[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.463 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:23:
Weekendje weg geweest, alleen sl op 9800 gehit van 9600 short vorige week, volgens mij heb ik die comp al begin vorige week weer verkocht, verder een hoop actie gemist zie ik.
Volgens mij was je zo rond 163 ingestapt, staat nu op 142, dus ik hoop het voor je...
bie100 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:22:
[...]

paar procentjes minder ADA valt nog mee :O en ik hou wel van een gokje (kan het geld ook missen btw)
Ik hou ook zeker van een gokje, maar in dit geval was ik dus met 20.000 ADA ingestapt en dat heeft mij vannacht +-200 Dollar (Edit: Nagerekend, alweer wat gestegen, nu nog -139) gekost. Nav de afgelopen weken kon dat er op zich prima vanaf, maar het is toch zonde...

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 08:31 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:33
Taro schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:25:
[...]

Ik hou ook zeker van een gokje, maar in dit geval was ik dus met 20.000 ADA ingestapt en dat heeft mij vannacht +-200 Dollar (Edit: Nagerekend, alweer 0,003 gestegen, nu nog -139) gekost. Nav de afgelopen weken kon dat er op zich prima vanaf, maar het is toch zonde...
ja dat is zeker zonde maar goed heb nog genoeg marge moet ook niet veel meer gaan zakken dan verpats ik ze ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin roert weer eens in de pan met Rekteroni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
nu moet we door de 10.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bie100 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:31:
[...]

ja dat is zeker zonde maar goed heb nog genoeg marge moet ook niet veel meer gaan zakken dan verpats ik ze ook
Er is natuurlijk ook nog een kans dat ADA richting woensdag BTC/ETH tijdelijk gaat outperformen, dus ik hou ze ook nog even.

Twijfel nu wel om weer met de rest van de fiat in BTC/ETH te stappen. Andere crypto ga ik zeker niet meer instappen, tenzij er een event of iets dergelijks is. BTC en ETH zijn toch wel de meesters van de markt op dit moment en ik verwacht dat ze dat blijven, waarbij BTC op termijn ETH waarschijnlijk ook nog wel gaat outfperformen. Trade wel makkelijker dan tig alts :)

BTC zit nu wel aardig dicht bij die 10.5k grens. Aan de andere kant kan je de afbeelding van @PilatuS van gisteren dus ook op 2 manieren zien, er is nog 1k ruimte naar boven, of dit is de lokale top en er is 1k ruimte naar beneden. Misschien later vandaag tijdens een evt. dipje voor 50% instappen. En ik wacht natuurlijk de analyses van anderen af vandaag.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Taro schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:36:
[...]

Er is natuurlijk ook nog een kans dat ADA richting woensdag BTC/ETH tijdelijk gaat outperformen, dus ik hou ze ook nog even.

Twijfel nu wel om weer met de rest van de fiat in BTC/ETH te stappen. Andere crypto ga ik zeker niet meer instappen, tenzij er een event of iets dergelijks is. BTC en ETH zijn toch wel de meesters van de markt op dit moment en ik verwacht dat ze dat blijven, waarbij BTC op termijn ETH waarschijnlijk ook nog wel gaat outfperformen. Trade wel makkelijker dan tig alts :)

BTC zit nu wel aardig dicht bij die 10.5k grens. Aan de andere kant kan je de afbeelding van @PilatuS van gisteren dus ook op 2 manieren zien, er is nog 1k ruimte naar boven, of dit is de lokale top en er is 1k ruimte naar beneden. Misschien later vandaag tijdens een evt. dipje voor 50% instappen. En ik wacht natuurlijk de analyses van anderen af vandaag.
Op zich is dit ook wel een mooi instapmoment voor alts toch? Als de stof neerdwarrelt en bitcoin even sideways gaat zullen die vast recoveren. Ik twijfel om in ada, bat en xlm te stappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PHPResource schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:39:
[...]

Op zich is dit ook wel een mooi instapmoment voor alts toch? Als de stof neerdwarrelt en bitcoin even sideways gaat zullen die vast recoveren. Ik twijfel om in ada, bat en xlm te stappen
+- een jaartje geleden werd de Bitcoin dominance met de dag groter en bloedden de alts dood of bleven in fiat waarde stilstaan. Als je nu in alts instapt en Bitcoin en ETH blijven dusdanig snel stijgen, dan is de kans dat je winst met alts maakt zeker aanwezig, maar zou je veel meer winst hebben gemaakt als je in BTC of ETH had gezeten. En uiteindelijk ben je dus beter af met instappen in een relatief hoge BTC of ETH die nog door blijft knallen, dan nu een goedkope alt te kopen die procentueel minder stijgt. Sommige dagen zullen de alts BTC en ETH outperformen, maar gemiddeld gezien over langere tijd zal de BTC waarde van je pf er waarschijnlijk door afnemen en is het dus achteraf gezien geen slimme keuze geweest. Tenzij je alleen de pareltjes eruit weet te vissen zoals bijv. LINK heeft laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Trade iemand hier met de Ichimoku cloud? Als de daily vandaag boven de 10k sluit hebben we een TK-recross en dat is sinds 2017 niet meer voorgekomen. Ziet er erg positief uit vind ik!

P.S. Eerste post hier. Ik heb in 2017/2018 wat in crypto gehandeld. M'n handen gebrand aan de ICO-crash, want nooit verkocht. Anticiperend op een nieuwe bull-run ben ik nu weer aan het instappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SnkjWBKAakb-tUwGbPQJJrdEvo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A3dWaEIHy3K7LoFoBxfvT1ce.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-xnRJVV_XWVTw52Sge178U1FIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6rCE6Gmh0uYhLyDBcUQIVGK0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Straks maar eens even serieus gaan kijken, lijkt een mooie uitgangspositie voor een hoop actie deze week, zal wel ergens een cme gap zitten etc
Dat is 9645:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ed6P1BjXoAIlg0Y?format=png&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
Voor diegene die in de "CME gap" geloven, die ligt op +/- 9600
:z zie bericht boven

[ Voor 16% gewijzigd door Eindhovenfinest op 27-07-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Krijgen we nog een retest van Bitcoin onder de 10K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53

ScreamGT

joejoe

NIEUWE ATH INCOMING!

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CZ8ZyMHKlag8VXaRTYmwVTG5Cw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xzdLCzS1ffRFsxAMSBQVGO2d.png?f=fotoalbum_large

Top 20 komt in zicht. Toch goed voor een ponzi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
[...]

dat is ook de reden dat ik ze nog hou onderbuikgevoel en nergens op gebaseerd btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 03-10 20:14
Iets teveel vertrouwen in ADA, oeps! You win some, you lose some

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 20:08
Kenny_026 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:56:
[Afbeelding]

Geen idee waar je op doelt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:10

raq

Kenny_026 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:56:
[Afbeelding]

Een vriend van me heeft ooit meegedaan aan een actie met AMPL op kucoin en voor een klein bedragje AMPL gekocht en vergeten, laatst keek die weer op kucoin en hij kon z'n ogen niet geloven. Z'n hele crypto avontuur is nu ineens fors winstgevend geworden :)

AMPL, wat een vaag systeem is dat, gewoon gratis geld lijkt het wel.
Ik heb er naar gekeken dit weekend en begrijp het niet helemaal, maar dat hoeft ook niet. Heb er een klein bedragje ingestopt om te kijken hoe het werkt.
Dagelijks ontvang je best een aardig percentage aan rente (rebase), vannacht 16% AMPL erbij gekregen. Dat is niet verkeerd, gelijk een deel hiervan omgezet naar BTC. Hopelijk blijft dit goed gaat totdat ik m'n inleg eruit heb getrokken.

Klinkt te mooi om waar te zijn, echt iets voor jou @Verwijderd

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Stokstaart schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:26:
[...]

Geen idee waar je op doelt..
Ik heb dit project gedeeld een paar weken geleden en werd niet zo goed ontvangen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Kenny_026 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:00:
[...]

Ik heb dit project gedeeld een paar weken geleden en werd niet zo goed ontvangen hier.
En als ik het zo zie volkomen terecht ook. Bitconnect ging ook een tijdje goed voor het naar 0 ging.

Congrats met de profits iig. Kijk wel uit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/BKmenFfN/

Hmm, zoiets maak ik er momenteel van.

Funding (+ predicted funding) skyhigh, met name op alts, zou een kleine pullback kunnen betekenen.

CME gap + veel 50x liquidaties rond 9600 --> zou dream entry zijn met duidelijke stoploss voor grotere posities, maar misschien wel erg veel gevraagd.

Voor nu lekker even op de handen zitten, misschien kleine short afhankelijk van PA komende uren rond de 10300

Wel duidelijke change in market structure sinds dit weekend --> bullish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hoever gaat erd nog door? Ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
deppenboks schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:26:
Hoever gaat erd nog door? Ongelooflijk.
tot 1 mln. Gezien de money printer en het geld wel degelijk minder waard wordt is dat niet ondenkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:34:
Bitcoin roert weer eens in de pan met Rekteroni.
Volgens mij is er net nog wat champagne en kaviaar aan toegevoegd :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Tominatie schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:11:
[...]

En als ik het zo zie volkomen terecht ook. Bitconnect ging ook een tijdje goed voor het naar 0 ging.

Congrats met de profits iig. Kijk wel uit :)
Ken je Niall Ferguson?

Wikipedia

Website

Twitter

Linkedin

De artikelen waar hij over Ampleforth praat kun je vast vinden op google. Maar naast deze man zitten er nog meer grote namen in waarbij ik me afvraag of ze hun naam op het spel zouden zetten voor een ponzi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kenny_026 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:15:
[...]

Ken je Niall Ferguson?

Wikipedia

Website

Twitter

Linkedin

De artikelen waar hij over Ampleforth praat kun je vast vinden op google. Maar naast deze man zitten er nog meer grote namen in waarbij ik me afvraag of ze hun naam op het spel zouden zetten voor een ponzi.
Het maakte Bernie Madoff ook niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Kenny_026 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:15:
[...]

Ken je Niall Ferguson?

Wikipedia

Website

Twitter

Linkedin

Nu wel aangezien je de moeite hebt genomen elke mogelijke link naar zijn persoon te posten... Ben ik overtuigd nu? Nope. Wel grapppig dat hij het met Ayaan doet. :+ Zijn van die weetjes die je niet nodig hebt maar wel geinig zijn om te lezen en meteen weer te vergeten. Ik snap dat Ampleforth het nieuwe Bitconnect is met zijn eigen fanatieke volgelingen. Stop er zoveel mogelijk eigen geld in, het is niet nodig anderen te overtuigen. Het gaat sowieso naar de maan toch? Zou het lekker stil houden en op tijd uitcashen, waarom anderen in je rit naar de maan/lambo meenemen? Als je niet uitkijkt wordt het op die manier geen lambo maar een luizige Maserati. Dat zou toch eeuwig zonde zijn? Als ik werkelijk overtuigd zou zijn van een coins potentieel zou ik dat lekker voor mezelf houden, zo'n eikel ben ik dan ook wel weer. Waarom delen? Ik ken de meesten van jullie niet eens in persoon? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:38:
[...]

Nu wel aangezien je de moeite hebt genomen elke mogelijke link naar zijn persoon te posten... Ben ik overtuigd nu? Nope. Wel grapppig dat hij het met Ayaan doet. :+ Zijn van die weetjes die je niet nodig hebt maar wel geinig zijn om te lezen en meteen weer te vergeten. Ik snap dat Ampleforth het nieuwe Bitconnect is met zijn eigen fanatieke volgelingen. Stop er zoveel mogelijk eigen geld in, het is niet nodig anderen te overtuigen. Het gaat sowieso naar de maan toch? Zou het lekker stil houden en op tijd uitcashen, waarom anderen in je rit naar de maan/lambo meenemen? Als je niet uitkijkt wordt het op die manier geen lambo maar een luizige Maserati. Dat zou toch eeuwig zonde zijn? Als ik werkelijk overtuigd zou zijn van een coins potentieel zou ik dat lekker voor mezelf houden, zo'n eikel ben ik dan ook wel weer. Waarom delen? Ik ken de meesten van jullie niet eens in persoon? :P
Dat gaat niet want met een ponzi heb je juist zieltjes nodig. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
Crypts schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:38:
[...]

Waarom delen? Ik ken de meesten van jullie niet eens in persoon? :P
wees maar blij dat je mij niet kent dan zat je nou zonder bier :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:46:
[...]

Dat gaat niet want met een ponzi heb je juist zieltjes nodig. ;)
Gofferdo... Geen Lambo? Geen Maserati? Geen Alfa? Geen Fiat? OV? Nog te duur? Fucking hell Sluxie. :X

Kenny, ik hoop van harte dat je hiermee volledig binnenloopt maar nee. Ik laat het aan me voorbij gaan. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
bie100 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:51:
[...]

wees maar blij dat je mij niet kent dan zat je nou zonder bier :O
Het is hier bijna 3 uur dus zonder bier zitten is niet zo het proble.. Ah wacht even, kan er wel eentje gebruiken nu je het zegt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Innovi0 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:47:
Trade iemand hier met de Ichimoku cloud? Als de daily vandaag boven de 10k sluit hebben we een TK-recross en dat is sinds 2017 niet meer voorgekomen. Ziet er erg positief uit vind ik!

P.S. Eerste post hier. Ik heb in 2017/2018 wat in crypto gehandeld. M'n handen gebrand aan de ICO-crash, want nooit verkocht. Anticiperend op een nieuwe bull-run ben ik nu weer aan het instappen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gebruik het soms, idd bullish signal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/1kJKuFm0/

Heb mezelf in deze short geleveld omdat ik het niet meer aan kan zonder trade te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:13
[...]

Waarom zo specifiek richting woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:54
als nu de XRP ook nog effe omhoog gepumpt kan worden kan ik eindelijk alle restmuntjes dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
RVE_NL schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:18:
[...]

Waarom zo specifiek richting woensdag?
Shelley mainnet launch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Instappen bij de volgende dump? Ik weet niet of ik ga instappen. Vertouw de ponzi niet zo

Eerst 10.6k ofso en dan er in rond 9600.
Eerst een flinke high, dan een dip dan er in

Voor je het weet zit die gekke ponzi weer op 7700

OKEEE.. DUMP EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTT.. SELLL EEEEEEEEEEEEEEEE sell sell sell DOMP EEeeeettttt loadze dip
DIEP IET!!! poep onder je schoen ponzi pyramide spelletjes. Stapt 1 persoon uit zakt de prijs weer 20%

[ Voor 129% gewijzigd door A87 op 27-07-2020 14:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Blij om te zien dat mijn predictions uitgekomen zijn.
Ik blijf me aan de schema's van de vorige halvings houden... die kloppen tot nu toe behoorlijk goed.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ChainLink die gaat echt helemaal naar beneden.. Gelukkig heb ik deze vorige week dinsdag omgewisseld in Bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 18:30
mengenli schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:00:
ChainLink die gaat echt helemaal naar beneden.. Gelukkig heb ik deze vorige week dinsdag omgewisseld in Bitcoin
Is ook niet zo vreemd, die op basis van lucht van 50 cent naar bijna 9 dollar gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

https://cointelegraph.com...-to-issue-with-regulators

XMR bullish! :P Alle cyberboefjes gaan nu natuurlijk snel alle BTC naar XMR omzetten hehe. Het is alleen jammer dat deze munt niet zo makkelijk te koop is als Bitcoin. Meestal moet je eerst ergens Bitcoin kopen en het daarna swappen. Litebit was in NL geloof ik de meest simpele manier. Ze staan hier al jaren op een coldwallet dus ik weet niet meer precies waar ik ze vandaan heb.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een bepaalde strategy voor alles of niets in crypto volgen. Wat ik vooral merk is dat tijd de grootste uitdaging kan zijn. Ik wil mijn tijd zo efficiënt mogelijk besteden. Ik ben daarom benieuwd naar strategieën om tussen 1-10% van mijn totale vermogen in crypto te zetten. Met de filosofie, of alles kwijt of lambo. Dit voor lange termijn. Vergelijk het met een angel investor. Die doet minimaal 30+ investeringen in startups met de hoop op een paar 100X - 1000X winners. Kan dit ook met crypto en hoe dit aan te pakken?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PHPResource
A87 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:29:
Instappen bij de volgende dump? Ik weet niet of ik ga instappen. Vertouw de ponzi niet zo

Eerst 10.6k ofso en dan er in rond 9600.
Eerst een flinke high, dan een dip dan er in

Voor je het weet zit die gekke ponzi weer op 7700

OKEEE.. DUMP EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTT.. SELLL EEEEEEEEEEEEEEEE sell sell sell DOMP EEeeeettttt loadze dip
DIEP IET!!! poep onder je schoen ponzi pyramide spelletjes. Stapt 1 persoon uit zakt de prijs weer 20%
Zo dan, jij bent het toegestane uurtje schermtijd vanuit de instelling ook nuttig aan het besteden zie ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:18:
[...]

Zo dan, jij bent het toegestane uurtje schermtijd vanuit de instelling ook nuttig aan het besteden zie ik :+
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HERE COMES THE MEEEGAAAA DUMP!!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
tony-stark schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:10:
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een bepaalde strategy voor alles of niets in crypto volgen. Wat ik vooral merk is dat tijd de grootste uitdaging kan zijn. Ik wil mijn tijd zo efficiënt mogelijk besteden. Ik ben daarom benieuwd naar strategieën om tussen 1-10% van mijn totale vermogen in crypto te zetten. Met de filosofie, of alles kwijt of lambo. Dit voor lange termijn. Vergelijk het met een angel investor. Die doet minimaal 30+ investeringen in startups met de hoop op een paar 100X - 1000X winners. Kan dit ook met crypto en hoe dit aan te pakken?
Ik stop er zelf vrijwel geen tijd in. Ten tijde van 20k wel gedaytrade, maar ik heb 1. niet de illusie dat ik de markt kan verslaan en 2. die tijd wil ik er ook niet instoppen. Levert ook veel stress op.

Het is veel leuker om het iedere maand weg te schrijven, te vergeten en af en toe MOON en LAMBO roepen in dit topic.

Wat ik doe: ik koop vrijwel iedere maand een klein plukje Bitcoin bij, ter waarde van ~20% van wat ik anders 'spaar' op een gewone spaarrekening.
Inderdaad met de filosofie: alles kwijt of lambo.

Wellicht is een interessante andere strategie voor jou DCA: https://bitcoinmagazine.n...st-averaging-dca-trading/

Als je voor long-term investments gaat, is het (imho) belangrijk te kiezen voor cryptomunten die actief blijven. Je kan ook 30 kansrijke altcoins uitzoeken en hopen dat er eentje van overleeft en naar de maan gaat, maar er zijn er zó extreem veel dat de kans niet enorm groot is dat je net de juiste uitzoekt. En met welke ROI ben je akkoord?
Het is de reden dat ik zelf enkel in de 'grote' namen investeer, die bestaan over 5 jaar nog wel (althans, dat denk ik).

Er zijn aan de andere kant juist ontzettend veel mensen die wél die 30 altcoins aankopen en hopen op wat winnaars, en daar ook best eens succes mee krijgen :P
Dus ja: het kan wel. Veel research doen ;)

Echter, het gros van de Tweakers hier is aan het daytraden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

Xtz is naar zn grootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Zoveel mensen hier die in paniek raken :D ... na een paar dagen een correctie...
funny..

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, ADA via een mooie market sell richting BTC omgezet. ETH en XTZ ook inmiddels in BTC op de 2e exchange. Wel een paar 0.0x BTC kwijt door dit gedoe, maar het is niet anders.

Nu kijken of de 10.5k het red, anders gaan we weer lekker met de achtbaan naar beneden.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 16:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heerlijk om al die troep te zien dalen. Eindelijk kan ik tevreden zijn met mijn all in BTC strategie.

King BTC, enige met waarde. Derest is speculatie meuk en DeFi scams.

Pamp it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Riesj74 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:56:
Zoveel mensen hier die in paniek raken :D ... na een paar dagen een correctie...
funny..
zo werkt het als het stijgt schreeuwen ze en als het zakt ook brengt leven in de brouwerij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:00:
Heerlijk om al die troep te zien dalen. Eindelijk kan ik tevreden zijn met mijn all in BTC strategie.

King BTC, enige met waarde. Derest is speculatie meuk en DeFi scams.

Pamp it.
....
Ik snap jullie blindheid echt niet.
WEKEN gaan ADA, LINK, XLM e.d. als een gek omhoog en blijft BTC en ETH achter met hun zijwaardse geneuzel.. en nu gaat BTC een beetje omhoog (bij lange na niet zo goed als ADA en ETH) en dan opeens is BTC weer king?

Hahaha... echt hoor... funny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Riesj74 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:02:
[...]

....
Ik snap jullie blindheid echt niet.
WEKEN gaan ADA, LINK, XLM e.d. als een gek omhoog en blijft BTC en ETH achter met hun zijwaardse geneuzel.. en nu gaat BTC een beetje omhoog (bij lange na niet zo goed als ADA en ETH) en dan opeens is BTC weer king?

Hahaha... echt hoor... funny
Blindheid? Een vooruitziende blik bedoel je :)

Zie deze recente post van mij:
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:57:
Zal Bitcoin de kartrekkers rol van ETH overnemen, een rally richting de 10.500 maken, waarbij 95% van de alts kapot worden getrokken, iedereen fomo'd in Bitcoin en daarna daalt die weer richting <8k?

Ik hou er als permabear toch wel rekening mee. Ben de stop losses steeds iets naar boven aan het bijstellen en ben op zich bullish, maar wel tot op zekere hoogte. Hou ook wel rekening met S2F en een nieuwe ATH, maar ik wil niet met een enorm euforisch gevoel ineens geconfronteerd worden met de moeder van alle rode candles en de winst van de afgelopen weken weer zien verdampen.

Ik ga richting de livegang van Shelley mijn ADA afbouwen richting Bitcoin en niet richting ETH.

Dus ja, ik zit nog steeds all-in, maar word wel steeds voorzichtiger.
Niets is voor de eeuwigheid, maar als Bitcoin serieuze moves maakt kan je beter niet in >95% van de alts zitten. Als Bitcoin even stil staat, dan doen de alts het vaak weer prima en dat is ook het moment (vlak ervoor uiteraard...) om weer te switchen.

En uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, sommige alts zullen BTC outperfomen, als je die hebt moet je ook zeker niet naar Bitcoin overstappen. Maar niet gaan klagen over een paar weken dat de BTC waarde van je pf minder is geworden, ondanks dat de alts groene cijfers laten zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
De MA(7) op de 1h lijkt nu als tijdelijke support te fungeren. Retrace 10.102 als de support wordt gebroken lijkt niet onaannemelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 23:47
Hopelijk kan LINK wat steun vinden. Wat een achtbaan vandaag. Gelukkig maakt ETH en Bitcoin veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
LINK was toch een scam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Ik dacht een soort Elf.. Maar is Elf dan een scam?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
PHPResource schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:21:
De MA(7) op de 1h lijkt nu als tijdelijke support te fungeren. Retrace 10.102 als de support wordt gebroken lijkt niet onaannemelijk?
Kan heel goed, tegelijkertijd hoeft deze parabolische groei ook nog niet afgelopen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Geen idee maar er wordt wel degelijk hard aan ontwikkeld:
https://github.com/smartc...nk/graphs/commit-activity

De meeste scams die ik heb gezien hebben geen GitHub activiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heisenbug schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:17:
[...]

Geen idee maar er wordt wel degelijk hard aan ontwikkeld:
https://github.com/smartc...nk/graphs/commit-activity

De meeste scams die ik heb gezien hebben geen GitHub activiteit.
Nee, inderdaad, GitHub activiteit komt overeen met hard ontwikkelen: geek: Minister Hugo de Jonge pusht git-commit op Github ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Taro schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:19:
[...]

Nee, inderdaad, GitHub activiteit komt overeen met hard ontwikkelen: geek: Minister Hugo de Jonge pusht git-commit op Github ;)
True maar dat kun je snel genoeg zien als je naar de inhoud van de commits kijkt.

Wat dat betreft is XVG wel een goed voorbeeld. Daar bestaat de meeste activiteit uit dat soort Hugo de Jonge commits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat denken we ervan, een Bitcoin moonshot door de 10.5k heen? Something's cooking... 25x long lopen.

@Heisenbug Eens hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
11k daily close imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Boem! \o/

Edit: Op ByBit overigens, 10.544 aangetikt, op Binance nog niet.

[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Here we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Eens zien of dit het volhoudt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
10528 op Bitfinex, hoogste van 2020 so far :)

Schommelt nu tegen de vorige top van februari dit jaar aan, ~10500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Poeh Fomo is getting real right now..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Trouwens goed te zien dat LTC eigenlijk ook niet meer meedoet hé.. nauwelijks beweging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pfoe wat een dagje. En dat op mijn verjaardag :P Jammer genoeg best wat BTC verloren vandaag met mijn tradingbot omdat de altcoins zo hard rekt zijn gegaan. Ik hoop dat BTC eventjes afketst op de 10500 zodat de altcoins even tot rust komen. Daarna mag hij van mij weer hard doorgaan.

Edit: Helaas pindakaas voor mij? :P Door de 10500 heen

[ Voor 9% gewijzigd door Azer op 27-07-2020 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
BOEM!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
10500 is er ook aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Nondeju wat een mooie groene kaars is dat!

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/81l-+mFDVzL._SS500_.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nice, heb mijn verlies met ADA vandaag weer ruimschoots goedgemaakt *O*

25x Long op 10598 even gesloten. Verwacht ook nog wel een 11k te zien vandaag, maar niet zonder tussendoor een kleine terugval.

Edit: Achteraf natuurlijk weer langer open moeten houden... Zit weer aan boord vanaf 10718 met een strakke SL erop.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 03-10 20:14
Waar gaan we heen? Die maan wordt steeds groter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heel hoog als de fomo bij heel veel mensen wordt aangewakkerd en Bitcoin weer in het nieuws komt. Anders wordt het een grote fakeout.

Edit: Nieuwe 25x staat al op 40% 59%, wat een dagen... :*) -> Gesloten op 10.895, nu gewoon even een x1 long door in Bitcoin te zitten.

Bitcoin op Binance @ 10.825 USDT maar even de deur uitgedaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Keihard naar de 11k!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Dus we gaan de komende uren flatlinen? -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75ZaRuiX5FKLVPNj8QMD437nDuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABud8nCm23Um54NC1fkIkQW4.jpg?f=fotoalbum_large

Dump incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@lauraz Pas als het naar een known wallet gaat van een exchange of broker, anders valt het denk ik wel mee. Ze sturen dit waarschijnlijk gewoon enkele maanden/jaren rond naar verschillende adressen om het ooit te proberen te cashen als niemand ze meer volgt.

Edit: Dit worden weer van die weken dat als je wakker wordt je direct op je telefoon kijkt of uit je bed springt om de koersen te checken. Gelukkig heb ik vanaf vandaag 3 weken vakantie :)

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 16:49

Liberteh

All your base belong to me

Weekendje weg geweest, alleen sl op 9800 gehit van 9600 short vorige week, volgens mij heb ik die comp al begin vorige week weer verkocht, verder een hoop actie gemist zie ik.

Straks maar eens even serieus gaan kijken, lijkt een mooie uitgangspositie voor een hoop actie deze week, zal wel ergens een cme gap zitten etc
Auw

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Voor hoeveel miljoenen aan shorts zouden er al geliquideerd zijn inmiddels :+
Lekker voor de bears! Bulls aan de macht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
@Taro Zijn er geen schimmige manieren/exchanges om te cashen als het van unknown naar unknown blijft gaan? Anders is het toch een hopeloze hack geweest.

En ja ... zelfs ‘s nachts af en toe waarschijnlijk 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
lauraz schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:15:
@Taro Zijn er geen schimmige manieren/exchanges om te cashen als het van unknown naar unknown blijft gaan? Anders is het toch een hopeloze hack geweest.

En ja ... zelfs ‘s nachts af en toe waarschijnlijk 😁
2 opties:

- Een Bitcoin mixer gebruiken, maar daar zitten ook weer nadelen aan
- Eindeloos doorsturen (al dan niet in kleinere brokjes) totdat men er klaar mee is en stopt met volgen

Zo'n hack zal je uiteindelijk vast wel iets opleveren, maar je krijgt het niet zonder er heel veel moeite en tijd in te steken. Dat mag ook wel voor dat geld overigens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Taro schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:17:
[...]

2 opties:

- Een Bitcoin mixer gebruiken, maar daar zitten ook weer nadelen aan
- Eindeloos doorsturen (al dan niet in kleinere brokjes) totdat men er klaar mee is en stopt met volgen

Zo'n hack zal je uiteindelijk vast wel iets opleveren, maar je krijgt het niet zonder er heel veel moeite en tijd in te steken. Dat mag ook wel voor dat geld overigens ;)
Paar x door een mixer halen en het is weg heb ik altijd begrepen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Weeeeeeee!

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Opvallend, op 29/4 was er meer volume voor nodig voor zo'n pamp (even het jargon van A87 nabootsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:10

raq

Kom terug van werk, kijk in m'n blockfolio, toch teveel alts aangehouden, per saldo geen stuiver verschoven vandaag, in sats is dat een ander verhaal.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
De alts mogen wat mij betreft nog wel even verder zakken *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@raq Dat zullen meer mensen de komende tijd waarschijnlijk gaan constateren. Een stijgende Bitcoin betekent geen stijgende fiat waarde van alts als die zoals vandaag goed loskomt.
Dat was mijn gevoel overigens ook: Auw. Ik ga er niet van uit dat jij met 2 tientjes speelt en je hebt best wel veel geladderd aan je short toegevoegd, dus als je SL @ 9800 geraakt wordt ben je niet maar een paar USD armer...Toch?

En COMP was definitief uit de pf? Heeft zelfs nog de 121 USDT aangetikt vandaag.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Toch leuk als je een dagje (meer middagje) weg bent, thuis komt en een van de handelspotjes is een paar honderd euro gestegen. Tikt dat bier toch net eventjes lekkerder weg. :9B

Vraag me wel af of dit hem dan is. Ben dat zijdelingse gedoe zo zat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Ja sorry, iemand zei gister dat we in dit forum geen invloed op de prijs hadden.
Liberteh schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:44:
[...]

BTC gedraagt zich precies volgens plan. Wij (niemand in dit topic) hebben geen invloed op de prijs van Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Oh man, waarom voel ik aan mijn water dat de dump die komen gaat zoveel pijn gaat doen. R.I.P. PF (maakt snel een screenshotje voor later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ScreamGT schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:02:
Oh man, waarom voel ik aan mijn water dat de dump die komen gaat zoveel pijn gaat doen. R.I.P. PF (maakt snel een screenshotje voor later).
Als je dat echt denkt waarom niet uitstappen? Ik heb absoluut geen idee waarom maar ergens denk ik dat de Aziaten vannacht ook nog wel eea gaan pumpen. Natuurlijk zullen er ook dumpjes gaan volgen maar het ziet er niet verkeerd uit op het moment. Dat gezegd hebbende is het wel vakantietijd. Ltc gaat voor de verandering ook weer eens lekker. :)

Oi, die €45 ging er wel echt heel snel aan... 1 keer knipperen met de oogjes. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 27-07-2020 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Ik dump niets, heb al bijna 4 jaar een tas waar ik alles in heb zitten. In de tussen tijd wel het e.e.a. gekocht.

[ Voor 22% gewijzigd door ScreamGT op 27-07-2020 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:54
Crypts schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:10:
[...]

Als je dat echt denkt waarom niet uitstappen? Ik heb absoluut geen idee waarom maar ergens denk ik dat de Aziaten vannacht ook nog wel eea gaan pumpen. Natuurlijk zullen er ook dumpjes gaan volgen maar het ziet er niet verkeerd uit op het moment. Dat gezegd hebbende is het wel vakantietijd. Ltc gaat voor de verandering ook weer eens lekker. :)

Oi, die €45 ging er wel echt heel snel aan... 1 knipperen met de oogjes. :D
Die ltc is bij mij nu allemaal verkocht.... Eindelijk ervanaf zonder verlies :-)
Als xrp nu ook effe omhoog schiet kan die ook verkocht worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik kan en wil het niet geloven, maar het zou zó lekker zijn als we een paar weken op dit niveau blijven hangen en daarna gestaag blijven stijgen... Maar ik bereid me alvast emotioneel voor op een dip/correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DW23 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:15:
Ik kan en wil het niet geloven, maar het zou zó lekker zijn als we een paar weken op dit niveau blijven hangen en daarna gestaag blijven stijgen... Maar ik bereid me alvast emotioneel voor op een dip/correctie.
Niemand die het weet maar zo heel gek klinkt dat scenario niet? :? We zitten eindelijk weer boven de 10k, iedereen is virus moe en er 'moest' een keer iets gebeuren. Ik hoop en geloof er dit keer wel in. Zo niet jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Een dump komt er altijd na zo een stijging. Er gaan nu eenmaal mensen hun winst verzilveren.
Het is alleen niet de bedoeling dat het naar oude waarde teruggaat maar stijgt naar een mooie hoogte

[ Voor 35% gewijzigd door lighting_ op 27-07-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

Nu 10.5 testen als support en dan is het echt aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Crypts schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:23:
[...]

Niemand die het weet maar zo heel gek klinkt dat scenario niet? :? We zitten eindelijk weer boven de 10k, iedereen is virus moe en er 'moest' een keer iets gebeuren. Ik hoop en geloof er dit keer wel in. Zo niet jammer. :P
Klopt, maar als ik 1 ding geleerd heb afgelopen jaren, is het dat ik geen hol snap van wat de prijs van Bitcoin doet - en ik denk velen met mij ;) Het is gelukkig wel leuk om een eersterangs zitplaats te hebben van dit circus.
Pagina: 1 ... 68 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!