Oh die gingen toch eerst voor Theta oid ?dunn0w schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:36:
Samsung gaat het stellar netwerk gebruiken :-)
https://www.forbes.com/si...ain-stellar/#4d22ba0c76ef
Mooi.. die zijn ook goed aan de weg aan het timmeren.dunn0w schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:36:
Samsung gaat het stellar netwerk gebruiken :-)
https://www.forbes.com/si...ain-stellar/#4d22ba0c76ef
Stellar, Cardano, Chainlink ... mooie alt projecten.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja stellar gaat momenteel aardig goed, al enkele weken nu stabiel op $0,09.Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:41:
[...]
Mooi.. die zijn ook goed aan de weg aan het timmeren.
En ook gevaarlijk vanwege de hoge supply die ze in eigen beheer hebben.Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:41:
[...]
Mooi.. die zijn ook goed aan de weg aan het timmeren.
Terwijl bijna elke coin omhoog piekt is stabiel niet echt goed lijkt mij.dunn0w schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:43:
[...]
Ja stellar gaat momenteel aardig goed, al enkele weken nu stabiel op $0,09.
Daar heb ik ook vaak wel m'n bedenkingen bij gehad. Toch lijkt het voor de markt geen donder uit te maken.Slux schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:45:
[...]
En ook gevaarlijk vanwege de hoge supply die ze in eigen beheer hebben.
Bij HBAR is dat helemaal extreem. Die heeft nog wel een tijdje op m'n wantlist gestaan. Toch maar vanaf gezien, mede omdat er minder dan 10% van de coins in omloop is.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Stellar valt onder de categorie - pareltjes van 2017 die achter blijven -wehave schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:49:
[...]
Terwijl bijna elke coin omhoog piekt is stabiel niet echt goed lijkt mij.
XRP is een mooi voorbeeld, laatste +/-2 jaar 4 miljard muntjes bij gekomen, het komt een keer op de markt.Gelukszoekr schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:50:
[...]
Daar heb ik ook vaak wel m'n bedenkingen bij gehad. Toch lijkt het voor de markt geen donder uit te maken.
Bij HBAR is dat helemaal extreem. Die heeft nog wel een tijdje op m'n wantlist gestaan. Toch maar vanaf gezien, mede omdat er minder dan 10% van de coins in omloop is.
Zou vandaag de dag zijn dat er eindelijk wat gas op komt?
Om het met je eigen woorden te zeggen: Ik keur hem goed
Gisteren op het punt gestaan om mijn short (9200-ish) breakeven te closen, achteraf blij dat ik het niet gedaan heb
Jij loopt een paar dagen achterwehave schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:49:
[...]
Terwijl bijna elke coin omhoog piekt is stabiel niet echt goed lijkt mij.
De pieken zijn wel voorbij hoor.
Het is voluit AVALAAANCHEEEE
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kijk ik een paar dagen niet, gaan we weer volledig door het putje. De 18de ging er wel iets gebeuren? Toch?Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:13:
[...]
Jij loopt een paar dagen achter
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hij heeft het toch echt over weken...Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:13:
[...]
Jij loopt een paar dagen achter
Iedereen weer gekocht, kunnen we weer omhoog.
29ste iig.Crypts schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:16:
[...]
Kijk ik een paar dagen niet, gaan we weer volledig door het putje. De 18de ging er wel iets gebeuren? Toch?
Shelley
:fill(white):strip_exif()/f/image/aEhnu3R7JDO9DNGCmKNiNzWP.png?f=user_large)
Dit is niet echt door het putje gaan toch? BTC daalde van 9200 naar 9050, ongeveer 1.5%. Zodra BTC grotere bewegingen gaan maken zullen de altcoins veel grotere klappen gaan krijgen.
Terwijl alts zoals ADA, XTZ en NPXS nog lekker aan het moonen zijnAzer schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:37:
Dit is niet echt door het putje gaan toch? BTC daalde van 9200 naar 9050, ongeveer 1.5%. Zodra BTC grotere bewegingen gaan maken zullen de altcoins veel grotere klappen gaan krijgen.
BTC is de oude man van het stel aan het worden.... doet niks meer... beetje flatlinen...
Paaar dagen terug nog verkocht voor €8300 en een beetje, nu zitten we onder de 8k in euro's. Door het putje gaan is misschien wat overdreven maar echt lekker gaat het ook niet.Azer schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:37:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nooit van gehoord maar damned die is lekker volatiel!r6aw schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 15:05:
Wollo coin (WLO) gaat ook wel lekker!
Geen volume, dus ik vermoed een enorme spreadCrypts schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 15:10:
[...]
Nooit van gehoord maar damned die is lekker volatiel!
Dit dus, voor hetzelfde geld staat 'ie over een paar uur / paar dagen weer op 9300-ish. Daar durf ik na zo'n beweging niks van te zeggenAzer schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:37:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
4,5k dus daar valt nog wel wat kleingeld uit te halen maar het is niet veel nee.The_Goat schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Geen volume, dus ik vermoed een enorme spread
Stomme vraag misschien maar ik dacht ik kijk weer eens op Bitfinex omdat ik dacht dat ik daar nog wat had staan maar geen balance en geen transacties de afgelopen twee jaar maar ik zou toch zweren dat ik daar vorig jaar nog iets naartoe heb gestuurd... Is er iets gebeurt met Bitfinex oid?
Jaar geleden was die nog 5 cent dan kan je toch best een hele leuke winst maken?The_Goat schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Geen volume, dus ik vermoed een enorme spread
Als ik op coingecko kijk dan was hij een jaar geleden $0.028 en is hij nu $0.0044. Een verlies van -85%.r6aw schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:12:
[...]
Jaar geleden was die nog 5 cent dan kan je toch best een hele leuke winst maken?
https://www.coingecko.com/en/coins/wollo
De afgelopen 30 dagen heeft hij het goed gedaan, maar dan moet je wel durven om zo'n coin te kopen nadat hij -95% heeft gedaan in de maanden daarvoor en een enorm laag volume heeft. Met zo'n laag volume zal je waarschijnlijk grote moeite hebben om uberhaupt te kopen/verkopen zonder door het orderbook heen te gaan.
Ik zou overslaan...
Verwijderd
Even compleet offtopic maar niet minder mooi; greetje is ook gehackt gister en ze hebben er wat moois van gemaakt:

Wel een hacker met (politiek incorrecte) humor!

Wel een hacker met (politiek incorrecte) humor!
Klopt, maar met een volume van 5k per dag, is dat lastig te traden. Je orders gaan er heel langzaam door, grotere bedragen slopen het orderbook (dat zorgt er, samen met de enorme spread die er op dit soort coins vaak zit, voor dat je enorme schommelingen in prijs per dag krijgt).r6aw schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:12:
[...]
Jaar geleden was die nog 5 cent dan kan je toch best een hele leuke winst maken?
Als ik -95% moet overslaan kan ik helemaal wel stoppen met cryptoAzer schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:25:
[...]
Als ik op coingecko kijk dan was hij een jaar geleden $0.028 en is hij nu $0.0044. Een verlies van -85%.
https://www.coingecko.com/en/coins/wollo
De afgelopen 30 dagen heeft hij het goed gedaan, maar dan moet je wel durven om zo'n coin te kopen nadat hij -95% heeft gedaan in de maanden daarvoor en een enorm laag volume heeft. Met zo'n laag volume zal je waarschijnlijk grote moeite hebben om uberhaupt te kopen/verkopen zonder door het orderbook heen te gaan.
Ik zou overslaan...
Zero.

dit ben ik kijkend naar de bitcoin koers. WHEN ACTIE?
LINK heeft tussen 16:00 en 18:00 even een +11%'tje gedaan, netjes. Maar als Bitcoin onderuit gaat, dan gaat LINK ook wel erg hard.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s4vJfaG6dXlCaPTOeWka5E6H.jpg?f=user_large)
Blijft altijd een prachtig ding:
Je hoopt op een koers die net zo onstabiel is als zijn de auto uit zijn series?Tominatie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 18:39:
[Afbeelding]
dit ben ik kijkend naar de bitcoin koers. WHEN ACTIE?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s4vJfaG6dXlCaPTOeWka5E6H.jpg?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 16-07-2020 19:48 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Mr Bean had immers een mini waarmee hij altijd die 3wieler van de weg drukte.Taro schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:19:
LINK heeft tussen 16:00 en 18:00 even een +11%'tje gedaan, netjes. Maar als Bitcoin onderuit gaat, dan gaat LINK ook wel erg hard.
[...]
Je hoopt op een koers die net zo onstabiel is als zijn auto?
[Afbeelding]
[YouTube: Ken Block Rolls Robin]
Misschien ook maar eens zo'n 3wieler halen als Bitcoin 100k doet
Mooi kansloos ding. Past wel bij me
LINK is idd precies hoe crypto hoort te zijn: volatiel met bewegingen alle kanten op. Daarnaast een hoog bubbel gehalte omdat de tokens vooral in bezit zijn van het team. Ik ben wel benieuwd of 'ie de 0.001 sat kan hitten.Taro schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:19:
Een Reliant Robin kan je ook wel kopen als de BTC koers je even in de steek laat:Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:47:
[...]
Mr Bean had immers een mini waarmee hij altijd die 3wieler van de weg drukte.
Misschien ook maar eens zo'n 3wieler halen als Bitcoin 100k doet![]()
https://www.autowereld.nl...oop-32682784/details.html
LINK is minimaal een 10-20 euro waard eind dit jaarTominatie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:52:
[...]
LINK is idd precies hoe crypto hoort te zijn: volatiel met bewegingen alle kanten op. Daarnaast een hoog bubbel gehalte omdat de tokens vooral in bezit zijn van het team. Ik ben wel benieuwd of 'ie de 0.001 sat kan hitten.
Op basis van de fundamentals en usecases denk ik richting de 100 euro eigenlijk.Riesj74 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:55:
[...]
LINK is minimaal een 10-20 euro waard eind dit jaar
Moon, lambo
Je vergeet de partnerships en het team. Het schijnt dat Sergey eigenlijk Satoshi is.Tominatie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:56:
[...]
Op basis van de fundamentals en usecases denk ik richting de 100 euro eigenlijk.
Moon, lambo
En dan de tokenomics, om van te smullen er is in totaal 1 miljard LINK, dat is ruwweg 50x zoveel als dat er bit coins komen. Aangezien LINK de nieuwe bitcoin is, is een waarde van 2000,- makkelijk te halen aangezien bitcoin ook hard op weg naar de 100k is
deppenboks schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:21:
[...]
Je vergeet de partnerships en het team. Het schijnt dat Sergey eigenlijk Satoshi is.
En dan de tokenomics, om van te smullen er is in totaal 1 miljard LINK, dat is ruwweg 50x zoveel als dat er bit coins komen. Aangezien LINK de nieuwe bitcoin is, is een waarde van 2000,- makkelijk te halen aangezien bitcoin ook hard op weg naar de 100k is

hmm waarom heb ik dit ooit verkocht voor onder de euroTominatie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:56:
[...]
Op basis van de fundamentals en usecases denk ik richting de 100 euro eigenlijk.
Moon, lambo

@Tominatie @Riesj74 @deppenboks die bedragen, $20, $100, $2000, waar komt die waarde vandaan? Chainlink is geen betaalmiddel en geen defi contract die collateral insluit. Chainlink is geen blockchain. Chainlink is middleware waar andere blockchains gebruik van kunnen maken.
Het enige verdienmodel voor LINK zover ik weet is de fee, de gas, die betaalt moet worden om de middleware te raadplegen. Je kan dus niet zomaar de waarde van store of value bitcoin verdelen over het aantal LINK tokens.
De huidige waarde lijkt me aan de hoge kant. Ik heb het gevoel dat veel mensen LINK kopen omdat "er iets interessants gebeurt" zonder zelf behoefte te hebben aan een oracle of blockchain middleware of precies begrijpen wat het eigenlijk doet. Een soort FOMO.
Kan ik ook zelf een Chainlink node hosten waar anderen gebruik van maken? Ik wil best wel wat oracle rekenkracht beschikbaar stellen voor een fee. Of kan dat alleen in een node van een blockchain die gebruikt maakt van oracles?
PS - lees dit vooral als een uitnodiging om het mij beter te doen begrijpen.
Het enige verdienmodel voor LINK zover ik weet is de fee, de gas, die betaalt moet worden om de middleware te raadplegen. Je kan dus niet zomaar de waarde van store of value bitcoin verdelen over het aantal LINK tokens.
De huidige waarde lijkt me aan de hoge kant. Ik heb het gevoel dat veel mensen LINK kopen omdat "er iets interessants gebeurt" zonder zelf behoefte te hebben aan een oracle of blockchain middleware of precies begrijpen wat het eigenlijk doet. Een soort FOMO.
Kan ik ook zelf een Chainlink node hosten waar anderen gebruik van maken? Ik wil best wel wat oracle rekenkracht beschikbaar stellen voor een fee. Of kan dat alleen in een node van een blockchain die gebruikt maakt van oracles?
[ Voor 11% gewijzigd door Sando op 17-07-2020 00:44 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Je vraagt het niet perse aan mij want Ik heb weinig kennis van LInk maar door het volgende blijf ik er vanaf:Sando schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 00:40:
@Tominatie @Riesj74 @deppenboks die bedragen, $20, $100, $2000, waar komt die waarde vandaan? Chainlink is geen betaalmiddel en geen defi contract die collateral insluit. Chainlink is geen blockchain. Chainlink is middleware waar andere blockchains gebruik van kunnen maken.
[quote]Volume (24h)
$ 1,117,131,456
Circulating Supply
382,009,558 LINK
Total Supply
1,000,000,000 LINK
edit: bron: https://crypto365.nl/cryptocurrency/chainlink/
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 17-07-2020 00:54 ]
Ja een beetje een scamcoin is het naar mijn mening ook wel. Market Cap van $3.2 miljard. Dat is 40%. Dan hebben de developers nog 60% in de pocket: $4.8 miljard.RaptorXS schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 00:52:
[...]
Je vraagt het niet perse aan mij want Ik heb weinig kennis van LInk maar door het volgende blijf ik er vanaf:
[quote]Volume (24h)
$ 1,117,131,456
Circulating Supply
382,009,558 LINK
Total Supply
1,000,000,000 LINK
edit: bron: https://crypto365.nl/cryptocurrency/chainlink/
Toch blijf ik er niet perse vanaf. Ripple's XRP was ook een scamcoin waarvan iedereen tegen elkaar bleef zeggen dat XRP niet eens werd gebruikt in alle commerciële plannen van XRP, en toch bleef iedereen 'm maar kopen. Er valt dus best een slaatje uit te slaan, maar dan moet je die coins weer gaan babysitten.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ha ja lol met grote plastic Bitcoin op het dakVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:47:
[...]
Mr Bean had immers een mini waarmee hij altijd die 3wieler van de weg drukte.
Misschien ook maar eens zo'n 3wieler halen als Bitcoin 100k doet![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bwy2bqfS3BHsun3QJVYd4DPr.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Dit is hem! Mijn lambo!EnderQ schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 01:58:
[...]
Ha ja lol met grote plastic Bitcoin op het dak
[Afbeelding]
In al de wirwar van en chaos van het grote Bitcoin schandaal (niet twitter uiteraard, die doet niks fout... het is BITCOIN's fout! #sarcasme), toch ook weer her en der wat goed nieuws.
(serieus though... kort die URLS wat in mensen... sjeesh)
Paypal gaat met Crypto aan de haal
https://www.ibtimes.com/p...ypto-capabilities-3012686
BTC MOON in Augustus?
https://bitcoinist.com/te...oin-bull-trend-11k-august
BTC MOON komt eraan
https://bitcoinist.com/a-...ws-rising-inflation-fears
(serieus though... kort die URLS wat in mensen... sjeesh)
Paypal gaat met Crypto aan de haal
https://www.ibtimes.com/p...ypto-capabilities-3012686
BTC MOON in Augustus?
https://bitcoinist.com/te...oin-bull-trend-11k-august
BTC MOON komt eraan
https://bitcoinist.com/a-...ws-rising-inflation-fears
[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 17-07-2020 09:01 ]
Mijn alts zijn heerlijk bezig.
Toch ben ik bang dan BTC weer toet in het eten zal gooien. Er moet echt op korte termijn een beste BTC candle komen. En ik vrees dat we naar beneden gaan uitbreken.
Dan kan het zo weer een halfjaar duren voor we weer op hetzelfde punt zijn als nu...
Toch ben ik bang dan BTC weer toet in het eten zal gooien. Er moet echt op korte termijn een beste BTC candle komen. En ik vrees dat we naar beneden gaan uitbreken.
Dan kan het zo weer een halfjaar duren voor we weer op hetzelfde punt zijn als nu...
Verwijderd
Ik ben er ook bang voor. Het mooiste scenario zou zijn dat de stonks wat inkakken en Bitcoin juist wat stijgt, dat zou een mooie cashflow van de reguliere markt naar crypto kunnen betekenen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:31:
Wordt hoog tijd dat Bitcoin weer eens een mooie volatiele move laat zien in mijn optiek.
Maar zal wel weer een -20%tje worden. Gaat vaker omlaag dan omhoog na zo'n dooie sideways periode heb ik het gevoel...
*Dergelijke grapjes worden NIET gewaardeerd, check je mail*
[ Voor 103% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2020 10:39 ]
Vraagje, in het verleden heb ik wel eens wat zitten spelen met alt coins.
Uiteindelijk heb ik er toen een aantal gekocht en naar mijn wallet gestuurd.
Nu wil ik er weer eens wat mee gaan doen maar heb ik onvoldoende fees (ETH) om deze te versturen naar mijn exchange. Conclusie dus dat je nooit al je coins naar je wallet moet sturen?
Nu wil ik er weer eens wat mee gaan doen maar heb ik onvoldoende fees (ETH) om deze te versturen naar mijn exchange. Conclusie dus dat je nooit al je coins naar je wallet moet sturen?
Ermm.. huh?victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:16:
Als je te weinig fees hebt, dan heb je ook maar heel weinig op je wallet staan lijkt me.
Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad. Al moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig echt alleen maar mijn HODL coins op een wallet zet, zoals ETH en BTC en XTZ.
Andere Alts waar ik ook wel eens mee trade laat ik lekker bij Bitvavo op de Exchange staan.
Anders kost het me idd klauwen met fees
Groen wint het van Blauw zo te zien.Careclown schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:15:
[Afbeelding]
Nog steeds niet besloten welke kant BTC op wil gaan.. Heb een beetje lopen tekenen en het volgende geproduceerd. Heb ik hier iets geks getekend of is hier wel wat uit te halen?
GOOO GREEN!
China blijft toch lekker aan de Blockchain timmeren.
Misschien toch maar weer wat NEO en EOS inzamelen voor de HODL
https://cryptobriefing.co...ckchain-based-government/
Klopt, er staat niet veel op en het is ook nog eens een andere coin dan ETH.Riesj74 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:19:
[...]
Ermm.. huh?
Als je te weinig fees hebt, dan heb je ook maar heel weinig op je wallet staan lijkt me.
Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad. Al moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig echt alleen maar mijn HODL coins op een wallet zet, zoals ETH en BTC en XTZ.
Andere Alts waar ik ook wel eens mee trade laat ik lekker bij Bitvavo op de Exchange staan.
Anders kost het me idd klauwen met fees
Om deze coin over te zetten naar mijn exchange geeft hij aan dat ik te weinig ETH heb, maar die heb ik uberhaupt niet.
Moet ik nu dus persé ETH aanschaffen om deze coins weer naar mijn exchange te kunnen krijgen?
Ledger wallet?victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Klopt, er staat niet veel op en het is ook nog eens een andere coin dan ETH.
Om deze coin over te zetten naar mijn exchange geeft hij aan dat ik te weinig ETH heb, maar die heb ik uberhaupt niet.
Moet ik nu dus persé ETH aanschaffen om deze coins weer naar mijn exchange te kunnen krijgen?
Bij mijn Ledger is ETH inderdaad 1 van de hoofd apps waar bijv. LINK onder valt (en andere ERC20 coins).
ETH wordt voor die coins dus als transferfee coin gebruikt.
Javictoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Klopt, er staat niet veel op en het is ook nog eens een andere coin dan ETH.
NEO!Riesj74 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:22:
China blijft toch lekker aan de Blockchain timmeren.
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 17-07-2020 10:30 ]
Zero.
Nee Trust Wallet.Riesj74 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:29:
[...]
Ledger wallet?
Bij mijn Ledger is ETH inderdaad 1 van de hoofd apps waar bijv. LINK onder valt (en andere ERC20 coins).
ETH wordt voor die coins dus als transferfee coin gebruikt.
Oké, dan weet ik wat me te doen staat, thanks!
Een plukje ETH is trouwens nooit verkeerd om te hebben naar mijn mening.victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:38:
[...]
Nee Trust Wallet.
[...]
Oké, dan weet ik wat me te doen staat, thanks!
Zero.
Verwijderd
Het is juist wel verstandig om ze naar je wallet te versturen, not your keys not your coins.victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:16:
Maar inderdaad een plukje Ethereum toevoegen voor gas.
Hoe zit dat eigenlijk met de FEE's?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:55:
[...]
Het is juist wel verstandig om ze naar je wallet te versturen, not your keys not your coins.
Maar inderdaad een plukje Ethereum toevoegen voor gas.
Stel dat je een ALT coin hebt die heel veel waard wordt en deze wil je naar een exchange versturen.
Betaal je dan FEE over de waarde van deze coin of over de aantallen van de coin?
In het eerste geval moet je behoorlijk wat ETH hebben mocht je er wat mee willen doen als deze ALT coin echt veel waard wordt?
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:31:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2Nl6oOCcsN7MwcJ9eReMG0jP.gif?f=user_large)
Wat Chainlink info, ik geloof dat de pre-mine ook al voorbij kwam.
https://zeus-capital.com/...ainlink_Fraud_Exposed.pdf
Verwijderd
Hoe het precies werkt bij ETH weet ik niet, bij Bitcoin hangt de minimale fee af van de grootte in bytes van je transactie.victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:10:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met de FEE's?
Stel dat je een ALT coin hebt die heel veel waard wordt en deze wil je naar een exchange versturen.
Betaal je dan FEE over de waarde van deze coin of over de aantallen van de coin?
In het eerste geval moet je behoorlijk wat ETH hebben mocht je er wat mee willen doen als deze ALT coin echt veel waard wordt?
Tussen verzenden van erc20 tokens of ethereum zit ook nog verschil geloof ik, hoe meer fee je betaald hoe sneller deze in een block wordt opgenomen omdat miners natuurlijk graag die hogere fee's graaien. Maar zelfs met de minimale fee zit je bij ethereum nog wel redelijk goed qua transactie snelheid.
E.e.a. valt hier wel te vinden:
https://support.cryptomaa...rice-en-gas-limit-1w8rgcr
Ik vind het zelf ook altijd nog een mysterieuze aangelegenheid, maak zelf ook niet veel gebruik van onchain transacties.

Meestal stuur ik van exchange naar exchange waar de chain fee wordt meegenomen in de withdrawal fee.
Zit er maar met bescheiden bedragen in dus ik vind het zelf niet waard om continu terug te schrijven naar wallets, het risico van stallen op een exchange neem ik daarmee voor lief.
Precies, dat moet ik misschien ook maar gaan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:30:
[...]
Zit er maar met bescheiden bedragen in dus ik vind het zelf niet waard om continu terug te schrijven naar wallets, het risico van stallen op een exchange neem ik daarmee voor lief.
Het bedrag waar ik het nu weer mee op wil pakken is een peulenschilletje namelijk vergeleken met wat ik hier voorbij zie komen!

Verwijderd
Ik kan dat natuurlijk niemand aanbevelen om te doen, er zit wel degelijk een risico aan en wordt een exchange gehackt dan ben je gewoon alles kwijt... Dus dat is wel even een dingetje.victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:33:
[...]
Precies, dat moet ik misschien ook maar gaan doen.
Het bedrag waar ik het nu weer mee op wil pakken is een peulenschilletje namelijk vergeleken met wat ik hier voorbij zie komen!
Wou ik toch even gezegd hebben als soort verkapte disclaimer
In de ruim 2 en een half jaar dat ik actief ben in crypto heb ik het meerdere keren zien gebeuren, exit scams van exchanges, hacks waardoor de boel permanent offline ging, of geblokkeerde trading en withdrawals die nooit door de klantenservice opgenomen worden. Ook bij Tweakers die hier posten, dus de kans is gewoon reëel aanwezig.
Als dat gebeurd kan ik niemand verwijten behalve mezelf, ik weet dat het zeer onverstandig is en begrijp deze risico's.
Ik zou gisteren nog een tas ENJ halen, is er niet meer van gekomen
Gelijk omgezet in bnb, thanks voor de tip!norua schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:47:
Volgens mij waren er nog wat mensen die hun VTHO kwijt willen, inmiddels kan het gewoon op binance.
Zero.
Ja bijzonder om te zien. Gewoon wilde speculatie lijkt me? Op het moment is het nog zo dat er dagelijks +/- 37 miljoen VTHO bij komt, terwijl er ongeveer 4 miljoen wordt gebruikt.wehave schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:29:
Doet VTHO nou even 100%+ bijna ?
edit: Ben er natuurlijk niet ongelukkig mee
[ Voor 7% gewijzigd door norua op 17-07-2020 12:38 ]
+ dat je het nu op binance kan gebruiken lijkt mij ook een behoorlijke boost.norua schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:36:
[...]
Ja bijzonder om te zien. Gewoon wilde speculatie lijkt me? Op het moment is het nog zo dat er dagelijks +/- 37 miljoen VTHO bij komt, terwijl er ongeveer 4 miljoen wordt gebruikt.
edit: Ben er natuurlijk niet ongelukkig mee
Goed.. Ik ben er weer ingetrapt...
Ik zit (voorlopig nog met verlies) in ALGO, doel is om op 5000 sat te verkopen.. Hij heeft de laatste tijd meerdere piekjes van 10% laten zien om vervolgens weer terug te zakken.. Alle keren dacht ik hier had ik geld kunnen verdienen.. Gisteren deed hij opeens 25%.. Dus op 3800 sat heb ik 75% er uit geknikkerd om op 3200 weer terug te kopen.. Zul je zien stijgt hij nu wel door... Welkom in de Trumanshow..
FOMO zegt nu tegen mij dat ik snel weer in moet stappen want hij stijgt dit keer wel door.. Maar in het verleden vaak genoeg gehad dat hij dan wel weer instorte.. Ik doe gewoon even niets...
Ik zit (voorlopig nog met verlies) in ALGO, doel is om op 5000 sat te verkopen.. Hij heeft de laatste tijd meerdere piekjes van 10% laten zien om vervolgens weer terug te zakken.. Alle keren dacht ik hier had ik geld kunnen verdienen.. Gisteren deed hij opeens 25%.. Dus op 3800 sat heb ik 75% er uit geknikkerd om op 3200 weer terug te kopen.. Zul je zien stijgt hij nu wel door... Welkom in de Trumanshow..
FOMO zegt nu tegen mij dat ik snel weer in moet stappen want hij stijgt dit keer wel door.. Maar in het verleden vaak genoeg gehad dat hij dan wel weer instorte.. Ik doe gewoon even niets...

[ Voor 18% gewijzigd door Acidrain op 17-07-2020 13:01 ]
Geduld is een schone zaak...Acidrain schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:57:
Goed.. Ik ben er weer ingetrapt...
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:41:
[...]
Wordt hoog tijd dat Bitcoin weer eens een mooie volatiele move laat zien in mijn optiek.
/f/image/k7whOMeBTOcz2TM0JksdmKj4.png?f=fotoalbum_large)
Gaat binnen een week gebeuren
Ik kan nergens ook maar iets vinden over het Zeus Capital die dit beweert, of ook maar iets van nieuwsberichten betreft dit report..Eindhovenfinest schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:24:
Wat Chainlink info, ik geloof dat de pre-mine ook al voorbij kwam.
Dat lukt niet. Voel je het niet knagen? hij stijgt rustig door. Zie je het? Nu kan je nog relatief goedkoop instappen. Het gaat nu snel omhoog, straks ben je te laat. Ik had het wel geweten!
Niet naar mij luisteren. Ik kan niet tegen fomo

De fee betaal je voor de (grootte in bytes van de) transactie, onafhankelijk van de waarde van de transactie. Hoe groter de "congestion", dwz hoe meer transacties er in de wereld gebeuren, hoe duurder de transacties worden.victoryo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:10:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met de FEE's?
In het verleden was dit een groot probleem bij Bitcoin, maar inmiddels is er voor het eerst een flippening geweest, waarbij Eth transacties duurder waren dan Bitcoin transacties.
Dit is het grote Ethereum scaling probleem van de lage bandbreedte in transacties per seconde (TPS) waardoor toepassingen en communities van serieuze omvang voorlopig niet mogelijk zijn. Bitcoin doet 7 TPS. Ethereum doet 15 TPS, maar al die ECR20 altcoins moeten in diezelfde bandbreedte.
Syscoin, volgens mij een onontdekte diamant, kan met de Ethereum-bridge ECR20 tokens transacten met 4k sustained TPS (en 60k peak TPS). Daardoor worden de fees goedkoop.
/f/image/wkZtGChHWnNmogLB7n5oC7yy.png?f=fotoalbum_large)
Grote bedrijven en exchanges kunnen veel fees besparen als ze hun ECR20 tokens via Syscoin afhandelen. Dat is volgens mij precies wat we nu nodig hebben, gezien die ETH fee van 30 cent steeds.
Syscoin developer Jag bij New Kids On The Blockchain over global adoption scaling:
[YouTube: Syscoin Update | Wax & Shatner | Latest Crypto / Blockchain News | Wire Card Issue]
[ Voor 4% gewijzigd door Sando op 17-07-2020 15:53 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Top, wat een toevalnorua schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:47:
Volgens mij waren er nog wat mensen die hun VTHO kwijt willen, inmiddels kan het gewoon op binance.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Oke F*ck it, met de hele pot weer ingestaptGelukszoekr schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:36:
[...]
Dat lukt niet. Voel je het niet knagen? hij stijgt rustig door. Zie je het? Nu kan je nog relatief goedkoop instappen. Het gaat nu snel omhoog, straks ben je te laat. Ik had het wel geweten!
Niet naar mij luisteren. Ik kan niet tegen fomo
Nee ik doe echt gewoon even niets en wacht braaf tot hij weer op 3200 zit zodat mijn buyorders weer worden gehit..
Zo niet gaan we hopelijk alsnog richting de 5000 maar dan met 25% van wat eigenlijk de bedoeling was..
Vreemd : https://www.google.com/se...&q=zeus+capital+chainlinkJeaust schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:22:
[...]
Ik kan nergens ook maar iets vinden over het Zeus Capital die dit beweert, of ook maar iets van nieuwsberichten betreft dit report..
https://twitter.com/chain.../1284111970380189696?s=20
Get Protocol maakt weer stappen. Er komt een dag dat ze op een exchange komen met voldoende liquiditeit om marketcap te vervijfvoudigen om mee te beginnen. Dan is het nog slechts USD 20m....
Get Protocol maakt weer stappen. Er komt een dag dat ze op een exchange komen met voldoende liquiditeit om marketcap te vervijfvoudigen om mee te beginnen. Dan is het nog slechts USD 20m....
Los van het feit dat dat rapport fake is of niet kunnen we het er wel over eens zijn dat de stijgingen de afgelopen paar weken lichtelijk overdreven zijn. Er zal vast wel ergens een dikke correctie aankomen dus pas goed op als je in LINK zit. Maar goed, dat kan je bij elke crypto die meer dan verdubbelt binnen een paar weken zeggen de afgelopen jaren 😅
Dat dus. Link wordt echt geshilled als een malle, althans werd, gelukkig neemt dat nu iets af want ik werd er redelijk gestoord van.deppenboks schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:31:
[...]
Los van het feit dat dat rapport fake is of niet kunnen we het er wel over eens zijn dat de stijgingen de afgelopen paar weken lichtelijk overdreven zijn. Er zal vast wel ergens een dikke correctie aankomen dus pas goed op als je in LINK zit. Maar goed, dat kan je bij elke crypto die meer dan verdubbelt binnen een paar weken zeggen de afgelopen jaren 😅
Pas maar op, kan zo overslaan op xtz, of vet als die toch op coinbase komtCrypts schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 18:37:
[...]
Dat dus. Link wordt echt geshilled als een malle, althans werd, gelukkig neemt dat nu iets af want ik werd er redelijk gestoord van.
ONT krijgt het ineens op de heupen, blijft toch ook een prachtig muntje om mee te handelen.
Mooie stapel XTZ in de pf gedaan, denk dat ik er ook nog wat ADA aan toevoeg.
Mooie stapel XTZ in de pf gedaan, denk dat ik er ook nog wat ADA aan toevoeg.
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 17-07-2020 22:24 ]
Voelt goed nu mooie falling wedge btc.. Bullish weekje denk ik
Jongens, dit is de laatste keer dat ik Sys ga shillen deze maand. Toevallig 4 uur na mijn vorige bericht verschijnt deze tweet:
Take it or leave it.
Big @Syscoin related news coming July 23, 2020, before 13:30 UTC. Catch up with what we've been doing leading up to this exciting announcement! pic.twitter.com/cZVmkaMGnJ
— Syscoin (@syscoin) 17 juli 2020
Take it or leave it.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Kan Binance niet bereiken, maar vermoed dat het dit is: Internetstoring?.
Ah, Cloudflare doet het niet meer. DNS server aangepast, kan weer op Binance komen.
Ah, Cloudflare doet het niet meer. DNS server aangepast, kan weer op Binance komen.
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 17-07-2020 23:31 ]
Een announcement van een announcement. Dat zijn de beste! Het voelt weer helemaal 2017Sando schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 22:34:
Jongens, dit is de laatste keer dat ik Sys ga shillen deze maand. Toevallig 4 uur na mijn vorige bericht verschijnt deze tweet:
[Twitter]
Take it or leave it.
Ja ik vind het inderdaad ook wel een klein beetje lullig. Maar het grote verschil is dat Sys de tech al heeft. Dus ze gaan geen feature aankondigen. Misschien een interessante implementatie of een partnership.Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 02:00:
[...]
Een announcement van een announcement. Dat zijn de beste! Het voelt weer helemaal 2017
Of trap ik er nou met open ogen in?
Naja ik heb mijn LINK omgewisseld voor Sys. Double or nothing. Rien ne va plus.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Ik heb echt maanden RLC in de gaten gehouden maar heb de pump van 3k sats naar 20k sats compleet gemist... Zat erin met 700 stuks die ik door een stoploss ben kwijtgeraakt met 5% winst
Het volume was destijds zo laag dat die 700 ook nog eens in 3 stappen zijn verkocht.
Kak.
Ik ben weer eens tussen wal en schip gevallen terwijl de boot vertrok.

Het volume was destijds zo laag dat die 700 ook nog eens in 3 stappen zijn verkocht.
Kak.
Ik ben weer eens tussen wal en schip gevallen terwijl de boot vertrok.
Verwijderd
Dus ik wil voorstellen dat we even RLC bashen vandaag zodat ik me wat beter voel.
Waarom dit een shitcoin is:
Het is een erc20 token met een spuuglelijk logo van gele balletjes enzo.
Het focust zich op decentrale cloud wat natuurlijk kansloos is. De prijs van de token is way overvalued en kan elk moment instorten.
Pure fomo pump dit, zit geen adoptie achter.
Wordt nooit iets met die meuk.
Waarom dit een shitcoin is:
Het is een erc20 token met een spuuglelijk logo van gele balletjes enzo.
Het focust zich op decentrale cloud wat natuurlijk kansloos is. De prijs van de token is way overvalued en kan elk moment instorten.
Pure fomo pump dit, zit geen adoptie achter.
Wordt nooit iets met die meuk.
Tja het logo zegt al genoeg toch, wat een afknapper is dat.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 09:19:
Niemand? @Slux laat me niet in de steek nu maat. Ouwe zure meesterbasher.
Decentralized cloud computing hoe komen ze erop
Denk dat je het goed gedaan hebt met 5% winst.
Er zullen vast wel weer mensen hier zijn met oogkleppen op die beweren dat het binnenkort in de top 5 staat, usecases heeft tientallen partnerships enz enz .. zal verder geen namen noemen he @Verwijderd

Slux koopt maar wat Link in
Verwijderd
Dit had ik ff nodig, bedankt.Slux schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 09:36:
[...]
Tja het logo zegt al genoeg toch, wat een afknapper is dat.
Decentralized cloud computing hoe komen ze eropdit is nog erger dan VET
Denk dat je het goed gedaan hebt met 5% winst.gewoon weer een pump en dump shitshow coin beetje BTC 2.0
Er zullen vast wel weer mensen hier zijn met oogkleppen op die beweren dat het binnenkort in de top 5 staat, usecases heeft tientallen partnerships enz enz .. zal verder geen namen noemen he @Verwijderd
Slux koopt maar wat Link in
Zo blij dat ik op tijd ben uitgestopt!
Heeft me weer heel wat rektheid bespaard.
Er is hier mogelijk nog een mooie oneliner van toepassing "Buy the rumor, sell the news"Sando schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 02:50:
Naja ik heb mijn LINK omgewisseld voor Sys. Double or nothing. Rien ne va plus.
Mjah RLC is een crypto? Een token? Het woont op ERC20? Ze weten zelf ook niet helemaal wat ze nou zijn als ik hun eigen website moet geloven. Heb ook even gekeken naar hun samenwerkingen maar dat zit hem ook in de BMW dealer achtige hoek. Startup programs van grote bedrijven, universiteit die een onderzoek met ze doet etc.
Kan alleen niet ontkennen dat ik een mooie groene stijve piemel in de charts zie.
Kan alleen niet ontkennen dat ik een mooie groene stijve piemel in de charts zie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!