niet op basis van wat andere mensen schrijven :)

Overigens vind ik de reactie van jezelf die je hierboven aanhaalt gewoon een 0. Daar staat ie nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
RoD schreef op zondag 31 mei 2020 @ 21:27:
[...]

We beoordelen jouw reacties niet op basis van wat andere mensen schrijven :)

Overigens vind ik de reactie van jezelf die je hierboven aanhaalt gewoon een 0. Daar staat ie nu ook op.
Alleen was dat gister een raar verhaal waar mijne allen -1 kreeg en de andere partij binnen een discussie +1 en +2tjes. Daar om kaarte ik dit ook aan. Het valt gewoon op dat er dan iemand flink zit te mening moderaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Impopulaire mening is geen -1 Verwijderd in 'nieuws: Studentenraad klaagt UvA aan wegens gebruik surveillance...

Dit is ook geen -1
New Yorker in 'nieuws: Studentenraad klaagt UvA aan wegens gebruik survei...

Zucht Tweakers in dit topic doen ook mee aan mening moderaties. Er staat duidelijk in artikel dit, ''Proctorio kijkt door middel van de webcam en microfoon wat de student aan het doen is tijdens een tentamen. De software analyseert de beelden en kan verdachte omstandigheden, waarbij een student mogelijk aan het spieken is,'''
Als je niet eens bent dan hoef je geen gelijk -1 te geven het staat gewoon in artikel, ik reageer gewoon op dit.

[ Voor 57% gewijzigd door New Yorker op 01-06-2020 14:33 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rene_fb in 'nieuws: Studentenraad klaagt UvA aan wegens gebruik surveillances...

Hoe staat die in hemelsnaam op +2? -1 of 0 lijkt veel passender voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Moah, zo'n uitgebreide persoonlijke ervaring mag best boven het maaiveld uitsteken. Een +3 is misschien overdreven, maar een +2 kan prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Met de offtopic edit en de offtopic punten als nieuwere Mac vs oudere Windows pc kom ik ook niet op een +3 uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 01-06-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Clifdon in 'plan: Zomerse Prijzen Parade - Dag 5 & 6'

Let op. De reactie van Clifdon is gewoon ontopic maar de rest wat er op volgt vind ik uiterst ongewenst..
(win kans, niet transparant genoeg zijn etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 06:34

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Dit is ook geen -1
New Yorker in 'nieuws: Studentenraad klaagt UvA aan wegens gebruik survei...

Zucht Tweakers in dit topic doen ook mee aan mening moderaties. Er staat duidelijk in artikel dit, ''Proctorio kijkt door middel van de webcam en microfoon wat de student aan het doen is tijdens een tentamen. De software analyseert de beelden en kan verdachte omstandigheden, waarbij een student mogelijk aan het spieken is,'''
Als je niet eens bent dan hoef je geen gelijk -1 te geven het staat gewoon in artikel, ik reageer gewoon op dit.
Een +1 vind ik het ook niet omdat het een ongefundeerde beschuldiging is naar alle studenten met bezwaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Santford schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:14:
[...]

Een +1 vind ik het ook niet omdat het een ongefundeerde beschuldiging is naar alle studenten met bezwaren.
Een beschuldiging en een generalisatie die nergens op slaat. Van mij gewoon een -1 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Santford schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:14:
[...]

Mee eens het kan gewoon op 0 maar -1 is overdreven.
@Bor Het staat gewoon in nieuwsartikel dat het bedoeld is tegen spieken. Dat je er niet mee eens bent met UvA is iets anders.

[ Voor 18% gewijzigd door New Yorker op 01-06-2020 15:30 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
New Yorker schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:28:
[...]

Mee eens het kan gewoon op 0 maar -1 is overdreven.
@Bor Het staat gewoon in nieuwsartikel dat het bedoeld is tegen spieken. Dat je er niet mee eens bent met UvA is iets anders.
Een -1 lijkt mij een prima score. Je scheert alle studenten over een kam wat een behoorlijke generalisatie is en daarbij geef je ook nog eens aan dat de reden van bezwaar (wat over privacy inbreuk gaat) het willen spieken is wat echt niet altijd zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bor schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:35:
[...]

Een -1 lijkt mij een prima score. Je scheert alle studenten over een kam wat een behoorlijke generalisatie is en daarbij geef je ook nog eens aan dat de reden van bezwaar (wat over privacy inbreuk gaat) het willen spieken is wat echt niet altijd zo is.
Klopt privacy is hier heilig en ik verwacht ook dat er meer mening gaan modereren als het om privacy gaat. En helaas kan het niet uitgesloten worden door UvA dat sommigen gaan spieken.

Goed ik zal geen impopulaire reacties meer geven over privacy nieuwsartikelen.

[ Voor 7% gewijzigd door New Yorker op 01-06-2020 15:48 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
New Yorker schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:45:
[...]

Klopt privacy is hier heilig en ik verwacht ook dat er meer mening gaan modereren als het om privacy gaat.
Ik denk dat je het niet goed begrijpt. Een -1 op jouw reactie is niet omdat iemand het niet met je eens is maar omdat je reactie gewoon onvoldoende is om de eerder genoemde redenen. Je verkondigt je eigen generaliserende idee als feit en doet af aan de achterliggende reden waarom er kritiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Bor schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:35:
Ik denk dat je het niet goed begrijpt. Een -1 op jouw reactie is niet omdat iemand het niet met je eens is maar omdat je reactie gewoon onvoldoende is om de eerder genoemde redenen. Je verkondigt je eigen generaliserende idee als feit en doet af aan de achterliggende reden waarom er kritiek is.
Toevallig postte ik hier vandaag iets in het andere topic over. Dat artikel staat bomvol met -1s die geen -1 zijn omdat iemand zich uit durft te spreken dat kortgezegd "studenten niet moeten zeuren hierover". Dat is de niet-populaire mening die veel bezoekers die aannemelijk student zijn in het verkeerde keelgat schiet, maar niettemin is het mijnsinziens in dit voorbeeld ook gewoon een netjes geformuleerde mening. Niet goed onderbouwd ofzo, dus een 0 zou prima zijn, maar die -1 is ook voor mij niet te begrijpen. Beledigt hij opzettelijk mensen op een onjuiste manier? Staat er spam in? Is het een duidelijke troll of flame-bait? Staat er aggresief of kwetsend taalgebruik in? Nee, het is gewoon zijn mening en redelijk geformuleerd.

Ik snap echt niet dat zelfs jij hier nu een -1 verdedigt ook eigenlijk op basis van jouw mening en dan tegelijk wel vecht tegen mening-modden. Zo snapt toch niemand het systeem meer? En inderdaad staat het dan ook nog eens bomvol met +2/+3s van oneliners wat naar mijn idee net zo goed 0-scores zijn.

Deze inderdaad goed voorbeeld Verwijderd in 'nieuws: Studentenraad klaagt UvA aan wegens gebruik surveillan...
een one-liner met aggressief taalgebruik ("door de strot rammen") meer dan 60x +2/+3. Wat is die verhouding dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zoijar schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:57:
[...] Niet goed onderbouwd ofzo, dus een 0 zou prima zijn, maar die -1 is ook voor mij niet te begrijpen. Beledigt hij opzettelijk mensen op een onjuiste manier? Staat er spam in? Is het een duidelijke troll of flame-bait? Staat er aggresief of kwetsend taalgebruik in? Nee, het is gewoon zijn mening en redelijk geformuleerd.
Volgens mij heb ik de argumenten waarom de reactie een -1 is in mijn ogen gegeven. Dat heeft overigens weinig met mijn persoonlijke mening te maken. Het is gewoon geen goede post om eerder genoemde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Bor schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:00:
Volgens mij heb ik de argumenten waarom de reactie een -1 is in mijn ogen gegeven. Dat heeft overigens weinig met mijn persoonlijke mening te maken. Het is gewoon geen goede post om eerder genoemde redenen.
Maar betekent een -1 dan tegenwoordig "geen goede post", want dan kan ik er nog wel een paar honderd aanwijzen ;) Ik dacht dat 0 was, en soms +1. Dat -1 er was om dingen te verbergen die te ver gaan; niet zo maar "geen goede post" (op basis van wat? :) )

Maakt me ook niet zo veel uit hoor, het is dat ik een dag vrij heb en niks te doen, maar het valt me gewoon erg op de laatste tijd en het is zo wisselvallig en onlogisch. En ik vind het jammer dat ik na 19 jaar hier rond te klikken merk dat ik me daaraan begin te ergeren...

(begrijp met trouwens niet verkeerd hoor, het kan me echt weinig schelen of die specifieke posts nu aangepast worden of niet, dat is nu sowieso ook een dag oud, maar het zijn meer voorbeelden voor het algemene idee)

[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zoijar schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:06:
[...]

Maar betekent een -1 dan tegenwoordig "geen goede post", want dan kan ik er nog wel een paar honderd aanwijzen ;) Ik dacht dat 0 was, en soms +1. Dat -1 er was om dingen te verbergen die te ver gaan; niet zo maar "geen goede post" (op basis van wat? :) )
Nee maar dit is ook niet alleen geen goede post; het is een generalisatie waarbij iedereen over een kam wordt geschoren en waarbij alleen wordt uitgegaan van het slechte (en dit wordt min of meer als feit gepresenteerd) terwijl juist het hele idee van het bezwaar duidelijk totaal ergens anders over gaat; de privacy impact van de studenten.

To be honest dacht ik eerst dat het een troll was.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 01-06-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bor schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:18:
[...]

Nee maar dit is ook niet alleen geen goede post; het is een generalisatie waarbij iedereen over een kam wordt geschoren en waarbij alleen wordt uitgegaan van het slechte (en dit wordt min of meer als feit gepresenteerd) terwijl juist het hele idee van het bezwaar duidelijk totaal ergens anders over gaat; de privacy impact van de studenten.

To be honest dacht ik eerst dat het een troll was.
Dit is ook een trol dus?
tinus73 in 'nieuws: Studentenraad klaagt UvA aan wegens gebruik surveillances...

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Waarom zou dat een troll zijn? Het is een reactie van een heel andere strekking dan jouw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bor schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:34:
[...]

Waarom zou dat een troll zijn? Het is een reactie van een heel andere strekking dan jouw reactie.
Omdat het op -1 stond

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat maakt het toch niet direct een troll? Er zijn meerdere redenen waarom een reactie op -1 kan komen en nee, dat is niet in 100 procent van de tijd terecht. Daarom ook mede dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:45

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik wil (bijna) alle -1 in nieuws: Activision stelt Call of Duty-seizoenen uit wegens protesten in VS nomineren voor mismoderatie. (en zeker niet alleen die van mezelf)

Dit is voor mij weer zo'n heerlijke use case waaruit blijkt dat het moderatie systeem vooral emotie is op Tweakers.

[ Voor 23% gewijzigd door Oyxl op 02-06-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
@Oyxl

Kun je voorbeelden geven van reacties die -volgens jou- een verkeerde moderatie hebben gekregen?

On a sidenote: Veel reacties zijn nog niet zo oud. Soms heeft het systeem 'even tijd nodig' voordat er voldoende users moderaties hebben gegeven en de reacties op goede scores belanden :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Herman schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:05:
@Oyxl

Kun je voorbeelden geven van reacties die -volgens jou- een verkeerde moderatie hebben gekregen?

On a sidenote: Veel reacties zijn nog niet zo oud. Soms heeft het systeem 'even tijd nodig' voordat er voldoende users moderaties hebben gegeven en de reacties op goede scores belanden :)
Nu ja.. ik zei al.. bijna allemaal , bijvoorbeeld:
k995 in 'nieuws: Activision stelt Call of Duty-seizoenen uit wegens protesten...

Maar kijk voor de grap eens bij reacties waarvan de moderatie niet in de -1 eindigt, omdat een deel van de Tweakers populatie nog gezond verstand heeft. De hoeveelheid -1, te zot voor woorden.

Daarvoor kun je eigenlijk praktisch elke post van mij nemen.
Oyxl in 'nieuws: Activision stelt Call of Duty-seizoenen uit wegens protesten...

[ Voor 13% gewijzigd door Oyxl op 02-06-2020 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Inmiddels wel iets teruggebracht, maar het is onbegrijpelijk dat sommige mensen een +3 hebben gegeven aan deze reactie: ikbenrichard197 in 'nieuws: HP brengt gebogen 24"-fhd-monitor met 144Hz-panee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
TheVivaldi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:30:
Inmiddels wel iets teruggebracht, maar het is onbegrijpelijk dat sommige mensen een +3 hebben gegeven aan deze reactie: ikbenrichard197 in 'nieuws: HP brengt gebogen 24"-fhd-monitor met 144Hz-panee...
Dat is zeker geen +3, ik heb even gekeken naar de mismodders daar.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Reactie is te oud om te modereren, maar een reactie met twee woorden en linkdump lijkt mij echt geen +3...
TheekAzzaBreek in 'nieuws: Ministerie stuurt noodwet voor verzamelen van tele...

robvanwijk in 'nieuws: Ministerie stuurt noodwet voor verzamelen van telecomd...
Idem, ook te oud, maar betwijfel of deze ook wel +3 waard is.

Ik zat vanuit de cache te kijken... :X

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
CH4OS schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:48:
Reactie is te oud om te modereren, maar een reactie met twee worden en linkdump lijkt mij echt geen +3...
TheekAzzaBreek in 'nieuws: Ministerie stuurt noodwet voor verzamelen van tele...
Een +3 is het zeker niet.

Moderatie gegeven, ondertussen staat deze op een +1. Wat mij betreft is het een 0 want een link zonder enige omschrijving voegt niets toe aan het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

thof schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:51:
[...]

Een +3 is het zeker niet. Ondertussen staat deze op een +1, wat mij betreft is het een 0 want een link zonder enige omschrijving voegt niets toe aan het artikel.
Och, ik zie het inderdaad, de andere reactie is ook geen +3 meer. Ik zat dus vanuit cache te kijken... :X Mea culpa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:34

kodak

FP ProMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Zeehond schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:47:
[...]

Dat is zeker geen +3, ik heb even gekeken naar de mismodders daar.
Hartelijk dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Diie hele pagina heeft veel ontrechtte 2+tjes

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Nee, dat is een beetje te gemakkelijk gegeven inderdaad. Er mogen nog wat moderaties bij om die recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Endurance in 'nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate...

Reactie staat al op -1, maar bedelen om illegale linkjes in DM lijkt me nu ook niet de bedoeling.

Idem voor Jazco2nd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate ... - het lijkt mij niet de bedoelingom uit te leggen hoe je eea zou kunnen automatiseren op gebied van illegaal downloaden.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2020 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 10:13
Hier word een beetje veel met +2's en +3's gestrooid:
plan: Geerten Verweij: “KVK heeft oog voor jouw persoonlijke ambities”

[ Voor 10% gewijzigd door Wolfos op 03-06-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Ik zat er met verbazing naar te kijken inderdaad. Er zit letterlijk maar 1 comment in die ook maar bij een +3 in de buurt zou kunnen komen met fantasie, maar de rest is puur meningmodden en afzetten tegen betaalde content / persoonlijke onvrede deze partij.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn in 'nieuws: Activision stelt Call of Duty-seizoenen uit wegens protest...
Lijkt me geen -1? Sowieso wordt daar echt enorm veel gemeningmod.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aesic in 'nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate Bay...

Is aangeven dat je zaken illegaal download 'want X heeft het niet' offtopic? Ik zou het eerder ongewenst noemen.

Kan ook naar Endurance in 'nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate... gekeken worden? Het bedelt om illegale linkjes in DM.

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
CH4OS schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:10:
Aesic in 'nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate Bay...

Is aangeven dat je zaken illegaal download 'want X heeft het niet' offtopic? Ik zou het eerder ongewenst noemen.
Een 0 is wel prima. Het is geen troll of ander vervelend gedrag.
Kan ook naar Endurance in 'nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate... gekeken worden? Het bedelt om illegale linkjes in DM.
Bedankt, weggehaald :) .

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Amanoo in 'nieuws: Snapchat zet berichten van account Trump niet langer in Di...
Is dit niet eerder 0 dan +3 waard?

Volgens mij is die gehele draad vanaf hier Djerique in 'nieuws: Snapchat zet berichten van account Trump niet langer in ... grotendeels offtopic zelfs

[ Voor 30% gewijzigd door Munchie op 04-06-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47

Sorcerer8472

Mens sana?

Wordt er trouwens nog wat gedaan aan mensen die -1 geven aan dit soort posts?
Sorcerer8472 in 'nieuws: Epic Games stelt nieuw seizoen van Fortnite uit wege...

En -1 aan deze post:
monojack in 'nieuws: Epic Games stelt nieuw seizoen van Fortnite uit wegens a...

Die post is absoluut geen -1 namelijk. Meningmodden gaat wel heel hard bij dit nieuwsbericht.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
Sorcerer8472 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:11:
Wordt er trouwens nog wat gedaan aan mensen die -1 geven aan dit soort posts?
Sorcerer8472 in 'nieuws: Epic Games stelt nieuw seizoen van Fortnite uit wege...

En -1 aan deze post:
monojack in 'nieuws: Epic Games stelt nieuw seizoen van Fortnite uit wegens a...

Die post is absoluut geen -1 namelijk. Meningmodden gaat wel heel hard bij dit nieuwsbericht.
Uberhaupt zijn ze lekker aan het meningmodden daar: Recon24 in 'nieuws: Elite Dangerous krijgt uitbreiding die spelers op planete...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:24
Caayn in 'nieuws: Epic Games stelt nieuw seizoen van Fortnite uit wegens anti...

Ook al geeft het goede voorbeelden, dit is absoluut geen (88x) +3 waard...

Hooguit een +2, heb zelf een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Mirved in 'nieuws: Elite Dangerous krijgt uitbreiding die spelers op planeten...

Op +3 gezet omdat hij op -1 stond en +1 moet zijn maar daar nog niet aan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat is absoluut niet de bedoeling. Via dit topic kunnen we de score eenvoudig genoeg corrigeren waar nodig, je eigen weging verzwaren door een extreme score te geven staan we niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Dan heb ik al die jaren in de verkeerde veronderstelling geleefd dat juist het doel was van dit topic om op een crowdsourcing manier de correctie door te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nu moet je mijn woorden niet verdraaien, je weet prima dat je zelf een +3 gaf aan een +1 reactie. Dat willen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Hoezo verdraai ik je woorden? Leg dat eens uit?
Ik ben daadwerkelijk altijd in de veronderstelling geweest dat dat is waar dit topic om draait. Waarmee verdraai ik daarmee je woorden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Crazy Harry schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 16:03:
Dan heb ik al die jaren in de verkeerde veronderstelling geleefd dat juist het doel was van dit topic om op een crowdsourcing manier de correctie door te voeren...
Ja, door hem de juiste score te geven, een +1 dus in dit voorbeeld.

+3 geven om hem op +1 te krijgen noemen we compensatiemodden, en dat is al zeker 10 jaar lang een vorm van modmisbruik die zeer ongewenst is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Dan doe ik het al zeker 10 jaar op sommige momenten op een ongewenste manier want daar was ik me niet van bewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:29
caipirinha in 'nieuws: Minister wil restaurantreserveringen gebruiken voor co...

Ergens verstopt maakt hij wel een punt, maar door zijn bewoordingen vind ik het persoonlijk ongewenst. Zeker geen +2.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'downloads: IObit Software Updater 3.1.0'

Krijgt 2x +2 en zelfs 6x (!) +3... mag even naar gekeken worden! Dat is maximaal een 0 en dan is ben ik al coulant.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 3 ... 196 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2