[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
wtf is deze dooie meuk man.. teringggg, donder dan gewoon hard naar beneden weetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://grayscale.co/insi...-asset-investment-report/
Billion Dollar 1H20 and Largest Quarterly Raise: Grayscale recorded its largest quarterly inflows, $905.8 million in 2Q20, nearly double the previous quarterly high of $503.7 million in 1Q20. For the first time, inflows into Grayscale products over a 6-month period crossed the $1 billion threshold, demonstrating sustained demand for digital asset exposure despite a backdrop characterized by economic uncertainty.
Wat een cijfer man, 900!!!! fucking miljoen, wat een gekkies... when moon? :+ :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
Tominatie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 18:01:
wtf is deze dooie meuk man.. teringggg, donder dan gewoon hard naar beneden weetje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFrvOuxfPZjZ46s41GSYo268Y5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/b9LOa9TAAXU9tFZy3JFi1Mfa.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Sando schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 17:27:
[...]

Interessant. Wou net mijn LINK verkopen omdat het van $4 (instap) naar $8 is gegaan.

Hoe lang duurt dit soort nieuws meestal? Een week? Even kijken of er nog iets leuks gebeurt.
MIsschien dit even lezen, nogmaals geen advies:
DeFi zal komende tijd beter blijven presteren dan bitcoin en rest van crypto-markt, zegt de VentureCoinist

Het grote publiek is hier nog niet bewust van. Er zijn eigenlijk nog veel crypto-investeerders die nog niet DeFi ingestapt zijn, omdat het geen mainstream-interesse trekt. Het zijn ook niet de gemakkelijkste dingen om te kopen. Veel van deze coins zijn onbekend, zelfs de concepten zijn moeilijk te begrijpen en het is ook vrij moeilijk om ze te verwerven. Zelfs mensen die willen instappen, denk ik, aarzelen omdat ze wachten op een volledig altcoin-seizoen. Dus dit is een echt unieke trend in crypto.
Martin noemt een aantal van deze DeFi-altcoins op die de laatste tijd zo goed presteren als Compound (COMP), Chainlink (LINK) en Aave (LEND):
Wat je doet moet je zelf weten, misschien hodl ,bijkopen of verkopen?
Bron: https://www.crypto-inside...t-zegt-de-venturecoinist/
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Crypto is DOOD!!
GAME OVER!! END GAME!! | geen flikker aan dit

[ Voor 64% gewijzigd door A87 op 15-07-2020 20:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

RaptorXS schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 18:22:
[...]

[...]

Dit vind ik wel interessant en ik leef wat dat betreft inderdaad relatief onder een steen wegens minder onderzoek doen en lui zijn (en het echte leven on the side). :P

Maar ik ben nog wat skeptisch. Ik snap "DeFi", ondanks het lezen van enkele artikelen nog niet helemaal. Decentralized Finance. Dat is Bitcoin ook. Wanneer is iets precies hashtag "DeFi"?

Ten eerste;
Het grote publiek is hier nog niet bewust van.
LINK heeft het afgelopen jaar ongeveer 2000% gedaan. Dat klinkt niet zo heel erg niche, en uit met leergeld gekochte kennis begrijp ik dat dit niet het punt is om bij te kopen. Daarnaast is LINK zover ik begrijp een oracle-based smart contract execution middleware met als USP het betrekken van off-chain data. Maar Ethereum heeft toch al heel lang oracle services? Is LINK dan een tijdelijke stop-gap totdat Ethereum 2.0 wat scaling issues heeft opgelost?

Dan bijvoorbeeld MakerDao:

We leren het volgende:
... unlike traditional currencies, it's unbiased. No single institution controls its value. And unlike its fellow digital currencies, it's stable.
Een afbeelding laat zien dat "1D = 1$".

Beide statements kunnen toch niet tegelijk waar zijn? Een token kan niet zowel vastgezet zijn op een gecontroleerde valuta, en tegelijk claimen niet gecontroleerd te zijn. Anders als er 5 biljoen dollar (fictief nummer) in de wereld is, dan zou de 1 DAI in mijn wallet 2 DAI waard moeten zijn nadat de FED er 5 biljoen dollar bij heeft gedrukt. Maar mijn DAIs blijven 1 DAI waard, waardoor ze in feite dus in waarde dalen? Waar gaat de rest van de waarde naartoe? Stablecoin PAXG bijvoorbeeld is tenminste 15% gestegen ten opzichte van de dollar in de afgelopen 12 maanden.

Kortom, is "DeFi" echt iets interessants, of is het de nieuwe hype zoals twee jaar terug de ICO een hype was? Volgens mij was de flop:succes ratio daar ook 9:1 ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 15-07-2020 20:27 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Goeie vragen.

Ten eerste, maak er maar 10:0 van. Voor de rest laat ik het aan mensen die werkelijk met usecases en metrics bezig zijn, ik ben alleen maar aan het speculeren en de hype train rijden.

Het vragen stellen, white papers lezen en tokenomics/partnerships/teamsamenstelling bekijken is voor mij iets van 2018, ben er al te vaak ingestonken
Sando schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:24:
[...]

Dit vind ik wel interessant en ik leef wat dat betreft inderdaad relatief onder een steen wegens minder onderzoek doen en lui zijn (en het echte leven on the side). :P

Maar ik ben nog wat skeptisch. Ik snap "DeFi", ondanks het lezen van enkele artikelen nog niet helemaal. Decentralized Finance. Dat is Bitcoin ook. Wanneer is iets precies hashtag "DeFi"?

Ten eerste;
[...]

LINK heeft het afgelopen jaar ongeveer 2000% gedaan. Dat klinkt niet zo heel erg niche, en uit met leergeld gekochte kennis begrijp ik dat dit niet het punt is om bij te kopen. Daarnaast is LINK zover ik begrijp een oracle-based smart contract execution middleware met als USP het betrekken van off-chain data. Maar Ethereum heeft toch al heel lang oracle services? Is LINK dan een tijdelijke stop-gap totdat Ethereum 2.0 wat scaling issues heeft opgelost?

Dan bijvoorbeeld MakerDao:

[Vimeo: What is Dai?]

We leren het volgende:
[...]

Een afbeelding laat zien dat "1D = 1$".

Beide statements kunnen toch niet tegelijk waar zijn? Een token kan niet zowel vastgezet zijn op een gecontroleerde valuta, en tegelijk claimen niet gecontroleerd te zijn. Anders als er 5 biljoen dollar (fictief nummer) in de wereld is, dan zou de 1 DAI in mijn wallet 2 DAI waard moeten zijn nadat de FED er 5 biljoen dollar bij heeft gedrukt. Maar mijn DAIs blijven 1 DAI waard, waardoor ze in feite dus in waarde dalen? Waar gaat de rest van de waarde naartoe? Stablecoin PAXG bijvoorbeeld is tenminste 15% gestegen ten opzichte van de dollar in de afgelopen 12 maanden.

Kortom, is "DeFi" echt iets interessants, of is het de nieuwe hype zoals twee jaar terug de ICO een hype was? Volgens mij was de flop:succes ratio daar ook 9:1 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Bitcoin please go to moon.. novogratz is bullish..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:07:
Crypto is DOOD!!
GAME OVER!! END GAME!! | geen flikker aan dit
All in DeFi!!!!! De toekomst!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://www.probeleggen.nl/wp-content/uploads/2017/02/Its-gone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:48:
[...]

All in DeFi!!!!! De toekomst!!!!!

[Afbeelding]
Das een beetje soep achteraf he...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6ZUFR1gS9XMSnBb_C9gCnuVWFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpgG1ilZ6oNXBRuI6EU6noSo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
RaptorXS schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 18:22:
[...]

[...]

Bron: https://www.crypto-inside...t-zegt-de-venturecoinist/
;)
Ah, dat verklaart waarom COMP al 11% gezakt is in 4 dagen tijd. Ik zocht al een reden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Soeski schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 21:39:
[...]

Ah, dat verklaart waarom COMP al 11% gezakt is in 4 dagen tijd. Ik zocht al een reden :+
En DMG +300%

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:44
Heel crypto Twitter hacked en vol scam posts, toch nog vuurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Deed eigenlijk amper iets met de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oh oh... Met 37M volgers valt het gelukkig nog wel mee...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bN9PGS-SQGxRYy_GSFKVO0dJSJo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jldZmPRfX9x3euU5nFTf8Uo1.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 15-07-2020 22:50 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Crypto twitter is ook totaal niet relevant voor de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:44
Bill Gates doet ook al mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Ik begrijp ECHT hoe dom je kan zijn om in zo'n scam te trappen.
Het is echt angstaanjagend hoe snugger sommige mensen omspringen met hun geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Inderdaad ja.

[Twitter: https://twitter.com/BillGates/status/1283503731682811907]

Geen idee wat er aan de hand is. Belachelijk hoe veel accounts van bekende mensen dit doen nu.

Edit: En het werkt ook nog. Nu al 12k aan BTC: https://bitinfocharts.com...zq2n0yrf2493p83kkfjhx0wlh

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 15-07-2020 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Sando schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 17:27:
[...]

Interessant. Wou net mijn LINK verkopen omdat het van $4 (instap) naar $8 is gegaan.

Hoe lang duurt dit soort nieuws meestal? Een week? Even kijken of er nog iets leuks gebeurt.
Link gaat gewoon netjes naar $10. Price discovery stopt vaak abrupt in de buurt van ronde getallen.

Ga ongeveer 20% van mijn LINKjes shorten op $9.74. De rest blijft nog lekker minimaal een jaar staan.

Maar zoals ik ruim een week geleden tipte, zou BAND ook losgaan.
BAND is een Chainlink voor projecten die niet in zee willen met Chainlink, omdat ze een beetje arrogant aan het worden zijn (alleenrecht eisen qua oracles e.d.)

BAND kun je staken tegen 17% in je walllet. Prijs doet het ook best leuk moet ik zeggen (+220% in 10 dagen lijkt me netjes). Prima short term hold in deze "Oracle hype".

[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 15-07-2020 22:59 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je transacties pakt die nog niet klaar zijn is het al meer dan 6 Bitcoin.

https://www.blockchain.co...f2493p83kkfjhx0wlh?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 19:29
Uber account ook hacked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Bill Gates, Elon Musk Twitter Accounts Hacked In "Nigerian" Bitcoin Scam, Over $53,000 Stolen In Minutes
Bron: https://www.zerohedge.com...in-scam-over-53000-stolen
edit:
Naturally, it wasn't clear who was behind the shocking password breach, but according to the Malware Tech blog, a Twitter employee with access to the user management panel was hacked.

Hearing a lot of unconfirmed rumors a Twitter employee with access to the user management panel was hacked.

— MalwareTech (@MalwareTechBlog) July 15, 2020

[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 15-07-2020 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Iedereen die Tron koopt, spreekt geen Chinees. "Tron" is namelijk het Chinese woord voor "drol".

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 15-07-2020 23:04 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het zal zoiets als dit zijn:

[Twitter: https://twitter.com/MalwareTechBlog/status/1283503731485507584]

Al die verschillende mensen, dat krijg je niet voor elkaar door ze 1 voor 1 te hacken. Het moet wel via Twitter zelf zijn dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik vermoed niet dat alle individuele accounts gehacked zijn, waarschijnlijk iets achter de schermen bij Twitter zelf niet in orde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Moeten we medelijden hebben met de mensen die hier ingetrapt zijn?

Wat hadden ze anders gedaan met hun coins? Vrijwel zeker ook weggeven via andere scams of traden.

Aan de andere kant zitten er vast ook veel mensen bij die via crypto uit hun eigen kleine wereld proberen te komen. (en waarschijnlijk minder op internet zitten en niet geweldig Engels spreken), Voor die mensen is het zuur. Youtube mag zich dit voor een groot deel aanrekenen.

[ Voor 47% gewijzigd door Mooody op 15-07-2020 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De teller gaat goed door, inmiddels al meer dan 11 Bitcoin en de eerste wordt al weer er af gehaalt.

Nu trouwens niets met de account van Trump doen is dan weer jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampie2002
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:44
Ik denk dat twitter zelf gehacked is..
zoek eens op die bitcoin adres in twitter zoekfunctie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Jeff Bezos nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Haha, wtf!

En de BTC koers doet weer helemaal niks :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dit is sick :D

Heeft niets te maken met BTC, maar alles met de waardeloze beveiliging bij wereld's grootste multinationals.

Bezos krijgt nu 40.000 appjes, terwijl hij net lekker ligt te slapen in zijn geldpakhuis.

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 15-07-2020 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:09:
En de BTC koers doet weer helemaal niks :+
Alle mensen die al langer met crypto bezig zijn: Pfff, niets nieuws dit, ga echt niet verkopen door dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Mike Bloomberg nu ook (burgermeester NYC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Snap niet waarom Twitter nog online is trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:16:
Snap niet waarom Twitter nog online is trouwens.
Dit is wrs idd relevanter, kans op een btc drop hierdoor lijkt me stug. Geen mega hack, misschien pakken ze er nog een paar btc mee, is niet interessant voor de btc koers. Behalve evt slecht voor imago van btc, maar de mainstream boeit btc toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Als je je hetzelfde password gebruikt voor Twitter en andere zaken (wellicht crypto), is dit ook wel het moment om al die andere passwords aan te passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:18:
[...]

Dit is wrs idd relevanter, kans op een btc drop hierdoor lijkt me stug. Geen mega hack, misschien pakken ze er nog een paar btc mee, is niet interessant voor de btc koers. Behalve evt slecht voor imago van btc, maar de mainstream boeit btc toch niet ;)
Het is nu een domme BTC scam, maar de hackers hadden ook een goede deepfake van Trump op zijn Twitter en die van het Witte Huis kunnen zetten waar Trump zegt oorlog met China te gaan voeren. Wat er nu aan de hand is da's nogal onschuldig als je ziet wat er allemaal nog meer mogelijk was geweest. Daarom snap ik niet dat Twitter nog online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lekkere reclame voor Bitcoin! Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Zijn er echt mensen geweest die daar btc naar hebben overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:22:
280 mensen tot nu toe: https://www.blockchain.co...f2493p83kkfjhx0wlh?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Ladonna schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:22:
Zeker: https://www.blockchain.co...zq2n0yrf2493p83kkfjhx0wlh

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:37

raq

Uit deze hack moet toch veel meer euri's te halen zijn als hacker? Nepnieuws/fud verspreiden en daarvan profiteren met shorts/longs, muntje pumpen, zie allerlei mogelijkheden al voorbij komen op twitter.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:21:
[...]

Het is nu een domme BTC scam, maar de hackers hadden ook een goede deepfake van Trump op zijn Twitter en die van het Witte Huis kunnen zetten waar Trump zegt oorlog met China te gaan voeren. Wat er nu aan de hand is da's nogal onschuldig als je ziet wat er allemaal nog meer mogelijk was geweest. Daarom snap ik niet dat Twitter nog online is.
Met een dergelijke politieke Tweet kon niet direct geld verdiend worden, met dit geintje wel.

Zullen de Russen of de Chinezen hier achter zitten? Gezien het tijdstip kan beide geweest zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-07-2020 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
raq schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:23:
Uit deze hack moet toch veel meer euri's te halen zijn als hacker? Nepnieuws/fud verspreiden en daarvan profiteren met shorts/longs, muntje pumpen, zie allerlei mogelijkheden al voorbij komen op twitter.
Eens, maar wie weet is degene wel gewoon short op de twitter aandeeltjes, die zullen vast dumpen pumpen, há! money printer goes brrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Alle CT heros die niet gehacked zijn: insta unfollow, je bent niet relevant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:24:
[...]
Met een dergelijke politieke Tweet kon niet direct geld verdiend worden, met dit geintje wel.
Daar verdien je geen geld mee nee, maar de gevolgen kunnen veel groter zijn dan met wat ze nu doen. De mogelijkheden zijn eindeloos met zo'n hack. Wat dacht je van andere tweets over een bedrijf en dan dik shorten ? Nu verdienen ze misschien 20 BTC die naar ieder adres gevolgt gaat worden. Een enorme hack met vrijwel 0 resultaat en vrijwel geen schade.
Zullen de Russen of de Chinezen hier achter zitten? Gezien het tijdstip kan beide geweest zijn.
Denk niet dat staatshackers zich bezig willen houden met een paar ton verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als ik een scammer zou zijn zou ik niet zeggen: "You send 0.1, I send 0.2 BTC back!", maar "example: " toevoegen. Wat als iemand 10 Bitcoin wil sturen, dat is toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik ben benieuwd of Twitter hier nog problemen mee gaat krijgen.

Gaat wel om de reputatie van die lui. De hack lag vermoedelijk niet aan hen, maar aan een Twitter employee.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/L5Z7FwG/newplot-4.png
uploaded links

Laatste keer dat ik deze tool hier shill, uurtje in verdiepen levert je waarschijnlijk meer op dan het huidige alt season

Hyblock capital
Geen ref. link, ik heb ook niets met de site te maken, maar ik verbaas me er gewoon over dat niemand hier over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denk je veilig te zijn met 2FA en je sterke wachtwoord, komen ze alsnog via een ander deurtje binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sando schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:36:
Ik ben benieuwd of Twitter hier nog problemen mee gaat krijgen.

Gaat wel om de reputatie van die lui. De hack lag vermoedelijk niet aan hen, maar aan een Twitter employee.
Het duurt wel heel lang voordat ze hier wat aan doen onderhand. Heel vreemd iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Tominatie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:37:
[...]

Het duurt wel heel lang voordat ze hier wat aan doen onderhand.
Twitter kijkt alleen naar wetenschappelijke tweets die niet compatible zijn met woke-ism. Die letten helemaal niet op scams en hacks joh.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Obama nu ook: Twitter hacked (ongoing).

MrBeast ook, al die jonge YouTubers zullen daar vast wel in meegaan.

Inderdaad offline halen die handel.

En ja hoor:
8)7 8)7 8)7 8)7
[Twitter: https://twitter.com/gabehassn/status/1283516548418867201]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ec_3eLfXkAEZhOF?format=png&name=small

>:)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ec_325UWkAkrfd5?format=jpg&name=small

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 15-07-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:37:
[...]

Het duurt wel heel lang voordat ze hier wat aan doen onderhand. Heel vreemd iig.
Mwha, de tiktokkers pumpten dogecoin, de robinhoods deden dat met de meest afgestrafte aandelen, Twitter nu met een bitcoin scam, who cares .....en wat is het volgende met de sociale media... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

The_Goat schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:36:
[Afbeelding]
uploaded links

Laatste keer dat ik deze tool hier shill, uurtje in verdiepen levert je waarschijnlijk meer op dan het huidige alt season

Hyblock capital
Geen ref. link, ik heb ook niets met de site te maken, maar ik verbaas me er gewoon over dat niemand hier over praat.
Thanks, zal morgen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:25
Heb hier wel respect voor _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Wel lachen hoor, hier de nieuwe kop op Zerohedge:
Barack Obama, Joe Biden, Bill Gates, Elon Musk, Jeff Bezos, Apple Twitter Accounts All Hacked In Massive Bitcoin Scam, Over $100,000 Stolen In Minutes
Bron: https://www.zerohedge.com...in-scam-over-53000-stolen
|:( :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wie heeft dit bericht al op zn eigen Twitter account gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ladonna schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:56:
Wie heeft dit bericht al op zn eigen Twitter account gezet
Heb geen Twitter, maar las dit als oplossing?
Incidentally, as this hack continues to propagate among some of the richest and most powerful people in the world, here is how to stop it:

Rumor has it that the widespread twitter "hacks" are due to people using third party services on top of twitter for things like scheduling tweets. You can go to settings-> account -> apps and sessions -> then revoke access from all third party apps.

— Ari Paul ⛓️ (@AriDavidPaul) July 15, 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Weer mooie reclame voor btc... Ja btc heeft er niets mee te maken ik weet het.. Maar @Verwijderd stappen morgen weer bij een fietsenwinkel binnen voor twee nieuwe Stella E-bikes ipv dat ze weer eens wat van dat spaargeld in een ripple steken..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Pelox schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:59:
Weer mooie reclame voor btc... Ja btc heeft er niets mee te maken ik weet het.. Maar @Verwijderd stappen morgen weer bij een fietsenwinkel binnen voor twee nieuwe Stella E-bikes ipv dat ze weer eens wat van dat spaargeld in ripple steken..
Grrr.... ik wil oa de nieuwe Stella Morena e-bike for the fun, nog niet leverbaar. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@RaptorXS Dan ga je toch eerst even voor de VanMoof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 00:06:
@RaptorXS Dan ga je toch eerst even voor de VanMoof?
Ik ga voor een riemaandrijving en heb de keuze al gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inmiddels helemaal in fiat, alhoewel ik eigenlijk gewoon een stapel LINK in de pf zou willen houden. Maar daar gok ik maar niet meer op als ik niet achter de knoppen kan zitten.

@RaptorXS Ik blijf gewoon trappen om vooruit te komen :) Maar klinkt als een weloverwogen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypto scammers hack Elon Musk, Biden, Obama, and Kanye on Twitter
Nog wat:
Also targeted: accounts belonging to CoinDesk, Binance, Ripple, Gemini, and other figures well-known in the cryptocurrency world, though messages shared there were slightly different. A tweet posted to the account of Ripple promised “2,000 Ripple to random addresses that send over 1,000 Ripple to our Covid-19 Fund.” Other messages on targeted accounts, including Coinbase and Gemini, promoted a fictitious giveaway for “CryptoForHealth.”
en dit:
It’s unclear how the hackers gained access to so many accounts simultaneously, especially high-profile accounts that have extra security measures in place. CoinDesk reports that many of the affected accounts, including its own, were using two-factor authentication.

ALL MAJOR CRYPTO TWITTER ACCOUNTS HAVE BEEN COMPROMISED.
2FA / strong password was used for @Gemini account. We are investigating and hope to have more information shortly. https://t.co/X3C0uJzc6C
— Cameron Winklevoss (@winklevoss) July 15, 2020

Bron: https://www.engadget.com/...aU_JqGJl-87Y&guccounter=2

[ Voor 19% gewijzigd door RaptorXS op 16-07-2020 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eigenlijk een soort tussenpersoon moeten hebben bij transacties die idioten beschermt tegen dit soort scams.

Ow, wacht...

Maar zonder gekheid; dit schiet natuurlijk weer niet op. Lekkere reclame weer voor Bitcoin, ook al weten wij beter.

De doorsnee burger associeert Bitcoin mede door dit soort acties al snel met duistere en criminele zaakjes.

'Bitcoin? Dat is toch dat rare internet geld waar je zomaar vanaf raakt door hackers? Nee, geef mij maar een broekzak vol euro's, knappe hacker die dat me afneemt.'

Ach ja, en dooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
@Verwijderd ze hebben nog gelijk ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

XTZ you got what I need <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ja das een geweldige coin, ik heb ze op Kraken staan en krijg er 2x per week muntjes bij waar ik niks voor hoef te doen, dubbel win *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RLC gaat ook maar door en door...

Jammer dat ik daar ben uitgestopt op nog geen 4k sats...

Was een lekkere geweest. Had ik een mooi plukje Bitcoin mee kunnen pakken.

Maargoed wat doe je eraan?

Kutlogo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 09:36
Slux schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:12:
[...]

Ja das een geweldige coin, ik heb ze op Kraken staan en krijg er 2x per week muntjes bij waar ik niks voor hoef te doen, dubbel win *O*
Ik heb gewisseld van bakkerij, het duurt gemiddeld 40 dagen voor hier de rente van binnenkomt. Betekend ook dat wanneer je stopt je nog 40 dagen hierna Tezos zal ontvangen. just fyi

Verder heeft Tezos voor mij nog wat in te halen. Het is voor mij de een na slechts presterende coin over de afgelopen maand

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:36:
[Afbeelding]
uploaded links

Hyblock capital
Ik heb dan ook geen idee wat ze hier allemaal mee bedoelen.
Maar als het echt een verschil maakt, dan zal ik me er eens in verdiepen...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:59:
Weer mooie reclame voor btc... Ja btc heeft er niets mee te maken ik weet het.. Maar @Verwijderd stappen morgen weer bij een fietsenwinkel binnen voor twee nieuwe Stella E-bikes ipv dat ze weer eens wat van dat spaargeld in een ripple steken..
Niet echt mooie reclame, op "naamsherkenning" na.
Wat wel weer grappig is is dat er NOOIT aandacht aan BTC en crypto wordt besteed door de mainstream media, maar nu opeens wel... omdat het over twitter gaat...
Diverse nieuwssites waar dit bericht op de voorpagina staat....

Dus als het negatief is, DAN opeens komt BTC weer in de media.

Typisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb gewisseld van bakkerij, het duurt gemiddeld 40 dagen voor hier de rente van binnenkomt. Betekend ook dat wanneer je stopt je nog 40 dagen hierna Tezos zal ontvangen. just fyi

Verder heeft Tezos voor mij nog wat in te halen. Het is voor mij de een na slechts presterende coin over de afgelopen maand
Je hebt geen NEO/GAS dus blijkbaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:24:
[...]

Ik heb dan ook geen idee wat ze hier allemaal mee bedoelen.
Maar als het echt een verschil maakt, dan zal ik me er eens in verdiepen...
Ik heb exact hetzelfde. Ik ben geen advanced trader. Is dan zo'n hyblockcapital wat voor mij?
Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:27:
[...]

Je hebt geen NEO/GAS dus blijkbaar? :P
Gehad, hoezo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:36:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Ik ben geen advanced trader. Is dan zo'n hyblockcapital wat voor mij?

[...]

Gehad, hoezo? :P
Die HODL ik nu al zeker 8 maanden, maar heb na de eerste maand geen zwarte cijfers meer gezien in mijn excelletjuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:36:
[...]

Vooral voor mensen die dagelijks traden/scalpen voornamelijk.
Laten we zeggen dat BTC 90% van de tijd ranged, dan is dit een enorm bruikbare tool. (Bij break-outs heb je er minder aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

en toen....flikkerde alles in elkaar.

CRASH!!..VROUWEN EN IK EERST!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:22:
[...]

Het is nog vroeg voor mij, maar wat bedoel je precies gewisseld van bakkerij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Een "crash" betekent dat de BNB buy orders weer worden geraakt. Standaard als ik naar fiat ga kijk ik nog even naar het BNB saldo en zet ik wat lage buy orders. Als het handelen dan weer kan beginnen weet je zeker dat je niet voor een hoger bedrag weer BNB hoeft in te kopen.

Bitcoin mag nog wel even verder dalen, richting 8300-8400 aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:47:
Een "crash" betekent dat de BNB buy orders weer worden geraakt. Standaard als ik naar fiat ga kijk ik nog even naar het BNB saldo en zet ik wat lage buy orders. Als het handelen dan weer kan beginnen weet je zeker dat je niet voor een hoger bedrag weer BNB hoeft in te kopen.

Bitcoin mag nog wel even verder dalen, richting 8300-8400 aub.
Bed and Breakfast?... wat hebben die er mee te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:43:
en toen....flikkerde alles in elkaar.

CRASH!!..VROUWEN EN IK EERST!!!
A87 is that you ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwvyqaUNtDA69YqxpYxL1tB7CPQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hzaicKeXClzsoUDfjBBBhr9g.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
The_Goat schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Vooral voor mensen die dagelijks traden/scalpen voornamelijk.
Laten we zeggen dat BTC 90% van de tijd ranged, dan is dit een enorm bruikbare tool. (Bij break-outs heb je er minder aan)
Duidelijk. Ik denk dat ik hier niet voor gemaakt ben. Ik kan soms best naar ene grafiek kijken en er van overtuigd zijn dat deze iets gaat doen, maar voel je ongemakkelijk als ik hier een trade op doe en het gaat niet de goede kant op. Dan koop ik (te) snel maar weer terug om niet de boot te missen ;(

Ik moet het hebben van het hodlen en staken. Daar slaap ik rustiger van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slux schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:46:
[...]

Het is nog vroeg voor mij, maar wat bedoel je precies gewisseld van bakkerij ?
Staken bij Tezos heet baken. Heb zodoende van bakkerij gewisseld.
https://mytezosbaker.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik neem meestal de A15 ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:20:
[...]

Staken bij Tezos heet baken. Heb zodoende van bakkerij gewisseld.
https://mytezosbaker.com/
HIPPE WOORDEN FTW!!
(for the win)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Je hebt geen kalender meer nodig met crypto: ma tot wo stijging, do/vr daling, weekend flatline.

Nu is wel een goed moment om je astronauten pak eens te wassen. Als de pretraket vertrekt is het handjes bij de knoppen om enkele zakken alts op breakeven te dumpen :p

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:28:
[...]

HIPPE WOORDEN FTW!!
(for the win)
Ja, die gasten beginnen zelf met "baken". Dan mogen wij het ook toch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Ja, die gasten beginnen zelf met "baken". Dan mogen wij het ook toch!
Is het trouwens niet bakken?
Of ben ik dan weer een grammar nazi? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
sh4d0wman schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:35:
Je hebt geen kalender meer nodig met crypto: ma tot wo stijging, do/vr daling, weekend flatline.

Nu is wel een goed moment om je astronauten pak eens te wassen. Als de pretraket vertrekt is het handjes bij de knoppen om enkele zakken alts op breakeven te dumpen :p
Ik gebruik altijd za, zo, ma, di flatline of stijgen en wo, do dalen..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:42:
[...]

Is het trouwens niet bakken?
Of ben ik dan weer een grammar nazi? :P
Je hebt denk ik gelijk. Of ik had het baking van moeten maken.
We mooi dat we ons hier druk over maken en niet over de fake-out van BTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:57:
[...]

Je hebt denk ik gelijk. Of ik had het baking van moeten maken.
We mooi dat we ons hier druk over maken en niet over de fake-out van BTC :P
We zijn nederlanders.... we maken ons altijd druk om onbenullige zaken terwijl we de belangrijke zaken naast ons neerleggen (want das moeilijk ieuw..)
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bleh, weer zo eentonig he... "Bitcoin scammers hack Twitter accounts hurts BTC"..
NEE EIKELS, HET ZOU TWITTER PIJN MOETEN DOEN!....
BTC heeft er geen ruk mee te maken.

https://en.ethereumworldn...a-is-hurting-bitcoin-btc/

Ik haat de mainstream media echt met elke vezel in mijn wallet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 17:15
Samsung gaat het stellar netwerk gebruiken :-)

https://www.forbes.com/si...ain-stellar/#4d22ba0c76ef

[ Voor 4% gewijzigd door dunn0w op 16-07-2020 11:37 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!