[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Mooie stijging naar 9820 dollar. Wat verwachten de experts, hoe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
ybos schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:08:
Ik denk kalm aan toch dat ik fout aan het gokken ben door vast te houden aan mn LTC :X

BTC staat ongeveer op 45-50% van de ATH
LTC staat ongeveer op 17% van de ATH

;(
Hier hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ybos schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:08:
Ik denk kalm aan toch dat ik fout aan het gokken ben door vast te houden aan mn LTC :X

BTC staat ongeveer op 45-50% van de ATH
LTC staat ongeveer op 17% van de ATH

;(
uhhh..

All time high
All time high $360.66
All time high date 2017-12-18 (2 years ago)
Since all time high -86.69 %

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51

Bever!

3

Ballie2210 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:10:
ergens tussen 10 en 14 stopt ie, eerst maar eens 10500 slechten is belangrijk level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:10:
[...]

Waarom denk je niet in usecases? Als een coin/project geen functie heeft, kan je verwachten dat de interesse daalt.
Nooit echt in verdiept :X Op een gegeven moment krijg je (nergens op gebaseerd) ergens een beetje vertrouwen en verwacht je dat t wel goed komt. Nu is t een kwestie van hopen op t beste :P :X

Dat denk ik nu nog steeds. "Staat nog maar op een fractie van de ATH en sta nu net wat in de plus. Als hij maar de helft van de ATH haalt zit ik gebakken" :X

[ Voor 15% gewijzigd door ybos op 07-05-2020 21:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:29

raq

@Verwijderd : Ik win, Nano verkocht 1 sat boven de bodem *O* Nu jij

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

Mooody

elmoody

ybos schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:15:
[...]

Nooit echt in verdiept :X Op een gegeven moment krijg je (nergens op gebaseerd) ergens een beetje vertrouwen en verwacht je dat t wel goed komt. Nu is t een kwestie van hopen op t beste :P :X

Dat denk ik nu nog steeds. "Staat nog maar op een fractie van de ATH en sta nu net wat in de plus. Als hij maar de helft van de ATH haalt zit ik gebakken" :X
De cryptomarkt gaat zo snel dat je kort op het nieuws moet zitten als je er meer uit wilt halen.
Meeliften op projecten die goed gaan en ze daarna goed in de gaten houden. Het is toch jouw geld :)

LTC is Charlie Lee. Waar ze voorheen flink gebacked werden door Coinbase (Charlie heeft er gewerkt), is die liefde nu wel duidelijk over. Coinbase heeft een nieuwe grote liefde.

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 07-05-2020 21:36 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:22:
[...]

De cryptomarkt gaat zo snel dat je kort op het nieuws moet zitten als je er meer uit wilt halen.
Meeliften op projecten die goed gaan en ze daarna goed in de gaten houden. Het is toch jouw geld :)
True...

Maar ja, ik denk dat het nu te laat is om te switchen.
Weet niet wat wijsheid is. Hopen dat de LTC gewoon kalm aan meelift op het algehele cryptoherstel, wachten op een goeie pump n keer :? Toch die glazen bol nog eens oppoetsen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Nog 1% stijging en dan zitten we op 10K$ ! :*)

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gaat lekker zo. Met dit volume kan de 10k ook nog weleens makkelijk gaan, maar ik wacht even met die 50% terugkopen tot minimaal 10.150 USDT. Dit kan maar zo een wick boven de 9550 worden, waarbij de koers rond dat bedrag blijft hangen en dus weer terug de triangle in gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbziBRkYsxeCXC0c_WLJYmaVQ30=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8l0WQS5lXSx3nSyP2RnIGBPU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 07-05-2020 21:44 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ybos schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:35:
[...]

True...

Maar ja, ik denk dat het nu te laat is om te switchen.
Weet niet wat wijsheid is. Hopen dat de LTC gewoon kalm aan meelift op het algehele cryptoherstel, wachten op een goeie pump n keer :? Toch die glazen bol nog eens oppoetsen O-)
Het is nooit te laat om te switchen.
Feit is dat wanneer LTC pumpt, het pas zal zijn wanneer de hele alt market aan het pumpen is. Coins die meer potentie hebben dan LTC zullen harder pumpen. Op die manier zul je dus weer achter het net vissen.

Glazen bol is niet nodig. Gewoon kijken naar de data. Github, echt volume (zonder wash trading), usecase van een project, samenwerkingen.

Dat Tezos nu openlijk met Chainlink samenwerkt, is een enorme bull flag voor beide projecten. Al sterven ze een gruwelijke dood over 5 jaar, de komende periode gaan ze als een raket voorspel ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 07-05-2020 21:43 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ballie2210 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:10:
Up up up d:)b

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
Artikel op Bloomberg:

Paul Tudor Jones Buys Bitcoin as a Hedge Against Inflation
Macro investor Paul Tudor Jones is buying Bitcoin as a hedge against the inflation he sees coming from central bank money-printing, telling clients it reminds him of the role gold played in the 1970s.
Goede timing 8)
Jones first dabbled in Bitcoin in 2017, doubling his money before exiting the trade near its peak at almost $20,000. This time, he said he evaluated Bitcoin as a store of value and decided it passes the test based on four characteristics: purchasing power, trustworthiness, liquidity and portability.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Dit gaat weer zo mis voor een hoop spaarcentjes :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Die 10K gaat er zo aan

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Geen houden aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:46:
Dit gaat weer zo mis voor een hoop spaarcentjes :+
Valt geen pijl op te trekken. De mensen die nu instappen op 10k kunnen over 2 jaar ook medelijden hebben voor mensen die instappen op 30k.

Persoonlijk denk ik dat deze pump volledig gebasseerd is op de halving hype en we nog wel weer flink terug gaan. Hopelijk naar ~ 8k, dat zou gezond zijn.

In de maanden daarna gaan we hopelijk pas de gevolgen van de halving zien, mede dankzij de vele nieuwe "klanten" op de markt.

Belangrijk gegeven: Als dit allemaal gebeurt volgens het boekje, dan herhaalt de geschiedenis zich nogmaals. Dit kan een enorme bull market opleveren de komende jaren, omdat men dan "weet" dat over 4 jaar de prijzen met "zekerheid" weer zullen exploderen.

Bitcoin is een bubble in de goede zin van het woord. Dankzij de oplopende interesse en verwachte adoptie, is het een niet te onderschatten asset. Het volume (adoptie/interesse) is bijv. nu al veel groter dan tijdens de "grote bullrun". Stel je voor dat we nu in augustus 2017 zitten, terwijl december 2017 er nog aan zit te komen. Het is niet onmogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/L1vz7w6/Schermafbeelding-2020-05-07-om-22-07-52.png

[ Voor 71% gewijzigd door Mooody op 07-05-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Ergens in het jaar 2021 hebben we een nieuwe ATH voor Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Dit is echt gekkenhuis.

Op de 12h chart tekenen we een parabolische stijging sinds de 5k schommeling van 1.5 maand geleden. Niemand weet wanneer die beweging stopt, maar op basis daarvan kunnen we nog wel ff door...

Grootste vraag is wat er gebeurd rond 10.500; daar moeten we doorheen als we de lijn van 20k->13.5k willen kruisen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Richh schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:21:
Dit is echt gekkenhuis.

Op de 12h chart tekenen we een parabolische stijging sinds de 5k schommeling van 1.5 maand geleden. Niemand weet wanneer die beweging stopt, maar op basis daarvan kunnen we nog wel ff door...

Grootste vraag is wat er gebeurd rond 10.500; daar moeten we doorheen als we de lijn van 20k->13.5k willen kruisen :P
zet hem eens op de weekly chart 8 groene kaarsen 8)7 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
sourcecode schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:23:
[...]

zet hem eens op de weekly chart 8 groene kaarsen 8)7 8)7 8)7
Precies, tijd voor een flinke rode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Iedereen weer super bull aan het worden om reden X, Y, Z?

Negatieve divergentie begint al op 4u grafiek, daarnaast grote resistance rond de 10k wat uit de top van 2017 komt. Voor TA voorspelt dit niet veel goeds op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Azer schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 19:43:
[...]

Ja alts verliezen enorm veel waarde. Ik heb mijn zelfgeschreven bot die alts handelt tegenover BTC maar uitgezet. Op dit moment is er niks te verdienen met alts. Na de BTC halving zet ik hem wel weer aan. Tot dan blijf ik lekker in BTC. Dit geeft aan wel aan dat er een hoop geld van alts naar BTC vloeit en dat het dus niet perse allemaal nieuw geld is wat aan de zijlijn stond.
Ik snap het denk ik nog steeds niet, want ik zie ook heeeel veel top Alts gewoon vet in de plus staan.
Dus ik zie echt niet waar jullie het over hebben.,.... ik zal wel een goede alt exchange hebben ofzo dan :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/BNGfeNmQ/

Double top op de 1 min.
5k incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
Riesj74 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:24:
[...]

Ik snap het denk ik nog steeds niet, want ik zie ook heeeel veel top Alts gewoon vet in de plus staan.
Dus ik zie echt niet waar jullie het over hebben.,.... ik zal wel een goede alt exchange hebben ofzo dan :D
Als je even op de grafiek kijkt dan zie je dat de alts net aardig gestegen zijn ;)
The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:25:
[Afbeelding]

Double top op de 1 min.
5k incoming
Dacht dat ik de enige was :P

[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 07-05-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

mengenli schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:19:
Ergens in het jaar 2021 hebben we een nieuwe ATH voor Bitcoin
Zou ook eind 2020 kunnen gebeuren.

De vraag is: Wat gaan er gebeuren nadat we een nieuwe ATH neerzetten? De hype gaat gigantisch 2.0 worden en veel haters worden te kakken gezet. Dan komt de nieuwe fase van price discovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nopheros schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:25:
[...]

Als je even op de grafiek kijkt dan zie je dat de alts net aardig gestegen zijn ;)

[...]

Dacht dat ik de enige was :P
Net... vanaf 16:00 vanmiddag... precies toen BTC ook opeens steeg ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgD9Sv8oUQ03cWJrGIVboqZJ_Pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pnhVKPFSEIud1N55tL5Viyj5.png?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Ik kijk naar de BTC waarde van de alts in sats. Dat is één groot bloedbad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/aX0QFpxK/

Dit is waarom je afgelopen dagen niet in alts wilde zitten. Je hebt relatief gezien verloren vs btc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:25:
[Afbeelding]

Double top op de 1 min.
5k incoming
Op de minute chart voorspellen dat we van 9.5k naar 5k gaan. Dat is wel erg kort door de bocht toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:30:
[...]

Op de minute chart voorspellen dat we van 9.5k naar 5k gaan. Dat is wel erg kort door de bocht toch?
Grapje moet kunnen toch ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:08
The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:31:
[...]

Preciea, we weten allemaal dat het 3k gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:31:
[...]

Jezus Gristus! Het is maar wat je een grapje noemt.
Ik denk dat vrijwel iedereen hier hun BTC hebben verkocht na je post. Die moeten straks naar de voedselbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:30:
[...]

[Afbeelding]

Dit is waarom je afgelopen dagen niet in alts wilde zitten. Je hebt relatief gezien verloren vs btc
En ook deze is short term thinking.

De meeste alts heb je niet voor je lol, daar zou je al afscheid van moeten hebben genomen.
Alts waar je voor je lol (long term) in zit, moet je nu juist lekker bijkopen.
Niet teveel he! Anders voedselbank :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:34:
[...]

Jezus Gristus! Het is maar wat je een grapje noemt.
Ik denk dat vrijwel iedereen hier hun BTC hebben verkocht na je post. Die moeten straks naar de voedselbank.
Heb ik ze gered van btc kopen na een 130% stijging vanaf de low zonder noemenswaardige pullbacks, hoeven ze juist niet naar de voedselbank :9

Edit: even serieus: ik trade alleen maar shortterm, zelden posities van meer dan 48 uur

[ Voor 9% gewijzigd door The_Goat op 07-05-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:37:
[...]

Heb ik ze gered van btc kopen na een 130% stijging vanaf de low zonder noemenswaardige pullbacks, hoeven ze juist niet naar de voedselbank :9
Ja is wel waar. Verkopen zou nu het advies zijn.
Maar niet alles. Veel long, beetje short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:39:
[...]

Ja is wel waar. Verkopen zou nu het advies zijn.
Maar niet alles. Veel long, beetje short.
Ik doe zoals gewoonlijk niks, laat de boel maar lekker gaan en volgend (na)jaar kijken we wel verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

RaptorXS schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:42:
[...]

Ik doe zoals gewoonlijk niks, laat de boel maar lekker gaan en volgend (na)jaar kijken we wel verder. ;)
Ja dat heb ik nu ook hoor. Al mijn coins gaan goed.... relatief of absoluut gezien.. winst is winst.
Ik wacht wel weer op de grote crash om bij te kopen voordat de boel straks echt gaat knallen eind 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

RaptorXS schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:42:
[...]

Is het best en het meest relaxt.
Maar stel je voor dat er weer een vergelijkbare bullrun komt. Van 4k naar 20k, dat is 500%. En weer terug naar 6k. Als je 1 BTC had, kon je er daarna 3 of 4 hebben zonder veel trades te plaatsen. Gewoon wekelijks even checken wat de toestand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Riesj74 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:45:
[...]

Ja dat heb ik nu ook hoor. Al mijn coins gaan goed.... relatief of absoluut gezien.. winst is winst.
Ik wacht wel weer op de grote crash om bij te kopen voordat de boel straks echt gaat knallen eind 2020
tuurlijk, lekker blij zijn met je winst, daar draait het uiteindelijk om. Er zijn altijd andere assets/cryptos waar je meer winst mee had kunnen hebben maar dat telt niet.

Ik wilde met m'n post alleen even aanduiden wat anderen bedoelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:48:
[...]

Maar stel je voor dat er weer een vergelijkbare bullrun komt. Van 4k naar 20k, dat is 500%. En weer terug naar 6k. Als je 1 BTC had, kon je er daarna 3 of 4 hebben zonder veel trades te plaatsen. Gewoon wekelijks even checken wat de toestand is.
Sure, als je precies to bottom en de top kan timen wel ja. Maar dat is onwaarschijnlijk, zeker als je maar wekelijks kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:50:
[...]

tuurlijk, lekker blij zijn met je winst, daar draait het uiteindelijk om. Er zijn altijd andere assets/cryptos waar je meer winst mee had kunnen hebben maar dat telt niet.

Ik wilde met m'n post alleen even aanduiden wat anderen bedoelden.
Ja nee ik reageerde ook niet op jouw post perse hoor :)
Ik doe dit puur voor de lol... en omdat het altijd beter is dan sparen bij een Bank. (als je er maar goed bovenop blijft zitten)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Je alts staan mogelijk wel in de plus in USD/EUR waarde, maar, als je hetzelfde bedrag in Bitcoin zou hebben gestoken zou je nu een hoger bedrag in Euro/USD hebben gehad dan je nu hebt.

Bitcoin stijgt per bijv. 1.000 Dollar meer dan altcoins ter waarde van samen 1.000 Dollar. Alts stijgen dus wel, je staat inderdaad in de plus, maar als je voor dezelfde waarde Bitcoin had gekocht (bijv. gisteravond), had je nu meer fiat waarde gehad dan je nu hebt.

Een altcoin kan je uitdrukken in sats (Satoshi's). Voorbeeld: 1 ADA kon gisteravond 0,00000010 Bitcoin waard zijn. Had je 10.000.000 stuks ADA, dan was dat gelijk aan 1 Bitcoin. Maar Bitcoin is vandaag bijv. 50% gestegen in USD waarde en ADA is vandaag 40% gestegen in USD waarde. Ja, dan heb je winst, klopt. Maar jouw 10.000.000 ADA zijn geen 1 Bitcoin meer waard, want de sat waarde per stuk ADA is van 0,00000010 gedaald naar 0,00000009 (Door het verschil in stijgingspercentage). Dat maal 10.000.000 stuks = nog maar 0,9 Bitcoin waard. Met andere woorden: Als je gewoon 1 Bitcoin ipv 10.000.000 ADA had gehad had je vandaag meer verdiend dan met je altcoin, ondanks dat je wél in de plus staat in Dollar/Euro waarde.

Dit gebeuren zie je regelmatig als Bitcoin grote bewegingen maakt. De alts kunnen dat niet bijhouden en dus verlies je waarde in Bitcoin. Dan was het dus achteraf gezien beter geweest om van je geld alleen Bitcoin te kopen ipv andere cryptocurrency.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Azer schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:53:
[...]

Sure, als je precies to bottom en de top kan timen wel ja. Maar dat is onwaarschijnlijk, zeker als je maar wekelijks kijkt
Tuurlijk, dat gaat je niet lukken.
Maar short term trading is hetzelfde toch? Alleen verdeel je je risico wat beter, omdat je korter in je trades zit. Nadeel is wel dat het meer tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raq schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:17:
@Verwijderd : Ik win, Nano verkocht 1 sat boven de bodem *O* Nu jij
Hodl in deze gekte! HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Mooooody schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:48:
[...]

Been there in 2017 and done that ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

RaptorXS schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:16:
[...]

Been there in 2017 and done that ;)
Ja, ik was er ook. Had wat BTC in de zak en durfte niets toen "het" gebeurde.
Deed van 4k tot 20k niets. Daarna enkele maanden tot 6.5k omlaag ook niets.

Noem me een hoddler, ik was gewoon verstijfd van angst :/

Daarna pas wat alts gaan kopen. Ook veel weer verkocht, vaak met dikke verliezen.
Wel wat van geleerd. Zo hoop ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 08-05-2020 00:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Laatste koers (USD) Verschil Volume Bied Laat Vandaag 52W
10.001,18 +571,22 (+6,15%
) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 08-05-2020 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
Nice walls op 9999.0 en 10000 USDT Binance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ook op Bitfinex die magische 10k doorbroken. Heel benieuwd of we vannacht/morgen de 10.500 kunnen halen... En waar we dan heen gaan.

Gekke wereld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 01:50:
Ook op Bitfinex die magische 10k doorbroken. Heel benieuwd of we vannacht/morgen de 10.500 kunnen halen... En waar we dan heen gaan.

Gekke wereld :)
Naar de maan en daar voorbij natuurlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:57:
[...]

Je alts staan mogelijk wel in de plus in USD/EUR waarde, maar, als je hetzelfde bedrag in Bitcoin zou hebben gestoken zou je nu een hoger bedrag in Euro/USD hebben gehad dan je nu hebt.

Bitcoin stijgt per bijv. 1.000 Dollar meer dan altcoins ter waarde van samen 1.000 Dollar. Alts stijgen dus wel, je staat inderdaad in de plus, maar als je voor dezelfde waarde Bitcoin had gekocht (bijv. gisteravond), had je nu meer fiat waarde gehad dan je nu hebt.

Een altcoin kan je uitdrukken in sats (Satoshi's). Voorbeeld: 1 ADA kon gisteravond 0,00000010 Bitcoin waard zijn. Had je 10.000.000 stuks ADA, dan was dat gelijk aan 1 Bitcoin. Maar Bitcoin is vandaag bijv. 50% gestegen in USD waarde en ADA is vandaag 40% gestegen in USD waarde. Ja, dan heb je winst, klopt. Maar jouw 10.000.000 ADA zijn geen 1 Bitcoin meer waard, want de sat waarde per stuk ADA is van 0,00000010 gedaald naar 0,00000009 (Door het verschil in stijgingspercentage). Dat maal 10.000.000 stuks = nog maar 0,9 Bitcoin waard. Met andere woorden: Als je gewoon 1 Bitcoin ipv 10.000.000 ADA had gehad had je vandaag meer verdiend dan met je altcoin, ondanks dat je wél in de plus staat in Dollar/Euro waarde.

Dit gebeuren zie je regelmatig als Bitcoin grote bewegingen maakt. De alts kunnen dat niet bijhouden en dus verlies je waarde in Bitcoin. Dan was het dus achteraf gezien beter geweest om van je geld alleen Bitcoin te kopen ipv andere cryptocurrency.
Duidelijk verhaal thanks :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inderdaad goed besluit om pas >10.150 weer in te stappen, anders had je deze dip nu ook meegepakt en ik weet niet waar die heen gaat. Ik sluit 9.550 niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:59:
Inderdaad goed besluit om pas >10.150 weer in te stappen, anders had je deze dip nu ook meegepakt en ik weet niet waar die heen gaat. Ik sluit 9.550 niet uit...
7500 ftw!!!

...

Maar dan wel na de Halving gok ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:40:
[...]

7500 ftw!!!

...

Maar dan wel na de Halving gok ik.
Dat is een tegenvaller.. Ik reken op 75000 na de halving.. :-(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:42:
[...]

Dat is een tegenvaller.. Ik reken op 75000 na de halving.. :-(
Even serieus....mijn visie (al kom ik nog maar net kijken)...
Nu een pump, dan net na de halving een massale dump en als iedereen zijn winst weer heeft gehaald en de prijs staat lekker laag, dan de echte pump naar de nieuwe base koers.
Waar die zal eindigen... ik denk zelf niet hoger dan een 20-30K, maar er kan best een piek komen van 40K ofzo... maar dan zal het weer corrigeren naar 20-30K....

Maar wie weet.... kan ook zomaar 100K worden... gekke mensen die crypto'ers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:46:
[...]

Nu een pump, dan net na de halving een massale dump en als iedereen zijn winst weer heeft gehaald en de prijs staat lekker laag, dan de echte pump naar de nieuwe base koers.
Waar die zal eindigen... ik denk zelf niet hoger dan een 20-30K, maar er kan best een piek komen van 40K ofzo... maar dan zal het weer corrigeren naar 20-30K....

De afgelopen 2 halvings kende een redelijk kleine drop na de halving 6% of zo dacht ik. In 2016 steeg btc van 1000 naar 20.000 over iets meer dan 1 jaar. Dit zegt helemaal niks over de huidige situatie, maar stel dat.... dromen mag he, dit keer hebben we het over ongeveer 10.000 als basisniveau.. *O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Hou voor het gemak ook even rekening met het feit dat bijna iedere assetmarkt een 4 jarige cyclus doorloopt met daaroverheen vaak nog weer een langere/grotere cyclus. Dat toevallig de halving ook in die cyclus valt is stom toeval. Maar ja, ze zeggen ook: toeval bestaat niet. ;) Traditionel;e traders gooien de prijsactie in iedergeval niet op de halving, die zien dit overal telkens gebeuren. Deze pump is echter niet aan correlatie te ontkennen... of wel? *kijkt naar S&P500 en DJI Futures indexes* Oh, daar ook een correlatie. Lastig allemaal.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Alleen mensen die momenteel in crypto zitten houden zich bezig met de halving, de rest van de wereld niet.

Geen nieuw geld = geen nieuwe ath

Ath is ook helemaal niet zo belangrijk. Paar redelijke swingtrades zul je net zo veel winst mee maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:50:
[...]

De afgelopen 2 halvings kende een redelijk kleine drop na de halving 6% of zo dacht ik. In 2016 steeg btc van 1000 naar 20.000 over iets meer dan 1 jaar. Dit zegt helemaal niks over de huidige situatie, maar stel dat.... dromen mag he, dit keer hebben we het over ongeveer 10.000 als basisniveau.. *O*
Ja het kan gek lopen, maar ik kan er met me pet niet bij dat iets, wat dan ook, bijvoorbeeld 100k per unit waard wordt.
Volgens mij is er niks op de aandelenmarkt dat zo veel waard is per unit/aandeel/coin.

Goud is nog maar net 2K waard. Grote bedrijven zijn een paar honderd euro per aandeel waard... en dan zou BTC 100K per coin waard worden?

Klinkt echt als fantasie....

Maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

The_Goat schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:55:
Alleen mensen die momenteel in crypto zitten houden zich bezig met de halving, de rest van de wereld niet.
Alleen mensen die technisch interesse hebben in crypto zijn bezig met de halving. Als je op straat zou vragen naar de halving en bitcoin zijn er best wat mensen die van bitcoin hebben gehoord, een aantal die bitcoin hebben en wellicht 5 of 10% die weten wat de halving is van de mensen die daadwerkelijk ook bitcoins hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Woohooo op 08-05-2020 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Nog een keer: De halving is minder van belang dan de 4 jarige cyclus die iedere handelbare asset sowieso doorloopt. Het enige wat de halving doet is potentiëel iets helpen, meer niet.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:56:
[...]

Ja het kan gek lopen, maar ik kan er met me pet niet bij dat iets, wat dan ook, bijvoorbeeld 100k per unit waard wordt.
Volgens mij is er niks op de aandelenmarkt dat zo veel waard is per unit/aandeel/coin.

Goud is nog maar net 2K waard. Grote bedrijven zijn een paar honderd euro per aandeel waard... en dan zou BTC 100K per coin waard worden?

Maar wie weet...
Dat zeiden heel veel mensen ook over 1k. En ook over 10k per Bitcoin. En toch hebben we ooit het dubbele gehaald.

Met andere woorden het gaat 200k worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:04:
[...]

Dat zeiden heel veel mensen ook over 1k. En ook over 10k per Bitcoin. En toch hebben we ooit het dubbele gehaald.

Met andere woorden het gaat 200k worden.
ALs het 200k wordt krijg jij van mij een biertje.
1 dan he... dat kan er dan net vanaf.

LIEVER heb ik trouwens dat ETH naar een paar duizend gaat :D ... daar heb ik relatief gezien meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:56:
[...]

Maar wie weet...
Ik denk dat je crypto beter los kan gaan zien van normale beurzen en goudprijs e.d. Je zegt het zelf al, als goudprijs nog geen 2k is maar BTC kietelt de 10k, had iemand dat vooraf kunnen bedenken? Dan kan 20k, 100k of 200k en meer ook makkelijk. ;)
Er is al zo vaak geroepen 'hier houdt het op, dit kan niet verder stijgen' en vervolgens brult ie er gewoon vrolijk doorheen. :+

Als je kijkt naar de fundamentals van BTC is een verdere stijging geen wishful thinking maar gewoon hardcoded vastgelegt. Er is namelijk een beperkt aantal BTC en schaarste zorgt voor vraag, zeker nu in tijden van crisis komt dat ineens heel goed uit. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat je crypto beter los kan gaan zien van normale beurzen en goudprijs e.d. Je zegt het zelf al, als goudprijs nog geen 2k is maar BTC kietelt de 10k, had iemand dat vooraf kunnen bedenken? Dan kan 20k, 100k of 200k en meer ook makkelijk. ;)
Er is al zo vaak geroepen 'hier houdt het op, dit kan niet verder stijgen' en vervolgens brult ie er gewoon vrolijk doorheen. :+

Als je kijkt naar de fundamentals van BTC is een verdere stijging geen wishful thinking maar gewoon hardcoded vastgelegt. Er is namelijk een beperkt aantal BTC en schaarste zorgt voor vraag, zeker nu in tijden van crisis komt dat ineens heel goed uit. :)
Ja begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap in de basis wel hoe het zou kunnen... maar ik kan er met me pet niet bij.
100K is niet eens het hoogste wat je hoort op crypto newssites... men heeft het inderdaad ook al over Jaapio getallen zoals 200K of 250K ...

Ik lach echt de ballen uit mijn broek als het 200K wordt hahaha.
En als ETH dan ook volgt op een leuke afstand.... dan koop ik voor iedereen hier een biertje hahaha :D

[ Voor 4% gewijzigd door FijneKerst op 08-05-2020 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Als nieuws sites 100k gaan brullen wil je zsm uitstappen 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:19:
Als nieuws sites 100k gaan brullen wil je zsm uitstappen 🤓
Ja niet Nu.nl hoor hahaha .. maar crypto gerelateerde nieuwssites.
En dan niet 1, maar nagenoeg allemaal.

Op de sporadische trollsite na die zegt dat BTC naar 1 euro gaat in 2023...
;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 17:33
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:21:
[...]

Ja niet Nu.nl hoor hahaha .. maar crypto gerelateerde nieuwssites.
En dan niet 1, maar nagenoeg allemaal.

Op de sporadische trollsite na die zegt dat BTC naar 1 euro gaat in 2023...
;w
De meeste crypto nieuwssites zijn toch trollsites.. Er staat niets zinvols op over het algemeen. De enige reden dat er 'nieuws' wordt gemaakt is om bezoekers te trekken zodat hun ads de inkomsten genereren. Hetzelfde met al die Youtube kanalen over crypto, het is werkelijk om te lachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Amens schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:36:
[...]

De meeste crypto nieuwssites zijn toch trollsites.. Er staat niets zinvols op over het algemeen. De enige reden dat er 'nieuws' wordt gemaakt is om bezoekers te trekken zodat hun ads de inkomsten genereren. Hetzelfde met al die Youtube kanalen over crypto, het is werkelijk om te lachen.
Precies.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:16:
[...]

Ja begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap in de basis wel hoe het zou kunnen... maar ik kan er met me pet niet bij.
100K is niet eens het hoogste wat je hoort op crypto newssites... men heeft het inderdaad ook al over Jaapio getallen zoals 200K of 250K ...

Ik lach echt de ballen uit mijn broek als het 200K wordt hahaha.
En als ETH dan ook volgt op een leuke afstand.... dan koop ik voor iedereen hier een biertje hahaha :D
Nice! In precies 10 minuten ben je van enkel een biertje voor us Jaapske naar een biertje voor ons allemaal gegaan. :9 Dat kan met crypto dus net zo goed op deze manier werken. :+
Zet die biertjes maar vast klaar maar plop de dop nog even niet, we komen er wel maar het kost een beetje tijd nog. 8)

Even zonder dollen, kon je pet er wel bij dat we nu op $10k zouden staan? Denk het ook niet he? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:39:
[...]

Nice! In precies 10 minuten ben je van enkel een biertje voor us Jaapske naar een biertje voor ons allemaal gegaan. :9 Dat kan met crypto dus net zo goed op deze manier werken. :+
Zet die biertjes maar vast klaar maar plop de dop nog even niet, we komen er wel maar het kost een beetje tijd nog. 8)

Even zonder dollen, kon je pet er wel bij dat we nu op $10k zouden staan? Denk het ook niet he? :P
Ja dat trok ik nog wel aangezien ik instapte toen het al eens 13K waard is geweest...
Dus toen ik instapte (nog maar net dus... okt 2019), was het rond de 6K ofzo?... dus 10K zat nog in mijn reële wereld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 14:03
Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:11:
[...]

Moet er dan niet waanzinnig veel meer gepumpt worden? De ath marketcap(toen ook nog de alts flink meededen) van eind 2017 zat op 800+ miljard, waarvan 336 miljard BTC.
De huidige marketcap van BTC zit op 180+ miljard. Voor een stijging naar alleen al $50.000,- moet de BTC marketcap niet naar een ATH gaan van zo'n 900+ miljard?

Niet dat ik zeg dat het onmogelijk is, maar zie het niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
https://nos.nl/video/2333...n-wereldwijd-te-zien.html

"Het is een bijzonder natuurverschijnsel: de supermaan. Afgelopen nacht was hij wereldwijd te zien. De volgende supermaan is pas volgend jaar weer te zien wanneer de Bitcoin op 100k staat. "

Aldus het NOS journaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:46:
[...]

Waarom zou er een massale dump zijn na de havling?

Daarbij , het is ook te zien wanneer je bent ingestapt .... voor t zelfste ben je op de 5K ingestapt .... dan dump je beter niet.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

spietie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:59:
[...]

Daarbij , het is ook te zien wanneer je bent ingestapt .... voor t zelfste ben je op de 5K ingestapt .... dan dump je beter niet.
Sorry wat? :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Ebbie73 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Moet er dan niet waanzinnig veel meer gepumpt worden? De ath marketcap(toen ook nog de alts flink meededen) van eind 2017 zat op 800+ miljard, waarvan 336 miljard BTC.
De huidige marketcap van BTC zit op 180+ miljard. Voor een stijging naar alleen al $50.000,- moet de BTC marketcap niet naar een ATH gaan van zo'n 900+ miljard?

Met het tempo waarmee er op dit moment fiat bij gedrukt wordt vind ik het eerder aannemelijk dan onvoorstelbaar. Als de situatie niet snel weer terug naar 'normaal' gaat wat erg onwaarschijnlijk is dan is crypto zometeen het enige wat niet devalueert... Hiermee geef ik geen advies maar enkel een persoonlijke mening maar ik zie wel dat wat er nu gebeurt uniek is tov eerdere crisis situaties en imho gaat crypto daar nog een grote(re) rol in spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:02:
[...]

Met het tempo waarmee er op dit moment fiat bij gedrukt wordt vind ik het eerder aannemelijk dan onvoorstelbaar. Als de situatie niet snel weer terug naar 'normaal' gaat wat erg onwaarschijnlijk is dan is crypto zometeen het enige wat niet devalueert... Hiermee geef ik geen advies maar enkel een persoonlijke mening maar ik zie wel dat wat er nu gebeurt uniek is tov eerdere crisis situaties en imho gaat crypto daar nog een grote(re) rol in spelen. :)
Jij luistert ook naar De Bitcoin Show? :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

spietie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:59:
[...]

Omdat deze pump niet uit de lucht komt vallen.
Dat zijn merendeel whales die nu BTC verzamelen om de prijs omhoog te schroeven en dan na de halving weer massaal te verkopen.
Na die crash zullen de reguliere traders zoals jij en ik weer inkopen, maar dat gaat gestaag.. en dan zie je pas een gezonde groei van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:15:
[...]

Omdat deze pump niet uit de lucht komt vallen.
Dat zijn merendeel whales die nu BTC verzamelen om de prijs omhoog te schroeven en dan na de halving weer massaal te verkopen.
Na die crash zullen de reguliere traders zoals jij en ik weer inkopen, maar dat gaat gestaag.. en dan zie je pas een gezonde groei van de prijs.
jA Ok snap ik maar toch als jij en ik dumpen na de halving dan hangt er toch vanaf wanneer je eerst bent ingestapt?

Ik zie niet meteen iemand, zoals jij en ik, die al zijn BTC zal dumpen die hij aangekocht heeft op 5K , terwijl iemand die aangekocht heeft op 8K dat sneller zal doen?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
spietie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:24:
[...]

jA Ok snap ik maar toch als jij en ik dumpen na de halving dan hangt er toch vanaf wanneer je eerst bent ingestapt?

Ik zie niet meteen iemand, zoals jij en ik, die al zijn BTC zal dumpen die hij aangekocht heeft op 5K , terwijl iemand die aangekocht heeft op 8K dat sneller zal doen?
Ik heb dat dus ook, maar het is maar net hoe je erin staat
Ik accumuleer alleen maar, mijn tactiek afgelopen 1,5 jaar is dat alleen te doen onder de 9k; maandelijks of bij voor mijn gevoel een extra dot fiat in echte low in de 3 - 6 k regionen.
Hierdoor is nu alles boven een BTC prijs van 6.500 winst....
Je vergroot dus alleen je stack door bij te kopen...

Kan me ook voorstellen, dat als je ervaren daytrader bent en hiermee meer winsten haalt dan verlies.. dat je dus helemaal niet fiat hoeft bij te leggen. Maar je stacks vergroot door te verkopen en weer lager in te kopen.. Dat is volgens mij wat hij bedoeld. Bij mij heeft dat op paar keer na alleen nog geen windeieren gelegd.

Ik zie het meer als lange termijn investering; waarbij nu de BTC om de 7.000 heen draait al tijden met uitschieters naar 12 omhoog en 4 naar beneden .. Ik probeer mijn gemiddelde aankoopkoers dus onder de 7k te houden. Ik hoop dat het nieuwe gemiddelde van BTC op 70k komt te liggen na de Halving… Maar gebeurd dit niet dan kan ik altijd nog uitcashen op lange termijn als BTC weer eens een run naar de 12k doet.

Ieder zijn ding ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

spietie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:24:
[...]

De crash zal ook niet aan ons liggen... maar aan de whales.
En met in het verschiet dat BTC WAARSCHIJNLIJK naar de 20-30k of hoger zal gaan, wacht ik die crash nog even af en koop dan zo laag mogelijk weer in, hopelijk rond de 8K ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:07:
[...]

Jij luistert ook naar De Bitcoin Show? :P ...
De wattus? :D Ik kom hier al enige tijd en mensen die hier wat langer zitten weten dat ik me niks aantrek van analisten, niet aan TA doe en enkel beslissingen neem op basis van boerenverstand en onderbuikgevoel? Zit niet altijd goed maar vaak wel en verdien er dus mijn boterham(men) mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Maar even ALT praat weer he...
ETH ging na de laatste BTC halving van een kleine 75 euro naar 1000+ ..
Als hij dat nu weer doet, dan kan hij naar een kleine 2500+ gaan per coin :P

...

Een paar hele ETH's kopen is nog vrij reëel voor iedereen...

Just saying :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:40:
[...]

De wattus? :D Ik kom hier al enige tijd en mensen die hier wat langer zitten weten dat ik me niks aantrek van analisten, niet aan TA doe en enkel beslissingen neem op basis van boerenverstand en onderbuikgevoel? Zit niet altijd goed maar vaak wel en verdien er dus mijn boterham(men) mee. :P
Ah ok, nee, omdat wat je in je vorige post zei ook bijna woord voor woord op de laatste podcast van de Bitcoin Show werd gezegd :D

Wel een leuke podcast... geen analyses... maar meer theorien en discussies over waar het heen gaat allemaal (NL)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ebbie73 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Prijsstijgingen onstaat doordat er meer vraag dan aanbod is. Als iedereen op zijn zak BTC blijf zitten, is er relatief weinig nieuw geld nodig om de boel gestaag te laten stijgen.

Dus als we dat afspreken, wordt iedereen er beter van. Dus niet meer traden of verkopen. Ga gewoon een spelletje spelen als je je verveelt ofzo. En dan niet allemaal tegelijkertijd uitcashen, dat is nie gunstig nie voor de prijs nie.

Dit klinkt als een pyramidespel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 08-05-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51

Bever!

3

Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:41:
Maar even ALT praat weer he...
ETH ging na de laatste BTC halving van een kleine 75 euro naar 1000+ ..
Als hij dat nu weer doet, dan kan hij naar een kleine 2500+ gaan per coin :P

...

Een paar hele ETH's kopen is nog vrij reëel voor iedereen...

Just saying :D
Toen kocht iedereen en zijn moeder eth voor de icos. Nu is dat iets van het verleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Ezekielll schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:34:
[...]

Ik heb dat dus ook, maar het is maar net hoe je erin staat
Ik accumuleer alleen maar, mijn tactiek afgelopen 1,5 jaar is dat alleen te doen onder de 9k; maandelijks of bij voor mijn gevoel een extra dot fiat in echte low in de 3 - 6 k regionen.
Hierdoor is nu alles boven een BTC prijs van 6.500 winst....
Je vergroot dus alleen je stack door bij te kopen...

Kan me ook voorstellen, dat als je ervaren daytrader bent en hiermee meer winsten haalt dan verlies.. dat je dus helemaal niet fiat hoeft bij te leggen. Maar je stacks vergroot door te verkopen en weer lager in te kopen.. Dat is volgens mij wat hij bedoeld. Bij mij heeft dat op paar keer na alleen nog geen windeieren gelegd.

Ik zie het meer als lange termijn investering; waarbij nu de BTC om de 7.000 heen draait al tijden met uitschieters naar 12 omhoog en 4 naar beneden .. Ik probeer mijn gemiddelde aankoopkoers dus onder de 7k te houden. Ik hoop dat het nieuwe gemiddelde van BTC op 70k komt te liggen na de Halving… Maar gebeurd dit niet dan kan ik altijd nog uitcashen op lange termijn als BTC weer eens een run naar de 12k doet.

Ieder zijn ding ...
Ja idd, terwijl het wel verleidelijk is , de meeste onder ons ga toch geen grote bedragen uitcashen moest BTC na de halving enorm gedumpt word? De kans dat je dan terug kan lager inkopen dan rond de Corona crisis is infeite, volgens mij NIHIL niet?

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
BTC naar 1 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 17:33
Kom maar op :)

Edit: we zitten zo weer op de 10k :)

[ Voor 8% gewijzigd door Amens op 08-05-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zojuist mijn pf toch maar weer eens opgeschoond.. 33% van mijn LTC verkocht, 33% van mijn HOT verkocht, voor respectievelijk meer ADA en ETH.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah NANO leeft ook nog. Mooi, mooi!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Riesj74 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:42:
[...]

Ah ok, nee, omdat wat je in je vorige post zei ook bijna woord voor woord op de laatste podcast van de Bitcoin Show werd gezegd :D

Wel een leuke podcast... geen analyses... maar meer theorien en discussies over waar het heen gaat allemaal (NL)
Ah zo. Nou ja erg onlogisch lijkt het me niet. Las net dat de geldpersen weer zijn aangezet in de VS, gisteren dat verhuurders hier 30~50% korting op de huur moeten gaan geven en de overheid compenseert dat weer met belasting ergo als we alles op eenzolfde nivo als voor de crisis willen houden dan moet er een flinke scheut geld bij en ook als we genoegen nemen met 'minder' zal dat toch echt moeten. Mijn boerenverstand zegt dan dat fiat, goud en aandelen in waarde omlaag gaan en crypto omhoog. Ik zie hier grote kansen liggen en als ik al niet all-in zat dan was ik dat nu alsnog gegaan. Blijft een gokje maar het benne interessante tijden omdat we nu pas de eerste (economische) gevolgen van deze hele ongein gaan merken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:29

raq

Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:05:
Ah NANO leeft ook nog. Mooi, mooi!
En Nano weer terug op aarde, waar ik natuurlijk hoop dat die nog even door de grond zakt om mijn panic-sell van gisteren goed te kunnen praten...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:35:
[...]

Ah zo. Nou ja erg onlogisch lijkt het me niet. Las net dat de geldpersen weer zijn aangezet in de VS, gisteren dat verhuurders hier 30~50% korting op de huur moeten gaan geven en de overheid compenseert dat weer met belasting ergo als we alles op eenzolfde nivo als voor de crisis willen houden dan moet er een flinke scheut geld bij en ook als we genoegen nemen met 'minder' zal dat toch echt moeten. Mijn boerenverstand zegt dan dat fiat, goud en aandelen in waarde omlaag gaan en crypto omhoog. Ik zie hier grote kansen liggen en als ik al niet all-in zat dan was ik dat nu alsnog gegaan. Blijft een gokje maar het benne interessante tijden omdat we nu pas de eerste (economische) gevolgen van deze hele ongein gaan merken. ;)
Waarom zou goud omlaag gaan volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jongens, mag ik even jullie glazen bollen lenen om een gemiddeld sentiment uit te rekenen?

Stel: Je hebt ooit eens in een mogelijk domme actie een flinke hoeveelheid XRP vastgezet. Deze waren gekocht op #@! 45 cent. Met brandend maagzuur heb je moeten aanschouwen dat de koers, aangemoedigd door twee rechtszaken bij Ripple Inc, zakte tot onder de 14 cent. Je kon niet wachten tot de dag dat je deze kunt verkopen. En dat is binnenkort.

Maar inmiddels staat XRP op 21 cent.

Is er nog enige hoop, psychologie, fanbase, toekomstperspectief of iets anders, waardoor er een niet-verwaarloosbare kans is dat de koers weer naar 45 cent gaat, en ik mijn verlies weer terugverdien? Of moet ik deze bag toch echt zo snel als technisch mogelijk dumpen, inruilen voor iets anders?

Poll: XRP
HODL
Dump ASAP
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402680&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 18% gewijzigd door Sando op 08-05-2020 17:00 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Sando schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:58:
Jongens, mag ik even jullie glazen bollen lenen om een gemiddeld sentiment uit te rekenen?

Stel: Je hebt ooit eens in een mogelijk domme actie een flinke hoeveelheid XRP vastgezet. Deze waren gekocht op #@! 45 cent. Met brandend maagzuur heb je moeten aanschouwen dat de koers, aangemoedigd door twee rechtszaken bij Ripple Inc, zakte tot onder de 14 cent. Je kon niet wachten tot de dag dat je deze kunt verkopen. En dat is binnenkort.

Maar inmiddels staat XRP op 21 cent.

Is er nog enige hoop, psychologie, fanbase, toekomstperspectief of iets anders, waardoor er een niet-verwaarloosbare kans is dat de koers weer naar 45 cent gaat, en ik mijn verlies weer terugverdien? Of moet ik deze bag toch echt zo snel als technisch mogelijk dumpen, inruilen voor iets anders?

Poll: XRP
HODL
Dump ASAP
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Inruilen voor Bitcoin, dan 'zie' je niet dat je geld hebt verloren ;)

Pagina: 1 ... 9 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!