Ik lul ook zomaar wat
Iets met in het verleden behaalde resultaten...Rechtzodiegaat schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:40:
Het enige wat zeker is in cryptoland is dat elke vergelijking met voorgaande situaties totaal zinloos is. Alles verandert en alles is anders. ;-)
Tevens zit je nu ook in een totaal andere periode(iets met pandemie...)
Het is geen garantie dat er flink gedumpt/gepumpt wordt in de komende week/weken...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
The final Bitcoin block with a subsidy of 12.5 BTC was mined by @f2pool_official and contained the following message in its coinbase transaction:
— Jameson Lopp (@lopp) 11 mei 2020
🐟NYTimes 09/Apr/2020 With $2.3T Injection, Fed's Plan Far Exceeds 2008 Rescuehttps://t.co/9dtTrC8YH6
en aans löpt wa vast
Doet o.a. de fotografie op Tone's events en helpt mee organiserenC6DL schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:41:
Wat doet die Daisy Komen precies in de livestream?
Niks raars,..... zijwaards...beetje zakken...beetje stijgen.Phyla schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:48:
Benieuwd wat de prijs gaat doen komende weken. Ik ben een aantal weken geleden ingestapt, maar hier om te blijven!
Verwacht eerder een crash dan een pump.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wordt spannendRiesj74 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:50:
[...]
Niks raars,..... zijwaards...beetje zakken...beetje stijgen.
Verwacht eerder een crash dan een pump.
" "🐟NYTimes 09/Apr/2020 With $2.3T Injection, Fed's Plan Far Exceeds 2008 Rescue"
Tenzij je insider-informatie hebt bij alle grote mining pools, zal de hashrate pas te bepalen zijn zodra er een heel aantal block gemined zijn.Tominatie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:52:
ben enorm benieuwd hoelang het volgende block duurt, iemand al meer info wat betreft hashrate nu?
Schatting van de hashrate worden gemaakt aan de hand van het tempo waarmee block gemined worden, dus zolang er geen blocks gemined worden, heb je geen schatting. Daar komt bij dat de tijd tussen blocks heel erg variabel is, dus je kunt niet aan de hand van een paar blocks een dergelijke schatting maken.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
(maar dan dus t tegenovergestelde)
Ik lul ook zomaar wat
@Rannasha thx! dan maar ff afwachten
[ Voor 51% gewijzigd door Tominatie op 11-05-2020 22:00 ]
Verwijderd
Dus zullen het aantal miners ten opzichte van voor de halving toch weer gelijkmatig verdelen?
maar in ieder geval met meer geld in de portemonnee dan vanochtend:)
[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 11-05-2020 22:11 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Dat denk jij, zijn eigenlijk fakecoinsTourniquet schreef op maandag 11 mei 2020 @ 22:13:
Bij mij is de halving niet gelukt, heb nog steeds evenveel bitcoins!

De trend (voor de langere termijn) lijkt me duidelijk
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 11-05-2020 23:32 ]
4th halving 90kRaptorXS schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:30:
[Afbeelding]
De trend (voor de langere termijn) lijkt me duidelijk
Dec 2020 / Jan 2021.
Net zoals de vorige keren
(ook voor alle top Altcoins btw. merendeel had hun piek in Jan/Feb het jaar na de BTC halving)
Niet alleen qua prijs, maar ook het bestaansrecht van BTC en crypto in het algemeen.Rebbelx schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:49:
Nu beginnen er toch echt wel interessante maanden aan de te komen betreffende prijs... zie we een herhaling van de vorige halvings of wordt de trend doorbroken ?!
Blijft BTC een beetje kwakkelen zonder enige vorm van "daily usage" model, dan zal het toch echt een keer klappen en verdwijnen.
Tot nu is het toch merendeel een leuk gok spelletje geweest zonder echte usecase ... hopelijk trekt het nu ook serieuze investors en trekt het ook aan als regulier betaal middel e.d.
Beetje Paypal maar dan zonder je bankrekening ertegenover te hoeven stellen
Dat zal never nooit niet gebeuren, BTC is te duur en te traag.Riesj74 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:10:
[...]
Niet alleen qua prijs, maar ook het bestaansrecht van BTC en crypto in het algemeen.
Blijft BTC een beetje kwakkelen zonder enige vorm van "daily usage" model, dan zal het toch echt een keer klappen en verdwijnen.
Tot nu is het toch merendeel een leuk gok spelletje geweest zonder echte usecase ... hopelijk trekt het nu ook serieuze investors en trekt het ook aan als regulier betaal middel e.d.
Het is een speculatief speeltje en je kan het zien als een store of value, meer gaat het niet worden.
Is dat dan echt nodig ? Mensen kopen al jaren goud aan, terzijl je met dat goud infeite ook geen bal doet. Ik heb nog niemand de Albert Heyn weten binnenstappen met een klomp goud om te betalen.Riesj74 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:10:
[...]
Niet alleen qua prijs, maar ook het bestaansrecht van BTC en crypto in het algemeen.
Kleine opmerking>> BTC is software waarop gewoon ontwikkeld wordt. Hoe het er vandaag uitziet != hoe het er binnen 10 jaar zal uitzienSlux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Dat zal never nooit niet gebeuren, BTC is te duur en te traag.
Het is een speculatief speeltje en je kan het zien als een store of value, meer gaat het niet worden.
Nou inderdaad. Jeukende handjes.DaCoTa schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:31:
Must not react to frontpage comments.... Aaaaargh....
Ik kon me dan ook niet beheersen.

Dat is jouw meningSlux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Aan de andere kant worden er in Amerika al op grote schaal BTC ATM's uitgerold waar mensen dus fysieke BTC transacties kunnen voltooien.
Ik ben het wel helemaal eens dat BTC nou niet de meest interessante is als usecase als je naar de ALTcoins kijkt.
Veel daarvan zijn veel interessanter voor regulier gebruik.
BTC is inderdaad veel trager en energie intensiever dan menig andere coin.
*bookmarked. Dit soort posts heeft de potentie enorm hilarisch te zijn ergens in de toekomstSlux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Die ATM's worden al jaren en jaren uitgerold staan zelfs hier in nl bij sommige tankstations.Riesj74 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:53:
[...]
Dat is jouw mening
Aan de andere kant worden er in Amerika al op grote schaal BTC ATM's uitgerold waar mensen dus fysieke BTC transacties kunnen voltooien.
Ik ben het wel helemaal eens dat BTC nou niet de meest interessante is als usecase als je naar de ALTcoins kijkt.
Veel daarvan zijn veel interessanter voor regulier gebruik.
BTC is inderdaad veel trager en energie intensiever dan menig andere coin.
Webshops die BTC betalingen accepteren enz enz, 2017 werden ze nog gebruikt zo heb ik ook een klant gehad die mij in LTC betaalde, als je nu kijkt gebruikt niemand het meer.
Is goed, zo zijn er al diverse voorbij gekomen die mij voor gek verklaarde en riepen dat een NLG, XVG, VET, XRP, TRX al de wereld over genomen zouden hebben.Luuk schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:02:
[...]
*bookmarked. Dit soort posts heeft de potentie enorm hilarisch te zijn ergens in de toekomst
Volgens mij is iedereen die dat riep al lang weg hier
Iedereen moet gewoon NANO kopen daar heb je echt wat aan, @Verwijderd weet precies wat het doet
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 12-05-2020 11:06 ]
Verwijderd
*Jaapio kruipt onder zijn gehalveerde steen vandaan*Slux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:04:
[...]
Is goed, zo zijn er al diverse voorbij gekomen die mij voor gek verklaarde en riepen dat een NLG, XVG, VET, XRP, TRX al de wereld over genomen zouden hebben.
Iedereen moet gewoon NANO kopen daar heb je echt wat aan, @Verwijderd weet precies wat het doet
'Hoorde ik daar NANO?'

Buy high, sell never!
Much potential, such usecase.

FuNdAmEnTaLs
Verwijderd
Inderdaad niet doen, gewoon notities maken.DaCoTa schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:31:
Must not react to frontpage comments.... Aaaaargh....
En dan de discussie openen wanneer deze personen hier komen vragen hoe ze wat Bitcoin kunnen kopen wanneer een halfje bruin en een kilo aardappelen €43,85 kost.
Je noemt ook direct wel het rijtje toppers op waar al mijn vriendjes rekt op zijn gegaanSlux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:04:
[...]
Is goed, zo zijn er al diverse voorbij gekomen die mij voor gek verklaarde en riepen dat een NLG, XVG, VET, XRP, TRX al de wereld over genomen zouden hebben.
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom Nano en geen Digibyte of Stellar?Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:49:
[...]
*Jaapio kruipt onder zijn gehalveerde steen vandaan*
'Hoorde ik daar NANO?'![]()
Buy high, sell never!
Much potential, such usecase.
FuNdAmEnTaLs
Nano is wel een flink risicovolle investering imo, omdat er wel wat concurrentie is én niemand nog enig idee heeft of transaction tokens ooit gebruikt gaan worden.
Gaat ook die toepassing niet straks de weg van de adoptie kiezen en wordt het niet gewoon een toepassing (uiteindelijk geintegreerd of via ETH) in/op Bitcoin? REN (dark pool node systeem) zorgt er al voor dat Bitcoin bruikbaar is op alle andere chains. Wanneer dat van de grond komt, worden alle (?) payment coins overbodig imo.
Daarom ben ik persoonlijk ook veel meer bulllish in utility tokens (zoals REN en LINK), dan in payment tokens. Zelfde reden waarom ik totaal niet verwacht dat LTC, BCH, Dash etc. etc. iets gaan betekenen.
Het blijft koffiedik kijken, daarom wil ik deze post van mezelf over 5 jaar ook graag eens terug lezen
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 12-05-2020 13:31 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ja klopt gewoon een payment shitcoin maar wel eentje met een mooie, goedwerkende tech. En logo.Mooooody schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:25:
[...]
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom Nano en geen Digibyte of Stellar?
Nano is wel een flink risicovolle investering imo, omdat er wel wat concurrentie is én niemand nog enig idee heeft of transaction tokens ooit gebruikt gaan worden.
Gaat ook die toepassing niet straks de weg van de adoptie kiezen en wordt het niet gewoon "een laag" (uiteindelijk geintegreerd) in/op Bitcoin? REN (dark pool node systeem) zorgt er al voor dat Bitcoin bruikbaar is op alle andere chains. Wanneer dat van de grond komt, worden alle (?) payment coins overbodig imo.
100% kneiterveel risico. Abnormaal veel zelfs. DOGE is nog betrouwbaarder.
Maargoed ze heette ooit Raiblocks. En dat was mij persoonlijk toch 150 euro waard.
Supersnelle transacties, alles werkt gewoon zoals het hoort. Simpel maar doeltreffend.
Als er 1 ding mogelijk is in crypto is dat alles mogelijk is. En dat zowel niets als alles serieus kan zijn. Ofzo.
Dus ja, all-in.
Oh op die waterfietsVerwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:31:
[...]
Ja klopt gewoon een payment shitcoin maar wel eentje met een mooie, goedwerkende tech. En logo.
100% kneiterveel risico. Abnormaal veel zelfs. DOGE is nog betrouwbaarder.
Maargoed ze heette ooit Raiblocks. En dat was mij persoonlijk toch 150 euro waard.
Supersnelle transacties, alles werkt gewoon zoals het hoort. Simpel maar doeltreffend.
Als er 1 ding mogelijk is in crypto is dat alles mogelijk is. En dat zowel niets als alles serieus kan zijn. Ofzo.
Dus ja, all-in.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
@Verwijderd ook wel Cryptosletje genoemd in een vorig leven spaart gewoon pareltjes van shitcoins, en Nano was zijn grootste parel tot nu toe en hij pronkt daar graag mee
Zoiets was het toch Jaap?
Ik vind wel dat @Henk en Ingrid erg stil zijn de laatste tijd, tijdens een halving zou je zeggen dat ze toch wel weer eens iets van zich laten horen?
[ Voor 18% gewijzigd door Acidrain op 12-05-2020 14:24 ]
DGB en XLM zijn op zich wel leuk klinkende namen maar die komen nog met mega emissies.Mooooody schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:25:
[...]
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom Nano en geen Digibyte of Stellar?
Gaat ook die toepassing niet straks de weg van de adoptie kiezen en wordt het niet gewoon een toepassing (uiteindelijk geintegreerd of via ETH) in/op Bitcoin? REN (dark pool node systeem) zorgt er al voor dat Bitcoin bruikbaar is op alle andere chains. Wanneer dat van de grond komt, worden alle (?) payment coins overbodig imo.
Daarom ben ik persoonlijk ook veel meer bulllish in utility tokens (zoals REN en LINK), dan in payment tokens. Zelfde reden waarom ik totaal niet verwacht dat LTC, BCH, Dash etc. etc. iets gaan betekenen.
Het blijft koffiedik kijken, daarom wil ik deze post van mezelf over 5 jaar ook graag eens terug lezen
Vergis je niet in een LTC en Dash zo is er ook nog een XMR dat zijn muntjes die ook echt gebruikt worden en met een grote community er achter, Dash is groot in Venezuela en Colombia, XMR is het favoriete muntje van Kim Jong-un, LTC is perfect om mee te traden, en die gaan ook al het langste mee.
Bcash/btrash is gewoon troep.
Zijn allemaal muntjes waar ik zelf het meeste mee trade, en XTZ omdat ik hem een keer verwarde met XMR en er een emmer vol van kocht, sinds die tijd speel ik ook daar regelmatig mee.
En NANO is gewoon een hold muntje die elke trader in hun PF moet hebben
Verwijderd
OneCoins? Nog nooit van gehoord?Drardollan schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:57:
@Verwijderd hoe is het met je OneCoin's?
Zou een mooie zijn voor de stoffige dode hoek in de PF.
Verwijderd
Nou mijn grootste pareltje is toch wel GVT. Ooit de eerste 8 stuks gekocht op 28 dollar. Toen naar rond de 40? dollar per stuk zien stijgen.Acidrain schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:21:
[...]
@Verwijderd ook wel Cryptosletje genoemd in een vorig leven spaart gewoon pareltjes van shitcoins, en Nano was zijn grootste parel tot nu toe en hij pronkt daar graag mee![]()
Zoiets was het toch Jaap?
Ik vind wel dat @Henk en Ingrid erg stil zijn de laatste tijd, tijdens een halving zou je zeggen dat ze toch wel weer eens iets van zich laten horen?
Om en nabij 1,20 dollar nog eens voor 50 euro bijgekocht.
Prachtig allemaal.
DCA. Het werkt echt!
Ik geloofde wel echt in het project destijds, nu 3 jaar verder is er weinig terecht gekomen van NANO, maar dat geldt voor praktisch elke crypto, het is nog steeds iets voor de "aficionados" en niet voor het grote publiek.
Maargoed, we gaan voor de lange termijn, PF staat op 15% dus laat maar staan tot over 5-10 jaar
Hoe kan je die mooie coin gemist hebben zeg! Als er ergens een kans was om je geld weg te gooien dan was het wel met OneCoin tokens die je later kon inzetten om te minen en spullen te kopen op hun Dealshaker!Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:12:
[...]
OneCoins? Nog nooit van gehoord?
Zou een mooie zijn voor de stoffige dode hoek in de PF.
Voortaan zal ik je eerder betrekken bij dit soort geweldige coins!
Als je ONE bedoelt, ook wel ONEBTC pair op Binance. Check, in de pocket. Gekocht en in no time naar -85% gegaan. HODL!Drardollan schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:01:
[...]
Hoe kan je die mooie coin gemist hebben zeg! Als er ergens een kans was om je geld weg te gooien dan was het wel met OneCoin tokens die je later kon inzetten om te minen en spullen te kopen op hun Dealshaker!
Voortaan zal ik je eerder betrekken bij dit soort geweldige coins!
AVEC DU MOON AUSSIE MERDETominatie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:16:
wat een rust in de koers vandaag, toch ook wel eens lekker vind ik. Laatste tijd was zo fucking volatiel. Net nu ik dit typ gaan we omhoog haha
De Whales kijken mee met jou manTominatie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:16:
wat een rust in de koers vandaag, toch ook wel eens lekker vind ik. Laatste tijd was zo fucking volatiel. Net nu ik dit typ gaan we omhoog haha
edit: aangepast voor de grammar nazi
[ Voor 6% gewijzigd door spietie op 12-05-2020 16:34 ]
SPiET
<grammar nazi> "jou" </grammar nazi>
Ligt aan de context
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ja zat ik ook aan te denken, maar ik gokte toch niet dat @Tominatie getrouwd is met een man.
...
Of trek ik nou een doos met shit open?

@Tominatie moet de koning nog vragen om te trouwens dus dat lijkt me nietRiesj74 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:40:
[...]
Ja zat ik ook aan te denken, maar ik gokte toch niet dat @Tominatie getrouwd is met een man.
...
Zero.
Verwijderd
Iedereen weet dat @Tominatie wel van een dikke sappige rookworst houdt.Riesj74 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:40:
[...]
...
Maar dat geeft niks, het is 2020. Al was hij een genderneutrale transseksuele teddybeer in fishnet pantys op stelten, zolang je maar gelukkig bent toch.
@Verwijderd van zo'n grote heerlijke staaf omhoog hou ik wel ja. Moon soon
Nee, slinger gerust Google eens aanSoeski schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:14:
[...]
Als je ONE bedoelt, ook wel ONEBTC pair op Binance. Check, in de pocket. Gekocht en in no time naar -85% gegaan. HODL!
Verwijderd
Apart. Gaat toch weer heel anders dan gedacht.
Komt nog welVerwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 18:03:
Ik had toch wel een beste dump verwacht na de halving, valt mij 100% mee deze koers.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Mwha, eerst komende maandag maar eens afwachten, als de difficulty wordt aangepast.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 18:03:
Ik had toch wel een beste dump verwacht na de halving, valt mij 100% mee deze koers.
Bron: https://lekkercryptisch.n...ng-is-achter-de-rug-en-nuAls miners in dit tempo blocks blijven produceren, zal de difficulty
Difficulty:
Bij mining moet het geleverde werk aan een bepaalde moeilijkheidsgraad voldoen, de difficulty. Deze wordt door het netwerk bij elk block opnieuw vastgesteld om de block time constant te houden.
komende maandag tegen verwachting in naar boven worden aangepast.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 12-05-2020 19:03 ]
Ik ben ingefomood ergens in de ochtend
[ Voor 70% gewijzigd door Thommie.nl op 12-05-2020 19:09 ]
Als het logo maar mooi is, dat is de belangrijkste voorwaarde voor succes.Thommie.nl schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:08:
Iemand anders nog in Theta?
Ik ben ingefomood ergens in de ochtend, maar ze hebben eigenlijk best wel een leuk verhaal:). Hou ze nog eventjes vast denk ik.
ik dacht eigenlijk tehter te kopen, klonk het zelfde op zen Haags.....Slux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:15:
[...]
Als het logo maar mooi is, dat is de belangrijkste voorwaarde voor succes.
Nah, partnership met BMW of Microsoft ofzoSlux schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:15:
[...]
Als het logo maar mooi is, dat is de belangrijkste voorwaarde voor succes.
💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 100,000,000 #USDT (99,187,090 USD) minted at Tether Treasury
— Whale Alert (@whale_alert) 12 mei 2020
Tx: https://t.co/UoSddNB5BW
jaja, we mogen weer!
Idk, het feit is wel dat Tether aan een enorme opmars is begonnen. Begin dit jaar waren er nog “maar” 4 miljard Tether in omloop en nu staat de teller alweer op 8.5 miljard. Ze printen best wel snel bij en of dat nou komt door grote partijen die zich in crypto mengen of andere factoren is mij ook niet helemaal duidelijk.
Grappig dat die 383% dus nooit kan kloppen met de enorme slippage die je met zo'n p&d hebt

Laat de dump maar komen...
Had stiekem wel wat extra posities in alts genomen. (o.a REN, KNC en ENJ)The_Goat schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:33:
alts pumpen, komt nog geen dump nu imo. Eerst nog een keer op naar 9.2/9.5k oid
Coins die al bezig waren met een flinke opmars, dus ik dacht...die gaan straks gewoon door. En jah
Bij +/- 20% winst gaat het zwikje weer in BTC en kijken we weer de spreekwoordelijke kat uit de spreekwoordelijke boom.
Als er echt een alt season komt, wordt het lachen. Dan kun je net als de vorige keer hele leuke gains halen om je sats-stapel te vergroten. Ik hoop dat ik redelijk in kaart heb welke alts kunnen gaan exploderen, dus dat zou best lucratief kunnen worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 12-05-2020 21:48 ]
Gooi wrs. alles eruit als dit niet voor bedtijd bounced
Ermm.... Als ik me niet vergis is "erbij printen" slecht voor de waarde van de munt.Tominatie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:20:
[...]
Idk, het feit is wel dat Tether aan een enorme opmars is begonnen. Begin dit jaar waren er nog “maar” 4 miljard Tether in omloop en nu staat de teller alweer op 8.5 miljard. Ze printen best wel snel bij en of dat nou komt door grote partijen die zich in crypto mengen of andere factoren is mij ook niet helemaal duidelijk.
Vernietigen is juist beter, tot het op een bepaalde balans uitkomt.
Dus ik zou het geen opmars noemen
Het idee van de tether printers is imo dat er btc van gekocht wordt, wat de prijs van btc dus op zou schroevenRiesj74 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:17:
[...]
Ermm.... Als ik me niet vergis is "erbij printen" slecht voor de waarde van de munt.
Vernietigen is juist beter, tot het op een bepaalde balans uitkomt.
Dus ik zou het geen opmars noemen
Is er een API beschikbaar waarmee ik automatisch van verschillende currencies een bepaald bedrag kan overzetten naar iemand anders zijn wallet? Dus mijn account overschrijven naar een extern account. Bijv als ik een pizza wil kopen met bitcoin dat ik alleen op een button hoef te klikken zodat er een script met een API communiceert en het ingestelde bedrag 'overmaakt'.
Zoniet, begrijp ik het dan goed dat ik dan voor elke currency de 'officiële' software/documentatie moet doorspitten om zo dit toch te kunnen doen? Dus Bitcoin-Core, btcd, Geth, Parity etc?
https://telegra.ph/What-Was-TON-And-Why-It-Is-Over-05-12
[ Voor 30% gewijzigd door Nopheros op 12-05-2020 22:50 ]
Volgens mij beschrijf jij een lightning wallet... maar ik kan ernaast zitten.headliner schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:40:
Ik ben nieuw in de crypto currency en heb me wat ingelezen (veel informatie beschikbaar over de algemene werking en het traden) maar kan geen informatie vinden over het volgende:
Is er een API beschikbaar waarmee ik automatisch van verschillende currencies een bepaald bedrag kan overzetten naar iemand anders zijn wallet? Dus mijn account overschrijven naar een extern account. Bijv als ik een pizza wil kopen met bitcoin dat ik alleen op een button hoef te klikken zodat er een script met een API communiceert en het ingestelde bedrag 'overmaakt'.
Zoniet, begrijp ik het dan goed dat ik dan voor elke currency de 'officiële' software/documentatie moet doorspitten om zo dit toch te kunnen doen? Dus Bitcoin-Core, btcd, Geth, Parity etc?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!