[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:14
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 00:41:
@Mooooody Men zit denk ik vooral te wachten op calls zoals die van SYS een paar dagen geleden, dat zijn korte termijn winsten met cryptocurrency die je makkelijk kunt kopen. Maar als er echt weer een ICO achtige periode aan zit te komen dan verschuift de aandacht daar mogelijk wel naar.

Mijn water zegt overigens dat ik naar fiat moet uitstappen... Ik zet wat stop losses voor de nacht.
Goed plan, ik laat het lekker staan in ADA, dus zal ongetwijfeld het tegenovergestelde van mijn verwachtingen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ADA heel hard door de 0,14 USDT heen... Tenzij Bitcoin roet in het eten gooit zou ik ze ook lekker laten staan voor de nacht.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Nu een live pumpje op Ada, lekker volume!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cross posten is niet nodig, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 26-07-2020 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

Kenny_026 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:54:
Jullie zouden eens naar AMPL moeten kijken. Momenteel een dagelijkse rebase van 20%. Compound interest is iets moois 😊

De visie
[YouTube: Ampleforth Presents: Friedrich Hayek Predicts The rise of Stablecoins, Bitcoin and Cryptocurrency]

Officiele website

Thanks voor de tip!!
Wat een munt, dit kan nog wel eens heel groot worden.

Mooi onderzoek naar de coin uit 2019

Beknopte samenvatting voor de niet onderzoekers
[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Mensen waren de ponzishiller net weer vergeten en dan ga jij me taggen 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ADA tikt bijna de 15 cent aan, nice :) Edit: Inmiddels erdoorheen.

@Verwijderd Of ze vandaag zullen reageren weet ik niet, maar doorgaans reageren ze wel snel. Verder kan hier denk ik niemand je met dit probleem helpen, maar het klinkt niet goed nee. 2FA is er niet voor niets, dat moet je altijd direct in gebruik nemen. Hopelijk valt het mee...

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 08:20 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dit is al de 4de keer in korte tijd dat ik problemen zie met Bitavo, en dat voor zo kleine exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Slux Wel goed om deze nuance even aan te brengen: Ligt het aan Bitvavo of de gebruikers van Bitvavo? Ze zijn mogelijk een fijn doelwit door het type gebruiker en zetten niet altijd 2FA aan. De vorige case die ik hier las betrof een malafide browser extensie en geen 2FA, de vraag is of je dat een exchange kwalijk mag nemen.

Het voorlichten van mensen heeft ook nauwelijks nut, men gaat vaak pas handelen of de urgentie van zaken inzien als het te laat is en de centen verdwenen zijn.

Ik heb overigens een keer gevraagd of ze de tijd dat je ingelogd blijft kunnen verhogen, omdat het enorm irritant is om iedere x minuten opnieuw in te moeten loggen. Als Binance dat ook zo deed was ik er al lang weggegaan. Daarna volgde de melding dat ze het aan de ontwikkelaars zouden doorgeven. Maar helaas, nooit meer wat gehoord en er is niets aangepast. Gebruik nu maar de App om fiat om te zetten naar crypto en daarna sluis ik het naar andere locaties door.

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Hoeveel werk kost om een eigen crypto te bouwen en te chillen? lijkt me wel een interessant business model

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon meteen 2FA erop klappen zodra je ergens een account aanmaakt om te handelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@tony-stark Op bijv. de ETH blockchain? 5 minuten, been there, done that, ik zou het niet doen :)

Heb er overigens ook een handleiding voor geschreven. Normaal gesproken zou ik de link hier wel neer willen zetten, maar sommige users gaan dan zeuren dat ik reclame maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21:50
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 08:43:
@tony-stark Op bijv. de ETH blockchain? 5 minuten, been there, done that, ik zou het niet doen :)

Heb er overigens ook een handleiding voor geschreven. Normaal gesproken zou ik de link hier wel neer willen zetten, maar sommige users gaan dan zeuren dat ik reclame maak.
_O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:33
hou van ADA nou nog het goede moment pakken om die meuk te verkopen :/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Allen,

Ik deel het volgende graag even met jullie om dit hopelijk af te kunnen sluiten:

Enkele dagen geleden werd dit bericht: RaptorXS in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11" hier gepost. In combinatie met eerdere berichten kan je dit opvatten als zijnde dat ik reclame via mail/dm zou hebben gestuurd voor mijn website en daar was ik zelf niet van op de hoogte.

Naar aanleiding van dit bericht heb ik RaptorXS verzocht om het betreffende privébericht met mij te delen omdat ik van niets wist en heb ik de moderators gevraagd om mee te kijken.

De conclusie van beide is dat:

- Het bericht niet van mij afkomstig is, maar van een andere Tweakers user
- De website in het bericht een andere website is dan mijn website

Met andere woorden: Ik heb niets met het bericht, de gequote tekst, de link en de reclame daarin te maken. De moderator heeft RaptorXS verzocht om de post te wijzigen en dit richting mij recht te zetten. Dit is vooralsnog niet gebeurd, vandaar dat ik nu zelf het initiatief neem om dit te melden.

Ik heb hierover nogmaals contact gehad met RaptorXS en hij geeft aan dat:
Ik heb ook nooit beweerd dat die DM van jou afkomstig was
Blijkbaar heeft RaptorXS gedacht dat ik ook benaderd ben met dezelfde tekst/reclame als in zijn DM stond en heeft hij gedacht dat ik daar op was ingegaan door een link te plaatsen. Hij heeft er niet mee bedoeld dat ik bij hem reclame heb gemaakt, het is maar net hoe je het leest en opvat maar dat komt op mij en mogelijk anderen dus wel zo over. De link die in mijn handtekening stond was van mijn eigen website. Die daar al stond voordat ik topicstarter was en die in lijn is met de Tweakers voorwaarden en waarvoor ik niemand privé heb benaderd om (tegen betaling) de link te delen.

Afijn, je kunt het op 2 manieren lezen, waarschijnlijk betreft het een misverstand tussen ons beide. Dat kan gebeuren, maar omdat je het op 2 manieren kunt interpreteren is het goed om dit te verduidelijken.

De moderator zal dat bericht nu ook gaan aanpassen. Hopelijk kunnen we het hiermee afsluiten en weer samen onze positieve energie focussen op de nieuwe bullrun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
Lekker wakker worden zo met ADA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja idd :)

Pluk ADA omgewisseld voor ETH en Bitcoin, kijken of dat patroon door blijft zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
BTC Dominance 60% :o

80% soon :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/1q9Nvy83/
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/HWhZ3bPa/

@Verwijderd ik ga mijn sig aanpassen.

[ Voor 48% gewijzigd door Liberteh op 26-07-2020 10:34 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook nog eens geprobeerd een paswoord reset aan te vragen en nee, ik krijg hiet ook geen e-mail van. Ik voel me er niet goed bij. Tenzij er een probleem is bij Bitvavo. Maar hoe dan ook ik heb geen extensie gedownload of volgens mij niet op een fake pagina terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Niet toevallig een secundair e-mailadres gebruikt? Ik gebruik meerdere e-mailadressen en word daar soms ook aan herinnerd als ik niets binnenkrijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Iemand in SXP of KAVA?

Komende weken zitten tjokvol announcements en rollouts. 1 aug is een belangrijke datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Wachtwoord gebruikt die je ook bij andere sites gebruikt of die makkelijk te raden is (dmv Social engineering bijvoorbeeld)? Zo niet zou ik rustig afwachten tot de reactie van Bitvavo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:32:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

@Verwijderd ik ga mijn sig aanpassen.
Nice.

Maar... What does this mean?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Nice.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Nice.

You're seeing it.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:21
Ekstergroen schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:44:
Iemand in SXP of KAVA?

Komende weken zitten tjokvol announcements en rollouts. 1 aug is een belangrijke datum.
Net een kwart van m'n SXP verkocht. Ik denk dat deze even moet afkoelen..
Wat staat er op de planning 1 augustus?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zo staat het er ongeveer bij mij voor. Zit nog steeds in SYS. Van +60% naar inmiddels -10%?

Maar maakt niet uit. Gaan jullie maar vast, als jullie terugkomen staat het bier hier vast koud :w

Ik ga altijd half fucked up een bullrun in, dat is mijn style. d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Woohooo

Smilie, James Smilie

Verkeerd geanticipeerd weer op de run van afgelopen week |:( grootste deel van m'n ETH stack rond de 240 verkocht vorige week. Damnnnn ik fomo em niet zo snel maar baal toch wel een beetje als ik die +25% run zo zie...

Top van de grote driehoek zitten we nu wel aan, hopelijk komt die correctie nog voordat we op hoog volume dan echt uitbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mo-T schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:44:
Wachtwoord gebruikt die je ook bij andere sites gebruikt of die makkelijk te raden is (dmv Social engineering bijvoorbeeld)? Zo niet zou ik rustig afwachten tot de reactie van Bitvavo.
Ja, dit is een e-mail adres dat ik voor alles gebruik. Ik 2 e-mail adressen die samen in mijn hotmail terecht komen. Bij Bitvavo zeggen ze dat ze niets geks zien bij mijn account. Het zou al een geruststelling zijn als mijn geld er nog op staat. De e-mails waren van hun kant wel verstuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
Hier helaas BNB 2 dagen geleden verkocht en heb nog een bag SYS(staat nu op 904).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een bevestiging gehad van Bitvavo dat mijn geld er nog gewoon opstaat. Dat is al een geruststelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Animal schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:29:
Hier helaas BNB 2 dagen geleden verkocht en heb nog een bag SYS(staat nu op 904).
Gelukkig ben ik niet de enige die achterblijft op aarde met al mijn maatjes die naar de maan gaan.

Maar hier op aarde is het gelukkig ook mooi, lekker comfortabel onderuit gezakt op mijn troon van rode bags met een koud biertje, beetje hopium roken enzo.

Mooi leven. Als je het maar wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:34:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enige die achterblijft op aarde met al mijn maatjes die naar de maan gaan.

Maar hier op aarde is het gelukkig ook mooi, lekker comfortabel onderuit gezakt op mijn troon van rode bags met een koud biertje, beetje hopium roken enzo.

Mooi leven. Als je het maar wilt zien.
Ik heb het hier al een paar keer gezegd: deze bullrun concentreer ik me voornamelijk op BTC om niet net als de vorige keer te moeten denken "waar is het mis gegaan?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
Moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zal Bitcoin de kartrekkers rol van ETH overnemen, een rally richting de 10.500 maken, waarbij 95% van de alts kapot worden getrokken, iedereen fomo'd in Bitcoin en daarna daalt die weer richting <8k?

Ik hou er als permabear toch wel rekening mee. Ben de stop losses steeds iets naar boven aan het bijstellen en ben op zich bullish, maar wel tot op zekere hoogte. Hou ook wel rekening met S2F en een nieuwe ATH, maar ik wil niet met een enorm euforisch gevoel ineens geconfronteerd worden met de moeder van alle rode candles en de winst van de afgelopen weken weer zien verdampen.

Ik ga richting de livegang van Shelley mijn ADA afbouwen richting Bitcoin en niet richting ETH.

Dus ja, ik zit nog steeds all-in, maar word wel steeds voorzichtiger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:26
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:57:
Zal Bitcoin de kartrekkers rol van ETH overnemen, een rally richting de 10.500 maken, waarbij 95% van de alts kapot worden getrokken, iedereen fomo'd in Bitcoin en daarna daalt die weer richting <8k?

Ik hou er als permabear toch wel rekening mee. Ben de stop losses steeds iets naar boven aan het bijstellen en ben op zich bullish, maar wel tot op zekere hoogte. Hou ook wel rekening met S2F en een nieuwe ATH, maar ik wil niet met een enorm euforisch gevoel ineens geconfronteerd worden met de moeder van alle rode candles en de winst van de afgelopen weken weer zien verdampen.

Ik ga richting de livegang van Shelley mijn ADA afbouwen richting Bitcoin en niet richting ETH.

Dus ja, ik zit nog steeds all-in, maar word wel steeds voorzichtiger.
Ik heb een long openstaan op BTC en een short geplaatst op ETH. Staan beide in de plus, voor zolang het duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
wdbtje schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:01:
[...]

Ik heb een long openstaan op BTC en een short geplaatst op ETH. Staan beide in de plus, voor zolang het duurt...
Oh ja, goed dat je het zegt :)

Vanochtend geopend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifM8Cy5sufR3KiGjCfNlzuQDzok=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zSdIzyr8jAnD2aPteY4mgdcv.png?f=user_large

Ik heb geen ETH op ByBit staan, maar die zie ik tov Bitcoin nog wel dalen.

Edit:
MOOOOON!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQ3486fM26uKsMeiHyLORC3wnDA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pxsRWqCfZNJ7wOLbibhzM2li.png?f=user_large

Heb hem maar gesloten....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckwWrixyDH0x4KxxWONiJHQp-XU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hagI0JXpQsTEZsf4ZCVIZkmE.png?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

EAT THE 10.5K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
BTC 10K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:43

WhySoSerious

Be the change.

Goedemorgen Bitcoin!

ETH ook +10% btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Go BTC!!

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lol, Binance kan het weer niet aan, wallet kan niet worden weergegeven...

2 Stop losses op Bitcoin verhoogd naar 10.050 en 10.030. -> Gehit, ook geen ADA meer, even 100% fiat op exchange A, op B nog all-in.

[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:07:
Lol, Binance kan het weer niet aan, wallet kan niet worden weergegeven...
Heb hetzelfde probleem op kraken, daar werken de orders niet eens voor mij 8)7

edit: kan niet eens huidige posities zien, laat staan closen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door wdbtje op 26-07-2020 12:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:43

WhySoSerious

Be the change.

En het is weer voorbij, zie jullie over een half jaar wel weer :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:32
Ik heb voor de verandering maar eens een deel eth,btc omgezet in fiat mocht de boel instorten heb ik er een leuk percentage aan overgehouden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb keurig in paniek mijn SYS verkocht op de bodem, direct daarna weer naar beneden met Bitcoin.

Hoerencrypto. Ik ga tosti's vreten.

2025 maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
Nu alweer 61.2% :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Oeh. De alts knallen net zo hard omlaag (relatief) als BTC omhoog. Beetje jammer dit... hopelijk bouncen ze zo weer terug.

Ugh, net even de prijs in euro's berekend, verlies zelfs tov 12 uur geleden. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Specy op 26-07-2020 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin 25x short vanaf 10.003 lopen, stop loss vlak eronder.

@Verwijderd Klinkt als een plan, gewoon 4-5 jaar in Bitcoin blijven zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:24:
Ik heb keurig in paniek mijn SYS verkocht op de bodem, direct daarna weer naar beneden met Bitcoin.

Hoerencrypto. Ik ga tosti's vreten.

2025 maar weer eens kijken.
Een cryptocurrency om de hoeren mee te betalen...hoe meer er geneukt wordt, hoe duurder ze worden? REDX?
Ik zie een gat in de markt 🤔

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:36:
Bitcoin 25x short vanaf 10.003 lopen, stop loss vlak eronder.

@Verwijderd Klinkt als een plan, gewoon 4-5 jaar in Bitcoin blijven zitten.
Bedoel je niet erboven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Ali Baba 1001 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:37:
[...]

Een cryptocurrency om de hoeren mee te betalen...hoe meer er geneukt wordt, hoe duurder ze worden? REDX?
Ik zie een gat in de markt 🤔
https://brappertoken.com/

De naam zegt hopelijk genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
wdbtje schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:37:
[...]

Bedoel je niet erboven? :)
Nee, maar inmiddels dus gehit. Stond even op 4,5% en dus stop loss in profit, had ik moeten pakken...

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Specy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:35:
Oeh. De alts knallen net zo hard omlaag (relatief) als BTC omhoog. Beetje jammer dit... hopelijk bouncen ze zo weer terug.
Heb zelf in blinde paniek m'n BNT eruit gegooid. Bang voor een super dump als v2 uitgesteld word.

Maar aan de andere kant zijn dit misschien wel gouden momenten om dingen zoals LTO, KAVA, OGN en LEND op te pikken voor wanneer BTC z'n plek gekozen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:34
Specy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:35:
Komop mensen btc moet omhoog anders start er nooit een stieren stormloop en als je alt grafiek van 2017 naast btc legt gaan ze netjes mee met wat vertraging tov btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Nee, de naam zegt me niks eigenlijk, wtf is een brapper?
Maar ik vraag me wel af waar dat logo met die twee gaten op gebaseerd is...🙄

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ali Baba 1001 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:42:
[...]

Nee, de naam zegt me niks eigenlijk, wtf is een brapper?
Een slechte B klasse rapper misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

EnderQ schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:41:
[...]

Komop mensen btc moet omhoog anders start er nooit een stieren stormloop en als je alt grafiek van 2017 naast btc legt gaan ze netjes mee met wat vertraging tov btc.
BTC gedraagt zich precies volgens plan. Wij (niemand in dit topic) hebben geen invloed op de prijs van Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Hij wil maar niet langs de 10k..... Tijd voor een "ik ben een whale en koop even een orderboek leeg" actie 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

verlies de hoop nog niet :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
Even wat anders dan de gekte van de dag :)

Sinds begin 2020 ben ik deze value averaging strategie gaan volgens uit de startpost:
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Heb ervoor gekozen omdat het redelijk stressloos is en de emotie achterwege blijft bij je beslissingen.
Maar wel dat je er maandelijks actief mee bezig blijft en de boel in de gaten blijft houden.
Heb voor verschillende coins gekozen, niet helemaal random maar ook niet volledig DYOR gedaan.
Wou vooral een beeld krijgen van het verschil tussen de verschillende coins.

Wil even het resultaat tot nu toe delen van wat het tot nu toe opgeleverd heeft in %
(de maandelijke bedragen zijn niet zo groot, wel het meeste in BTC)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqVuujuAO3ktajcYeaxDkA5SG_g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4F2cpPCA3wVdE1RrVdGII707.jpg?f=user_large

Moet er wel bijzeggen dat ik aan het begin in feb/maart 2x extra inleg gedaan heb om wat sneller resultaat te kunnen zien. Dat pakt voor BTC maandelijks wat negatief uit omdat BTC toen hoog stond.
En met ZIL gewoon geluk gehad, daar verwacht ik het rest van het jaar nog winst uit te kunnen pakken zoals die nu staat.

Het % 'winst' is hier de verhouding tussen Final coin position (in €)/ Final cash position (€) overigens.
Dus bijv. bij IOTA €100 (netto) ingelegd die nu €122,80 waard is.

Ga in ieder geval door tot eind 2020 en dan evalueren weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Emcee op 26-07-2020 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hehe, na een aantal shitcoins die moonen is eindelijk bitcoin begonnen. Nano kan ook nog wel ff naar $2 toch? Kan ik die ook eindelijk kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
De 10k lijkt een onoverkomelijke drempel.
heeft al tig keer aangetikt maar zakt steeds weer door

[ Voor 54% gewijzigd door lighting_ op 26-07-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:03
Gewoon rustig aan die sellwall opeten en daarna hard door naar de 10.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
We're back! *O*

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
Eth short closed, paar % winst. Ik zie hem nog wel wat verder dalen na zo'n run van 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:)

Short met 23% gesloten, nu long geopend en weer met 50% ingestapt. -> -6% hodl! -> +6,5% hodl!!

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 08:33:
@Slux Wel goed om deze nuance even aan te brengen: Ligt het aan Bitvavo of de gebruikers van Bitvavo? Ze zijn mogelijk een fijn doelwit door het type gebruiker en zetten niet altijd 2FA aan. De vorige case die ik hier las betrof een malafide browser extensie en geen 2FA, de vraag is of je dat een exchange kwalijk mag nemen.

Het voorlichten van mensen heeft ook nauwelijks nut, men gaat vaak pas handelen of de urgentie van zaken inzien als het te laat is en de centen verdwenen zijn.

Ik heb overigens een keer gevraagd of ze de tijd dat je ingelogd blijft kunnen verhogen, omdat het enorm irritant is om iedere x minuten opnieuw in te moeten loggen. Als Binance dat ook zo deed was ik er al lang weggegaan. Daarna volgde de melding dat ze het aan de ontwikkelaars zouden doorgeven. Maar helaas, nooit meer wat gehoord en er is niets aangepast. Gebruik nu maar de App om fiat om te zetten naar crypto en daarna sluis ik het naar andere locaties door.
Als ik het met andere exhanges vergelijk ligt het aan Bitavo qua verhouding lees ik meer negatiefs over hun dan een andere.
Het blijft een soort van veredelde broker met vage prijzen, zou hem zelf ook niemand aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
En nu...... Fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:03
Nu wachten tot er nieuw fiat geld in komt *bijna maandag*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Ik vraag me steeds af hoeveel BTC wallet holders (en met welke walletgrootte) die tussen de 15k en 19k hebben ingekocht en zijn blijven hodlen. Is dat ergens te zien/op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
deppenboks schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:37:
Ik vraag me steeds af hoeveel BTC wallet holders (en met welke walletgrootte) die tussen de 15k en 19k hebben ingekocht en zijn blijven hodlen. Is dat ergens te zien/op te zoeken?
Je kan alle adressen met balans zien en de stats er van. Alleen of iemand 1 BTC heeft of 100x 1 BTC is niet te zien. Een wallet en een adres zijn 2 verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@deppenboks Dat ga je via de blockchain niet terugvinden, want daar is de prijs losgekoppeld van het aantal Bitcoin en de aankoopdatum of datum van minen. En als men op die datum Bitcoin heeft verplaatst dan weet je natuurlijk nog niet voor welke prijs ze zijn aangeschaft. De enige bron kan volgens mij de database van een exchange zijn, dus dat wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:43:
@deppenboks Dat ga je via de blockchain niet terugvinden, want daar is de prijs losgekoppeld van het aantal Bitcoin en de aankoopdatum of datum van minen. En als men op die datum Bitcoin heeft verplaatst dan weet je natuurlijk nog niet voor welke prijs ze zijn aangeschaft. De enige bron kan volgens mij de database van een exchange zijn, dus dat wordt lastig.
Ik snap het, blijft wel jammer. Ik denk namelijk dat er nog een heleboel pijn in de markt zit van (rijke) Henken en Ingrids die alleen maar "een bitcoin" hebben gekocht voor de oude dag en zodra ze in de buurt van breakeven komen, er zsm vanaf willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@deppenboks Klopt, daarom kwam hier laatst al langs dat je veel meer kans op winst hebt met nieuwe coins zoals bijv. LINK, Tezos, etc. omdat daar veel minder bagholders van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:02:
@deppenboks Klopt, daarom kwam hier laatst al langs dat je veel meer kans op winst hebt met nieuwe coins zoals bijv. LINK, Tezos, etc. omdat daar veel minder bagholders van zijn.
Inderdaad, wel eens zitten denken om alles om te zetten naar tezos en dan laten staken het hele jaar en dan volgend jaar kijken wat het waard is.
Plus punten geen zorgen meer over al die coins die ik heb enzo en of ik ooit mijn inleg ga terugverdienen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Luuk op 26-07-2020 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypA5-ALSnwLC1AnAO0zCEdnP1r4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0nG09cc0nMVsFDVU4ariqCo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke alt pumps, fomo, FUD... Bitcoin move die de alts rekt.

Het borrelt weer als vanouds. Breekt Bitcoin uit? Pompen de alts verder?

Nu nog even een heule grote exchange hack op de korte termijn om het compleet te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 20:23:
[...]

Dikke alt pumps, fomo, FUD... Bitcoin move die de alts rekt.

Het borrelt weer als vanouds. Breekt Bitcoin uit? Pompen de alts verder?

Nu nog even een heule grote exchange hack op de korte termijn om het compleet te maken.
Ik mis nog wel wat smeuïge icoverhalen.... En John McAfee is me ook iets te stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

Heb mn eth maar verkocht, denk dat hij even moet afkoelen... snel weer een dipje kopen

Hopelijk gaat xtz er de komende dagen vandoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Goh, dat went snel die koers. Saai he?

@Bever! Ik hoop met je mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:36
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:02:
Wat denk je van een ERD :o, slechtste trade ooit, dat ik die heb weg gedaan op 0.0036 USDT.
Wilde er 100.000 stake in hun pool, dus ik ze gekocht voor weinig. Dacht leuk gokje, alleen wist ik veel dat die staking pool binnen no-time vol zat. Toen die 10% gestegen was dacht ik zo dikke winst doe ze weg :+ .
Andere gok is ALEPH van UniSwap die gaat goed DMG nog niet echt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog 3 dagen... Stappen we vandaag weer in, of hebben we op tijd sell the news toegepast of is ADA here to stay en volgt er geen sell the news?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:00:
Nog 3 dagen... Stappen we vandaag weer in, of hebben we op tijd sell the news toegepast of is ADA here to stay en volgt er geen sell the news?
[Twitter]
[Twitter]
50% is verkocht, maar wellicht stap ik nog 1x in..

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kwam deze tegen. Best interessant:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fPQxWgl0Bvnun2HS6ohkhCXDPA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/tcAo7TnFb9AnFpYYqkasqx8c.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:00:
[Twitter]
[Twitter]
Ik stap alvast in met 30% van m'n pf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jeaust schreef op maandag 27 juli 2020 @ 00:00:
[...]

Ik stap alvast in met 30% van m'n pf
Nou vooruit, ik ben ook deels ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Nou dat was me het nachtdienstje wel. Wat een geweld gezien op Binance. Alle alts ook compleet kapot getrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op maandag 27 juli 2020 @ 05:51:
Nou dat was me het nachtdienstje wel. Wat een geweld gezien op Binance. Alle alts ook compleet kapot getrokken.
Haha inderdaad... 7 pairs in het groen, de rest rood...

Rekt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Daar zit je dan langs de kant met je fiat.. het zal altijd wel een fiat blijven hier..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:31
Pelox schreef op maandag 27 juli 2020 @ 07:33:
Daar zit je dan langs de kant met je fiat.. het zal altijd wel een fiat blijven hier..
Beter als vnl in alts zitten, portfolio door het putje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Blik1984 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 07:55:
[...]

Beter als vnl in alts zitten, portfolio door het putje
Wees maar niet bang.. dat zit ik. Ik had mijn eth en btc verkocht gisteren..

Zal ADA nog wat doen vandaag of is het klaar nu?

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 27-07-2020 08:13 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oei, blij dat ik niet met heel veel ADA was ingestapt. Maar die Bitcoin move grotendeels missen is dan wel weer jammer. Gelukkig zat ik op de 2e exchange nog all-in BTC, ETH en plukje XTZ.

@The_Goat Zat je nog in COMP? Want die gaat ook niet echt lekker.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 27-07-2020 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:33
Taro schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:13:
Oei, blij dat ik niet met heel veel ADA was ingestapt. Maar die Bitcoin move grotendeels missen is dan wel weer jammer. Gelukkig zat ik op de 2e exchange nog all-in BTC, ETH en plukje XTZ.

@The_Goat Zat je nog in COMP? Want die gaat ook niet echt lekker.
paar procentjes minder ADA valt nog mee :O en ik hou wel van een gokje (kan het geld ook missen btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Weekendje weg geweest, alleen sl op 9800 gehit van 9600 short vorige week, volgens mij heb ik die comp al begin vorige week weer verkocht, verder een hoop actie gemist zie ik.

Straks maar eens even serieus gaan kijken, lijkt een mooie uitgangspositie voor een hoop actie deze week, zal wel ergens een cme gap zitten etc
Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!