Op zich interessant nieuws, hij showde altijd grote posities op bitmex.
Waarom zou hij geen STOPLOSS aan hebben dan
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 22:03 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op zich interessant nieuws, hij showde altijd grote posities op bitmex.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 22:03 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Welke divergentie?Kenny_026 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:00:
[...]
Dat bitcoin is uitgescheten op de 4H. En er is divergentie aan het ontstaan...
Dit is wel een beste moonScreamGT schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:21:
Iemand hier met een zakje vergeten Kodak aandelen?
https://finance.yahoo.com...zVwUvgZO7UU2yZummvrFZIXA1
Rookworst zonder r is ook worst.
Great news! 🤝 @BlockFoundry and @maticnetwork establish a partnership towards interoperability between @Syscoin Platform and Matic. The combined advantages of $SYS and $MATIC bring full-scope #scalability to #Ethereum. Article in thread. pic.twitter.com/iKO4I2D7Lw
— Syscoin (@syscoin) 29 juli 2020
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 30-07-2020 03:13 ]
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
De donderdag is nog jong!ScreamGT schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:23:
We zijn de nacht nog redelijk goed doorgekomen. Ik had verwacht dat mijn PF weer met dikke verliezen uit zijn slaap zou herrijzen. Ik ben positief!
Zero.
Wat nou donderdag is nog jong? het is mijn verjaardag vandaag en ben 35 geworden. Donderdag voelt best oud nu
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Daar is ook niets mis mee. Een exchange is uiteraard bedoelt om te traden dus moet er wel wat op staan.PHPResource schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:26:
[...]
Tja je kan niet echt anders als je regelmatig (swing)trade en scalpt
Gefeliciteerd! 35 jaartjes jong! Kan ik helaas niet meer zeggen..HaruHaru schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:36:
[...]
Wat nou donderdag is nog jong? het is mijn verjaardag vandaag en ben 35 geworden. Donderdag voelt best oud nu
Zero.
Feli! Ik hoop voor jou dat vandaag net zo'n dag wordt als mijn verjaardag. Dat was afgelopen maandag.HaruHaru schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:36:
[...]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
gefeliciteerd ouwe manHaruHaru schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:36:
[...]
Ik ook niet.Pelox schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:41:
[...]
Gefeliciteerd! 35 jaartjes jong! Kan ik helaas niet meer zeggen..
XRP = trash
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vandaag nog meer korting zie ik.raq schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:16:
[...]
Druk op F5 en wees blijdie knalde er even keihard doorheen.
Dat is dus het gratisgeld projectje waar ik met een beetje speelgeld inzit. Je krijgt inderdaad keurig dagelijks een fors percentage AMPL bijgeschreven, maar dat kan niet op tegen de -53% van de afgelopen 3 dagen![]()
Wat een kutkeepercoin
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
haha thanks. ja uiteraard. vooral in deze tijdenDAMAGE schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:33:
@HaruHaru potdikke man gefeliciteerd. Over een paar dagen ben ik aan de beurt. 34. Ben altijd maar gewoon blij dat ik het mag halen 😂
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 10:22 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dont touch that sh*t.Tominatie schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:13:
AMPL was hier heel recent nog genoemd. Toen stond het op $2.27 met een enorm ponzi gehalte. Heb het toen in de watchlist gezet en staat nu op $0.8, stabiel.
[ Voor 14% gewijzigd door HaruHaru op 30-07-2020 10:33 ]
Well Said, boomerVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:36:
@HaruHaru en @Liberteh allebei (nog) van harte.
En je bent zo jong als je je voelt! 65+ hier dus terwijl ik net de 37 heb aangeraakt.![]()
Maargoed, ik bekijk het altijd maar zo: ouder worden is een privilege, sommigen halen het niet.
Dus fuck die cijfertjes en lekker genieten
[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 30-07-2020 10:44 ]
Delegation is nu inderdaad al beschikbaar als je je ADA in Daedalus hebt staan. Yoroi volgt later.HaruHaru schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:43:
[...]
Side note: Kunnen we al met ADA delegaten naar pools en rewards krijgen of moeten we wachten ergens mid-augustus?
[ Voor 36% gewijzigd door Misprinter op 30-07-2020 11:04 ]
Thanks!!!!Misprinter schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:58:
[...]
Delegation is nu inderdaad al beschikbaar als je je ADA in Daedalus hebt staan. Yoroi volgt later.
.....
Proficiat @HaruHaruDAMAGE schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:33:
@HaruHaru potdikke man gefeliciteerd. Over een paar dagen ben ik aan de beurt. 34. Ben altijd maar gewoon blij dat ik het mag halen 😂
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 30-07-2020 13:41 ]
Bij bitonic hoef je niks te scannen imo alleen de id chip uitlezen met je mobielmartin_v_z schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 14:47:
Klein vraagje over die nieuwe verificatiewet.
Waar verkopen/kopen jullie tegenwoordig jullie coins?
Ik gebruikte bitonic en litebit, ik weet dat hun met extra fees werken maar het is voor mij gewoon de makkelijkste manier. Ik doe ook niet aan trading en koop voor slechts een paar tientjes. Nu wil ik weer wat inwisselen maar ik loop tegen die verificatie procedure op. Vooral het punt van je documenten inscannen vind ik zelf niet echt fijn. Los daarvan, ik gebruik altijd in Nederland mijn rijbewijs als ik mij moet identificeren en die optie zie ik bij litebit niet.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Probleem is dat ik geen id kaart heb. Ik reis nooit en gebruik altijd mijn rijbewijs in Nederland als identificatie. Ik denk dat ik dan maar zo'n id kaart moet aanvragen.Bever! schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:04:
[...]
Bij bitonic hoef je niks te scannen imo alleen de id chip uitlezen met je mobiel
Ik dacht dat een rijbewijs altijd een geldig identiteitsbewijs is in Nederland. Kan geen kwaad om er sowieso een weer aan te vragen. Zal ik de piek deze week dan denk ik wel missen.DAMAGE schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:13:
Je moet sowieso een ID kaart hebben.
Bij Bitvavo kun je met je rijbewijs identificeren, zie:martin_v_z schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 14:47:
Ik gebruikte bitonic en litebit, ik weet dat hun met extra fees werken maar het is voor mij gewoon de makkelijkste manier. Ik doe ook niet aan trading en koop voor slechts een paar tientjes. Nu wil ik weer wat inwisselen maar ik loop tegen die verificatie procedure op. Vooral het punt van je documenten inscannen vind ik zelf niet echt fijn. Los daarvan, ik gebruik altijd in Nederland mijn rijbewijs als ik mij moet identificeren en die optie zie ik bij litebit niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Jeaust op 30-07-2020 15:43 ]
Officieel niet. Sommige aanvragen bij de gemeente bijvoorbeeld kunnen ook alleen maar met ID kaart. Ik heb zelf ook al geen jaren een ID kaart dus gebruik ook overal mijn Rijbewijs maar dit kan dus niet overal. Ga er binnenkort ook een aanvragen.martin_v_z schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Ik dacht dat een rijbewijs altijd een geldig identiteitsbewijs is in Nederland. Kan geen kwaad om er sowieso een weer aan te vragen. Zal ik de piek deze week dan denk ik wel missen.
ID kaart of paspoort. Ik heb alleen een paspoort en rijbewijs. Voor vrijwel alles is het rijbewijs goed en anders heb je het paspoort nodig. Met een paspoort heb je geen ID meer nodigDAMAGE schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:44:
[...]
Officieel niet. Sommige aanvragen bij de gemeente bijvoorbeeld kunnen ook alleen maar met ID kaart. Ik heb zelf ook al geen jaren een ID kaart dus gebruik ook overal mijn Rijbewijs maar dit kan dus niet overal. Ga er binnenkort ook een aanvragen.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 30-07-2020 16:02 ]
hoo-hoo, maar dan wel met -25% De AVA (Travala) coins die ik ooit via dit forum ben tegengekomen gaan momenteel wel moon-MOON!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
martin_v_z schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 14:47:
Ik zou het net zeggen. Heb zelf ook bij Bitvavo een ID verificatie gedaan met m'n rijbewijs.Jeaust schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:41:
[...]
Bij Bitvavo kun je met je rijbewijs identificeren, zie:
https://support.bitvavo.c...r7-verificatie-id-vereist
binnen Europa kom je ver met een ID kaart daarbuiten wordt het een ander verhaalPilatuS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:58:
[...]
ID kaart of paspoort. Ik heb alleen een paspoort en rijbewijs. Voor vrijwel alles is het rijbewijs goed en anders heb je het paspoort nodig. Met een paspoort heb je geen ID meer nodig
Edit: Met een ID kaart kan je niet naar het buitenland, met een paspoort wel. Heb je dan iets nodig waar je een ID of paspport voor nodig hebt, dan heb je meer aan het paspoort. Een ID kaart kopen en een paspoort is ook zonde van het geld, moet je dan kiezen zou ik voor het paspoort gaan.
Verwijderd
ID kaart is geldig binnen de EU. Wil je daarbuiten reizen heb je een paspoort nodig.PilatuS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:58:
[...]
ID kaart of paspoort. Ik heb alleen een paspoort en rijbewijs. Voor vrijwel alles is het rijbewijs goed en anders heb je het paspoort nodig. Met een paspoort heb je geen ID meer nodig
Edit: Met een ID kaart kan je niet naar het buitenland, met een paspoort wel. Heb je dan iets nodig waar je een ID of paspport voor nodig hebt, dan heb je meer aan het paspoort. Een ID kaart kopen en een paspoort is ook zonde van het geld, moet je dan kiezen zou ik voor het paspoort gaan.
Wel goed om aan te geven dat de meeste gedupeerden dan ook door phishing of inderdaad malafide plugins hun geld kwijt zijn geraakt.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:41:
[...]
[...]
Ik zou het net zeggen. Heb zelf ook bij Bitvavo een ID verificatie gedaan met m'n rijbewijs.
Er zijn hier echter wel een aantal gedupeerden langsgekomen de afgelopen tijd, die flinke bedragen zijn verloren. Maar ik vind het zelf een prima platform.
Alles werkt gewoon goed en simpel, eerlijke prijzen, de moeite waard om eens uit te checken in mijn optiek.
En wel gewoon vanaf het begin meteen 2FA erop zetten, en geen malafide plugins in je browser gebruiken.
Prima gateway van fiat naar crypto of andersom.
Afgelopen maand deed IOTA +33% en in drie maanden +70% dus met een beetje geluk komt het allemaal goedwjv schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:33:
[...]
hoo-hoo, maar dan wel met -25% De AVA (Travala) coins die ik ooit via dit forum ben tegengekomen gaan momenteel wel moon-MOON!
Verwijderd
Inderdaad, die gedupeerden hebben helaas zelf fouten gemaakt.Jeaust schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:43:
[...]
Wel goed om aan te geven dat de meeste gedupeerden dan ook door phishing of inderdaad malafide plugins hun geld kwijt zijn geraakt.
Ik heb zelf 0 negatieve ervaringen met bitvavo
bie100 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:41:
[...]
binnen Europa kom je ver met een ID kaart daarbuiten wordt het een ander verhaal
Maar waarom zou je een ID kaart kopen ipv een paspoort ? Heb hier nog nooit een ID kaart gehad. Alleen het rijbewijs en paspoort. Ok, het paspoort is ietsjes duurder, maar dan zit je ook gelijk voor de hele planeet goed en niet alleen de EU.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:43:
[...]
ID kaart is geldig binnen de EU. Wil je daarbuiten reizen heb je een paspoort nodig.
Ik heb goede ervaring met bitcoin meester bitonic en litebitJeaust schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:43:
[...]
Wel goed om aan te geven dat de meeste gedupeerden dan ook door phishing of inderdaad malafide plugins hun geld kwijt zijn geraakt.
Ik heb zelf 0 negatieve ervaringen met bitvavo
om dat er hele volksstammen niet verder komen dan binnen de EU misschien?PilatuS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:14:
[...]
[...]
Maar waarom zou je een ID kaart kopen ipv een paspoort ? Heb hier nog nooit een ID kaart gehad. Alleen het rijbewijs en paspoort. Ok, het paspoort is ietsjes duurder, maar dan zit je ook gelijk voor de hele planeet goed en niet alleen de EU.
Dat kan natuurlijk prima, maar weet je 100% zeker dat je de komende 10 jaar niet misschien toch ergens buiten de EU gaat komen ? Tuurlijk zullen veel mensen niet buiten de EU komen, maar voor die 1.5 euro per jaar zou ik niet voor de ID kaart gaan.bie100 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:21:
[...]
om dat er hele volksstammen niet verder komen dan binnen de EU misschien?
Verwijderd
Dat is absoluut waar, tegenwoordig helemaal. Vroeger scheelde het nogal, maar tegenwoordig amper de moeite.PilatuS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:14:
[...]
[...]
Maar waarom zou je een ID kaart kopen ipv een paspoort ? Heb hier nog nooit een ID kaart gehad. Alleen het rijbewijs en paspoort. Ok, het paspoort is ietsjes duurder, maar dan zit je ook gelijk voor de hele planeet goed en niet alleen de EU.
Op binance kan je kopen wat je wilt..metallicattim schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:45:
Ik kan nergens meer ADA kopen, komt dat vanwege de nieuwe mainnet?
Zero.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 18:53 ]
Zeker waar. Maar de laatste tien jaar ben ik niet eens buiten Nederland geweest. De kans dat ik de komende jaren buiten de eu kom is enorm klein. Scheelt inderdaad niet veel, maar aan de andere kant kan je er twee pizzas van bestellen. Haha.PilatuS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:14:
[...]
[...]
ik doe meeTaro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:41:
De alts gaan lekker
Ik heb wat ADA voor de lange termijn ingeslagen en ga staken. Mocht er iemand mee willen doen...
Edit: ETH gaat, volgt Bitcoin zo ook?
Wat is de fascinatie met ONT eigenlijk? Ik zie je er best vaak over posten dat je een positie inneemt of dat je ze verpatst. Ik heb me niet in de coin verdiept, maar het volume op die coin is zo laag dat ik er ook niet mee zou durven handelen.Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:11:
Ik sta op het punt om definitief afscheid te nemen van ONT en NEO en de exchange tabs die ik 3 jaar lang 24/7 voor ze open had staan. Ze zijn bijna ingebrand in mijn beeldscherm. Grote kans dat dat direct een pump van 1 van beide tot gevolg heeft, maar dat is dan maar zo en dat gun ik iedereen. Het waren mooie tijden samen...
Vanaf nu alleen nog open: Bitcoin, ETH, ADA, LINK en XTZ, tijd om te focussen.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 20:35 ]
Klopt, maar dan heb ik 2x fees en gedoe, ik wil het liefst rechtstreeks naar mijn Ledger sturen
Ont geeft bij mij ook zon nostalgisch gevoel, de mooning van 2018.. Echt goed aan verdiend toentertijd..Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:25:
@Azer Het is een leuke coin (zelfde ontwikkelaar als NEO) die tov NEO nogal overdreven reageert. Net als bijv. EOS. Het is of +5% of -5% ipv 0,5-1% en dus enorm lucratief om mee te daytraden.
Ook deed ONT vaak van vrijdag op zaterdag >+3%, ik heb er tig keer 300-500 Dollar in een nachtje mee verdiend met een relatief kleine inzet. En daarnaast de staking rewards, je krijgt iedere dag dividend, dat heeft mij ook geen windeieren gelegd.
Ik heb direct na de lancering in ONT gezeten, iedereen heeft wel zo'n coin waar je aan verbonden bent. Voor anderen is dat IOTA, of VET of XRP of LTC. Dus ook een stukje emotie denk ik
Maar ze staan beide relatief gezien stil tov BTC, ETH en anderen. Dus ben er voor nu klaar mee.
[Afbeelding]
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Als BTC de 50k aantikt wordt iedereen labielScreamGT schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:48:
Allemaal nog best stabiel! Ik heb er goede hoop in dat BTC volgende weel de 50k aantikt.
Geen garanties, maar op basis van de afgelopen 2 weken: Bitcoin vertrekt dan ook zo, die staat nog bij het andere perron.Pelox schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:02:
[...]
terug naar 310 aub.. ik sta nog op het perron..
En dan ETH weer terug in z'n hok waarschijnlijk? BTC staat er goed voor.Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:04:
[...]
Geen garanties, maar op basis van de afgelopen 2 weken: Bitcoin vertrekt dan ook zo, die staat nog bij het andere perron.
ETH begon voor BTC. ETH Is nu op USD weer hoger dan de top van eerder deze week.Innovi0 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:07:
[...]
En dan ETH weer terug in z'n hok waarschijnlijk? BTC staat er goed voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Liberteh op 30-07-2020 21:20 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 21:32 ]
Als je van XRP komt, is dit aantrekkelijker met een 1000x kleinere MC, vandaar. Wat mij overtuigd heeft is de totale opzet hiervan. Ik zie wel waarde in de 'oversteek-service' op smartcontract basis, als je een deal hebt, moeten beide partijen storten en dan pas kan de transactie afgerond worden.Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:24:
@Yub Roze bril en oogkleppen, of voegt het echt wat toe? Zo ja, wat dan? Want Escrow kan je ook met smart contracts realiseren, staking is tegenwoordig standaard, deflationair zien we ook vaker (bijv. BNB) en 100M is ook niet enorm speciaal.
[ Voor 5% gewijzigd door Yub op 30-07-2020 21:36 ]
Wat maakt het anders dan het 3 way accounting principe waarop BTC gebaseerd is? Wat is er smart aan?Yub schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:35:
[...]
Als je van XRP komt, is dit aantrekkelijker met een 1000x kleinere MC, vandaar. Wat mij overtuigd heeft is de totale opzet hiervan. Ik zie wel waarde in de 'oversteek-service' op smartcontract basis, als je een deal hebt, moeten beide partijen storten en dan pas kan de transactie afgerond worden.
Als ik niet bepaalde verplichtingen had, dan was het done deal.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ehm, kun je iets specifieker zijn? Bij trustswap gaat het meer om het samenvoegen van meerdere soorten currencies, jij stort bijvoorbeeld ADA en ik ETH, als beide dit gedaan hebben, dan is er pas een deal.Crypts schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:39:
[...]
Wat maakt het anders dan het 3 way accounting principe waarop BTC gebaseerd is? Wat is er smart aan?
Verwijderd
r/CryptoMoonShotsRaptorXS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:56:
Dat zelfs de leden hier denken dat bepaalde sjipscoins het beter gaan doen dan een betrouwbare btc geeft het nivo van de leden aan. De meesten zitten nog in de 2017 btc roes en denken er snel veel geld mee te kunnen verdienen met al hun fomo. De cijfers tonen echter aan dat van de snelle jongens (dagtraders) meer als 70%
verliest maakt terwijl de gevestigde orde (lt btc) voornamelijk winst maakt als men geduld heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 22:14 ]
Verwijderd
Ik hoop echt dat bitcoin tegen die tijd op 1 miljoen staat.Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:14:
John luidt volgens mij de bullrun in... Maar we hebben nog iets van hem tegoed als Bitcoin op 31-12 niet op 1M staat.
[Afbeelding]
Jij snapt het. Jij bent een droogkloot af en toe maar wel altijd positief, en dus sta je waarschijnlijk open voor nieuwe shitcoins.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:08:
[...]
r/CryptoMoonShots
Ik ben ook een Bitcoin fan maargoed je kan prima een gokje wagen met een hype smallcap die de potentie heeft om short/mid term x1000 te gaan.
Niks mis mee toch.
Alles valt of staat met BTC, maar als we echt op het randje van een bullrun staan dan kan het zeker leuk uitpakken met sommige alts.
En verder maakt het toch niet zoveel uit wie wat doet? Iedereen geniet van het spelletje op zijn eigen manier![]()
Af en toe iemand die met een nieuw projectje langskomt vind ik juist wel leuk, soms kun je er leuke trades op maken en op die manier wat Bitcoin mee winnen.
We zitten tenslotte niet allemaal op een mooie bag goedkope Bitcoin
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 23:14 ]
Mooie voor op de lijst bij https://deadcoins.com/Yub schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:16:
[...]
Jij snapt het. Jij bent een droogkloot af en toe maar wel altijd positief, en dus sta je waarschijnlijk open voor nieuwe shitcoins.
Ik doe heel wat onderzoek voordat ik ergens de centen in stop en maak heel wat rekensommen. Deze kan nog makkelijk 10 x over de kop gaan, misschien nog wel meer, maar daar is het nog te vroeg voor, het is nog een jong project, klappen kan altijd.
[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 30-07-2020 22:56 ]
Als je toch niet de EU uitgaat en de idkaart gewoon in je portemonnee past.PilatuS schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:14:
[...]
[...]
Waarom zou ik jou moeten overtuigen? Verder hoef ik niet alles tot in detail uit te leggen. Ben wel vaker voor gek verklaard met koersen etc. hint XRPLiberteh schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 22:55:
[...]
Mooie voor op de lijst bij https://deadcoins.com/Of nou ja... geef eens 1 echte reden waarom dat niet ongeveer nummer 2000 wordt daar?
Ik zit er klaar voor.The_Goat schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:06:
Het is fomotijd, RIP bears.
14k voor 9k
Hopelijk heeft iedereen het dipje van vandaag geadd
Betekent dat dat je er tot dan over ophoudt vanaf nu?Yub schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:06:
[...]
Waarom zou ik jou moeten overtuigen? Verder hoef ik niet alles tot in detail uit te leggen. Ben wel vaker voor gek verklaard met koersen etc. hint XRP
We gaan het zien en we komen hierop terug, goed?
Waar kan ik die bende kopen? Ik ben erg lui, alles wat niet op litebit te koop is koop ik ook niet.Yub schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:06:
[...]
Waarom zou ik jou moeten overtuigen? Verder hoef ik niet alles tot in detail uit te leggen. Ben wel vaker voor gek verklaard met koersen etc. hint XRP
We gaan het zien en we komen hierop terug, goed?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq