Nee, alleen is dat geen garantie dat er gaat gebeuren wat dat patroon doet denken.Pelox schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:40:
Ben ik de enige die op de 4h btc een h&s ziet?
XRP = trash
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee, alleen is dat geen garantie dat er gaat gebeuren wat dat patroon doet denken.Pelox schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:40:
Ben ik de enige die op de 4h btc een h&s ziet?
XRP = trash
Dat is toch wel een beetje een understatement vind je niet?orf schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:31:
Ledger heeft een data breach: https://www.ledger.com/ad...and-marketing-data-breach
Gaat alleen om contactgegevens.
Dit komt van hun FAQ over de breach: https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360015559320We know that this database comprises approximately 1M email addresses that could have been leaked and that 9500 more detailed personal information leaked as well such as first name, last name, phone number, and postal address and products purchased. More detailed personal information could have been exposed.
Beetje matig voor een bedrijf waar security de core business isorf schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:31:
Ledger heeft een data breach: https://www.ledger.com/ad...and-marketing-data-breach
Gaat alleen om contactgegevens.
Ik heb juist een e-mail ontvangen hierover. Daarom hier een melding. Ze hebben alle klanten een mail gestuurd.jinglewood schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Dat is toch wel een beetje een understatement vind je niet?
[...]
Dit komt van hun FAQ over de breach: https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360015559320
Niet zo relaxed als jij bij die 9500 hoort waar het thuisadres op straat ligt?
Overigens heeft Ledger niets gedaan om die 9500 te informeren. Zeer kwalijk.
Van mij hebben ze 0 gegevens. Ik heb 2 ledgers.Eindhovenfinest schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:54:
Jawel, heb inmiddels e-mail gehad.
Hackers hebben idd nu de N/A/W gegevens van Ledger bezitters. Deze mensen zouden idd een bezoek kunnen verwachten![]()
Dus tijd voor multisig van je funds...
Zero.
Er staat nergens dat ze die 9500 ook specifiek benaderd hebben.orf schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:04:
[...]
Ik heb juist een e-mail ontvangen hierover. Daarom hier een melding. Ze hebben alle klanten een mail gestuurd.
En dat is dus precies mijn punt. Je weet als individu op dit moment niet of jij bij die 9500 hoort tenzij je iemand was die nooit via hun site een Ledger heeft besteld.Titus schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:10:
[...]
Er staat nergens dat ze die 9500 ook specifiek benaderd hebben.
Want? Wat is je doel? Heb het linkje gelezen en ze runnen een node als test binnen een klein onderdeel van T-systems. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee kan of moet?hansdegit schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 00:13:
Tegen beter weten in toch maar wat missionariswerk om @Slux en @Crypts te informeren.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat vooral heel matig is is dit:Heisenbug schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:55:
[...]
Beetje matig voor een bedrijf waar security de core business is
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Goed lezen... na onderzoek bij bekendmaking van het lek in Juli is gebleken dat het lek al in Juni misbruikt is.Crypts schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:30:
[...]
Wat vooral heel matig is is dit:
On the 14th of July 2020, a researcher participating in our bounty program made us aware of a potential data breach on the Ledger website. We immediately fixed this breach after receiving the researcher’s report and underwent an internal investigation. A week after patching the breach, we discovered It had been further exploited on the 25th of June 2020
Dus gaatje gedicht maar nog geen twee weken later opnieuw gegevens gejat? En op producten van een dergelijk bedrijf zet je dan 'veilig' je crypto kapitaal?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
[ Voor 102% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 14:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
" @Ledger / Replying to @matt_odellTitus schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:10:
[...]
Er staat nergens dat ze die 9500 ook specifiek benaderd hebben.
Ah een tweet dus, niet in het nieuws artikel of in de FAQ. Zucht. Thanks for spotting though!Eindhovenfinest schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:20:
[...]
" @Ledger / Replying to @matt_odell
Not exactly.
Those 9500 information could be surname and first name, or/and postal address and/or phone number.
We will send a dedicated email at 5PM CET to the concerned clients."
Je krijgt dus nog een aparte mail.
Druk op F5 en wees blijThe_Goat schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 10:08:
[Afbeelding]
Wie durft (ik niet)? Technisch gezien @ support
De tijd leert of het tij keert
Ik heb zojuist die mail gehad. Blijkbaar ben ik een van de 9500Eindhovenfinest schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:20:
[...]
" @Ledger / Replying to @matt_odell
Not exactly.
Those 9500 information could be surname and first name, or/and postal address and/or phone number.
We will send a dedicated email at 5PM CET to the concerned clients."
Je krijgt dus nog een aparte mail.
GODVERDORIE!!! 100X LONG NU MAN!! DIE LAMBO MANbie100 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:26:
heb mijn lambo al besteld bij Wang Jian duurt 5 dagen tot die klaar is zei die zal mij benieuwen
[YouTube: Chinese man builds replica Lamborghini]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Telefoonnummer is ook nog eens een hele lelijke icm spoofen en 2FA.
Zat die er ook bij? Oei...PilatuS schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:50:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 29-07-2020 16:57 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Tenzij je natuurlijk een x100 short opent op 11295 en vlak boven de 10960 sluitInnovi0 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:02:
Dit is dus waarom je geen high leverage gebruikt. Sorry voor de 100x club!
Haha, oké, well played. Zo te zien gaan we weer gewoon opnieuw omhoog!Taro schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:06:
Tenzij je natuurlijk een x100 short opent op 11295 en vlak boven de 10960 sluit
Nee, zo goed ben ik niet, was een voorbeeldInnovi0 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:09:
[...]
Haha, oké, well played. Zo te zien gaan we weer gewoon opnieuw omhoog!
Je hebt wel ballen als je zo'n raket durft te shorten met 100x
Het is geen conclusie, maar wel een constatering van dat bepaalde moment.
Zero.
[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 29-07-2020 17:24 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik verwacht een drop.. Maar dat is een pure gok gebaseerd op in het verleden behaalde crypto resultaten. Deze bieden geen garantie op de toekomstDAMAGE schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:21:
Ik weet het niet man. Iedereen en zijn Youtuber is bullish. Je zou bijna denken dat dat om een longsqueeze moet schreeuwen. Valt ook op dat niemand van die gasten nu meer de longs vs shorts erbij pakt. Niet dat dat ooit echt boeit maar toch. Zoveel fenomenen waar ze het in het verleden over hebben gehad pakken ze er nu NIET bij.
76% van de mensen zit op dit moment long. Op ALLE exchanges bij elkaar gemiddeld. Besef.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 29-07-2020 17:26 ]
Zero.
[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 29-07-2020 17:29 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Long vs shorts is ook een tool als btc ranged, niet als trend duidelijk up isDAMAGE schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:21:
Ik weet het niet man. Iedereen en zijn Youtuber is bullish. Je zou bijna denken dat dat om een longsqueeze moet schreeuwen. Valt ook op dat niemand van die gasten nu meer de longs vs shorts erbij pakt. Niet dat dat ooit echt boeit maar toch. Zoveel fenomenen waar ze het in het verleden over hebben gehad pakken ze er nu NIET bij.
76% van de mensen zit op dit moment long. Op ALLE exchanges bij elkaar gemiddeld. Besef.
Zoals bij een rising wedge?Innovi0 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:32:
Tot nu toe zie ik alleen maar higher lows. Nog geen reden om van richting te veranderen voor mij.
Zero.
Op dit moment wel duidelijk een rising wedge, ja. Maar als je terug scrollt in je chart zie je dat we al geen lower low hebben gehad sinds 12 maart. Alleen maar higher lows.
Als je je spul op de exchanges laat staan ja. Maar daar is de ledger dus voor, geen gedoe met 2FA.PilatuS schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:50:
[...]
Je mag er van uitgaan dat iemand met een Ledger de betreffende cryptocurrency bij een broker of exchange heeft gekocht en daar ook 2FA aan heeft staan. Crypto overmaken naar anderen lukt dus wel zonder 2FA, maar ooit weer terug naar fiat zal via een route moeten waar je 2FA gebruikt. En op dat punt kan je dus onderschept worden. Of je moet een nieuw broker/exchange account aanmaken en daar vanaf de Ledger je funds heen sturen, dan loop je minder risico.Berenburg schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:47:
[...]
Als je je spul op de exchanges laat staan ja. Maar daar is de ledger dus voor, geen gedoe met 2FA.
[ Voor 35% gewijzigd door DAMAGE op 29-07-2020 17:53 ]
Sommige exchanges werken met 2FA dmv SMS. Die zijn dus te onderscheppen.DAMAGE schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:52:
Maar hoe wil je 2FA spoofen dan met een 06 nummer? Eventuele recovery sturen ze toch alleen naar het telefoon nr toe wat je hebt ingevuld? Spoofing van nummers is toch alleen uitgaand? Niet inkomend.
Je kunt een IMEI-nummer wisselen, dus het 06-nummer van iemand anders aan een andere SIM-kaart koppelen. Dan vraag je via SMS de 2FA op en ben je binnen. Als je als telecom winkel toegang hebt tot dergelijke software/tools dan kom je al snel een heel eind.DAMAGE schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:52:
Maar hoe wil je 2FA spoofen dan met een 06 nummer? Eventuele recovery sturen ze toch alleen naar het telefoon nr toe wat je hebt ingevuld? Spoofing van nummers is toch alleen uitgaand? Niet inkomend.
Als je een target bent en ze hebben toegang tot het een of het ander dan is het niet uitgesloten dat ze ook toegang weten te bemachtigen tot je telefoon. Ik heb al meer dan eens verhalen voorbij zien komen hierover. Inclusief 2FA onderschepping.DAMAGE schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:00:
@Taro Dan moet je dus al toegang hebben tot die tools. En dan moet je ook beide IMEI nummers hebben toch? Maar het is iig niet makkelijk te spoofen zo ver ik weet. Dat zou wel heel mooi zijn zeg.
[ Voor 32% gewijzigd door Liberteh op 29-07-2020 18:05 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
De afgelopen periode is het regelmatig voorgekomen dat providers nav een telefoontje "even een SIM wissel hebben uitgevoerd", kwam regelmatig langs op bijv. Twitter. Het oude IMEI nummer staat gewoon in de database van de provider, je hebt dus alleen je eigen nieuwe IMEI nummer nodig.DAMAGE schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:00:
@Taro Dan moet je dus al toegang hebben tot die tools. En dan moet je ook beide IMEI nummers hebben toch? Maar het is iig niet makkelijk te spoofen zo ver ik weet. Dat zou wel heel mooi zijn zeg.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 29-07-2020 18:05 ]
een week of 2 geleden had ik de pc aan, Ik kwam thuis, de''nick'' naam in een game die ik speel was veranderd in mijn echte naam en mijn netflix gebruikers account was verwijderd .. (log alleen in via de TV en niet pc)Taro schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:04:
[...]
De afgelopen periode is het regelmatig voorgekomen dat providers nav een telefoontje "even een SIM wissel Tube: This is how hackers hack you using simple social engineering[/URL]]
De menselijke factor speelt hierbij een erg grote rol.
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 18:13 ]
Hopelijk hebben ze geen x50 short voor je geopendA87 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:10:
[...]
een week of 2 geleden had ik de pc aan, Ik kwam thuis, de''nick'' naam in een game die ik speel was veranderd in mijn echte naam en mijn netflix gebruikers account was verwijderd .. (log alleen in via de TV en niet pc)
Stranger things!no joke Als ik inlog in mijn trade account log ik ook meteen weer uit na een trade plaatsen
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:19:
Woensdag gehacked dag.
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 18:26 ]
Eens in de zoveel jaar dat dit gebeurd idd.. ook al gaat het fout risico waard. Mischien nog 1x 10200Taro schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:31:
Ik heb de maandelijkse storting weer gedaan, 100% Bitcoin, 9 van de 10x eindigt dat in een daling, maar deze keer ga ik uit van die 10% kans op een stijging...
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 18:36 ]
Eerst die 11.8k van gisteren maar ff halen?The_Goat schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:41:
Ik ben zo bullish dat t bijna ongezond lijkt. 12.5k binnen 48 uur lets go
Eensch, deal!
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 29-07-2020 19:04 ]
Dankje, ik vraag me af wat liquidity eigenlijk uitmaakt als de brokers zo'n hoog percentage vragen. Het verschil tussen vraag en aanbod-prijzen is meestal maar 0,2%...Taro schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:03:
@chronoz Zie de startpost. Coinbase verdient inderdaad voldoende. Er zijn veel goedkopere brokers. Bitvavo is op dit moment bijv. 45 Euro per Bitcoin goedkoper dan Coinbase.
Coinbase (Pro) has horrible fees. I left them forever. Buying and selling one single bitcoin will cost you now 150 dollar in fees at coinbase. ridicoulus. kraken would charge 47 US-Dollar. Binance would charge 15 US-Dollar.
Weet je wat spanned is? Je crypto op een exchange achter laten. Echt onbegrijpelijk dat mensen dat nog steeds doenchronoz schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:11:
Ik zal me verdiepen in Bitvavo. Misschien wel extra veilig als ik in de toekomst €15k in Bitcoin heb, deze op verschillende exchanges te hebben. Een offline hardware-wallet vind ik ook een beetje spannend.
SchuldigMr. Jinx schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:18:
[...]
Weet je wat spanned is? Je crypto op een exchange achter laten. Echt onbegrijpelijk dat mensen dat nog steeds doen
Dat dus.PHPResource schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:26:
[...]
Tja je kan niet echt anders als je regelmatig (swing)trade en scalpt
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 29-07-2020 19:29 ]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Verwijderd
Dan krijgt de term seed weer een ander perspectief.ScreamGT schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:20:
Plukjes altcoins. XRP/BTC staat gewoon op een ledger die vervolgens weer verborgen ligt in een treksok op zolder.
Thanks, had je adres al, kom ik komende week ff langs om je ledger uit die sok te halen.ScreamGT schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:20:
Plukjes altcoins. XRP/BTC staat gewoon op een ledger die vervolgens weer verborgen ligt in een treksok op zolder.
Tja je kan niet echt anders als je regelmatig (swing)trade en scalptMr. Jinx schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:18:
[...]
Weet je wat spanned is? Je crypto op een exchange achter laten. Echt onbegrijpelijk dat mensen dat nog steeds doen
Rally? We moeten eerst boven de ath uitkomen voordat we kunnen spreken van een rally.Bever! schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:29:
Ik ben eruit zwakke rally
straks weer hoger instappen.Bever! schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:29:
Ik ben eruit zwakke rally
XRP = trash
De pa van vandaag dan..Liberteh schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:36:
[...]
Rally? We moeten eerst boven de ath uitkomen voordat we kunnen spreken van een rally.
Wat denk je momenteel te zien op de chart? Heb je de vorige bull run ook mee gemaakt?
Dat bitcoin is uitgescheten op de 4H. En er is divergentie aan het ontstaan...Liberteh schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:44:
[...]
Wat denk je momenteel te zien op de chart? Heb je de vorige bull run ook mee gemaakt?
Weinig keus als je wilt traden, helaas.Mr. Jinx schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:18:
[...]
Komen ook regelmatig scams voor.Specy schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:18:
[...]
Weinig keus als je wilt traden, helaas.
Trouwens, het is al oud nieuws maar er zijn wat Cryptopia-updates.
De NZ-rechter heeft intussen gezegd dat de coins terugmoeten naar hun eigenaars (hoe is nog de vraag).
En er is een figuur die een groepsclaim tegen de afwikkelaar van het faillissement aan het voorbereiden is. Geen idee of dat nou een goed idee is of niet...
XRP = trash
Broadening patroon en hij skipt steeds over de baseline. Zwakke pa..Liberteh schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:44:
[...]
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 20:44 ]
waaaasaat ik zit al maanden niet meer op bitmex maar is dit serious? bRON???Bever! schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:33:
Voor mensen die regelmatig in de mex trollbox zitten, user liquidationengine heeft zelfmoord gepleegd.. Treurig
Hij shortte 9.6k met 4 miljoen en dat is blijkbaar teveel geweest voor hem
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 20:39 ]
Ik ga met 35% erin zitten, ada heeft me vaker goed gedaan, hopelijk laat 'ie me dit keer niet in de steekdeppenboks schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:35:
[...]
Zou er nog een epische pump&dump komen of niet? Wie durft?
Hij laat je nooit in de steek, maar misschien wel vallenJeaust schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:39:
[...]
Ik ga met 35% erin zitten, ada heeft me vaker goed gedaan, hopelijk laat 'ie me dit keer niet in de steek
Zero.
https://twitter.com/Think...tatus/1288511972825341954A87 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:38:
[...]
waaaasaat ik zit al maanden niet meer op bitmex maar is dit serious? bRON???
Ik zag hem wel eens in de chatbox
Hoe kom je dan aan die info dat het om een short ging etc.. (heb zelf geen twitter)Ik maak ff twitter aan nu
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 20:58 ]
Toch zie ik op de 4h er nog wel zo'n groene kaars bijkomen.Bever! schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:23:
[...]
Broadening patroon en hij skipt steeds over de baseline. Zwakke pa..
XRP = trash
Vooraf misschien nog een klein pumpje. Veel mensen die gaan staken, dus mogelijk een kleinere dump dan anders het geval was geweest, mogelijk zo klein dat het zelfs nihil is. En ADA heeft een grote schare echte aanhangers, dus relatief weinig (maar niet verwaarloosbaar!) mensen die hem alleen even voor het geld hebben opgepakt.. Maar een pump na een livegang heb ik nog niet vaak gezien, die kans acht ik alleen groot als Bitcoin even stil blijft staan en dan zullen andere alts ook wel meegaan dus is het niet ADA specifiek.deppenboks schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:35:
[...]
Zou er nog een epische pump&dump komen of niet? Wie durft?
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Zou dat even in het beleggers topic vragen.ScreamGT schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:21:
Iemand hier met een zakje vergeten Kodak aandelen?
https://finance.yahoo.com...zVwUvgZO7UU2yZummvrFZIXA1
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 29-07-2020 21:33 ]
Cause of death still isn't exactly knownBever! schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:33:
Voor mensen die regelmatig in de mex trollbox zitten, user liquidationengine heeft zelfmoord gepleegd.. Treurig
Hij shortte 9.6k met 4 miljoen en dat is blijkbaar teveel geweest voor hem
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq