Hoe meer denken dat het doet wat er van wordt verwacht, hoe groter de kans dat het tegenovergestelde gebeurt.Riesj74 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:56:
[...]
Geloof ik niet.
Het doet nu precies wat er verwacht wordt.
Bullish korte periode voor de halving, dan verkopen al die whales snel hun coins om nog ff te cashen.
Dan crasht de boel...en dan de halving.. beetje chaos.... miners die moeten stoppen etc etc.. nog iets meer daling... en dan begint iedereen weer laag in te kopen en trekt het weer aan... miners erbij... en bam... 40K+ na 8-12 maanden.
Hoe dat zo?.... heb ik magische krachten?Slux schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:05:
[...]
Hoe meer denken dat het doet wat er van wordt verwacht, hoe groter de kans dat het tegenovergestelde gebeurt.
Ik wist niet dat kansberekening afhankelijk was van wilskracht en doomdenken enzo
awesome
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
40K+? op welk termijnRiesj74 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:56:
[...]
Geloof ik niet.
Bullish korte periode voor de halving, dan verkopen al die whales snel hun coins om nog ff te cashen.
Dan crasht de boel...en dan de halving.. beetje chaos.... miners die moeten stoppen etc etc.. nog iets meer daling... en dan begint iedereen weer laag in te kopen en trekt het weer aan... miners erbij... en bam... 40K+ na 8-12 maanden.
Verwijderd
Gaybears.
Ik hodl lekker stug door. Kop in het zand, werkt perfect. Oké je verdient er geen ruk mee, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik wil gewoon wat anders dan alleen euro's. Goud is te duur voor een simpele ziel dezer dagen dus ik koop wel dat digitale pauper goud.
Door het zwaar in de min hodlen heb ik nu ff tijd om op een stuk nougat te kauwen terwijl ik hersenloos op YouTube kijk hoe iemand een toetsenbord van 25 jaar oud restaureert voor zijn authentieke windows 95 pc.
What a time to be alive.
Maak me maar wakker om en nabij de 15k.
Ik hodl lekker stug door. Kop in het zand, werkt perfect. Oké je verdient er geen ruk mee, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik wil gewoon wat anders dan alleen euro's. Goud is te duur voor een simpele ziel dezer dagen dus ik koop wel dat digitale pauper goud.
Door het zwaar in de min hodlen heb ik nu ff tijd om op een stuk nougat te kauwen terwijl ik hersenloos op YouTube kijk hoe iemand een toetsenbord van 25 jaar oud restaureert voor zijn authentieke windows 95 pc.
What a time to be alive.
Mooi leven!Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:43:
Gaybears.
What a time to be alive.
Riesj74 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:56:
[...]
Geloof ik niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geen idee of je die hebt maar als ze wel hebt dan wil ik je magische krachten wel inhuren, ik heb nog wel wat klusjes liggen die wat magie kunnen gebruikenRiesj74 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:07:
[...]
Hoe dat zo?.... heb ik magische krachten?![]()
Ik wist niet dat kansberekening afhankelijk was van wilskracht en doomdenken enzo
awesome
Je ziet nu een beetje dat veel mensen allemaal hetzelfde verwachten, mijn ervaring is dat het dan regelmatig het tegenovergestelde doet
Het is ook inderdaad geen exacte science, maar de mensen die de 40-100K voorspellen hebben de afgelopen tijd ook goed gehad. Dus ik zie nog geen reden om daar tegenin tegaanSlux schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:55:
[...]
Geen idee of je die hebt maar als ze wel hebt dan wil ik je magische krachten wel inhuren, ik heb nog wel wat klusjes liggen die wat magie kunnen gebruiken![]()
Je ziet nu een beetje dat veel mensen allemaal hetzelfde verwachten, mijn ervaring is dat het dan regelmatig het tegenovergestelde doet
Ik heb ook goed op de juiste momenten kunnen verkopen en inkopen (thnx Bitvavo) en heb vanmiddag weer op vrijwel het laagste punt ingekocht (men gaf aan dat net onder de 8000 de stijging weer ff zou inzetten en dan na de halving, na een maandje zijwaards, weer even kan crashen).
Ik volg die trend gewoon... ik bedoel.. WAT kan er nou mis gaan??
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Altijd kut als je btc in 3 minuten op je short target af ziet stormen

Edit: zie dat entry niet klopt, 8774
[ Voor 12% gewijzigd door The_Goat op 10-05-2020 22:12 ]
Is het geen tijd dat het "bekende" weekend gaatje gevuld dient te worden?
Eerst het gaatje laten ontstaan in het weekend, dan dichten in de week ernaRaptorXS schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:13:
Is het geen tijd dat het "bekende" weekend gaatje gevuld dient te worden?
Nee bij zo'n beetje 311.1500K zit je goedMr_Ripple schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:16:
3500 k gaatje
Even een uurtje niet opgelet.. Ben ik weer te laat met kopen of gaan we nog een keertje zakken?
Zero.
Te laat maatje. Hij is op weg naar 10K and beyond!Pelox schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:33:
Even een uurtje niet opgelet.. Ben ik weer te laat met kopen of gaan we nog een keertje zakken?

ik zit ook nog geduldig in fiat. Hodl!!!!!
Ligt eraan, er zit nog aardig wat support rond de 8k positie. Als hij daar door heen gaat wie weet 9k en dan de sky. Maar als de bears komen..Pelox schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:33:
Het blijft op zo'n moment lastig om toch te gaan slapen en je positie open te laten staan...
Beetje geklooi in de groene ruimte zal er nog wel komen toch
*Heb z’n eerste livestream zitten kijken zelfsThe_Goat schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:10:
[...]
De tijd dat ik geloofde dat Justin Sun de wereld ging verbeteren is Idd wel voorbij 😅
Volgens analisten ligt de kostprijs van 1 BTC na de HALVING minimaal op 12.000 dollar
Dus na een tijdje gaat (moet) Bitcoin zeker stijgen, toch??
Of anders is het echt over en uit voor Bitcoin.
Heb je daar de bron van? Dat namelijk super interessant, dat zou me nu instant motiveren te gaan kopen.mengenli schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:09:
Volgens analisten ligt de kostprijs van 1 BTC na de HALVING minimaal op 12.000 dollar
Mwha, het grootste gedeelte van de kostprijs van het minen van de BTC wordt bepaald door de elek.kosten.mengenli schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:09:
Circa 90%.
China en de Oekraine bieden de stroomkosten aan tegen bodemprijzen om de energie centrales in de lucht
te houden.
[ Voor 1% gewijzigd door RaptorXS op 10-05-2020 23:25 . Reden: typo ]
Nee dat klopt niet.mengenli schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:09:
Nee dat moet niet. Nee dat betekent niet 'game over'.
thnks!The Redman schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:46:
[...]
Nee dat klopt niet.
Nee dat moet niet. Nee dat betekent niet 'game over'.
De 15 min 99MA is geweldig. Support sinds 00:00 op de 6e op 8.9k op Binance. Weerstand geworden op 00:45 op de 9e. Sindsdien tig keer als weerstand getest en eerst tig keer als support. Nu zitten we de laatste uren er weer tegenaan te tikken. Prachtig om op die 15 min timeframe de laatste dagen die MA te zien.
Spanning en sensatie! Morgenavond maar een pilsje op drinken.RaptorXS schreef op maandag 11 mei 2020 @ 00:20:
Binnen 1 dag nu, de Bitcoin halving:
https://coinmarketcap.com/halving/bitcoin/
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gezien de laatste halving en de BTC koers sinds die tijd, zekers!Richh schreef op maandag 11 mei 2020 @ 00:24:
[...]
Spanning en sensatie! Morgenavond maar een pilsje op drinken.
mooi gevecht man! Bulls strijden voor een groene weekly close.
edit: Bitcoin is deze week rood gesloten na 7 groene weken. Heb weleens alle candlesticks doorgenomen en deze weekly is duidelijk een spinning top (een neutrale candle), maar in een stijgende trend geeft dat zwakte bij de bulls aan. Ben benieuwd hoe het deze week verloopt met morgen de halving, op de korte termijn durf ik geen voorspelling te wagen.
Ik vind dit altijd zulke rare analogieën.Tominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 01:53:
mooi gevecht man! Bulls strijden voor een groene weekly close.
Er zitten niet mensen aan hun buro nog wat orders in het boek te gooien om maar precies voor de close de weekly candle een bepaalde kant op te krijgen. Zo wordt dit spelletje niet gespeeld.
Het is eerder omgekeerd, mensen hebben 1000en verschillende strategieën, deze worden allemaal tegelijkertijd uitgevoerd, soms handmatig, de meeste automatisch. Die strategieën willen verschillende dingen en afhankelijk van hoeveel en met welk volume die strategieën een bepaalde kant op willen, bepaald waar de candles gesloten worden.
Maar er is geen strategie die wil dat een weekly candle groen wordt afgesloten en zodra dat bereikt is, dat hij stopt. Dat is zinloos.
[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 11-05-2020 09:52 ]
Verwijderd
Candles. Raar woord eigenlijk, zeg het maar eens 10x achter elkaar, heel snel.
Kendels kendels kendels haha.
Tja.
Kendels kendels kendels haha.
Tja.
Ik twijfel om even uit btc te stappen ivm de halving. Wat doen jullie? Hij blijft maar zakken.
Ik HODL, heb rond 5500 euro ingekocht dus vind het wel prima. Misschien dat ik bijkoop in een verdere dip.Animal schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:05:
Ik twijfel om even uit btc te stappen ivm de halving. Wat doen jullie? Hij blijft maar zakken.
Hangt allemaal van je strategie afAnimal schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:05:
Goede timing voor een heroverweging...?Animal schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:05:
De halving is vannacht rond 2u toch ?
Blijven jullie ervoor wakker? of zie je het de volgende ochtend wel ?
Wat uiteindelijk nog het meest van invloed is op de koers, is het sentiment. Covid gaf een negatief sentiment, de aankomende halvening en de mogelijkheid tot het uitbreken uit de triangle gaf een positief sentiment. Mijns inziens heb je daar dan nog tussen een vorm van neutraal sentiment waarbij de TA leidend is en we vaak sideways gaan tussen dichtbij staande supports en resistances. Totdat er weer iets gebeurt of staat te gebeuren dat het sentiment omgooit.DaCoTa schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:50:
[...]
Ik vind dit altijd zulke rare analogieën.
Er zitten niet mensen aan hun buro nog wat orders in het boek te gooien om maar precies voor de close de weekly candle een bepaalde kant op te krijgen. Zo wordt dit spelletje niet gespeeld.
Het is eerder omgekeerd, mensen hebben 1000en verschillende strategieën, deze worden allemaal tegelijkertijd uitgevoerd, soms handmatig, de meeste automatisch. Die strategieën willen verschillende dingen en afhankelijk van hoeveel en met welk volume die strategieën een bepaalde kant op willen, bepaald waar de candles gesloten worden.
Maar er is geen strategie die wil dat een weekly candle groen wordt afgesloten en zodra dat bereikt is, dat hij stopt. Dat is zinloos.
Verwijderd
Hell no. Om 2 uur lig ik echt wel op 1 oor!C6DL schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:19:
De halving is vannacht rond 2u toch ?
Rekt of lambo zien we de volgende dag wel weer.
Ik denk dat we een flinke selloff gaan zien.
Alles anders dan dat, is mooi meegenomen.
Covid was geen negatief sentiment, covid was het liquide maken van middelen. In een crisis als deze: "cash is king".PHPResource schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:22:
[...]
Wat uiteindelijk nog het meest van invloed is op de koers, is het sentiment. Covid gaf een negatief sentiment, de aankomende halvening en de mogelijkheid tot het uitbreken uit de triangle gaf een positief sentiment. Mijns inziens heb je daar dan nog tussen een vorm van neutraal sentiment waarbij de TA leidend is en we vaak sideways gaan tussen dichtbij staande supports en resistances. Totdat er weer iets gebeurt of staat te gebeuren dat het sentiment omgooit.
Ervan uitgaande dat het dal nog niet is bereikt, die zal na de wave van faillisementen komen, blijft het een zeer onstabiele markt. Ik blijf dus nog even lekker in fiat zitten.
Zojuist 33% van mn BTC omgezet in fiat.
Mocht het morgen een stuk lager staan koop ik met die 1000 in het dal terug en vergroot ik het aantal BTC. Gaat het omhoog, pak ik met die 67% de winst mee (BTC aandeel wordt dan helaas wat minder er van uitgaande dat ik met die 33% de boot niet wil missen
)
We gaan t zien!
Mocht het morgen een stuk lager staan koop ik met die 1000 in het dal terug en vergroot ik het aantal BTC. Gaat het omhoog, pak ik met die 67% de winst mee (BTC aandeel wordt dan helaas wat minder er van uitgaande dat ik met die 33% de boot niet wil missen
We gaan t zien!
[ Voor 21% gewijzigd door technoaddict op 11-05-2020 12:42 ]
ik heb er geen verstand van, maar ik lees weer van alles.. zoals altijd blijf ik weer zitten waar ik zit.. Zal wederom de verkeerde keuze zijn, of niet. Het zou toch een keertje goed moeten komen toch? Ik zeg Kop! Voor augustus nieuwe ATH!
Zero.
Van BTC.com:Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:27:
[...]
Hell no. Om 2 uur lig ik echt wel op 1 oor!
Rekt of lambo zien we de volgende dag wel weer.
Ik denk dat we een flinke selloff gaan zien.
Alles anders dan dat, is mooi meegenomen.
Block Reward Halving
Time 2020-05-11 19:01
Blocks Left 52
Het lijkt er op dat we de weekend gap gaan vullen?
Verwijderd
19:01... Misschien ben ik dan nog wakker.gjtokkel schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:48:
[...]
Van BTC.com:
Block Reward Halving
Time 2020-05-11 19:01
Blocks Left 52
Even vragen aan m'n vrouw of ik mag kijken.
19:01 NL tijd ?Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:52:
[...]
19:01... Misschien ben ik dan nog wakker.
Even vragen aan m'n vrouw of ik mag kijken.
Haha, maak van die drop naar 8100 even een Inverse Bart please
Hoe kom je aan 9185?The_Goat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:30:
Nice liquidation run, 9185 please
Stelen van Crypto kan ook weet ik uit ervaring, iets met een voedselbank en een stelende tweaker aka Mark en/of Ronald
Zero.
ik twijfel nog mega.... was net nog wel een mooie dip naar 7,9K euro.Tominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:42:
Ik ga capituleren. Bij het volgende dipje koop ik in. All in. 10k soon. Moet dat fucking dipje wel komen please.![]()
[Afbeelding]
@The_Goat loert voor deze entry denk. Flinke weerstand daarzo nu. @wdbtje
lekker dipje nu! ingekocht. Thank you whale
Zul je zien dat we nu naar de tering donderen, achja. 10K komt uiteindelijk toch wel.
Zul je zien dat we nu naar de tering donderen, achja. 10K komt uiteindelijk toch wel.
Neen neen, 20kTominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:47:

SPiET
Dit + dat daar ongeveer de 25x liquidaties zitten van de bodem shortersTominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:42:
Ik ga capituleren. Bij het volgende dipje koop ik in. All in. 10k soon. Moet dat fucking dipje wel komen please.![]()
[Afbeelding]
Entry gemist op 20 dollar ofzo, helaas
Verwijderd
Tominatie, welkom terug maat. Eindelijk. Ik vond het maar niets met jou aan de fiat kant. Lag niet aan jou hoor, maar aan de fiat.Tominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:47:
Even mooi wat bullpraat nu please. Lambomoon enzo.
10k soon.
ik vond het ook maar niks, happy2beback. Lambo soon! Nog 36 blocks tot de halving. In theorie dus nog precies 6 uur maar de miners zijn op de turbo.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:03:
[...]
Tominatie, welkom terug maat. Eindelijk. Ik vond het maar niets met jou aan de fiat kant. Lag niet aan jou hoor, maar aan de fiat.
Even mooi wat bullpraat nu please. Lambomoon enzo.
10k soon.

Dit niet alleen offtopic, maar ook tegen beleid.
[ Voor 76% gewijzigd door defiant op 11-05-2020 16:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Volgens blockfolio is de halving over 6u en 43 minuten .. dus rond 22:45
Volgens CMC over minder dan 5 uurC6DL schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:01:
Volgens blockfolio is de halving over 6u en 43 minuten .. dus rond 22:45
Edit: dus 2 uurtjes eerder. Gezien we nog 34 blokken moeten klopt dat denk ik wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 11-05-2020 16:06 ]
De halving is inmiddels geen novelty meer en men heeft het er al maanden over.
Waarom denken sommigen/velen dat de halving niet "priced in" is en dat de prijs omhoog zou gaan?
Waarom denken sommigen/velen dat de halving niet "priced in" is en dat de prijs omhoog zou gaan?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik kan met zekerheid zeggen dat de prijs niet hetzelfde blijftSando schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:21:
hey, binance introduceert zijn eigen leveraged tokens. Nog niet zolang geleden waren ze nog veel te risicovol en weet ik veel wat.
https://cointelegraph.com...tokens-after-removing-ftx
Ik hoop stiekem nog op een leuke crashEnderQ schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:28:
[...]
Ik kan met zekerheid zeggen dat de prijs niet hetzelfde blijft

Reken daar maar niet op. Het is meer uitzoeken welke ALTS het hardst mee zullen stijgen. Ik gok op HOT, ONT, BSV, BAT en vooral Digibyte. Dat ding is echt een knaller aan het worden.
Gaat de prijs naar beneden: HODL.EnderQ schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:28:
[...]
Ik kan met zekerheid zeggen dat de prijs niet hetzelfde blijft
Gaat de prijs omhoog: HODL
Life is simple.
Nee joh, lekker alle alts door het putje spoelen. Duw al het vermogen lekker in Bitcoin, pompen met die hap!Rechtzodiegaat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:39:
[...]
Reken daar maar niet op. Het is meer uitzoeken welke ALTS het hardst mee zullen stijgen. Ik gok op HOT, ONT, BSV, BAT en vooral Digibyte. Dat ding is echt een knaller aan het worden.
Haha sneaky bastards.Tominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:36:
hey, binance introduceert zijn eigen leveraged tokens. Nog niet zolang geleden waren ze nog veel te risicovol en weet ik veel wat.
In crypto kom je overal mee weg
Waarom zouden in dit geval niet (zoals normaal gesproken) al die leuke aaltjes nog weer harder met BTC meestijgen?Richh schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:41:
[...]
Nee joh, lekker alle alts door het putje spoelen. Duw al het vermogen lekker in Bitcoin, pompen met die hap!
Hoe meet je dat iets is ingeprijsd?Sando schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:21:
Stel: De prijs na de halving daalt met 10%, maar staat over 2 jaar 400% hoger dan tijdens de halving.
Uiteindelijk moet de prijs omhoog gaan, als het stock-to-flow-model waarheid zal blijken. Dus mag hopen dat de halving niet is ingeprijsd is op het moment.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je kan niet jarenlang blijven beweren dat het 'bijna' af is om van een hype te profiteren. Op een gegeven moment verliest men vertrouwen en maakt de markt een keuze.Rechtzodiegaat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:43:
[...]
Waarom zouden in dit geval niet (zoals normaal gesproken) al die leuke aaltjes nog weer harder met BTC meestijgen?
Maargoed, of we nu dat moment hebben bereikt, dat weet niemand. Denk ik eigenlijk zelf ook niet hoor
Omdat de volledige aandacht op het moment naar BTC gaat.Rechtzodiegaat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:43:
[...]
Waarom zouden in dit geval niet (zoals normaal gesproken) al die leuke aaltjes nog weer harder met BTC meestijgen?
Als BTC weer enigzins normaal doet, gaan er weer posities in alts genomen worden. Niet om fundamentals, maar vaak omdat het lucratiever is om mee te traden.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 11-05-2020 16:53 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
10.5K breken zou voor mij extreem bullish zijn, dan pak je ook gelijk de liquiditeit mee van short stops en kan je zomaar is gaan vliegen. Mja, das nu nog wel een behoorlijk eind weg.
Waar moeten we ons na de halving eigenlijk qua nieuws op het gebied van crypto/btc druk over maken?
Ik heb de afgelopen weken alle ALTS in mijn portfolio omgezet naar BTC. Momenteel dus voor 100% in BTC.
Zit te dubben voor straks wat ik zal doen. Gewoon in BTC blijven en afwachten. Ook al gaan we dippen. Uiteindelijk stijgen we heus wel weer.
Of in de komende uren, op een gunstig moment, 50% van portfolio omzetten naar fiat... En die achter de hand houden voor als we straks idd een goeie dip krijgen. Mochten we toch (flink) gaan stijgen. Dan heb ik die andere helft nog altijd om rendement te pakken.
Zit te dubben voor straks wat ik zal doen. Gewoon in BTC blijven en afwachten. Ook al gaan we dippen. Uiteindelijk stijgen we heus wel weer.
Of in de komende uren, op een gunstig moment, 50% van portfolio omzetten naar fiat... En die achter de hand houden voor als we straks idd een goeie dip krijgen. Mochten we toch (flink) gaan stijgen. Dan heb ik die andere helft nog altijd om rendement te pakken.
Hoe je tijdens de ultra moon op het juiste moment kan uitstappen.The_Goat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:06:
Waar moeten we ons na de halving eigenlijk qua nieuws op het gebied van crypto/btc druk over maken?
Zero.
Precies. De keuze om bij 80k te cashen of te wachten tot hij boven een ton komt. Lastig lastig.Pelox schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:11:
[...]
Hoe je tijdens de ultra moon op het juiste moment kan uitstappen.
Misschien weer met de neus op de feiten gedrukt worden? .. dat in de komende kwartalen veel bedrijven over de gehele wereld zware verliezen gaan rapporteren en dat dan de SP500 waar BTC een stevige correlatie mee heeft, wellicht wel verder onderuit gaat. Het is alsof crypto in een fictie realiteit verkeert, het is niet zo dat de Dow Jones Index inmiddels weer op of nabij de top van 12 februari staat, terwijl BTC wel bijna weer op de top van 12 februari staat. Maar ja, bij het horen van dit verhaal steken de moonstruisvogels, het liefst het hoofd diep het zand (van de Sahara) inThe_Goat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:06:
Nee in de SaharaSahara schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:19:
[...]
Misschien weer met de neus op de feiten gedrukt worden? .. dat in de komende kwartalen veel bedrijven over de gehele wereld zware verliezen gaan rapporteren en dat dan de SP500 waar BTC een stevige correlatie mee heeft, wellicht wel verder onderuit gaat. Het is alsof crypto in een fictie realiteit verkeert, het is niet zo dat de Dow Jones Index inmiddels weer op of nabij de top van 12 februari staat, terwijl BTC wel bijna weer op de top van 12 februari staat. Maar ja, bij het horen van dit verhaal steken de moonstruisvogels, het liefst het hoofd diep het zand in.
Zero.
Volgens mij las ik afgelopen week een nieuws bericht dat de Nasdaq op winst staat voor dit jaarSahara schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:19:
[...]
Misschien weer met de neus op de feiten gedrukt worden? .. dat in de komende kwartalen veel bedrijven over de gehele wereld zware verliezen gaan rapporteren en dat dan de SP500 waar BTC een stevige correlatie mee heeft, wellicht wel verder onderuit gaat. Het is alsof crypto in een fictie realiteit verkeert, het is niet zo dat de Dow Jones Index inmiddels weer op of nabij de top van 12 februari staat, terwijl BTC wel bijna weer op de top van 12 februari staat. Maar ja, bij het horen van dit verhaal steken de moonstruisvogels, het liefst het hoofd diep het zand (van de Sahara) in.
Ben het verder wel met je eens dat beurzen en waarschijnlijk crypto nog ff flink naar beneden gaan. Angst voor een 2de corona golf (helemaal nu een aantal amerikaanse staten de corona regels alweer versoepeld hebben) begint aardig op gang te komen.
Zit zelf nog maar voor 30% in aandelen en de rest fiat. Crypto 100% fiat al ben ik klaar om te kopen bij een dip.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 11-05-2020 17:29 ]
Waar is trouwens de meest accurate halving count down clock te vinden? Ze verschillen nogal namelijk..
Zero.
De printers vs corona. Zeg het maar. De halving voor Bitcoin komt wel echt op een perfect moment he. Terwijl de printers op volle toeren bijdrukken doet Bitcoin juist het tegenovergestelde. De marketcap van Bitcoin stelt zo weinig voor, laatste pompte de FED nog 700 miljard in de aandelenmarkt. We zien wel hoe het gaat lopen.
Ik heb de meeste van mijn botjes uitgezet voor vanavond, iets te onzeker allemaal 
Gisteren door een debiele fout 400 euro door de plee gespoeld. Wilde een limit order aanmaken, knal ik er een market order in
Gisteren door een debiele fout 400 euro door de plee gespoeld. Wilde een limit order aanmaken, knal ik er een market order in

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Benieuwd wat de halving gaat brengen, de eerste keer voor mij sinds ik aan crypto doe!
Gister na de 11% drop in ieder geval nog wat bijgekocht, buy & hold!
Voor de meeste is dit de eerste Bitcoin halvingEdwin__ schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:02:
Benieuwd wat de halving gaat brengen, de eerste keer voor mij sinds ik aan crypto doe!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Kan je mij uitleggen wat ik hier uit zou moeten kunnen halen?Tominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:42:
[Afbeelding]
en aans löpt wa vast
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!