[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

XA4DB schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:21:
[...]

Gaat inderdaad hard!

Heb je nog zo'n tips?
Niet zo'n mooie als dit, want deze gokkast is nog niet uitgespeeld. Even de Reddit Bake-off afwachten. Mochten ze die winnen, dan komt misschien de pump naar 50 cent waar ik op zit te wachten.

Een andere token waar ik met interesse naar kijk is NEM (XEM). Als alles volgens plan verloopt dan komt er over een paar maanden een opt-in fork naar Symbol (XYM). Zowel XEM als XYM blijven ondersteund worden door NEM. Gratis geld plus nieuwigheid. Misschien wordt XEM een beetje gedumpt maar niet volledig, denk ik. Bij Symbol zal wel de nodige marketing uit de kast getrokken worden, vermoed ik. Geen idee hoe dat uitpakt en hoeveel geduld daarbij komt kijken, maar daar kijk ik ook met interesse naar.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

Bestaat dat nog ja? NEM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

Logisch, zo'n logo is onuitwisbaar.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/yecY7GBz/

Go btc, dit zijn de moves die we willen, zo zien we dat graag 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ja, ze zijn erg actief.

Ze zijn al heeeel lang bezig met Symbol, hoewel dat vroeger Catapult heette. Ze integreren de wensen van commerciële partijen als compliance en modulaire smart contracts. Dus wordt het volgens mij een (zoveelste) soort Ethereum-alternatief, alleen dan vanaf de grond opgebouwd met betere scaling en het integreren van private chains met de public chain als uitgangspunt.

NEM/XEM is in Azië/Japan/Oost Europa erg populair, en de infrastructuur van nodes is best groot, dus heeft het volgens mij een streepje voor op andere "Ethereum-clones". In het verleden had NEM wat innovatieve experimenten, zoals digitaal stemmen (in Oekraine), en onlangs nog gaf een Litouwse bank een jubileum-token uit.

NEM/Symbol filmpje van vorige week:

Shill filmpjes kennen we allemaal van 2000 projecten, maar projecten die wat serieuze tech hebben gemaakt en/of zich in het verleden hebben bewezen vind ik altijd extra interessant.

[ Voor 60% gewijzigd door Sando op 23-07-2020 17:14 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:37:
[Afbeelding]

Go btc, dit zijn de moves die we willen, zo zien we dat graag 8)
Heb je ook shorts gefilled in die wick? Of bedoel je dit anders?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Relevant artikel.

Coindesk - First Mover: Ethereum a Victim of Its Own Success as Fees Soar, Vitalik Complains
A handful of alternative networks aiming to be “Ethereum killers” have emerged over the years. None have achieved that aim so far, but prohibitively high fees could present an opportunity for Ethereum’s more scalable rivals.
Hier zie ik dus kansen. Voor micropayments en transaction scaling: Syscoin (en misschien TRON?). Voor smart contracts en misschien wel commerciële DeFi: Symbol. Ethereum heeft last van de wet van de remmende voorsprong.

Je kan ook gewoon speculeren op DeFi zelf, maar dat is volgens mij wel erg high risk high reward. Het is een technisch complexe markt, heeft last van nieuwigheidsziektes en het trekt slimme lui (hackers) aan. Denk aan de black thursday mempool manipulation hack.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Taro schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:14:
[...]

Heb je ook shorts gefilled in die wick? Of bedoel je dit anders?
Nee ik ben klaar, positie groot genoeg nu. Heb geen asks meer staan, alleen sl boven de 9800z

Bedoelde gewoon de +1 en -1 % candles binnen een minuut van btc. Echt veel te weinig van gezien de laatste tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:08
Pelox schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:03:
Van mij mag ETH gaan. Gewoon 1 groene paal recht omhoog.. Gewoon zomaar.. recht omhoog.
Ty!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

b00lish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
FUN is aan het pumpen, good times are coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Net nog eens 120mil geprint! DA BULL IS COMING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Dump? Niet het geitje laten zweten aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
The_Goat schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 19:45:
Dump? Niet het geitje laten zweten aub
Dumpen doen we eind 2021 wel! :P

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
we gaan pas juichen als het boven de 10.500 usd uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
lighting_ schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 19:49:
Voor mij is dat eth boven de 300usd

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

lighting_ schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 19:49:
Je hebt gelijk... maar tis zo lekker
XTZ stijgt op, wave 3 impuls naar 4 dollaarrrr

[ Voor 9% gewijzigd door Bever! op 23-07-2020 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
deppenboks schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 19:11:
FUN is aan het pumpen, good times are coming!
FUN is altijd Pump and Dump... altijd. Hij zakt alweer goed terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Berkshire Hathaway heeft flink geinvesteerd in EWT. Hun eerste grote investering in blockchain.
Warren Buffett: ‘Bitcoin has no unique value at all’
Hij ziet wel kansen in andere blockchain companies blijkbaar. EWT is de eerste.

Prijsje loopt ook meteen lekker omhoog, das fijn. +24% vandaag

https://coinmarketcap.com/currencies/energy-web-token/

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 23-07-2020 22:32 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:31:
Berkshire Hathaway heeft flink geinvesteerd in EWT. Hun eerste grote investering in blockchain.

[...]

Prijsje loopt ook meteen lekker omhoog, das fijn. +24% vandaag

https://coinmarketcap.com/currencies/energy-web-token/
Heeft iemand Warren al even een PB gestuurd met uitleg over pre-mine, circulating supply en total supply?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:43:
[...]

Heeft iemand Warren al even een PB gestuurd met uitleg over pre-mine, circulating supply en total supply?
Zo werkt het ook met Chainlink toch? Er komen nog heel wat tokens op de markt, maar de prijs blijft stijgen.
Misschien is Chainlink over 5 jaar wel meer waard dan Bitcoin. En is EWT wel meer waard dan Litecoin.

Het draait om adoptie. Kan best zijn dat meer mensen hun energieoverschot willen verkopen aan anderen via EWT, dan er mensen zijn die een dapp op ETH willen bouwen. ETH supply is oneindig op het moment, maar de prijs gaat omhoog. Huh?

Het is nu wel de tijd om een beetje in te schatten welke shitcoins ons vrolijk kunnen gaan maken. En keyword blijft adoptie. Ik ben ook zo'n figuur die denkt dat de marketcap van Ethereum groter zal worden dan die van Bitcoin. Hoeft niet eens 5 jaar te duren.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 23-07-2020 22:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ampleforth was overigens de reden dan ik MakerDao heb verkocht. Er komen nog zoveel betere stablecoin governance constructies, dat het nu nog niet te doen is om de juiste te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wel balen: maand geleden MKR gekocht, daalde toen enige tijd, besloten met flink verlies te verkopen. Vandaag een Binance listing voor MKR en raad eens? Tikt mijn oude aankoopprijs weer aan...

Ik had natuurlijk kunnen holden, maar hij had ook nog verder kunnen dalen en zonder Binance had MKR vandaag niet weer die koers bereikt, dat had ik natuurlijk niet kunnen voorzien.

Afijn, gewoon op de standaard coins richten en geen uitstapjes meer maken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 23:35:
Wel balen: maand geleden MKR gekocht, daalde toen enige tijd, besloten met flink verlies te verkopen. Vandaag een Binance listing voor MKR en raad eens? Tikt mijn oude aankoopprijs weer aan...

Ik had natuurlijk kunnen holden, maar hij had ook nog verder kunnen dalen en zonder Binance had MKR vandaag niet weer die koers bereikt, dat had ik natuurlijk niet kunnen voorzien.

DAI blijft een van de kanshebbers om een grote stablecoin te worden. Het is nu alleen lastig te peilen en dus lastig te verantwoorden als long term hold. Daarom ook beter om unieke usecases (al die hype coins) te vinden en daar wat sats in te gooien. Of anders gewoon lekker in sats (en eth) blijven zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
De lijn van 20k -> 13.5k is nu wel definitief doorbroken.

Ja ja, horizontale lijnen zijn de enige die tellen blabla... Er zijn er echt wel een paar die precies op deze lijn letten.
Je ziet ook aan het volume dat de bulls het winnen van de bears nu.

Eens met dat we eerst nog maar even die 10.5k moeten doorbreken hoor, maar de eerste stap van de downtrend doorbreken hebben we nu wel gedaan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro dat is jammer man. Zul je net zien. Maar feit is; je kunt er verder weinig aan doen. Gewoon pech hebben. Shit happens in deze wereld zullen we maar zeggen. Ff zuur maar zat mogelijkheden nog!

@Richh Het kunnen de eerste tekenen zijn van een trend reversal ja. Goed in de gaten blijven houden. (Hij is pas 2 dagen oud - alles kan nog) Hij kan voor dat hij echt door knalt ook eerst nog een klein dipje maken voor we echt gaan knallen. Ik blijf beide scenarios even goed in de gaten houden. Vast ergens een mooie trade te maken de komende periode!

[ Voor 47% gewijzigd door DAMAGE op 24-07-2020 00:17 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:33
Richh schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 23:45:
De lijn van 20k -> 13.5k is nu wel definitief doorbroken.

Ja ja, verticale lijnen zijn de enige die tellen blabla... Er zijn er echt wel een paar die precies op deze lijn letten.
Je ziet ook aan het volume dat de bulls het winnen van de bears nu.

Eens met dat we eerst nog maar even die 10.5k moeten doorbreken hoor, maar de eerste stap van de downtrend doorbreken hebben we nu wel gedaan.
In mijn optiek is die trendlijn nog niet doorbroken. Zeker niet definitief, een crash van de stockmarkets kan nog rare dingen teweeg brengen in de BTC koers. En begin juni was BTC volgens mij al iets verder door die trendlijn heen.
Maar ik ben het met je eens dat er naar alle waarschijnlijkheid veel mensen naar die lijn kijken. Ik in ieder geval wel.

Hoe zie jij trouwens aan het volume dat de bulls het winnen van de bears? Omdat de volumecandles groen zijn?

PS. Ik denk dat je horizontale lijnen bedoelt in plaats van verticale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Flauwekul lijn imo, die kan je op 500 manieren trekken. Is echt geen whale die daar naar kijkt of daar op handelt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:52:
[...]

Ik maak geen reclame voor mijn website als topicstarter. Heb je een DM gestuurd ipv het hier verder te bespreken. En los daarvan: Ik had die website en link al voordat ik topicstarter werd, tijden en situaties kunnen veranderen.

Ben het met je eens dat ik die twee zaken gescheiden moet houden. Ik zit hier voor mijn plezier en om mensen te helpen, heb de link uit mijn handtekening verwijderd om verdere discussie te vermijden.
Om hier nog even op terug te komen;

Je mag altijd mijn handtekening overnemen. Maken we er een soort crypto-clan van, [GBR].

Golden Bull Runners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
Binance maakt reclame voor Monero maar er gebeurd nagenoeg niets mee?

https://twitter.com/binance/status/1286498021711077376?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

toilet_paper schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 01:32:
[...]

In mijn optiek is die trendlijn nog niet doorbroken. Zeker niet definitief, een crash van de stockmarkets kan nog rare dingen teweeg brengen in de BTC koers. En begin juni was BTC volgens mij al iets verder door die trendlijn heen.
Maar ik ben het met je eens dat er naar alle waarschijnlijkheid veel mensen naar die lijn kijken. Ik in ieder geval wel.

Hoe zie jij trouwens aan het volume dat de bulls het winnen van de bears? Omdat de volumecandles groen zijn?

BTC heeft meer fakeouts dan iets anders, die lijntjes zijn inderdaad niet altijd handig.

Zelf probeer ik 9800 te shorten en mik ik op minstens 6400 als doel. Er zijn geen kopers, maar ook niet genoeg paniek veropers. Nog een keertje de 9k met een goede drop raken en dan vallen we er door wellicht.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:17

Classic. Buy high Sell low. Been there done that.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

Dit heb ik na het einde van de vorige bull run al mezelf voorgehouden :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30
Ik denk dat bij mij uiteindelijk het volgende gaat gebeuren: buy high, lose private keys. Dan kun je nog beter sell low doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
toilet_paper schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 01:32:
[...]

Toegegeven, dat is waar. Het kan er zeker als er nog een CovidCrash komt zo weer doorheen donderen :P
Wat regelmatig gebeurt is dat een paar uur na een pump, er net zoveel volume geselled wordt (met als gevolg: een bart).

Dat gebeurt nu ook; veel volume een paar uur later, maar de koers verschuift nauwelijks.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBtn8LnEXfS5HSBvAgm83OosX_0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IZvHvbPiVnyEkYmxQcX48ErQ.png?f=user_large

Of het heel veel zegt weet ik niet maar hey het valt mij wel op :P
:X

Ow, en voor de volledigheid, en met als toevoeging een extra lijn van de piek in juni.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/panqHCcsB1hOq70pk22OcGU_vPQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R5U4eNZxgx9fIqvAnALKWAyC.png?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:14
M'n 20 cent aan VTHO zijn nu ineens 41 cent waard, die Lambo staat er al bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Richh schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:57:
[...]

Toegegeven, dat is waar. Het kan er zeker als er nog een CovidCrash komt zo weer doorheen donderen :P

[...]
Bij de eerste Covid crash kwam die natuurlijk ook voort uit paniek. Een eventuele tweede zie ik niet zo drastisch gebeuren omdat de paniek wel uit Covid is. Een tweede lockdown of aanscherping van de regels zal daarom niet meer zo’n drastisch effect hebben.

Denk ik tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:40
SXP nieuws!

https://twitter.com/SwipeWallet/status/1286620521405317122

Partnering up with booking.com, expedia en travala. Denk dat die behoorlijk kan aan pompen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Nou, kom op... nog een beetje omhoog! Ik zit al dagen (eindelijk,voor het eerst sinds de Cryptopia-hack van begin vorig jaar) weer op het punt dat ik iets moet gaan verkopen volgens mijn strategie. Nog minder dan 1% stijging nodig op de alts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8XCP7t6/newplot-10.png

BTC inflow exchanges

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qyP3cV0/newplot-11.png

BTC inflow derivate exchanges

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pWLbxf2/Chart.png

Zwarte lijn is het tijdstip van inflowspike @ bitmex

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QCJz5J9/download-1.png

Grote jongen die hier z'n shorts aan het vullen is, of toch niet?

[ Voor 10% gewijzigd door The_Goat op 24-07-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Interessant, de (laatste) cryptocast:
https://www.bnr.nl/podcas...anken-willen-crypto-kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:21
Lekiame schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:20:
SXP nieuws!

https://twitter.com/SwipeWallet/status/1286620521405317122

Partnering up with booking.com, expedia en travala. Denk dat die behoorlijk kan aan pompen!
Thx!

Had toevallig rond 14:00 nog wat verse munten toegevoegd 8)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:33
Jeaust schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:18:
M'n 20 cent aan VTHO zijn nu ineens 41 cent waard, die Lambo staat er al bijna
dus je heb 21 cent verdient? *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:14
bie100 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 15:13:
[...]

dus je heb 21 cent verdient? *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :9B
Rondje kraanwater op mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
BNB weer wat omhoog. Te vroeg verkocht.
Zou SYS nog wat gaan doen? Wanneer is de uitslag van de wedstrijd en maakt SYS kans?
Staat nu op 1122 sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
Mooooody schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:31:

[...]

Bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
The virtual currency known as Bitcoin is a form of “money” covered under the Washington, D.C., Money Transmitters Act, a federal court said Friday.
https://news.bloomberglaw...-c-financial-services-law

[ Voor 44% gewijzigd door Kenny_026 op 24-07-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Kenny_026 Een kleine toelichting wordt altijd gewaardeerd bij een link :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kijk ETH gaan :D *O*

70% Bitcoin, 25% ETH en 5% XTZ in de pf. Heb TSLA verkocht, gaat ook richting een crypto exchange.

Edit: TSLA bedrag inmiddels in extra ETH en BTC gestoken. Wel een stoploss erop.

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 24-07-2020 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ADA gains?

8)
[Twitter: https://twitter.com/MrTicketTaker/status/1286742773270368256]

75% ETH omgezet in ADA tijdens de ADA dip. Hopelijk geeft Charles groen licht, anders verwacht ik een enorme rode candle... Inmiddelds ingewisseld -> BTC en ETH.

Edit: ADA blijft maar dalen, uitstel?

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 00:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@The_Goat

Nog een mooi scalp MA voorbeeld voor je gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwlxRbYstkaTzOH4a3vyX3ka734=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N6GWGkg54jDydxeFaB4PrIli.jpg?f=user_large

Al meer dan 3 uur lang op de 5 min 99MA bouncen met iedere keer een 3 tot 4% bounce :) Da's wat ik bedoel met korte termijn scalpen en MA's gebruiken. Iedere 5 min candle close er boven, keer op keer.

Edit: Ook wel interessant trouwens op de 1 min:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/httWdsC6Z-1qAh0O6qnxabNnETw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KslCBAX697VaacggAowWjLTh.jpg?f=user_large

Die met het pijltje bounced precies op de 5 min 99MA. Dan denk ik toch dat er bots zijn die er mee werken of anders mensen die het handmatig doen en orders op die MA zetten. Dit is nu trouwens op de 5 min, maar op de 4 uur ook voorbeelden zat.

[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 24-07-2020 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Welke crypto?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SXP/USDT. Heerlijke scalpcoin vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Taro schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:25:
ADA gains?
[Twitter]

8)
[Twitter]

75% ETH omgezet in ADA tijdens de ADA dip. Hopelijk geeft Charles groen licht, anders verwacht ik een enorme rode candle... Inmiddelds ingewisseld -> BTC en ETH.

Edit: ADA blijft maar dalen, uitstel?
Zonde, nu heb je een mooie move van ADA gemist vannacht.
Was weer een mooie groene pegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zelfs LTC is weer wakker

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PHPResource schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:28:
[...]

Die gaat nog een stuk verder door imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PHPResource schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:28:
[...]

Ja, toen ik ze inwisselde voelde ik dat natuurlijk al aankomen. Maar ik hield ook rekening met uitstel.

Ik heb overigens nog wel 635 stuks (Ingewisseld dividend van een ander muntje) ergens anders staan, dus heb de move wel meegepakt :D

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bever! schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 09:19:
[...]

Die gaat nog een stuk verder door imo
Ik verwacht de komende 4 dagen nog wel.. daarna even afwachten

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Ik verwacht de komende 4 dagen nog wel.. daarna even afwachten
Wat is jullie target prijs? Heb zelf een Sellorder klaarstaan vlak onder de 1600 sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik trade sinds kort ook binance perps, en krijg nu een mail en sms dat de funding tick eraan komt. Is dit nieuw? Eerdere dagen niet gehad? Lijkt me standaard elke x uur toch?

XTZ heel strakke falling wedge op de 30 min, redelijk dicht onder uitbraaklijntje... houd hem in de gaten :) :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bever! op 25-07-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
deppenboks schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:04:
[...]

Wat is jullie target prijs? Heb zelf een Sellorder klaarstaan vlak onder de 1600 sats
Dat was 0,11 usd.. en toen had ik verkocht.. nu weer ingekocht dus hopelijk stijgt het door..Heb nu geen doel, hou het gewoon goed in de gaten.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:24
Jep, iets te vroeg misschien maar ik heb alles eruit gegooid.
Vreemd dat in het weekend ineens een dag alles groen is.
Mijn verwachting is dat de boel morgen of maandag weer net zo hard daalt (gebaseerd op: stand van de sterren, vannacht gedroomd dat er iets viel, dus duidelijk teken van een downtrend O-) )

Als t niet daalt, so be it. LTC heeft de laatste tijd mij te vaak rond de 41 gestaan waarna hij net zo hard weer terugzakt naar de 36/37 (EUR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
XRP heeft ook weer een emissie van een paar honderd miljoen gedaan zie ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog meer Tomorrowland op TV/scherm kijkers straks om 16:00 in dit druilerige zomerweekend? Vorig jaar bleken er hier ook aardig wat fans te zitten.

Ik wilde er dit jaar heen gaan, maar voordeel is dat je nu ook gewoon tussendoor kunt traden :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 15:11:
Nog meer Tomorrowland op TV/scherm kijkers straks om 16:00 in dit druilerige zomerweekend? Vorig jaar bleken er hier ook aardig wat fans te zitten.

Ik wilde er dit jaar heen gaan, maar voordeel is dat je nu ook gewoon tussendoor kunt traden :)
Toepasselijk om dan XTZ te traden :+

Past lekker in het sfeertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH binnen een paar dagen naar 309-310 USDT? Ik zie het nog wel gebeuren.

Edit: In 2 minuten al 5 USDT erbij, zo gaan we dat wel redden :)

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:23:
ETH binnen een paar dagen naar 309-310 USDT? Ik zie het nog wel gebeuren.

Edit: In 2 minuten al 5 USDT erbij, zo gaan we dat wel redden :)
En dan komend jaar naar de 3090 8)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:33:
[...]

En dan komend jaar naar de 3090 8)
Dezelfde berekening als deze voorspelling? :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdnrViQX0AAKKTR?format=png&name=900x900

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdydoKsWkAAgFQA?format=png&name=large

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
We gaan het wel allemaal zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:35:
[...]

Dezelfde berekening als deze voorspelling? :)
[Afbeelding]

_/-\o_
[Twitter]
[Afbeelding]
is hij onlangs toch echt onder gegaan, welliswaar een wick maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:00:
[...]

is hij onlangs toch echt onder gegaan, welliswaar een wick maar toch...
Wordt in de comments ook genoemd, maar is ook afhankelijk van waar je bijv. de candlesticks aan koppelt, open, close, 1d/1w, wel/niet meenemen van een wick inderdaad, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:41
9.998.221.723 USDT

Die zijn vast gedekt :+

[ Voor 15% gewijzigd door The Redman op 25-07-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gavin Wood (ex-Ethereum) werkte bijna 4 jaar achter de schermen in relatieve stilte aan Polkadot. Mainnet is live en ontwikkelaars (en tevens investeerders) raken geinteresseerd.

Vergelijk dat eens met ADA, waarbij die gekke Hoskinson (ook ex-Ethereum uiteraard) van elke nieuwe regel code een Youtube filmpje maakt :') Voor mijn gevoel (ja, is altijd gevaarlijk) staan beide projecten momenteel op een soortgelijk niveau in hun ontwikkeling, alleen zit ADA al in de top-10 qua marktwaarde en bungelt Polkadot nog ergens onderaan.

Heb me de afgelopen dagen verdiept in Polkadot en ik verwacht dat ze de komende maanden veel aandacht krijgen. Dus het kan een leuke investering zijn tijdens een eventuele bullrun.

Ben er nog niet helemaal uit, maar hoe denken jullie over Polkadot?

https://polkadot.network/

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 25-07-2020 21:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Wat zijn de meningen hier over GoChain (GO)? Logo ziet er wel goed uit enzo...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYonMCQEQ6fETre2z_Y5jeTTDzw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n6SglKIX69NH6mI05CnFxjmm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Oja, had het logo erbij moeten zetten. Excuus.

Afbeeldingslocatie: https://polkadot.network/content/images/2019/05/Polkadot_symbol_color.png

Jetzt m00n?

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 25-07-2020 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH probeert het wederom, Bitcoin zal ook zo wel weer volgen.

25x long staat nu op +4%, stop loss ingesteld.

XTZ doet maar weinig, krijg dan altijd direct de neiging om een cryptocurrency in te wisselen, maar daarna vertrekt hij dan vaak, dus hodl.

Vanochtend alsnog wat ADA ingeslagen, verwacht ook wel dat die nog wat extra gaat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Eth bijna door de 300 USD.. spannend!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:08:
Oja, had het logo erbij moeten zetten. Excuus.

[Afbeelding]

Jetzt m00n?
Kijk, dat is pas next level logodesign, alleen jammer dat er geen blauw is gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, in een paar seconden even 1500 ETH opgegeten @ 300 USDT op Binance, gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:20:
XTZ doet maar weinig, krijg dan altijd direct de neiging om een cryptocurrency in te wisselen, maar daarna vertrekt hij dan vaak, dus hodl.
Tezos zit op de grootste zak geld in cryptoland en heeft backing van de grootste crypto exchange van de wereld die binnenkort naar de beurs gaat. En het is daarnaast ook nog eens een goed project. Lijkt me zinnig om je tezzies gewoon in je Ledger in stake te houden, scheelt een hoop stress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik doe niet aan een Ledger, koop daar liever extra crypto van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:31:
Ik doe niet aan een Ledger, koop daar liever extra crypto van :)
Dan streep je Ledger door en vervang je het door exchange <x>. Mijn punt blijft intact :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Mooooody schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 21:24:
Gavin Wood (ex-Ethereum) werkte bijna 4 jaar achter de schermen in relatieve stilte aan Polkadot. Mainnet is live en ontwikkelaars (en tevens investeerders) raken geinteresseerd.

Vergelijk dat eens met ADA, waarbij die gekke Hoskinson (ook ex-Ethereum uiteraard) van elke nieuwe regel code een Youtube filmpje maakt :') Voor mijn gevoel (ja, is altijd gevaarlijk) staan beide projecten momenteel op een soortgelijk niveau in hun ontwikkeling, alleen zit ADA al in de top-10 qua marktwaarde en bungelt Polkadot nog ergens onderaan.

Heb me de afgelopen dagen verdiept in Polkadot en ik verwacht dat ze de komende maanden veel aandacht krijgen. Dus het kan een leuke investering zijn tijdens een eventuele bullrun.

Ben er nog niet helemaal uit, maar hoe denken jullie over Polkadot?

https://polkadot.network/

[YouTube: Gavin Wood: Explaining the Polkadot Launch Process]
Op 4chan /biz/ waar ik dagelijks een aantal keer op kijk is voor de meeste ook al zeker een hele tijd wel het motto dat alles wat met Polkadot te maken heeft interessant is om in de gaten te houden.

Ik investeer vaak zelf 0.XXX ETH in de meeste low cap projecten die daar geshilled worden waar ze het woord Polkadot laten vallen.

De meest recente is $RING Darwinia Network.
(absoluut geen investering advies wat ik hier allemaal neer gooi :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Zo kijk eens naar Ethereum... Die gaat hard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin long op +17% en ETH komt gevaarlijk dicht bij de 309/310 die ik noemde, dan verkoop ik denk ik 50%.

Edit: Long gesloten met 16,5%. 50% ETH verkocht op 306,48 USDT, mooie rit vanaf 271 geweest.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Timwap schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:38:
[...]

Op 4chan /biz/ waar ik dagelijks een aantal keer op kijk is voor de meeste ook wel het motto dat alles wat met Polkadot te maken heeft interessant is om in de gaten te houden.

Ik investeer vaak zelf 0.XXX ETH in de meeste low cap projecten die daar geshilled worden waar ze het woord Polkadot laten vallen.

De meest recente is $RING Darwinia Network.
(absoluut geen investering advies wat ik hier allemaal neer gooi :) )
Ah fijn, een inhoudelijke reactie :D

Kijk nooit op 4chan, dus wist niet dat het daar werd geshilled. Weet wel dat Chainlink daar al sinds $0.50 wordt geshilled en die staat nu op $7.80. Dus niet alles wat daar wordt geshilled is persé een slechte investering :)

Verder kan ik weinig zeggen over Polkadot, afgezien dat ik aan het bedenken ben om er wat ruimte voor te maken in de portfolio. Ga er zeker geen BTC of ETH voor verkopen, maar denk erover om de winst van BAND te gebruiken. Shitcoin-diversificatie kan geen kwaad nu ETH op het punt staat uit te breken.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 25-07-2020 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

mengenli schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:46:
Zo kijk eens naar Ethereum... Die gaat hard...
Qua volume ziet het er ook heel goed uit.
Nu over 0.0325 knallen en daar support vinden de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:48:
Bitcoin long op +17% en ETH komt gevaarlijk dicht bij de 309/310 die ik noemde, dan verkoop ik denk ik 50%.

Edit: Long gesloten met 16,5%. 50% ETH verkocht op 306,48 USDT, mooie rit vanaf 271 geweest.
Mooie winsten.

Vrees je niet dat t nu gaat doorstoten en support op een hoger level vindt? Dat scenario is namelijk wel veel geschetst de afgelopen maanden.

Vraag is; hoddl je alleen BTC of ook ETH?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mooooody Ik ben niet vaak bullish, maar de afgelopen +-week wel. Dus ik koop sowieso wel weer in, hopelijk een paar tientjes lager (ETH @ 295-296?) en anders iets hoger dan de huidige koers. Heb net ook de rest (Bitcoin & ETH) de deur uitgedaan op exchange A. Op exchange B heb ik Bitcoin, ETH, XTZ en ADA staan. Daar blijf ik af zolang het allemaal redelijk groen blijft.

Edit: Misschien even verduidelijken wat ik nu doe, ik hoop ETH vlak onder de MA25 in een wick weer op te pakken, zie het patroon dat zich herhaalt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-I9XqWtRUXDZSHKg4kTJqEH7e4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WUFgPPA0P4uwqYSnZUxEbpBq.png?f=fotoalbum_large

En lukt dat niet, dan steek ik het in ADA, want die staat weer wat lager.

Ik ben niet zo honkvast :)

Edit:
Kijk, daar was de wick onder de MA25 waar ik dus op anticipeer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvNKELkdlf33Uo9Y7n8tn3VDMes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lk3rO0rdeVdXIfpkSbh7UxMN.png?f=fotoalbum_large

In dit geval overigens niet ingestapt, heb ADA opgepakt op 0.13685 USDT.

[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:08:
@Mooooody Ik ben niet vaak bullish, maar de afgelopen +-week wel. Dus ik koop sowieso wel weer in, hopelijk een paar tientjes lager (ETH @ 295-296?) en anders iets hoger dan de huidige koers. Heb net ook de rest (Bitcoin & ETH) de deur uitgedaan op exchange A. Op exchange B heb ik Bitcoin, ETH, XTZ en ADA staan. Daar blijf ik af zolang het allemaal redelijk groen blijft.
Het staat dus allemaal op exchanges? Zal dan hopelijk geen €100k+ zijn :P
Just curious. Ook overwogen om het deel dat je wilt hoddlen tegen rente te parkeren? (bijv op Crypto.com)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mooooody Soms hold ik iets buiten exchanges om op een apart ingericht iets op een niet nader te benoemen locatie. Heb ik bijv. lang met NEO, ONT, ETH en ADA gedaan. Maar dat doe ik alleen tijdens een periode waarin ik voor langere tijd een stijging verwacht of als ik wil staken.

Het gaat mij om de fiat waarde van de pf, als iets daalt, of er is slecht nieuws, dan wil ik direct kunnen verkopen. Dus nee, iets tegen rente wegzetten doe ik niet, want dan kan ik er niet direct bij. Of ik meer had kunnen hebben als ik had gehodlt maakt mij niet uit, maar ik ben allergisch voor fiat zien verdampen, daarom neem ik ook regelmatig mijn winst en room ik ook regelmatig af richting de bankrekening. Stijgt iets verder: Prima, shit happens. Daalt iets, dan ben ik op tijd uitgestapt en koop ik lager weer in.

Ik ben wat dat betreft een slecht voorbeeld en heb misschien een voorbeeldfunctie, maar ja, ik heb alles op exchanges staan. Wel verspreid over meerdere. Maar het is een bedrag dat ik bereid ben te verliezen. En in tegenstelling tot mogelijk heel veel anderen room ik regelmatig af richting de bankrekening. Het gaat niet om >100k.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 25-07-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:26:
@Mooooody Soms hold ik iets buiten exchanges om op een apart ingericht iets op een niet nader te benoemen locatie. Heb ik bijv. lang met NEO, ONT, ETH en ADA gedaan. Maar dat doe ik alleen tijdens een periode waarin ik voor langere tijd een stijging verwacht of als ik wil staken.

Het gaat mij om de fiat waarde van de pf, als iets daalt, of er is slecht nieuws, dan wil ik direct kunnen verkopen. Dus nee, iets tegen rente wegzetten doe ik niet, want dan kan ik er niet direct bij. Of ik meer had kunnen hebben als ik had gehodlt maakt mij niet uit, maar ik ben allergisch voor fiat zien verdampen, daarom neem ik ook regelmatig mijn winst en room ik ook regelmatig af richting de bankrekening. Stijgt iets verder: Prima, shit happens. Daalt iets, dan ben ik op tijd uitgestapt en koop ik lager weer in.

Ik ben wat dat betreft een slecht voorbeeld en heb misschien een voorbeeldfunctie, maar ja, ik heb alles op exchanges staan. Wel verspreid over meerdere. Maar het is een bedrag dat ik bereid ben te verliezen. En in tegenstelling tot mogelijk heel veel anderen room ik regelmatig af richting de bankrekening. Het gaat niet om >100k.
Klinkt overwogen, dus respect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op https://coinmarketcap.com/currencies/polkadot/markets staat de volgende melding:
DOT transfers are not enabled yet. Allocations of Polkadot tokens are technically, legally non-transferable at this time. Any DOTs currently trading on exchanges are not sanctioned by web3foundation. Please perform your own due diligence.
Kan je ze dus nu wel of niet veilig kopen?

Edit: Mooi patroon, als BTC & ETH stijgen dan daalt ADA. Als BTC & ETH afremmen en iets dalen dan stijgt ADA. Was gisteren zo, nu ook weer. Ik blijf voor vannacht in ADA zitten en koop misschien zo nog 25% BTC en 25% ETH terug. -> Inmiddels ingestapt.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:54:
Op https://coinmarketcap.com/currencies/polkadot/markets staat de volgende melding:

[...]

Kan je ze dus nu wel of niet veilig kopen?
Ding is net uit, dus volledige functionaliteit zal nog ff duren. MKR kun je nu ook nog amper verkopen heb ik ervaren, terwijl die coin al een tijdje meeloopt. (blij dat ik 'm verkocht heb overigens)

Het is een early investor dingetje, maar dit soort onzekerheden kunnen juist de wieg zijn van grote gains. Of niet }:O Was ook een drama om EWT te kopen, maar die doet het lekker moet ik zeggen :P Staat wel in hun eigen EWT-wallet, dus 100% risky bizniz. Maar ik geloof zeker in het project longterm. Zelfde met LTO en UBT.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 26-07-2020 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mooooody MKR is prima te verkopen, staat ook gewoon op Coinbase.

DMG doet het ook niet bijster goed, die heb ik ook nog ergens staan. EWT gaat lekker ja, https://twitter.com/Crypto_Ed_NL heeft er ook een behoorlijke big bag van.

Ik zou het wel leuk vinden als er hier vaker nieuwe mogelijke pareltjes worden gedeeld. Zoals @Timwap zojuist deed en jij ook regelmatig doet @Mooooody.

Misschien toch maar weer eens wat op Huobi storten.

ADA stijgt ook weer mooi door. Regelmatig switchen tussen BTC / ETH vs ADA lijkt goed te werken.

Edit: ADA topt weer af, weer een deel naar BTC & ETH geschoven, maar nog meer dan voldoende in de pf aanwezig itt gisteravond :)

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 26-07-2020 00:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zondag 26 juli 2020 @ 00:07:
@Mooooody MKR is prima te verkopen, staat ook gewoon op Coinbase.
Ja sinds juni dit jaar :D Daarvoor amper te verhandelen in grote mate. Ik moest mijn stack in deeltjes van 0,5 MKR verkopen, anders werkte het niet.
DMG doet het ook niet bijster goed, die heb ik ook nog ergens staan. EWT gaat lekker ja, https://twitter.com/Crypto_Ed_NL heeft er ook een behoorlijke big bag van.
DMG is kwestie van tijd hoop ik. Project is solid en er zitten grote partijen op. Als er een bullrun komt, zal DMG hopelijk lekker meevaren. Sta zelf ook een paar procenten onder water, maar geen stress.
Ik zou het wel leuk vinden als er hier vaker nieuwe mogelijke pareltjes worden gedeeld. Zoals @Timwap zojuist deed en jij ook regelmatig doet @Mooooody.

Misschien toch maar weer eens wat op Huobi storten.
Paar weken geleden nog BAND gedropt met een uitgebreide toelichting....0 reacties. Tijd daarvoor wat posts over KNC, UBT, EWT e.d. gepost, maar ook weinig replies. Denk niet dat de meeste users hier zitten te wachten op dit soort shitcoins, ongeacht de gains. Doe het nu wel minder in dit topic, scheelt weer tijd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 26-07-2020 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:21
Ik hen ze helaas gemist @Mooooody ik houd wel van wat shitcoin shills :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mooooody Men zit denk ik vooral te wachten op calls zoals die van SYS een paar dagen geleden, dat zijn korte termijn winsten met cryptocurrency die je makkelijk kunt kopen. Maar als er echt weer een ICO achtige periode aan zit te komen dan verschuift de aandacht daar mogelijk wel naar.

Mijn water zegt overigens dat ik naar fiat moet uitstappen... Ik zet wat stop losses voor de nacht.

Pagina: 1 ... 66 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!