Ik ben uit ada gestapt onder andere.. morgen is de shelley update.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zero.
[ Voor 97% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 16:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je pech hebt 16k in een paar dagenPelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:44:
[...]
ADA 16k?
Zero.
ADA 16k? Oh shit...alles verkocht pas geleden
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 28-07-2020 16:51 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 73% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 16:53 ]
Hopelijk dan weer netjes terug naar rond de 10-11k en daar lekker een paar maand hangen, anders gaat 't veel te rap.A87 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:51:
BTC 16k soon
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja preciesMooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:53:
[...]
Hopelijk dan weer netjes terug naar rond de 10-11k en daar lekker een paar maand hangen, anders gaat 't veel te rap.
Zero.
Mooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:53:
[...]
Hopelijk dan weer netjes terug naar rond de 10-11k en daar lekker een paar maand hangen, anders gaat 't veel te rap.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 16:56 ]
Van $6k naar $20k in december 2017 duurde drie weken.Mooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:53:
[...]
Mensen op bitmex gaan ook hard nu check ditThe Redman schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Van $6k naar $20k in december 2017 duurde drie weken.
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 16:58 ]
Pelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:44:
[...]
Point proven?The Redman schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Dat ging dus veel te hard. En kwam er een langdurige daling achteraanThe Redman schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Ladonna schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:32:
Ik zit nog in ada met winst. Maar die heb ik al heel erg lang, verkopen nu? Ik twijfel
Buy the Rumor, Sell the NewsMisprinter schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:46:
Wat is jullie ervaring met eerdere mainnets?
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Er is toch maar 1 @henkeningrid?ScreamGT schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:51:
Holy shit, it is happening! Alle Henk's en Ingrid's beginnen zich zo langzamerhand te melden... 2017 ALL OVER AGAIN BOYS!
[Afbeelding]
Meestal zie je een daling.. meestal.. Maar hij kan ook doorstijgen.. niemand die het weet, denk hoop ik.Misprinter schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:46:
Wat is jullie ervaring met eerdere mainnets?
Dit stuk geeft me geen vertrouwen: https://blog.hype.partners/the-mainnet-effect/
[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 28-07-2020 18:55 ]
Zero.
Dat is dus waar ik voor vrees ja. Mijn hoop is dat de belofte van staking en de hoge ranking van Cardano dat wellicht nog kunnen voorkomen, maar mijn onderbuikgevoel zegt me dat ik winst moet pakken... Ik kijk het nog heel even aan. Dank!
Verwijderd
Verwijderd
Maakt niets uit immers, koop je gewoon een nieuwe McLaren na een dagje touren.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:10:
Ik zit al even wat oriënterend rond te snuffelen....
Dit is toch niet goed voor je spoiler, als daar vlammen uit komen?
[Afbeelding]
Zit hittebestendig materiaal in het midden, wat ook wel mag voor dat geld.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:10:
[Afbeelding]
XRP = trash
Volgens mij moet dal wel meevallen, ik zit ook te twijfelen wat ik nou kopen zal:Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:10:
[Afbeelding]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Verwijderd
Dit heeft potentie om de nieuwe term voor enorme crypto winsten te worden.Pelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:34:
Ik heb rolluiken gekocht.
Vind het wel een mooie FU richting de groene garde van bomenknuffelaars. Niks geen geleuter met een luizig pijpje onder de bumper, hoppa zo rechtstreeks je neusgaten in.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:10:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb net Ada gekocht. Countertrading noem ik het. Of Harakiri 😂Misprinter schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:58:
[...]
Dat is dus waar ik voor vrees ja. Mijn hoop is dat de belofte van staking en de hoge ranking van Cardano dat wellicht nog kunnen voorkomen, maar mijn onderbuikgevoel zegt me dat ik winst moet pakken... Ik kijk het nog heel even aan. Dank!
Ik zit er long term in en heb dan liever niet dat mijn inleg ineens 100% meer waard wordt en daarna weer instort als een kaartenhuis.The Redman schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:56:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 28-07-2020 20:13 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Prepare for the next ATH
Beter ook om te hoddlen in mijn ogen. ADA kan alle kanten op gaan de komende periode, lijkt me lastig te peilen.ardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:08:
Ik ga ADA gewoon hodlen. Coinbase komt toch in augustus. Wat als de Coinbase announcement nu al klaar staat voor morgen en dat ze Shelley al klaarstaan hebben?
Dan ben je gewoon de lul.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 28-07-2020 20:28 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 28-07-2020 20:31 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Alles gaat nu even omhoog. Mensen houden van koopjes.Ladonna schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:21:
Klein beetje ada verkocht, gelukkig nog niet alles want hij gaat alweer omhoog
Gekoppeld met het huidige marktsentiment denk ik dat die 10-15% wel eens hoger zou kunnen uitvallen.Taro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:17:
@ardana123 Dat kan zeker waar en de juiste keuze zijn, ADA kan zomaar nog even pumpen en niet inzakken na de update. Het kan ook een optie zijn om nu uit te stappen en donderdag mogelijk weer (veel) lager in te stappen. Of helemaal uit te stappen. Rondom Coinbase berichten zijn er altijd kortstondige pumps, maar de effecten op de langere termijn zijn denk ik verwaarloosbaar. Het beste is vaak om een sell limit order in te stellen op 5-10% boven de huidige prijs, want 30 minuten na het Coinbase nieuws daalt de koers vaak al weer terug.
Achteraf weet je wat de juiste keuze was, doe vooral waar je je zelf goed bij voelt, want iedereen staat er anders in en handelt anders.
Als je morgen wakker wordt en je Blockfolio checkt zie je 1 grote groene paal en consolidatie rond de 16kTaro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:29:
Helemaal in fiat (incl. Tezos, ADA, etc.) en short lopen. Maximaal kl*te als die 11.8k er nu toch komt, maar ik volg mijn gevoel. Liever wat winst missen, dan winst verliezen.
Prepare for the next ATH
Dan heb ik altijd nog Bitcoin op ByBit staan om daarvan mee te genietenMooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:35:
[...]
Als je morgen wakker wordt en je Blockfolio checkt zie je 1 grote groene paal en consolidatie rond de 16k
BTC onder de 16k is zo 2019.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ben wel benieuwd waarop je basseert dat ADA dezelfde marktwaarde als Ethereum gaan krijgen.ardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:30:
[...]
Gekoppeld met het huidige marktsentiment denk ik dat die 10-15% wel eens hoger zou kunnen uitvallen.
Omisego had anders wel bijna een verdubbeling.
Ik kan absoluut natuurlijk verkeerd zijn en jij juist.
In any case, ga ik gewoon mijn ADA long term hodlen, ik denk dat die op termijn gewoon naast ETH zal komen te staan in de ranking. Als het véél lager gaat koop ik massaal bij. Voor mij mijn moonshot :-D
[ Voor 43% gewijzigd door Mooody op 28-07-2020 20:58 ]
ADA heeft vanaf de bodem al 700% gedaan. Nog een keer 100% vanaf hier, zou kunnen, maar bloeden en -50% doen kan net zo goed. Zie bijvoorbeeld de run van ZIL.ardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:30:
[...]
Gekoppeld met het huidige marktsentiment denk ik dat die 10-15% wel eens hoger zou kunnen uitvallen.
Omisego had anders wel bijna een verdubbeling.
Ja, daar ga ik ook wel vanuit. Ben m'n ADA nu stap voor stap aan het verkopen, tis mooi geweest zo. Te vaak op m'n bek gegaan met van deze hypes. Ja, het kan doorknallen, dan is het maar FIMO. Ik merk dat SAT-waarde verliezen me meer raakt dan winst mislopen.PilatuS schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:48:
[...]
ADA heeft vanaf de bodem al 700% gedaan. Nog een keer 100% vanaf hier, zou kunnen, maar bloeden en -50% doen kan net zo goed. Zie bijvoorbeeld de run van ZIL.
De tijd leert of het tij keert
Heb nergens gezegd dat Cardano Ethereum zou verslaan.Mooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:42:
[...]
Ben wel benieuwd waarop je basseert dat ADA dezelfde marktwaarde als Ethereum gaan krijgen.
Ethereum wordt al een tijdje gebruikt. Zitten duizenden ontwikkelaars op die uiteraard veel shit maken, maar ook best leuke dingen. Maar het wordt gebruikt sinds 2017. In dat hele project moet Cardano nog beginnen, Cardano is voor alsnog een white paper.
Momenteel bijna 4 miljard dollar aan ETH alleen al gelocked in defi projecten. Staking gaat live, dus het percentage ETH dat gelocked wordt, wordt groter en groter. Bepaald protocolwijziging zorgt dat inflatie zakt onder het niveau van Bitcoin. Voortekenen dat ETH ook best kan blijven stijgen in waarde denk ik
Enige wat ETH op korte termijn kan tegenwerken is dat de gas fees uit de hand gaan lopen.
Cardano kan zeker nog veel meer waard worden, mits er iets op gedaan gaat worden. Maar Ethereum verslaan is niet echt aan de orde imo. Het kan over een paar jaar best naast elkaar bestaan uiteraard.
Helemaal mee eens, Mooooody zoekt ook nog steeds met altavistaardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:03:
[...]
Heb nergens gezegd dat Cardano Ethereum zou verslaan.
Hype. Enkel en alleen hype vermoed ik, is waarom Cardano naast ETH zou komen te staan. Als je nu kijkt naar de Drek die voor cardano staat: BSV, Bcash, Tether en XRP. Die staan daar allemaal gewoon voor jan lul. Er gebeurd niks met die coins. Cardano integendeel, daar is hype rond dat het een ETH killer is. Mensen zien dat en dat zal ingeprijsd worden. Samen met de personality cult die rond Hoskinson is, net zoals er een personality cult rond Vitalik is. Dat zijn gewoon 2 hele slimme fucks waarvan alles dat met hun naam verbonden is goud wordt.
Daarnaast denk ik dat er ook daadwerkelijk potentie in zit dat het ook effectief een heel goede concurrent wordt van Ethereum, en daarmee hoeven ze nog niet eens alles waar te maken... Hoe het zit zal ETH staking binnenkort wel live gaan, maar de rest zal nog een heel eind op zich laten wachten. Niet vergeten dat men eigenlijk hier een motor van een auto probeert te vervangen terwijl hij aanstaat. Kan heel wat bij fout gaan.
ETH heeft first mover advantage, maar volgens mij zal er ook niet 1 blockchain to rule them all zijn. Als Cardano gewoon goed is, zullen bedrijven daar ook op willen ontwikkelen.
Geen idee waarom je denkt dat Cardano gecentraliseerd is... Vanaf morgen (technisch gezien de 18de) zal die net hét meest gedecentraliseerde protocol worden...Mooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:42:
[...]
Ben wel benieuwd waarop je basseert dat ADA dezelfde marktwaarde als Ethereum gaan krijgen.
Ethereum wordt al een tijdje gebruikt. Zitten duizenden ontwikkelaars op die uiteraard veel shit maken, maar ook best leuke dingen. Maar het wordt gebruikt sinds 2017. In dat hele project moet Cardano nog beginnen, Cardano is voor alsnog een white paper.
Momenteel bijna 4 miljard dollar aan ETH alleen al gelocked in defi projecten. Staking gaat live, dus het percentage ETH dat gelocked wordt, wordt groter en groter. Bepaald protocolwijziging zorgt dat inflatie zakt onder het niveau van Bitcoin. Voortekenen dat ETH ook best kan blijven stijgen in waarde denk ik
Enige wat ETH op korte termijn kan tegenwerken is dat de gas fees uit de hand gaan lopen.
Vergeet ook niet dat Cardano een vrij gecentraliseerd project is. Grote tech bedrijven gaan ook komen met semi-gecentraliseerde dapp-oplossingen, welke ook weer zullen concurreren met bijv. Cardano (maar ook deels met Ethereum uiteraard).
Cardano kan zeker nog veel meer waard worden, mits er iets op gedaan gaat worden. Maar Ethereum verslaan is niet echt aan de orde imo. Het kan over een paar jaar best naast elkaar bestaan uiteraard.
Had een tijd geleden ook tal van smart contract alts in mijn portfolio; naast ETH en ADA ook bijv. NEO, Cosmos en zelfs TronAls niet-trader, ga je op een gegeven moment beseffen dat de kans klein is dat je de juiste eruit pikt
Daarom vrijwel alles verhuisd naar ETH (en wat utility tokens).
Om dezelfde reden ga ik ook niet investeren in al die defi projecten. Ik kies dan liever strategisch met Chainlink (oracle), REN (dark pool) en KNC (liquiditeit) overkoepelende projecten die ongetwijfeld gaan meegroeien als defi uit de hand gaat lopen.
Nog zoiets. Coinbase gaat naar de beurs over een tijdje. Aandelen Coinbase zijn er niet, maar als je een coin pakt waarin Coinbase flink heeft geinvesteerd, doe je ook een beetje mee. Waarom denk je dat Coinbase ADA nog niet heeft gelist? Die willen de focus houden op Tezos, dat zit ADA ook in de weg. Allemaal zaken die meewegen imo.
Helemaal mee eens.ardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:03:
[...]
Heb nergens gezegd dat Cardano Ethereum zou verslaan.
Hype. Enkel en alleen hype vermoed ik, is waarom Cardano naast ETH zou komen te staan. Als je nu kijkt naar de Drek die voor cardano staat: BSV, Bcash, Tether en XRP. Die staan daar allemaal gewoon voor jan lul. Er gebeurd niks met die coins. Cardano integendeel, daar is hype rond dat het een ETH killer is. Mensen zien dat en dat zal ingeprijsd worden. Samen met de personality cult die rond Hoskinson is, net zoals er een personality cult rond Vitalik is. Dat zijn gewoon 2 hele slimme fucks waarvan alles dat met hun naam verbonden is goud wordt.
Daarnaast denk ik dat er ook daadwerkelijk potentie in zit dat het ook effectief een heel goede concurrent wordt van Ethereum, en daarmee hoeven ze nog niet eens alles waar te maken... Hoe het zit zal ETH staking binnenkort wel live gaan, maar de rest zal nog een heel eind op zich laten wachten. Niet vergeten dat men eigenlijk hier een motor van een auto probeert te vervangen terwijl hij aanstaat. Kan heel wat bij fout gaan.
ETH heeft first mover advantage, maar volgens mij zal er ook niet 1 blockchain to rule them all zijn. Als Cardano gewoon goed is, zullen bedrijven daar ook op willen ontwikkelen.
Verwijderd
Hahhaha altavistaRelBel80 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:09:
[...]
Helemaal mee eens, Mooooody zoekt ook nog steeds met altavista
Verkeerd voorbeeld in deze. Toen Altavista marktleider was, bestond Google nog niet eens. Dus kans is ook aanwezig dat Polkadot "de nieuwe Ethereum" wordt. Of een project dat pas volgende jaar wordt geintroduceerd.RelBel80 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:09:
[...]
Helemaal mee eens, Mooooody zoekt ook nog steeds met altavista
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 28-07-2020 21:17 ]
Kan over een jaartje anders zijn, maar dat gaat al snel ingeprijsd worden. Maar wss wel genoeg dips om nog voorraad in te slaan iigMooooody schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:16:
[...]
Verkeerd voorbeeld in deze. Toen Altavista marktleider was, bestond Google nog niet eens. Dus kans is ook aanwezig dat Polkadot "de nieuwe Ethereum" wordt. Of een project dat pas volgende jaar wordt geintroduceerd.
Zo blijf je bezig met speculatie. Ik kijk liever naar de huidige situatie en verschuif mijn interesse naar serieuze concurrenten. Ik zie Cardano voor alsnog nog niet aan de deur timmeren, kan over een jaartje anders zijn.
Precies en dat gaan we meemaken.ardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:03:
[...]
Dat is niet verkeerd. Ik heb net genoeg voor batterijen in de afstandsbediening van mijn toekomstige tvPelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:34:
Ik heb rolluiken gekocht.
[ Voor 7% gewijzigd door ardana123 op 28-07-2020 21:35 ]
Hahaardana123 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:34:
Ik werd hier nog uitgelachen in de chat toen ik ADA @ 2 cent pitchte in 2017.
Zero.
eerst nog ff dipje graagThe_Goat schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:46:
[Afbeelding]
In een bullmarkt houden we het gewoon simpel
Pump it!
Prepare for the next ATH
[ Voor 26% gewijzigd door The_Goat op 28-07-2020 21:55 ]
Spot on die ADA call, eerstvolgende candle was +2%, krijgen we nog een final ADA-pump? Zou mooi zijn.The_Goat schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:49:
Zie ook nog wel wat heil in een ada runnetje
[Afbeelding]
De tijd leert of het tij keert
Verwijderd
Zijn van die kneitervage leveraged tokens.Ladonna schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:46:
Wat is adadown en adaup op binance eigenlijk?
Verwijderd
Lijkt me goed plan. Die tokens vind ik zelf maar apart, hebben een gevarieerde leverage van 1.5x tot 3x. En ook nog iets met funding rate?Ladonna schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:52:
Ok. Ik hou t wel bij wat ik al doe.
Je kunt het vergelijken met een soort “turbo’s” op de aandelenmarkt, maar dan toch weer anders 😜.Ladonna schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:46:
Wat is adadown en adaup op binance eigenlijk?
Maar wel makkelijker dan shorten.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 22:50:
[...]
Zijn van die kneitervage leveraged tokens.
Tradingview?Innovi0 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:10:
Ik zag net een mooie analyse voorbij komen over waarom iemand bv Cardano aan wil houden / wil kopen. Heeft iemand ook zulke analyses voor Litecoin, Bitcoin Cash en, voornamelijk, Ripple? Waarom kopen mensen dat? Die enorme pump & dumps in die coins hebben me altijd verbaasd.
Zero.
Voor eigenlijk iedere crypto geldt hetzelfde. Puur op basis van mocht het misschien ooit eens iets worden, dus dat bijvoorbeeld ADA of XRP echt gebruikt gaat worden. Tot die tijd is het op basis van wat het misschien gaat worden. Wordt het niets gaat het uiteindelijk naar 0 wanneer de traders er klaar mee zijn. Vrijwel iedere crypto is op basis van wat er misschien ooit mee gaat gebeuren. Bitcoin vind ik als enige daar buiten vallen.Innovi0 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:10:
Ik zag net een mooie analyse voorbij komen over waarom iemand bv Cardano aan wil houden / wil kopen. Heeft iemand ook zulke analyses voor Litecoin, Bitcoin Cash en, voornamelijk, Ripple? Waarom kopen mensen dat? Die enorme pump & dumps in die coins hebben me altijd verbaasd.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 28-07-2020 23:18 ]
Ja, komt daar veelvuldig voorbij in de chat momenteel
Ik denk dus dat 90% van de traders die litecoin of bitcoin cash kopen niet weten wat het verschil is met de main bitcoin. Als het omhoog gaat, dan rent iedereen er achter aan. Maar wie begint met kopen?PilatuS schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:13:
[...]
Voor eigenlijk iedere crypto geldt hetzelfde. Puur op basis van mocht het misschien ooit eens iets worden, dus dat bijvoorbeeld ADA of XRP echt gebruikt gaat worden. Tot die tijd is het op basis van wat het misschien gaat worden. Wordt het niets gaat het uiteindelijk naar 0 wanneer de traders er klaar mee zijn. Vrijwel iedere crypto is op basis van wat er misschien ooit mee gaat gebeuren. Bitcoin vind ik als enige daar buiten vallen.
Edit: Voor charts kan je inderaad terecht op Tradingview of Twitter. Het is puur een trade of idee van wat mensen denken dat er op korte termijn mee gaat gebeuren.
Dit is wel de essentie van traden imoInnovi0 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:24:
De investering is dus een soort stoelendans: Hoeveel mensen gaan dit na mij nog kopen, en, is er nog een stoel over voor mij als ik wil verkopen?
90% van de traders weten prima wat het verschil is tussen BTC, BCH of LTC, maar het boeit ze niets. Traders kopen om op een hogere prijs te verkopen. DOGE is de ultieme shitcoin die puur als grap is gemaakt, zelfs die coin doet dikke runs. Traders boeit het gewoon niets waar een coin voor is, het is geld verdienen en meer niet.Innovi0 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:24:
[...]
Ik denk dus dat 90% van de traders die litecoin of bitcoin cash kopen niet weten wat het verschil is met de main bitcoin. Als het omhoog gaat, dan rent iedereen er achter aan. Maar wie begint met kopen?
De investering is dus een soort stoelendans: Hoeveel mensen gaan dit na mij nog kopen, en, is er nog een stoel over voor mij als ik wil verkopen?
I'm open to the possibility that I may have a problem. pic.twitter.com/c4EyurMqNh
— Jameson Lopp (@lopp) 28 juli 2020
Natuurlijk is het met aandelen net zo, maar dan zitten er nog bepaalde waarderingen aan ten grondslag, zoals P/E-ratio's, dividend uitkeringen, etc. Niet alleen maar gebakken lucht.
Ja, ik geef je gelijk. Het gaat puur om "wat de gek er voor geeft". DOGE is een goed voorbeeld.PilatuS schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:28:
[...]
90% van de traders weten prima wat het verschil is tussen BTC, BCH of LTC, maar het boeit ze niets. Traders kopen om op een hogere prijs te verkopen. DOGE is de ultieme shitcoin die puur als grap is gemaakt, zelfs die coin doet dikke runs. Traders boeit het gewoon niets waar een coin voor is, het is geld verdienen en meer niet.
Runs omhoog zie je als genoeg mensen kopen omdat ze denken dat het omhoog gaat. Dan gaat het omhoog en nog meer mensen kopen. Er mee blijven zitten wil je sowieso niet. Genoeg mensen die naar -80% of meer zijn gegaan omdat ze welke coin dan ook zijn blijven vasthouden in de hoop dat het weer omhoog zou gaan terwijl alle traders al lang hebben gekocht. Bagholders en mensen die geloven in een coin zijn altijd de sjaak als de traders uitstappen.
Op Twitter zijn er genoeg account die er aandacht aan besteden op dit moment. Geen idee of dat gelijk een hype is, maar er is aandacht voor.The_Goat schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:54:
Welke xrp hype?
Hype is misschien een te groot woord ja. Ik zag het alleen op een paar kanalen voorbij komen.PilatuS schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:56:
[...]
Op Twitter zijn er genoeg account die er aandacht aan besteden op dit moment. Geen idee of dat gelijk een hype is, maar er is aandacht voor.
mood
— Bitbit.BTFD (@bitbitcrypto) 29 juli 2020
oh and $ada, cause "sell the news" no? pic.twitter.com/AGQXPcyGX9
Zou leuk zijn deze bottom sellers/shorters nog te trappen door een nieuwe leg upTaro schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:15:
"Sell the news"... Benieuwd of de ADA koers redelijk stand kan houden.
[Twitter]
[Afbeelding]
Cz vond dat er teveel mensen long zaten ff purgenVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:45:
[Afbeelding]
Wat is dit voor raar wickje op Binance op de 15m?
Gezien het effect van een btc spurt op de alts zou ik er nu niks mee doen..The_Goat schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 10:08:
[Afbeelding]
Wie durft (ik niet)? Technisch gezien @ support
Long it met elke cent die je hebtThe_Goat schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:28:
Evt nog een darthmaul achtige FU candle op de 1 min. richting de 10900 om wat liquiditeit te creëren. Prijs zou niet veel verder dan onder de 10850 moeten komen.
Zero.
All inTaro schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:38:
Wat een wicks... Het gaat niet zonder slag of stoot. Maar ik doe inmiddels wel weer mee, want Bitcoin kan op dit moment iedere sponsor gebruiken. Of rekt of een nieuwe ATH, let's go!
XRP = trash
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq