[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Richh schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:04:
[...]

Inruilen voor Bitcoin, dan 'zie' je niet dat je geld hebt verloren ;)
Dan denk ik eerder aan PAXG of een stablecoin. BTC gaat zo hard omhoog, volgens mij gaat ie na de halving weer net zo hard omlaag.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een gevecht zeg

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

je zal maar op binance zitten nu met je geminde muntjes in 2010 :)
stuk of 10.000 en da mee doen om het gevecht van de 10K.

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Als je 10k BTC hebt uit 2010 ga je je echt niet druk maken om het gevecht om $10k. Dan heb je alles al gezien, dan betekend dit prijsnivo niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:11
Sando schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:58:
Jongens, mag ik even jullie glazen bollen lenen om een gemiddeld sentiment uit te rekenen?

Stel: Je hebt ooit eens in een mogelijk domme actie een flinke hoeveelheid XRP vastgezet. Deze waren gekocht op #@! 45 cent. Met brandend maagzuur heb je moeten aanschouwen dat de koers, aangemoedigd door twee rechtszaken bij Ripple Inc, zakte tot onder de 14 cent. Je kon niet wachten tot de dag dat je deze kunt verkopen. En dat is binnenkort.

Maar inmiddels staat XRP op 21 cent.

Is er nog enige hoop, psychologie, fanbase, toekomstperspectief of iets anders, waardoor er een niet-verwaarloosbare kans is dat de koers weer naar 45 cent gaat, en ik mijn verlies weer terugverdien? Of moet ik deze bag toch echt zo snel als technisch mogelijk dumpen, inruilen voor iets anders?

Poll: XRP
HODL
Dump ASAP
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Verlies nemen en doorgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
Sando schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:23:
[...]

Dan denk ik eerder aan PAXG of een stablecoin. BTC gaat zo hard omhoog, volgens mij gaat ie na de halving weer net zo hard omlaag.
Als je het geld nodig hebt of als je er weer iets actiefs mee wil doen verlies nemen en gooi het in een coin waarvan je hoopt dat het omhoog gaat.
Als je geen haast hebt, zet het op een exchange, stel een gezonde stoploss in en stel die bij mocht dat mogelijk zijn, anders krijg je door je stoploss alsnog je kans om verlies te nemen en uitcashen of in een andere coin gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:26
Sando schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:58:
Jongens, mag ik even jullie glazen bollen lenen om een gemiddeld sentiment uit te rekenen?

...

Maar inmiddels staat XRP op 21 cent.

Is er nog enige hoop, psychologie, fanbase, toekomstperspectief of iets anders, waardoor er een niet-verwaarloosbare kans is dat de koers weer naar 45 cent gaat, en ik mijn verlies weer terugverdien? Of moet ik deze bag toch echt zo snel als technisch mogelijk dumpen, inruilen voor iets anders?

.
HODL! Anders zakt de prijs nog meer en zit ik er nog langer mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:57:
[...]

HODL! Anders zakt de prijs nog meer en zit ik er nog langer mee :+
Je houd een dood paard z'n hoofd toch ook niet boven water zodat het niet verzuipt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Luuk schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:54:
[...]

Waarom zou goud omlaag gaan volgens jou?
Omdat mensen geld (nodig gaan) hebben. Daarnaast kost de opslag van goud geld. :)
Ik verwacht dus dat de vraag daalt en daarmee ook de prijs. Ander puntje is ook dat de goudprijs gekoppelt is aan de dollar en die dollar, tsja, dat gaat hard nu er zoveel bij gedrukt moet worden.

Ondanks mijn enthousiasme over crypto probeer ik wel een beetje objectief te blijven, ik verdien er namelijk mijn centjes mee dus heeft het geen zin om het door een roze bril te bekijken maar ik zie het desondanks rooskleurig in. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:14:
[...]

Omdat mensen geld (nodig gaan) hebben. Daarnaast kost de opslag van goud geld. :)
Ik verwacht dus dat de vraag daalt en daarmee ook de prijs. Ander puntje is ook dat de goudprijs gekoppelt is aan de dollar en die dollar, tsja, dat gaat hard nu er zoveel bij gedrukt moet worden.

Ondanks mijn enthousiasme over crypto probeer ik wel een beetje objectief te blijven, ik verdien er namelijk mijn centjes mee dus heeft het geen zin om het door een roze bril te bekijken maar ik zie het desondanks rooskleurig in. ;)
De goudprijs is helemaal niet gekoppeld aan de Dollar.. Al heel erg lang niet meer....

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:14:
[...]
Ander puntje is ook dat de goudprijs gekoppelt is aan de dollar en die dollar/
In 1933 kruik nog wel ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Ik denk dat goud, net als BTC en andere schaarse assets die eigenlijk geen praktisch nut hebben maar wel hedgen tegen inflatie, opnieuw in waarde gaan stijgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wat ik bedoel is dat de dollar prijs de benchmark is voor goud. Daalt de dollar dan wordt de prijs van goud lager en de vraag dus hoger echter nu zie ik dit niet zo snel gebeuren.omdat mensen geld nodig (gaan) hebben om de klappen op te vangen. Dit virus dingetje is namelijk van invloed op iedereen, niet alleen op specifieke (beroeps)groepen zoals dat met de vorige crisis bijv. wel meer het geval was. :)

Tot nu toe was het allemaal wel uit te zingen maar zonder een economie die weer lekker draait gaan de spaarcentjes er steeds harder doorheen, (kleine) bedrijven vallen om en ik verwacht daar nog wel een klein domino effect in. Denk bijv. eens aan de entertainment industrie nu (grote) evenementen niet meer mogen totdat er een vaccin is... Dan heb je het niet alleen over een organisator maar ook over de artiesten, catering, beveiliging, licht, geluid, hosting, locaties, personeel, vervoer, verblijf en alles er verder om heen.
De zekerheden die we hadden bestaan niet meer en dat appeltje voor de dorst zullen we keihard nodig hebben om het uit te zingen totdat normaal weer normaal is. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Nu online
Hier, huiswerk over goud en de dollar: https://wtfhappenedin1971.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Zou het nog kunnen dat zaterdag/zondag een cme gap naar boven wordt getrokken richting 14000 dollar

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Mr_Ripple schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:55:
Zou het nog kunnen dat zaterdag/zondag een cme gap naar boven wordt getrokken richting 14000 dollar
The sky is the limit.. lijkt het, maar ik vraag mij toch af of de whales letterlijk zo roekeloos zijn.. want ook de whales lopen onwaarschijnlijke risico's dat een collega whale market dumped tijdens zo'n ritje naar 14000 dollar toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zit nu 5x long Traden is easy het enige probleem wat ik heb is leverage overkill...
Even de psyche trainen }:O

[ Voor 74% gewijzigd door A87 op 08-05-2020 21:10 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
A87 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:09:
Ik zit nu 5x long Traden is easy het enige probleem wat ik heb is leverage overkill...
Even de psyche trainen }:O
Het is pas easy als je tig keer achter elkaar succesvol je trades sluit en je nagenoeg nooit fout zit. Waardoor je eigenlijk altijd winst maakt zonder daar enorme studies voor uit te moeten voeren en alleen op de perfecte momenten een trade opent. Op basis van je verleden durf ik te stellen dat je daar (net als vele anderen, waaronder ik), nog weleens enige hinder bij ondervindt ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Ik denk dat het merendeel dat ooit met leverage getrade heeft vroeg of laat na een serie winst trades, overmoedig wordt en op die landmijn stapt die vervolgens BOEM zegt en als schop na een liquidatiemailtje verstuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Taro schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:13:
[...]

Het is pas easy als je tig keer achter elkaar succesvol je trades sluit en je nagenoeg nooit fout zit. Waardoor je eigenlijk altijd winst maakt zonder daar enorme studies voor uit te moeten voeren en alleen op de perfecte momenten een trade opent. Op basis van je verleden durf ik te stellen dat je daar (net als vele anderen, waaronder ik), nog weleens enige hinder bij ondervindt ;)
ik kap nu ff een tijd met profit traden maar focus op leverage aanleren dus geen hoge leverage. En leren traden zonder aan profits te denken.
Enige echte hinder die ik ondervind is emoties in traden, Emoties is dus ook een winst.. gewoon zinloze emoties.

Een vak appart dus. Die emoties verneuken mijn trading beslissingen ga je weer 40x zomaar uit het niets.
Ik moet echt ff helemaal stoppen met denken aan geld verdienen in traden. Ben nu dik een jaar verder en het brengt je helemaal niets die moon gedachtes, en dan de leverage kraan op volle toeren en rekt

Ik zit nu met 50 euro in account, ff een tijd traden zonder dat profits emoties geven.

Ook die stress die je krijgt is gewoon klote. Steeds dat om het uur op je trading account kijken is totaal niet plezierig

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 08-05-2020 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@A87 Daar heb ik de volgende oplossing voor: Boek het geld terug naar je rekening. Druk het scherm van je laptop dicht, of doe het scherm van je PC uit. Ga iets anders doen, iets waar je plezier aan beleeft.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Taro schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:39:
@A87 Daar heb ik de volgende oplossing voor: Boek het geld terug naar je rekening. Druk het scherm van je laptop dicht, of doe het scherm van je PC uit. Ga iets anders doen, iets waar je plezier aan beleeft.
traden is voor dr bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
A87 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:40:
[...]

traden is voor dr bij
Denken ze er daar bij de Brijder ook zo over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:45:
[...]

Denken ze er daar bij de Brijder ook zo over? :P
biertje dr bij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
A87 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:40:
[...]

traden is voor dr bij
In combinatie met:
Ook die stress die je krijgt is gewoon klote. Steeds dat om het uur op je trading account kijken is totaal niet plezierig
Klinkt niet als iets voor "dr bij". Als je ergens stress van krijgt en je je er klote door voelt, dan is het een hoofdzaak, een groter iets en dus moet je een oplossing zoeken. Helemaal als het om geld vergokken gaat, waar het in jouw geval op lijkt. Ik zou serieus hulp zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Taro schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:48:
[...]

In combinatie met:

[...]

Klinkt niet als iets voor "dr bij". Als je ergens stress van krijgt en je je er klote door voelt, dan is het een hoofdzaak, een groter iets en dus moet je een oplossing zoeken. Helemaal als het om geld vergokken gaat, waar het in jouw geval op lijkt. Ik zou serieus hulp zoeken...
leverage. Een opleiding is ook duur

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:24:
[...]

ik kap nu ff een tijd met profit traden maar focus op leverage aanleren dus geen hoge leverage. En leren traden zonder aan profits te denken.
Enige echte hinder die ik ondervind is emoties in traden, Emoties is dus ook een winst.. gewoon zinloze emoties.

Een vak appart dus. Die emoties verneuken mijn trading beslissingen ga je weer 40x zomaar uit het niets.
Ik moet echt ff helemaal stoppen met denken aan geld verdienen in traden. Ben nu dik een jaar verder en het brengt je helemaal niets die moon gedachtes, en dan de leverage kraan op volle toeren en rekt

Ik zit nu met 50 euro in account, ff een tijd traden zonder dat profits emoties geven.

Wat ik je kan aanraden om te doen is het volgende.

Zelf een steigerhouten bankje proberen te bouwen. Alles netjes kaarsrecht op maat laten zagen, spul in elkaar schroeven, en erachter komen dat het echt compleet maar dan ook compleet scheef staat. Echt 10cm compleet getordeerd door het slechtste hout van het noordelijk halfrond.

Dan proberen het bankje nat te spuiten en onder gewicht het hele geval recht proberen te maken door hem met een baksteen aan 1 kant te ondersteunen zodat hij tegendraads vervormd onder gewicht.

Voor gewicht zandzakken en aan de andere kant een toren van 5 oude bussen latex muurverf.

Dan met je handen in je zij trots kijken naar je eigen gecreëerde ellende om dan eindelijk een kouwe rakker te pakken. En terwijl je je omdraait om naar binnen te lopen klettert die toren van latex potten compleet over de wereld, 60 liter witte verf door je achtertuin... Op de schutting, de tegels, de trampoline, de tuinset, de fiets van je zoontje...

Dan in blinde paniek, omdat je vrouw ieder moment thuis kan komen van een avondwandeling met een vriendin, de tuinslang verkeerd aansluiten op de kraan binnen in de bijkeuken... Waardoor er ook nog eens 15 liter water lekt in de bijkeuken voor je met dat ding in de achtertuin staat...

Beginnen met water spuiten en er dan achter komen dat het nog een hele lange avond gaat worden...

Als je dit alles stressloos kunt ervaren dan is traden zonder stress en emotie een makje. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

lol. had een keer een emmer 20 liter verf laten vallen op tapijt in het huis van mijn ouders op de eerste etage

[ Voor 102% gewijzigd door A87 op 08-05-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Waar blijft de kaars? Wachten...nog effe wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:23:
Waar blijft de kaars? Wachten...nog effe wachten ;)
mijn voorspelling.. 11k or hoger.. een mogelijk dump naar 9600.. dan hoger en hoger dan 12k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
A87 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:58:
[...]

leverage. Een opleiding is ook duur
Ik lees vooral bij jou veelvuldig dat je met 20, 50, 100 dollar/euro aan een kortstondig BitMEX avontuur begint/begon. Het is goed dat je nu met 5x lev handelt, maar het is en blijft gokken, althans zodra je teveel leverage pakt.. Misschien wel beter om met wat meer geld, en lagere leverage (lager dan 10x) je posities in te nemen.. zodat je minder vaak je 20, 50 of 100 dollar door de plee spoelt.

Ik denk overigens dat vrijwel iedereen, inclusief @Taro :P, als we 's nachts ff gaan pissen wel ff kijken waar BTC dan staat.. het is gewoon een slechte eigenschap die complementair is met het 24/7 karakter van crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ondertussen nemen we een aanloopje om nogmaals over de 10k proberen te gaan.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Laatst online: 13-03-2022
Mooooody schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:04:
Ondertussen nemen we een aanloopje om nogmaals over de 10k proberen te gaan.
Maak me maar wakker bij de 14K. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Sahara Klopt, nou ben ik gelukkig nog net geen 40, dus 's nachts pissen heb ik nog niet zo'n last van, maar:

- Als ik uit bed kom spring ik eerst onder de douche, daarna zet ik de telefoon aan en check ik eerst de koers
- Bij het naar binnen werken van mijn ontbijt check ik even de koers van de afgelopen uren, je moet immers iedere hap 25x kauwen en dus kan je duim even door de Binance App scrollen
- Bij het eerste rode stoplicht onderweg naar mijn werk kan ik ook wel even kijken
- Op mijn werk kijk ik onderweg naar het koffiezetapparaat, of het toilet, of als ik ergens anders in het pand moet zijn even snel naar de koers op mijn telefoon. Misschien even een snelle trade.
- In de pauze kijk ik even
- Onderweg naar huis bij een rood stoplicht kijk ik even
- Bij thuiskomst kijk ik even
- Na het avondeten zet ik de laptop aan en begint het feest
- Als ik fitness (heb alle apparaten op zolder staan), dan heb ik zowel een PC met groot scherm aan voor Netflix, als de laptop ernaast met de Bitcoin koers
- Naar bed. Soms als ik in een grote trade zit laat ik het scherm tijdens het tandenpoetsen nog even aanstaan :)

Vanmiddag had ik een begrafenis, ik was iets te vroeg, dus tjah, dan kijk ik even...

Tijdens de 2017 bullrun had ik zelfs een telefoon constant aan naast mijn bed liggen om als ik wakker werd direct te kunnen kijken :)

Dus dat valt best wel mee. Toch?

Maar, ik moet wel zeggen dat het eind 2017 echt niet ok was. Toen had ik er echt last van. Nu vind ik het gewoon leuk, het is een hobby en het is in balans. Ik kan op drukke dagen ook gewoon helemaal niet kijken, of de laptop een dagje uit laten. Ik ben mij gelukkig heel erg bewust van mijn eigen gedrag en constateer het direct als ik ergens stress van krijg. Dan onderneem ik direct actie. Wat voor mij heel erg heeft geholpen is het terugschalen van het bedrag waar je mee speelt. In 2017 had ik soms wel een verschil van 5k tussen het naar bed gaan en om 03:00 wakker worden en op de telefoon kijken. Nu ben ik afgehard, speel ik bewust met een kleiner bedrag en zie ik het als een bijkomstigheid. Ik hoef niet per se die x100 short mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:16:
@Sahara Klopt, nou ben ik gelukkig nog net geen 40,
Die zag ik niet aankomen, dacht een 40+ maar no offense. Oh en 's nachts pissen is niks mis mee. :+

Qua kijken naar de koers, mjah. Wat is veel? Als je je er comfortabel bij voelt en eventuele partners ook dan is het goed toch? Ik kijk zelden tot nooit naar de koers van BTC, mijn vriendin komt daar soms mee aan. Voor mij telt alleen de sat waarde van onze coin en ja dat moet een keer van BTC naar euro maar dat zie ik dan wel weer. Staat BTC laag dan moet ik dus meer verkopen en staat deze hoog dan minder. Globaal heb ik dankzij mijn vriendin wel een idee maar verder kijk ik er nooit naar en zeker niet tijdens of rond het pissen, mikken is al lastig genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
@Sahara Klopt, nou ben ik gelukkig nog net geen 40, dus 's nachts pissen heb ik nog niet zo'n last van, maar:

- Als ik uit bed kom spring ik eerst onder de douche, daarna zet ik de telefoon aan en check ik eerst de koers
- Bij het naar binnen werken van mijn ontbijt check ik even de koers van de afgelopen uren, je moet immers iedere hap 25x kauwen en dus kan je duim even door de Binance App scrollen
- Bij het eerste rode stoplicht onderweg naar mijn werk kan ik ook wel even kijken
- Op mijn werk kijk ik onderweg naar het koffiezetapparaat, of het toilet, of als ik ergens anders in het pand moet zijn even snel naar de koers op mijn telefoon. Misschien even een snelle trade.
- Als ik fitness (heb alle apparaten op zolder staan), dan heb ik zowel een PC met groot scherm aan voor Netflix, als de laptop ernaast met de Bitcoin koers
- Naar bed. Soms als ik in een grote trade zit laat ik het scherm tijdens het tandenpoetsen nog even aanstaan :)

Vanmiddag had ik een begrafenis, ik was iets te vroeg, dus tjah, dan kijk ik even...

Tijdens de 2017 bullrun had ik zelfs een telefoon constant aan naast mijn bed liggen om als ik wakker werd direct te kunnen kijken :)

Maar, ik moet wel zeggen dat het eind 2017 echt niet ok was. Toen had ik er echt last van. Nu vind ik het gewoon leuk, het is een hobby en het is in balans. Ik kan op drukke dagen ook gewoon helemaal niet kijken, of de laptop een dagje uit laten. Ik ben mij gelukkig heel erg bewust van mijn eigen gedrag en constateer het direct als ik ergens stress van krijg. Dan onderneem ik direct actie. Wat voor mij heel erg heeft geholpen is het terugschalen van het bedrag waar je mee speelt. In 2017 had ik soms wel een verschil van 5k tussen het naar bed gaan en om 03:00 wakker worden en op de telefoon kijken. Nu ben ik afgehard, speel ik bewust met een kleiner bedrag en zie ik het als een bijkomstigheid. Ik hoef niet per se die x100 short mee te pakken.
Ik ben ook nog net geen 40, maar ik drink standaard veel water en dan ...

Maar ik heb volgens mij 9 x even gelezen in jouw stukje, dat is best wel meer dan even :D. Maar je hebt het best wel vaak bij het juiste eind. Ik heb geleerd van tijd verspillen met leverage traden hoe je moet traden.. immers met leverage handel je met een kleiner bedrag en je loopt minder risico. Maar in the end blijkt toch wel dat gewoon BTC hodlen in de afgelopen 8 weken gewoon simpeler was geweest.

Overigens.. iets waar ik maar moeilijk aan kan wennen is toch wel posities overnight nemen.. daar lijk jij bedrevener in te zijn. In the end is het natuurlijk -even- een kwestie van een ruimere stop loss te nemen en te hopen dat ie 's nachts niet aangetikt wordt, maar controle uit handen geven blijkt toch lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:31:
[...]

Die zag ik niet aankomen, dacht een 40+ maar no offense.
Dat hoor ik wel vaker, ook ivm de functie op mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:31:
[...]
Ik ben ook nog net geen 40, maar ik drink standaard veel water en dan ...
Hier ook nog geen 40 en drink ook veel water. Alleen 2 tot 3 uur voor het slapen niet meer doen en dan hoef je er ook niet uit. Het is misschien 3x per jaar dat het wel moet bij mij. Wel zo prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik neem aan dat je geen kinderen hebt, anders worden ze compleet genegeerd door je :D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

0x en BAT gaan gek nu. Beide omarmde Coinbase coins. Nieuwe klanten (Amerikanen met stimulus checks) komen vaak binnen via Coinbase.

Conclusie: Ik denk dat Coinbase smart ass aan het spelen is en nieuwe klanten erop wijst dat er meer dan Bitcoin is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NEO gaat lekker vandaag met +16%, goed dat ik die gisteren de deur uit heb gedaan ;)

@Verwijderd Je ONT staat in de plus, of niet?
Mooooody schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:54:
[...]

Ik neem aan dat je geen kinderen hebt, anders worden ze compleet genegeerd door je :D
Vrouw en 2 kinderen. Die krijgen voldoende aandacht hoor :) Ik heb een erg mooie werk/privé balans, ik werk >55 uur per week, maar neem tussendoor echt tijd om de kids naar school te brengen, ze doordeweeks naar de sport te brengen, in het weekend mee te gaan naar wedstrijden en leuke dingen te doen. Snel een koers checken kost een halve minuut. En als ik naar mijn werk ga ligt iedereen hier nog op 1 oor :)
Sahara schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:31:
[...]
Overigens.. iets waar ik maar moeilijk aan kan wennen is toch wel posities overnight nemen.. daar lijk jij bedrevener in te zijn. In the end is het natuurlijk -even- een kwestie van een ruimere stop loss te nemen en te hopen dat ie 's nachts niet aangetikt wordt, maar controle uit handen geven blijkt toch lastig.
Het is heel simpel: Het bedrag waarmee ik speel is niet verwaarloosbaar (>1 Bitcoin), maar ik ben redelijk ongevoelig geworden voor het bedrag. Bij een groot verlies slik ik één keer en bij een grote winst glimlach ik één keer. Verder doet het mij allemaal weinig meer. Daarom durf ik ook risico's te nemen. En als een short geliquideerd wordt dan is dat een weloverwogen risico geweest waarbij ik de mist ben ingegaan, shit happens. Ik heb mijn inleg al tig keer terugverdiend en room regelmatig het bedrag af. Het is pure winst waarmee ik speel en als het bedrag naar 0 gaat dan is dat maar zo. Geen stress :)

[ Voor 49% gewijzigd door Taro op 09-05-2020 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:06:
[...]

Vrouw en 2 kinderen. Die krijgen voldoende aandacht hoor :) Ik heb een erg mooie werk/privé balans, ik werk >55 uur per week, maar neem tussendoor echt tijd om de kids naar school te brengen, ze doordeweeks naar de sport te brengen, in het weekend mee te gaan naar wedstrijden en leuke dingen te doen. Snel een koers checken kost een halve minuut. En als ik naar mijn werk ga ligt iedereen hier nog op 1 oor :)
Was geintje he :D

Zelf ook vrouw en 2 kids en net geen 40. Maar ook een eigen bedrijf met personeel en alles wat daarbij komt. Ruim 1,5 jaar geleden moest ik van mezelf de crypto-strategie aanpassen (/downsizen), omdat het meer aandacht vroeg dat me lief was. Was een prima zet. Hoeft me niet meer druk te maken om koersen, omdat ik weet dat het wel goed komt. (maak ik mezelf wijs, maar voor alsnog lukt het)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vamp heeft weer eens iets interessants gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/stNOQt60FXsirFzunYZsR8Vmvao=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pcvNAGvHx3o8oGBRGtCBNxv0.jpg?f=fotoalbum_medium

Nou is dit plaatje ietsjes ouder en de blauwe lijn is er nog niet gekomen. Maar wanneer ie daar wel komt en een rollover doet dan is de kans erg groot dat we een correctie krijgen. Die kan klein of groot zijn en mogelijk gaat de lijn er ook doorheen, maar mocht ie daar een rollover doen is het correctie tijd, gaat ie er doorheen is het moon tijd. De indicator staat links in de hoek voor wie het zelf wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:18:
Vamp heeft weer eens iets interessants gevonden:

[Afbeelding]

Nou is dit plaatje ietsjes ouder en de blauwe lijn is er nog niet gekomen. Maar wanneer ie daar wel komt en een rollover doet dan is de kans erg groot dat we een correctie krijgen. Die kan klein of groot zijn en mogelijk gaat de lijn er ook doorheen, maar mocht ie daar een rollover doen is het correctie tijd, gaat ie er doorheen is het moon tijd. De indicator staat links in de hoek voor wie het zelf wil zien.
Interessant uiteraard, maar dit soort analyses houdt geen rekening met externe factoren, zoals de uitbraak van een pandemie en het onverwachts drukken van honderden miljarden dollars.
Whales en traders gaan hier ook hun strategie op aanpassen, omdat ze zien dat er opeens veel nieuwe klanten (slachtoffers) hun markt betreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:23:
[...]

Interessant uiteraard, maar dit soort analyses houdt geen rekening met externe factoren, zoals de uitbraak van een pandemie en het onverwachts drukken van honderden miljarden dollars.
Whales en traders gaan hier ook hun strategie op aanpassen, omdat ze zien dat er opeens veel nieuwe klanten hun markt betreden.
Mee eens. Daarom is het zien wat de blauwe lijn daar doet. 3x eerder gaf het een correctie. Dat betekend niet dat het nu ook zo moet, maar mocht het wel zo gaan is het de plek om even uit te stappen of te shorten. Gaat ie er doorheen kunnen we door en weten we dat. Doet ie daar een rollover is het de perfecte plek om actie te ondernemen. Het is niet weten dat het zo gaat, maar puur iets om in de gaten te houden wat er daar gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06:31
Taro schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 19:00:
[...]

Ja, en Bitcoin gaat waarschijnlijk nog harder :)

Maar heb je inside info? Of staat er iets op de roadmap? Of gewoon wilde speculatie?
Excuses, de motoren zijn reeds opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
.

[ Voor 98% gewijzigd door Matadores op 09-05-2020 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Matadores Wilde speculatie en geluk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Niet helemaal. Release NEO 3.0 zit eraan te komen en wat er nu gebeurd kan wel eens een voorbode zijn voor wat er komen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Tjonge wat is die 10k moeilijk, terwijl we er al 2x overheen zijn gegaan. Nu een hoop volume voor een rode kaars, komop bulls de echte resistance moet nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Matadores schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:40:
[...]
Niet helemaal. Release NEO 3.0 zit eraan te komen en wat er nu gebeurd kan wel eens een voorbode zijn voor wat er komen gaat...
Zat net even naar de weekly te kijken, enorm vlak voor lange tijd al. -94% vanaf ATH zit ie nu op. Zeker flink ruimte voor omhoog, dat dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Richh schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:58:
Tjonge wat is die 10k moeilijk, terwijl we er al 2x overheen zijn gegaan. Nu een hoop volume voor een rode kaars, komop bulls de echte resistance moet nog komen...
Ik denk dat de bulls zenuwachtig zijn.. voor die ene rode kaars die niet meer meteen wordt opgekocht en eindigt in een enorme rode dildo. Zou toch wel tijd worden voor een bloedbad na zoveel weken groen imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Sahara schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 01:08:
[...]

Ik denk dat de bulls zenuwachtig zijn.. voor die ene rode kaars die niet meer meteen wordt opgekocht en eindigt in een enorme rode dildo. Zou toch wel tijd worden voor een bloedbad na zoveel weken groen imho.
Een correctie zou zeker gezond zijn ja :P maar durf jij uit te stappen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Richh schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 01:11:
[...]

Een correctie zou zeker gezond zijn ja :P maar durf jij uit te stappen?
Pssst.. ik wil na een correctie juist instappen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 01:14:
[...]

Pssst.. ik wil na een correctie juist instappen... ;)
ik ben bang dat als die correctie komt. er nog een correctie overheen komt en daarna nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:17

Bever!

3

Tussen 6 en 7k weer instappen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20:02
Ik hoop dat de BTC eerst nog even ongeveer 700 dollar stijgt. Dan dump ik gelijk wat BTC die ik te duur heb gekocht.

Daarna lekker crashen en weer instappen *O*

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEO gaat lekker vandaag met +16%, goed dat ik die gisteren de deur uit heb gedaan ;)

@Verwijderd Je ONT staat in de plus, of niet?
Ja inderdaad... Zal ik ze verkopen of zal ik ze nog even vasthouden? Dat is de vraag.

Eerlijk gezegd verwacht ik wel dat ONT binnen nu en een jaar wel weer een keertje op 60 a 70 cent staat, zo niet het dubbele.

Dus ik denk dat ik ze nog maar even bewaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Nou laat het halving spelletje maar beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:11
The_Goat schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:01:
Nou laat het halving spelletje maar beginnen
Yes, bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:10

ScreamGT

joejoe

Bever! schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:21:
Tussen 6 en 7k weer instappen denk ik
Succes

Leuk overigens dat de prijs nu aan het stijgen is, het echte vuurwerk verwacht ik pas na de halving. Bij de eerdere halvings was dit ook het geval.

[ Voor 32% gewijzigd door ScreamGT op 09-05-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik verwacht nu al een dip omdat de hele wereld bang is voor een dip en nu z’n winst veilig stelt. Link heeft ook eindelijk mn target gehit, nu volledig in usdt en short vanaf 9950

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En Bitcoin zit weer in de triangle, met een wick erboven zoals verwacht. De spanning wordt verder verlengd en de keuze tot het laatste moment uitgesteld :)

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 09-05-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Lekker zeg Neo! Komt helemaal goed!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 13:15
Pelox schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:57:
[...]

Lekker zeg Neo! Komt helemaal goed!
Ik was tijd geleden ingestapt op 14 dollar ofzo. Nog 30% en ik ben uit het rood, gelukkig wel 0.5 GAS ontvangen in de tussentijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:39
Eigenlijk is het obvious dat we volgende week een rode candle gaan vormen op de weekly. Sell the news halvening, record aan aantal groene weken, sell in may come back in.. etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PHPResource schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:01:
Eigenlijk is het obvious dat we volgende week een rode candle gaan vormen op de weekly. Sell the news halvening, record aan aantal groene weken, sell in may come back in.. etc etc
Precies, zit er dik in. Mooi op de weg naar beneden wat bijkopen voor de run in de weken daarna :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Edwin__ schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:48:
[...]

Ik was tijd geleden ingestapt op 14 dollar ofzo. Nog 30% en ik ben uit het rood, gelukkig wel 0.5 GAS ontvangen in de tussentijd _/-\o_
Ik heb er heel wat ingeslagen op 6 dollar voor de hodl. Tot nu toe mijn beste buy.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/ZxREwZUZ/

short sqeeuze van al deze s/r sellers zou wel een mooie move zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nog ff en USDT staat op #3 als het gaat om marketcap. Ondertussen al 8,3 miljard USDT in omloop. Brr brr brr. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:45:
Nog ff en USDT staat op #3 als het gaat om marketcap. Ondertussen al 8,3 miljard USDT in omloop. Brr brr brr. _O-
6.361.032.509 coinmarket

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:56:
[...]

6.361.032.509 coinmarket
ja loopt achter, ik volg 't via de tether site. Elke dag pompen ze er minimaal honderd miljoen extra in omloop :+
Best bizar. Enorme groei en snap niet echt waarom en hoe dat mogelijk is mja zal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:17

Bever!

3

Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:58:
[...]

ja loopt achter, ik volg 't via de tether site. Elke dag pompen ze er minimaal honderd miljoen extra in omloop :+
Best bizar. Enorme groei en snap niet echt waarom en hoe dat mogelijk is mja zal wel.
Tethertjes aanmaken voor 9r gratis en de btc verkopen voor echte valuta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Nu online
Marketcap voor een stablecoin kun je niet vergelijken met marketcap van andere cryptos. En sowieso is marketcap van de meeste cryptos onzinnig of op zijn minst ambigo omdat het vaak onduidelijk is wat precies de aantallen in omloop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 10:11

Edho

Heeft Canon A570IS

Gisteravond op niveau 9200€ mijn inleg van maart even er uitgetrokken. Ik zie vandaag dat dit een goede keuze was. Pak hiermee dik 40%. Nu even afwachten wat er de komende dagen/weken gebeurt.
Reuze interessant en spannend allemaal want ik ben een beginner. Bedankt voor al jullie input op deze slowchat, ik leer er steeds wat van... :)

Edho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:45:
En hoeveel is er werkelijk gedekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

er zijn wat whales die link naar een hoger plan tillen :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Edho schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 17:20:
Gisteravond op niveau 9200€ mijn inleg van maart even er uitgetrokken. Ik zie vandaag dat dit een goede keuze was. Pak hiermee dik 40%. Nu even afwachten wat er de komende dagen/weken gebeurt.
Reuze interessant en spannend allemaal want ik ben een beginner. Bedankt voor al jullie input op deze slowchat, ik leer er steeds wat van... :)
Lekker bezig! Keep calm, HODL... En niet te gulzig worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:39
Edho schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 17:20:
Huh, het is nu toch nog steeds ~9200 euro?
Ik snap je 40% niet, ook al gun ik het je :)

EDIT
Excuus, ik keek bij een broker die achterloopt... Btcdirect vraagt nu 9200 euro voor 1 BTC, bizar toch

[ Voor 13% gewijzigd door PHPResource op 09-05-2020 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Tip: Houdt REN in de gaten. Goede usecase (dark pool), goed team en goede liquiditeit.

YouTube: Republic Protocol's (REN) RenVM Explained by Loong Wang

Jaar geleden wat gekocht en paar maand geleden weer verkocht na een flinke pump. Paar dagen geleden weer ingestapt, omdat ik van koopjes houd. Net weer een pumpje geweest, maar nog vreselijk underpriced imo. Ook een typisch project dat ooit staking kan gaan aanbieden, want ze moeten liquiditeit houden om een functionele dark pool te kunnen zijn.

Als investering geloof ik meer in dit soort kleine projecten met duidelijke usecase, dan al die projecten die "Ethereum killers" schijnen te zijn.

[ Voor 65% gewijzigd door Mooody op 09-05-2020 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:17:
[...]

Ik heb er heel wat ingeslagen op 6 dollar voor de hodl. Tot nu toe mijn beste buy.
Hier ook 70% gains op m’n aanschaf NEO van eind maart (zo’n 25% van mijn IOTA ingeruild voor NEO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

D-Ed schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:32:
[...]

Hier ook 70% gains op m’n aanschaf NEO van eind maart (zo’n 25% van mijn IOTA ingeruild voor NEO).
Leuk als trade, maar ook als long term hold?
Ik heb NEO altijd behoorlijk schimmig gevonden, net als Tron en VeChain overigens

Project is volledig in handen van de Chinesen en nu heeft Binance ook nog eens een groot belang in NEO. De overige NEO tokens (relatief weinig) zijn juist in handen van kopers buiten China, beetje hetzelfde als VeChain dat heeft.

Waarom zou een Chinees project westerse investeerders rijk willen maken? NEO zal volgens mij fungeren als de smart contract laag op BNB (liquiditeit token), maar zal wel een Binance-minded project blijven waar wereldwijde adoptie ver te zoeken zal zijn.

Geen financieel advies uiteraard :P

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 09-05-2020 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:54
Mooooody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:40:
[...]

Ik heb NEO altijd behoorlijk schimmig gevonden, net als Tron en VeChain overigens.

Project is volledig in handen van de Chinesen en nu heeft Binance ook nog eens een groot belang in NEO. De overige NEO tokens (relatief weinig) zijn juist in handen van kopers buiten China, beetje hetzelfde als VeChain dat heeft.

Waarom zou een Chinees project westerse investeerders rijk willen maken? NEO zal volgens mij fungeren als de smart contract laag op BNB (liquiditeit token), maar zal wel een Binance-minded project blijven waar wereldwijde adoptie ver te zoeken zal zijn.

Kan het gruwelijk mis hebben, maar hoop ik niet, want ik heb en zal hebben precies..... 0 NEO :P
Neo (begonnen als antshares) zou het Chinese ethereum moeten worden. Maar het maakt ze verder toch geen moer uit waar de Neo bezitters wonen?
Of Neo ooit echt wat wordt valt inderdaad nog te bezien (net als Eth, ada, xtz, BTC of whatever)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ben benieuwd of $9500 overeind blijft, ik koop iedergeval niet op deze prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 10:11

Edho

Heeft Canon A570IS

PHPResource schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 20:32:
[...]

Huh, het is nu toch nog steeds ~9200 euro?
Ik snap je 40% niet, ook al gun ik het je :)

EDIT
Excuus, ik keek bij een broker die achterloopt... Btcdirect vraagt nu 9200 euro voor 1 BTC, bizar toch
ingekocht op 6300, verkocht op 9200, dat is toch grofweg ruim 40 % in de plus?
Maarja, ik ben het jargon nog niet helemaal machtig..dus begrijpen we elkaar niet helemaal wellicht. Ik was blij en wilde ook ff wat roepen hier.... :)

Edho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

shovelhead1340 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:53:
Of Neo ooit echt wat wordt valt inderdaad nog te bezien (net als Eth, ada, xtz, BTC of whatever)
Dat is een terrechte conclusie :)

Maar als je kijkt maar adoptie en ontwikkelaars, dan hebben andere projecten een flinke voorsprong.

China is heel machtig, maar ook heel slim. Daarom denk ik ook niet dat uiteindelijk een publieke blockchain in China het gaat winnen van de overheid. Blockchain en China is geen goede combo imo, omdat daar in de basis vrijwel alles wordt gereguleerd door de overheid.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 09-05-2020 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:19

raq

Gvd: Net met mn zatte harses op 100% buy gedrukt ipv sell bij wrx. Nu ik er toch inzit maar een strakke stoploss op gezet., wie weet.
Never drink and trade...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

raq schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:59:
Gvd: Net met mn zatte harses op 100% buy gedrukt ipv sell bij wrx. Nu ik er toch inzit maar een strakke stoploss op gezet., wie weet.
Never drink and trade...
Zie het als support voor de Indiase economie. Ze hebben het zwaar, maar jij ondersteunt ze _/-\o_

spoiler:
met je zatte kop

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 09-05-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
The_Goat schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:45:
[Afbeelding]

short sqeeuze van al deze s/r sellers zou wel een mooie move zijn
Mission accomplished, lets go down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:02:
[...]

Zie het als support voor de Indiase economie. Ze hebben het zwaar, maar jij ondersteunt ze _/-\o_

spoiler:
met je zatte kop
India.. ik zag laatst een filmpje waar een enorme mensenmassa in de rij staat voor een voedselpakket. Toen het hek eindelijk openging vielen ze letterlijk over elkaar heen om maar op tijd wat te bemachtigen. Ben je toch heel blij dat je hier leeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:08:
[...]

India.. ik zag laatst een filmpje waar een enorme mensenmassa in de rij staat voor een voedselpakket. Toen het hek eindelijk openging vielen ze letterlijk over elkaar heen om maar op tijd wat te bemachtigen. Ben je toch heel blij dat je hier leeft.
Is heftig ja. Wij hebben geluk dat we hier zijn geboren en de voordelen hebben van een "westers leven".
Heeft ook nadelen, maar de voordelen zijn veel groter.

Op mijn moederdagkaart staat ook: Dank je moeder, dan je ons hier hebt gebaard en niet in India O+

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 09-05-2020 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
CHSB gekocht vorige week. Inmiddels ~40% winst :)

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
68616c6c6f schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:25:
netjes man! wel een shitcoin waar ik nog nooit van gehoord had. Jij duikt in de wereld van de ultieme shitcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:32:
[...]

netjes man! wel een shitcoin waar ik nog nooit van gehoord had. Jij duikt in de wereld van de ultieme shitcoins?
YouTube: SwissBorg: Smart Engine & New Era of Wealth Management

Ik weet oprecht niet hoe ik deze coin ooit heb gezien. Ik kwam in een Telegram terecht en na een maandje vond ik het wel interessant. Hun app werd net gelanceerd in Europa, vandaar de surge. Ik ben niet in shitcoins. Behalve Tron dan.

[ Voor 5% gewijzigd door 68616c6c6f op 09-05-2020 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

68616c6c6f schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:25:
Altijd nice en meteen cashen.
Beetje flauw, maar hoeveel heb je verloren aan andere "shitcoins" in dezelfde periode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:40:
[...]

Ik heb NEO altijd behoorlijk schimmig gevonden, net als Tron en VeChain overigens

Geen financieel advies uiteraard :P
Ach tja, Ooit in 2017 waren mijn eerste aankopen (minimale inleg) BTC, NEO & IOTA en dat heeft mij leuke dingen gebracht. Ik volg eigenlijk weinig tot niets meer en zelfs de laatste maanden IOTA stukken minder (voor als je mij nog niet kent.. Das zeg maar mijn muntje :+ ).

Op de één of andere manier maak ik toch af en toe leuke trades en heb ik zonder TA kennis meer leuke dan minder leuke aankopen gedaan over de laatste drie jaar (met nooit meer dan 25% van mn stack, eerder minder..) Inhoudelijk moet je mij niet teveel vragen, ik kom hier af en toe gewoon weer ff langs voor de gezelligheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Mooooody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:40:
[...]

Beetje flauw, maar hoeveel heb je verloren aan andere "shitcoins" in dezelfde periode?
Niet gecashed :)

Ik zie er veel potentie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb bij ETH echt het idee dat het kaartenhuis elk moment in elkaar kan storten. Ben opzoek naar een kleine leverage short maar de entry is nu niet ideaal. Hoop nog op een exit pampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:51:
Heb bij ETH echt het idee dat het kaartenhuis elk moment in elkaar kan storten. Ben opzoek naar een kleine leverage short maar de entry is nu niet ideaal. Hoop nog op een exit pampje.
Vind BTC er niet veel beter uitzien. Nu zit ik nog in fiat dus ben wel bevooroordeeld 8)

Ergens tussen de 6k en 8k zou leuk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 09-05-2020 23:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Mooooody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:40:
[...]

btw, ik heb nog geen geld verloren met shitcoins, maar dat komt denk ik omdat ik nooit verkocht heb ahaha.

Pagina: 1 ... 10 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!