Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh... Haha, mijn nederige excuses voor mijn beginnerigheid op dit forum. Althans, qua reageren dan..oisyn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:34:
[mbr]Deze post werd u aangeboden door @TweakyTwat die de rapporteerfunctie gebruikte ipv de quote knop :P[/]
[...]
Er vanuit gaande dat deze wel presteert, funding waard? Hoe bereken ik dit het beste?
Daar heb je helemaal gelijk in. Zo'n exchange is wel wat anders dan een simpel servertje waar wat gebruikers op inloggen.Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:53:
@Xessive Puur risicomanagement. Als je een exchange met vele miljarden beheert wil je niet even snel op vrijdagmiddag een nieuwe lay-out live knallen om daarna met de vrijmibo te starten. Dat rol je langzaam uit, terwijl je op kleine schaal monitort hoe echte gebruikers (= veelvoud van je eigen testers) met de nieuwe vormgeving en werking omgaan en je hun feedback kunt verzamelen.
Als er bijv. een foutje in die slider zit, dan zet je maar zo 10x zoveel in als je eigenlijk wilde doen (oh wacht...) en dan kan je natuurlijk allemaal claims tegemoet zien.
Zie het als een fast vs slow ring in Windows 10. Iedere IT'er zal dit begrijpen.
Thanks!!
Seriously? Nope, not a bit...
Pcies, of hij dropt opeens weer -50% in 2 dagen, ben je ook de sjaak.Bever! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:55:
[...]
Kan je doen, maar betaal je misschien wel een jaar lang funding op een positie die misschien niet noemenswaardig heeft gepresteerd..
Mocht de beurs weer dumpen zoals laatst worden je posities geliquideert.TweakyTwat schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:47:
Ik zit eraan te denken om middels DCA kleine futureposities in te nemen, enkel long en dan met een leverage van x 3, altijd isolated en voor de langere termijn. Iemand gedachtes hierover? Posities met een minimum van één jaar. Liquidated = helaas maar geen ramp.
Los van het risico op liq. betaal je funding of je leveraged positie. stel het is 3k inleg met hefboom naar 10k positie..oisyn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:34:
[mbr]Deze post werd u aangeboden door @TweakyTwat die de rapporteerfunctie gebruikte ipv de quote knop :P[/]
[...]
Er vanuit gaande dat deze wel presteert, funding waard? Hoe bereken ik dit het beste?
Funding is nu 0.01% elke 8 uur, dus op jaarbasis 10% van 10k is 33% van je netto inleg bij een long positie..
Overigens kan funding ook negatief zijn (geld toe) en ook hoger of lager. Maar je hebt hiermee een idee...
Of ja.... meer up en down ... aar dan klopt het liedje niet.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Met andere woorden: in jouw berekening moet de spotbuy al minimaal 11% stijgen in een jaar, om break-even te draaien voor de 33% kosten op je netto-inleg bij een leveraged positie zoals in het voorbeeld. Alles boven de 11% is vervolgens winstgevend.Bever! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:18:
[...]
Los van het risico op liq. betaal je funding of je leveraged positie. stel het is 3k inleg met hefboom naar 10k positie.
Funding is nu 0.01% elke 8 uur, dus op jaarbasis 10% van 10k is 33% van je netto inleg bij een long positie..
Overigens kan funding ook negatief zijn (geld toe) en ook hoger of lager. Maar je hebt hiermee een idee...
[ Voor 3% gewijzigd door TweakyTwat op 17-06-2020 16:36 ]
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 17-06-2020 16:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je de corona-cash even wegdenkt zitten we hier al sinds januari dit jaar (9.000-10.000).mengenli schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:20:
we zitten al bijna 2 maanden in dezelfde gebied... niets veranderd eigenlijk.. Up en Down
Klopt wat dat betreft trouwens wel met het S2F-model, die blijft ook na de halving een tijdje flatlinen om vervolgens exponentieel te groeien.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
vanaf je leveraged entry moet idd 10% stijgenTweakyTwat schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:35:
[...]
Met andere woorden: in jouw berekening moet de spotbuy al minimaal 11% stijgen in een jaar, om break-even te draaien voor de 33% kosten op je netto-inleg bij een leveraged positie zoals in het voorbeeld. Alles boven de 11% is vervolgens winstgevend.
Dit inderdaad. ik verwacht Juli met als top December/Januari.Richh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:40:
[...]
Als je de corona-cash even wegdenkt zitten we hier al sinds januari dit jaar (9.000-10.000).
Klopt wat dat betreft trouwens wel met het S2F-model, die blijft ook na de halving een tijdje flatlinen om vervolgens exponentieel te groeien.
En dit is gebaseerd op maandenlang onderzoek op google en forums en uitspraken van experts.
... nergens op dus
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Alright. Thanks voor je rekenhulp.Bever! schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:40:
[...]
vanaf je leveraged entry moet idd 10% stijgen
Nog maar even heroverwegen of dat zo interessant is...
Gezien de voorspellingen moet 10% pindanootjes zijn, maar op welke tijdsframe precies, dat is lastiger...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Is dit sarcastisch of ga je serieus HOT aanschaffen?Taro schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:13:
Wat een ongekende volatiliteit bij HOT/BTC op Binance... Wel 10 transacties in 30 minuten... Ik denk dat ik een plukje HOT en ETH ga kopen, maar verder nog even aan de zijlijn wacht, mijn gevoel zegt dat dit niet lang goed kan gaan.
Heb ze al, staan nu op 7 sats in de verkoop. Zit sinds 20:00 in de wachtrij, is toch +-15%, of mocht dat niet?radem205 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:51:
[...]
Is dit sarcastisch of ga je serieus HOT aanschaffen?
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 17-06-2020 22:00 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nee dit is officieel illegaal sinds de ondergang van cryptopiaTaro schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:58:
[...]
Heb ze al, staan nu op 7 sats in de verkoop. Zit sinds 20:00 in de wachtrij, is toch +-15%, of mocht dat niet?
Ah Cryptopia.... dat is die exchange waar ik 15 miljoen DAPS heen had gestuurd omdat het DAPS team iets had met bluetrade meende ik. Dus het was verstandig om de coins naar een andere exchange te sturen..
Dag daarna werd Cryptopia gehackt en ging op slot...
Ergens hou ik hoop dat we nog eens een withdraw mogelijkheid krijgen als het er nog staat en überhaupt bruikbaar is.
[ Voor 13% gewijzigd door -Skyhawk- op 17-06-2020 23:04 ]
Altijd spannend waar we morgen wakker mee worden. 9400? 9450? 9500? Pfoe. Heftig hoor, die volatiele cryptomarkt.
Verwijderd
Ik bied 2k.Richh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:48:
Die malle Bitcoin toch ook met z'n V-shaped recovery de hele tijd.
Altijd spannend waar we morgen wakker mee worden. 9400? 9450? 9500? Pfoe. Heftig hoor, die volatiele cryptomarkt.
Maar niemand accepteerd...
Kutspel.
V-Shaped recovery zijn wel een beetje 2018 toch?Richh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:48:
Beetje volatiliteit in een beurs bubble is leuk, maar als 17 jarigen denken dat ze beter traden dan buffet wordt het tijd om je geld er uit te halen (en ook uit crypto wrs)
https://cointelegraph.com...either-a-thief-or-a-fraud
En dit is het grappigste,
Wat de voormalige Mt. Gox CEO Mark Karpeles o.a. zegt:
Hij zal hiervoor ook wel een 'verklaring' voor aan het overleggen/bedenken zijn. Ik denk dat hij zeker niet gaat toegeven, dus nieuwe afleveringen in de maak.To be quite honest, I think Wright is just trying to use this address as ‘evidence’ he is an early Bitcoin user with tons of BTC, and finds himself in a difficult situation where he is either a thief (if he keeps his claims up) or a fraud (if he admits being wrong)
Verder bevat de artikel paar andere argumenten waarom een en ander van zijn verhaal niet correct is.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
YupThe_Goat schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:06:
[...]
V-Shaped recovery zijn wel een beetje 2018 toch?
Beetje volatiliteit in een beurs bubble is leuk, maar als 17 jarigen denken dat ze beter traden dan buffet wordt het tijd om je geld er uit te halen (en ook uit crypto wrs)
Maarja: wanneer zitten we op de top (misschien gaat het nog wel 2 maanden goed met de beurs, kan BTC net eventjes de 12k doorbreken) en wanneer koop je op de bodem in?
Qua btc wacht ik op een sl run van 9800 om daar ergens de grote short te vinden naar beneden, althans dat is nu het plan. Tot die tijd alleen maar liquidaties scalpen
[opinie]Gondor schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:08:
Ik twijfelde om het hier te posten maar omdat toch met een smiley aan blijf terug denken, toch.
https://cointelegraph.com...either-a-thief-or-a-fraud
En dit is het grappigste,
Wat de voormalige Mt. Gox CEO Mark Karpeles o.a. zegt:
[...]
Hij zal hiervoor ook wel een 'verklaring' voor aan het overleggen/bedenken zijn. Ik denk dat hij zeker niet gaat toegeven, dus nieuwe afleveringen in de maak.
Verder bevat de artikel paar andere argumenten waarom een en ander van zijn verhaal niet correct is.
Zo'n beetje al zijn gedrag wijst ernaar dat hij uit is op een coingrab. Hij wil een court order die zegt dat coins in die adressen overgemaakt moeten worden. Hij is al een tijdje het mantra aan het verkondigen dat BSV gewoon aan de wet zal voldoen, en dat miners opgedragen zouden kunnen worden om coins te verplaatsen.
Dit maakt natuurlijk helemaal geen sense, miners kunnen niet zomaar coins moven. Dan moeten ze blocks met ongeldige transacties gaan produceren die geen enkele client zal accepteren. Daar is een hardfork voor nodig, zodat de software het wel accepteert. Echter, BSV is ontzettend centraal en de meerderheid van de miners is in handen van Calvin Ayre. Verder zeggen ze al jaren dat user nodes niets uitmaken en miners de enige zijn die belangrijk zijn. BSV supporters zijn dermate gebrainwashed dat zij dit ook echt accepteren.
Dus, bij een court order die zegt dat Craig coins moet overmaken, zonder dat hij de private keys heeft, zal hij gewoon toeëigenen. Hij zal ook zeggen dat dat op BTC en BCH moet gebeuren, maar dat is natuurlijk een zinloze exersitie. Dat weet hij zelf ook wel, maar als hij ondertussen lekker de BSV van oa Satoshi en die MtGox hack kan toeëigenen dan zitten hij en consorten gebakken. En hopelijk slikken de BSV gebruikers dat ook, zodat BSV niet zwaar wordt gedumpt als dat gebeurt (en die kans is natuurlijk alsnog zeer groot)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Users don't care. Ik zou zelfs verwachten dat de koers omhoog gaat. Zijn verhaal is dan waar omdat hij de Satoshi munten heeft. Dat dat alleen op zijn eigen shitfork is boeit niemand..oisyn schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:23:
[...]
En hopelijk slikken de BSV gebruikers dat ook, zodat BSV niet zwaar wordt gedumpt als dat gebeurt (en die kans is natuurlijk alsnog zeer groot)
Als dat hem lukt zal hij zeggen dat dit een 'bewijs' is dat hij Satoshi is en dat zal de achterban doen dansen en de prijs van bsv doen pumpen verwacht ik.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Met helemaal uitstappen neem je m.i. een behoorlijk risico. Kun je dan niet beter deels uitstappen, met zeg 50%, en met die vrijgekomen centen lekker lage buy ordertjes inladderen als je het niet helemaal vertrouwt?Richh schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:08:
[...]
Yupik twijfel om die reden om er ook echt even helemaal uit te stappen, trouwens.
Maarja: wanneer zitten we op de top (misschien gaat het nog wel 2 maanden goed met de beurs, kan BTC net eventjes de 12k doorbreken) en wanneer koop je op de bodem in?
Als de boel dan omhoog gaat zit je er gewoon bij met 50% (die je alsnog kunt verkopen op bijv. die 12k die je aanhaalt), en als 'ie omlaag knalt koop je met dat andere deel lekker bij voor weinig.
Zelf verwacht ik ook nog wel een significante dip van BTC als gevolg van volatiliteit op de beurzen. Nog wel meer dan 1 om eerlijk te zijn. Heb belachelijk lage buy ordertjes staan her en der. Maar helemaal uitstappen doe ik nooit.
Als er ooit es een trein onverwachts vertrekt wil ome TP er toch opzitten.
De particulieren stappen massaal in de aandelenhandel zoals overal te lezen is en niet in de BTC.Richh schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:08:
[...]
Yupik twijfel om die reden om er ook echt even helemaal uit te stappen, trouwens.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...er-mijdt-goudmijn-bitcoinParticuliere belegger mijdt goudmijn bitcoin
De BTC bezitters hodlen:
Bron: https://bitcoinmagazine.n...tc-sparen-hodl-strategie/Ruim 60% van alle Bitcoin (BTC) niet bewogen het afgelopen jaar
Bron: https://newsbit.nl/inacti...t-hoogste-punt-in-4-jaar/Inactieve Bitcoin voorraad bereikt hoogste punt in 4 jaar
De grote investeerders stoppen wel geld in de BTC.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...oin-hedgefonds-grayscale/Hedgefonds Three Arrows Capital heeft aandeel van $259 miljoen in Bitcoin fonds
De keuze maak je zelf.... waar/wie/wat je wil geloven.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Als je alleen kijkt naar BTC is het nu inderdaad gapen met de pet op.Richh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:48:
Andere coins (ADA, LINK, HOT, NANO!!! ) gaan wel op en neer als dure hoeren..... dus wat dat betreft is het best spannend.
Overigens is BTC in die tijd wel gedaald dus in euro's is de winst helaas een stuk kleiner.
Ondertussen wat Strat aan het opsparen, meer een gokje dan onderbouwd
De tijd leert of het tij keert
hoop het kan die bag ook een keer wegraq schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:41:
ADA weer net boven de weekly MA99, zou die nu doorknallen?
ADA moet gewoon ff naar die 1 euro....raq schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:41:
ADA weer net boven de weekly MA99, zou die nu doorknallen?
Ondertussen wat Strat aan het opsparen, meer een gokje dan onderbouwd
Dan kan ik me huis afbetalen
Als je afgelopen jaar van al die tijd die in je crypto posts steekt, 1 dagje had gebruikt om je in te lezen in lightning, dan had je je eigen antwoord al gehad.PilatuS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 01:15:
[...]
Iedere crypto die het mogelijk maakt om op grote schaal transacties uit te voeren waarbij het dus echt bruikbaar is mochten miljarden mensen er gebruik van gaan maken, is een interessante crypto. Zolang decentralisatie en de blockchain hier netjes bij worden gebruikt vind ik het interessant.
Crypto als store of value vind ik maar onzin op lange termijn. Het heeft geen echte waarde behalve wat mensen vinden dat het waard is en je kan er niets mee.
De kans dat dit uiteindelijk doodbloed is groot.
Nou is het daadwerkelijk gebruiken van een crypto die goed dagelijks bruikbaar is een ander verhaal, maar die mogelijkheid moet er wel zijn. Ik denk dat BTC veel verder zou kunnen zijn dan waar het nu is als het 10k TPS zou doen. Er moet een punt komen dat Lightning of wat dan ook het TPS probleem oplost anders is de kans op doodbloeden veel te groot. BTC gaat niet 100k doen en dan 1 miljoen doen en nog een keer op basis van speculatie.
En wat betreft store of value, goud versus digitaal goud....
Maar goed zolang je je niet verdiept in het protocol en de onderliggende fundamentele eigenschappen, maar alleen focust op tijdelijke restricties an randvoorwaarden, dan is het inderdaad mogelijk om shitcoins voor waardevol aan te zien.
De meest fundamentele eigenschap van cryptocurrencies is decentralisatie en de zekerheid dat die gewaarborgd wordt.
https://www.binance.com/e...82c1c4e4fa10235bf2a48a666raq schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:50:
Kan iemand het EDO/BTC paar nog vinden op Binance, of uberhaupt een EDO paar?
Ik heb het toch ook al over lightning. Feit is dat BTC jaren verder is en we nog steeds problemen hebben zodra de koers ook maar een beetje beweegt.Dark Matter schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:38:
[...]
Als je afgelopen jaar van al die tijd die in je crypto posts steekt, 1 dagje had gebruikt om je in te lezen in lightning, dan had je je eigen antwoord al gehad.![]()
En wat betreft store of value, goud versus digitaal goud....
Maar goed zolang je je niet verdiept in het protocol en de onderliggende fundamentele eigenschappen, maar alleen focust op tijdelijke restricties an randvoorwaarden, dan is het inderdaad mogelijk om shitcoins voor waardevol aan te zien.
De meest fundamentele eigenschap van cryptocurrencies is decentralisatie en de zekerheid dat die gewaarborgd wordt.
Verder mag er ook best eens kritisch naar crypto worden gekeken in plaats van het zien als digitaal goud wat altijd maar zal blijven stijgen en waarbij we na de 100k verder gaan naar de 1 miljoen.
BTC is heilig en iedere andere coin is een shitcoin gaat ook nergens over. Blijkbaar moet ik BTC als iets zien dat nooit dood kan bloeden en dat maar zal blijven stijgen terwijl iedere andere coin troep is. Zolang de grote massa niets met BTC wil doen en vrijwel iedereen er in zit om geld mee verdienen is het maar de vraag waar het uiteindelijk heen zal gaan. Hier kritisch over zijn en dan een reactie krijgen die blind is voor de problemen die crypto heeft gaat nergens over.
denk ook dat de meeste daar eens van af moeten stappen helemaal mee eensPilatuS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:50:
[...]
Verder mag er ook best eens kritisch naar crypto worden gekeken in plaats van het zien als digitaal goud wat altijd maar zal blijven stijgen en waarbij we na de 100k verder gaan naar de 1 miljoen.
Maar wat is je kritiek dan? Want met alleenPilatuS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:50:
[...]
Hier kritisch over zijn en dan een reactie krijgen die blind is voor de problemen die crypto heeft gaat nergens over.
kom je niet ver.Crypto als store of value vind ik maar onzin op lange termijn.
Je ziet het in de landen waar mensen niet vragen waarom ze beter geld nodig hebben, want daar is het duidelijk:
Argentinië: https://coin.dance/volume/localbitcoins/ARS
Chili: https://coin.dance/volume/localbitcoins/CLP
Venezuela: https://coin.dance/volume/localbitcoins/VES
En nu kun je roepen dat dat 3de wereld landen zijn, maar met een FED die maar dollars blijft printen en de ECB die maar euros blijft printen, is bitcoin een betere store of value dan dollars of euros. Spaarrekeningen staan al op 0%, staatsobligaties gaan negatief, dus wat is je geld nog waard over 20 jaar? De helft van wat het nu is.
Aandelen, goud, grondstoffen, vastgoed daarna komt bitcoin, voor mij dan.DaCoTa schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:00:
[...]
En nu kun je roepen dat dat 3de wereld landen zijn, maar met een FED die maar dollars blijft printen en de ECB die maar euros blijft printen, is bitcoin een betere store of value dan dollars of euros. Spaarrekeningen staan al op 0%, staatsobligaties gaan negatief, dus wat is je geld nog waard over 20 jaar? De helft van wat het nu is.
Tuurlijk willen mensen in Venezuela graag BTC. Liever het risico lopen dat BTC -50% doet dan je geld -100% zien doen.DaCoTa schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:00:
[...]
Maar wat is je kritiek dan? Want met alleen
[...]
kom je niet ver.
Je ziet het in de landen waar mensen niet vragen waarom ze beter geld nodig hebben, want daar is het duidelijk:
Argentinië: https://coin.dance/volume/localbitcoins/ARS
Chili: https://coin.dance/volume/localbitcoins/CLP
Venezuela: https://coin.dance/volume/localbitcoins/VES
Als store of value het enige is wat BTC gaat worden dan is dat een fail. En nee, indien de hele wereldeconomie kapot gaat en dollars waardeloos worden dan is het een ander verhaal. Alleen mocht dit gebeuren hebben we wel grotere problemen dan wat BTC waard is tegenover dollars.
Is dat zo ? Het zou zo kunnen zijn, maar dat maakt het ook niet gelijk zo. BTC kan verder in waarde afnemen dan euro's of dollars. Hoeft niet zo te zijn, maar het kan prima.maar met een FED die maar dollars blijft printen en de ECB die maar euros blijft printen, is bitcoin een betere store of value dan dollars of euros.
BTC is ook een speeltje geworden van de grote jongens om geld mee te verdienen. Zelfs mensen die claimen een holder te zijn, daarvan doen de meeste dit om voor winst te verkopen. Respect voor de mensen die echt in BTC geloven op de lange termijn en het liever hebben dan euro's of dollar, maar hoeveel zijn dit er ? Uiteindelijk zit vrijwel iedereen er in om er op een later moment meer euro's uit te halen.
Daar komt nog bij de vorige dikke run omlaag van 50% toen de beurs onderuit ging. Blijkbaar daalt BTC in de praktijk harder dan de beurs mocht daar iets aan de hand zijn. Weinig store of value wanneer de boel ergens anders daalt.
Ik zie zeker wat in BTC hoor en vind het een prachtig iets. Alleen denken dat BTC niet dood kan bloeden en altijd maar zal blijven stijgen terwijl vrijwel iedereen er in zit om geld mee te verdienen, da's ook gewoon niet realistisch. Als ik hier niet kritisch over mag zijn en andere mensen hier zelf niet kritisch over kunnen zijn dan is het gewoon blind geloof, net religie.
bij mij staat bier op de eerste plaatsSlux schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:13:
[...]
Aandelen, goud, grondstoffen, vastgoed daarna komt bitcoin, voor mij dan.
Ja en als je het in Bitcoin steekt dan misschien wel 0%, dat is nog minder dan de helft.DaCoTa schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:00:
[...]
dus wat is je geld nog waard over 20 jaar? De helft van wat het nu is.
Ik ben het met je eens dat die mensen (en wij mogelijk ooit ook) behoefte hebben aan een oplossing. En voor veel mensen die in cryptocurrency zitten is dat dan automatisch Bitcoin of een andere munt. Ze hopen op wereldwijde adoptie. Maar als ik nu mijn hele pensioenpotje in Bitcoin stop en een whale besluit zijn winst te nemen waardoor de waarde van 9k naar 3k dropt, indirect is dus mijn pensioenpotje zijn winst, klinkt dat dan als een beter alternatief dan de waarde van mijn geld te zien verdampen? Nee.
Een store of value heeft een enigszins stabiele waarde, of stijgt duurzaam over langere tijd. En ja, kijk je naar de gemiddelde waarde van Bitcoin over de afgelopen jaren dan kan je met het argument komen dat Bitcoin daar aan voldoet, eens, maar het kan volgend jaar ook zo maar 50% of 25% zijn. Ik kan bij niemand een steen door de ruit gooien als mijn cryptocurrency weg is, want de voordelen van de blockchain kunnen ook tegen je werken. Jat iemand je centen, dan ben je ze kwijt. Jat iemand geld van je rekening of doet een greep uit je pensioenpotje, dan ga ik naar de politie, de rechter, de overheid of het leger wordt ingezet als het allemaal te gek wordt.
Dus ja, er is behoefte aan een oplossing, maar of Bitcoin / cryptocurrency daarvoor de aangewezen oplossing zijn: Wat mij betreft niet, in ieder geval niet in de huidige vorm.
Laat Boris het maar niet horenTaro schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:28:
[...]
Dus ja, er is behoefte aan een oplossing, maar of Bitcoin / cryptocurrency daarvoor de aangewezen oplossing zijn: Wat mij betreft niet, in ieder geval niet in de huidige vorm.
Wil je een graantje meepikken van de groei van een nieuwe technologie/industrie, dan is daar niks mis mee.
Echter je zult dan wel objectief naar de technologie moeten kijken om te bepalen waar deze waarde gecreëerd wordt.
Voor mij is dit het zekerst wat betreft bitcoin.
En ja, bitcoin gaat waarschijnlijk geen 1000x meer doen. Die tijd is voorbij. Maar dat geldt voor de meeste coins, aangezien ze allemaal de afgelopen 10 jaar aan evolutie/waardering mee krijgen.
Ik begrijp dat als je die 1000x zoekt, dat je dan graag een voorspelling ziet waarbij een altcoin, jouw altcoin, bitcoin vervangt. Om zodoende ook met vroeg pensioen te kunnen gaan.
Alleen dat is niet reëel, en al was het dat, welke van de 1000 altcoins is het dan.
Wil je echt toekomstige waardering van crypto vinden, dan zul je toch echt bij de basis moeten beginnen.
Crypto zorgt voor financiele transacties tussen twee partijen zonder tussenkomst van een derde partij. Er is geen bank, advocaat, notaris of overheid nodig om te zorgen dat deze transactie zeker en veilig gebeurt.
Het enige dat nodig is, is een protocol dat zorgt dat er niet gefoeteld kan worden. Bij bitcoin zijn dit de miners, doe het foetelen zo duur maken dat het niet gebeurt, en de nodes die ervoor zorgen dat de regels niet verandert kunnen worden zonder 95% overeenstemming.
En deze zekerheid is niet nodig voor het af rekenen van een kopje koffie, maar wel voor transacties van 100 miljoen of meer.
Er is geen enkele crypto die in de buurt komt van de veiligheid en zekerheid van bitcoin.
Dit is zijn voorsprong en zijn kracht.
Dat is de langzame route. Wil je de snelle route, dan moet je niet kijken naar de technologie, maar puur naar hype en marketing.Dark Matter schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:01:
Wil je een graantje meepikken [dan zul je] wel objectief naar de technologie moeten kijken
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Niet echt. Als de consument het niet oppakt (wat nog ver weg is), dan zullen er heel veel crypto's omvallen en waarschijnlijk alleen wat overblijven om mee te traden voor de leuk.Dark Matter schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:01:
Cryptocurrency bestaat en gaat niet meer weg, dat is een feit.
Sorry?. De tijd is voorbij?, we zijn nog niet eens begonnen!. De hele crypto markt staat nog niet eens in de kinderschoenen... het kind loopt nog op blote voeten in dit stadium. Er is nog niks bereikt, alleen mensen die aan het traden zijn onderling. Er is nog geen enkele usecase, als die al komt. Veel mooie verhalen en praatjes, meer niet.Wil je een graantje meepikken van de groei van een nieuwe technologie/industrie, dan is daar niks mis mee.
Echter je zult dan wel objectief naar de technologie moeten kijken om te bepalen waar deze waarde gecreëerd wordt.
Voor mij is dit het zekerst wat betreft bitcoin.
En ja, bitcoin gaat waarschijnlijk geen 1000x meer doen. Die tijd is voorbij. Maar dat geldt voor de meeste coins, aangezien ze allemaal de afgelopen 10 jaar aan evolutie/waardering mee krijgen.
Zodra dit omslaat .. DAN komen de mooie moon momenten pas, die dan niet na een week weer crashen.
Het is niet reeel, maar ook niet ondenkbaar. Zoals gezegd, er is nog te weinig gebeurd in cryptoland. Het KAN echt ongekende hoogtes bereiken als een paar crypto's hun beloftes gaan waarmaken... en dan is het hek van de dam. Dan gaat de shit pas echt loss.Ik begrijp dat als je die 1000x zoekt, dat je dan graag een voorspelling ziet waarbij een altcoin, jouw altcoin, bitcoin vervangt. Om zodoende ook met vroeg pensioen te kunnen gaan.
Alleen dat is niet reëel, en al was het dat, welke van de 1000 altcoins is het dan.
Er is altijd een afweging tussen veiligheid en performance.Wil je echt toekomstige waardering van crypto vinden, dan zul je toch echt bij de basis moeten beginnen.
Crypto zorgt voor financiele transacties tussen twee partijen zonder tussenkomst van een derde partij. Er is geen bank, advocaat, notaris of overheid nodig om te zorgen dat deze transactie zeker en veilig gebeurt.
Het enige dat nodig is, is een protocol dat zorgt dat er niet gefoeteld kan worden. Bij bitcoin zijn dit de miners, doe het foetelen zo duur maken dat het niet gebeurt, en de nodes die ervoor zorgen dat de regels niet verandert kunnen worden zonder 95% overeenstemming.
En deze zekerheid is niet nodig voor het af rekenen van een kopje koffie, maar wel voor transacties van 100 miljoen of meer.
Er is geen enkele crypto die in de buurt komt van de veiligheid en zekerheid van bitcoin.
Dit is zijn voorsprong en zijn kracht.
Bitcoin kan dan (misschien) de veiligste zijn op dit moment, maar ZEKER niet de snelste of makkelijkste.
En als er straks dus echt usecases aankomen en bedrijven, overheden, Henk en Ingrid dit gaan gebruiken op dagelijkse basis, dan komt perfomance opeens om de hoek kijken. Want tijd is geld.
Dus of Bitcoin dan de powerhouse blijft die het nu is...... #grotevraag
PROCESESSIEISIE RUPS AAAAAH
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je vergeet het belangrijkste, het Logo.Sando schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:36:
[...]
Dat is de langzame route. Wil je de snelle route, dan moet je niet kijken naar de technologie, maar puur naar hype en marketing.
Wordt genoemd als -mogelijke- monthly pick door Teeka (Palm Beach Confidential).Careclown schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:55:
Iemand hier RVN coin in de gaten aan het houden? Her en der bullish/moon voorspellingen gezien de laatste paar dagen.
Even los van dat hij nu inmiddels op +5% staat: Waarom ziet dit er extreem goed uit? VS Bitcoin en USDT zie ik niets dat mij uitnodigt om nu nog in te stappen. Misschien kan je dat even verduidelijken?Malarky schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:24:
Wat denken jullie van BAND/USDT.. ziet er extreem goed uit toch? Net uitgebroken pas. Jullie kunnen nog mee
Heb je ook naar de weekly gekeken ? Prima kans dat ie zijn top wel even heeft gezien.Malarky schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:24:
Wat denken jullie van BAND/USDT.. ziet er extreem goed uit toch? Net uitgebroken pas. Jullie kunnen nog mee
Taro schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:57:
[...]
Even los van dat hij nu inmiddels op +5% staat: Waarom ziet dit er extreem goed uit? VS Bitcoin en USDT zie ik niets dat mij uitnodigt om nu nog in te stappen. Misschien kan je dat even verduidelijken?
/f/image/W5rw9fivGsrcqEl1cQw1jOM1.png?f=fotoalbum_large)
Hierom.. Einde driehoek.. daar stap ik altijd op in.. En nu toch wel bijna zeker uitgebroken... Misschien nog iets erbij.
Ingezoomd op einde driehoek
/f/image/QHRusHX8bKy7rrqZ9R9TlmeD.png?f=fotoalbum_large)
Ik kijk altijd naar long-trends. Hoe langer de trend hoe meer ik erin geloof.PilatuS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:58:
[...]
Heb je ook naar de weekly gekeken ? Prima kans dat ie zijn top wel even heeft gezien.
[ Voor 37% gewijzigd door Malarky op 18-06-2020 19:08 ]
Ik doel meer op de bearish divergence op de weekly:Malarky schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:06:
[...]
Ik kijk altijd naar long-trends. Hoe langer de trend hoe meer ik erin geloof.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ys0rqqk53tfu3wFkNwq6aPA5.jpg?f=user_large)
Ik vraag mij af of er nog een nieuwe high in zit bij deze. Verder ook wel flinke rejection candles op de weekly. Niet dat ie niet nog een leuke run kan maken, maar of dat een nieuwe high gaat geven ? Zie het ding eerder ergens stoppen en verder dalen dan doorzetten.
Ik zet ook beslist niet in op een nieuwe high, bij 1,8 dollar vind ik het wel mooi geweest, mocht die dat toch doen. Neem ik genoegen met 45%.PilatuS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:14:
[...]
Ik vraag mij af of er nog een nieuwe high in zit bij deze. Verder ook wel flinke rejection candles op de weekly. Niet dat ie niet nog een leuke run kan maken, maar of dat een nieuwe high gaat geven ? Zie het ding eerder ergens stoppen en verder dalen dan doorzetten.
Maar het is even afwachten of dit echt een breakout is voor een run naar boven, of dat het allemaal weer niks wordt.
Maargoed TFEUL spotte ik op dezelfde manier op dit moment in dit topic en die deed daarna +120%. Was ook geen nieuwe high, bij lange na niet zelfs. Maar wie maalt daarom met deze percentages.
ZIL, gebroken support op de dollar als btc staat horizontaal nu wel op een mooie lijn, denk dat die nog wel een run doet vanaf hier. Zeker geen nieuwe high meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 18-06-2020 19:28 ]
Mijn trading strategie is heel simpel. Zie mijn screenshot OGN/USDT (die ik 10 seconden geleden maak)DJ-Promo schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:27:
Ik ben deze week ster in eruit stappen op 5-10% winst die dan de volgende dag mega veel hoger staat. Nu het geval met OGN/USDT verkocht met 16% winst staat nu op meer dan 100% van gisteren. Hoe pakken jullie winst als je in een trade stapt? Ik vrij ongeduldig zodra ik wat procenten zie ben ik weg.
/f/image/JTz75ins3FMVvIfcEJGUVMNZ.png?f=fotoalbum_large)
Kopen doe ik op de support lijn, verkopen als die er echt serieus onder is geweest. Dan is het meestal over, niet altijd. Maar dan heb ik in ieder geval met logica gekocht en verkocht.
Dus OGN heeft straks weer instap moment, met inderdaad het risico dat die er doorheen valt.
Edit: en hoppa, daar is de support al op de trendlijn
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 18-06-2020 19:33 ]
Op die manier ja. Geen idee hoe je het precies voor je zag.Malarky schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:25:
[...]
Ik zet ook beslist niet in op een nieuwe high, bij 1,8 dollar vind ik het wel mooi geweest, mocht die dat toch doen. Neem ik genoegen met 45%.
Maar het is even afwachten of dit echt een breakout is voor een run naar boven, of dat het allemaal weer niks wordt.
Maargoed TFEUL spotte ik op dezelfde manier op dit moment in dit topic en die deed daarna +120%. Was ook geen nieuwe high, bij lange na niet zelfs. Maar wie maalt daarom met deze percentages.
ZIL, gebroken support op de dollar als btc staat horizontaal nu wel op een mooie lijn, denk dat die nog wel een run doet vanaf hier. Zeker geen nieuwe high meer.
1.45 tot 1.5 is nog wel een punt waar ik het naartoe zie gaan. TFUEL is denk ik meer een uitzondering dan de regel hier.
Maar BTC zal wel weer roet in het eten goeien.
[ Voor 44% gewijzigd door Malarky op 18-06-2020 21:17 ]
Ik trade daarom eigenlijk alleen coins op de dollar, al is het dat ook wel lastig als je met een grotere inleg werkt en de coin is relatief klein.Bever! schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:17:
riskant alts traden met btc die zo langs de afgrond staat...
HODL en meer vergaren als de boel crasht!
Ik wel...
Prepare for the next ATH
Het is gebeurd, de Powers That Be hebben het klootjesvolk met dollartekens in de ogen zo ver mogelijk uitgezogen.The_Goat schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:38:
Waarom staat BTC langs de afgrond?
En hebben nog een paar keer geprobeerd een run te veroorzaken maar nadat jan met de pet eind 2018, als allerlaagste in de foodchain, zijn centjes erin heeft gestoken is er geen nieuwe doelgroep meer om een rad voor ogen te draaien.
Ze zijn nu bezig om voor de hoogste mogelijke koersen hun laatste vermogen eruit te trekken over een middellange periode en dan is het gebeurd.
Een mooie herinnering, dat wel.
Mooi verhaal wel toch. Het heeft alles drama, geluk, complotten met hogere machten.
Voor de filmrechten dm me maar.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ja weer een lowerhigh.....Flagg schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:28:
[...]
Het is gebeurd, de Powers That Be hebben het klootjesvolk met dollartekens in de ogen zo ver mogelijk uitgezogen.
En hebben nog een paar keer geprobeerd een run te veroorzaken maar nadat jan met de pet eind 2018, als allerlaagste in de foodchain, zijn centjes erin heeft gestoken is er geen nieuwe doelgroep meer om een rad voor ogen te draaien.
Ze zijn nu bezig om voor de hoogste mogelijke koersen hun laatste vermogen eruit te trekken over een middellange periode en dan is het gebeurd.
Een mooie herinnering, dat wel.
Mooi verhaal wel toch. Het heeft alles drama, geluk, complotten met hogere machten.
Voor de filmrechten dm me maar.
en terug naar 2K en weer pompe......
hoe oude crypto wordt, hoe meer mensen het snappen dat ze zich niet meer laten fucken door whales......
[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 18-06-2020 22:36 ]
Prepare for the next ATH
Nu gewoon weer verkopen tot ie op 2000 of 4000 staat en dan handjes af en laat Jan modaal de jaren daarna maar weer bijkopen tot het weer op 10k staat.sourcecode schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:34:
[...]
ja weer een lowerhigh.....
en terug naar 2K en weer pompe......
![]()
![]()
hoe oude crypto wordt, hoe meer mensen het snappen dat ze zich niet meer laten fucken door whales......
En weer terug naar 2000. De meeste grote hebben hun slag toch al wel geslagen dus het is nu gewoon zo lang als mensen erin trappen rinse repeat. Tot ze al hun geld er weer uit hebben gehaald of mensen moe zijn ervan. En dan is het einde verhaal.
Een mooi voorbeeld dat niet reguleren van financiële instellingen een slecht idee is omdat mensen wel klagen over de gevestigde orde genaamd banken, maar als ze zelf de kans krijgen ze vele malen erger handelen dan diezelfde banken.
Edit: uiteraard ligt het dan aan "whales" want je moet toch een anonieme niet aanwijsbare grote boze vijand creëeren om de schuld te kunnen geven, anders zouden mensen namelijk zelf wellicht verantwoording moeten nemen, en das eng.
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 18-06-2020 22:55 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit bedoel ik nou.[b]Riesj74 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:39:
[...]
Sorry?. De tijd is voorbij?, we zijn nog niet eens begonnen!. De hele crypto markt staat nog niet eens in de kinderschoenen... het kind loopt nog op blote voeten in dit stadium. Er is nog niks bereikt, alleen mensen die aan het traden zijn onderling. Er is nog geen enkele usecase, als die al komt. Veel mooie verhalen en praatjes, meer niet.
Zodra dit omslaat .. DAN komen de mooie moon momenten pas, die dan niet na een week weer crashen.
Jullie roepen maar wat, zonder enige vorm van kennis of onderzoek.
Zolang het lekker klinkt en iets goeds belooft, dan zou het wel zo kunnen zijn.
Maar 1000x voor bitcoin betekent een marktwaarde van 170 triljard USD.
Dat is meer dan het dubbele BNP van alle landen in de wereld samen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp
Jij snapt gewoon niet hoe dit werkt.Dark Matter schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:54:
[...]
Dit bedoel ik nou.
Jullie roepen maar wat, zonder enige vorm van kennis of onderzoek.
Zolang het lekker klinkt en iets goeds belooft, dan zou het wel zo kunnen zijn.
Maar 1000x voor bitcoin betekent een marktwaarde van 170 triljard USD.
Dat is meer dan het dubbele BNP van alle landen in de wereld samen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp
Jij roept wat getallen en denkt daarmee een punt te maken.
Over 10 jaar kijkt iedereen naar deze periode terug en zegt men "fuk zeg, dat zagen we niet aankomen, was ik toen maar ingestapt".
Miljarden en Triljarden en whatever stelt niks voor .... dat zijn getallen die zo fictief zijn, dat het niemand boeit.
Men print toch wel bij, zoals ze in de jaren 80 deden, en in 2008 en nu ... geld is zo fictief dat getallen niks meer zeggen.
Als er een markt voor is, zoals crypto hopelijk zal gaan bewijzen in de komende jaren, dan is er geld voor.
regulering en shitcoins uitfaseren. zal dan eerst moeten plaatsvindenRiesj74 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:02:
[...]
Jij snapt gewoon niet hoe dit werkt.
Jij roept wat getallen en denkt daarmee een punt te maken.
Over 10 jaar kijkt iedereen naar deze periode terug en zegt men "fuk zeg, dat zagen we niet aankomen, was ik toen maar ingestapt".
Miljarden en Triljarden en whatever stelt niks voor .... dat zijn getallen die zo fictief zijn, dat het niemand boeit.
Men print toch wel bij, zoals ze in de jaren 80 deden, en in 2008 en nu ... geld is zo fictief dat getallen niks meer zeggen.
Als er een markt voor is, zoals crypto hopelijk zal gaan bewijzen in de komende jaren, dan is er geld voor.
Prepare for the next ATH
Regulering is nu al een feit en dat wordt alleen nog maar "erger" zodra de consument hier echt in duikt (duurt nog 5-10 jaar).sourcecode schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:06:
[...]
regulering en shitcoins uitfaseren. zal dan eerst moeten plaatsvinden
Daarna zal je denk ik eerst nog juist een pump krijgen in de aantallen altcoins, tot we weer 5-10 jaar verder zijn en het ECHT snappen... en dan lach je je ballen uit je broek als je nu BTC, ETH, ADA, XLM, LINK?, en nog wat van de top usecase coins te pakken hebt.
Mooi op tijd voor mijn pensioen
top usecase coinsRiesj74 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:09:
[...]
Regulering is nu al een feit en dat wordt alleen nog maar "erger" zodra de consument hier echt in duikt (duurt nog 5-10 jaar).
Daarna zal je denk ik eerst nog juist een pump krijgen in de aantallen altcoins, tot we weer 5-10 jaar verder zijn en het ECHT snappen... en dan lach je je ballen uit je broek als je nu BTC, ETH, ADA, XLM, LINK?, en nog wat van de top usecase coins te pakken hebt.
Mooi op tijd voor mijn pensioen

hey heeyy heeeeeeyyyyyyyyyy
Verwijderd
Voor degene die erin geloven: HODL
Voor de twijfelaars: pak die procenten.
Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen, en maak vooral veel plezier.
Bij ons op de zaak is er net een reorganisatie door gedrukt, man of 30 op straat, sommige met jonge gezinnen, anderen met bijna 35 jaar trouwe dienst op hun naam. Alles is relatief, alles kan stuk, niets is oneindig.
Dus plop vandaag die kouwe alsof morgen niet bestaat
Gevolgd door:Durfkapitalist: ‘Bitcoin kan maal 15 maar andere nog véél hoger’
En:To the moon?
Het zijn gigantisch hoge koerdoelen die de durfinvesteerder aan de niet nader omschreven einder ziet. Noteringen en koersstijgingen die zelfs de nuchterste belegger ongewild doen dromen. Zijn het dan zulke bijzondere munten en tokens? Ter vergelijking hier de noteringen van 18 juni 2020. Bitcoin (BTC) $9441, Ethereum (ETH) $233 , Chainlink (LINK) $4,21 , Binance Coin (BNB) $16,49 , VeChain (VET) $0,0089 en Tezos (XTZ) $2,69. De door Simon Dedic voorspelde stijgingen variëren dan tussen ongeveer 1500 procent voor bitcoin en (slik)11.000 procent voor VeChain!
En toen werd ik wakkerNews.bitcoin.com: ‘Dedic’s tweet forecasts a number of price predictions including BTC ($150K), ETH ($9K), LINK ($200), BNB ($500), VET ($1) and XTZ ($200).

Bron: https://dutchcryptotalk.c...ar-andere-nog-veel-hoger/
[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 18-06-2020 23:39 ]
Ach, in principe is het overal hetzelfde. Zelfs de big boys hebben geen zekerheid laat staan 'de normale man/vrouw/<insert gender>'.The_Goat schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:26:
Soms als ik hier dingen lees dan hoop ik maar voor hem/haar dat hij/zij met playmoney op testnet zit
Alles is van zoveel factoren afhankelijk dat er werkelijk niets te voorspellen valt.
Crypto/blockchain heeft zeker wel een toekomst echter staat het nog in de kinderschoenen. Of crypto een financiële toekomst heeft weet ik niet maar qua transparantie heeft het zeker een goede toekomst.
Voor zover mijn mening als amateur.
Proost!!
Seriously? Nope, not a bit...
Goooooo VeTRaptorXS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:36:
Las het volgende:
[...]
Gevolgd door:
[...]
En:
[...]
En toen werd ik wakker![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hij durftRaptorXS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:36:
Las het volgende:
[...]
Gevolgd door:
[...]
En:
[...]
En toen werd ik wakker![]()
Vaak is de meest simpele gedachte de juiste.Xessive schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:35:
[...]
Ach, in principe is het overal hetzelfde. Zelfs de big boys hebben geen zekerheid laat staan 'de normale man/vrouw/<insert gender>'.
Alles is van zoveel factoren afhankelijk dat er werkelijk niets te voorspellen valt.
Crypto/blockchain heeft zeker wel een toekomst echter staat het nog in de kinderschoenen. Of crypto een financiële toekomst heeft weet ik niet maar qua transparantie heeft het zeker een goede toekomst.
Voor zover mijn mening als amateur.
Proost!!
De "experts' trekken lijntjes wegen 100 zaken af tegen elkaar en duiken in de hogere wiskunde om dan met een verhaal te komen waarbij iedereen ja knikt want... cijfers en grafieken.
En dan blijkt het allemaal niet uit te komen, behalve voor Jan met de korte achternaam die gewoon even logisch nadacht, wat heeft ingezet en rustig binnenloopt.
“The more you overthink the less you will understand.”
Houdt vooralsnog zijn support lijn OGN/USDT op de 1h chart, ik ga kijken of er nog een ritje in zit.DJ-Promo schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:27:
Ik ben deze week ster in eruit stappen op 5-10% winst die dan de volgende dag mega veel hoger staat. Nu het geval met OGN/USDT verkocht met 16% winst staat nu op meer dan 100% van gisteren. Hoe pakken jullie winst als je in een trade stapt? Ik vrij ongeduldig zodra ik wat procenten zie ben ik weg.
Ben benieuwd, waar stap je in?Malarky schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:46:
[...]
Houdt vooralsnog zijn support lijn OGN/USDT op de 1h chart, ik ga kijken of er nog een ritje in zit.
Dat was een market order die door het orderboek heen ging op STRAT/BTC, op STRAT/USDT niets aan de hand.raq schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:18:
Nou, lijkt het gokje op Strat van eer-gisteren toch nog goed uit te pakken, moest wel een paar x dca doen. Maar wat een sneaky bastards: eerst 8% dumpen in 5 min om daarna 20% te pumpen in 5min.
Eerste keer dat die was afgewezen (-3%) was een false breakout met daarna de echte
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!