iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Was XRP de trigger of wat?ScreamGT schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:09:
[...]
Waar kan ik die bende kopen? Ik ben erg lui, alles wat niet op litebit te koop is koop ik ook niet.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Alleen als je over 6 jaar een weekendje Londen wil doen moet je een paspoort kopen. Als je geen rijbewijs hebt dan is een ID wel makkelijker natuurlijk om bij je te hebben.Barbapapa852 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:02:
[...]
Als je toch niet de EU uitgaat en de idkaart gewoon in je portemonnee past.
Ga je ook nog bepalen wat iemand wel of niet mag zeggen? Jij bent een fijne vent.Liberteh schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:08:
[...]
Betekent dat dat je er tot dan over ophoudt vanaf nu?
Nee joh, ik heb niks te bepalen hier. Ik ben niet eens een mod, joh.Yub schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:14:
[...]
Ga je ook nog bepalen wat iemand wel of niet mag zeggen? Jij bent een fijne vent.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Begrijp ik. Maar wie ben ik om jullie te overtuigen? Daarvoor moeten whitepapers gelezen worden en moeten mensen zelf onderzoek doen.Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:10:
@Yub Het is natuurlijk wel zo dat je steekhoudende argumenten moet hebben als je een coin aan de man wil brengen. Vooralsnog zijn die niet langsgekomen en dus is het niet vreemd als er kritisch wordt gereageerd.
Je hoeft hem niet te overtuigen, maar vooralsnog overtuig je ook niet veel anderen. Waarom zouden we moeten instappen? Een pre-exchange tip is altijd welkom en waardevol, maar waarom zouden we hierin moeten investeren in tegenstelling tot bijv. Bitcoin, ETH, etc?
Je kijkt ook tegen een coin aan met standaard hefboom. Niet helemaal eerlijk tegenover een niet hefboom coin. Zelfs als ie op 2x staat en niet hoger daalt ie 2x zo hard.
Edit: Ook XRP, BCH en andere alts krijgen hun pump niet door.
[ Voor 23% gewijzigd door Innovi0 op 30-07-2020 23:25 ]
- Taro
- Niet online
Als je de whitepaper hebt gelezen kun je ons vast wel vertellen waarin deze cryptocurrency zich onderscheidt ten opzichte van anderen. Ik ben best bereid een whitepaper te lezen, of ergens in te investeren (soms zelfs blindelings zoals DMG onlangs), maar als je aangeeft zelf graag all-in te willen gaan, maar nog geen pre van deze coin tov de vele anderen hebt kunnen noemen, dan voel ik niet de noodzaak er in te investeren. En vanuit jou gezien zal je mogelijk denken: Dan heb je vette pech, ik ga naar de maan en jij niet, dat is prima en gun ik je van harte, jammer dat ik die kans mis. Maar de kans dat je naar de maan gaat is groter als heel veel mensen na jou instappen en vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.Yub schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:19:
[...]
Begrijp ik. Maar wie ben ik om jullie te overtuigen? Daarvoor moeten whitepapers gelezen worden en moeten mensen zelf onderzoek doen.
Dus je hoeft ons ook niet te overtuigen, natuurlijk altijd fijn om een nieuwe coin te benoemen, maar ik voel persoonlijk nog niet de noodzaak om tijd te investeren in het lezen van de whitepaper.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Eth is net uitgebroken en ik zie geen bear-div als ik eerlijk ben.Innovi0 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:24:
ETH pump is zwak. Bear-div op de 4H. Wat gaat dat doen met Bitcoin? Niet meer zo rooskleurig volgens mij.
Edit: Ook XRP, BCH en andere alts krijgen hun pump niet door.
RSI is wat gedaald in een kleine range --> normaal.
Bij de break-out RSI up --> normaal
4H candle heeft nog 2,5 uur om te closen, voorlopig geen bearish div.
Volume ondersteunt bullish continuation ook
- Taro
- Niet online
Cardano hoort op CMC sowieso niet onder:ardana123 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:21:
YouTube: The Haskell Elephant in the Room
The Master is speaking.
- BSV
- BCH
- USDT
- XRP
te staan.
Boven LTC kan je over twisten. Maar Charles zet echt iets neer, zonder schandalen. Daar kunnen Craig, Roger en Brad nog iets van leren. Die zitten er alleen in voor het geld. Hup, ADA naar #3. Daarvoor is een x3 nodig, maar ADA heeft dat al eerder laten zien, dus dat is niet onmogelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 30-07-2020 23:42 ]
Oke, misschien oordeel ik te vroeg. Dit is waar ik op doel:The_Goat schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:31:
[...]
Eth is net uitgebroken en ik zie geen bear-div als ik eerlijk ben.
RSI is wat gedaald in een kleine range --> normaal.
Bij de break-out RSI up --> normaal
4H candle heeft nog 2,5 uur om te closen, voorlopig geen bearish div.
Volume ondersteunt bullish continuation ook
/f/image/jk42HqIsIY3AaFivEBPv9KJ3.png?f=fotoalbum_large)
Lijkt op de run van bitcoin gister avond. Geen gas meer. Misschien toch te overextended momenteel.
Het lost bijvoorbeeld o.a. een aantal DAICO problemen op. Nu kan er wel gezegd worden, ja maar; coin x heeft dit al, zal best. Maar ik kijk naar meerdere factoren. Zoals team, contacten, huidige inleg, circulating en total supply, wallet holders etc en als ik niet tot minimaal de top 400 kan behoren, dan leg ik niet in. Dit zijn factoren die je niet terug ziet in een whitepaper, maar voor mij heel belangrijk en iemand anders totaal nutteloos. Iedereen heeft zijn eigen visie.Taro schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:25:
[...]
Als je de whitepaper hebt gelezen kun je ons vast wel vertellen waarin deze cryptocurrency zich onderscheidt ten opzichte van anderen. Ik ben best bereid een whitepaper te lezen, of ergens in te investeren (soms zelfs blindelings zoals DMG onlangs), maar als je aangeeft zelf graag all-in te willen gaan, maar nog geen pre van deze coin tov de vele anderen hebt kunnen noemen, dan voel ik niet de noodzaak er in te investeren. En vanuit jou gezien zal je mogelijk denken: Dan heb je vette pech, ik ga naar de maan en jij niet, dat is prima en gun ik je van harte, jammer dat ik die kans mis. Maar de kans dat je naar de maan gaat is groter als heel veel mensen na jou instappen en vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.
Dus je hoeft ons ook niet te overtuigen, natuurlijk altijd fijn om een nieuwe coin te benoemen, maar ik voel persoonlijk nog niet de noodzaak om tijd te investeren in het lezen van de whitepaper.
Je hebt mij by the way gelokt naar DMG, bedankt. Ik ga mij hier verder in verdiepen!
Snap ik.
Ik zou alleen met 2 dingen rekening houden:
RSI is een indicator die werkt op basis van closes (standaard setting die de meeste mensen gebruiken iig), een conclusie trekken voor de candle close kan dus wat voorbarig zijn
Daarnaast zou je alle bearish div. eens kunnen backtesten op bv. ETH op de 4H van bijvoorbeeld de afgelopen zes maanden en kijken wat de PA daarna doet. Dan zou je evt. nog onderscheid kunnen maken tussen trending en ranging markets en daar conclusies uit trekken.
En idd, vaak zal na een prijsexplosie van 6/7/8 % wel een kleine retrace zijn van een paar procentjes, maar imo is het belangrijker om in de gaten te houden dat je uit een range gebroken bent en er heel veel upside potential is (zie onderstaande chart).
/f/image/sI0s8o8pPzGcgYePp3EXuLTm.png?f=fotoalbum_large)
Target 750!
CZ doet een ArthurtjeBever! schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 08:43:
350 is voor eth een key level.. Kan best daar stoppen of in ieder geval retracen. Iemand die idiote wick naar beneden op Binance perps gezien xtzusdt? Toevallig gisteren niet geopend anders was ik die positie nu kwijt geweest
Je kan zeggen wat je wil, maar hij jat van iedereen de ideeën hoe ie geld moet verdienen
Scamwicks van bitmex, leveraged tokens van FTX, slimme man
[ Voor 17% gewijzigd door The_Goat op 31-07-2020 08:55 ]
Dit ondanks het nieuws nieuws dat overal de economie is gekrompen in Q2. America met 9,5%, Spanje 18% en Frankrijk 13%.
https://www.nytimes.com/l...-market-today-coronavirus
https://nos.nl/liveblog/2...ek-over-besmettingen.html
Rare tijden!
Ik ben ingelogd op adalite.io via mijn Ledger Nano, dan zie ik een lijst met "My Adresses", maar maakt niet uit welke van de 19 ik gebruik, anycoindirect.eu geeft bij elk adres aan "ongeldig walletadres"
Ik heb ze ook geverifieerd op de Ledger, dus snap het niet...
Doe ik iets fout?
[ Voor 7% gewijzigd door metallicattim op 31-07-2020 09:55 ]
je chart mist de gap op 11.8k. Het ziet er zo uit alsof we nog naar beneden moeten maar in die retoriek zouden we juist eerder nog weer omhoog moeten want daar is ook nog een CME gap.dotcom87 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:42:
ETH heeft zijn breakout al gehad en ligt dus een stapje voor
[Afbeelding]
Ja, je neemt geen officiele wallet. Dat doe je fout...metallicattim schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:54:
ADA kan weer gekocht worden momenteel, maar nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn ADA adressen niet herkend worden als geldige adressen![]()
Ik ben ingelogd op adalite.io via mijn Ledger Nano, dan zie ik een lijst met "My Adresses", maar maakt niet uit welke van de 19 ik gebruik, anycoindirect.eu geeft bij elk adres aan "ongeldig walletadres"![]()
Ik heb ze ook geverifieerd op de Ledger, dus snap het niet...
Doe ik iets fout?
https://github.com/vacuumlabs/adalite
Vast wel maar pas over een jaar ofzo. Dit soort moonboys zien we elke run. Nu is het trustswap, toen was het bitconnect, in het algemeen is het xrp. Ze zien er goud in maar kunnen hun bek er niet over houden... Vreselijk irritant en onnodig.Liberteh schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 23:08:
[...]
Betekent dat dat je er tot dan over ophoudt vanaf nu?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ah....Liberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:56:
[...]
Ja, je neemt geen officiele wallet. Dat doe je fout...
https://github.com/vacuumlabs/adalite
Had vanmorgen geen tijd meer, dus vanavond maar eens naar kijken welke Wallet ik dan moet gebruiken.
Thx!
Iemand ervaring met ID verificatie op Kraken? In NL kennen we de AVG maar om alles zomaar in handen te gooien van Kraken voelt wat onnatuurlijk. Zag dat je bij Binance ook je ID moet afgeven als je gebruik wil maken van de SEPA methode.
Waarom de vraag? Ik ben mijn 2-FA code kwijt. Lang leve het crashen van telefoons...
Is dit een simpele vraag? Misschien wel maar kan mij goed voorstellen dat er meer zijn die hun ID niet zomaar uit handen geven. Misschien kunnen we daar nog wat ervaringen over uitwisselen
Verwijderd
Volgens mij is vrijwel iedere grote exchange tegenwoordig verplicht om een soort KYC op te stellen... Dus voor het aanmaken van een trading account kom je er niet snel meer onderuit om je toch te identificeren middels rijbewijs/ID kaart/paspoort.jvdploeg schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:51:
Op de gok dat deze vraag is toegestaan in slowchat (mocht het niet zo zijn dan alvast mijn oprechte excuses)...
Iemand ervaring met ID verificatie op Kraken? In NL kennen we de AVG maar om alles zomaar in handen te gooien van Kraken voelt wat onnatuurlijk. Zag dat je bij Binance ook je ID moet afgeven als je gebruik wil maken van de SEPA methode.
Waarom de vraag? Ik ben mijn 2-FA code kwijt. Lang leve het crashen van telefoons...
Is dit een simpele vraag? Misschien wel maar kan mij goed voorstellen dat er meer zijn die hun ID niet zomaar uit handen geven. Misschien kunnen we daar nog wat ervaringen over uitwisselen
Of je moet op erg louche exchanges gaan zitten, maar of je dat wilt is ook maar de vraag.
Tijden veranderen helaas.
Vanwege de ‘strijd’ tegen ‘terrorisme’ en ‘witwassen’ hebben we in Europa geen privacy meer. Hebben we zelf laten gebeuren overigens want we hebben toch niks te verbergen? Dus hop titt’n bloot. 😂jvdploeg schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:51:
Op de gok dat deze vraag is toegestaan in slowchat (mocht het niet zo zijn dan alvast mijn oprechte excuses)...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mocht je je account terug krijgen en weer 2fa in willen stellen, kleine tip, gebruik iets als Authy, die is mobiel onafhankelijk.jvdploeg schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:51:
En ik heb mijn id's wel ingescanned en aan exchanges gegeven die ik vertrouw (ik gebruik kraken niet overigens maar ik weet dat die al heel lang mee gaat dus vermoedelijk wel te vertrouwen)
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Zoals BitmexVerwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:57:
[...]
Of je moet op erg louche exchanges gaan zitten, maar of je dat wilt is ook maar de vraag.
Jaren geleden ja. Ik heb er eigenlijk ook zo geen problemen mee. Je hebt geen keuze als je je account terug wilt, en zij hebben ook geen keuze. Het is niet dat ze het voor hun plezier doen of voor datamining stuff.jvdploeg schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:51:
Uhm. Je geeft je ID aan een third party die dit voor de Exchange verwerkt.Acidrain schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:15:
[...]
Mocht je je account terug krijgen en weer 2fa in willen stellen, kleine tip, gebruik iets als Authy, die is mobiel onafhankelijk.
En ik heb mijn id's wel ingescanned en aan exchanges gegeven die ik vertrouw (ik gebruik kraken niet overigens maar ik weet dat die al heel lang mee gaat dus vermoedelijk wel te vertrouwen)
Dat hoeft toch niet slecht te zijn? Exchanges zijn ook gewoon onderhevig aan wet en regelgeving? Of heb je andere redenen om bijvoorbeeld Bitfinex zo af te serveren?Liberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:21:
[...]
Uhm. Je geeft je ID aan een third party die dit voor de Exchange verwerkt.
Of je print de QR even af als backup. Als je telefoon fubar gaat moet je gewoon even die QR's terug inscannen en klaar.Acidrain schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:15:
[...]
Mocht je je account terug krijgen en weer 2fa in willen stellen, kleine tip, gebruik iets als Authy, die is mobiel onafhankelijk.
Bewust niet bij binance kyc gedaan, wel bijvoorbeeld bij coinbase.. Iets meer vertrouwen in die club. Overigens hoef je geloof ik bij bitonic geen id te uploaden als je die id kaart chip uitleest met hun app.jvdploeg schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:51:
https://lekkercryptisch.n...maatschap-als-compensatieKenny_026 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:30:
[...]
Dat hoeft toch niet slecht te zijn? Exchanges zijn ook gewoon onderhevig aan wet en regelgeving? Of heb je andere redenen om bijvoorbeeld Bitfinex zo af te serveren?
Jonguh.... Nou voel ik me weer genoodzaakt te reagerenThe_Goat schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:06:
Antiample token
Lol, 24 miljoen per dag aan volume ook nog
En uiteraard 200+ % up in 24 uur
Bekijk hem tenminste even om gefundeerde kritiek te kunnen geven ipv steken onder water.
Uhm, je punt is?Liberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:21:
[...]
Uhm. Je geeft je ID aan een third party die dit voor de Exchange verwerkt.
Of het nu aan de exchange is of aan een 3th party die die exchange blijkbaar vertrouwd om het af te laten handelen.. Ik vertrouw die exchange dus ik heb mijn id's gegeven.
Edit: ik zie als voorbeeld Binance voorbij komen.. Ik heb mijn id's niet bij Binance afgegeven (of een 3th party daarvan..) op Binance hoef je de kyc niet te doorlopen om toch goed te kunnen handelen..
[ Voor 20% gewijzigd door Acidrain op 31-07-2020 12:47 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ja dat begrijp ik allemaal wel maar het lijkt me een beetje voorbarig om te stellen omdat het om een derde partij gaat het per definitie onveilig is.
In mijn vak (ICTKenny_026 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:43:
[...]
Ja dat begrijp ik allemaal wel maar het lijkt me een beetje voorbarig om te stellen omdat het om een derde partij gaat het per definitie onveilig is.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ok, in mijn vak (ICTLiberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:49:
[...]
In mijn vak (ICT) is de kortste weg ook meteen principieel de veiligste omdat je dan de meeste controle hebt. Iedere extra stap brengt risico's met zich mee helemaal wanneer deze buiten je invloed liggen. Binance is nog nooit gehackt in dat opzichte. Als ze toen geen 3rd party hadden, had dit bericht dus niet bestaan.
Persoonlijk til ik er niet zo zwaar aan. Er zijn legio van organisaties die gehackt worden waarbij gegevens gestolen worden. Als je zelf weet waar je sterke en zwakke punten liggen lijkt het me helemaal niet verkeerd om de zwakke kanten uit te besteden. Maar inderdaad, die externe partijen kunnen ook slachtoffer worden.
Van al die partijen zijn 3rd part KYC processors over het algemeen ons grootste gevaar. Waar moet je tegenwoordig nog digitaal een ID aanleveren wat niet in persoon kan? We hebben het overigens wel over een KYC processor van een Chinese Exchange, hé... compliance en ChinaKenny_026 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:54:
[...]
Ok, in mijn vak (ICT) weet ik ook dat we zaken uitbesteden naar derde parijen omdat die vaak compliant zijn met bepaalde wet en regelgevingen omdat de organisatie zich zelf dat meer op hun eigen core business kan richten. Dergelijke argumenten klinken je vast bekend in de oren.
Persoonlijk til ik er niet zo zwaar aan. Er zijn legio van organisaties die gehackt worden waarbij gegevens gestolen worden. Als je zelf weet waar je sterke en zwakke punten liggen lijkt het me helemaal niet verkeerd om de zwakke kanten uit te besteden. Maar inderdaad, die externe partijen kunnen ook slachtoffer worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 31-07-2020 13:34 ]
Is geen steek onder water, ik hou gewoon wel van dit soort gekkigheid binnen crypto, dat maakt het voor mij leuker dan de gewone beurs.Kenny_026 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:36:
[...]
Jonguh.... Nou voel ik me weer genoodzaakt te reageren![]()
[YouTube: How Does AMPLEFORTH Work? DEFI Explained]
Bekijk hem tenminste even om gefundeerde kritiek te kunnen geven ipv steken onder water.
Een anti coin, coins als doge, cryptokitties, dat soort dingen vind ik vermakelijk
De oorspronkelijke vraag ging over Kraken wat volgens mij een Amerikaanse exchange is, waarom jij (een 3th party hack van) Binance aanhaalt is mij echt onduidelijk.Liberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:32:
[...]
Van al die partijen zijn 3rd part KYC processors over het algemeen ons grootste gevaar. Waar moet je tegenwoordig nog digitaal een ID aanleveren wat niet in persoon kan? We hebben het overigens wel over een KYC processor van een Chinese Exchange, hé... compliance en China![]()
![]()
Omdat de redenatie was dat een 3rd party processor dit beter af kan handelen dan een Exchange zelf en ik het hier niet mee eens was omdat ik aan eerder situaties moest denken die ik even voor je opgezocht heb.Acidrain schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:58:
[...]
De oorspronkelijke vraag ging over Kraken wat volgens mij een Amerikaanse exchange is, waarom jij (een 3th party hack van) Binance aanhaalt is mij echt onduidelijk.
ik denk dat je dan even moet terug lezen wie je gequote hebt.. ik heb namelijk nooit die redenatie gemaakt..Liberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:09:
[...]
Omdat de redenatie was dat een 3rd party processor dit beter af kan handelen dan een Exchange zelf en ik het hier niet mee eens was omdat ik aan eerder situaties moest denken die ik even voor je opgezocht heb.
Acidrain schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:25:
[...]
ik denk dat je dan even moet terug lezen wie je gequote hebt.. ik heb namelijk nooit die redenatie gemaakt..
Er zijn mensen die geen account ergens aanmaken omdat er een 3rd party KYC processor aan vast zit.Acidrain schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:43:
[...]
Of het nu aan de exchange is of aan een 3th party die die exchange blijkbaar vertrouwd om het af te laten handelen.. Ik vertrouw die exchange dus ik heb mijn id's gegeven.
Als jij desondanks dat je weet dat een Exchange deze gebruikt er een account aanmaakt zeg je blindelings "ik geloof dat de KYC processor minimaal net alle beveiligingsmethodes in acht neemt zoals een exchange dat doet"
In de praktijk betekent dit alle gegevens op cold storage ergens op papier in een kast zeg maar. Het enige dat ik deed was laten zien dat de realiteit helaas anders is. Laten we hopen dat er van geleerd is want het laatste wat je wil is dat je ID gegevens uitlekken in een dataset welke gerelateerd is aan crypto.
Probeer nog eens iemand te helpen..
When Moon?
[ Voor 87% gewijzigd door Acidrain op 31-07-2020 14:50 ]
Verwijderd
Dat is ook gewoon mooi, het onvolwassene van deze markt.The_Goat schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:37:
[...]
Is geen steek onder water, ik hou gewoon wel van dit soort gekkigheid binnen crypto, dat maakt het voor mij leuker dan de gewone beurs.
Een anti coin, coins als doge, cryptokitties, dat soort dingen vind ik vermakelijk
Metamask wallet in gebruik genomen, en een aantal coins via Uniswap aangeschaft. Bij gebruik van de mobiele app van Metamask, zie ik echter maar 3 van de 4 aangeschafte coins terug. Compound ontbreekt namelijk. Via Etherscan zie ik dat deze wel is aangeschaft, en dus in de wallet zit. Waarom zie ik deze dan niet terug in het tokenoverzicht in de mobiele app?
Denk dat je even handmatig het token moet toevoegen, dat zie je vaker bij nieuwere tokens.Steinhemmer schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:57:
Beginner hier!
Metamask wallet in gebruik genomen, en een aantal coins via Uniswap aangeschaft. Bij gebruik van de mobiele app van Metamask, zie ik echter maar 3 van de 4 aangeschafte coins terug. Compound ontbreekt namelijk. Via Etherscan zie ik dat deze wel is aangeschaft, en dus in de wallet zit. Waarom zie ik deze dan niet terug in het tokenoverzicht in de mobiele app?
Zero.
Die van AMPL?Innovi0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:35:
Is iedereen de 5 min chart aan het staren, of ben ik het alleen?
was naar de buurvrouw aan het starenInnovi0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:35:
Is iedereen de 5 min chart aan het staren, of ben ik het alleen?
stort je er toch gewoon wat naar toe?Crypts schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:31:
Oh en veel plezier met het terugkrijgen van je account, ben al 2 jaar bezig met die van mij. Als je niet precies meer weet wanneer je laatste storting/trade was en hoeveel kansloos...😋
Dan weet je precies de datum/tijd etc
Voor de mensen die het nog niet weten........ 25x.,..50x....125x..... Het is allemaal mogelijk .. WELKOMVerwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:47:
[...]
Dat is ook gewoon mooi, het onvolwassene van deze markt.
Schudden met die billen, draaien met die billen en swing!
Swingtradinggggggg
Zomerrrrr surven op het internet
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 31-07-2020 16:37 ]
https://testnet.bitmex.com voor de nieuwelingenA87 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:36:
[...]
Voor de mensen die het nog niet weten........ 25x.,..50x....125x..... Het is allemaal mogelijk .. WELKOM
Swingtradinggggggg
Zomerrrrr surven op het internet
En dan gaat de prijs omlaag en dan zetten ze de server uit zodat je niet kon long rond 3500, typisch bitmex. Meeste rechtzaken tegen ooitLiberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:38:
[...]
https://testnet.bitmex.com voor de nieuwelingen
Bitmex is deaud. stoplosses die niet afgaan etc..
Wie zit er nu nog op bitmex te traden???
Dat wil je een nieuweling nog niet aandoen. Een grote corrupte tering scam is het
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 31-07-2020 16:53 ]
wacht maar tot je rekt gaat omdat de server weer is een uur uit is bijv
Ik was toen ook aan het traden op Bitmex...A87 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:01:
[...]
wacht maar tot je rekt gaat omdat de server weer is een uur uit is bijv
Gelukkig is Binance nooit down op key momenten etc
Heb je op Bitmex getrade tijdens de 2017 bullrun? Ik niet. Ben benieuwd wat ik er met een beetje van kan maken....
[ Voor 17% gewijzigd door Liberteh op 31-07-2020 17:06 ]
Echt niemand hier op tweakers die nieuw is moet denken aan bitmex.. DONT DO IT\!Liberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:02:
[...]
Ik was toen ook aan het traden op Bitmex...
Gelukkig is Binance nooit down op key momenten etc
Heb je op Bitmex getrade tijdens de 2017 bullrun? Ik niet. Ben benieuwd wat ik er met een beetje van kan maken....
Daarom ook testnet. Ze komen Bitmex toch wel tegen zonder ons. En die 100x is aantrekkelijk.A87 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:14:
[...]
Echt niemand hier op tweakers die nieuw is moet denken aan bitmex.. DONT DO IT\!
een nieuwkomer moet gewoon 20 euro storten en op bybit gaan traden. bitmex testnet heeft geen volumeLiberteh schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:16:
[...]
Daarom ook testnet. Ze komen Bitmex toch wel tegen zonder ons. En die 100x is aantrekkelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 31-07-2020 17:17 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
- Taro
- Niet online
Gewoon altijd zo instellen dat als de SL geraakt wordt de koers maximaal 1 USD later alsnog de gewenste richting op gaat en je dus beter geen SL had kunnen instellen. Tenminste, zo doe ik dat altijd.DAMAGE schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:21:
Op Bybit gaat het ook mis als je geen stoploss instelt zoals jij graag doet @A87. Gewoon de tools die je hebt goed gebruiken. Stoploss instellen en dan ook GOED instellen. Want er zijn genoeg mensen die wel een stoploss instellen maar dit incorrect doen waardoor hij niet getriggert wordt. Leer eerst gewoon lekker de tools op de juiste manier gebruiken.
Alle rekts op bitmex zijn mijn eigen schuld geweest tot zover bij nader onderzoek. Uiteraard heb ik ook momenten gehad dat ik geluk had dat ik niet bij de slachtoffers hoorde omdat ik op tijd uitstapte maar eerlijk... als je Mt.GOX fiasco hebt meegemaakt dan weet je wat je kan verwachten bij crypto. Ik snap dat mensen dat soms nu niet (meer) weten.DAMAGE schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:21:
Op Bybit gaat het ook mis als je geen stoploss instelt zoals jij graag doet @A87. Gewoon de tools die je hebt goed gebruiken. Stoploss instellen en dan ook GOED instellen. Want er zijn genoeg mensen die wel een stoploss instellen maar dit incorrect doen waardoor hij niet getriggert wordt. Leer eerst gewoon lekker de tools op de juiste manier gebruiken.
@Taro Lmao ja, dat is natuurlijk een perfecte manier
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wort er nog een gap gevuld en welke dan?
En ontstaat er weer een nieuwe gap aankomend weekend?
We gaan het beleven.
Ik ben net op 8 of 9k na de 3.3k dip met Bitmex in aanraking gekomen. Klein zakje gestort en long gegaan met 1 contract. Wist ik veel dat dit 1 dollar was. Dat was wel jammer toen ik mijn 600% positie sloot. Sindsdien gaat het beter.DAMAGE schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:29:
@Liberteh Precies. Ik heb ook wel eens een 1K rode candle mee gemaakt toen ik long zat. Gingen toen veel mensen rekt en ik verschoot ook eventjes. Maar mijn stoploss stond goed ingesteld waardoor mijn order netjes uitgestopt was met winst. Had toen meer winst kunnen hebben maar shit happens in traden. Daarom nooit te euphorisch worden als we even wat groene actie zien. Je weet dat het net zo goed in één keer de andere kant op kan klappen. Uit het niets een 1k dollar rode candle naar beneden. En je weet ook dat je op leverage platforms 'scamwicks' kunt tegenkomen. Wat natuurlijk helemaal geen scamwicks zijn maar gewoon liquidaties of stoplosses die elkaar opvolgen. Dit weet je. Handel er naar. Niet voor niets zijn leverage platformen ook bedoeld voor mensen die de risicos begrijpen en er naar kunnen handelen. Een nieuwkomer komt wel op Bitmex maar zou daar gewoon uberhaupt niet moeten zitten. Maar dat moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten. Er zijn genoeg die ook voldoening halen uit het casino gevoel. Prima lekker doen. Hun geld.
@Taro Lmao ja, dat is natuurlijk een perfecte manierOok dat soort shit happens haha.
Edit: Ik denk dat eth weer moet lijden voor btc.
@Liberteh Precies. Er zijn genoeg die ook voldoening halen uit het casino gevoel.
Scheelt dat ik die gegevens wel bewaard hebCrypts schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:31:
Oh en veel plezier met het terugkrijgen van je account, ben al 2 jaar bezig met die van mij. Als je niet precies meer weet wanneer je laatste storting/trade was en hoeveel kansloos...😋
@ rest: Dank voor de reacties, zo te lezen was het nog niet zo'n vreemde vraag
Edit:
Hier net een stuk van mijn longpositie verkocht, is mooie take profit aangetikt. Had o.b.v. die gap toch maar ff sellorder geplaatst.
[ Voor 28% gewijzigd door toilet_paper op 31-07-2020 18:11 ]
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 31-07-2020 18:20 ]
- Taro
- Niet online
Maar het werd short squeezeInnovi0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:26:
Mogelijke long squeeze, of door?. Gevoel zegt door.
OepsInnovi0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:38:
[...]
Het wordt nog een short squeeze idd, als straks alle shorts gesloten moeten worden.
Lets go bitmex leaderboard
- Taro
- Niet online
Wel aan de groene kant mag ik hopen...The_Goat schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:42:
Lets go bitmex leaderboard
Je hebt het moment gemist dat Goat bull werd?
Hierzo
[ Voor 22% gewijzigd door Liberteh op 31-07-2020 18:57 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Tijdje geleden met een klein side accountje gestart om pnl leaderboard te halen, begin is aardig, maar moet ook nog wel een stukkie.
Zit deze week op 10x, beter dan dat sideways geklooi van afgelopen maanden
[ Voor 7% gewijzigd door The_Goat op 31-07-2020 19:22 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

/f/image/B4HwIDV3kVR8Ql2CtAFIpUFi.png?f=fotoalbum_large)