[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Tominatie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:51:
Heb bij ETH echt het idee dat het kaartenhuis elk moment in elkaar kan storten. Ben opzoek naar een kleine leverage short maar de entry is nu niet ideaal. Hoop nog op een exit pampje.
Mag het niet hopen. Sta op het punt om een boel ETH te staken tot het eind der tijden.
De voorsprong van ETH t,o.v. andere projecten is zo groot. Als ATH instort in dit kleine blockchain-wereldje, wie gaat het overnemen dan? Geld volgt meestal de ontwikkelaars.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 10-05-2020 00:00 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
68616c6c6f schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:57:
[...]

btw, ik heb nog geen geld verloren met shitcoins, maar dat komt denk ik omdat ik nooit verkocht heb ahaha.
ah, dan komen de verliezen vanzelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik sta nu op +20% met de shitcoin portfolio

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

68616c6c6f schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:01:
Ik sta nu op +20% met de shitcoin portfolio
Je heb pas 20% als je gaat cashen.

BAT deed net raar (+15%). Heb al mijn BAT verkocht, want deze move slaat nergens op. BAT is een shitcoin.

Brave is een goede browser, maar BAT is een shitcoin.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-05-2020 00:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Mooooody schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:09:
[...]

Je heb pas 20% als je gaat cashen.

BAT deed net raar (+15%). Heb al mijn BAT verkocht, want deze move slaat nergens op. BAT is een shitcoin.

Brave is een goede browser, maar BAT is een shitcoin.
Neemt niet weg dat ik nu op +20% sta. Die commentaar was onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kent iemand het pareltje DeepBain Chain nog? Lees net dat die een lekkere exit scam hebben gepompt. Heb daar in het verleden nog wel eens een ritje op gemaakt in mijn ruige shitcoin jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Edho schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:54:
[...]

ingekocht op 6300, verkocht op 9200, dat is toch grofweg ruim 40 % in de plus?
Maarja, ik ben het jargon nog niet helemaal machtig..dus begrijpen we elkaar niet helemaal wellicht. Ik was blij en wilde ook ff wat roepen hier.... :)
Same gedaan, maar dan 5300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 15:58
Tjonge wat een saai weekend na zo'n spannende week :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
Richh schreef op zondag 10 mei 2020 @ 01:29:
Tjonge wat een saai weekend na zo'n spannende week :+
Er zit toch aardig wat beweging in op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Nopheros schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:18:
[...]

Er zit toch aardig wat beweging in op het moment :P
... Tering _O-

Dat was wel mijn meest ongelukkig getimede post ooit.

Overigens had ik niet verwacht dat we zo 'makkelijk' door de 9k zouden breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
WTF!

We zitten ineens op 8100!

[ Voor 78% gewijzigd door Specy op 10-05-2020 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat ben ik blij man. Dat ik 1) niet ben ingefomo'd en 2) alles heb verkocht de weg omhoog. Daarnaast een short geopend op $9600 (klein maar toch leuk).

Wat een bizarre daling weer. Wtf man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Zien jullie dit toevallig of blijven jullie in de nacht wakker om dit te volgen?

Heb nooit wat met crypto gehad maar vind het interessant dat deze topic nu zo actief is met de posts die nu gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha ongekend trouwens. ETH op $180 nu. Ik wou dat nog shorten echt een paar uurtjes geleden op $212 maar durfde het net niet aan. :+

Ok, nu maar ff kijken wat de volgende play gaat worden. Denk pas rond de $7000 weer aan kopen denk ik.. laat de bubbel maar ff leeglopen. Wat een beweging weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:24:
Zien jullie dit toevallig of blijven jullie in de nacht wakker om dit te volgen?

Heb nooit wat met crypto gehad maar vind het interessant dat deze topic nu zo actief is met de posts die nu gepost worden.
Normaal lig ik nu al te tukken, maar ik zit nu te studeren met de Bitcoin chart geopend. Alhoewel met deze actie studeren ff wat moeilijker gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Meer inkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:24:

Ik keek toevallig. Trouwens, het is nog vroeg toch? Het is nog geen 4 uur of zo :)

Zat er wel nog vol in, flink verlies zo. Dit is de 3e keer in 1.5 jaar dat ik in euro's/dollars op hetzelfde punt aankwam en alles instortte. Elke keer op vrijwel exact hetzelfde bedrag (wat in die 1.5 jaar ook de top geweest is). En elke keer weer spijt dat ik niet verkocht heb :(

[ Voor 3% gewijzigd door Specy op 10-05-2020 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dikke dump is dik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Hahahahah problemen bij Coinbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bizar hoe in 15 minuten btc van $9600 naar $8100 (dieptepunt) beland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Bij Bitonic geven ze nog 8300 euro voor je bitcoin.

Kan je daarna direct weer goedkoper terugkopen bij een andere exchange als je 2 dagen zonder de euro's kan...

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 10-05-2020 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
D'r is trouwens ook een behoorlijk volume in 15 minuten doorheen geknald :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even terug komen op mijn vorige post. Toch weer precies daar een dikke rollover met dit als resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGp31-Lie8SOf8eqzaAmNAnm7tA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/FSzQ9DRFlORkssnuhVJw1CvQ.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Hoe komt het dat Tether niet zo hard daalt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:44:
Waarom zou Tether moeten dalen? Tether is een stablecoin. 1 USDT staat gelijk aan 1 USD.

fud: al geloof ik daar helemaal niks van. Dikke scam. Gaat uiteindelijk naar zero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ah interessant dat kende ik nog niet. Vond het gewoon bijzonder dat alles daalt maar dat niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:49:
Ah interessant dat kende ik nog niet. Vond het gewoon bijzonder dat alles daalt maar dat niet. :P
Np, je kan hier alles vragen als het aan mij ligt. Heb je de topicstart al gelezen? (ook veel goede info met denk aan Taro) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:44:
Omdat mensen hun USDT niet naar cash omzetten, maar over een paar dagen gewoon weer op de trein gaan hangen? :+

Nee ik vertrouw Tether ook niet, want het aanbod lijkt nooit te dalen

Edit: ik lees nu dat je nog niet wist dat Tether een stablecoin is :) idd, lees jezelf goed in!

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 10-05-2020 02:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Ja naja vond het gewoon mateloos interessant toen ik jullie posts voorbij zag komen en heb nu ook een Crypto live feed aan. Vind het interessant wat gaande is.

Zal er niks mee doen. :P Maar was lachen (als leek) om dit live mee te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:56:
Ja naja vond het gewoon mateloos interessant toen ik jullie posts voorbij zag komen en heb nu ook een Crypto live feed aan. Vind het interessant wat gaande is.

Haha snap ik. Dit soort bizarre candles komen best nog eens voor in dit marktje. 1 gemanipuleerde zooi is dit :+

Slaaplekker allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Wat een gigantisch harde crash zojuist. €8k nu, niet interessant om te kopen, niet interessant om te verkopen..

Heb nog wat aankopen van vorig jaar tegen ~€9200 maar die zijn na aftrek van fees en koersopslag (Coinbase) pas zonder verlies te verkopen bij ~€9600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
polopolo150 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:56:

Het is een interessante tijd om je in te lezen over crypto :+ en bovendien is nu alles in de aanbieding _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Dat was een stevige rode candle. 1300$ er af in een paar minuten tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REKT.

Gaywhales, bah.

When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Tijd voor vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:49
Wat is het doel van een whale om zo'n verkoop te doen? Ik neem aan meer geld (BTC) verdienen? Dat kan toch alleen als na zijn verkoop de rode candle door zet naar beneden, zodat hij op een lager bedrag weer kan inkopen.. Toch? Of hij neemt zijn winst en gaat de komende tijd aan de zijlijn meekijken.
Maar goed, als na de verkoop die daling niet door zet en BTC stijgt daarna gelijk (langzaam), dan zal die whale toch ook niet meer instappen? Uiteindelijk krijgt hij minder BTC terug dan wat hij had voor zijn verkoop.
Kunnen we nu niet stellen dat we een whale (of meerdere natuurlijk) kwijt zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
technoaddict schreef op zondag 10 mei 2020 @ 07:54:
Wat is het doel van een whale om zo'n verkoop te doen? Ik neem aan meer geld (BTC) verdienen? Dat kan toch alleen als na zijn verkoop de rode candle door zet naar beneden, zodat hij op een lager bedrag weer kan inkopen.. Toch? Of hij neemt zijn winst en gaat de komende tijd aan de zijlijn meekijken.
Maar goed, als na de verkoop die daling niet door zet en BTC stijgt daarna gelijk (langzaam), dan zal die whale toch ook niet meer instappen? Uiteindelijk krijgt hij minder BTC terug dan wat hij had voor zijn verkoop.
Kunnen we nu niet stellen dat we een whale (of meerdere natuurlijk) kwijt zijn? :)
Ik denk eerder dat dit een gevolg is van paniek en stoplosses die af gaan.

Het zal een ''whale'' weinig uitmaken of die nou meer of minder BTC koopt, het gaat uiteindelijk om de centjes, het zijn meer de ''kleine'' traders die zich blindstaren of hoeveel BTC ze hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 10-05-2020 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is natuurlijk maar de vraag of 'whales' dit soort crashes veroorzaken. Deze zat er wel aan te komen, uitbraak naar boven of beneden, en na 8 groene weken geen onlogische move dit.

Maargoed aan de andere kant kun je natuurlijk ook een hele dikke hefboom short openen als je diepe zakken hebt, en dan met een dikke marktdump een grote hoeveelheid Bitcoin dumpen die het kaartenhuis van stop losses in beweging zet.

Sowieso is er her en der dikke winst gemaakt.

Evenals verlies :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Ik denk dat de whale de aanzet geeft, omdat hij market verkoopt - hij neemt dan in 1 klap het halve orderboek mee naar beneden toe. Niet vergeten als je als whale veel btc hebt kan je niet zomaar ff je bijv 500 of 1000 of nog meer btc aan de verkoop kant in het orderboek kan zetten, noway dat die dan in een al min-dagje worden opgekocht. Dus door market te verkopen krijgt de whale een gemiddelde verkoopprijs.

Wat ook een mogelijkheid kan zijn dat een whale verkoopt en er dan enorme hoeveelheid stop losses eronder worden getriggered, die de whale dan in vorm van nieuwe liquiditeit gebruikt om op de bodem bijv vanaf 8100 - zeg 8300 alles weer op te kopen.

Maar de halving moet nog komen, dus de miners hebben nog niet verkocht, die komen nog, misschien dat er nog meer whales zijn die voor de halving gaan verkopen. Als de halving van LTC een valide voorbeeld is in deze context dan kan BTC nog wel terug naar 3k in de komende tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Sahara op 10-05-2020 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:25:
[...]

Ik denk dat de whale de aanzet geeft, omdat hij market verkoopt - hij neemt dan in 1 klap het halve orderboek mee naar beneden toe. Niet vergeten als je als whale veel btc hebt kan je niet zomaar ff je bijv 500 of 1000 of nog meer btc aan de verkoop kant in het orderboek kan zetten, noway dat die dan in een al min-dagje worden opgekocht. Dus door market te verkopen krijgt de whale een gemiddelde verkoopprijs.

Wat ook een mogelijkheid kan zijn dat een whale verkoopt en er dan enorme hoeveelheid stop losses eronder worden getriggered, die de whale dan in vorm van nieuwe liquiditeit gebruikt om op de bodem bijv vanaf 8100 - zeg 8300 alles weer op te kopen.

Maar de halving moet nog komen, dus de miners hebben nog niet verkocht, die komen nog, misschien dat er nog meer whales zijn die voor de halving gaan verkopen. Als de halving van LTC een valide voorbeeld is in deze context dan kan BTC nog wel terug naar 3k in de komende tijd.
Ik zie een whale echt geen market sell doen, risico is veelte hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:38:
[...]

Welk risico?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:38:
[...]

Hoe komt een whale volgens jou dan van zijn btc af? Stel je bent whale en je ziet dat er bijv vanaf 9650 tot 9200 totaal iets van 1000 btc buy orders in het orderboek liggen, dan zet je als whale je sell order voor onder 9200 in het orderboek en neem je in één keer alles mee tussen 9650 en 9200. Jij bent er uit en zit in USDT en btc die pleurt verder naar beneden. Of je doet een market sell en je laatste fill is op 9200, zelfde resultaat.

Ik denk dat een whale niet zeurt over een verschil van bijv 450 dollar op de prijs van bitcoin met de enorme aantallen die zij bezitten, zij weten dat ze met zulke grote hoeveelheden btc ruime slippage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hij te ver doorschiet, stel je verkoopt 100btc als market order dan koop je het order boekje leeg maar je weet nooit wat er allemaal instaat hij zou zo maar naar de 3k kunnen doorschieten (als voorbeeld) waar je market order het meeste verkoopt.

is in het verleden al een keer gebeurt met ETH geloof ik, en op kraken zie je het regelmatig gebeuren, dat zijn die spikes die je op de kandels ziet

Als je met grotere aantallen speelt zijn market orders is het slechtste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:51:
[...]

Hoe komt een whale volgens jou dan van zijn btc af? Stel je bent whale en je ziet dat er bijv vanaf 9650 tot 9200 totaal iets van 1000 btc buy orders in het orderboek liggen, dan zet je als whale je sell order voor onder 9200 in het orderboek en neem je in één keer alles mee tussen 9650 en 9200. Jij bent er uit en zit in USDT en btc die pleurt verder naar beneden. Of je doet een market sell en je laatste fill is op 9200, zelfde resultaat.

Ik denk dat een whale niet zeurt over een verschil van bijv 450 dollar op de prijs van bitcoin met de enorme aantallen die zij bezitten, zij weten dat ze met zulke grote hoeveelheden btc ruime slippage hebben.
Orderboekjes zeggen niet zoveel, merendeel is fake of bots.
Ze komen ervan af door meerdere kleinere orders op verschillende exchanges te plaatsen

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 10-05-2020 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:51:
[...]

Hij te ver doorschiet, stel je verkoopt 100btc als market order dan koop je het order boekje leeg maar je weet nooit wat er allemaal instaat hij zou zo maar naar de 3k kunnen doorschieten (als voorbeeld) waar je market order het meeste verkoopt.

is in het verleden al een keer gebeurt met ETH geloof ik, en op kraken zie je het regelmatig gebeuren, dat zijn die spikes die je op de kandels ziet

Als je met grotere aantallen speelt zijn market orders is het slechtste wat je kan doen.
Ik herinner wat je eerder schreef over DASHUSD op Kraken, maar als je de grafiek van Dash bekijkt zitten er veel gaps tussen, als je idd daar market sellt dan heb je idd kans om op 1 dollar uit te komen met je laatste sell.

Maar BTC is toch meer liquide dan DASH. Denk dat de kans op een flash crash op BTC niet zo dik aanwezig is, of je moet in één klap 10.000 tot 20.000 BTC dumpen, ja dan kan BTC heel ver doorschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:51:
[...]

Maar wie kan ik dan de schuld geven van mijn virtuele verlies?

Kan toch moeilijk zelf verantwoording nemen... Dus hier is het nog steeds gewoon een markdumpende whale.

Lekker puh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:00:
[...]

Maar wie kan ik dan de schuld geven van mijn virtuele verlies?

Kan toch moeilijk zelf verantwoording nemen... Dus hier is het nog steeds gewoon een markdumpende whale.

Lekker puh.
Bitmex en de rabo ;)

En de panic sellers met hun stop-loss ordertjes, misschien een tip, stel er ook af en toe 1 in :+

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 10-05-2020 09:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sahara
Mooie samenvatting weer vanuit /r/cryptocurrency:

“Everyone who was here since 2018 knows crypto operates on a "buy the hype sell the release" kinda thing. And despite most of you knowing this is the case, I bet 99% of you still won't sell just before the halving because you're convinced this time it's different... and the price will drop, you'll bitch and moan and wait another 4 years before the next halving and make the same mistake over and over.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
MOON? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
weet ik het 2022? of ergens daar tussenin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Goat
Market exhaustion, blow off top, noem het wat je wil, gewoon een heleboel stoplosses die achter elkaar getriggerd worden. De hele wereld was long, en die duwen allemaal hun stoploss steeds verder omhoog, hoe hoger hoe verder, die emmer loopt een keer over, en dan krijg je dat het als een kaartenhuis in elkaar stort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
En Bitcoin zit weer onder de triangle. Kan natuurlijk alle kanten op, over 3 uur kan alles er heel anders uitzien, maar grote kans dat we nu nog meer rood gaan zien. Ik koop echter wel bij met de 50% waarmee ik was uitgestapt, ik ga er gewoon voor. Er zal vandaag nog wel veel gebeuren, de weekly candle sluit vanavond. Als die eronder blijft, dan zet ik mijn bearish petje weer op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jra_S12LaooEA0Xauks2HbTkszg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zK65gQzVIDC1sls3uAavTJsh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 10-05-2020 09:26 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xceFOfIQzKIPlDJEqaV02nvHXPo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vOYJg99E1DZ0cuNVqqiJc2zt.png?f=fotoalbum_large
Worden hier ook awards uitgereikt voor de slechtste trades? Deze dump maakt het extra pijnlijk ;w
@Verwijderd Is er nog plaats in jouw 'Buy high Sell low' clubje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:19

raq

Tominatie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:20:
Kent iemand het pareltje DeepBain Chain nog? Lees net dat die een lekkere exit scam hebben gepompt. Heb daar in het verleden nog wel eens een ritje op gemaakt in mijn ruige shitcoin jaren.
Ik vooral ritjes omlaag, de deep deep afgrond in. Dit is wel in 1x goed gemaakt toen iemand het hele orderboek opkocht en ik DBC multymiljonair werd voor weinig, dat was wel aardig van ze.

De shitshow heb ik daar een beetje gevolgd sinds eind vorig jaar, leek mij meer op een op slecht geleid en totaal doodgebloed project i.p.v. een keiharde exit-scam.
Ergens 2019 hebben ze nog een 'investeringsronde' gehouden voor de aanschaf van ai machines, die allang live moesten zijn in december, samen met een soort staking rewards systeem.
Die ai machines kwamen niet, staking systeem werkt niet, mainnet kwam eerder al niet, ai machines kwamen wel -> corona, helaas toch niet, twitter gehackt, en nu een paar leuke berichten op hun medium.
Op het moment dat een Engelstalige communitymanager werd ontslagen kwam alle shit voorbij op telegram, ook bleek dat er nog één persoon werkzaam was bij DBC, ene Feng. Die was directeur, marketingmanager, leaddeveloper en communitymanager tegelijk.

Bijzonder wereldje dit.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@wdbtje Misschien is het een goede tactiek voor jou en @Verwijderd om in plaats van op zo'n moment bij te kopen een short te openen :) Grote kans dat het je wat op gaat leveren, al is dit natuurlijk een reteslecht advies en moet je mij hier vooral niet in volgen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:20:
En Bitcoin zit weer onder de triangle. Kan natuurlijk alle kanten op, over 3 uur kan alles er heel anders uitzien, maar grote kans dat we nu nog meer rood gaan zien. Ik koop echter wel bij met de 50% waarmee ik was uitgestapt, ik ga er gewoon voor. Er zal vandaag nog wel veel gebeuren, de weekly candle sluit vanavond. Als die eronder blijft, dan zet ik mijn bearish petje weer op.
[Afbeelding]
Zou het niet kunnen dat we juist nog een pump krijgen omdat de halving zo dichtbij is? En dat daarna de boel weer omlaag gaat? Deze dump had ik eerlijk gezegd niet aan zien komen en had ik pas na de halving verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:15
Taro schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:47:
@wdbtje Misschien is het een goede tactiek voor jou en @Verwijderd om in plaats van op zo'n moment bij te kopen een short te openen :) Grote kans dat het je wat op gaat leveren, al is dit natuurlijk een reteslecht advies en moet je mij hier vooral niet in volgen.
Indien dit geen all-in was had ik graag een short geopend op dat moment :X Had wat funds naar de exchange gestuurd maar deze kwamen een dag te laat aan om liquidatie te voorkomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Ben weer ingestapt.. verwacht dat we zo weer boven de 9k zitten

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Azer schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:48:
[...]

Zou het niet kunnen dat we juist nog een pump krijgen omdat de halving zo dichtbij is? En dat daarna de boel weer omlaag gaat? Deze dump had ik eerlijk gezegd niet aan zien komen en had ik pas na de halving verwacht...
Natuurlijk kan dat, maar je kunt er maar beter geen rekening mee houden. De gevolgen van de halving worden pas zichtbaar als iedereen evenveel blijft investeren als voorheen, maar er aan de andere kant 900 Bitcoins per dag minder op de markt komen. Voordat dat zichtbare effecten op de prijs heeft zijn we wel even verder. De halving is dus nu meer een gebeuren waar veel traders hoop op vestigen, maar zoals hier al vaker is genoemd: Buy the rumour, sell the news. Vaak kan je het beste verkopen voordat het event zelf plaatsvindt. En die trend zie je ook steeds eerder plaatsvinden, omdat iedereen de eerste wil zijn die voordat het event plaatsvindt verkoopt ipv de laatste.

Wel is het zo dat de Bitcoin halving op de langere termijn tot nu toe altijd een gunstig resultaat op de Bitcoin koers heeft gehad.

Ik focus zelf niet zozeer op de halving, maar op de combinatie van de grote triangle icm de halving, het eindpunt valt namelijk samen. En dat zegt niet dat er een positieve uitbraak zal komen, maar dat er tussen nu en eind volgende week grote moves zichtbaar zullen zijn dat weet ik wel nagenoeg zeker. Het kan dus erg handig zijn om voor beide situaties een scenario klaar te hebben staan. Naar beneden is er enorm veel ruimte (5800 USDT of zelfs lager), maar naar boven ook (10k of hoger).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:54
Pelox schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:08:
Ben weer ingestapt.. verwacht dat we zo weer boven de 9k zitten
Dat verwacht ik eigenlijk ook. Maar hou er wel rekening mee dat t morgen nog n keer flink kan dalen.

Dat levert dan n rode weekly op en kunnen we er weer 8 groene achter plakken oOo

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

wdbtje schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:40:
[Afbeelding]
Worden hier ook awards uitgereikt voor de slechtste trades? Deze dump maakt het extra pijnlijk ;w
@Verwijderd Is er nog plaats in jouw 'Buy high Sell low' clubje?
Ja hoor, altijd plaats voor nog een verloren ziel.

Vanavond behandelen we het thema 'Bitconnect; EeN SoLiDe InVeStErIng?'
Taro schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:47:
Sorry maar shorten of longen ga ik niet aan beginnen zolang er nog Corona maatregelen zijn.

Ik wil wanneer ik daar aan begin graag de week daarop meteen een meeting bij de Brijder kunnen bijwonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
shovelhead1340 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:25:
[...]

Dat verwacht ik eigenlijk ook. Maar hou er wel rekening mee dat t morgen nog n keer flink kan dalen.

Dat levert dan n rode weekly op en kunnen we er weer 8 groene achter plakken oOo
Ja ik hou altijd rekening met een dikke rode kaars, maar ben tevreden met mijn kleine winst in btc en eth die ik eergisteren verkocht had. Ik ben en blijf toch van de hodl. En dan moet je gewoon door diepe dalen heen, we zijn het inmiddels gewend he :P

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Was dit de laatste dropoff voordat we definitief door de bearish lijn van 10.500 gaan schieten?

Ik heb vannacht goed kunnen verkopen, maar besloten om toch maar weer in te stappen met hetzelfde bedrag. The FOMO is strong over here.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Door de pump van NEO toch weer 8% van mijn portfolio kunnen vergroten met mijn favoriete muntje _/-\o_

De dood of de gladiolen! :+

[ Voor 26% gewijzigd door D-Ed op 10-05-2020 11:13 . Reden: Rare zin :) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
Zat ik toch aardig in de buurt met 6 á 8k, net niet gehaald _O-

Heb vannacht wat BCash gekocht die ik hopelijk ff snel kan verkopen met 10% vandaag of morgen. Verder blijf ik nog wel even in FIAT zitten, gok op meer mensen die verkopen rond de halving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
The_Goat schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 23:05:
[...]

Mission accomplished, lets go down
Lol, zelfde trucje nog een keer zou wel heel voorspelbaar zijn toch

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/DEP1yzvv/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik verwacht en hoop een retest van 7.8K te zien. Tot die tijd maar van de zijlijn kijken hoe de halving verloopt bij bitcoin. Tether weer met 100 mil erbij vandaag dus een pump zou ook zomaar kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
The_Goat schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:28:
[...]

[Afbeelding]
Mooi, ik wil meer inkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:03

Woohooo

Smilie, James Smilie

The_Goat schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:28:
[...]

[Afbeelding]
Voorspelbaar als in trucje naar beneden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y9D5c3SQA4J_M3btda-hZTP1Av4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/097BOfKtf7eCcKjhlkMLzkvP.jpg?f=fotoalbum_large
Speciaal voor @Verwijderd om ook eens wat winst de gaan halen :9 ;) >:) ;
De pijl was het tijdstip van de vorige halving. Alles is bijna tot op de dag identiek tot nu toe. Ook de drop van vannacht tot op het uur bijna identiek.

Lang verhaal kort;
Based upon history gaan we nu tot de halving zelf langzaam ophoog om op de dag zelf een 2e flinke drop te gaan krijgen. Dus nu inkopen is nog prima tot morgenmiddag en dan verkopen. Dan de bodem weer kopen en na een halve maand de boel weer verkopen om een halve maand later de mega drop af te wachten om weer in te kopen en dan gaan met die raket.

Zo ga ik het doen.
En stt niet verder vertellen he! :P

S6!

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 10-05-2020 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:41:
[Afbeelding]
De pijl was het tijdstip van de vorige halving. Alles is bijna tot op de dag identiek tot nu toe. Ook de drop van vannacht tot op het uur bijna identiek.

Lang verhaal kort;
Based upon history gaan we nu tot de halving zelf langzaam ophoog om op de dag zelf een 2e flinke drop te gaan krijgen. Dus nu inkopen is nog prima tot morgenmiddag en dan verkopen. Dan de bodem weer kopen en na een halve maand de boel weer verkopen om een halve maand later de mega drop af te wachten om weer in te kopen en dan gaan met die raket.

Zo ga ik het doen.

S6!
Euhm .Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
En zeker niet met crypto ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:10
Thommie.nl schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:41:
[Afbeelding]

Lang verhaal kort;

Zo ga ik het doen.

S6!
Je weet dat die "mega drop" kwam door de hack op Bitfinex waarna er heel veel BTC op de markt is gedumpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel leuk dat ZIL weer eens wat doet. Toch nog steeds een muntje waar ik wel wat in zie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G39SYt9eE8iO9c1Zx3kt6xhhNSs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lW1EprnW78YOZHQKF1JOcNuM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Woohooo schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:30:
[...]

Voorspelbaar als in trucje naar beneden?
Fake-out naar beneden, high leverage break-out traders liquideren en dan weer down. Geeft voor daytraders perfect enty point

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Mooi he, crypto
het gaat totaal niet meer om usercase nu............

gewoon het angelen van doekoe.....

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Goat
sourcecode schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:06:
Mooi he, crypto

De tijd dat ik geloofde dat Justin Sun de wereld ging verbeteren is Idd wel voorbij 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooi he, crypto

Usecases zijn zo 2018/2019 en als er echte usecases waren dan zijn ze er al lang geweest, crypto bestaat al een tijdje en als je op deadcoins kijkt zie je daar ook van die projecten zoals een VET heeft bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Klopt dan maar mee gaan op de flow dat we in 2022 op 80K staan :) en waarom nou er zijn er maar 17 miljoen.....

of we staan op 0. maar dat gat niet gebeuren zei CZ

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:14:
Klopt dan maar mee gaan op de flow dat we in 2022 op 80K staan :) en waarom nou er zijn er maar 17 miljoen.....

of we staan op 0. maar dat gat niet gebeuren zei CZ
Omdat er nog 5430 andere echte shitcoins in omloop zijn, neem een XRP bijvoorbeeld met een MC van bijna 9 miljard of ETH 20 miljard 8)7 :?
Gaat nergens over, ik vermoed dat er een moment zal komen dat het bubbeltje echt barst.
Laat er +/-10 over blijven dan kunnen we nog wel op 80k staan, voor die tijd kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Deze jongen zit USDT. Ik gok op 7700, van 5000-7700 was een rustig stabiele lineaire stijging, daarna werd het iets te gek en wild.
Richh schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:37:
Bij Bitonic geven ze nog 8300 euro voor je bitcoin.
https://cryptoprijzen.com...coin-prijzen-vergelijken/

Kan je live vergelijken :) Leuk om altijd te zien dat platformen vrijwel dezelfde marge rekenen aan aankoop als verkoop kant, waarbij bitvavo altijd tot de top3 goedkoopste behoort. Happycoins is bijna associaal geprijsd 8)

[ Voor 69% gewijzigd door Malarky op 10-05-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:20:

Kan je live vergelijken :) Leuk om altijd te zien dat platformen vrijwel dezelfde marge rekenen aan aankoop als verkoop kant, waarbij bitvavo altijd tot de top3 goedkoopste behoort. Happycoins is bijna associaal geprijsd 8)
Die bitavo is een tovenaar met prijzen, pas als je echt verkoopt kom je erachter dat het eigenlijk nooit klopt, een aantal maanden terug was het nog zo, misschien zijn ze nu beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Malarky schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:20:
Deze jongen zit USDT. Ik gok op 7700, van 5000-7700 was een rustig stabiele lineaire stijging, daarna werd het iets te gek en wild.

[...]

https://cryptoprijzen.com...coin-prijzen-vergelijken/

Yep, zo vond ik die prijs ook. Met dat soort crashes van >10% in 10 minuten kan je prima je BTC verkopen voor de 'oude' prijs (minus een dikke marge) (want het duurt even voor de verkoopprijs op deze 'kleinere' exchanges daalt) en een tijdje later kopen voor de nieuwe prijs (plus dikke marge). En houd je dus nog geld over.

Nul risico als je snel genoeg reageert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mooi he, crypto

Hoezo? De use case van BTC is store of value door de gegeven schaarste, om te hedgen tegen inflatie van wereldmunten. Money printer go brrr.

Het is nu tijd om zoveel mogelijk van het schaarse goed te bemachtigen voor moon en lambo's.

Shitcoins zijn nutteloos en een speelbal van aandelenhandelaren, dat weten we al jaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
Richh schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:49:
[...]

Yep, zo vond ik die prijs ook. Met dat soort crashes van >10% in 10 minuten kan je prima je BTC verkopen voor de 'oude' prijs (minus een dikke marge) (want het duurt even voor de verkoopprijs op deze 'kleinere' exchanges daalt) en een tijdje later kopen voor de nieuwe prijs (plus dikke marge). En houd je dus nog geld over.

Nul risico als je snel genoeg reageert :P
Ik moet wel bekennen dat deze crashes inconveniently telkens gebeurden wanneer het hier alweer diep in de nacht was, vannacht, en ook toen BTC op 4400 balanceerde en pas tegen 0200 ofzo doordipte naar die ca. 3800 op 12 maart. Het is amper te doen om hier snel genoeg op te reageren..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Sahara schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:57:
[...]

Ik moet wel bekennen dat deze crashes inconveniently telkens gebeurden wanneer het hier alweer diep in de nacht was, vannacht, en ook toen BTC op 4400 balanceerde en pas tegen 0200 ofzo doordipte naar die ca. 3800 op 12 maart. Het is amper te doen om hier snel genoeg op te reageren..
Dit komt omdat de daily close van 1 naar 2 uur 's nachts gegaan is vanwege zomertijd en de UTC tijd 'die BTC hanteert'.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Liberteh schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:00:
[...]

Dit komt omdat de daily close van 1 naar 2 uur 's nachts gegaan is vanwege zomertijd en de UTC tijd 'die BTC hanteert'.
Yup, daar heb je gelijk in. Daily close om 01:00 uur NL tijd ging nog wel, maar 02:00 uur is vaak te gortig om op te wachten. Wekker gaat constant op dezelfde tijd.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Ander topic: het verbaast mij telkens weer waarom er op bijvoorbeeld zulke dagen van die massive buys zijn van ONG of GAS, de koers wordt tijdelijk enorm omhoog gepompt, om 99,9% van de keren weer na een tijdje (soms binnen een paar uur) terug te dippen naar de koers voor de pump. Ik vraag mij echt af, waarom traders persé lid willen worden van @Verwijderd's "I bought the top" clubje :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat vinden jullie van de weekly SAT van xrp ?
is wel erg laag nu toch ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

sourcecode schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:30:
Kan nog veel lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:09:
Ander topic: het verbaast mij telkens weer waarom er op bijvoorbeeld zulke dagen van die massive buys zijn van ONG of GAS, de koers wordt tijdelijk enorm omhoog gepompt, om 99,9% van de keren weer na een tijdje (soms binnen een paar uur) terug te dippen naar de koers voor de pump. Ik vraag mij echt af, waarom traders persé lid willen worden van @Verwijderd's "I bought the top" clubje :+.
Wat ik verwacht: Ik heb vandaag ook mijn ONG en GAS weer ontvangen en direct op de verkoopknop gedrukt. Als je nou eerst een coin pumped, anderen in laat stappen die verder pumpen, dan verkoop je op het hoogste punt je nieuw aangekochte dividend + het ontvangen dividend. Daardoor heb je een mooie extra marge.

Overigens op 8660 100% naar fiat gegaan. Mijn aankoop vanochtend heeft dus een verlies van +-100 USD per Bitcoin opgeleverd, nog even los van de 50% positie die ik nog had. Gelukkig had ik de afgelopen weken een prima marge die daar ruim boven zit, maar alsnog klote, en door...

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 10-05-2020 18:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Live kraken block halving party, 5 uur lang, verschillende speakers, in Virtual Reality.

Net o.a. Charlie Lee aan het woord. Nu even pauze tot volgende blok.

https://account.altvr.com/events/1466110177257193941

Als je geen VR headset hebt, kan je hier een livestream kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Sando op 10-05-2020 19:01 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

so de panicsellers eruit en nu weer up............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sourcecode schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:02:
Je bedoelt: Ik zit er nog in en hoop dat de koers weer omhoog gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik ga maar eens mijn fiat verkopen voor fiat, zie dat ik er nog 1.2 btc voor kan vangen in usdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 10-05-2020 19:09 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

sourcecode schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:02:
Voor de 2e keer de 8200 regionen getest en ziet er nog steeds even beroerd uit als net. Volgende keer is het raak en doorheen, mark my words :P
sourcecode schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:30:
XRP is toch eigenlijk al vanaf 2017 ellende. Ja, september 2018 was een leuk herstel, maar daarmee maakte die ook maar een half jaar koersverlies even goed. Zelfde in september 2019, er werd heel kortstondig een half jaar verlies goed gemaakt en vandaar weer down-down-down.

Historisch gezien ziet het aandeel KLM er nog beter uit dan XRP/BTC :>

Persoonlijk zit ik liever in coins met een uitstekend track record tegenover BTC op de jarentermijn. Bijvoorbeeld MANA of REP/ETH (wegens extreme stabiliteit tegenover ETH). SNX, altijd maar pump en dumps jaar in jaar uit, dat is ook leuk ritjes rijden.

En STEEM en ZIL lijken nu ook aardig uitgebodemd al een jaar. Maar ik zoek zeker nog coins als MANA of REP. Iemand tips?

[ Voor 64% gewijzigd door Malarky op 10-05-2020 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zie nu pas dat je ook EUR pairs hebt op Binance. En die zijn er ook al eventjes. Ik leef echt onder een steen blijkbaar.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Zo... de verwachtte crash is er... nog een paar daagjes denk ik... en dan na de halving weer ff stevig omhoog, dan een corerctie rond de 12K naar 10K en daarna is het knallen naar de 40K+

#markmywords

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat zal mij verbazen. Het feit dat deze daling zo snel en fors is gegaan maakt mij juist bearish. Als ik eerlijk ben ziet Bitcoin er nu ook gewoon weer uit alsof het zich opmaakt voor de volgende rode candle. De halving is niet iets magisch en effecten zal je pas zien na een langere tijd.

Ook zal het 1 en ander afhangen van de beurzen morgen. Al met al weer interessante tijden en ik blijf lekker in fiat tot ik wat meer vertrouwen heb in een positieve koersontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:34:
Dat zal mij verbazen. Het feit dat deze daling zo snel en fors is gegaan maakt mij juist bearish. Als ik eerlijk ben ziet Bitcoin er nu ook gewoon weer uit alsof het zich opmaakt voor de volgende rode candle. De halving is niet iets magisch en effecten zal je pas zien na een langere tijd.

Ook zal het 1 en ander afhangen van de beurzen morgen. Al met al weer interessante tijden en ik blijf lekker in fiat tot ik wat meer vertrouwen heb in een positieve koersontwikkeling.
Geloof ik niet.
Het doet nu precies wat er verwacht wordt.
Bullish korte periode voor de halving, dan verkopen al die whales snel hun coins om nog ff te cashen.
Dan crasht de boel...en dan de halving.. beetje chaos.... miners die moeten stoppen etc etc.. nog iets meer daling... en dan begint iedereen weer laag in te kopen en trekt het weer aan... miners erbij... en bam... 40K+ na 8-12 maanden.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Pagina: 1 ... 11 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!