Heel eerlijk, die CME gap gaat vroeg of laat toch weer gevuld worden.
Die zit rond 7700, toch? Is het wel eens voorgekomen dat zo'n CME gap niet gevuld is?Goh schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:47:
Heel eerlijk, die CME gap gaat vroeg of laat toch weer gevuld worden.
ja van 3200 naar 20.000 is nog niet gevuld.DW23 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:49:
[...]
Die zit rond 7700, toch? Is het wel eens voorgekomen dat zo'n CME gap niet gevuld is?
Zero.
Hmm ik vind em wel lastig op dit punt. Lang gewacht op bitcoin om eindelijk voorbij uitbraak punt te zitten van 10,5k. Nu het moment maar alles rsi, bb, wat dan ook op super hoog. Wacht voor dit dip uiteraard of toch verder pump...
Ik durf echt geen long te gaan ook niet toen de prijs 9600 was. moet echt ff flink omlaag voor comfort
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 27-07-2020 21:01 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Jij print je bitcoins uit in briefjes van tien?ScreamGT schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:13:
Ik dump niets, heb al bijna 4 jaar een tas waar ik alles in heb zitten. In de tussen tijd wel het e.e.a. gekocht.
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Wat een dag. Complete badkamer eruit gesloopt, 3 volle karren stort met tegels en puin. Helemaal kapot van het sjouwen en slopen...
Vlak voor het avond eten nog even snel al mijn Bitcoin in DGB gestopt op 217 sats en binnen 20 minuten alles er weer uit op 226. Daarna klapte alles helemaal in elkaar...
Het was alsof ik voluit over een touw sprintte die over een ravijn gespannen was met op de bodem een rivier vol piranha's en krokodillen. En het lukte ook nog. Machtig.
SYS verlies gone, mijn Bitcoin terug. Bitcoin die doorpompt, al mijn alts helemaal naar de tering. REKT
Wat een dag man...
Ik zie weer veel mooie kansen komen om lekker sats te stacken.
Bitcoin soon even correctie en dan wat sideways, alts explosie?
Doorpompen mag ook hoor. Mij om het even.
Mooie tijden luitjes!
Vlak voor het avond eten nog even snel al mijn Bitcoin in DGB gestopt op 217 sats en binnen 20 minuten alles er weer uit op 226. Daarna klapte alles helemaal in elkaar...
Het was alsof ik voluit over een touw sprintte die over een ravijn gespannen was met op de bodem een rivier vol piranha's en krokodillen. En het lukte ook nog. Machtig.
SYS verlies gone, mijn Bitcoin terug. Bitcoin die doorpompt, al mijn alts helemaal naar de tering. REKT
Wat een dag man...
Ik zie weer veel mooie kansen komen om lekker sats te stacken.
Bitcoin soon even correctie en dan wat sideways, alts explosie?
Doorpompen mag ook hoor. Mij om het even.
Mooie tijden luitjes!

Gekke tijden dat je er even uit mag?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Er zijn er nog verschillende.DW23 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:49:
[...]
Die zit rond 7700, toch? Is het wel eens voorgekomen dat zo'n CME gap niet gevuld is?
De openstaande gap op 11.8K begint dichter in de buurt te komen dan de gap die vorig weekend gecreerd is.
Daarom hopen de bulls dat die nu gevuld zal worden.
Maar het kan natuurlijk nog perfect dat we daarna zullen dumpen en de lagere gaps aan de beurt zijn..
Comp was al lang de deur uit voor op een -2% oid. (op de trade dan, niet total holdings)Taro schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:31:
@raq Dat zullen meer mensen de komende tijd waarschijnlijk gaan constateren. Een stijgende Bitcoin betekent geen stijgende fiat waarde van alts als die zoals vandaag goed loskomt.
[...]
Dat was mijn gevoel overigens ook: Auw. Ik ga er niet van uit dat jij met 2 tientjes speelt en je hebt best wel veel geladderd aan je short toegevoegd, dus als je SL @ 9800 geraakt wordt ben je niet maar een paar USD armer...Toch?
En COMP was definitief uit de pf? Heeft zelfs nog de 121 USDT aangetikt vandaag.
Verder heb ik altijd vooraf m'n potentiële loss berekend, dan ga ik achteraf niet lopen piepen.
Dit was -4.7% total holdings om precies te zijn, aan de grote kant, maar kan gebeuren. Had ook niet lopen piepen als trade was uitgepakt zoals gepland voor 7R+
Sorry als dit als spam overkomt en ik heb ook niet echt het idee dat dit nou het publiek is wat we aan willen trekken maar goed... Nieuwe promotie video van Telos:
https://twitter.com/i/status/1287828195312644097
https://twitter.com/i/status/1287828195312644097
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
@The_Goat Gaat niet om piepen vanaf jouw kant, siert je, maar het "auw" gevoel dat anderen bij het hitten van je SL hadden. Ik zie je als iemand die met grote posities speelt en ze weloverwogen inneemt. Dus niet leuk als een SL dan gehit wordt. Dat is alles
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Deze wellicht? Niet gelezen want shitcoin, maar misschien interessant voor de mensen hier.Heisenbug schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:17:
[...]
Geen idee maar er wordt wel degelijk hard aan ontwikkeld:
https://github.com/smartc...nk/graphs/commit-activity
De meeste scams die ik heb gezien hebben geen GitHub activiteit.
https://chainlink.docsend.com/view/nfrvnyuuzrf2d5va
Bestaat er zoiets als MetaMask maar dan voor Bitcoin (of meerdere coins)?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
- Taro
- Niet online
Jeaust schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:55:
Wie heeft 'm weer aangetrapt?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wat is de tegenhanger van ‘never try to catch a falling knife’? ... ‘Never try to grab a launching rocket’
You called it sir 😊The_Goat schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:35:
11k daily close imo
Denk even voor het slapen gaan een sell op 11k te zetten voor het geval dat.
15min later nog effe 1* checken oh fuck hij is al getriggerd.😂
15min later nog effe 1* checken oh fuck hij is al getriggerd.😂
Tegenhanger, dus:MatsSkoe schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:01:
Wat is de tegenhanger van ‘never try to catch a falling knife’? ... ‘Never try to grab a launching rocket’
Always try to grab a launching rocket
Niet bang dat onze Aziatische Vrienden btc nog een zet geven?
- Taro
- Niet online
Wel lastig om iedere 3 seconden je stop loss met 25 Dollar te verhogen...
Edit: 25x Long gesloten @ 11.359 vanaf 11.178. Verder nog all-in.
Edit: 25x Long gesloten @ 11.359 vanaf 11.178. Verder nog all-in.
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 28-07-2020 00:14 ]
Luxe-problemenTaro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:11:
Wel lastig om iedere 3 seconden je stop loss met 25 Dollar te verhogen...
Vast the usual.. Wat grote exchanges die met hun tether-reserves proberen de hype wat nieuw leven in te blazen.. Hopelijk lukt het dit keerlighting_ schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:11:
Is er een grote buyer?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
OK that's it, tijd om te gaan slapen. Even alles verkocht op 11320, zie morgen wel. Of ik me grondig vergist heb.
Hier mik ik op 11500. Zat vanaf 9150-ish dikke order 10x long, veel sells richting 11,5k staan, om daar te flipsen naar short. Nog maar zo'n 10% van die long over, hopen dattie die alle sells tot ~11,5k raakt, dan zit ik vrij dik short. Gaat lekker tot zover...
Maar paar keer per jaar zo'n trade, pfff
Wilde daar ook opnieuw (groot) shorten, lijkt erop dat we een kleine frontrun hebben gehad.toilet_paper schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:18:
Hier mik ik op 11500. Zat vanaf 9150-ish dikke order 10x long, veel sells richting 11,5k staan, om daar te flipsen naar short. Nog maar zo'n 10% van die long over, hopen dattie die alle sells tot ~11,5k raakt, dan zit ik vrij dik short. Gaat lekker tot zover...
Klaar voor vandaag, morgen ook vast nog wel actie
Same here @ 11374. Ik ben chicken , maar krijg een beetje het idee dat de velocity van daarnet aan het afnemen is. de RSI is het ook met me eens.deppenboks schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:16:
OK that's it, tijd om te gaan slapen. Even alles verkocht op 11320, zie morgen wel. Of ik me grondig vergist heb.
Ben benieuwd hoe dat morgen heeft uitgepakt. dikke kans dat we morgenochtend op 13k staan in dit tempo
Het blijft crypto natuurlijk
- Taro
- Niet online
Dit is al enkele weken geen markt meer om te shorten. Ik zou het vandaag ook niet meer proberen. Heb er vandaag naast de vele longs 1 short tegenaan gegooid en die eindigde met -46%, dus ik verander nu naar bullmodus: Longen in de dip.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 28-07-2020 00:34 ]
Kiek dan wat een run...Taro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:34:
Dit is al enkele weken geen markt meer om te shorten. Ik zou het vandaag ook niet meer proberen. Heb er vandaag naast de vele longs 1 short tegenaan gegooid en die eindigde met -46%, dus ik verander nu naar bullmodus: Longen in de dip.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/94EFhPxp8EhUS4aRdh4FQbWt.jpg?f=user_large)
Ik denk wel dat een correctie nu op z'n plaats is, maar je weet maar nooit
Als ie door de 11,5k weet te breken dan is het feest. Maar ik verwacht dat veel mensen na zo'n curve omhoog eerst winst gaan nemen.
Ikke wel iig.
Ik heb mijn ledger aangeslingerd. Ik ga cashen, al duurt dat qua transactie tijd ws kolere lang.
Wat een run, niet normaal. Enorm blij. Crypto avontuur was mooi, 4 jaar lang mee bezig gehouden hele bearmarket uitgezeten en gekocht gekocht gekocht.. eindelijk met flinke profijt ervanaf. Dikke prima niks meer aan doen, wil een tuin gaan huren en een beetje gaan landbouwen, wil een auto’tje kopen en uhhh tijd investeren in dingen die mij boeien. Congrats iedereen!!! Geniet! Miss koop ik over een tijdje weer in hoor maar in deze tijden wel ff mooi zo..:)
Hoop dat degene die het overneemt ook nog plezier aan gaat beleven. Helaas dat de dollar beetje zwak is nu tov de euro, dus de eurokoers niet helemaal optimaal mja.
Wat een tijden jezus
Van drama in maart naar nu genietos
Ongekend
Wat een run, niet normaal. Enorm blij. Crypto avontuur was mooi, 4 jaar lang mee bezig gehouden hele bearmarket uitgezeten en gekocht gekocht gekocht.. eindelijk met flinke profijt ervanaf. Dikke prima niks meer aan doen, wil een tuin gaan huren en een beetje gaan landbouwen, wil een auto’tje kopen en uhhh tijd investeren in dingen die mij boeien. Congrats iedereen!!! Geniet! Miss koop ik over een tijdje weer in hoor maar in deze tijden wel ff mooi zo..:)
Hoop dat degene die het overneemt ook nog plezier aan gaat beleven. Helaas dat de dollar beetje zwak is nu tov de euro, dus de eurokoers niet helemaal optimaal mja.
Wat een tijden jezus
Ongekend
- Taro
- Niet online
@Tominatie 100% cashen of een gedeelte?
Los daarvan: Well played, gefeliciteerd!
En geloof mij, een tuin huren betekent 7 dagen per week onkruid schoffelen omdat anderen hun tuin niet bijhouden. Koop het product in de winkel, daar word je waarschijnlijk gelukkiger van. Of zet er een paar peperplantjes neer, dat is altijd goed
En geloof mij, een tuin huren betekent 7 dagen per week onkruid schoffelen omdat anderen hun tuin niet bijhouden. Koop het product in de winkel, daar word je waarschijnlijk gelukkiger van. Of zet er een paar peperplantjes neer, dat is altijd goed
100% maar moet ff kijken wat ik er daarna weer instop. Zou wel mooi zijn als ie dan nog ff een stuk daalt weer. HeheTaro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:54:
@Tominatie 100% cashen of een gedeelte?
Idd, zo’n tuintje is al snel verwaarloosd dus dat wordt een uitdaging. Net als de sportschool eigk, doel is om 3x per week te gaan maar of ik dat haal.. 😅
Het is wel leerzaam om wat te weten over verschillende plantjes en voedsel en om zelf wat te kunnen.. toch wel de essentie van het leven. Ben je ook lekker buiten, niet verkeerd. Zie het als een leuk projectje, kijk wel wat er van komt.
Wil sws wel wat bitcoin hebben al is het maar om t te blijven volgen, blijft een bijzonder wereldje. Ben ook enorm benieuwd naar de komende jaren verder in het echte wereldje(verliest de dollar zijn status? Krijgen we hierdoor oorlog? Is de fiat bubbel nog houdbaar? Monetaire reset? Ellende?). Onzekere tijden iig, toch wel spannend..
- Taro
- Niet online
Tijdens de 2017 bullrun heb ik vaak de fout gemaakt om tussendoor uit te stappen, weer in te stappen, etc. en steeds eindigend met minder Bitcoin waarde in de pf, terwijl de fiat waarde mooi door steeg. Nou twijfel ik heel erg, stap ik 100% uit, 50% uit of blijf ik all-in. Het is overduidelijk dat als we in een nieuwe bullrun richting bijv. 100k zitten dat je nu moet blijven zitten. Maar de bear in mij zegt dat dit de top was en ik uit moet stappen. Maar juist omdat ik altijd zo denk heb ik er de vorige keer niet het maximale uitgehaald, aan de andere kant heb ik de rit daardoor vanaf de 20k naar ?k niet mee naar beneden uitgezeten. Ik heb toen op tijd mijn winst genomen.
Verder is een wijsheid van destijds: Liever een iets hogere sell order zetten dan een stop-loss iets lager zetten. In het eerste geval bouw je op, in het 2e geval wordt de waarde van je pf steeds minder en vaak wordt een stop-loss geraakt om daarna weer een hogere koers neer te zetten.
Achteraf is het makkelijk praten...
Ik ben blij met de winst van vandaag en de afgelopen 1-2 weken, ik zet dus een sell order voor 50% en een stop loss order voor 50%, dan is het nooit 100% goed, maar beperk ik wel het risico.
Edit: LOL, ik druk op de 50% market sell knop en open een x10 short en 1 seconde later dropt de koers met 500 Dollar en een dikke wick
Direct de rest ook maar verkocht. Short op +40% in een paar seconden. Slaapze
Verder is een wijsheid van destijds: Liever een iets hogere sell order zetten dan een stop-loss iets lager zetten. In het eerste geval bouw je op, in het 2e geval wordt de waarde van je pf steeds minder en vaak wordt een stop-loss geraakt om daarna weer een hogere koers neer te zetten.
Ik ben blij met de winst van vandaag en de afgelopen 1-2 weken, ik zet dus een sell order voor 50% en een stop loss order voor 50%, dan is het nooit 100% goed, maar beperk ik wel het risico.
Edit: LOL, ik druk op de 50% market sell knop en open een x10 short en 1 seconde later dropt de koers met 500 Dollar en een dikke wick
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 28-07-2020 01:22 ]
Ja bizar lastig. Kan allemaal nog veel hoger opZich. Geloof dat de US bezig is met zijn derde stimulus. Dus nog eens 1T out of thin air naar de bevolking. In 3 maanden tijd dus 3 triljoen extra bijgeschreven(schuld). Bizar eigenlijk. Btc is dan nog maar klein. Dollar echt onhoudbaar lijkt my, moet toch xtje instorten? Ben dan wel benieuwd wat bitcoin doet. Maar voor mij is het nu wel ff goed.. ff veiligstellen in deze gekke tijd.Taro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:16:
Tijdens de 2017 bullrun heb ik vaak de fout gemaakt om tussendoor uit te stappen, weer in te stappen, etc. en steeds eindigend met minder Bitcoin waarde in de pf, terwijl de fiat waarde mooi door steeg. Nou twijfel ik heel erg, stap ik 100% uit, 50% uit of blijf ik all-in. Het is overduidelijk dat als we in een nieuwe bullrun richting bijv. 100k zitten dat je nu moet blijven zitten. Maar de bear in mij zegt dat dit de top was en ik uit moet stappen. Maar juist omdat ik altijd zo denk heb ik er de vorige keer niet het maximale uitgehaald, aan de andere kant heb ik de rit daardoor vanaf de 20k naar ?k niet mee naar beneden uitgezeten. Ik heb toen op tijd mijn winst genomen.
Trillion in het engels is biljoen bij ons. Dus niet 3 triljoen, maar 3 biljoen. Scheelt 3 nullen. Is verder ook wel onhandig. Million is gewoon miljoen, dan is billion ineens miljard en is trillion niet triljoen maar biljoen.Tominatie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:23:
[...]
Ja bizar lastig. Kan allemaal nog veel hoger opZich. Geloof dat de US bezig is met zijn derde stimulus. Dus nog eens 1T out of thin air naar de bevolking. In 3 maanden tijd dus 3 triljoen extra bijgeschreven(schuld). Bizar eigenlijk. Btc is dan nog maar klein. Dollar echt onhoudbaar lijkt my, moet toch xtje instorten? Ben dan wel benieuwd wat bitcoin doet. Maar voor mij is het nu wel ff goed.. ff veiligstellen in deze gekke tijd.
Kwam deze laatst trouwens tegen: Goud gaat niet omhoog, fiat gaat omlaag. Vond dat ook wel een kern van waarheid hebben. Als BTC hier aan mee zou kunnen doen dan kan het nog wat worden de komende tijd.
daily closed boven 11.000 dollar... moonnn hodl bitcoin
Ok ik ga binnenkort een analyse voor mezelf proberen van het 2017 fenomeen met name om een deel exit strategie te bepalen voor mijn hodl bags 2 coins, wat ik me herinner was dat ik hoog volume alts pakte die hard omhoog gingen om winsten te pompen. Ik ben duidelijk te laat uitgestapt greed issue en wat te hoge financiële doelen, wel veel geleerd naar een solid project gestapt dat redelijk stabiel bleef in bear. Wat me momenteel motiveert is een munt met top team die startte in bear. De ander munt gekozen in een nieuwe, dus geen bear bags die terug de markt in moeten, DeFi in top 50 om meeste hype mee te pakken DeFi is hip. Voor daytraders is misschien een hodl met exit strategie handiger in bull run, ik ga nog nauwkeuriger naar kijken maar de alt grafieken in 2017 volgden de btc redelijk op de voet. De verhoudingen in groei tussen btc en alts zijn ook interessant en de voorspelbaarheid wat betreft in en uitstapmomenten die ik zelf als moeilijk ervaarde. Zelfs in bull markt zitten nog dalen.Taro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:16:
Edit: LOL, ik druk op de 50% market sell knop en open een x10 short en 1 seconde later dropt de koers met 500 Dollar en een dikke wickDirect de rest ook maar verkocht. Short op +40% in een paar seconden. Slaapze
Die uitspraak vind ik niet bijzonder bijzonder... Want is dat niet alom bekend?PilatuS schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:32:
[...]
...Kwam deze laatst trouwens tegen: Goud gaat niet omhoog, fiat gaat omlaag....
Het enige dat met grote zekerheid sinds eeuwen continue in waarde daalt ten opzichte van vrijwel alles, is fiat.
Heeft wellicht met 'n stukje perspectief te maken...
Dus van fiat kun je het beste zo weinig mogelijk hebben...
Laat dat nou hetgeen zijn waarvan iedereen juist zoveel mogelijk wil hebben

Gefeliciteerd broeder!Tominatie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:50:
Ik heb mijn ledger aangeslingerd. Ik ga cashen, al duurt dat qua transactie tijd ws kolere lang.
Wat een tijden jezus
Ongekend
Lekker man! Wel jammer dat een permabull minder in dit topic rondloopt dan, dus hopen dat je toch snel weer wat bij koopt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Mooie plannen man. Stuur me over een klein tijdje maar een PB, heb ik wel wat zaadjes van hele leuke peper en paprika soorten voor je.Tominatie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:50:
Wat een tijden jezus
Ongekend
Gewoon voorzaaien op de vensterbank in februari en dan eind april/mid mei in de volle grond in je tuin flikkeren.
Zou ook investeren in een zak DCM groente&fruit bio mestkorrels. Kost je 25 euries voor een kilo of 10. Even strooien en inharken op je tuintje in maart ofzo. Ga je hele dikke groene candles mee kweken.
Gefeliciteerd met je winsten. En geniet van het leven ouwe, helemaal op jouw leeftijd!
Zou er ook een mooi vrouwtje bij zoeken, kan die mooi onkruid wieden op je tuin terwijl jij met een koud biertje toezicht houdt.
Cme gap closed en mijn long ook. Ik mik dit jaar nog altijd op 6400 gezien het gebrek aan retraxements sinds 3k. Maar wat een run.
Nu weer daily en weekly level op 9270 bevestigen.
Consultant - Autogek
Welke gap?matthewk schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 07:58:
Cme gap closed en mijn long ook. Ik mik dit jaar nog altijd op 6400 gezien het gebrek aan retraxements sinds 3k. Maar wat een run.
Ik zou persoonlijk niet wachten op de 6.4K. Tenzij we weer zo een gekke val krijgen door verschillende redenen waaronder Covid. als adoptie blijft groeien, hoef je ook geen retracement te verwachten.
[ Voor 30% gewijzigd door HaruHaru op 28-07-2020 08:17 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
even een vraagje. stel dat ik op een gegeven moment wil cashen naar fiat. en ik om votaliteit te voorkomen al mn coins omzet in USDT. zijn er betrouwbare nederlandse websites waar ik die dan kan verkopen voor euro's ?
CME gapHaruHaru schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:12:
[...]
Welke gap?
Ik zou persoonlijk niet wachten op de 6.4K. Tenzij we weer zo een gekke val krijgen door verschillende redenen waaronder Covid. als adoptie blijft groeien, hoef je ook geen retracement te verwachten.
Naar mijn mening is dit niets meer dan een short squeeze, dit is geen gevolg van normale adoptie. Er was gewoon te weinig volume. Naar mijn mening zitten we dan ook vrij dicht bij het plafond. Er is geen fundamentele reden waarom Bitcoin opnieuw een ATH zou moeten gaan tackelen, maar als dit een higher high is dan zullen we nu een higher low gaan zetten (hopelijk).
Als de crisis voorbij is en mensen willen minder dollars dan zijn er wel fundamentele redenen.
Als we de weekly EN monthly closen onder de 10.5 is 3.8 niet out of the question, closen we erboven dan zal 6.4-7.1 ongeveer het laagste zijn.
Ik ben trouwens long geweest van 9.3 tot 11.1, dus geen perma bear hiero.
[ Voor 19% gewijzigd door matthewk op 28-07-2020 08:39 ]
Consultant - Autogek
Ik snap dat het CME gap is, maar welke prijs is gesloten? want CME gap op de Daily en 4H TF staan gewoon nog open tussen 11695 & 11915 $.matthewk schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:31:
[...]
CME gap
Naar mijn mening is dit niets meer dan een short squeeze, dit is geen gevolg van normale adoptie. Er was gewoon te weinig volume. Naar mijn mening zitten we dan ook vrij dicht bij het plafond. Er is geen fundamentele reden waarom Bitcoin opnieuw een ATH zou moeten gaan tackelen, maar als dit een higher high is dan zullen we nu een higher low gaan zetten (hopelijk).
Als de crisis voorbij is en mensen willen minder dollars dan zijn er wel fundamentele redenen.
Als we de weekly EN monthly closen onder de 10.5 is 3.8 niet out of the question, closen we erboven dan zal 6.4-7.1 ongeveer het laagste zijn.
Ik ben trouwens long geweest van 9.3 tot 11.1, dus geen perma bear hiero.
vandaar mijn vraag.
Bitcoinmeester kun je usdt omzetten naar euro.jasper7878 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:26:
even een vraagje. stel dat ik op een gegeven moment wil cashen naar fiat. en ik om votaliteit te voorkomen al mn coins omzet in USDT. zijn er betrouwbare nederlandse websites waar ik die dan kan verkopen voor euro's ?
Mijn eigen plan is gewoon USDT op hardware wallet tijdelijk op te slaan en wachten totdat markt wat rustiger word en in tussen tijd stukje bij stukje uitbetalen
Ik ben altijd een beetje huiverig met usdt.. Ik gebruik het wel hoor, maar durf het niet voor een langere tijd op te slaan.. dan zet ik het liever om in euro op kraken.HaruHaru schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:47:
[...]
Bitcoinmeester kun je usdt omzetten naar euro.
Mijn eigen plan is gewoon USDT op hardware wallet tijdelijk op te slaan en wachten totdat markt wat rustiger word en in tussen tijd stukje bij stukje uitbetalen
Zero.
Ik heb ook de dip gekocht van sys. Weeer 50%.
Maarja, ik heb ook nog link met dikke verlies.
Komt vast goed, ik verkoop niet meer met verlies iig
Verwijderd
Heb ze eruit gegooid net op 1050. Mooi zat! Lekkere winst.Ladonna schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:31:
Ik heb ook de dip gekocht van sys. Weeer 50%.
Hoef vandaag niet meer te kijken, ontspannen in Bitcoin rondhangen.
- Taro
- Niet online
Ah, dit was de Bitcoin dump van vannacht:

Een aantal alts, waaronder ADA gaan weer de goede kant op. BTC & ETH niet.
Sell 44 million over 22 separate orders on mex. Get into posistion.
— lowstrife (@lowstrife) 27 juli 2020
Then, market dump 1000 coins on Coinbase with max slippage to move index price.
I think we just saw someone do some crazy shit and make a ton of money. pic.twitter.com/5OkCX9KmjO
Ik hoop voor je dat dat ontspannen wordt. Heb hier een short lopen vanaf 10.961. Maar als de trend van de afgelopen weken doorzet ga ik daarmee in het rood eindigen, dus wie weet... -> Gesloten op 10.895.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:36:
[...]
Hoef vandaag niet meer te kijken, ontspannen in Bitcoin rondhangen.
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 28-07-2020 10:09 ]
Verwijderd
Ooh maar dat maakt mij niet uit. Zoals je weet speel ik niet met een bedrag van een jaarsalaris oid.Taro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:41:
Ah, dit was de Bitcoin dump van vannacht:
[Twitter]
[Afbeelding]
[...]
Ik hoop voor je dat dat ontspannen wordt. Heb hier een short lopen vanaf 10.961. Maar als de trend van de afgelopen weken doorzet ga ik daarmee in het rood eindigen, dus wie weet... -> Gesloten op 10.895.
3k, 15k, mij om het even. Ik wil gewoon meer Bitcoin
Fiat heb ik wel en dat wordt nu goed besteed in en om het huis. Geld moet immers rollen. Eind van de rit niet teveel van hebben op de rekening.
Moet je van genieten
Kraken!! hoe kan ik die vergeten zijn. Ik heb zelfs een account daar. Even kijken. Thanks Pelox for the reminderPelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:19:
[...]
Ik ben altijd een beetje huiverig met usdt.. Ik gebruik het wel hoor, maar durf het niet voor een langere tijd op te slaan.. dan zet ik het liever om in euro op kraken.
- Taro
- Niet online
@Verwijderd Inderdaad, mooie dingen mee doen en lekker van genieten 
Ik ga vandaag hiervoor terwijl ik een dagje met het gezin op stap ga, zal wel de stop loss zijn die wordt geraakt ipv de take profit, maar wie weet...
:fill(white):strip_exif()/f/image/aW4xhmCfLgJF04u6IOn5nMgX.png?f=user_large)
Edit: Mooi onderweg naar de TP, stop loss in profit geplaatst.
Ik ga vandaag hiervoor terwijl ik een dagje met het gezin op stap ga, zal wel de stop loss zijn die wordt geraakt ipv de take profit, maar wie weet...
:fill(white):strip_exif()/f/image/aW4xhmCfLgJF04u6IOn5nMgX.png?f=user_large)
Edit: Mooi onderweg naar de TP, stop loss in profit geplaatst.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 28-07-2020 11:21 ]
Verwijderd
Succes sowieso!Taro schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:33:
@Verwijderd Inderdaad, mooie dingen mee doen en lekker van genieten
[Afbeelding]

Nou, tot zover de parabolische groei. Support rond 10.600 zou mooi zijn, maar ik moet het nog zien
Ben benieuwd naar de strategieën die je overweegt en waar je op uitkomt, ik moet mijn exit ook nog bedenken. Vooralsnog ben ik vooral bezig geweest met (veelal mislukte pogingen tot) het verzamelen van meer BTC. Nog niet zozeer nagedacht over een exit of het veilig stellen van de inleg.EnderQ schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 02:17:
[...]
Ok ik ga binnenkort een analyse voor mezelf proberen van het 2017 fenomeen met name om een deel exit strategie te bepalen voor mijn hodl bags 2 coins, wat ik me herinner was dat ik hoog volume alts pakte die hard omhoog gingen om winsten te pompen. Ik ben duidelijk te laat uitgestapt greed issue en wat te hoge financiële doelen, wel veel geleerd naar een solid project gestapt dat redelijk stabiel bleef in bear. Wat me momenteel motiveert is een munt met top team die startte in bear. De ander munt gekozen in een nieuwe, dus geen bear bags die terug de markt in moeten, DeFi in top 50 om meeste hype mee te pakken DeFi is hip. Voor daytraders is misschien een hodl met exit strategie handiger in bull run, ik ga nog nauwkeuriger naar kijken maar de alt grafieken in 2017 volgden de btc redelijk op de voet. De verhoudingen in groei tussen btc en alts zijn ook interessant en de voorspelbaarheid wat betreft in en uitstapmomenten die ik zelf als moeilijk ervaarde. Zelfs in bull markt zitten nog dalen.
Gisteren op 213sat positie op ERD flink uitgebreid, dood of de gladiolen, ziet er nu goed uit. Ik kan wel weer wat extra satjes gebruiken.
De tijd leert of het tij keert
Ik zit er nu ook in met 2x
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 12:52 ]
Noooo.. weer een opperbull die de handdoek in de ring gooit. Trouwens, de laatste keer dat je all-out ging werd de markt rood, net als nuTominatie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:50:
Wat een tijden jezus
Ongekend
Long of short?A87 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:51:
Ik zit er nu ook in met 2x
Long, laat het wel ff een paar weken draaien of langer. geen stress lekker niets doen. Stoploss NO!!!!
Dat het nog boven 10.5 hangt en niet op 7k ligt is goed teken
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 13:02 ]
Kan zijn dat je nu long-ed op een voorlopige top hé..A87 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:57:
[...]
Long, laat het wel ff een paar weken draaien of langer. geen stress lekker niets doen. Stoploss NO!!!!
Dat het nog boven 10.5 hangt en niet op 7k ligt is goed teken
Als we zo blijven doorgaan zeker. Parabolische groeilijn wordt gewoon weer opgepakt als je 'm op 1h zet.The Redman schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:15:
BTC all time high in augustus
Lambo?Tominatie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 00:50:
wil een auto’tje kopen
Als ie 11.135 dollar voorbij gaat is het volgens mij gewoon volgende leg up tijd (aka voltooide bullflag)PHPResource schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:12:
[...]
Kan zijn dat je nu long-ed op een voorlopige top hé..
Maar denk dat genoeg mensen het momenteel voelen jeuken en dat geeft de bears een gelegenheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 28-07-2020 14:00 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Nu nog even een periode waarop iedereen die er uit wil kan verkopen zonder of met weinig verlies. Daarna volle bak door naar een nieuwe ATH
Al een afspraak bij de lambo dealer gemaakt?
Snap je het nu?
Het staat gewoon altijd vast. We hebben de 10.5k opgegeten op mijn verjaardag
[ Voor 19% gewijzigd door Liberteh op 28-07-2020 14:08 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Je moet toch een keer er in. rond 9800 was geen haar beter dan nu er in te gaan. Risico is toch hetzelfde. Zie het niet snel onder de 10k meer gaan. hooguit een korte flash crash, die kunnen altijd opkomen maakt niet eens uit wanneerPHPResource schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:12:
[...]
Kan zijn dat je nu long-ed op een voorlopige top hé..
[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 14:28 ]
Break-out uit een 3 maanden lange range en na 2 dagen al de high bereikt? No way
dit dus. Geloof niet dat ik rekt ga rond 7k lol. 10.500 is compleet ghehakt van gemaaktThe_Goat schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:28:
Break-out uit een 3 maanden lange range en na 2 dagen al de high bereikt? No way
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 14:30 ]
@A87 Je kunt altijd een positie openen. Maar het ding is wel dat het moment van positie innemen van cruciaal belang is of je winst of verlies gaat maken. Je bent geneigd te zeggen na zoveel opwaardse druk moet er toch een keer een correctie komen. Maar als de bullmarkt echt is losgebarsten dan blijft BTC maar gaan en gaan. Dat maakt het lastig. Als we vandaag in deze regionen blijven hangen zonder terug te vallen dan kan het zo maar zijn dat we nog een leg up krijgen. Zou wel bijzonder zijn.
Als ik kijk naar vorige bullmarket cycles dan zie je na de eerste grote leg up die we nu gehad hebben vaak een terugtest naar de zojuist doorbroken trendlijn van de ascending triangle. De lijn die resistance was is dan support geworden. Ben benieuwd of we dat ook nu weer gaan zien.
Als ik kijk naar vorige bullmarket cycles dan zie je na de eerste grote leg up die we nu gehad hebben vaak een terugtest naar de zojuist doorbroken trendlijn van de ascending triangle. De lijn die resistance was is dan support geworden. Ben benieuwd of we dat ook nu weer gaan zien.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Daarom heeftstoploss geen zin omdat stoploss in dat triangle gebied moet waar iedereen het heeft. Zie dit niet zomaar meer rond 9300 komen. laat staan onder 8k oid. Stoploss .. NODAMAGE schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:32:
@A87 Je kunt altijd een positie openen. Maar het ding is wel De lijn die resistance was is dan support geworden. Ben benieuwd of we dat ook nu weer gaan zien.
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 14:40 ]
@A87 Is ieder zijn eigen keuze. Ik zou wel altijd een stoploss gebruiken. Ja je hebt kans dat je uitgestopt wordt. Maar dat hoort bij het traden. Zaak is dan ook om je stoploss op een logische positie te plaatsen en niet een te voor de hand liggende plaats in de chart. Dan kun je er inderdaad makkelijk uit gebullied worden.
Laten we trouwens vooral niet te euforisch worden gelijk. Met zulke sterke stijgingen moet je ook zeker een grote rode candle niet uitsluiten. Dat is vaak het gevaar. Men verliest de realiteit een beetje uit het oog met zulke dikke gains. Maar ik weet nog goed dat in de bullmarkt van 2017 de 1k candles van elke kleur voorbij kwamen. Rood. Groen. Maakt niet uit. Gekkenhuis was dat. Koppie dr bij houden en niet denken dat je niet rekt kunt gaan. Want dat kan altijd.
Laten we trouwens vooral niet te euforisch worden gelijk. Met zulke sterke stijgingen moet je ook zeker een grote rode candle niet uitsluiten. Dat is vaak het gevaar. Men verliest de realiteit een beetje uit het oog met zulke dikke gains. Maar ik weet nog goed dat in de bullmarkt van 2017 de 1k candles van elke kleur voorbij kwamen. Rood. Groen. Maakt niet uit. Gekkenhuis was dat. Koppie dr bij houden en niet denken dat je niet rekt kunt gaan. Want dat kan altijd.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Daarom moet je ook niet high leverage iddDAMAGE schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:42:
@A87 Is ieder zijn eigen keuze. Ik zou wel altijd een stoploss gebruiken. Ja je hebt kans dat je uitgestopt wordt. Maar dat hoort bij het traden. Zaak is dan ook om je stoploss op een logische positie te plaatsen en niet een te voor de hand liggende plaats in de chart. Dan kun je er inderdaad makkelijk uit gebullied worden.
Deze video vond ik een goede eye opener voor een exit moment timenraq schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:35:
[...]
Ben benieuwd naar de strategieën die je overweegt en waar je op uitkomt, ik moet mijn exit ook nog bedenken. Vooralsnog ben ik vooral bezig geweest met (veelal mislukte pogingen tot) het verzamelen van meer BTC. Nog niet zozeer nagedacht over een exit of het veilig stellen van de inleg.
Gisteren op 213sat positie op ERD flink uitgebreid, dood of de gladiolen, ziet er nu goed uit. Ik kan wel weer wat extra satjes gebruiken.
YouTube: Bitcoin Data Science | The Breakout Is Finally Happening
Ik koop misschien wat VEN. Zij faken binnenkort wel weer een partnership met moonlambo's tot gevolg.
Pas uitstappen als de volgende DIP 16k isEnderQ schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:05:
[...]
Deze video vond ik een goede eye opener voor een exit moment timen
YouTube: Bitcoin Data Science | The Breakout Is Finally Happening
Ampleforth is nu ook wel aantrekkelijk om een positie in te nemen. Vandaag ruim -20% en kans is aannemelijk dat-ie z'n hype gaat voortzetten als Bitcoin gaat uitrusten (hopelijk een paar weekjes lang rond de $10.5k - zou niet verkeerd zijn voor een nieuw alrunnetje)
Oh wacht, net 0.006 ETH support neerwaarts gebroken. Ik wacht het nog ff af
Oh wacht, net 0.006 ETH support neerwaarts gebroken. Ik wacht het nog ff af
[ Voor 71% gewijzigd door Mooody op 28-07-2020 16:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
|blij dat ik er toch maar in ben gegaan
MEEEUUUWWWWWNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
MEEEUUUWWWWWNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 28-07-2020 16:34 ]
The fomo is real bij mensen waarvan ik weet dat ze beter moeten weten. Calm your titz!A87 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:32:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
MOEN MOEN MOEN moen moen moen moenLiberteh schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:34:
[...]
The fomo is real bij mensen waarvan ik weet dat ze beter moeten weten. Calm your titz!

Ik wacht wel met moon roepen tot deze kaarsen niet meer waarneembaar zijn.
m00n
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik durf niet in te stappen op dinsdag.. woensdag en donderdag zijn 9 van de 10x rood...
Zero.
10.6k was de correctiePelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:42:
Ik durf niet in te stappen op dinsdag.. woensdag en donderdag zijn 9 van de 10x rood...
Woensdag witwasdag.Pelox schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:42:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!