Dat de zone rond de 9.2K flinke weerstand is. Oef we zakken..filthy rich schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:29:
[...]
Kan je mij uitleggen wat ik hier uit zou moeten kunnen halen?
Ze zijn geen van allen correct, want de tijd tussen twee blocks is niet constant. Gemiddeld hoort deze tijd 10 minuten te zijn, maar in de praktijk is het vaak minder omdat de hashrate constant toeneemt.Pelox schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:34:
Waar is trouwens de meest accurate halving count down clock te vinden? Ze verschillen nogal namelijk..
De countdown klokken gebruiken verschillende manieren om uit te rekenen wat het verwachte tijdstip van de halving is, maar het blijft allemaal slechts een voorspelling. Je kunt het beste een countdown website pakken waar ook het aantal blocks dat nog te gaan is wordt weergegeven. Want dat aantal is uiteindelijk waar het om gaat.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Heey jij was lang weggeweest van hier!Rannasha schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:42:
[...]
Ze zijn geen van allen correct, want de tijd tussen twee blocks is niet constant. Gemiddeld hoort deze tijd 10 minuten te zijn, maar in de praktijk is het vaak minder omdat de hashrate constant toeneemt.
De countdown klokken gebruiken verschillende manieren om uit te rekenen wat het verwachte tijdstip van de halving is, maar het blijft allemaal slechts een voorspelling. Je kunt het beste een countdown website pakken waar ook het aantal blocks dat nog te gaan is wordt weergegeven. Want dat aantal is uiteindelijk waar het om gaat.
U zit shortC6DL schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:42:
Terug naar 1000 please
Nog een paar uurtjes, hou eens op met verkopen joh!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vind alles prima.. indien up komt me 1e inleg weer terug.
Indien down koop ik weer bij
die leverage exchanges verdienen goud geld aan dit soort geweld heen en weer, lijpe liquidatie hunts.
Ik ben nooit weggeweest, maar ik kijk vrij zelden in het slowchat topic. Was altijd al zo, maar tegenwoordig zit vrijwel alle activiteit in dit subforum in het slowchat topic en vrij weinig erbuiten.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Leuk, je hier weer eens te zien!Rannasha schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:42:
[...]
Ze zijn geen van allen correct, want de tijd tussen twee blocks is niet constant. Gemiddeld hoort deze tijd 10 minuten te zijn, maar in de praktijk is het vaak minder omdat de hashrate constant toeneemt.
Heb een hoop van je geleerd in het verleden, bedankt.
Ik kom ook weer eens kijken. Het gewone volk is weer terug dus we gaan straks lekker knallen, ik weet alleen niet welke kant op
Wat een gezelligheid!ggj87 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:55:
Ik kom ook weer eens kijken. Het gewone volk is weer terug dus we gaan straks lekker knallen, ik weet alleen niet welke kant op

Als ik kijk naar de laatste 3 jaar dan zal het wel weer omlaag zijn..ggj87 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:55:
Zero.
In principe wel. Iedereen is nl. weer razend enthousiast over de halving en de daarop volgende bullrun. Volgens de bekende uitspraak van Warren Buffet moet je dan juist verkopen.
Lekker binnen 1 minuut die hele range door raggen
absurde volatiliteit man. Bijna eng is het. De stijgingen en daling van de laatste tijd zijn zo groot, van mij mogen we weer ff een rustpunt van sideways vinden waarbij de altcoins weer wat leuke trade setups vormen wellicht.The_Goat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:05:
Lekker binnen 1 minuut die hele range door raggen
De traders zijn zenuwachtig, dat merk je. Weer precies een sentiment waar ik het eerder over had
@PHPResource Hier ook hoor, ik ga van spijt naar upluchting dat ik eerder deze week op 10k niet al verkocht heb
[ Voor 7% gewijzigd door Schuey op 11-05-2020 19:14 ]
Zie ik daar nou gewoon Ian Balina zitten
Die heeft tijdens de vorige bullrun in 2017 echt een hoop muntjes lopen shillen, om vervolgens een zielig verhaal op te hangen dat ie gehacked is en al zijn alts kwijt is geraakt. Maar tussendoor wel op je twitter account screenshots posten van je Blockfolio app met >4 million usd...
Ledger heeft 50% korting op Nano S, mocht je nog op zoek zijn naar een hardware wallet. Komt op ongeveer €29,-.
[ Voor 13% gewijzigd door DaCoTa op 11-05-2020 19:57 ]
Nou de toon is wel gezet voor de komende uren, verwacht in iedergeval geen grote stijging. Misschien als er nog een panic sell komt dat ik, probeer, wat te kopen.
"Buy the rumor, sell the fact"
"Buy the rumor, sell the fact"
[ Voor 37% gewijzigd door Nopheros op 11-05-2020 20:12 ]
Tom bought? Damp it.
Vond m'n buy op $8854 nog wel netjes toen we van $9200 afkwamen. Ik hodl maar gewoon door. ATH soon! je weet het boiiii
Vond m'n buy op $8854 nog wel netjes toen we van $9200 afkwamen. Ik hodl maar gewoon door. ATH soon! je weet het boiiii
dit was een grote bulltrap de afgelopen 4 weken. Nu wordt het kassa voor ze.
Of veel mensen die hoopten op een extreme stijging en nu inzien dat deze er niet perse hoeft te komen en dus verkopen om nog wat geld over te houdenThommie.nl schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:17:
dit was een grote bulltrap de afgelopen 4 weken. Nu wordt het kassa voor ze.
Nog een uurtje, en daarna keihard naar 2000
XRP = trash
@Tominatie las ik het nu goed, ben jij na dagen/weken sidelines, er vanmiddag ingefomo-ed? En sta je nu al op een verlies?
stop dan maar met het hele crypto gedoe want dan is het echt dood.Mr_Ripple schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:18:
Nog een uurtje, en daarna keihard naar 2000
Zero.
Ik had op de weg omhoog gemiddeld verkocht voor $8600 en gelukkig niet terug ingefomo'd op $9600, maar vanmiddag idd weer ingefomo'd, had beter nog ff kunnen wachten zo blijkt, ach ja.Sahara schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:18:
@Tominatie las ik het nu goed, ben jij na dagen/weken sidelines, er vanmiddag ingefomo-ed? En sta je nu al op een verlies?
Uiteindelijk gaat 'ie toch weer zo'n sprint omhoog maken, kwestie van tijd.
ok ik zit er weer in 8270 :x
nog een ritje omhoog, dumpen en wegwezen voorlopig.
Sell the rumor, buy the news? 😂
Laat maar zakken joh. Zolang we boven de 6k zitten heb ik er op lange termijn wel vertrouwen in.
Laat maar zakken joh. Zolang we boven de 6k zitten heb ik er op lange termijn wel vertrouwen in.
Als jonge god heb jij nog alle tijd, ik moet nu echt gaan cashen anders kan ik het nooit meer opmakenTominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:21:
[...]
Ik had op de weg omhoog gemiddeld verkocht voor $8600 en gelukkig niet terug ingefomo'd op $9600, maar vanmiddag idd weer ingefomo'd, had beter nog ff kunnen wachten zo blijkt, ach ja.
Uiteindelijk gaat 'ie toch weer zo'n sprint omhoog maken, kwestie van tijd.
ps. het is feest: https://www.ad.nl/tech/bi...e-dit-is-waarom~a0e98073/
ik merk er nog weinig van...
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 11-05-2020 20:24 ]
Zero.
Is wel gezellig hoor, op Twitter, Slack, in VR en Zoom.Pelox schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:22:
[...]
Als jonge god heb jij nog alle tijd, ik moet nu echt gaan cashen anders kan ik het nooit meer opmaken
ps. het is feest: https://www.ad.nl/tech/bi...e-dit-is-waarom~a0e98073/
ik merk er nog weinig van...
wat een chop zeg, gekkenhuisThommie.nl schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:21:
ok ik zit er weer in 8270 :x
Die actie hebben ze nu ook op BTC.DaCoTa schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:56:
Ledger heeft 50% korting op Nano S, mocht je nog op zoek zijn naar een hardware wallet. Komt op ongeveer €29,-.
https://www.thehalvening.com/#1 Nog 5 blocks te gaan. Ik verwacht wel dat het langer zal duren om de laatste blocks te minen
Value of Bitcoin livestream:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5m0kPEvHZBY]
Tone's livestream:
VRChat:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5m0kPEvHZBY]
Tone's livestream:
VRChat:
@JuanSGalt says there’s a party starting here https://t.co/4wqlo8mW2s
— Udi | BIP-420 🐱 (@udiWertheimer) 11 mei 2020
I don’t know if that link works on quest
Bitcoin Magazine livestream:
https://www.bitcoinhalving.com/
De Tone Vays stream heeft bijna 10k kijkers.
https://www.bitcoinhalving.com/
De Tone Vays stream heeft bijna 10k kijkers.
[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 11-05-2020 20:38 ]
Moeten we mekaar nou feliciteren zodra de halvening een feit is? Zo ja, alvast van harte allemaal
Mijn short op 8650 is gehit, laat de boel nu maar ploffen tot 7.5k.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 11-05-2020 21:00 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
https://www.bitcoinsensus.com/bitcoin-halving-countdown/
Nog 2 blocks te gaan. Wordt nu wel spannend wat er straks gaat gebeuren (of niet)
Nog 2 blocks te gaan. Wordt nu wel spannend wat er straks gaat gebeuren (of niet)
Echt overal staat een andere tijdggj87 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:01:
https://www.bitcoinsensus.com/bitcoin-halving-countdown/

Ja, het is een stochastisch process, je kan alleen maar gokken wanneer het precies is.
https://www.bitcoinsensus.com/bitcoin-halving-countdown/ loopt een blok voor? Geen idee hoe dat kan?
https://www.bitcoinsensus.com/bitcoin-halving-countdown/ loopt een blok voor? Geen idee hoe dat kan?
Voelt beetje als aftellen op oudejaarsavond.
Maar waarom zou het ploffen?Mooooody schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:59:
Mijn short op 8650 is gehit, laat de boel nu maar ploffen tot 7.5k.
en aans löpt wa vast
Hetzelfde, met het feit dat onze asset inflatie is afgenomen!PHPResource schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:53:
Moeten we mekaar nou feliciteren zodra de halvening een feit is? Zo ja, alvast van harte allemaal
Uurtje geleden zaten we op $8200. Daar hoop ik weer op.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nog 2 blocks, lieve mensen.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
<zeurmodus on>C6DL schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:57:
Grappig die livestream
Ik dus totaal niet.
Het zijn allemaal haantjes. Het gaat totaal niet over toekomst van crypto, (ja oké. Koers), techniek enz. Het gaat over wie er allemaal rijk is geworden. En hoe snel.
Ik werd er eerlijk gezegd een beetje misselijk van. 99% mannen. Komt er een vrouw in dat zoom gesprek en het gaat over blowjobs.
Niet mijn wereld.
Al met al. Gefeliciteerd met de halving alvast! En crypto is hartstikke belangrijk en tof.
</zeurmodus off>
Volgens mij heb je nog gelijk ook.wdbtje schreef op maandag 11 mei 2020 @ 20:32:
https://www.thehalvening.com/#1 Nog 5 blocks te gaan. Ik verwacht wel dat het langer zal duren om de laatste blocks te minen
Hahahaha, blijven we nog n week steken op 1 blok vóór de halving lol
Ik lul ook zomaar wat
Nee, zo zit dat niet in mekaar. Hoe minder miners, hoe makkelijker het word om een block te vinden. Dus uiteindelijk zal het altijd 8 / 12 minuten zijn om een block te vinden. Hoe meer miners, hoe langer het kan duren. Maar, als ze dus uitzetten, betekent niet dat het langer gaat durenshovelhead1340 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:21:
[...]
Hahahaha, blijven we nog n week steken op 1 blok vóór de halving lol
[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 11-05-2020 21:24 ]
Ja alleen is die aanpassing slechts 1x in de zoveel tijd en niet per blok?HaruHaru schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:23:
[...]
Nee, zo zit dat niet in mekaar. Hoe minder miners, hoe makkelijker het word om een block te vinden. Dus uiteindelijk zal het altijd 8 / 12 minuten zijn om een block te vinden. Hoe meer miners, hoe langer het kan duren. Maar, als ze dus uitzetten, betekent niet dat het langer gaat durenen als ze allemaal uit gaan, zet ik de mijne gelijk aan
vind ik alle blocks
Ehm, de difficulty wordt iedere 2 weken aangepast, niet ieder uur oid. Als de meeste miners zouden stoppen kan het lang duren hoor en zeker langer dan 12 minuten.HaruHaru schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:23:
[...]
Nee, zo zit dat niet in mekaar. Hoe minder miners, hoe makkelijker het word om een block te vinden. Dus uiteindelijk zal het altijd 8 / 12 minuten zijn om een block te vinden. Hoe meer miners, hoe langer het kan duren. Maar, als ze dus uitzetten, betekent niet dat het langer gaat durenen als ze allemaal uit gaan, zet ik de mijne gelijk aan
vind ik alle blocks
Het duurt wel ff voordat het algoritme wordt aangepast, dat gebeurd niet elk blok.HaruHaru schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:23:
[...]
Nee, zo zit dat niet in mekaar. Hoe minder miners, hoe makkelijker het word om een block te vinden. Dus uiteindelijk zal het altijd 8 / 12 minuten zijn om een block te vinden. Hoe meer miners, hoe langer het kan duren. Maar, als ze dus uitzetten, betekent niet dat het langer gaat duren
Als plotsklaps iedereen alles uitzet dan gaat het wel even duren voordat de volgende blocks worden gevonden met de weggevallen mining power.
Happy newyea.... ik bedoel halving!!!
hahah binnen 20sec na t een na laatste block de halving
Het zou ook prachtig zijn als we nu gewoon een kado krijgen: prijzen rond de 5k

En nu?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gefeliciteerd allemaal! Weer een stukje dichterbij onze lambos.
Wel een lekker wijf trouwens..Animal schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:17:
[...]
<zeurmodus on>
Ik dus totaal niet.
Het zijn allemaal haantjes. Het gaat totaal niet over toekomst van crypto, (ja oké. Koers), techniek enz. Het gaat over wie er allemaal rijk is geworden. En hoe snel.
Ik werd er eerlijk gezegd een beetje misselijk van. 99% mannen. Komt er een vrouw in dat zoom gesprek en het gaat over blowjobs.
Niet mijn wereld.
Al met al. Gefeliciteerd met de halving alvast! En crypto is hartstikke belangrijk en tof.
</zeurmodus off>
bam!
@Verwijderd , zoek jij je vegeta plaatjes alvast bij elkaar?
@Verwijderd , zoek jij je vegeta plaatjes alvast bij elkaar?
En nu traditiegetrouw een dip van 30%, hots!
Yeeey en dit mogen vieren met me medetweakers!!!

koers gaat wel ff lekker sideways zo na de halving, gaap
En toen.. was het stil.. Ben benieuwd voor hoe lang;)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Als China wakker wordt en ziet dat de prijs is gedaald, gaan ze massaal dumpenpaul-s83 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:30:
koers gaat wel ff lekker sideways zo na de halving, gaap
Nou, hype voorbij. Nu altcoins pumpen, krijgen we allemaal weer wat meer BTC erbij.
Heb wat fiat klaarstaan voor een megadip, maar dan echt richting 5k voordat ik bijkoop.
Heb wat fiat klaarstaan voor een megadip, maar dan echt richting 5k voordat ik bijkoop.
De tijd leert of het tij keert
Happy halving iedereen!
Dat de dalen maar ondiep en de pieken ski high mogen zijn de komende 4 jaar
Dat de dalen maar ondiep en de pieken ski high mogen zijn de komende 4 jaar
Zo, je bent nu geen halving virgin meer.
Uiteraard is het een anti-climax, het is alleen maar een stukje code wat op 100.000 machines een bitje anders uitvoert, niks meer en niks minder.
Winklevoss bros nu op de stream
Happy halving!
Oh echt? Toch nog ontmaagd danDaCoTa schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:33:
[...]
Zo, je bent nu geen halving virgin meer.
Uiteraard is het een anti-climax, het is alleen maar een stukje code wat op 100.000 machines een bitje anders uitvoert, niks meer en niks minder.
Happy halving beste mensen! Laat die bullrun maar starten de komende maanden.
BUY HODL MOON
BUY HODL MOON
Eigenlijk precies hetzelfde als in 2016.
Ik lul ook zomaar wat
Ja, maar een week later zakte het wel flink.shovelhead1340 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:37:
[...]
Eigenlijk precies hetzelfde als in 2016.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!