[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:50:
[...]

Je hoeft niet 12 uur per dag te traden om een trader te zijn natuurlijk. Taro heeft voor zover ik weet ook gewoon een fulltime baan en gezin.

Je kan ook prima traden wanneer je er zin in hebt of langere termijn traden. Ook naar de weekly kijken en ergens een dip kopen om vervolgens 4 maanden later pas weer te verkopen is traden. Kost je weinig tijd en kan ook zeer veel opleveren. De koers van BTC is vrijwel helemaal gelijk aan de koers van BTC 1 jaar terug op de weekly.
Ja dat doe ik ook. Laten gaan en verkopen als het teveel wordt. Als dat traden is, ben ik een trader :)

Maar wel een slow pace trader. Als ik denk dat iets long term gaat lukken, ga ik het niet verkopen als het opeens 20%+ gaat. Liever trek ik dan nog ff 6% rente en wacht ik tot de volgende cycle.

Is daar ook een term voor? :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Het idee dat iedere ‘trader’ de hele dag naar z’n scherm staart is denk verkeerd en afhankelijk van welke timeframes je trade.

Denk dat ik met zo’n 15 trades per week over de afgelopen 3 jaar hier vrij laag scoor op de activiteiten ladder ;) (2020 slechts 10 trades per week)

Edit: meeste tijd zit in plannen en analyseren achteraf

[ Voor 9% gewijzigd door The_Goat op 13-07-2020 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:54:
[...]

Ja dat doe ik ook. Laten gaan en verkopen als het teveel wordt. Als dat traden is, ben ik een trader :)

Maar wel een slow pace trader. Als ik denk dat iets long term gaat lukken, ga ik het niet verkopen als het opeens 20%+ gaat. Liever trek ik dan nog ff 6% rente en wacht ik tot de volgende cycle.

Is daar ook een term voor? :P
Da's toch gewoon traden dan toch ? :)

Echt vasthouden is ook echt vasthouden. 5 jaar terug kopen en nu nog niet hebben verkocht is holden. Ergens een dip kopen en na een jaar verkopen is gewoon traden, niet holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:50:
[...]
Je hoeft niet 12 uur per dag te traden om een trader te zijn natuurlijk. Taro heeft voor zover ik weet ook gewoon een fulltime baan en gezin.
Klopt, sterker nog, het is een meer dan fulltime baan met een enorme verantwoordelijkheid en aanvullend ben ik ook nog ZZP'er. Dat laatste overigens alleen omdat ik er energie van krijg. En inderdaad ook nog een gezin.

Iedereen kan dus tijd maken om te traden, maar het is natuurlijk maar net waar je prioriteiten liggen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Telt dit als veel traden of niet? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9b2gkLtE4xFL5Mcl4oPfgQjIas=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IwMEhekeiyn65vv9zUQ2mWGj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Categorie gokverslaafd imo 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, dat wordt in de volksmond ook wel een verslaving genoemd :)

ADA maakt overigens een mooie duikeling, ik koop er nog snel een aantal in.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 14-07-2020 00:17 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Haha, dit zijn geen handmatige trades hoor. Dat zou onmogelijk zijn tenzij je er de hele dag mee bezig bent. Allemaal geautomatiseerde trades met mijn zelfgeschreven bot. Er zitten hoogstens 1 of 2 handmatige trades bij

[ Voor 25% gewijzigd door Azer op 14-07-2020 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 00:17:
[...]

ADA maakt overigens een mooie duikeling, ik koop er nog snel een aantal in.
Zie je die laatste ADA trade in mijn screenshot? Mijn bot denkt hetzelfde als jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01
Mooooody schreef op maandag 13 juli 2020 @ 21:15:
Het vervelende van dit soort alt markets is dat het percentage BTC in de portfolio steeds kleiner wordt.
Dat is goed, want dat betekent dat je sats verdient terwijl je slaapt. Aan de andere kant, moet je goed opletten wanneer je winst neemt. En dát vind ik lastig.

Zoals nu: Zit ruim 600% in de plus met Chainlink en heb nog geen LINKje verkocht. Maar toch ben ik als de dood wanneer ik straks meer LINK heb dan BTC. Dat was dus ff niet mijn bedoeling. Alts zijn er om meer sats mee te vergaren, niet om de god der goden in je portfolio te verslaan.

Maar ik denk dat ik deze shitcoin nog wel ff uit ga zitten de komende tijd.
De rollen zijn omgedraaid, laat Bitcoin nu maar ff ballen tonen!
Periodiek rebalancen. Liefst dagelijks.

Je had een plan met een verdeling, dan moet je dat plan gewoon uitvoeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Oh hai. :w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbhZEU5LXT31xxMzvYb1dcy5EJ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8qHfYywxW84ghj6a6jsxubyU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Haha, je hebt altijd baas boven baas he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zat even aan de BTC studie en kwam dit tegen:
Wat is Blockchain Technology? De Ultieme Gids
Heel veel info met mooie voorbeelden wel via Binance.
Misschien iets voor het openingstopic hier?
Bron: https://academy.binance.c...nsive-guide-for-beginners
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 00:09:
[...]

Klopt, sterker nog, het is een meer dan fulltime baan met een enorme verantwoordelijkheid en aanvullend ben ik ook nog ZZP'er. Dat laatste overigens alleen omdat ik er energie van krijg. En inderdaad ook nog een gezin.

Iedereen kan dus tijd maken om te traden, maar het is natuurlijk maar net waar je prioriteiten liggen.
En dan ook nog pepers kweken als een eindbaas. Waar haal je de tijd vandaan? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Bitcoin 2.0 kwam hier laatst langs toch? What happened?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdMneeLzYsZJV77_aOcmOgrYGdY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mYnte02DvmS7wc0C3HKoxLq1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:18:

[Afbeelding]
Ik hoop voor hem dat hij op tijd heeft verkocht :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 19:02

raq

DaCoTa schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:18:

[Afbeelding]
Bitcoin 2.0 heeft dus ook halvings

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
Fakking hell, als ik terugkijk doe ik 10 tot max. 20 trades per jaar (ik handel voornamelijk op de daily candles)
Met de huidige BTC koers zit ik al bijna 2 maanden op m'n handen.... ;-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Komt ik aan met uitschieters van soms wel 50 trades per dag :+
Ben gemiddeld tussen de 1 en 1.5 BTC aan fees kwijt per maand

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 14-07-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Bitcoin 2.0 voorspelt vast de toekomst van de meeste alts die ook zo gepumped zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:30:
[...]

Ik hoop voor hem dat hij op tijd heeft verkocht :)
Zeker niet en dan snappen jullie het hoofdstuk compound interest niet.

Met de huidige stand van 1.40 is het dagelijks 4% over 4% over 4% etc.

Ik heb de afgelopen week gemiddeld 20% over 20% gepakt. Ik heb met bitcoin en alts nog nooit zulke percentages gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:05:
Komt ik aan met uitschieters van soms wel 50 trades per dag :+
Ben gemiddeld tussen de 1 en 1.5 BTC aan fees kwijt per maand
Sorry wat?... je bent 9 a 14.000 euro aan fees kwijt per maand?

Trade jij miljoenen of wat??

Als dat zo is dan neem ik alles terug wat ik als weerwoord tegen je heb gezegd en ben jij vanaf nu mijn goeroe :D _/-\o_

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:10:
[...]

Sorry wat?... je bent 9 a 14.000 euro aan fees kwijt per maand?

Trade jij miljoenen of wat??

Als dat zo is dan neem ik alles terug wat ik als weerwoord tegen je heb gezegd en ben jij vanaf nu mijn goeroe :D _/-\o_
Minimaal ja.

Je komt al snel aan die omzet en meerdere trades.

Ik ben ver van een goeroe dan kan je beter @Taro volgen of onze geit of pilatus of zelfs Jaapio die posten regelmatig nuttige info, ik doe daar allemaal niet aan, mij moet je zien als de zuurpruim van het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Het moet niet gekker worden, vraag me af hoeveel mensen hier intrappen.

[YouTube: Jed McCaleb about XLM Stellar, Blockchain future, Stellar Updates, Investment, Live Event]

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 14-07-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:19:
[...]

Minimaal ja.

Je komt al snel aan die omzet en meerdere trades.

Ik ben ver van een goeroe dan kan je beter @Taro volgen of onze geit of pilatus of zelfs Jaapio die posten regelmatig nuttige info, ik doe daar allemaal niet aan, mij moet je zien als de zuurpruim van het forum ;)
Damn... ik doe veel trades, maar zit bij lange na niet op zoveel fee's. Ik zit op een mooie eengezinswoning qua maandelijks volume, maar betaal ongeveer tussen de 150 en 250 euro aan fee's. Fee's zijn gelukkig behoorlijk laag op Binance als je met BNB betaald. Bij een handelsvolume van € 100000, betaal je slechts € 75 euro aan fee's (0.075%). Met een miljoen zit je dus op € 750 euro en om aan jouw bedragen te komen moet je een handelsvolume van tussen de 10 en 15 miljoen hebben. En dan ga ik uit van de VIP0, terwijl je met zo'n volume waarschijnlijk een nog lager feepercentage kan krijgen. Of maak ik een rekenfout?

[ Voor 5% gewijzigd door Azer op 14-07-2020 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:06:
[...]

Damn... ik doe veel trades, maar zit bij lange na niet op zoveel fee's. Ik zit op een mooie eengezinswoning qua maandelijks volume, maar betaal ongeveer tussen de 150 en 250 euro aan fee's. Fee's zijn gelukkig behoorlijk laag op Binance als je met BNB betaald. Bij een handelsvolume van € 100000, betaal je slechts € 75 euro aan fee's (0.075%). Met een miljoen zit je dus op € 750 euro en om aan jouw bedragen te komen moet je een handelsvolume van tussen de 10 en 15 miljoen hebben. En dan ga ik uit van de VIP0, terwijl je met zo'n volume waarschijnlijk een nog lager feepercentage kan krijgen. Of maak ik een rekenfout?
@Slux trade niet op Binance, alleen op de elite exchanges.

Binance is voor het plebs, dat weet je zelf ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding weet ik wel, @Slux woont onder een brug.

Maar wel de brug van zijn eigen kasteel met gouden handvaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:06:
[...]

Ik trade idd niet op Binance, op de exchanges waar ik trade krijg ik ook korting vanwege het volume, denk dat het hetzelfde is als op Binance misschien wat meer, verder kijk ik niet naar de fee's en merk er ook niks van aan het eind van de maand, nooit gedaan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Jesus... en dan zit ik te zeuren over 1 of 2 euro aan fees
...

Ik luister wel gewoon van nu af aan en hou me mond :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:38:
1 ding weet ik wel, @Slux woont onder een brug.

Een gewone brug onder de A9 ;)
Zo even je tekst gecorrigeerd ;)

De wijk om mij heen ziet er ongeveer zo uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eqXCykCurA_leubAPZbYPZLGUsk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RYgy72Pl5oKXzYCjrkH1Q7vN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:15:
[...]

Zo even je tekst gecorrigeerd ;)

De wijk om mij heen ziet er ongeveer zo uit.

[Afbeelding]
JESUS heb je een eigen wijk ook?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riesj74 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:13:
Jesus... en dan zit ik te zeuren over 1 of 2 euro aan fees
...

Ik luister wel gewoon van nu af aan en hou me mond :D
Nee man, iedereen geniet er op z'n eigen manier van toch. Ik heb er ook maar wat kleingeld in zitten.

Wat sommige aan fee's betalen is 10x meer als mijn complete investering _O-

Maar dat maakt het niet minder leuk. De 1 doet het voor zijn brood, de ander voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:19:
[...]

Nee man, iedereen geniet er op z'n eigen manier van toch. Ik heb er ook maar wat kleingeld in zitten.

Maar dat maakt het niet minder leuk. De 1 doet het voor zijn brood, de ander voor de lol.
Ik dacht dat jij het voor de Lambo deed? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:25:
[...]

Ik dacht dat jij het voor de Lambo deed? ;)
Klopt ook.

Afbeeldingslocatie: https://sc02.alicdn.com/kf/HTB1Ziu8xuOSBuNjy0Fdq6zDnVXa2.jpg_350x350.jpg

Als Bitcoin 100k wordt staat deze hier echt wel op de oprit gedeelde gemeentelijke parkeerplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:19:
[...]

Ik zou het ook best voor mijn brood willen doen.... maar das me net een stap te risky op dit moment.
Als ik aan ons trouw-spaarpotje kom dan kan ik net zo goed gelijk ook de scheidingspapieren aanvragen :D
Ook al gaat het qua % winst best lekker.
Maar, om het in crypto termen uit te drukken, ik heb het volume nog niet om een Lambo te kunnen sparen met cryptos :P ;(

Maar leuk is het inderdaad.
Zeker als je het ook inzichtelijk maakt (lang leve Excel skillz).
Elke paar uur ff op die refresh knop drukken en die hele euro's verschil zien in je inleg :D

[ Voor 11% gewijzigd door FijneKerst op 14-07-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Elke dag de hele dag traden om je brood te verdienen lijkt me echt helemaal niks aan. Geen collega's waarmee je gezellig kan kletsen en het werk is behoorlijk eentonig. Zelfs als ik er van zou kunnen leven zou ik lekker een baan ernaast zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:58:
Elke dag de hele dag traden om je brood te verdienen lijkt me echt helemaal niks aan. Geen collega's waarmee je gezellig kan kletsen en het werk is behoorlijk eentonig. Zelfs als ik er van zou kunnen leven zou ik lekker een baan ernaast zoeken.
Hele dag zelf handmatig handelingen verrichten is zoooo 2005 :P..
Dat kan veelal automatistisch tegenwoordig.
Gewoon een paar x per dag kijken en opnieuw thresholds zetten.

Denk ik...
weet ik veel
Ik heb maar 1 euro fees ...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Riesj74 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:01:
[...]

Hele dag zelf handmatig handelingen verrichten is zoooo 2005 :P..
Dat kan veelal automatistisch tegenwoordig.
Gewoon een paar x per dag kijken en opnieuw thresholds zetten.

Denk ik...
weet ik veel
Ik heb maar 1 euro fees ...
:X
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik handel 100% automatisch zoals ik hier gisteravond al schreef. Maar zelfs als ik daarmee genoeg kan verdienen om van te leven, zou ik alsnog blijven werken. Ik vind mijn werk (software ontwikkelaar) dan ook veel te leuk om ooit mee te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:02:
[...]

Dat hoef je mij niet te vertellen, ik handel 100% automatisch zoals ik hier gisteravond al schreef. Maar zelfs als ik daarmee genoeg kan verdienen om van te leven, zou ik alsnog blijven werken. Ik vind mijn werk (software ontwikkelaar) dan ook veel te leuk om ooit mee te stoppen.
Oh als we in die trend denken... ik zou gelijk stoppen met mijn huidige werk en iets gaan doen waar ik geen mensen tegen hoef te komen.
Archeoloog ofzo :D
Pyramides opgraven in Croatie.

Mensen kunnen me gestolen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:10:
[...]

Oh als we in die trend denken... ik zou gelijk stoppen met mijn huidige werk en iets gaan doen waar ik geen mensen tegen hoef te komen.

Precies de reden waarom ik crypto heb, betere vriend is er voor mij niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En dan bedoel ik deze crypto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByAoVhVTU1MsMCIp9CBZNzcf9W4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nRJFFvov5ZQqV7cjMsPxUyLW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17
Slux schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:33:
[...]

Precies de reden waarom ik crypto heb, betere vriend is er voor mij niet.
Sow toe maar een brug met een vlonder, show off :+

Nice puppy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
[...]

Same here. Ik werk in een zogenaamd hippe kantooromgeving, aka 'kantoortuin', Ik kan je zeggen dan kan je de meeste collega's (zeg maar allemaal) na een tijdje missen als kiespijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Archeoloog lijkt mij ook wel vet. Hele dag beetje graven, wat opgegraven zooi onderzoeken... Prima baantje lijkt me. Ik zie helaas het verschil nog niet tussen een scherf van een plastic bloempot of een speerpunt van 10.000 voor christus.

Goudmijnen lijkt me ook wel wat. Lekker de hele dag aan het bier met zo'n schaaltje in je handen bij een rustig kabbelend beekje... Heerlijk.

Helaas zal dat wel nooit iets worden. Maar nu ook een prima baantje gelukkig waar ik het gros van de tijd heerlijk alleen sta te werken zonder mensen om me heen.

Ik kan daar echt niet tegen, de hele dag praten en overleggen met Jan en alleman. Vooral niet op sommige dagen wanneer ik weinig slaap kan pakken etc.

Dan wil ik geen gezeur aan m'n harses.

Tis jammer dat ik binnen 3 kwartier REKT zou gaan als ik fulltime zou gaan traden, anders zou ik het best willen overwegen.

Ach, als je maar blij bent met wat je hebt toch? Denk dat je niet veel rijker kunt worden dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bij mij staat schat zoeken in de caribbean hoog op het lijstje, lekker met een bootje dobberen en met zo slang de hele dag het zand verplaatsen in de hoop de schat van 1 of ander verloren voc schip te vinden. ( edit en nee ik ben geen racist.)

Tijd voor weer wat crypto actie, zie die dalen niet echt doorzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 14-07-2020 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Je weet dat we in een goede markt zitten als iedereen aan het praten is over wat ze zouden doen als ze van crypto zouden kunnen leven :+ Alts doen het de laatste tijd goed, nu mag BTC wel weer eens wat volatiliteit laten zien. Let's go!

[ Voor 3% gewijzigd door Azer op 14-07-2020 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:43:
[...]

Goudmijnen lijkt me ook wel wat. Lekker de hele dag aan het bier met zo'n schaaltje in je handen bij een rustig kabbelend beekje... Heerlijk.
Misschien is de shitcoin Bitcoin Gold wat voor je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
9080 niet gebroken, denk dat ik shorts cut hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
LINK hield even zijn adem in maar lijkt er nu weer vandoor te gaan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:34:
[...]

Misschien is de shitcoin Bitcoin Gold wat voor je? :+
Ik heb deze pareltjes ook nog op Binance staan, kan er helemaal niets mee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giQXGfDQGYr8V7q8RqQ4SBgFufQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2NagX56d49cah8H4mhHoWPU6.png?f=user_large

@Verwijderd ONT is vertrokken, sta je op winst?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 14-07-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Zie dat ik weer te laat ben..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 18:28:
[...]

[Afbeelding]

Ja, heerlijk! Die heb ik gekocht op 48? eurocent ofzo oOo

Die gaat sowieso de dollar wel breken als we met Bitcoin wat sideways blijven raggen, ben ik van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gisteren een dubbel top en nu hebben we een triple top op ADA.. en nu??

Even gegoogeld.. ultra bearish dus. Hij zal wel naar de 0.45 usd knallen

https://www.centralcharts...t-patterns/512-triple-top

[ Voor 57% gewijzigd door Pelox op 14-07-2020 19:24 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Taro schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 18:28:
[...]

[Afbeelding]

VTHO ben ik via een tip hier kwijt geraakt via Bitvavo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Acidrain schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:49:
[...]

Oh die heb ik ook nog een zak vol... kan dat nu nog?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Acidrain schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:49:
[...]

Het gaat hier overigens over 0,029 Euro in totaal, dus ik laat het wel staan :) Maar mijn OCD kan dit nog steeds niet handelen.

Je hebt overigens minimaal 42 stuks nodig om te kunnen withdrawen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WbMnOSBSScZ_h7LbDtqZGnDLTA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f5u8jbacUfjkDYEXk4AdoUYy.png?f=user_large

[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 14-07-2020 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
BTC gaat weer moonen binnekort.
Ach, geduld had ik al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:58:
Das juist mijn droombaan. Maar je moet inderdaad in een ivoren torentje kunnen zitten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kenny_026 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:04:
[...]

Das juist mijn droombaan. Maar je moet inderdaad in een ivoren torentje kunnen zitten ja.
Hoe is het met je BTC 2.0 avontuur afgelopen ? of was dat iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:55:
BTC gaat weer moonen binnekort.
Dat mag ook wel weer eens. Tering wat is 'ie dood.

Trouwens, hoe hoog gaat Link nog komen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Slux schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:08:
[...]

Hoe is het met je BTC 2.0 avontuur afgelopen ? of was dat iemand anders
Going strong... serieus...

De economics zijn gewoon anders en we merken dat het heel lastig te bevatten is voor mensen. De coin mikt er op een stabiele 1$ te zijn maar dan met een flexibele supply. Is er meer vraagt, dan groeit de totale supply op basis van een positieve rente. Dat gebeurd allemaal boven de 1$. Onder de 1$ is er een negatieve rente en krimpt de supply.

0.95 - 1.05 is een neutral zone.
1.10 = 1% rente (rebase)
1.20 = 2% rente
2.00 = 10% rente etc....

Als je de min in gaat werkt het hetzelfde alleen tot een maximum van 10% negatieve rente.

De kracht zit hem dan in de dagelijkse rebases. Ondanks dat er een enorme drop is geweest is de gemiddelde rebase nog steeds 8% en dus winstgevend. Mensen staren zich blind op de $ waarde maar dat zou je imo niet moeten doen.

In een ideale situatie koop je voor 1000€ 1000 AMPL. Staat de prijs dan op $1.10 dan pak je iedere dag 1% rente. Volgende dag weer. Dat is compound interest. Rente over rente.

Voor mij is de afgelopen week geweldig geweest. Er zaten veel dagen van 20% of meer rente in.

Ik denk persoonlijk dat dit een goede kans van slagen heeft als digitale currency door de flexibele supply. Beter dan een Bitcoin wat door de limited supply dus meer een store of value is in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kenny_026 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:17:
[...]

De economics zijn gewoon anders en we merken dat het heel lastig te bevatten is voor mensen. De coin mikt er op een stabiele 1$ te zijn maar dan met een flexibele supply. Is er meer vraagt, dan groeit de totale supply op basis van een positieve rente. Dat gebeurd allemaal boven de 1$. Onder de 1$ is er een negatieve rente en krimpt de supply.

1.10 = 1% rente (rebase)
1.20 = 2% rente
2.00 = 10% rente etc....

Als je de min in gaat werkt het hetzelfde alleen tot een maximum van 10% negatieve rente.

De kracht zit hem dan in de dagelijkse rebases. Ondanks dat er een enorme drop is geweest is de gemiddelde rebase nog steeds 8% en dus winstgevend. Mensen staren zich blind op de $ waarde maar dat zou je imo niet moeten doen.

In een ideale situatie koop je voor 1000€ 1000 AMPL. Staat de prijs dan op $1.10 dan pak je iedere dag 1% rente. Volgende dag weer. Dat is compound interest. Rente over rente.

Voor mij is de afgelopen week geweldig geweest. Er zaten veel dagen van 20% of meer rente in.

Ik denk persoonlijk dat dit een goede kans van slagen heeft als digitale currency door de flexibele supply. Beter dan een Bitcoin wat door de limited supply dus meer een store of value is in mijn ogen.
Succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 19:02

raq

Kenny_026 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:17:
[...]

1.10 = 1% rente (rebase)
1.20 = 2% rente
2.00 = 10% rente etc....

20% rente per dag klinkt nog beter dan Icesafe, Waar kan ik kopen?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:17:
[...]

Dat mag ook wel weer eens. Tering wat is 'ie dood.

Trouwens, hoe hoog gaat Link nog komen? 8)7
Dat vraag ik mij ook af, weet iemand hoe het met de supply zit ? wanneer gaan ze dat dumpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
raq schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:24:
[...]

20% rente per dag klinkt nog beter dan Icesafe, Waar kan ik kopen?
Palm invest 2.0 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:24:
[...]

Dat vraag ik mij ook af, weet iemand hoe het met de supply zit ? wanneer gaan ze dat dumpen ?
Prcies dat ja. Ik zie een circ supply van 350 mil met een max supply van 1 miljard. Da's nogal een groot verschil, hoe zit het daarmee? Ik blijf er iig vanaf, een enorme bubbel is zich aan het vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Durft iemand al LINK te shorten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 19:56
Azer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:29:
Heb er net redelijk wat tegenaan gegooid... Moet goed komen met dat mooie blauwe logo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha, zat er zojuist ff naar te kijken maar durf het niet aan. Link is 1 vd paar coins die heel leuk is in dit saaie cryptomarktje dus er zijn genoeg gekkies die maar gewoon kopen omdat ze zich vervelen.

$10 soon! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:31:
[...]

Haha, zat er zojuist ff naar te kijken maar durf het niet aan. Link is 1 vd paar coins die heel leuk is in dit saaie cryptomarktje dus er zijn genoeg gekkies die maar gewoon kopen omdat ze zich vervelen.

$10 soon! 8)7
Het lijkt een beetje op NEO in de goeie dagen (volgens mij juli en augustus 2017?) die alsmaar stijgende lijn terwijl de rest aan het sideways gaan of dippen is......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Nooit price discovery shorten, je hebt geen referentiekader voor een stoploss. Diepe zakken blijven toch wel doorpushen om alle Hero’s die zo nodig te top willen shorten te liquideren.
Ooit komt er ergens een blow off top en dan heb je nog kansen zat, met veel minder risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-dwnzuhdaqqXnBf61WsFdIkH1FI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cSzxJTcQvcn3khXUT1dqoajZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:51:
[...]
Maar mijn OCD kan dit nog steeds niet handelen.
Ik heb hier ook VTHO staan. Als ik het van mij nou naar jou stuur, zou via Binance naar Binance zonder kosten moeten kunnen, dan ben ik van mijn VTHO af en heb jij genoeg om het weg te sturen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:04:
[...]

Ik heb hier ook VTHO staan. Als ik het van mij nou naar jou stuur, zou via Binance naar Binance zonder kosten moeten kunnen, dan ben ik van mijn VTHO af en heb jij genoeg om te weg te sturen :)
Deal, maar wat zal ik dan met die 5 cent doen, 0.5 ADA halen? En wat als die naar 1.000 Euro gaat? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/etCtuCJc/

Voor de liefhebbers van TA (en waarom ik m'n shorts eruit gegooid heb met kleine winst, om hogerop opnieuw te shorten). Had ook kunnen hedgen, maar denk dat liquidity die opgezocht wordt na vandaag weer eerder in de top van de range ligt 9.5-9.8k, waardoor m'n short onderwater zou komen te staan. Als ik had gedacht dat de volgende top lager zou liggen dan m'n entry, had ik wrs. gehedged ipv geclosed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:06:
[...]

Deal, maar wat zal ik dan met die 5 cent doen, 0.5 ADA halen? En wat als die naar 1.000 Euro gaat? :)
Dan kan ik mijn hypotheek afbetalen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Nu instappen op ada..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tot eind Juli....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik ga vandaag maar weer een gokje met VET nemen, de rest sla ik nog even over in de hoop dat er een dipje op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:09:
Ik ga vandaag maar weer een gokje met VET nemen, de rest sla ik nog even over in de hoop dat er een dipje op komt.
Bepaalde reden voor VET nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/fCYr7MUb/

ik probeer dit een beetje, geen alt posities momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:18:
[...]

Bepaalde reden voor VET nu?
Nee pure gok, volume is wat terug gelopen dus dat werkt niet mee maar hij blijft een een vrij belangrijk punt hangen, normaal was VET al lang gedumpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik verwacht zeker een retest van de 0.11 USD op de neckline. Maar ik heb het 7 van de 10x fout..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BTC en ETH willen echt niet he....
Blijft kwakkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Efkes wat reuring of roddel:
Is Sergey Nazarov van Chainlink ook bitcoin bedenker Satoshi Nakamoto?
De beginselen van Chainlink liggen bij de oprichting van de website smartcontract.com, dat tegenwoordig een officiële website van Chainlink is. De website werd op 25 oktober 2008 geregistreerd door Nazarov, dat is een week voordat de whitepaper van bitcoin werd vrijgegeven door Satoshi Nakamoto.

Twee jaar later, op 7 augustus 2010, schreef Satoshi Nakamoto over escrow contracts op bitcointalk.org. Vervolgens werd op 8 december 2010 versie 0.3.18 van de bitcoin core client uitgegeven. Een van de toevoegingen waren de Accounts-Based JSON-RPC commands. Dit is een interface voor smart contract functies op bitcoin.
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/satoshi-chainlink/
;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Hoe kan dat nou waar zijn als iedereen weet dat Craig Wright de enige echte Satoshi is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Is dat Binance weer bezig met spam acties ? heb vandaag al 5 invites gehad van mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ja gotver... en ik die gisteren net al mijn LINK heb verkocht (80% winst leek me wel mooi) ..

Laat het weer es crashen dan!! ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
Pelox schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:50:
[...]

Oh die heb ik ook nog een zak vol... kan dat nu nog?
Jup, op Bitvavo is een VTHO/EUR pair
Je raakt wel wat fee van het verplaatsen en verkopen kwijt maar ach ben je wel van die zooi af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 17:24
Slux schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:29:
Is dat Binance weer bezig met spam acties ? heb vandaag al 5 invites gehad van mensen.
Ja via de app kreeg ik een cadeautje referral meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Slux schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:29:
Jup, ivm met zoveel jarig bestaan kun je iets krijgen waarvoor je een rib en een long moet verkopen en jou uitnodigingen moet sturen. :D

https://www.binance.com/e...CHR-PNT-Tokens-to-be-Won-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Acidrain schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:19:
[...]

Jup, op Bitvavo is een VTHO/EUR pair
Je raakt wel wat fee van het verplaatsen en verkopen kwijt maar ach ben je wel van die zooi af :D
Helaas, ik heb maar 12 VTHO. Dat is te weinig om ergens naar te versturen, want de minimum withdrawal amount is 42 VTHO :( Ik zal ermee moeten leren leven dat ik voor altijd 12 VTHO in mijn Binance wallet heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
Azer schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:23:
[...]

Helaas, ik heb maar 12 VTHO. Dat is te weinig om ergens naar te versturen, want de minimum withdrawal amount is 42 VTHO :( Ik zal ermee moeten leren leven dat ik voor altijd 12 VTHO in mijn Binance wallet heb staan.
Mooi dat ik hier over VTHO lees, bleek er zelf ook nog 1300 te hebben. Troep mooi verkocht op Bitvavo, geen idee hoe ik er aan kwam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Hmm bespaar je de moeite ;) ik heb 4000vtho, omgerekend rond de €3 luttele euro's waard. Met fee's niet echt interessant meer. 12vtho is dan niet eens een cent waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Darkus schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:45:
Hmm bespaar je de moeite ;) ik heb 4000vtho, omgerekend rond de €3 luttele euro's waard. Met fee's niet echt interessant meer. 12vtho is dan niet eens een cent waard.
Het gaat er niet om dat het iets waard is, het gaat erom dat ik een autist ben die niet tegen kan dat ik een wallet in het overzicht heb met een waarde van boven de 0 tokens, maar waar ik niks mee kan! Normaal verkoop ik zulke kleine restjes voor BNB, maar omdat Binance geen VTHO market heeft gaat dat dus niet en zitten deze coins vast in de wallet... voor altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Azer schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:54:
[...]

Het gaat er niet om dat het iets waard is, het gaat erom dat ik een autist ben die niet tegen kan dat ik een wallet in het overzicht heb met een waarde van boven de 0 tokens, maar waar ik niks mee kan! Normaal verkoop ik zulke kleine restjes voor BNB, maar omdat Binance geen VTHO market heeft gaat dat dus niet en zitten deze coins vast in de wallet... voor altijd
Ik wil het je zeker niet aanraden maar je zou wat VET kunnen kopen en bewaren net zolang tot je boven de minimale waarde aan VTHO zit om het te kunnen verplaatsen ;)

VTHO is de maandelijkse ontlasting van VET namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:03

Liberteh

All your base belong to me

Azer schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:54:
[...]

Ze hebben "Hide small balances" voor mensen als jij gemaakt :3

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The_Goat
Liberteh schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:30:
[...]

Ze hebben "Hide small balances" voor mensen als jij gemaakt :3
Dan zie ik niks meer

[ Voor 6% gewijzigd door The_Goat op 15-07-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Mijn hele Twitter staat vol met xtz, link en vet... En zonder TA of onzin TA. meestal geen goed teken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Interessant. Wou net mijn LINK verkopen omdat het van $4 (instap) naar $8 is gegaan.

Hoe lang duurt dit soort nieuws meestal? Een week? Even kijken of er nog iets leuks gebeurt.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 ... 61 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!