Bizarre prijzen. Maar van mij mag het gaan gebeuren natuurlijkRaptorXS schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:36:
Las het volgende:
[...]
Gevolgd door:
[...]
En:
[...]
En toen werd ik wakker![]()
Bron: https://dutchcryptotalk.c...ar-andere-nog-veel-hoger/
Bij mij KAVA.
Het overbrugt al de crypto. Dit ís de inter-operable interledger waar David Schwartz het over had, maar niet kon klaarmaken met XRP omdat elke blockchain andere protocollen had en ...nou ja, kort gezegd: walled gardens alom waar je niet zomaar connectie mee kan maken.
/f/image/bOyfZ6TVvpnHz36BO85Hu21F.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Rxb0AFC4r6XkYoybBBYN5ghK.png?f=user_large)
/f/image/wYrfqAQ0diMxMABIxRrV4oWa.png?f=fotoalbum_large)
Ik koop mijn crypto nu met de Kava opbrengsten die ik ontvang via staking. Life is good
[ Voor 73% gewijzigd door Ekstergroen op 19-06-2020 14:17 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Anoniem: 1032405
RLC is ook lekker aan het pumpen. 24h volume sinds gister ook x10.
Had er 700 stuks, maar helaas uitgestopt door stoploss in een OCO, een week of 4 terug, op 3885 sats...
Daarna is ie alleen maar doorgepumpt.
Leuke alt om wat in de gaten te houden, maakt ook mooie swings. Heeft blijkbaar weer wat momentum te pakken.
Had er 700 stuks, maar helaas uitgestopt door stoploss in een OCO, een week of 4 terug, op 3885 sats...
Daarna is ie alleen maar doorgepumpt.
Leuke alt om wat in de gaten te houden, maakt ook mooie swings. Heeft blijkbaar weer wat momentum te pakken.
Ada heeft wel een mooie standaard setup nu
EN nog 1Riesj74 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:36:
Waarom Crypto currency?.. nou hierom dus![]()
https://newslogical.com/w...-transaction-with-just-1/
https://news.bitcoin.com/...-worth-of-btc-for-just-7/
Normale transacties van deze grootte zouden ongeveer 1% van het totaal kosten.
Een kleine 20 miljoen als ik me niet vergis....
Dan ga ik liever voor de optie van 7 dollar transfer kosten aub, dank u.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
En nu voor 5 dollar aan BTC in plaats van miljoenen. En nu tijdens de vorige bullrun waar je meer dan 20 dollar mocht betalen wou je een transactie er binnen uren door krijgen. En doe dat dan voor 50 dollar.Riesj74 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 16:49:
[...]
EN nog 1
https://news.bitcoin.com/...-worth-of-btc-for-just-7/
Normale transacties van deze grootte zouden ongeveer 1% van het totaal kosten.
Een kleine 20 miljoen als ik me niet vergis....
Dan ga ik liever voor de optie van 7 dollar transfer kosten aub, dank u.
Grote bedragen kiezen en dan een kleine transactie fee zien is nogal cherry picken.
Ik ben benieuwd hoe het met een volgende bullrun gaat, er is nml. een boel anders. Betere fee estimators, veel meer bulk transacties, en hopelijk minder spam op het netwerk.PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:10:
[...]
En nu voor 5 dollar aan BTC in plaats van miljoenen. En nu tijdens de vorige bullrun waar je meer dan 20 dollar mocht betalen wou je een transactie er binnen uren door krijgen. En doe dat dan voor 50 dollar.
Grote bedragen kiezen en dan een kleine transactie fee zien is nogal cherry picken.
Klinkt als een super mooi systeem voor multi-miljonairs ja!Riesj74 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:36:
Waarom Crypto currency?.. nou hierom dus![]()
Dat zal inderdaad wat verschil maken. Segwit scheelt ook weer wat omdat er meer transacties in een blok passen. Aan de andere kant lost het niets op als het flink druk gaat worden. Hier onder een screenshot van 1 Mei dit jaar:DaCoTa schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:29:
[...]
Ik ben benieuwd hoe het met een volgende bullrun gaat, er is nml. een boel anders. Betere fee estimators, veel meer bulk transacties, en hopelijk minder spam op het netwerk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gdQ1SslBIGsJSeutI0nKvV5y.jpg?f=user_large)
Dit is niet eens tijdens een bullrun en is maar voor een paar dagen. Wanneer het niet snel weer rustig is dan loopt het alleen maar verder op en krijgen we weer wat we de vorige bullrun hadden. Even een paar dagen wat drukker is niet echt een probleem als het aantal transacties daarna weer afneemt. Blijft het toenemen wordt het weer dezelfde ellende als de vorige keer.
Top is bereikt nu van NDX?
interessante weekend nu
interessante weekend nu
Prepare for the next ATH
RLC stijgt vaak op dagen dat BTC iets daalt en veel andere coins het ook minder doen. RLC staat vandaag bijv. als enige van mijn favorieten lijstje in het groen, dat zie ik dus wel vaker.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:25:
RLC is ook lekker aan het pumpen. 24h volume sinds gister ook x10
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Die alts blijven nog lekker door pompen, niet normaal zeg. Heb mijn zakje weer gevuld en hoop nog wat geld binnen te harken.
Wat ZIL op -10,5% gekocht, kan ff geen MA25/99 bekijken, maar zal vast een goede gok zijn
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
99MA op de daily is 1938 USDT.Taro schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:27:
Wat ZIL op -10,5% gekocht, kan ff geen MA25/99 bekijken, maar zal vast een goede gok zijn
.
[ Voor 99% gewijzigd door Dark Matter op 19-06-2020 23:23 ]
Zo.Riesj74 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:36:
Waarom Crypto Currency Bitcoin en geen Shitcoin?.. nou hierom dus![]()
Fixed that for you.
Verdiep je nou toch een keer in lightning.PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:10:
[...]
En nu voor 5 dollar aan BTC in plaats van miljoenen. En nu tijdens de vorige bullrun waar je meer dan 20 dollar mocht betalen wou je een transactie er binnen uren door krijgen. En doe dat dan voor 50 dollar.
Dat helpt.
Kleine transacties gaan voor vrijwel noppes in lightning.
En transacties van de main chain naar lightning kunnen gebundeld gaan, dus ook goedkoop voor iedereen samen.
Waarom problemen zoeken die al zijn opgelost?
Een fotootje van 1 dag laten zien is geen cherry picking?PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:35:
[...]
Dat zal inderdaad wat verschil maken. Segwit scheelt ook weer wat omdat er meer transacties in een blok passen. Aan de andere kant lost het niets op als het flink druk gaat worden. Hier onder een screenshot van 1 Mei dit jaar:
[Afbeelding]
Dit is niet eens tijdens een bullrun en is maar voor een paar dagen. Wanneer het niet snel weer rustig is dan loopt het alleen maar verder op en krijgen we weer wat we de vorige bullrun hadden. Even een paar dagen wat drukker is niet echt een probleem als het aantal transacties daarna weer afneemt. Blijft het toenemen wordt het weer dezelfde ellende als de vorige keer.
Hou toch eens op over lightning man. Ik weet hoe het werkt en wat er mogelijk is.Dark Matter schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 23:28:
[...]
Verdiep je nou toch een keer in lightning.
Dat screenshot zegt van niet.Waarom problemen zoeken die al zijn opgelost?
Ik heb er maar 1 screenshot van. Hadden er tig kunnen zijn en ook nog tig keer erger. We weten beide wat er gebeurd wanneer er een bullrun is, lightning of niet, je mag dollars tot tig dollars gaan betalen. Maar goed, volgens jou is het al opgelost dus het zal wel aan mij liggen.Een fotootje van 1 dag laten zien is geen cherry picking?
Zil heeft ondertussen ook binance futures, dat liep met theta ook niet al te best af
Als je met lightning betaalt maakt het niet uit of je in een bullrun zit of niet.PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 23:34:
[...]
Hou toch eens op over lightning man. Ik weet hoe het werkt en wat er mogelijk is.
[...]
Dat screenshot zegt van niet.
[...]
Ik heb er maar 1 screenshot van. Hadden er tig kunnen zijn en ook nog tig keer erger. We weten beide wat er gebeurd wanneer er een bullrun is, lightning of niet, je mag dollars tot tig dollars gaan betalen. Maar goed, volgens jou is het al opgelost dus het zal wel aan mij liggen.
Dus blijkbaar heb je geen idee hoe het werkt.
En wat betreft transaction fees, mag jij uitrekenen wat de gemiddelde transactiekosten van de afgelopen tien jaar zijn geweest.
Dat jij midden in een bullrun on chain transacties doet van een paar tientjes en daar vijftig euro voor moet betalen, is gewoon niet verstandig en onnodig.
[ Voor 20% gewijzigd door Dark Matter op 19-06-2020 23:47 ]
Tot dat je een channel close wil doen, of laten we zeggen als je wat BTC wil laten uitbetalen. Niet iedereen zal lightning gebruiken en niet voor ieder transactie is lightning mogelijk. Wat er op dit moment mogelijk is met BTC qua TPS is een probleem. Als jij dat probleem wil ontkennen omdat lightning alles al zou hebben oplgelost, dat moet jij weten.Dark Matter schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 23:43:
[...]
Als je met lightning betaalt maakt het niet uit of je in een bullrun zit of niet.
Je hoeft niet de hoofdprijs te betalen om in en uit het lightning netwerk te stappen.PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 23:49:
[...]
Tot dat je een channel close wil doen, of laten we zeggen als je wat BTC wil laten uitbetalen. Niet iedereen zal lightning gebruiken en niet voor ieder transactie is lightning mogelijk. Wat er op dit moment mogelijk is met BTC qua TPS is een probleem. Als jij dat probleem wil ontkennen omdat lightning alles al zou hebben oplgelost, dat moet jij weten.
Als jij wil denken dat niemand hier iets snapt en alleen jij alles perfect weet, ga je gang.Dus blijkbaar heb je geen idee hoe het werkt.
Gemiddeld maakt geen reet uit als je een transactie moet uitvoeren wanneer het wel druk is.En wat betreft transaction fees, mag jij uitrekenen wat de gemiddelde transactiekosten van de afgelopen tien jaar zijn geweest.
Dus het is wel een probleem ? Ik dacht dat er geen probleem was ? Of je nou voor 5 tientjes wil uitcashen of voor 50k, maakt geen reet uit, het blijft duur en het blijft een probleem.Dat jij midden in een bullrun on chain transacties doet van een paar tientjes en daar vijftig euro voor moet betalen, is gewoon niet verstandig en onnodig
Maar goed, ga vooral verder met ontkennen dan de max TPS van Bitcoin een probleem is.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 19-06-2020 23:54 ]
Voor kleine bedragen gebruik je lightning, en grote bedragen (als je die hebt), gebruik je on chain.PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 23:54:
[...]
[...]
Als jij wil denken dat niemand hier iets snapt en alleen jij alles perfect weet, ga je gang.
[...]
Gemiddeld maakt geen reet uit als je een transactie moet uitvoeren wanneer het wel druk is.
[...]
Dus het is wel een probleem ? Ik dacht dat er geen probleem was ? Of je nou voor 5 tientjes wil uitcashen of voor 50k, maakt geen reet uit, het blijft duur en het blijft een probleem.
Maar goed, ga vooral verder met ontkennen dan de max TPS van Bitcoin een probleem is.
Btw, een bullrun duurt maar drie weken per vier jaar, en is niet continu duur gedurende deze drie weken. En zodra bitcoin volwassen is verdwijnen deze bullruns.
Hier is een goed artikel van anderhalf jaar geleden dat uitlegt hoe je goedkoop in en uit kunt stappen in lightning, via channel factories. Anderhalf jaar geleden!
https://medium.com/chainr...el-factories-6e5c26b07cf1
Verder ontken ik niet dat de TPS limiet een restrictie is voor bitcoin. Ook ik zie liever iedereen tegelijk koffie kopen met on-chain bitcoins. Echter de veiligheid en zekerheid van de transacties is de basis van crypto, als je dat onderuit haalt dan is het niet veilig, en wordt het niet gebruikt en is het dus ook niks waard. Dus second layers, zoals lightning, zijn een noodzakelijk kwaad om crypto op te schalen naar wereldwijd gebruik.
[ Voor 16% gewijzigd door Dark Matter op 20-06-2020 00:14 ]
Als Bitcoin volwassen zou worden heb je een constante bullrun aan transacties. Het kan weken duren voordat het aantal transacties zodandig daalt na een bullrun dat het weer bruikbaar is Of zelfs de run van Mei wat niet eens een bullrun was en de hele boel loopt vast. Als meer mensen BTC gaan gebruiken omdat het volwassen is, dan kan je rekenen op meer gezeik dan dat we tot nu toe ooit hebben gezien.Dark Matter schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 00:08:
[...]
En zodra bitcoin volwassen is verdwijnen deze bullruns.
Deze hele discussie is compleet nutteloos als je niet eens kan toegeven dat de max TPS een probleem is en zegt dat lightning alles al heeft opgelost.
Edit:
Hehe, eindelijk.Verder ontken ik niet dat de TPS limiet een restrictie is voor bitcoin. Ook ik zie liever iedereen tegelijk koffie kopen met on-chain bitcoins. Echter de veiligheid en zekerheid van de transacties is de basis van crypto, als je dat onderuit haalt dan is het niet veilig, en wordt het niet gebruikt en is het dus ook niks waard. Dus second layers, zoals lightning, zijn een noodzakelijk kwaad om crypto op te schalen naar wereldwijd gebruik.
Ja second layer voegt een hoop toe en ja veiligheid is extreem belangrijk, maar de max TPS is hoe dan ook een groot probleem wat niet met lightning opgelost is.
[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 20-06-2020 00:18 ]
We zullen zien of bitcoin met 7 TPS niet genoeg capaciteit heeft om alle grote bedragen te kunnen verwerken. Maar mocht dat zo zijn, dan wordt daar uiteindelijk wel iets aan gedaan. Maar dat is nu nog niet aan de orde. Bitcoin functioneert prima voor het grootste deel van de tijd. En diegene die perse een transactie on-chain wil doen tijdens die korte bullrun, die zal daar dan ook meer voor moeten betalen.PilatuS schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 00:16:
[...]
Als Bitcoin volwassen zou worden heb je een constante bullrun aan transacties. Het kan weken duren voordat het aantal transacties zodandig daalt na een bullrun dat het weer bruikbaar is Of zelfs de run van Mei wat niet eens een bullrun was en de hele boel loopt vast. Als meer mensen BTC gaan gebruiken omdat het volwassen is, dan kan je rekenen op meer gezeik dan dat we tot nu toe ooit hebben gezien.
Deze hele discussie is compleet nutteloos als je niet eens kan toegeven dat de max TPS een probleem is en zegt dat lightning alles al heeft opgelost.
Indien niet ga je naar een punt toe waar alleen de grote jongens BTC kunnen gebruiken, dat lijkt mij niet de bedoeling. Adoptie voor alleen de mensen die 5k of meer willen verzenden waarbij 10 dollar mee valt, dat zet veel mensen buitenspel. Grootschalige adoptie voor alleen de rijken is geen echte adoptie.Dark Matter schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 00:21:
[...]
We zullen zien of bitcoin met 7 TPS niet genoeg capaciteit heeft om alle grote bedragen te kunnen verwerken.
Ik had graag gezien dat er al iets aan gedaan was. Niet aan de orde ben ik het niet mee eens. Zodra de prijs flink gaat bewegen neemt het aantal nieuwe transacties die niet doorkomen binnen een paar uur of dagen extreem toe. Dan gaan mensen van 50 cent naar 1 dollar of zelfs naar 10 dollar, maar de nieuwe transacties blijven komen en het worden er steeds meer. Pas wanneer de koers en het volume op exchanges stabiel wordt gaan er dagen of weken overheen om de boel weer redelijk te krijgen. Ik vind dat nu al een probleem en dat zonder een bullrun of grootschalige adoptie.Maar mocht dat zo zijn, dan wordt daar uiteindelijk wel iets aan gedaan. Maar dat is nu nog niet aan de orde. Bitcoin functioneert prima voor het grootste deel van de tijd. En diegene die perse een transactie on-chain wil doen tijdens die korte bullrun, die zal daar dan ook meer voor moeten betalen.
Die transactieprijs stijgt voornamelijk tijdens een bullrun, en dat is een periode van gekte, massa hysterie. Het is maar goed dat bitcoin op dat moment minder bruikbaar is en duur wordt, anders zou die gekte nog meer uit de hand lopen.PilatuS schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 00:28:
[...]
Indien niet ga je naar een punt toe waar alleen de grote jongens BTC kunnen gebruiken, dat lijkt mij niet de bedoeling. Adoptie voor alleen de mensen die 5k of meer willen verzenden waarbij 10 dollar mee valt, dat zet veel mensen buitenspel. Grootschalige adoptie voor alleen de rijken is geen echte adoptie.
[...]
Ik had graag gezien dat er al iets aan gedaan was. Niet aan de orde ben ik het niet mee eens. Zodra de prijs flink gaat bewegen neemt het aantal nieuwe transacties die niet doorkomen binnen een paar uur od dagen extreem toe. Dan gaan mensen van 50 cent naar 1 dollar of zelfs naar 10 dollar, maar de nieuwe transacties blijven komen en het worden er steeds meer. Pas wanneer de koers en het volume op exchanges stabiel wordt gaan er dagen of weken overheen om de boel weer redelijk te krijgen. Ik vind dat nu al een probleem en dat zonder een bullrun op grootschalige adoptie.
En er zijn al meerdere ideeën om bitcoin on-chain te schalen, bijvoorbeeld door een variable blocksize, waarbij de grote wordt bepaald door het aantal transacties van de afgelopen weken/maanden, of een blocksize die met een constant interval groter wordt, gelijk aan de technologische ontwikkeling van hardware (harddisks/internetsnelheid etc). Het idee dat uiteindelijk genoeg consensus krijgt wordt geimplmenteerd. Zo werkt bitcoin, consensus.
En ook dit zal wederom met veel drama en ego's en forks gaan, net zoals toendertijd met segwit.
Op dit moment is het het belangrijkst om bitcoin geschikt te maken voor massa gebruik met kleine betalingen, terwijl het nog steeds veilig is. Zodra dit opschalen begint te werken en bitcoin deze volgende fase bereikt, dan wordt er ook weer naar de onchain capaciteit gekeken.
De onchain TPS restrictie is echter nog steeds geen argument om een andere coin tot bitcoin killer te promoten, aangezien die coin ook de veiligheid van het netwerk moet garanderen bij massa gebruik. En een andere coin zal tegen dezelfde problemen aanlopen, of die coin is niet gedecentraliseerd.
En dat zou inderaad de problemen kunnen oplossen die er nu zijn en telkens bij ook maar een beetje beweging in de prijs terug komen.Dark Matter schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 00:47:
[...]
En er zijn al meerdere ideeën om bitcoin on-chain te schalen, bijvoorbeeld door een variable blocksize, waarbij de grote wordt bepaald door het aantal transacties van de afgelopen weken/maanden, of een blocksize die met een constant interval groter wordt, gelijk aan de technologische ontwikkeling van hardware (harddisks/internetsnelheid etc). En het idee date uiteindelijk genoeg consensus krijgt wordt geimplmenteerd. En ook dit zal wederom met veel drama en ego's en forks gaan, net zoals toendertijd met segwit. Maar daar zijn we nog niet.
Heb ik ook nooit gedaanDit is echter nog steeds geen argument om een andere coin tot bitcoin killer te promoten
De fake apps en plugins gaan ook naar de maan:
https://old.reddit.com/r/...right_now_on_ledger_live/
Dus, voor alle nieuwkomers: dit moet je NOOIT doen.Long story, but I downloaded Ledger Live Mobile and entered my 24 word seed.
Ik gok op een ZIL bounce van de MA25 @ 0,01963 USDT / 206 sats (ja, nu eronder, maar wordt hopelijk een wick), heb nog wat bijgekocht.
Bij de nieuwe Binance vormgeving kan je nu zelf een aantal opties instellen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/lDZotcbZ15oaSjxAl4rQ9ga7.png?f=user_large)
De nieuwe grafiek is in ieder geval een stuk beter, mooie vooruitgang, wat mij betreft mogen ze beginnen met verder uitrollen. Enige bug blijft dat het geheel soms ineens stilvalt en je het scherm moet vernieuwen, maar dat is vaak pas de volgende dag.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lDZotcbZ15oaSjxAl4rQ9ga7.png?f=user_large)
De nieuwe grafiek is in ieder geval een stuk beter, mooie vooruitgang, wat mij betreft mogen ze beginnen met verder uitrollen. Enige bug blijft dat het geheel soms ineens stilvalt en je het scherm moet vernieuwen, maar dat is vaak pas de volgende dag.
Wel 2 mooie candles rond 13:15... Maarja, gemiddeld maakt het weer niets uit...Tominatie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:15:
Wat een dooie bende is dit zeg💩💩
Het ziet er overall niet zo goed uit. Gelukkig nog 75% in fiat, de rest in ZIL, HOT, ONT, ETH en BTC.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 20-06-2020 15:20 ]
beetje een hoopvolle trade niet? hij is al door de support heen en volgende ligt rond 165.. en na zon parabool zal hij best even zakken verwacht ikTaro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:17:
Ik gok op een ZIL bounce van de MA25 @ 0,01963 USDT / 206 sats (ja, nu eronder, maar wordt hopelijk een wick), heb nog wat bijgekocht.
[Afbeelding]
Klopt, maar de parabool is tot 307 sats gegaan (iets boven de 1W MA99), dan is rond 200 sats instappen (1D MA25) toch 33% lager en niet heel vreemd. Ik heb overigens de parabool ook voor een mooi gedeelte meegepakt en ben toen rond 260 sats uitgestapt. Daarnaast moet je toch iets op dergelijke dagen en met 50.000 stuks is het risico te overzienBever! schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:25:
[...]
beetje een hoopvolle trade niet? hij is al door de support heen en volgende ligt rond 165.. en na zon parabool zal hij best even zakken verwacht ik
Duurt ff maar toch weer in de plus. Ja ik moest wel, zat erin op 21 sats en heb nog bijgekocht met nieuwe fiat op 19 en 18 zelfs.Sahara schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:35:
[...]
Wat een dode coin is deze MBL geworden, hodl jij ‘m nog? Ik heb MBL gekocht op $0,001924 en het volume is praktisch opgedroogd, vraag mij af ik ‘m hou of dump en dat verlies maar neem. Heb jij deze shitcoin ook nog @Taro?
Nu Hodl ik de shit uit deze noob coin, kreeg net een alert dat het de 23 alweer aantikt dus dan kom ik nog eens van deze shit zooi af, en kan ik op de uitbetaal knop drukken......
Weer wat coins verstuurd van de exchange naar lokaal.
Alleen voor eth + btc moet ik een wallet waar ik zelf controle over heb zonder de hele blockchain.
Misschien toch een hardware wallet bestellen.
Alleen voor eth + btc moet ik een wallet waar ik zelf controle over heb zonder de hele blockchain.
Misschien toch een hardware wallet bestellen.
Het verhaal achter de man van o.a. deze meme:

ERD blijft gaan. Had die van de week even om daarna met wat procent winst te verkopen. Staat nu 2x zo hoog.
Zoals verwacht gaan defi projecten in dit eerste "alt runnetje" voorop in de strijd. Werd 2 maand geleden beetje lacherig over gedaan in dit topic. Wie heeft er wel sats wat in Kyber, REN, SNX, MKR, AVEE, LEND e.d. gestopt?
Let ook op Chainlink, die gaan binnenkort een grote move maken (grote partner wordt aangekondigd).
Let ook op Chainlink, die gaan binnenkort een grote move maken (grote partner wordt aangekondigd).
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 21:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wut?Tominatie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:15:
Wat een dooie bende is dit zeg💩💩
Ene naar andere "shitcoin" maakt dikke gains. Lekker op meeliften toch?
Volgende grote coin die nog een stap gaat zetten is Chainlink denk ik. Verder zal CRO blijven pumpen totdat het lachwekkend wordt. Van KNC verwacht ik ook nog wel een vervolgpump, omdat staking bijna live gaat.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Pumpamentals.
*disclaimer: Zeer interessante materie verpakt in een dodelijk saai jasje.
*disclaimer: Zeer interessante materie verpakt in een dodelijk saai jasje.
ZIL/BTC laat nu toch inderdaad zoals gehoopt support op de 1D MA25 zien op 206 sats met een mooie wick eronder, hopelijk nog een poging richting de 1W MA99 @ 273 sats. 30% sell orders rond 235 sats ivm MA7, 35% op 249 en 35% op 259 sats.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 20-06-2020 21:55 ]
whats new? shitcoins pumpen en dumpen. Heb een funbag met 1500 Nano die het de laatste tijd heel aardig heeft gedaan, maar ga m'n BTC niet gooien in DeFi hype meuk en andere onzin. In the end gaat het allemaal naar 0 wat mij betreft. Met de handelspot trade ik ook eigenlijk alleen BTCÐ met wat leverage en dat bevalt mij prima. Maar profit=profit en dat kan je nu mooi pakken met die shitcoins dus veel succes en geniet ervanMooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:33:
[...]
Wut?
Ene naar andere "shitcoin" maakt dikke gains. Lekker op meeliften toch?
Volgende grote coin die nog een stap gaat zetten is Chainlink denk ik. Verder zal CRO blijven pumpen totdat het lachwekkend wordt. Van KNC verwacht ik ook nog wel een vervolgpump, omdat staking bijna live gaat.
Ik denk dat je het een beetje onderschat.Tominatie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:09:
[...]
whats new? shitcoins pumpen en dumpen. Heb een funbag met 1500 Nano die het de laatste tijd heel aardig heeft gedaan, maar ga m'n BTC niet gooien in DeFi hype meuk en andere onzin. In the end gaat het allemaal naar 0 wat mij betreft. Met de handelspot trade ik ook eigenlijk alleen BTCÐ met wat leverage en dat bevalt mij prima. Maar profit=profit en dat kan je nu mooi pakken met die shitcoins dus veel succes en geniet ervan
Eerst was er Bitcoin, toen Ethereum en wat troep. Nu zijn er duizenden coins, waarvan een aantal "coins" grote partners en/of budgetten hebben om iets zinnigs te maken. Waarom zou over 5 jaar alleen Ethereum en Bitcoin bestaan? Dan mis je wel veel kansen om mee te liften met mooie projecten en zodoende je sats-stapel te vergroten.
Met Nano neem je inderdaad veel risico, want dat is een van de vele payments tokens. Concurrentie is moordend en uiteindelijk zal het via Bitcoin gaan (met of zonder ETH layer).
Maar er zijn ook ontwikkelingen, zoals defi, gaming, streaming video, storage, health care, bridge solutions, orcacles, betting etc etc waarvoor de decentralisatie een oplossing is. Ik gooi niet lukraak sats rond, maar ik probeer in te schatten wat het komende jaar gaat gainen en probeer daar de stats-stapel mee te vergroten. Paar grote trades per jaar eigenlijk. Heb bijv met KNC al een halve BTC verdiend, terwijl dat een vrij eenvoudige trade was. Dat ding moest gewoon omhoog gezien het nieuws. (is ook leuk om de ontwikkelingen een beetje te volgen - want dit gaat toch een nieuwe revolutie worden imo)
Deze methode gaat me veel beter af dan met traditioneel traden, want daar suck ik bigtime in

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 22:31 ]
Zit soms wel in zo'n hypecoin je kan er leuk winst mee maken maar vaak genoeg ook verlies.
Ja en gemiddeld vaak quitte, nog even los van dat je op allemaal vage plekken accounts moet gaan aanmaken, Chrome plugins (bijv. MetaMask) moet installeren, etc. Nee, ik begin er niet meer aan.DJ-Promo schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:31:
Zit soms wel in zo'n hypecoin je kan er leuk winst mee maken maar vaak genoeg ook verlies.
Wat versta je onder hypecoin?DJ-Promo schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:31:
Chainlink pumpt bijv. nu al ruim een jaar. Prijs is in die periode van $0,40 naar $4.10 gegaan en het eind is nog lang niet in zicht.
In dat soort projecten zou je een long term positie kunnen nemen. Gaat het tijdelijk omlaag (wat niet?), lekker blijven zitten. Rendeert op dit moment een stuk beter dan BTC en ETH
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 22:34 ]
Klopt dat laatste doe ik ook niet meer.Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:32:
[...]
Ja en gemiddeld vaak quitte, nog even los van dat je op allemaal vage plekken accounts moet gaan aanmaken, Chrome plugins (bijv. MetaMask) moet installeren, etc. Nee, ik begin er niet meer aan.
Nu ERD, BAND, MCO etc.Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:32:
[...]
Wat versta je onder hypecoin?
Chainlink pumpt bijv. nu al ruim een jaar. Prijs is van $0,40 naar $4.10 gegaan en het eind is nog lang niet in zicht.
In dat soort projecten zou je een long term positie kunnen nemen. Rendeert op dit moment een stuk beter dan BTC en ETH
Link vind ik geen hype coin.
Weet je dat zeker of hoop je dat?Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:32:
[...]
[...] en het eind is nog lang niet in zicht.
Okee. Daar doe ik ook niet aan mee inderdaad. Als kleine coins pumpen, blijf ik er af. Je moet de pump voor zijnDJ-Promo schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:34:
[...]
Nu ERD, BAND, MCO etc.
Link vind ik geen hype coin.
MCO schaar ik niet onder hype coins trouwens. Die groeien langzaam, omdat steeds meer mensen hun MCO Card in huis hebben en er gebruik van maken. Heb zelf MCO al ruim een jaar in stake en de card in gebruik.
Token stijgt in waarde, stoken wordt gestaked (waarde x waarde) en stake wordt aangevuld met procentjes via debit card gebruik (waarde x waarde x waarde). Ik begrijp wel waarom het Crypto.com platform zo lekker gaat.
Dat tweede uiteraard.
Maar hetzelfde geldt voor Bitcoin natuurlijk.
Als Bitcoin en ETH naar de maan gaan, gaat Chainlink er net zo hard achteraan (of overheen), omdat bij een stijgende prijs (stijgend gebruik) oracles ook belangrijker gaan worden. Dit kan geen kwaad om "zekerheidjes" als Chainlink long term te houden imo. Staking gaat waarschijnlijk ook aangekondigd worden binnenkort, wat weer een mooie prijsverhoging kan opleveren.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 22:46 ]
@Mooooody Nou vooruit, ik voeg wat LINK aan mijn pf toe 
Honestly I think we emphasize flashy defi things that give you fancy high interest rates way too much. Interest rates significantly higher than what you can get in traditional finance are inherently either temporary arbitrage opportunities or come with unstated risks attached.
— vitalik.eth (@VitalikButerin) 20 juni 2020
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 20-06-2020 22:49 ]
Je moet defi ook niet gebruiken, je moet er in investeren.
Net zoals je in de jaren '40 in de tabakindustrie had moeten investeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 22:49 ]
Ah, dus het is wél de toekomst, niet om te gebruiken maar om te speculeren. HelderMooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:49:
[...]
Je moet defi ook niet gebruiken, je moet er in investeren.
Net zoals je in de jaren '40 in de tabakindustrie had moeten investeren.
Ja nu is het te laat prutser!Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:47:
@Mooooody Nou vooruit, ik voeg wat LINK aan mijn pf toe
Geintje hoor, heb zelf net ook nog wat Linkjes toegevoegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 22:53 ]
Maar, maar, je zei:
En van dat eerste gaan we natuurlijk nog steeds allemaal uit, dus wat kan er mis gaan?Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:41:
[...]
Als Bitcoin en ETH naar de maan gaan, gaat Chainlink er net zo hard achteraan (of overheen)
Ja weet ik veel. Ik roep ook maar wat.Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:51:
[...]
Ah, dus het is wél de toekomst, niet om te gebruiken maar om te speculeren. Helder
Nog een voorbeeld: Een platform als Synthetix, waarop je Bitcoin, ETH, maar ook derivaten en (binnenkort) stocks als Apple, Tesla en Amazon kunt traden. Dat kan natuurlijk heel groot worden, omdat het simpelweg iets is waar veel vraag naar is.
Ik trade er niet op, want dat kost tijd en geld. Maar ik zie wel dat de token SNX flink aan het gainen is. Gewoon in de token investeren.
Geldt min of meer ook voor Kyber. Dat platform gebruik ik amper, maar het is overduidelijk dat de token nog flink de lucht in zal gaan. Gewoon KNC pakken en over een tijdje lekker staken. Over een jaartje weer naar kijken, zal ongetwijfeld je sats hebben vergroot.
Als je zo denkt, kan er weinig mis gaan. Dan ook geen probleem om wat te diversifiëren, al is het met mate.Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:53:
[...]
Maar, maar, je zei:
[...]
En van dat eerste gaan we natuurlijk nog steeds allemaal uit, dus wat kan er mis gaan?
BTC/ETH minstens 60% houden en daarnaast lekker gaan shoppen.
Heb zelf de "regel" dat ik niet meer dan 10 coins in mijn portfolio heb. Dat helpt ook wel als ik in een opwelling iets nieuws wil kopen. Moet wel afgewogen worden tegen een coin die ik al lange tijd heb, meestal verliest de nieuwe coin. Vorige maand was een uitzondering; BAT ging eruit en EWT ging er in.
Alle coins doen het eigenlijk wel goed, op Enjin na. Die moet nog ff gebruikt gaan worden, dan komt het wel goed
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 23:07 ]
Ook maar wat ADA ingeslagen voor de lange termijn.
Je levert echt goede input, ik vermoed dat je hier leuke winsten mee maakt, dat is je gegund en je deelt het ook graag zodat anderen er voordeel uit kunnen halen, top! Tip van mijn kant, voor wat het waard is: Als je wil dat meer mensen naar je luisteren moet je denk ik minder stellig zijn over de toekomst. Geef aan dat er potentieel in zit, benoem waarom, etc. maar wees niet té zeker over toekomstige gains, want die zekerheid is er niet. En door dat zo stellig te roepen voelt het meer als shillen ipv goedbedoeld advies. Bij mij werkt dat in ieder geval wel zo, maar dat blijkt al wel uit mijn vorige reacties.
Je geeft dubbele signalen afMooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:00:
[...]
Ja weet ik veel. Ik roep ook maar wat.
[...] maar het is overduidelijk dat de token nog flink de lucht in zal gaan. Gewoon KNC pakken en over een tijdje lekker staken. Over een jaartje weer naar kijken, zal ongetwijfeld je sats hebben vergroot.
Je levert echt goede input, ik vermoed dat je hier leuke winsten mee maakt, dat is je gegund en je deelt het ook graag zodat anderen er voordeel uit kunnen halen, top! Tip van mijn kant, voor wat het waard is: Als je wil dat meer mensen naar je luisteren moet je denk ik minder stellig zijn over de toekomst. Geef aan dat er potentieel in zit, benoem waarom, etc. maar wees niet té zeker over toekomstige gains, want die zekerheid is er niet. En door dat zo stellig te roepen voelt het meer als shillen ipv goedbedoeld advies. Bij mij werkt dat in ieder geval wel zo, maar dat blijkt al wel uit mijn vorige reacties.
Fijn dat je mijn content zinnig vind, maar de vorm van mijn inhoud is zoals het is.Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:06:
[...]
Je geeft dubbele signalen af
Als ik enthousiast ben, gebruik ik soms superlatieven (valt volgens mij nog wel mee de laatste tijd). Maar zo werkt het toch in deze hele industrie? Je bent enthousiast over je eigen investering, vooral wanneer je voorspellingen uitkomen. Is toch lachen?
Ben er overigens niet echt op uit dat mensen naar mij luisteren. Ik vertel gewoon wat ik denk, doe ermee wat je wil. Besteed ook niet veel tijd op fora de laatste tijd, kan ook niet met 2 kids, 2 cavia's en een drukke baan
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 23:36 ]
True die ERD die door het plafond gaat geeft 25% staking maar 30 dagen na pre-staking staat het gelocked.
Ja idd, en goed om te weten dat je er zo in staat.Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:13:
[...]
Fijn dat je mijn content zinnig vind, maar de vorm van mijn inhoud is zoals het is.
Als ik enthousiast ben, gebruik ik soms superlatieven (valt volgens mij nog wel mee de laatste tijd). Maar zo werkt het toch in deze hele industrie? Je bent enthousiast over je eigen investering, vooral wanneer je voorspelling uitkomen. Is toch lachen?Moet je ff doorheen prikken in mijn geval....
Ok, maar ik benoemde dit ivm:Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:13:
[...]
Ben er overigens niet echt op uit dat mensen naar mij luisteren. Ik vertel gewoon wat ik denk, doe ermee wat je wil.
Afijn, ik lees je berichten vanaf nu anders, je bent gewoon erg enthousiast, dat kan de cryptocurrency scene op dit moment wel gebruikenMooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:27:
Zoals verwacht gaan defi projecten in dit eerste "alt runnetje" voorop in de strijd. Werd 2 maand geleden beetje lacherig over gedaan in dit topic. Wie heeft er wel sats wat in Kyber, REN, SNX, MKR, AVEE, LEND e.d. gestopt?
Volgens mij ben ik ook wel inhoudelijk bezig in dit topic, iets dat dit topic iets meer kan gebruiken denk ik.Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:18:
Afijn, ik lees je berichten vanaf nu anders, je bent gewoon erg enthousiast, dat kan de cryptocurrency scene op dit moment wel gebruiken
Daarmee stel ik me ook kwetsbaar op, maar so be it. Mijn moeder kent me niet onder de naam Mooooody, dat scheelt
Maar even inhoudelijk: De "defi run" zat er al een tijdje aan te komen, daar zijn voldoende signalen voor gegeven. Dus ik zie de post die je quote niet zozeer als overmatig enthousiast, maar meer als wake-up-call voor nieuwe hypes die nog gaan komen. Wees er op tijd bij en sla je slag.
Voorbeeld: De energiemarkt onderzoekt nu ons wereldje. Een token als EWT (Energy Web Token) met partners als Shell, Total, Exelon, Ledger, Vodafone e.d., kan nog ietsiepietsie hoger komen dan plek #2217 die het nu heeft op CMC. Token staat nog slechts op 2 kleine exchanges. Ik heb er flink wat sats in geinvesteerd. Gewoon mijn enthousiasme wellicht
[ Voor 51% gewijzigd door Mooody op 20-06-2020 23:31 ]
Haha ik krijg bijna de neiging mijn lijstje shitcoins aan je te gaan shillen, kan jij ze next level shillen, komen er misschien wel meer buyers
Zo groot is mijn lijstje niet. Bestaat voornamelijk uit BTC en ETH. Met wat zijweggetjes waar ik in geloof.The_Goat schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:44:
Haha ik krijg bijna de neiging mijn lijstje shitcoins aan je te gaan shillen, kan jij ze next level shillen, komen er misschien wel meer buyers
Sorry dat het niet the usual VeChain, EOS, NEO, BitcoinCash, XRP of andere meuk is. (waar nog wel heul veul mensen in geloven blijkbaar). Dan moet je al die YouTubers gaan volgen.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 21-06-2020 00:51 ]
Je zou eens moeten kijken naar:
Ocean, Quant, morpheus labs, chromia en Loki, heb uit betrouwbare bron dat dat echt top is
Ocean, Quant, morpheus labs, chromia en Loki, heb uit betrouwbare bron dat dat echt top is
Koop je die dan ook op 1 van die 2 (voor mij onbekende) exchanges? Zet je die daarna naar een wallet of laat je die daar staan? Ben niet zo'n fan meer om op tal van kleinere exchanges accounts aan te maken...Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:20:
[...]
Token staat nog slechts op 2 kleine exchanges. Ik heb er flink wat sats in geinvesteerd. Gewoon mijn enthousiasme wellicht
Edit : LIQUID staat wel op #11 op CMC zie ik
[ Voor 5% gewijzigd door croc op 21-06-2020 13:06 ]
Lekker in de plus al:Mooooody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:20:
[...]
Volgens mij ben ik ook wel inhoudelijk bezig in dit topic, iets dat dit topic iets meer kan gebruiken denk ik.
Daarmee stel ik me ook kwetsbaar op, maar so be it. Mijn moeder kent me niet onder de naam Mooooody, dat scheelt
Maar even inhoudelijk: De "defi run" zat er al een tijdje aan te komen, daar zijn voldoende signalen voor gegeven. Dus ik zie de post die je quote niet zozeer als overmatig enthousiast, maar meer als wake-up-call voor nieuwe hypes die nog gaan komen. Wees er op tijd bij en sla je slag.
Voorbeeld: De energiemarkt onderzoekt nu ons wereldje. Een token als EWT (Energy Web Token) met partners als Shell, Total, Exelon, Ledger, Vodafone e.d., kan nog ietsiepietsie hoger komen dan plek #2217 die het nu heeft op CMC. Token staat nog slechts op 2 kleine exchanges. Ik heb er flink wat sats in geinvesteerd. Gewoon mijn enthousiasme wellicht
0,500661 USD
(Apr 01, 2020)
Nice move, ZIL al op +15% 
ADA en ONT ook in de plus, maar even wat winst nemen. ETH sta ik nog op 2 Dollar verlies, maar goede hoop dat dat ook weer goed komt.
ADA en ONT ook in de plus, maar even wat winst nemen. ETH sta ik nog op 2 Dollar verlies, maar goede hoop dat dat ook weer goed komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 21-06-2020 18:00 ]
Net even in ERD gestapt op 56, gokje vanaf de 25ema op de 4u. We gaan het meemaken.
edit: en ook de 99ema op de 1u zie ik nu, kannie waar zijn dat dit mis gaat
Doorgaans zijn mijn bijdrages hier gouden tips voor als je van je btc af wil.
edit: en ook de 99ema op de 1u zie ik nu, kannie waar zijn dat dit mis gaat
Doorgaans zijn mijn bijdrages hier gouden tips voor als je van je btc af wil.
[ Voor 18% gewijzigd door raq op 21-06-2020 19:10 ]
De tijd leert of het tij keert
Da's dezelfderaq schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:08:
vanaf de 25ema op de 4u.
en ook de 99ema op de 1u zie ik nu
Lekker snugger vandaagPilatuS schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:14:
[...]
Da's dezelfdeNou ja, bijna dan, als de 99 niet 99 maar 100 was. 25 maal 4 is ?

De tijd leert of het tij keert
Ook ZIL maar volledig de pf uitgedrukt met +14-15%. Alleen nog een aantal ETH waar ik iets extra voor terug wil hebben om in de plus te eindigen en een paar miljoen HOT die op 7 sats te koop staat. LINK gaat naar een locatie waar ik dat kan holden, samen met een aantal MKR en XTZ die ik daar nog heb staan. Verder volledig in fiat.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 21-06-2020 19:45 ]
HOT 😂 daar ben ik helemaal ingestonken. Het leek zo mooi te worden totdat bleek dat het echt een stelletje hippies waren die alleen maar aan het filosoferen waren. Ben er uiteindelijk zonder kleerscheuren weer uitgestapt, het had zo mooi kunnen wezen (en ergens hoop dat het dat nog es gaat zijn)Taro schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:43:
Ook ZIL maar volledig de pf uitgedrukt met +14-15%. Alleen nog een aantal ETH waar ik iets extra voor terug wil hebben om in de plus te eindigen en een paar miljoen HOT die op 7 sats te koop staat. LINK gaat naar een locatie waar ik dat kan holden, samen met een aantal MKR en XTZ die ik daar nog heb staan. Verder volledig in fiat.
Ik heb de gedachte achter HOT altijd al bijzonder gevonden en heb er nooit iets in gezien. Behalve het traden tussen 5-6-7 sats, dat blijft hopelijk nog wel even interessant
OuchDaCoTa schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 04:45:
De fake apps en plugins gaan ook naar de maan:
[...]
Dus, voor alle nieuwkomers: dit moet je NOOIT doen.
Denk nog steeds dat we de lage 8K regio gaan opzoeken. M’n bullcase is al een tijdje denied helaas, heb t gevoel dat we nu in de distributie fase zitten. Hopelijk kunnen we dan heraccumuleren rond de 8K voor ‘n volgende poging van 10K and beyond. Veel zal andermaal afhangen van de stonkies, ben benieuwd... saai is die bitcoin wel man, volume droogt echt op.
Edit: hier met de handelspot aan de zijlijn voor al een kleine week. Sindsdien geen enkele trade gedaan, lekker rustig..😎🤩
Edit: hier met de handelspot aan de zijlijn voor al een kleine week. Sindsdien geen enkele trade gedaan, lekker rustig..😎🤩
[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 21-06-2020 22:52 ]
Het normale leven begint hier (of iedergeval voor mij) weer wat terug te komen en dan denk je: die corona gaat best aardig maar als ik de cijfers van de US zie gaat het daar elke dag eigenlijk steeds slechter, ook is er in China weer de nodige spanning van een tweede golf.. Verwacht dus ook niet dat de stonks omhoog gaan, maar het zal afhangen van jpow.
Wat zou het trouwens k*t zijn als we die tweede golf hier krijgen. Ik vind het ook wel bijzonder: de reisorganisatie van m’n vakantie geeft aan dat de reis gewoon doorgaat, maar Europa openzetten voor toerisme is toch een prachtige katalysator voor een tweede golf in heel Europa. Gezien ik geen annuleringsverzekering heb ga ik wel gewoon, maar had liever de voucher gehad want ik vind het niet helemaal gepast om te reizen. Rekt
Hopelijk komt t goed!
Wat zou het trouwens k*t zijn als we die tweede golf hier krijgen. Ik vind het ook wel bijzonder: de reisorganisatie van m’n vakantie geeft aan dat de reis gewoon doorgaat, maar Europa openzetten voor toerisme is toch een prachtige katalysator voor een tweede golf in heel Europa. Gezien ik geen annuleringsverzekering heb ga ik wel gewoon, maar had liever de voucher gehad want ik vind het niet helemaal gepast om te reizen. Rekt

Hopelijk komt t goed!
Ik zal me keurig achter m'n net gezette schuttingen schuilhouden en 't land draaiende houden @Tominatie. Ga jij maar lekker op vakantie jong. Mocht je het virus treffen dan heb je er wellicht, gezien je leeftijd en sportieve bla, relatief weinig last van. En draag jij je steentje bij qua groepsimmuniteit. De koers is halfvol.
Grappig dat overal ineens weer xhv shills zijn, dat was 1 of 2 jaar geleden ook, en werd daarna verketterd. Is er nou echt iets veranderd of zitten we weer eens in een bubbeltje?
Het is een groot onderdeel van mijn trades. Voor low timeframe scalpen werkt het nog steeds prima. Ook op hogere timeframes voor swings is het zeker nuttig.The_Goat schreef op maandag 22 juni 2020 @ 00:42:
De tijd dat EMA’s belangrijk waren is btw ook echt wel een beetje voorbij toch? Ben eigenlijk wel benieuwd wie daar consistent nog steeds significante winsten op maakt
Tuurlijk wanneer BTC sideways gaat en meerdere keren door MA's heen gaat op hogere timeframes dan worden ze redelijk nutteloos, maar dat betekend niet dat ze niet werken na een grote swing, op andere timeframes of op andere coins.
Ter info, wie er interesse in/bij heeft:
Bron: https://www.crypto-inside...pen-deze-week-op-deribit/Bitcoin (BTC) en ethereum (ETH) contracten ter waarde van $1 milard verlopen deze week op Deribit
Op 26 juni, aanstaande vrijdag, zullen 70.000 contracten verlopen waarnaast ook nog eens 290.000 ethereum optiecontracten verlopen.
Sinds de enorme duikvlucht in maart is de handel in contracten flink opgelaaid. Het open interest bereikte op Deribit een record van $2 miljard. Hiermee maakt Deribit ongeveer 70 procent van de totale derivatenmarkt uit. Met de aflopende contracten in het vooruitzicht is het goed mogelijk dat de handel in opties op Deribit verder zal toenemen en mogelijk gaan we dus een enerverende week tegemoet!
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik van mening ben dat nu gaan reizen (internationaal) voor eigen plezier, je bewustzijnde van de mogelijke (besmettings)risico’s, een verdomd sterk staaltje is van het tarten van het lot en schijt hebben aan alles en iedereen. Ondanks dat het formeel misschien weer wordt toegestaan. Anderzijds help je de economie er weer een beetje mee.Tominatie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:05:
Het normale leven begint hier (of iedergeval voor mij) weer wat terug te komen en dan denk je: die corona gaat best aardig maar als ik de cijfers van de US zie gaat het daar elke dag eigenlijk steeds slechter, ook is er in China weer de nodige spanning van een tweede golf.. Verwacht dus ook niet dat de stonks omhoog gaan, maar het zal afhangen van jpow.
Hopelijk komt t goed!
Health or wealth? Gewetenskwestie 😊.
Ik geef mijn vakantiegeld in ieder geval voorlopig uit in Nederland. En een beetje aan BTC.
Met mijn nederige excuses aan de vliegmaatschappijen en de van toeristische inkomsten afhankelijke regionen wereldwijd.
Ik vind het ook een onnodig risco de komende tijd, misschien zelfs de komende jaren, tot dat er een vaccin is dat bewezen werkt op grote schaal. Het is vragen om problemen als we weer gaan reizen omdat de zon in Griekenland voor 300 euro te vinden is terwijl de zon in Zeeland voor 300 euro ook prima is.toilet_paper schreef op maandag 22 juni 2020 @ 02:16:
[...]
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik van mening ben dat nu gaan reizen (internationaal) voor eigen plezier, je bewustzijnde van de mogelijke (besmettings)risico’s, een verdomd sterk staaltje is van het tarten van het lot en schijt hebben aan alles en iedereen. Ondanks dat het formeel misschien weer wordt toegestaan. Anderzijds help je de economie er weer een beetje mee.
Sowieso is de planeet veel te laat op slot gegaan toen het virus ieder groot land al had bereikt. Nu de boel te snel weer open gooien voor dingen die totaal niet nodig zijn is puur op basis van het deel toerisme wat geld moeten verdienen. Zonder vliegtuigen was het virus nooit in korte tijd gekomen waar het is gekomen en nu geven we het weer de mogelijkheid flink te verspreiden terwijl we hier in de EU de gevallen eindelijk omlaag hebben gekregen tot een punt waarbij die anderhalve meter afstand en geen grote groepen mensen bij elkaar laten komen het onder controle weet te houden.
Iemand die een cafe heeft gaat niet open omdat de anderehalve meter afstand niet te garanderen is en het cafe dicht blijft of weer dicht gaat om boetes te voorkomen. Aan de andere kant gaan we weer voor 100 euro met 150 man in een vliegtuig zitten omdat we zonodig in Spanje in de zon moeten liggen in plaats van hier. Als we wereldwijd deze zomer gewoon even overslaan qua vakantie in het buitenland kan dat een hoop ellende schelen. Gaan we te snel weer open en naar andere landen zullen we mogelijk straks een nieuwe lockdown krijgen waarbij die volledig onzin is en waar nieuwe mensen dood gaan voor niet meer dan een domme vakantie.
Ik denk dat er geen whale/firm of de boefjes van bitmex of binance traden op MA/EMA, dat zou in mijn ogen betekenen dat het een retail tool is, en dat betekend in mijn filosofie weer dat je die beter niet kan gebruiken.PilatuS schreef op maandag 22 juni 2020 @ 00:49:
[...]
Het is een groot onderdeel van mijn trades. Voor low timeframe scalpen werkt het nog steeds prima. Ook op hogere timeframes voor swings is het zeker nuttig.
Tuurlijk wanneer BTC sideways gaat en meerdere keren door MA's heen gaat op hogere timeframes dan worden ze redelijk nutteloos, maar dat betekend niet dat ze niet werken na een grote swing, op andere timeframes of op andere coins.
Enige wat je er mee zou kunnen doen is het exploiten, als het voldoende door retail gebruikt wordt. Want dat zou inhouden dat er voldoende stoplosses getriggerd worden bij het doorbreken van een degelijke EMA, om liquiditeit te genereren voor de grote jongens
Dit is wel een ding, heb hier een mooie thread op Twitter over gelezen, zal vanmiddag even opzoekenRaptorXS schreef op maandag 22 juni 2020 @ 00:55:
[...]
Bron: https://www.crypto-inside...pen-deze-week-op-deribit/
Gister aan het werk, koptelefoon op met radio en toen kwam het nieuws. De reisadviezen worden versoepeld, vliegvaartmaatschappijen voegen steeds meer vluchten toe en veel vakanties lijken daarmee door te kunnen gaan.
Echt direct daarna het bericht dat de verzorgingshuizen deze week met de verwachte hittegolf geen ventilatoren mogen plaatsen, en ook de airconditioning moet uitblijven, in verband met besmettingsgevaar.
Oftewel: als je jong bent mag je de vleugels weer spreiden de economie weer spekken, maar als je oud en versleten bent, je nut gehad hebt en een IC kostenpostje dreigt te worden dan wordt je opgesloten als een wild beest...
Ik vind daar wel wat van.
Echt direct daarna het bericht dat de verzorgingshuizen deze week met de verwachte hittegolf geen ventilatoren mogen plaatsen, en ook de airconditioning moet uitblijven, in verband met besmettingsgevaar.
Oftewel: als je jong bent mag je de vleugels weer spreiden de economie weer spekken, maar als je oud en versleten bent, je nut gehad hebt en een IC kostenpostje dreigt te worden dan wordt je opgesloten als een wild beest...
Het moet ergens beginnen. en als grote bedrijven er geen heil in zien, dan komt het er nooit.PilatuS schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:10:
[...]
Dus linksom of rechtsom is dit een goed voorbeeld.
Wat ik hierin lees is dus...RaptorXS schreef op maandag 22 juni 2020 @ 00:55:
[...]
Bron: https://www.crypto-inside...pen-deze-week-op-deribit/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YjVum3J88E3HEm1YRAnhvTqS.jpg?f=user_large)
Bizar, ventilatie was toch juist goed? Vliegtuigen vol mensen is allemaal geen probleem, want ventilatie. Nu gaan die oude mensen dus niet dood aan Corona, maar aan opnieuw een debiele maatregel welke het inschakelen van een airco tegen gaat.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:11:
Gister aan het werk, koptelefoon op met radio en toen kwam het nieuws. De reisadviezen worden versoepeld, vliegvaartmaatschappijen voegen steeds meer vluchten toe en veel vakanties lijken daarmee door te kunnen gaan.
Het schijnt dat de filters van een airconditioning systeem een besmettingshaard kunnen vormen... Een boel mooie verklaringen voor het een en ander.Amens schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:08:
[...]
Bizar, ventilatie was toch juist goed? Vliegtuigen vol mensen is allemaal geen probleem, want ventilatie. Nu gaan die oude mensen dus niet dood aan Corona, maar aan opnieuw een debiele maatregel welke het inschakelen van een airco tegen gaat.
Maar waar het in de kern gewoon op neerkomt is dat het geld moet blijven rondpompen en afgeschreven oudjes doen daar niet aan mee, die zijn een kostenpost. Vliegvaartmaatschappijen moeten daarentegen zo snel mogelijk weer op de been.
Het draait alleen maar om de centen helaas.
Maargoed wel erg offtopic natuurlijk. Ik vond het gewoon opvallend dat zulke nieuwsitems gewoon ongegeneerd na elkaar worden vermeld.
Helemaal mee eens.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:36:
[...]
Het schijnt dat de filters van een airconditioning systeem een besmettingshaard kunnen vormen... Een boel mooie verklaringen voor het een en ander.
Maar waar het in de kern gewoon op neerkomt is dat het geld moet blijven rondpompen en afgeschreven oudjes doen daar niet aan mee, die zijn een kostenpost. Vliegvaartmaatschappijen moeten daarentegen zo snel mogelijk weer op de been.
Het draait alleen maar om de centen helaas.
Maargoed wel erg offtopic natuurlijk. Ik vond het gewoon opvallend dat zulke nieuwsitems gewoon ongegeneerd na elkaar worden vermeld.
Het bizarre is verder dat KLM als kritisch wordt aangemerkt en ongelimiteerd staatssteun krijgt. Terwijl KLM al tot de nok gefinancierd is en de luchtvaartbranche flinterdunne marges heeft (zelfs bij nagenoeg 100% capaciteit). Terugbetalen zal nooit gebeuren, je zou zelfs zo ver kunnen gaan om KLM technisch failliet te noemen.
Half Nederland staat al weer lekker in de rij op Schiphol (buitenlandse vakantie is schijnbaar een primaire levensbehoefte waar alles voor moet wijken, want de vakantie is immers betaald, 1.500 euro is belangrijker dan je gezondheid en die van anderen).
Ondanks de nadrukkelijke mededeling van de premier dat repatriëring niet zal gaan plaatsvinden bij uitbraken in het buitenland weet je nu al welke jankverhalen gaan komen van dombo's die ondanks alle waarschuwingen toch vertrekken en niet op eigen kracht terug kunnen komen.
Een jaartje vakantie vieren in Nederland is schijnbaar geen optie.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!