kodak schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:52:
[...]
Ik nodig je hierbij uit om in die discussie dan te tonen waarom mijn kritiek op het selectief zijn volgens jou juist te nauw is. En te tonen waarom de meningen informatief zijn. Want hier simpel het oneens zijn door een bepaalde mening te hebben komt anders al snel neer op
meningmodden, waar ik al meermaals op wijs via tonen van de tekortkomingen, waar je niet inhoudelijk op in gaat.
Op moment dat je mij impliciet beschuldig
dt van meningmodden, stop ik de discussie. Ik merk dat je dat vaker doet als je niet je zin krijgt. Dit vind ik zo'n zwak argument dat ik eigenlijk nu al geen zin meer heb.
Ik heb oprecht aangegeven waarom ik een andere visie heb. Volgens mij is het juist de bedoeling dat we gemiddeld op de juiste moderatie uitkomen en niet allemaal precies. Diversiteit zorgt voor levendigheid.binnen de kaders die geschetst zijn voor het modereren en die kaders zijn naast interpretatie ook gevormd door je eigen beleving.
De OP gaat uit van rationaliteit, dat mensen in staat zijn een verslaving opzij te zetten ("opvoeding is key hier"). De betrokken post stelt dat argument ter discussie.("heel veel ouders zijn niet (technisch, ethisch en pedagogisch) in staat"). Dit is een mening van de poster, dat klopt, maar gelijkwaardig aan de mening van de OP en daarom een rijke aanvulling op de OP. Beide posts zorgen voor 'balans'. Daarna reageert de OP ook nog eens dat hij inderdaad "niet mijn bedoeling om gechargeerd over te komen". Daarna volgt er nog meer argumentatie zoals dat hoort.
Op meta niveau reageert een poster op een andere poster en daaruit ontspint een zeer gezonde -volgens mij interessante- en nette discussie in aanvulling op het artikel die -in mijn ogen- interessant is voor mede Tweakers om te lezen. Een goede discussie, waar Tweakers toch voor staat?
Zijn het keiharde feiten? Nee.
Is er bronvermelding? Nee.
... <zo kan ik de +2 checklist af>
Allemaal redenen om volgens de letter er een +1 van te maken; echter het niveau van communiceren, het respect in posts over de "groepen" en de gebalanceerde discussie over twee "uitersten" in mening maken het voor mij een ver bovengemiddelde +1 post en dus een +2.
Ik ga hier niet weer op reageren, je hebt me pisslink gemaakt.
Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.